28. januar 2013

Homofobi: Luk Studiestræde, “så det ikke er muligt at cruise gennem… råbe skældsord og trusler”

Sidste weekend blev homoseksuelle Marcel Juul Østergaard overfaldet af personer, der formentligt var på det man kunne kalde ‘bøsse-safari’. Hverken politiet efter ofret mener etnicitet er relevant i den henseende, men fænomenet ‘bøsse-safari’ er ikke mere en offentlig hemmelighed. Læserbrev af homoseksuelle Tommy Petersen i Politiken – Hadforbrydelser bliver ikke bekæmpet med mere dialog.

“Snakke, snakke, snakke, forklare, forklare, forklare, oplyse, oplyse, oplyse. Politikernes ideer til at løse problemet med hadforbrydelser starter og slutter altid med et dialogmøde.

… overfaldet på radioværten Marcel Juul Østergaard i denne uge er langtfra enestående… Og der er flere lavpraktiske ting, man kunne gøre. Ting, som kunne gøre en forskel her og nu. Vi ved, hvor de fleste overfald finder sted. Som regel omkring homobarer…

Studiestræde i København er ifølge statistikken et særlig risikabelt sted. Ét forslag kunne være at lukke af for biler fredag og lørdag mellem 22 og 7 om morgenen, så det ikke er muligt at cruise gennem gaden og råbe skældsord og trusler, og så bilen er lidt længere væk, når voldsmanden skal slippe af sted.

… Politiets patruljering omkring homobarerne og starten af Strøget burde øges og gerne med gående politi.

Oploadet Kl. 00:12 af Kim Møller — Direkte link71 kommentarer

71 Comments »

  1. Sandt at sige, så synes jeg ikke, at Tommy Petersen gør meget ud af at beskrive etniciteten hos de hadefulde. Hvor ser du det KM?
    Eneste antydning, som jeg ser det, er at der tales om dialog, dialog og dialog. Den typiske reaktion mod ikke-vestlig intolerance. Det er selvfølgelig også en stærk indikator, men ikke særlig præcis.

    Bemærk iøvrigt første kommentar under Politiken-artiklen. Der skydes øjeblikkeligt på en kristen person, som om det er kristne, der overfalder harmløse, kønsforvirrede LGBT’er (eller hvad de nu kalder sig).

    Lad dog tosserne være i fred.
    Og kald en muslim for en muslim!

    Kommentar by Hr. Naturli' — 28. januar 2013 @ 00:40

  2. I stedet for at lukke studiestræde, ville det have langt større effekt at lukke grænserne.

    Kommentar by Nielsen — 28. januar 2013 @ 00:59

  3. @2 Nielsen,

    Helt enig.

    Kommentar by Vest — 28. januar 2013 @ 01:18

  4. -> Hr. Naturli’

    Jeg formulerede mig uklart. Fænomenet ‘bøsse-safari’ omtales åbent – ikke etniciteten på voldelige homofober.

    Kommentar by Kim Møller — 28. januar 2013 @ 01:20

  5. Hvad bøsserne angår kan man vel egentlig bare trække på skulderen og konstatere at de gør sig selv en bjørnetjeneste ved ikke at adressere problemet præcist. Det er altså deres valg.

    Dér hvor det bliver virkeligt sigende for situationen for samfundet som helhed er i den kendsgerning at ikke engang visheden om at 1) man selv er forhadt og truet af en tilvandret gruppe, og 2) at det ikke hjælper ens situation en skid at prøve at bagatellisere eller relativisere problemet mindre – ‘det er kun et mindretal der gør sådan noget’. OK, men der er ingen måde hvorpå dette mindretal, der har stærk legitimering for bøssevold i deres egen religion, kan udskilles og udvises. Problemet er uløseligt forbundet med gruppens tilstedeværelse, dette er den brutale kendsgerning.

    Det sigende er jo netop at når det er så svært for denne konkret truede gruppe at sætte ord på, hvad siger det så om gennemsnitsdanskerens motivation til selv at sætte disse ord på, og kræve politisk handling?

    Dét er det virkeligt skræmmende her.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 28. januar 2013 @ 01:23

  6. Vi har set fænomenet i årevis.
    Rødstrømperne, kvinderetsforkæmperne, bøsser og lesbiske, kvindekrisecentre og sociale sagsbehandlere på alle niveauer holder kæft.
    Man er jo racist, nazist, fremmedhader eller DF’er, hvis man nævner kulturberigerne og deres formål med tilstedeværelsen i Danmark.

    Follow the money, som Wafa Sultan siger, så finder man årsagen til dæmoniseringen af sandheden og virkeligheden.

    Kommentar by Iznogut — 28. januar 2013 @ 02:12

  7. Godt, at der er nogle, der gør noget ved heterofobien, familieundergravelsen og befolkningsudskiftningen, når nu politiet ikke gør det.

    Kommentar by VivaNoreg — 28. januar 2013 @ 02:49

  8. vivanoreg – så du bifalder at uskyldige mennesker gennemtæskes?? Jeg bifalder ikke din mening. Desuden er du useriøs – de nævnte fænomener (hvis man overhovedet kan tale om at de findes, i hvert fald de to førstnævnte) er det bestemt ikke politiets opgave at gøre noget ved.
    Tag dig sammen – du giver os andre et dårligt ry.

    Kommentar by jasiyes — 28. januar 2013 @ 03:35

  9. Bøsserne får det som de selv har (be)stemt!

    Sananda Solaris Teater instruktør og humanist! Aarrrrgh!
    Er der ikke nogen som helst form for grænser for ens egen selvgodhed og ditto selvfedhed mere?! Det må fandeme være hårdt, at leve et så forløjet liv som de god- og renhjertede gør!

    Nielsen og Vest

    Luk dem indadtil, og åbn dem udadtil.

    LFPC

    Mindretal! Jeg synes at jeg svagt erindrer noget om en Ceposspørgeundersøgelse for et par år siden, hvor muslimers syn på homoseksualitet var at over 50% af dem ikke syntes at det skulle være så udbrdet i det offentlige rum. Ellers så dokumenterer Snaphanen jo ofte mord på,men især vold mod bøsser.

    Kommentar by A.R. — 28. januar 2013 @ 05:48

  10. …langt større effekt at lukke grænserne.
    Det er beklageligvis slet ikke nok.

    Flertallet af vælgere vælger repræsentanter der ikke vil lukke grænser. Hvilket da gør opbygningen af flere store og små konstant overvågede afspærrede områder, der har rigelige væbnede indsatsstyrker nær, til det ene mulige. Konvojfærdsel udenfor perifirien. Egen boldgade, begge veje. Stå på egne ben.

    Set herfra.

    Kommentar by Peter Buch — 28. januar 2013 @ 06:27

  11. http://lonenoergaardblogger.blogspot.dk/2013/01/undskyld-hvor-kan-jeg-klage.html
    Kommentar sat på ovennævnte:
    16. jan. 2013 03.23
    Unknown sagde …

    Godt.
    Næste kunne være med opfordring til ansvarlige borgere om at glemme deres klagelyst lidt, og selv blive de og det samfundet overvejende er grundet af og i.
    Statens rolle må formindskes drastisk af flere årsager, dels er den hjælp der gives virkeligt uformående ikke at regne for meget i forhold til selve apparatets størrelse, dels er der nu engang et andet engagement til stede når tingene er tæt på og ikke blot ordnes ved stats-systemets uendelige strøm af bevillinger.
    Venlig hilsen
    Peter Buch

    Kommentar by Peter Buch — 28. januar 2013 @ 06:35

  12. Test – den første tidsangivelse nævnt i kommentar 06:35 er her overflødig.

    Kommentar by Peter Buch — 28. januar 2013 @ 06:47

  13. “Kan I huske dengang i 2009, da København var vært for det internationale World Outgames? Hvordan gaderne svømmede over med flirt og glade mennesker? Par, der for første gang i deres liv gik med deres kæreste i hånden i fuld offentlighed. Kvinder, der aldrig før havde været i et land med barer for kvinder, der elsker kvinder, og gik i kødet på byens natteliv med julelys i øjnene.

    Jeg har måske aldrig været mere stolt af at være københavner. Vi vinkede farvel til Muhammedkrisen og sendte et stort og kærligt budskab til verden om, at Danmark er et land, hvor vi ikke bare accepterer, men anerkender og omfavner seksuelle minoriteter. Vi, der stod på Rådhuspladsen til åbningsceremonien, da 98 deltagerlandes deltagere gik i parade med deres landes flag stolt vajende over hovedet, og så en spinkel transperson fra Forenede Arabiske Emirater tage turen solo, som repræsentant for sit land, men også imod sit land, glemmer det aldrig.

    Kan vi ikke prøve at holde fast i det?”

    Ditte Giese: Hatecrimes og homohyldest
    http://politiken.dk/debat/profiler/giese/ECE1878885/hatecrimes-og-homohyldest/

    Kommentar by BE — 28. januar 2013 @ 07:42

  14. Bøsserne må kigge indad.
    Hvad kan de selv gøre for ikke, at provokere.
    De har jo for vane, at provokere i den gamle 68’er stil. Med at prøve
    At forarge de borgerlige.
    Selvom jeg rent personligt, ikke kunne være mere
    Ligeglad med.
    Hvad de gør med deres liv. Det er deres kroppe, det er deres
    Valg. Finder jeg det underligt, at de laver parader, hvor de med fuldt overlæg
    Forsøger at provokere. TÅBELIGT.

    Bagefter piver de. Og vil ikke sætte navn på gerningsmændene.
    På den måde bliver gerningsmændene aldrig stoppet.
    Så problemerne er delvis selvforskyldt.

    Kommentar by XXXXX — 28. januar 2013 @ 07:54

  15. Smid perkerne ud, så er dette og mange andre problemer løst.

    Kommentar by Agricola — 28. januar 2013 @ 08:37

  16. DEt ender jo med at bøsserne må gå med skydevåben for at kunne forsvare sig. Istedet for og bøje sig.

    Kommentar by Peter — 28. januar 2013 @ 09:14

  17. “Hvad bøsserne angår kan man vel egentlig bare trække på skulderen og konstatere at de gør sig selv en bjørnetjeneste ved ikke at adressere problemet præcist. Det er altså deres valg.”

    Year right.

    Naturligvis omtales etnicitet ikke;
    Som mor i det yngre homomiljø kan jeg godt betro dig, at de ikke skal have klinket noget. Og det forstår man jo godt.

    “Hvad de gør med deres liv. Det er deres kroppe, det er deres
    Valg. Finder jeg det underligt, at de laver parader, hvor de med fuldt overlæg
    Forsøger at provokere. TÅBELIGT.”

    Nej, du er tåbelig.
    Logikken burde være, at du og ligesindede til enhver tid, tog parti for den eller dem, der ikke har muligheden for at gøre netop det, der passer dem. Altid holde med den svageste. Det vanskelige er at finde frem til, hvem der faktisk er den svageste, det er nemlig ikke altid den der påstår de er det.

    Kommentar by Lotte — 28. januar 2013 @ 09:40

  18. Ok nu bliver sluserne åbnet snart. Ifølge den radikale logik så har indvandringen hjulpet og vil hjælpe Sverige i fremtiden. Det er fuldstændigt sindssygt. Vi bliver oversvømmet lige om lidt. Det bliver som i Sverige. Det vælter ind med syrere og somaliere allerede. Asyltalelt kan tredoble i år. “Vi skal tage ansvar” siger Anna Mee.

    Kommentar by Frank P — 28. januar 2013 @ 10:15

  19. Nå. Tommy Petersen synes ikke det nytter at snakke, snakke, snakke, så han foreslår man begynder at forbyde, forbyde, forbyde fri bevægelse i det offentlige rum…

    @ 8 yasiyes skrev til vivanoreg: “Tag dig sammen – du giver os andre et dårligt ry.”

    I en debat er hver debattør naturligvis kun ansvarlig for sine egne ytringer – ikke for andres. Hvis man var ansvarlig for hvad andre sagde, kunne der ikke være nogen debat. Udøv ikke social kontrol på frie mennesker.

    Jeg synes også at vivanoregs kommentar er klam, men på den anden side er den sandsynligvis ment ironisk – og under alle omstændigheder kan den aldrig sætte en plet på dit eller andres “ry”.

    Det kan kun du selv.

    Sådan er det i hvert fald i kulturer, hvor man opererer med personligt, frem for kollektivt ansvar.

    Kommentar by M — 28. januar 2013 @ 10:22

  20. Lotte:

    “Logikken burde være, at du og ligesindede til enhver tid, tog parti for den eller dem, der ikke har muligheden for at gøre netop det, der passer dem. Altid holde med den svageste.”

    Hvorfor i alverden dog det? Jeg skulle tage grundigt fejl hvis ikke ‘de svageste’ i dette her spil, nemlig de homoseksuelle, i aartier har stemt paa indvandringsvenlige partier. Nu hoester de frugten. De, ligesom alle de andre der har stemt paa andet end DF, skal nu til at leve med den virkelighed de aktivt har arbejdet paa at skabe.
    Skulle jeg holde med dem imod resultatet af deres egne valg? Ikke tale om.
    Fakta er, at langt, langt de fleste af dem der lider under indvandrerenes vold og udnyttelse, selv har stemt for at samme indvandrere skulle lukkes ind i landet.
    Danskerne ligger som de har redt.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 28. januar 2013 @ 10:34

  21. ->Interessant analyse 5.Lars Findsen På Crack.
    Det forarger mig, at MSM beskylder alle danskere for en homofobisk udvikling som en importeret, muslimsk minoritet står for.

    At homoerne ikke tør udpege ‘fjenden’ er også svært at greje.

    Prøv med ‘koalitionsteori’? :)

    Homoerne har – bevidst eller ubevidst – kalkuleret, at det ikke kan ‘betale sig’ at lægge sig ud med det politisk korrekte kleresi (DR-Politiken og øvrige venstreorienterede) ved at pege på muslimer som gerningsmænd.

    Det siger måske indirekte noget om, hvor svagt vi på anti-islamiserings ‘fronten’ står, når selv bøsserne ikke vil risikere at blive slået i hartkorn med os !

    Hvor er f.eks bøsserne i dansk folkeparti?

    Sidder de stadig inde i skabet eller er skabet helt tomt? :(

    Kommentar by A-mad — 28. januar 2013 @ 10:37

  22. “De, ligesom alle de andre der har stemt paa andet end DF, skal nu til at leve med den virkelighed de aktivt har arbejdet paa at skabe.
    Skulle jeg holde med dem imod resultatet af deres egne valg?”

    Ja, det gælder så også for mig. Jeg stemte sgu radikalt, og det der er værre, indtil jeg fik bla. den problematik lige op i ansigtet.

    Jeg sagde oven i købet til min nu 23-årige homoseksuelle unge, at VI ikke kunne lide Pia K, da hun spurgte nysgerrigt som 10-årig: mor kan vi lide hende?

    Man “omvender” ikke mennesker ved at håne dem ud med skyld og skam.
    Man forklarer tålmodigt igen og igen, hvordan tingenes rette sammenhæng er. Lidt a la det, som denne blogejer nu har gjort de sidste mange, mange år.

    Kommentar by Anonym — 28. januar 2013 @ 10:55

  23. “De, ligesom alle de andre der har stemt paa andet end DF, skal nu til at leve med den virkelighed de aktivt har arbejdet paa at skabe.
    Skulle jeg holde med dem imod resultatet af deres egne valg?”

    Ja, det gælder så også for mig. Jeg stemte sgu radikalt, og det der er værre, indtil jeg fik bla. den problematik lige op i ansigtet.

    Jeg sagde oven i købet til min nu 23-årige homoseksuelle unge, at VI ikke kunne lide Pia K, da hun spurgte nysgerrigt som 10-årig: mor kan vi lide hende?

    Man “omvender” ikke mennesker ved at håne dem ud med skyld og skam.
    Man forklarer tålmodigt igen og igen, hvordan tingenes rette sammenhæng er. Lidt a la det, som denne blogejer nu har gjort de sidste mange, mange år.

    Kommentar by Lotte — 28. januar 2013 @ 10:55

  24. Lad dem sejle deres egen sø. Hvis de ikke kan finde ud af at identificere og sætte navn på problemet, hvem det end måtte være, så har de heller ikke fortjent bedre.
    Det handler ikke om frygt for repressalier, der handler om frygten for et opgør med årtiers fejlslagne indvandring, og i allerhøjeste grad om frygten for at tale om Islam. Hvilke mennesker der følger Islams doktriner, og som fuldt og fast tror på at homoseksuelle er undermennesker og at de har en guds given ret til at dominere dem og i nogle tilfælde overfalde dem(hvis provokationen er stor nok). I få tilfælde bliver de overfaldet helt uden provokation. Og i Islamiske lande er den helt gal. Der er det både forbudt, og i mange af de islamiske lande bliver de hængt eller fængslet. Så meget for frihed, mangfoldighed, og tolerance.

    Hvis det politisk korrekte Danmark, dem med de rigtige holdninger og meninger(de frelste) ikke ønsker et opgør med mangfoldighed og indvandring, at indse at den er fejlet på så mange områder, og i særdeleshed at kigge på Islams mange kringlede kroge og anti-danske og anti-vestlige værdisyn(heriblandt synet på homoseksuelle), så lad dem sejle deres egen sø.

    De kan/vil ikke engang identificere overfaldsmændene og deres motiver. Ja så får man ikke løst noget som helst når man ikke engang kan identificere problemets rod.
    Det samme ses ved diverse anti-volds kampagner. De kan og vil ikke identificere Islam som værende årsag til hovedparten af hatecrimes, overfald på kvinder, og vold og overfald på hvide danskere.
    Skal vi have medlidenhed med de homoseksuelle? Skal vi fortsat tie om overfaldmændenes motiver og baggrund?
    Kan man pædagogisere sig ud af problemerne? Det er håbløst og det ved homoerne godt, de benægter det bare offentligt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 28. januar 2013 @ 11:35

  25. Hvad er bøsse-safari, er det når de tager ud for at se hvordan en bøsse ser ud eller for at få noget tissemand eller hvad.

    Man føler sig så gammel…..

    Kommentar by thatcherite — 28. januar 2013 @ 12:18

  26. Det er åbenbart vigtigere for den homoseksuelle Marcel Juul Østergaard at beskytte de muslimske homo-hadere end at beskytte sig selv og den gruppe han tilhører.

    Det må være positivt for homoseksuelle som Marcel Juul Østergaard at få deres primære ønske opfyldt. Så lad os glæde over, at gruppen ikke må nøjes med at få opfyldt deres sekundære ønske – at være i fred.

    Gad vide om ikke Özlem Cekic inviterer Marcel Juul Østergaard med til næste Ramadan-fest i folketinget? Det har han da ærlig fortjent. Præcis som tidligere overrabiner Bent Melchior, der deltager hver gang og derved takker muslimerne for deres store indsats overfor jøderne.

    Kommentar by Binee — 28. januar 2013 @ 12:41

  27. @ Lotte.
    Du misforstår mig. ( sandsynligvis med vilje )

    For min skyld må din søn gøre, hvad han vil.
    jeg er kold.
    Hvorfor skulle jeg holde specielt med homo’er ?
    De skal IKKE have positiv særbehandling.
    Det er omvendt diskrimination. Nøjagtigt som apartheid var det i syd-Afrika.
    To sæt love/regler vil aldrig være retfærdigt. Bortset fra personlig ejendomsret selvfølgelig.
    Du skriver jeg er tåbelig. tjaa. Det er din mening. Men jeg er ikke bøsse.

    Jeg kan godt kende forskel på sort og hvid. Højre og venstre. Mænd og kvinder. Op og ned. Det er simpel logik. Jeg er ikke hjernevasket. På nydansk politisk korrekt.

    Kommentar by XXXXX — 28. januar 2013 @ 12:56

  28. Jim Lyngvild møder vild modstand i homo-kredse, fordi han netop har omtalt det unævnelige: at muslimerne jo står bag i langt de fleste tilfælde. Nu er han træt af tæsk (muslimer) og hetz(homo’ere og PK’ere i den kreative klasse han selv lever i) og er flygtet til en befæstet vikingeborg ude på landet i det fynske. Han har tjent sine penge og kan ikke være kreativ med de kreative længere og gemmer sig nu bag et kobbel af grande danois.

    Kommentar by Frank P — 28. januar 2013 @ 12:57

  29. Helt enig med mange af de andre indlæg her i denne tråd. Sålænge de homoseksuelle ikke tør sige HVEM, der står bag alle disse overfald, så giver det jo ikke megen motivation for andre til at tage deres problem seriøst. Sådan er det bare, desværre.

    De må så at sige komme ud af skabet, og fortælle hvilken gruppe der specielt står bage dette fænomen kaldet ‘bøsse-safari’.

    Kommentar by JensH — 28. januar 2013 @ 13:05

  30. Thatcherite (# 25): Ja, min første tanke var også, hvilke kredse man skal færdes i for at kende et udtryk som “bøsse-safari” :)

    Lotte (# 23): Det er meget fint, at du så småt har fået øjnene op for virkeligheden. Men hvad med dit homofile afkom?

    Jeg kendte en gang til yngre homofil mand, der i Pan-bladet sprang ud af skabet som medlem af Dansk Folkeparti. Det tog ikke længe, før han knap turde vise sig i miljøet, hverken i Århus og København. Er det en stemning, der stadig hersker blandt homofile?

    Kommentar by Martin Kasler — 28. januar 2013 @ 13:09

  31. Bøsse-safari associerer sjov og spas. Er det spas?

    Kommentar by Frank P — 28. januar 2013 @ 13:09

  32. Tro mig. Mange bøsser stemmer DF.

    Ligesom mange borgerlige stemmer radikalt.

    Man ser hvad man VIL se. Men den mulighed bliver snart udraderet.

    Så ignorante kan vi heller ikke blive véd med at være…

    Kommentar by Peter Andersen — 28. januar 2013 @ 13:12

  33. Undskyld, Lotte, “afkom” lyder hårdt. Jeg skulle naturligvis have skrevet “datter”.

    Kommentar by Martin Kasler — 28. januar 2013 @ 13:16

  34. “This is what is so fascinating about those on the Left who proclaim to fight against fascism, racism, misogyny and homophobia. If they were honest, they would admit they’re highly selective about whom they actually fight. In their bizarrely distorted world view, fascism and homophobia perpetrated by some people is wrong, but fascism and homophobia perpetrated by Islamists is fine (well, what else can one conclude from their blanket silence?).
    (Saleem Khan in The Commentator, 25 january 18:10)

    Kommentar by Mikkel — 28. januar 2013 @ 13:24

  35. “Hvorfor skulle jeg holde specielt med homo’er ?
    De skal IKKE have positiv særbehandling.”

    Mennesker i en svag position bør altid have positiv særbehandling.
    Sådan flytter man rundt på ansvar. Nogle gange skal vi tage mere, andre gange skal vi tage mindre. Og for så vidt den ideologi, der truer homoer oven i købet også truer landets frihedsrettigheder, så bør man være ekstra vågen.

    ” Det er meget fint, at du så småt har fået øjnene op for virkeligheden. Men hvad med dit homofile afkom?”

    Mit homofile afkom arbejder for sagen i sit homofile miljø. Men hun er ikke så gammel og bør derfor ikke holdes mere til ansvar, end en voksen i mere eksistentiel forstand, kan bære.

    “jeg kendte en gang til yngre homofil mand, der i Pan-bladet sprang ud af skabet som medlem af Dansk Folkeparti. Det tog ikke længe, før han knap turde vise sig i miljøet, hverken i Århus og København. Er det en stemning, der stadig hersker blandt homofile?”

    Delvist. De unge tør godt springe ud som DF-ere/kritikere, hvad de nu end er, særligt den store del af dem, der har oplevet overfald, det står værre til med de ældre, de virker mere hykleriske. De homofile præster, jeg har kendskab til er de værste. Desværre.

    Kalder selv min unge for en øgle, så det går nok med afkom ;-)

    Kommentar by Lotte — 28. januar 2013 @ 13:40

  36. Forklar gerne lidt mere uddybende hvad der foregår i de homofile miljøer Lotte. Du siger hun arbejder for sagen, din datter. Hvad vil det sige præcist?
    Hvilke midler bliver der brugt, hvad bliver der sagt, og hvor er fokus rettet?
    Og sidst men ikke mindst giver det resultater? Reagerer politikerne og medierne, og fører sagen videre?

    Kommentar by Endnu en vantro — 28. januar 2013 @ 14:06

  37. Jeg forstår da godt hvorfor homofile ikke tør at stå åbent frem med den viden vi alle har, ligesom skolelære, bus og tog personale, politi og..og
    Tja, sidste eksempel politi kan forklare hvorfor muhammed problemet ikke må nævnes, for hvem husker ikke den ulykkelige politimand, der “kom til” at sige romaerne var det specifkke problem i en bestemt sag, det skulle han ikke have præciseret, han skulle politisk korrekt have beskyldt ALLE for netop det konkrete problem som kun romaerne var årsag til, fordi hvad skete der, jo jo, vores allezusammens Zinke geStampo styrt løb ned til nærmeste politistation for at få lukket munden på den oprigtige politimand med en §266b stikker anmeldelse og hvad kan den sagsløse politimand stille op imod sådan en §266b anklage, svar: INTET, fordi uanseet om han dokumenteret havde ret, jamen det tager §266b sig ikke af, sandheden betyder intet, §266b handler udelukkende om at tryne de ærlige og give de uærlige Zinke gestampoer et modbydeligt redskab til at tryne anderledes ærlige sigende og tænkende.
    Politimanden slap for bøde fordi han måtte undskylde en million gange, for at sige sandheden. Han var endda så heldig, at der ikke bare kom en dummebøde på 8000,00kr ind ad brevsprækken, som nok snart vil danne sædvane, fordi hvorfor ulejlige domstolene, når anklagemyndigheden bare efter for godt befindende kan sidde og sammen fletter, klistre og klipper i den oprigtige tekst, uden hensyn til den oprigtige mening med teksten.
    Så hvorfor skulle homofile være “dummere” end alle andre der tier, for at indkassere en §266b bøde og ovenikøbet skulle ud og nedværdigende undskylde overfor deres muhammed bøsse-safari udøvere.
    Hvorfor udsætte sig selv for Zinke gestampoernes forfølgelse plus de altid forudrettede muhammedaner kontante hårdtslående forfølgelser, der er jo ingen til at hjælpe ofret der åbner munden.
    Sådan er det jo! når de Radigale vil have muhammedkultur…øh, multikultur(same shit forøvrigt) undtagen der hvor de selv bor eller deres børn går i skole.

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 28. januar 2013 @ 14:27

  38. @Endnu en vantro

    Jeg vil spørge hende, om hun vil kommentere selv, det er ikke op til mig, jeg taler som mor. Jeg tvivler imidlertid på, at hun indvilger.

    De journalister der interviewede de senest overfaldne i aftenshowet, de burde naturligvis have spurgt til flere omstændigheder. Og så undrer det mig forresten, at fokus er på hvad PAN og andre interesseorganisationer IKKE gør fremfor hvad de gør.

    Kommentar by Lotte — 28. januar 2013 @ 14:33

  39. @Li

    “Hvorfor udsætte sig selv for Zinke gestampoernes forfølgelse plus de altid forudrettede muhammedaner kontante hårdtslående forfølgelser, der er jo ingen til at hjælpe ofret der åbner munden”

    Lige netop.

    Kommentar by Lotte — 28. januar 2013 @ 14:35

  40. Ved Gud vil jeg da beskytte de svage. Men det vil EU, staten og FN ikke tillade. Hvis man ville beskytte de svage, så gik man i gang med at masse-deportere alle de urolige elementer. Ingen pardon. Slut. Gider ikke mere. Det er kun gået galt i 30 år. Vi er ved 3.-4. generation og det bliver bare ikke bedre.

    Vi må installere uvilje i vores unge. Lige nu får de multikulturens lovprisninger ind via samfundet, fra lærersystemet, PK-eliten fra underholdningsbranchen, andre påvirkelige unge, sociale medier og

    Jeg læste engang en pige på facebook, der skrev: “Alle racister burde brænde op i helvede…” Det er det vi er oppe imod. Hjernevaskelsen.

    Folk skal vågne. Det kan jo ikke blive ved. Vi blev jo vækkede i 90’erne og det kulminerede med valget i 2001. Men nu er vi slappe igen. Ting der tidligere ville have givet genlyd i medier: 2 brutale overfald af tilsammen 8 unge mænd med indvandrerbaggrund burde have givet ramaskrig. Folk opfatter det ikke sådan længere.Og det vælter igen ind med muslimer på daglig basis. Familiesammenføringerne er business as usual. Vi har en ny demografisk lov: Muslimernes antal fordoblede på 13-14 år. Og vi nærmere os de 300.000 når man søger på muslimske navne i navnedatabasen (+ dem der er her illegalt). Dette tal fordobles på 13-14 år. Så inden 2030 har vi nået de 600.000. Og problemer fordobles ikke, nej de merdobles for de bliver mere og mere bevidste om deres antal. Bare se til Malmø, Rotterdam, Amsterdam, de engelsk byer, Berlin, Paris’ forstæder, Bruxelles – kaos og mere kaos.

    Kommentar by Frank P — 28. januar 2013 @ 14:40

  41. @ A-mad

    “Hvor er f.eks bøsserne i dansk folkeparti?”

    Det er rigtig set at der er nok er utrolig få bøsser der stemmer Dansk Folkeparti. Og endnu færre der er medlem. Måske er det fordi Dansk Folkeparti ikke har gjort en skid for hverken bøsser eller lesbiske ? Udover selvfølgelig at mene at deres livsform ikke er naturlig….

    Den eneste DF homo jeg kender til er Louise Frevert, der nu er ekskluderet…

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 28. januar 2013 @ 15:25

  42. ->40.Frank P. Helt enig.
    Vi kan se den 9.april ude i den demografiske horizont.
    Og som bekendt: Demography is Destiny!
    De kredse, der i 1930’erne afvæbnede Danmark og nedgjorde Winston Churchill og kaldte ham ‘krigsmager’ osv, er de samme kredse, der nedgør indvandringskritikerne idag.
    Dengang var der flere, der meldte sig i besætternes tjeneste end der aktivt kæmpede imod besættelsen.
    Det er svært at tro, at det bliver bedre dennegang? :(

    Kommentar by A-mad — 28. januar 2013 @ 15:53

  43. 40. Frank P: Enig. Jeg skyer ikke en chance til at oplyse unge mennesker om islam og muslimers årsag til at være i Dar al Harb. Det virker faktisk, fordi virkeligheden taler sit tydelige sprog. Denne blog er uundværlig, da mange eksempler på voldsideologiens hærgen kan fremvises her.
    Kim Møller og lejesvende på uriasposten er guld værd.

    Kommentar by Iznogut — 28. januar 2013 @ 16:21

  44. Bøsserne er nogle flæbende,klynkende og naragtige skvat. Provokere og være store i munden kan de godt, men når reaktionen så kommer så piver de. OG så tør de ikke engang kalde en spade for en spade, hvor ynkelig kan man blive.De fortjener det sgu! Undertegnede er fløjtende ligeglad med om de er bøsser eller ej, men enten er man et mandfolk og viser mod,styrke og handlekraft eller også holder man lav profil. OG ja, kald mig bare alt muligt grimt, men jeg forholder mig til virkeligheden og den kommer INGEN udenom. Dialog og forståelse min bare …

    Kommentar by Henrik — 28. januar 2013 @ 17:03

  45. Jeg har personligt set en gay-safari i Pisserenden. Jeg vil tro, at det var tilbage i 90’erne. Mine to venner, begge kommunister, så I N T E T af hvad der foregik lige foran deres næser. INTET. Det var næsten det værste ved det hele.

    Kommentar by Solarboy — 28. januar 2013 @ 17:30

  46. Der er noget alvorligt galt. Check.
    Der kan ikke laves nationale grænser, der fungerer. Check.

    Jeg foreslår små territorier med grænser, befolkningen selv overvåger.
    Noget der ligner gated communities og hvad der karakteriserer sådanne, i miniudgaver, ses i vækst.
    Jeg hævder at uden for de nævnte territorier, er folk virkelig på herrens mark.

    Der er et indenfor og et udenfor.

    Saten laver ikke det eksisterende helvede udenfor om, det sørger vælgerne for ved deres valg.
    Det, der stadig er mulighed for, er borgernes udfoldelse i handlinger, som skitseret.

    Få er mandfolk og vil og kan gribe ind, som vi kan konstatere, jvf. episoderne aa… nn. nm. nk. nl.zwc…ååå nej1, ah nej 283 og så videre og så videre, set herfra.

    Bjovulfs kommentar set på Snaphanen:
    Regeringen åbner for sluserne: Nu skal der uddeles statsborgerskaber

    http://denkorteavis.dk/2013/regeringen-abner-for-sluserne-nu-skal-der- uddeles-statsborgerskaber/

    Efter at regeringen på en række områder har slækket på den stramme udlændingepolitik, VKO-flertallet førte, er turen nu kommet til uddeling af statsborgerskaber.

    Folketingets partier indkaldes i løbet af kort tid

    Trine Bramsen oplyser, at Folketingets partier inden for kort tid vil blive indkaldt til forhandlinger om ændringerne i de krav, der fremover skal stilles for at opnå dansk statsborgerskab.

    Nu skal det være lettere at få et dansk statsborgerskab, fastslår både Socialdemokratiets indfødsretsordfører, Lennart Damsbo-Andersen og den socialdemokratiske formand for Udvalget for Udlændinge- og Integrationspolitik, Trine Bramsen.

    Der skal især slækkes på sprogkravene og skemaet med afkrydsningsspørgsmål vedrørende kendskabet til dansk kultur og historie forsvinder helt i den borgerskabsprøve, som regeringen i øjeblikket har under udarbejdelse, og som skal erstatte den nuværende indfødsretsprøve.

    Det sagde Helle Thorning-Schmidt dengang i 2010

    Allerede inden Folketingsvalget i 2011 havde Socialdemokratiets formand, Helle Thorning-Schmidt, travlt med at berolige vælgerne i spørgsmålet i udlændingepolitikken.

    Der vil ikke ske nogen lempelser, og De Radikale vil ikke få indflydelse, fastslog hun i Berlingske den 20. november 2010:

    ”Jeg kunne ikke drømme om at gå over mod en lempeligere udlændingepolitik. Det bliver ikke De Radikale, som skal bestemme vores udlændingepolitik. Det er de brede vælgergrupper ikke interesseret i, og jeg er slet, slet ikke interesseret i det.”


    http://snaphanen.dk/2013/01/28/hvem-tager-pa-bossesafari/

    Kommentar by Peter Buch — 28. januar 2013 @ 18:12

  47. Som følge af de ændrede vilkår for krigsførsel og befolkningsudskiftning– hvor friktionsløs den end lykkeligvis forløber– er det danske folks forståelse for projektet stadig et problem.
    Der er modstand. Ikke alvorlig, men der høres og hviskes, ja, handles endog i krogene.
    Ved projektets daglige store, som de smås sejre, det konstante pres der lægges i det, de enorme værdier projektet koster, er modstandernes given op uundgåelig.
    Vi ser alle, de nye der slår.
    Slår alle, undtagen sig selv. Verdens forbavselse er ingen modstand.
    Projektet bliver.
    Projektet det vinder.
    En ny tid er sandelig oprundet i Europa, det vil sige en ny ordning, en unfair løsning, på alle områder.
    Den resterende modstand må hellere først som sidst finde sin plads i sit slavefællesskab,
    Det indskiftede folk stoler på, at det kommer til at leve overdådigt, ja, swingpjat-fedt i vort projekt, den nye unfair ordning. Forøg presset.
    Knus modstanden.

    Kommentar by Peter Buch — 28. januar 2013 @ 18:22

  48. Når man er grøn er man udstyret med miljøbevidsthed.
    Når man gør flygtninge til indvandrer, uden at skele til deres mentale styreprogram er man udstyret med et godt menneskesyn.
    Er man både miljøbevidst og i besiddelse af det gode menneskesyn, bliver selv den mest fladpandede idiot af medierne ophøjet til den store humanist og samfundsstøtte. Befehl, wir folgen. Derfor skal bøsser, jøder og de danskere, der på grund af økonomien er stavnsbundet til ghettoen ikke have klinket noget.
    Der er ingen hjælp at få, ikke engang fra dem der har stemt sig bort fra den muslimske terror med fodsålerne. Nu går det fint igen og så bliver det vi ikke kan lide ved Pia Kjærsgaard igen tydelig.
    Selv om man ikke ved, hvad det er, man ikke kan lide ved DF, så hyler man igen i broderskabets kor sammen med de politisk korrekte dansker ædende ulve.
    Ce la vie.

    Kommentar by Menig 442 — 28. januar 2013 @ 18:27

  49. “Måske er det fordi Dansk Folkeparti ikke har gjort en skid for hverken bøsser eller lesbiske ? Udover selvfølgelig at mene at deres livsform ikke er naturlig…. ”

    Gider du lige at linke Nærsynet hippie, eller sidder du bare og småhygge-digte-lyver-lidt?

    Kommentar by Cicero — 28. januar 2013 @ 23:16

  50. @7 , 9 , 44 blandt andre. Kan man kritisere mennesker, der fra 12-13 års alderen, har fundet ud af at de er anderledes, at de favner bredt og ønsker det bedste for andre der er “anderledes”, i håb om, eller taknemlighed over at blive accepteret selv? Her er der tale om mennesker der SKAL accepteres i vores samfund. Ingen hetz mod dem. Og ingen perler skal afstraffe mine landsmænd, uanset fløj.

    Kommentar by Wazzla — 28. januar 2013 @ 23:43

  51. Grundlæggende enig Wazzla!

    Men LGBT’erne må også gerne tænke selv, ikk? Bare forbi man tilhører en såkaldt minoritet behøver man ikke nødvendigvis, at (over)beskytte alle andre minoriteter. Nogle minoriteter er netop minoriteter fordi de er virkelig forstyrrede oven i hovedet. Læs f.eks. denne tråd om Christian Braad Thomsen:

    http://www.uriasposten.net/archives/44491#comments

    Manden er pædofil socialist og fuldstændig accepteret i Danmarks Radio.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. januar 2013 @ 01:18

  52. Lotte,

    jeg skal da ikke “omvende” nogen. I Danmark har man mulighed for at stemme efter overbevisning, og finder man ikke et parti der represtenterer ens holdninger, har man mulighed for selv at stille op.
    Det gaelder ogsaa for homoseksuelle.
    Den danske befolkning har gennem 30 aar valgt at stemme paa partier der har tilladt indvandring fra muslimske lande.
    Nu kommer regningen, nu skal den danske befolkning leve med resultatet af de valg. Er det “haan” at paapege dette? det er jo sandheden, ikke?

    Personligt er jeg flygtet fra konsekvenserne af danskernes valg. Og jeg glaeder mig dagligt over det! Hver eneste dag taenker jeg: Hold op hvor var det godt jeg forlod det cirkus!

    Beklager, men jeg vil altsaa ikke traekkes ned i soelet af en befolkning der aabenlyst er for dum til at se sammenhaengen mellem hvem man stemmer paa, og den politik der efterfoelgende bliver foert.
    Kald bare det haan. Det er trods alt bare overlevelsesinstinkt.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 29. januar 2013 @ 02:43

  53. Anne Marie Buch

    Jeg tror de færreste generelt, og i alle under-gruppe-rubriceringer, tager det som hån.

    Pas på dig selv.

    Venlig hilsen

    Kommentar by Peter Buch — 29. januar 2013 @ 04:16

  54. “Ét forslag kunne være at lukke af for biler fredag og lørdag mellem 22 og 7 om morgenen, så det ikke er muligt at cruise gennem gaden og råbe skældsord og trusler, og så bilen er lidt længere væk, når voldsmanden skal slippe af sted.”

    Et bedre forslag kunne være at lukke af for de steder i koranen, der chikanerer bøsser verbalt. Fjerne stederne og lovgive om, at de ikke hører til nogen steder. Eller stederne i koranen kunne omskrives, så verbal chikane af bøsser forsvandt.

    Kommentar by Liva — 29. januar 2013 @ 08:41

  55. 52

    Anne Marie

    Jeg synes at du skal komme til Danmark igen. Du er sgu en gæv og klog kvinde. :)

    Kommentar by Liva — 29. januar 2013 @ 08:42

  56. @51 man får associationer om en opvækst med kollektiv opdragelse i et vegetarisk fælleskøkken. Ingen tvivl om at manden er gal, men han har dog sansynligvis været omgivet af ligesindede i modsætning til homoerne grundet deres ufrivillige forskellighed. Dog uden at vide det,. Men kritikken skal ikke sendes mod de forskelligheder, vi har i egne rækker. Importeret had skal standses, men de må gerne vågne op og hjælpe med opgaven, helt enig.

    Kommentar by Wazzla — 29. januar 2013 @ 09:57

  57. @Anne Marie Buch

    Helt forståeligt, men jeg betragter det lidt anderledes.
    Jeg vil gerne ‘omvende’ mennesker til mere stringent tænkning i feltet.
    Jeg glæde mig også hver gang en siger: hold nu op, hvor har jeg været blind. Selvindsigt er altid godt. Og endelig så mener jeg, at mine argumenter er bedre end de flestes, når det kommer til beskyttelsen af f.eks. de unge homoseksuelle og deres frihedsrettigheder.

    Jeg er også flygtet. Ikke ud af landet. Men ud af København, Nørrebro, NV, ud på landet, og det er noget nær det klogeste, jeg nogensinde har foretaget mig.

    Men hvis jeg mister troen på, at det her kan lade sig gøre, så mister jeg også håbet, og der er jeg ikke, endnu :-)

    Kommentar by Lotte — 29. januar 2013 @ 11:56

  58. Liva,

    når halvdelen af Danmarks befolkning er villig til – gennem stemmesedlen – at kæmpe for Danmarks overlevelse, så kommer jeg hjem. Men jeg vil ikke bekæmpe mit eget folk.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 29. januar 2013 @ 15:12

  59. Lotte,

    og hvad vil du så gøre når “de” når ud på landet? Hvad får dig til at tro at denne udvikling holder sig til de store byer?
    Alt taler for at det kun er et spørgsmål om tid før hele landet, hele Europa, er domineret af en ideologi som vi (I) har tilladt at slå rod i vore lande, vil dominere hele kontinentet.
    Hvor vil du så flygte hen?
    Du er en af dem der har medvirket til at det er kommet til dette.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 29. januar 2013 @ 15:15

  60. Anne Marie

    Jeg foretiller mig Island. Men når ideologien når dertil, så er jeg nok død.
    Alternativt må jeg iføre mig en burka og lege med på “spøgen”.

    Kommentar by Lotte — 29. januar 2013 @ 18:39

  61. @Anne Marie Buch,
    Hvad får sig til at tro du sidder så sikkert i sadlen der hvor du endt? Ja det skulle da lige være Kina eller Rusland du er endt i. Du med største sandsynlig under alle omstændigheder endt i Dar-al-Harb. At gi’ op og flygte er sgu da for kujonagtigt, specielt når dit største ofre ved at blive er 50%+ af din indkomst ;-)

    Kommentar by NG — 29. januar 2013 @ 19:37

  62. NG,

    det er så Kina jeg er i.
    Og jeg ved godt Kina er et diktatur osv, det hører jeg hele tiden. Men jeg tror på at Kina har mere fremtid end Europa, også på den demokratiske front.
    Hvorfor skulle jeg blive? Skal jeg bekæmpe de 85% af den danske befolkning der stemmer på indvandringsvenlige partier? Det vil jeg ikke.
    Skal jeg blive og gå ned med skibet? Nix. Jeg og mine børn skal ikke bøde for at folk som Lotte i årtier har tilladt dette at ske – til trods for at vi var mange der advarede højt og længe.
    Så hvorfor er det kujonagtigt at flygte? Jeg kalder det det eneste naturlige skridt når man er demokrat.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 30. januar 2013 @ 00:21

  63. Kvinder og bøsser har feminiseret Danmark i sådan en grad, at ordentlige mænd får dårlige liv og ringe indflydelse. Det er altså svært at holde gejsten oppe, når udbyttet af den politiske kamp er så ringe. Jeg har ofte skældt AMB ud for flugten til Kina, men jeg er på vej til at mene at vore kvinder og mentale bøsser efterhånden fortjener al den ulykke, der kan ramme dem. Det var trods alt dem som startede krigen mod os andre.

    Kommentar by Kim Poulsen — 30. januar 2013 @ 01:08

  64. Kim,

    den danske befolkning – kvinder saavel som maend – har valgt de politikere der har foert til dette. Beklager meget, men det er altsaa ikke kvindernes skyld.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 30. januar 2013 @ 03:45

  65. Jeg synes, at vi skal prøve at holde sammen – trods uenigheder. Og trods det at nogen har tap og andre ikke. ;) Og trods det at bøssen, der indleder denne tråd, mener at løsningen med islams væmmelige syn på bøsser kan ordnes ved at lukke af for biler i København… bøssen mangler perspektiv. Alligevel så står han altså med et problem – islam – som ikke blot er et problem for ham, men for mange andre også – ja, for det vestlige samfund og endda for islamiske lande også. Så lad os holde sammen..

    Kommentar by Liva — 30. januar 2013 @ 05:44

  66. @ Cicero

    Du er velkommen til selv at gå ind på DFs hjemmeside og læse deres program. Jeg kan afsløre at der ikke står ikke meget om bøsser og lesbiske, og “kernefamilien” fremhæves. Jeg ser faktisk kun DF på banen når det handler om beskyttelse af minoriteter, sjovt nok mest når det handler om beskyttelse af minoriteter fra indvandrere.

    Da jeg ikke selv er homoseksuel kan jeg naturligvis ikke tale på deres vegne, men af de bekendtskaber jeg har, det er homoer, virker det som om at man gerne ville være DFs omklamring foruden i sådanne sager. Det er naturligvis aldrig rart at blive chikaneret, men for de fleste bøsser og lesbiske sker der sjældent sådanne ting i dagligdagen. Derfor stemmer man naturligvis også på partier der reelt accepterer en homoseksuel livsform, og arbejder mod det de fleste homer drømmer om: En normal hverdag med famillie, og accept fra omgivelserne. DF gør ingenting for at dette mål vil blive indfriet.

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 30. januar 2013 @ 18:23

  67. -> Nærsynet hippie

    Jeg kan fortælle, at der er mange homoseksuelle som stemmer på DF. Flere er medlem af partiet, men det er selvfølgelig ikke ‘Se jeg er bøsse’ skråstreg Gay Pride-aktivisterne.

    Kommentar by Kim Møller — 30. januar 2013 @ 18:29

  68. @Anne Marie Buch
    Jeg må lige tygge lidt på det, så du kan få et ordentlig svar fra mig.

    Kommentar by NG — 30. januar 2013 @ 20:10

  69. “Jeg kan fortælle, at der er mange homoseksuelle som stemmer på DF. Flere er medlem af partiet, men det er selvfølgelig ikke ‘Se jeg er bøsse’ skråstreg Gay Pride-aktivisterne”

    Ork jo, Møller.
    Men der er jo ingen grund til at skilte særligt DF på netop de dage. Lige så lidt som EL.
    Og dilemmaet med at være DF-vælger og homo er naturligvis, at DF ikke ligefrem argumenterer for en familiepolitik som de homoseksuelle har lyst til at skrive under på.

    Kommentar by Lotte — 30. januar 2013 @ 20:37

  70. @ Kim Møller

    Det er interessant, men jeg kan afslører at de fleste homoseksuelle jeg kender heller ikke er blandt gay-pride “aktivisterne”, måske med enkelte undtagelser.

    @ Lotte

    Præcis, helt enig

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 30. januar 2013 @ 22:09

  71. http://politiken.dk/debat/ECE1886125/boessens-far-sover-elendigt/

    Lige dette link, debatindlægget er fra i dag. Heller ikke her adresseres etnicitet. Til gengæld religion rettet mod Den Danske Folkekirke. Noget fortumlet sludder, men måske en begyndelse, man kan jo håbe.

    Kommentar by Lotte — 2. februar 2013 @ 20:53

RSS feed for comments on this post.