24. december 2012

Dømt brandstifter: “Hvis vi skal sidde der til vores dages ende kan vi sgu lige så godt fucke nogen op.”

Torsdag faldt der som bekendt dom over Brandstifterbanden, og trods frifindelse for terror, er det en udbredt opfattelse, at dommen var overraskende hård. Flere medier fulgte retsagen tæt, men fandt ikke anledning til at sammenholde dommen med PET-aflytningerne. De viser klart, at de dømte ikke var frustrerede unge, men dedikerede ideologiske fantaster, der kalkulerede med hårdere straffe end de fik i Københavns Byret.

Tilsendt fra kilde, der havde lejlighed til at høre aflytningerne.

21:35-21:43, 8. april 2011 (samtale under produktion af brandbomber):

Tobias Melsted Hansen: Hvad er så realiteten, hvis vi bliver anholdt?

Mand: Så ville vi få 6 år.

Tobias Melsted Hansen: 6 år, plus skaderne derude.

Peter Jensen: Og plus de siger nok det er terror.

[…]

21:43-21:46, 8. april 2011 (samtale under produktion af brandbomber). Er rimeligt sikker på, at ‘Mand’ er Peter Jensen, men anklagemyndigheden identificerede ham ikke med udtalelserne:

Peter Jensen: De helt store mangler jo. Vi skal jo også have taget Integrations, Justits og Christiansborg ikke? Og Mærsk. Jeg er ligeglad med deres nye klimalinie.

Anders Christtreu: ‘Nogle mål?’ Foreslår derefter GMO-firmaer.

[…]

Tobias Melsted Hansen: Hey, drenge: hvis vi bliver anholdt bliver vi højst sandsynligt sat i samme fængsel.

Mand: Vestre.

Mand: Hvorfor?

Tobias Melsted Hansen: Fordi vi vil være i højrisiko-gruppen.

Mand: Tror du?

Tobias Melsted Hansen: Ja, er du dum? Du er terrorist, mand.

Mand: Ah, det er lækkert. Der bliver bare klappet, når man kommer ind. Hvis vi skal sidde der til vores dages ende kan vi sgu lige så godt fucke nogen op.

(Peter Jensen til demonstration mod SIAD, Christiansborg Slotsplads, 28. august 2009)

21:49-21:50, 8. april 2011:

Peter Jensen: Altså det er jo netop det man kalder for terror. Det er at tage statslige bygninger.

Peter Jensen (senere): Jamen Bellahøj, den kommer også på et tidspunkt, der tager vi bilerne nedenunder.

20:42-20:45, 15. april 2011 (samtale Peter Jensen og Tobias Melsted Hansen):

TMH siger, han er ved at være træt af at være fuldtids-‘aktivist’. PJs kæreste Josefine og TMHs kæreste Kathrine kender til deres ‘aktioner’. TMH fortæller, hans kæreste Kathrine kun vil vente på ham hvis han skal sidde under 1 år i fængsel.

Tobias Melsted Hansen: Sådan skal det også være. Hun skal ikke vente 13 år på mig.

Peter Jensen: Hun er ligesom vant til det jeg laver.

Peter Jensen: Her den anden dag havde vi også en samtale… hvad hvis jeg nu kom i fængsel, fordi vi begge to ved godt det ville vare så mange år at vores forhold det ville stoppe… men altså, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige, for jeg har ikke tænkt mig at stoppe med det.

20:48-20:49, 15. april 2011:

Anders Christtreu:: Nybegyndere er vi jo ikke – vi har jo smadret nogle ting.

Peter Jensen: Jeg glæder mig til at se Ekstra Bladet dagen efter: “Hah, they did it again”, fordi altså, paragrafen den stiger når det er bygninger.

Mand: Er det rigtigt?

Peter Jensen: Jaja, det er terror så, biler det er…

Tobias Melsted Hansen: Det er hærværk.

[…]

Peter Jensen: Det vi kommer til at lave, det giver måske 8 eller 10 år…

Peter Jensen: Fordi vi netop er gået efter en statslig institution der skal passe på befolkningen. Og det vi gør er, at vi ryster dem lidt. Og det må man ikke…

Tobias Melsted Hansen: Det bliver sjovt.

(Tobias Melsted Hansen blandt Ungdomshus-autonome i Brønshøj, 21. november 2010)

Udateret (online-chat med Paw Hyrland):

Frederik Pryds: Haha FARC, de er også nogenlunde bløde i bolden. En ting har de til fælles (i lighed med RAF og IRA): de er nogle fandens gode forbilleder set fra et antifascistisk synspunkt.

Oploadet Kl. 00:59 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/43609/trackback

29 Comments »

  1. Viser bare, at den “ekstremistiske venstrefløj” er en flok tabere, der ligesom bare “smadre noget der har noget med staten at gøre”. 99% af dem ved ikke hvorfor de gør det, andet end for berømmelsens og spændingens skyld… Totalt fucked up parodier af en flok hormonforstyrrede teenagere. Rich white trash…

    Kommentar by Jakob — 24. december 2012 @ 01:15

  2. De får en over nakken for terror i Østre Landsret , det vil jeg godt æde min gamle hat på !

    Landsretten stempler ikke den her som alvorlige “drenge streger” alene fordi at det er det simpelthen ikke !

    Det skide ligegyldigt om hensigten med din “aktion” ikke er at skader eller skramme .

    Angriber du statsmagten ved at brænde bygninger og materiel af som er vitale for dens virke .

    Så kan det KUN kategoriseres som terror .

    Og forøvrigt så er JEG skræmt over nogen har sådanne ideer i vores samfund !

    Kommentar by Aglet Xander — 24. december 2012 @ 01:51

  3. bare vent, om føje år kommer disse ‘pæne unge mennesker’ til at sidde i magtfulde stillinger i det danske samfund/globale institutioner, om end ikke andet så i propagandaorganet Danmarks Radio

    Kommentar by Hartvig — 24. december 2012 @ 02:54

  4. De arbejdssky er muslimsvinenes næstbedste allierede.
    Glædelig muslimfri jul til alle frihedselskende.

    Kommentar by Nielsen — 24. december 2012 @ 03:04

  5. Hartvig,

    De kan også blive ekstremismeforskere og få lov til i DR uimodsagt at udgyde løgnagtigheder om politiske modstandere såvel som folk, de bare ikke kan lide. At være terrorist har overhovedet ingen betydning for din karriere, sålænge du blot er venstreorienteret.

    Når det er sagt, er selv mit efterhånden hærdede hjerte chokeret over, at folk, der begår terror, og som ovenikøbet selv har kaldt deres handling for terror og er indstillet på at tage meget hårde domme for deres terrorvirksomhed, kan blive frifundet… for terror. Det ryster mig i den grad. Er der grund til at tvivle på retssystemet?

    Mindre rystende, men dog irriterende, er det også, at pressen har siddet og sorteret så grundigt i de udsagn, aflytningerne afslørede, så de tiltalte kunne belastes mindst muligt i offentligheden. Ekstrabladet bragte således et næsten tårevædet referat fra retssagen, hvor journalisten beskrev én af de tiltaltes angst for at komme til at miste sin kæreste, hvis han blev dømt. Jeg ville selv have grædt, hvis jeg ikke efterhånden kendte til mediernes fortolkning af virkeligheden.

    Hvis ikke de får en terror-dom i Østre Landsret, må man desværre konkludere, at venstreorienterede under ingen omstændigheder må blive dømt for den slags. Så kan myndighederne rende mig et vist sted.

    Kommentar by Arne Torp — 24. december 2012 @ 03:57

  6. Nielsen

    De kommer nok til at møde et par repræsentanter for Herrefolket (og lidt til) bag tremmerne. Så enten lærer de noget om islam på den hårde måde, eller så konverterer de!

    Kommentar by A.R. — 24. december 2012 @ 05:03

  7. I dette kommentatorspor d. 16-12-12 No. 21

    http://www.uriasposten.net/archives/43416#comments

    skrev jeg bla. følgende

    >>Selvom jeg ikke er enige med ret mange herinde, syntes jeg faktisk, at de burde have været dømt for terror.<>Og forøvrigt så er JEG skræmt over nogen har sådanne ideer i vores samfund !<>Jens Stoltenberg er ikke en statsmand

    Han er en multikultural tåbe hvis politik nu også har kostet hans egen parti medlemmer livet og kostet at tusindvis af nordmænd er blevet overfaldet , dræbt , voldtaget og udsat tyveriger .

    Det er ikke en statsmand der føre sådan en racistisk politik som multikulturalismen er , det er ikke en “statsmand” som er velvidende om disse forhold , forsætter denne ødelæggende og farlige politik !

    Det hedder en forbryder !<> I dag ser jeg mange unge nordmænd hilse hinanden med et knyttet slag imod brystet og derefter med en stærkt arm med knyttet næve.<<

    http://www.uriasposten.net/archives/37928

    Well kære Aglet, jeg har hermed en invitation til nytårsaften og håber meget du kan komme, tag evt. din gode ven/venner Kenny mfl. med. Festen holdes på Bjesken i Hjørring og der plejer, at komme godt med norske håndværkere, forretningsfolk og turister unge som gamle samt selvfølgelig masser af vendelboer.

    Ps. Din trussel om hvem du påstår tilhører venstrefløjen, og hvem de skal frygte, i en kommentar til mig på EB for halvandet års tid siden, ligger trygt og godt på både min pc og hos PET. Ja den kære efteretningstjeneste, det er nu godt den holder øje med både højre og venstre tosser.

    God Jul

    Mvh Peter Lund Pedersen
    Sverigesvej 14
    9800 Hjørring

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 05:53

  8. Ja der røg så noget af indlægget, men håber du fik invitationen Aglet!

    Det lyder hult når en person som Aglet udtaler:

    Og forøvrigt så er JEG skræmt over nogen har sådanne ideer i vores samfund !

    `Jens Stoltenberg er ikke en statsmand

    Han er en multikultural tåbe hvis politik nu også har kostet hans egen parti medlemmer livet og kostet at tusindvis af nordmænd er blevet overfaldet , dræbt , voldtaget og udsat tyveriger .

    Det er ikke en statsmand der føre sådan en racistisk politik som multikulturalismen er , det er ikke en “statsmand” som er velvidende om disse forhold , forsætter denne ødelæggende og farlige politik !

    Det hedder en forbryder !`

    Aglet Xander 27 Juli 2011, EB

    `I dag ser jeg mange unge nordmænd hilse hinanden med et knyttet slag imod brystet og derefter med en stærkt arm med knyttet næve.`

    http://www.uriasposten.net/archives/37928

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 05:59

  9. Hold da op. Det løb mig koldt ned af ryggen, da jeg læste det uddrag. Hvis deres holdning er mainstream for venstrefløjens ungdom, så går Danmark virkelig spændende tider i møde.

    Kommentar by Lightmann — 24. december 2012 @ 06:50

  10. For mig at se er der tale om en tilståelsessag! De er selv helt klar over at det de laver er terror! De kalkulerer ligefrem med det.

    Kommentar by Robert R — 24. december 2012 @ 07:27

  11. Et par år i brummen, så et fast job i københavns kommune som ungdomsvejleder..

    Kommentar by hans01 — 24. december 2012 @ 07:47

  12. 10. Robert R

    Selvfølgelig er det terror, og derfor fatter jeg heller ikke, at indtil flere debattører her på bloggen tidligere har undsagt både disse venstre ekstremister og terrorlovgivningen som helhed.

    Terrorlovgivningen fejler nemlig intet, man kan godt sætte spørgsmålstegn ved nogle af de tiltag der er fulgt med, men ord for ord er selve loven det bedste redskab mod ekstremisme fra alle kanter.

    Manddrab efter § 237, Grov vold efter § 245 eller § 246.,
    Frihedsberøvelse efter § 261, Manddrab efter § 237.,
    Grov vold efter § 245 eller § 246.,Frihedsberøvelse efter § 261.,Grove våbenlovsovertrædelser efter § 192 a,Brandstiftelse efter § 180, og Groft hærværk efter § 291, stk. 2, hvis disse overtrædelser begås på en måde, der kan bringe menneskeliv i fare eller forårsage betydelige økonomiske tab.

    At disse paragraffer så også kan bruges imod rocker kriminalitet eller andre der bla. skulle ligge inde med større våben arsenaler er kun et plus!

    Man skal også huske på at Stk. 3. i samme lov nævner: Endvidere straffes på samme måde den, der med det i stk. 1 nævnte forsæt truer med at begå en af de i stk. 1 og 2 nævnte handlinger.

    Med andre ord terrorlovgivningen er et godt middel mod ekstremisme fra alle kanter, hvis bare der bliver dømt efter lovskriften, faktuelle handlinger, trusler og besiddelser af ulovlig karakter.

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 08:01

  13. Jeg er godt klar over, at pressen ofte går venstreekstremisternes ærinde, men at dette ikke er kommet frem, kommer alligevel bag på mig…

    I øvrig er den gruppe sortklædte på billedet et tæskehold fra AFA.

    Kommentar by Jørgen — 24. december 2012 @ 08:07

  14. Og i den kontekst kan man da bare håbe på, at Peter Jensen og Co. bliver dømt efter terrorloven, ligesom man kan håbe, at Frit Danmark`s/Michael Ellegaard bliver dømt efter samme lovgivning taget hans generalieblad/straffe attest i betragtning og, at han nu går ud og udlover dusør for drab uanset hvor usympatisk og antidemokratiske dem hans ønsker dræbt måtte være!

    Ahh jeg tror jeg har svaret på vægelsindet i den føromtalte tråd!
    http://www.uriasposten.net/archives/43416#comments

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 08:13

  15. Læg mærke til hvor meget de unges tanker og handlinger ligner islam !
    vold, død og ødelæggelse er det eneste de kender til, hvis dommerne
    har set udskrift af ovenstående samtaler, er de nogle tåber ved kun
    at dømme for brandstiftelse.

    Man kan frygte dele af dommerstanden er på deres side.

    Kommentar by k.m. — 24. december 2012 @ 09:21

  16. Peter Lund driver du en eller anden form for privat efterretningstjeneste ? Og hvorfor alverden skulle jeg ønske at holde nytår sammen med dig på et værtshus i Hjørring ?

    Jeg har ingen ide om hvem hverken du eller den omtalte “Kenny” er , så hvorfor i alverden denne malplacerede invitation ?

    Kommentar by Aglet Xander — 24. december 2012 @ 11:55

  17. @15

    De tre dommere i sagen var enige om, at der var juridisk grundlag for at dømme dem for terror, så det er ikke dommerstanden, du skal være bekymret for.

    Der har siddet 3 dygtige nævninge, som har holdt sammen uanset de fremlagte kendsgerninger, og det er udelukkende på disses votering, at de blev frikendt.

    Kommentar by Arne Torp — 24. december 2012 @ 12:00

  18. -> Jørgen

    I øvrig er den gruppe sortklædte på billedet et tæskehold fra AFA.”

    Yderst til venstre med kameraet ses Simon Bünger, der fornyligt sprang ud som Redox-mand, så det giver god mening.

    Kommentar by Kim Møller — 24. december 2012 @ 12:46

  19. -> Peter P

    “… man kan håbe, at Frit Danmark`s/Michael Ellegaard bliver dømt efter samme lovgivning (når) han nu går ud og udlover dusør for drab…”

    Det eneste jeg kan finde er noget der ligner en primitiv copypaste-‘Facebook-fatwa’ mod en i Libanon bosiddende islamist. Det bliver man altså ikke terrordømt for.

    Kommentar by Kim Møller — 24. december 2012 @ 13:00

  20. 16 Aglet

    Du synes at have/påstå en stor viden om vort norske broderfolks holdning til ABB og Stoltenberg, og hvem der er skyld i hvad omkring 22 juli 2011 i Norge, og det var du som sagt meget tidligt ude med standpunkter omkring. Som sagt jeg kender rigtigt mange nordmænd fra alle samfundslag incl. mange af dem fra byggepladserne, som du påstår går rundt og hilser på hinanden Brevik style. Der er en stor chance for, at møde rigtigt mange nordmænd her i Hjørring nytårsaften, og så kan du jo se om du kan få bekræftiget dine teorier/påstande, og høre hvad de syntes om Stoltenberg, når det kommer til skyldsspørgsmålet i forhold til ABB`s gerninger!

    Med hensyn til mit virke på nettet, har jeg intet at skjule, og med hensyn til dine mange rabiate og ekstremistiske udtalelser på selvsamme net, kan du jo bare sagsøge mig og tilbagevise, at det skulle være dig, der er kommet med disse rabiate udtalelser samt påstande og trusler omkring hvem der er venstreorienterede, og hvem de selvsamme egentlig burde frygte i fremtiden!

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 15:23

  21. Peter P.:

    Nu kan man ikke dømmes for noget udelukkende baseret på sin straffeattest, for det der står der ER MAN ALLEREDE DØMT FOR – og det gælder også Michael Ellegaard. Og meget kan man sige om ham, men han har mig bekendt hverken sat ild til ting eller forsøgt at ændre samfundet med vold. Dermed er brandstifterbanden i en helt anden liga end ham.

    Nul point for det søgte forsøg på at lave ækvivalens for at sylte højrefløjen ind i sagen.

    Kommentar by Henrik — 24. december 2012 @ 15:33

  22. Ha-ha, de der ‘unge lømler+ som Per

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. december 2012 @ 15:41

  23. Sorry, gentager: De ‘unge lømler’, som Per Larsen ville have kaldt dem, får nok lidt af en overraskelse i fængslet, når de opdager, hvem der fucker hvem up. Måske et par velvoksne – nå, den lader vi lige ligge -.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. december 2012 @ 15:45

  24. 19 Kim Møller

    At Michael Ellegaard er primitiv, kan vi sagtens blive enige om :-)

    Jeg syntes dog, at du udviser en hvis grad af dobbelt standard taget hans offentlige kendte generalieblad/straffeattest in mente, samt hans “legitime ret” til overhovedet, at udtale sig om likvideringer, dusører og brug af våben mm.

    Altså herregud fred da være med tossen, men han påstår jo netop selv, at hans udtalelser er strid med lovgivningen og, at han på den anden side ikke frygter den, da der er præcedens for ikke at dømme efter selvsamme.

    Udstået straf og alvorligheden af tidligere “meritter” giver på den anden side ingen garanti for, at domstolene ikke tager det i betragtning i en evt. terrorsag, og som tidligere nævnt støtter jeg terrorloven 100% og ser frem til, at der i højere grad bliver dømt efter den, uanset hvor ekstremismen må komme fra.

    For loven giver da rig mulighed for, at sætte adskillige tosser længe bag tremmer.

    Mvh og God Jul

    Peter Lund Pedersen

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 15:49

  25. 21 Henrik

    Jeg prøver såmænd ikke, at sammenkoble eller ligestille Michael Ellegaards meritter med de venstrefløj radikales brand attentater, jeg plæderer blot for, at terrorloven bliver brugt i højere grad imod ekstremister uanset hvor de kommer fra, eller hvem de bekender sig til, og der undrede det mig, at der i en tidligere artikel her på siden omhandlende brandattentaterne, var flere der ikke mente de skulle dømmes efter terrorloven, og disse flere er absolut ikke kendt for, at dele politiske holdninger med venstrefløjs aktivister……eller måske er de alligevel, hvem ved ?

    Allerede i den artikel omtalte jeg, at der da vist ingen tvivl kunne være om, at brandattentaterne falder indenfor terrorloven, samt påpegede det idiotiske i at fremhæve danske middelalderlove, som garant for “en lighed for loven” i forhold til terrorloven, som flere mente var “panik lovgivning” mm.

    Jeg mener ikke terrorloven er “panik lovgivning”, men at nogle af de tiltag der fulgte med muligvis er det, men selve lovteksten fejler intet, det burde alle lovlydige borgere kunne se, men selvfølgelig kan det være svært at være enig i det, hvis man har tidligere “meritter”, der kan inkriminere en i en terrorsag.

    Mvh Peter Lund Pedersen

    Kommentar by Peter P — 24. december 2012 @ 16:19

  26. @Peter

    Du er tydeligvis et tågehorn hvilket jeg aldrig kunne finde på at bruge hverken tid eller penge på .
    Bare det faktum at du dyrker et arkiv fra forskellige fora til brug i din sygelige form for “debat” diskvalificerer dig totalt som debattør.

    Dit perverse behov for at offentliggøre noget så ligegyldigt i debatten som dit navn og adresse viser igen at hele din tilgang til online debat er fuldstændig forskruet .

    Det rager mig hvem du er , jeg er ikke her for lære nye mennesker at kende og din person er fuldstændig irrelevant i forhold til det der foregår her , som er debat om forskellige emner .

    Personager som dig har et allerhelvedes stort problem med at argere i en demokratisk debatkultur uden igen og igen at tro det er manden og ikke emnet det drejer sig om .

    Men forskellen på dig og mig er at ikke engang om så du bestilte og betalte en taxi ville jeg aldrig angribe andet end dit ord !

    Ikke engang din injurier om trusler gider jeg bekymrer mig om .

    Tag et kursus i demokrati og demokratisk debatkultur , akutpakken giver sikkert dig mulighed for det nu .

    Ellers skal jeg da gerne høre om Jørgen gider betale for sin debile medarbejder få lidt dannelses !

    Kommentar by Aglet Xander — 24. december 2012 @ 19:25

  27. Storskrydende embecile fæhoveder. Forbilledet er formentlig Blekingegadebanden, men den sørgelige kendsgerning for denne ynkelige gruppe er at de ikke intellektuelt når disse personer til sokkeholderne. Deres kommunikation er så lavtflyvende at den kun kan aftvinge en rysten på hovedet. Medlidenhed kan det ikke blive til selv om de til en vis grad synes at være velkvalificerede til dette. Fremtiden ødelagt. Niveauet så lavt at dommen på 6 år (indtil videre) suppleres med en for dem rystende tillægsdom “forglemmelse”. Nok det værste fremtidsscenarium disse tabernarcissister kan forestille sig. Samfundet har ikke skabt disse typer. De er født med denne uheldige afart af asocial adfærd. Sæt dem bag tremmer i en tidsubestemt periode. Samfundet kan indttil videre ikke bruge dem til noget som helst.

    Kommentar by EH — 25. december 2012 @ 23:11

  28. 26- Aglet

    `Men forskellen på dig og mig er at ikke engang om så du bestilte og betalte en taxi ville jeg aldrig angribe andet end dit ord !`

    Jeg kan egentlig heller ikke se, at jeg nogensinde eller nogensteder har angrebet andet end dine ord. Ord jeg finder dybt problematiske og som jeg ved, at flertallet af nordmænd til alle tider vil forkaste, og ikke lade stå ubesvaret stod de ansigt til ansigt med dig.

    Jeg fører ikke noget arkiv eller nogetsomhelst andet der kommer i nærheden af eksv. Kim Møller og Monika Hansen mfl. der i deres perfide paranoide verden fører en indbyrdes dæmoniserings krig.

    Men jeg har meget svært ved, at overse og glemme debattører der leverer anonyme trusler for senere hen, at komme med kommentarer som du gør i indlæg 2.

    Og skal vi endelig glemme din halvanden år gamle trussel på andet fora om hvem det er vi skal frygte, så kan vi gå få dage tilbage her på posten , hvor du ønsker `RUC skulle jævnes med jorden !`

    http://www.uriasposten.net/archives/43613

    Det er da en ganske legitim holdning, men igen taget ordlyden i dine mange andre mere rabiate kommentarer in mente, vil jeg da syntes det var lidt ubehageligt, skulle jeg selv have haft en tilknytning til RUC.

    At du så latterliggør min åbenhed modsat anonymitet i forhold til det at føre en demokratisk debat, klinger igen meget hult, når du bagefter går ind på min facebook side og tjekker min arbejdsgiver, og ytrer dig om hvorledes han kunne afrette sin debile medarbejder.

    Men siden du har vist interessen, så er Jørgen næppe samme sted politisk som undertegnede, men på den anden side er jeg helt tryg ved, at han ville være mere hård i filten over for dig og dine udtalelser, end han ville være overfor noget jeg nogensinde skulle have sagt eller ytret mig om på skrift.

    Men du må have et Godt Nytår, uanset hvor du skal holde det Aglet, og uanset hvor meget eller lidt du finder mig pervers og forskruet.

    Mvh Peter Lund Pedersen

    Kommentar by Peter P — 27. december 2012 @ 00:44

  29. `Tag et kursus i demokrati og demokratisk debatkultur , akutpakken giver sikkert dig mulighed for det nu .`

    Sammenholdt med….

    `Giv mig en C7 så skal punkterer de svin som det blev gjort i Helman , jeg skal nok spare på bønnerne bare i lader dem ligge .

    De holder op med at jammer efter en halv time , max 45 min !

    Kommentar by Aglet Xander — 7. september 2012 @ 08:55`

    Hvorfor skulle jeg egentlig tage et kursus i “demokrati og demokratisk debatkultur” Aglet? Du viser jo med al tydelighed vejen til samme eller hvad?

    Kommentar by Peter P — 27. december 2012 @ 01:03

RSS feed for comments on this post.