6. februar 2013

Indvandrerbander patruljerer i København – Khader: “Sidst jeg var i Aarhus Vest, fik jeg smadret min bil”

Indvandrerbander er ved at tage kontrollen i dele af København, skriver Den Korte Avis, og fortæller om en kvinde der blev jagtet af indvandrere i en sort firehjulstrækker, da hun var på vej på arbejde. Venstrefløjen taler ikke mere forherligende om ‘Gadens parlament’, men stædige multikulturalister vil sikkert fremhæve, at bandernes patruljering er drevet af organiseret kriminalitet, ikke af Islam. Det skal nok passe, men ret beset kan det kun have akademisk interesse. Hvis muslimer giver problemer, så er muslimer problemet.

Meget sigende er det ikke salafistiske imamer, der har svært ved at gå i fred på gaden. Her lidt fra Naser Khaders klumme i dagens BT – Chikane og trusler er en del af hverdagen.

“Jeg er chokeret over tirsdagens angreb på debattøren Lars Hedegaard, især fordi truslen pludselig kommer meget tæt på og på samme tid bliver meget konkret. Men på den anden side overrasker det mig slet ikke, at han bliver forsøgt slået ihjel. For truslen om sådanne angreb er helt reel, hvis man offentligt vover at udtale sig kritisk om islam.

… for os, der er aktive og kritiske i denne debat, er chikane, forulempelser og trusler en del af hverdagen. Den socialdemokratiske byrådspolitiker Lars Aslan blev så sent som i går antastet på gaden, og der blev råbt ”Du bliver mere hvid end Naser Khader”.

Erhvervsmanden Asger Aamund sagde engang, at hvis Pia Kjærsgaard og Naser Khader startede til fods i hver deres ende af Nørrebro, ville de aldrig nå frem til den anden. Og det har han med stor sandsynlighed ret i. Jeg kommer kun på Nørrebro i bil, og selv dér er det utrolig ubehageligt hver eneste gang. Jeg har faktisk ikke været på Nørrebro til fods i mange år.

Jeg er selv utrolig glad for PETs opmærksomhed om min person. Sidst jeg var i Brøndby, fik både jeg og PET-bilen kastet flasker efter os. Sidst jeg var i Aarhus Vest, fik jeg smadret min bil. Når jeg skal holde foredrag i ’risikoområder’, er jeg nødt til at være ledsaget af PET. …

Vi er flere, der – ligesom Lars – er begrænsede i vores bevægelsesfrihed. Man skal hele tiden kigge sig over skulderen og overveje sin færden. Det er mange år siden, at jeg har været på café en aften og drikke en øl med mine venner. For det er jo ikke kun den planlæggende type, man risikerer at blive overfaldet af. Der er jo også dem, der ser en på gaden eller på en café og så reagerer impulsivt.”

Oploadet Kl. 01:39 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/44836/trackback

24 kommentarer »

  1. “bandernes patruljering er drevet af organiseret kriminalitet, ikke af Islam. Det skal nok passe, men ret beset kan det kun have akademisk interesse.”

    Det har jeg selv tænkt over da LTF kom forbi, hvad deres relation til muslimsk fundamentalisme er. Jeg er enig i at det ikke er moralsk centralt, eller centralt for indvandrerdebatten, om banderne er motiveret af kriminel indvandring eller af islam men jeg synes det er vigtigt at vide hvad forbindelsen er, hvis nogen (og det tror jeg der er), for at forstå hvordan trusselslandskabet ser ud i Danmark. Jeg ville gerne vide om alle pistoldrengene i banderne også bliver sendt i byen af deres lokale imam eller om det “kun” er deres pusher-bagmand der gør det.

    Kommentar by Morani ya Simba — 6. februar 2013 @ 02:25

  2. Selvom Naser Khader kender og erkender risikoen er han alligevel med til at “tale” mordforsøget på Lars Hedegaard ned.

    Lars Hedegaard blev ikke bare angrebet. Han blev forsøgt myrdet og derfor skal det omtales som mordforsøg!

    Kriminelle og religiøse indvandre er en trussel mod Danskerne i al almindelighed og vores regering må fjerne den trussel fra Danskernes hverdag.

    Kommentar by Santor — 6. februar 2013 @ 05:33

  3. Islamisk dominanskriminalitet!

    Kommentar by A.R. — 6. februar 2013 @ 05:53

  4. “Islamisk dominanskriminalitet!”

    Ja. Nogle gange tænker jeg lidt at der er en territoriekrig igang og det er et eller andet sted utroligt for mig, der er lettere jalouis over dansk territorie fra Nordgrønland til Tønder, at vi bare “overgiver” små bidder af landet uden problemer. Det er jeg ikke vild med.

    Kommentar by Morani ya Simba — 6. februar 2013 @ 07:25

  5. @4 Morani ya Simba:
    Ja, der er en territoriekrig i gang, og den har stået på de seneste 1390 år.
    Vi danskere har hidtil for flertallets vedkommende passivt afgivet bid på bid af vort fælles territorium. Det skyldes, at de fleste danskere er så hjernevaskede væk fra at hvile i sig selv, at 5 og 2 for dem er lige. Nogle sådanne mennesker har så megen naturlighed tilbage, at de stadig er lydhøre over for deres instinkt og vågner, når deres overlevelse, det være sig psykisk eller fysisks, trues. Andre er så langt ude at deres personlighed vil acceptere, at de bliver bollet til døde med en fremmed pik i hver kropsåbning.

    Kommentar by Agricola — 6. februar 2013 @ 08:18

  6. Tænk, damerne i de radikale har aldrig reageret på Naser Khaders oplevelser. Eller andres; hvorfor er disse onde mennesker i Folketinget?
    Hvorfor skal disse mennesker have lov til at ødelægge vores land?

    Kommentar by Pk — 6. februar 2013 @ 08:53

  7. Khaders kommentart burde være i neon:
    “For det er jo ikke kun den planlæggende type, man risikerer at blive overfaldet af. Der er jo også dem, der ser en på gaden eller på en café og så reagerer impulsivt”.

    Det viser noget om hvor udbredt voldsparatheden er blandt muslimer. Sørgeligt, altså at man ikke VIL se det.

    Kommentar by River — 6. februar 2013 @ 09:15

  8. @6 Pk:
    Fordi menneskets mainstream-civilisation kørte af sporet for et par tusinde år siden, da en lille gruppe satte sig på hovedparten af de livsnødvendige ressourcer. Vi befinder os nu i en brydningstid, hvor vi, selvstyrende individer har muligheden for at tage retten til selvbestemmelse tilbage fra de, der mener, at at de har ret til at bestemme.

    Kommentar by Agricola — 6. februar 2013 @ 09:17

  9. @ Morani…
    Jeg kan følge dig langt.

    Personlig opfatter jeg mig situationen som en gentagelse af Det Vilde Vesten.

    Først kom pelsjægerne, hvor en enkelt person fra det gamle land drog rundt på venlig fod med indianerne.

    Efter hans lovprisninger kom så nybyggerne, som lidt forsagt oprettede en grillbar i sidegaden.
    Da det virkede sikkert kom så familierne. Og som derpå oprettede sine magtcentre i byer.
    Her begyndte de interne magtkampe indvandrene imellem.
    Den kendeste var vel Toomstone Doc Holliday og Wyatt Earp.
    Er du iøvrigt klar over, at Wyatt i sine sidste leveår var højt estimeret forretningsmand i Los Angeles og at helst kørte i bilmærket Pachard? Da han døde i 1929 var en af kistebærerne Tom Mix, som var Hollywoods første store westernhelt i filmene.

    Men tilbage til Danmark.
    Virker det ikke mindst om de lovløse bander i The Streets of Laredo, som kæmpede om magten over de kriminelle områder , og de indfødte, indianerne, puttede sig ude på prærien for ikke at komme i klemme.

    Kommentar by Morten Dreyer — 6. februar 2013 @ 09:22

  10. @8 Agricola. Ganske interessant tanke. Det vil een tænke over , og lægge ind i de politiske overvejelser der kommer.

    Kommentar by Pk — 6. februar 2013 @ 09:24

  11. Jeg ser for mig tusindevis af Danskere på rådhuspladsen i København. De strækker deres ene arm i vejret, imens de taktfast råber: “Modstand er meningsløst, modstand er meningsløst, modstand er meningsløst. Og de tænder lightere og de heiler også lidt. Og de føler sig helt varme og gode indeni. Nu har de endelig fundet forløsning for den datter der blev voldtaget, den søn der blev slået ned.´, måske dræbt.

    Men nu har de fred. De har fred med dem selv fordi de er ligeglade med om det samme sker for andre. De har fred fordi de har opgivet deres sjæl.

    Og deres drømme vil være fyldt med mareridtagtige syner. Men om dagen har de fred, og de har fred med deres kolleger og ingen forstyrer dem.

    Intellektet kan aldrig stile noget op over for disse mennesker. Kun ånden kan besejre dem.

    Og det vil Ånden gøre. Og de der mærker ånden bør ikke være i tvivl om at de er på den vindende side.

    Hvad er det egentligt vi kæmper imod…. en fis i en hornlygte… der kun er noget værd, så længe man kan få nogen til at tro på den.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 6. februar 2013 @ 09:37

  12. For over 20 år siden deltog jeg i et arrangement i en nordsjællandsk kirke, hvor Khader var taler. Da foredraget var slut og han skulle hjem, var hans dæk på hans bil skåret op. Eller det vil sige, det var ikke hans bil, det var en identisk der stod ved siden af hans, så gerningsmanden må have taget fejl. Jeg erindrer, at han var ganske ulykkelig over hændelsen, jeg tænker han følte, han var indirekte årsag til det.

    Det gjorde stort indtryk på mig. Jeg respekterer den mand højt. Man kan være uenig med ham i visse sager, men at han kæmper demokratiets sag kan der vist ikke herske tvivl om længere.

    Kommentar by Lotte — 6. februar 2013 @ 09:43

  13. 6. Det kan jeg såmænd let svare på: De er stemt ind i tinget af deres lusede vælgere. Så enkelt er det. Kommentar by. :)

    Som tiden går, får folketinget og visse partiers vælgere, efterhånden nogen mord på samvittigheden. dette skal ses i relation til den indvandringspolitik der er blevet ført.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 6. februar 2013 @ 09:52

  14. I 80′erne patruljerede den muslimske bande i det indre kbh. men “die dumme dänen” var ligeglade, for det var jo ikke i deres kvater. Dhimmipolitiet dengang, var lige så rædselsslagen over for djævlekulten som de er idag. Men nu patruljer selvmordskulten i hele landet, og nu forstå “die dumme dänen” ikke en skid af det hele.

    Kommentar by Fritz — 6. februar 2013 @ 12:16

  15. Mikael Drachmann.

    En fis i en hornlygte – lige netop. Muzi-problemet kunne løses på 3 måneder ad lovens vej, hvis fjolsetinget ville det. Det kunne endda løses hurtigere, hvis lovsamfundet bryder helt sammen.

    Det skal jo starte et sted. Jeg har f.eks. hørt, at det Græske politi efterhånden ikke tager det så tungt med efterforskningen, hvis ilegale indvandrere kommer til skade. Politiet skal jo prioritere de knappe ressourcer – ikke sandt?

    Se der kunne Dansk politi lære noget!

    Kommentar by Sigwar — 6. februar 2013 @ 12:31

  16. Sigwar

    Det er armagedon…. Det sidste slag vil foregå i luften.

    Sådan sagde de vistnok om de sidste dage. Men vi kan jo se nu at kampende foregår i meningernes verden.

    Ærbødigste hilsner

    Kommentar by Mikael Drachmann — 6. februar 2013 @ 14:27

  17. Attentat på Lars Hedegaard, come on.

    Enhver kan da regne ud, at det er de voldelige højreekstremister, der har iscenesat skinattentatet, så LH kan få yderligere heltestatus.

    Hvis drabsforsøget havde været virkeligt, så var han jo blevet dræbt, enten af pistolen eller den pakke, han modtog.

    Kommentar by Jochop — 6. februar 2013 @ 14:30

  18. Hvem er det nu lige der er de kontroversielle – dem der vil knægte ytringsfriheden, eller dem der bruger den?

    “Det vil i øvrigt aldrig være muligt for PET at yde fuldstændig beskyttelse i forhold til enhver person, der i den offentlige debat giver udtryk for markante og kon-troversielle synspunkter, og som derfor potentielt vil kunne være mål for voldelige ekstremistiske trusler, skriver han.”
    http://ekstrabladet.dk/112/article1915466.ece

    Kommentar by mb — 6. februar 2013 @ 14:30

  19. @Jochop
    Ja du har helt ret! og… og…. og… og… jøderne var også med!

    Kommentar by NG — 6. februar 2013 @ 21:26

  20. >11 Michael
    Det er sgu rigtigt fint beskrevet.
    Og Fritz (14) har også ganske ret.

    Det jeg plejer at mene om muslimer og deres religion/ideologi/lov kan passende indsættes her. Mogens Glistrup advarede os, Churchill, Blixen, Holberg og mængder af mennesker der indså islams destruktivitet, advarede os. Men medløberne, dhimmierne, idioterne på hoppeborgen og den ganske “journalist”hob, bliver ved med at fortælle os, at vi tager fejl. Hvor meget skal der dog til, før bare én af de arbejdssky afskyeligheder på afa-venstrefløjen kan se ssandheden?

    Kommentar by Nielsen — 6. februar 2013 @ 22:30

  21. Disse forkullede Imamer tolererer ikke ytringsfrihed som den der eksisterer i Danmark,derfor skal der statueres eksempler på retfærd i Islams navn,denne intolerence adstedkommer mordforsøget på Lars Hedegaard der til alt held overlevede attentatet.
    Politikerne i Danmark bør påtage sig det fulde ansvar for disse mange overgreb på Etniske Danskere,fra dags dato bør alle politikere i Danmark undsige sig den Islamiske tro og bekende sig til grundloven der beskytter den enkelte Dansker,mindre kan ikke gøre det.

    Kommentar by emmagad — 7. februar 2013 @ 02:05

  22. emmagad

    Hvordan kan de undsige noget, som de ikke ved en skid om?! For de ved jo ikke engang selv,at de er dhimmier!

    Kommentar by A.R. — 7. februar 2013 @ 05:53

  23. SIAD medlemmer var også udsat for mordforsøg, da de ville demonstrere imod en “Saudi arabisk menneskerettighedsgruppe” -ja den må være opfundet til lejligheden- som var taget til KBH for at tale med en minister angående en tegneserie de ikke kunne tåle i JP. At der er nogle sindsyge muhammedanske individer, som får moralsk støtte af muhammedanerne, må vi vel have erkendt om ikke før så siden 2001 11 september (har selv oplevet jublen over massemordet). Desværre overrasker mordforsøget på Lars Hedegaard mig ikke…desværre.
    Med alle de medløbere som har leflet for den modbydelige fordummende diktatorreligion igennem tiden, har de jo haft let spil til at få disse Fuhrerpsykoser og ikke kunne tolere den frihed, som vi andre mennesketænkende har.

    Kommentar by Michael Unna — 7. februar 2013 @ 21:04

  24. Attentatforsøget i tirsdags på Lars Hedegaard viser at det er ved at være på tide at man begynder at indlede repatriering af de personager, som ikke ved hvordan man opfører sig i et fremmed land. Skyld i det hele er de politikere der i 70èrne åbnede vore grænser for ukontrollabel indvandring fra især mellemøsten. De burde stilles til regnskab.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 8. februar 2013 @ 22:10