14. februar 2013

Syv af ‘anden etnisk herkomst’ stak 18-årige Nicolai ned – Søvndal til danske unge: Opfør jer ordentligt!

Danske gymnasieelever valfarter til Prag i vinterferien, og det har givet masser af ballade. I går kunne BT fortæller om knivstikkerier, der ifølge Rejsebureauet var led i et “et opgør mellem to grupper danskere af anden etnisk herkomst”. Den ene anholdte er da også ifølge Jyllands-Posten “en ung tyrkisk mand med dansk pas”.

TV2 har et interview med det ene offer, 18-årige Nicolai Toftegaard – Stukket ned i Prag: De gik bare løs på mig.

“Nicolai Toftegaard blev overfaldet, da han stod ude foran et diskotek og ventede på en af sine venner…

– Da jeg står og snakker med den anden taxi-chauffør, kommer der en syvpersoners taxi og bremser hårdt op foran den taxi, jeg står og snakker med, så jeg ikke kan komme nogen vegne. Så springer der ca. syv mænd springende ud efter mig. Så går de bare løs på mig…

Han ved ikke, hvorfor de unge mænd, som han beskriver som dansktalende og af anden etnisk herkomst, banker ham og stikker ham fire gange med en kniv.

– Måske har de forvekslet mig med en anden en, som var med i slåskampen. Men jeg har ikke gjort noget, siger Nicolai Toftegaard.”

(Jyllands-Posten, 14. februar 2013: Prag-hoteller raseres af unge danskere)

Medierne afetnicificerer.

“Tjekkerne siger, at en person, der har drukket hele natten, ender med at være “fuld som en dansker”. Og i disse uger er der noget om snakken.” (Jyllands-Posten, 13. februar 2013)

“To unge danskere skulle angiveligt have angrebet to betjente under urolighederne.” (TV2 Online, 14. februar 2013)

Også den danske udenrigsminister Villy Søvndal giver den danske unge en opsang.

– Det hører simpelthen ingen steder hjemme. Jeg synes det er pinligt. De skal opføre sig ordentligt,” siger han.” (TV2 Online, 14. februar 2013)

“Danske unge i slåskamp med tjekkisk politi” (TV2 Nyhederne, 14. februar 2013)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/45123/trackback

20 Comments »

  1. Det er efterhånden helt flovt at være dansker.

    Det er skidt for vores internationale ry.

    Kommentar by Superman — 14. februar 2013 @ 18:14

  2. Kunne man ikke bare slå fast at hvis man går i byen med kniv er man ikke dansker?

    Kommentar by Jens Hansen — 14. februar 2013 @ 18:19

  3. Jeg vil faktisk give Villy ret – der er tarveligt at gå og stikke knive i andre mennesker. Ih altså nogle gavetyve siger jeg bare.

    Kommentar by Johnson — 14. februar 2013 @ 18:32

  4. Etnisk danske unge får skyld for udlændinges/muslimers sjakal-forbrydelser. Det er et helt ubegribeligt svineri at det tørres af på dem af de statsejede medier og de politisk korrekte venstrefløjs-politikere og det må stoppes. Nogle politikere blandt de borgerlige er ved at vågne op også ham her som min kone stemte på ved sidste valg: venstre-politiker og direktør i Dansk Iværksætterforening, Jakob Engel-Schmidt. http://www.bt.dk/krimi/v-politiker-afsloerede-tyve-bande-i-netto-maatte-flygte-fra-taeskehold

    Desværre kastreres og hjernevaskes de fleste danske unge psykologisk af BIG MOTHER skolelærere (der bla ser flere indvandrere som nye jobmuligheder?)
    Etnisk danske unge er for fredelige og utrænede i at kæmpe i flok – måske bortset fra HA og supporters?
    Én etnisk dansk ung overfaldes i Prag af 4 mo-sjakaler med kniv. Hvorfor finder vi os i det?
    Jeg har selv to teenagedrenge, der indimellem tager S-toget til København og kommer sent hjem, som ham der blev overfaldet af fire mo-sjakaler udenfor Hellerup station. Hvad skal man gøre? Bevæbne dem? Melde dem ind i HA? Bevæbne dem med skydevåben? :(

    Kommentar by A-mad — 14. februar 2013 @ 19:02

  5. “Sjovt” da jeg første gang hørte om historien begyndte jeg at undre mig gevaldigt over etniciteten på personerne der var involveret i handlingerne i Prag. INGEN som helst konkret tale om deres herkomst som udgangspunkt, og så ringer der jo straks nogle små alarmklokker. Altså man kunne jo begynde at interviewe dem, eller konkret spørge ind til deres baggrund.

    Det er da et gevaldigt problem, at afetnificere kriminelle og bøller og kriminelle osv.
    Giv folket oplysningerne, som Uriasposten for det meste gør korrekt, og lad så folk SELV tage stilling. Det andet er meningsdikatur. Man bestemmer hvad folk må mene om andre borgere i Danmark, borgere med forskellige former for udenlandsk baggrund og religion.

    Folk begynder jo at stille spørgsmåltegn ved disse unges opdragelse, holdning til samfundet og holdning til etniske danskere. Og det er meningsdannerne bange for. Deres store projekt multikultur risikerer jo at falde helt til jorden, når folket opdager hvor pilråddent og fyldt med fejl dette projekt er. Det ved de fleste danskere allerede, men det er benzin på bålet der hedder anti-multikultur/Danmarks fremtid.
    Og det vil eliten og dets intellektuelle håndlangere for guds skyld ikke bidrage til.

    Kommentar by Endnu en vantro — 14. februar 2013 @ 19:03

  6. ->5.Endnu en vantro. Enig. Jeg så interviewene i lufthavnen – i DR1 TV-avisen var det vist – med den knivoverfaldne unge mand, der kom hjem fra Prag sammen med sin far. Min mistanke blev vakt, da begge blev interviewet temmelig indgående uden at overfaldsmændende blev beskrevet nærmere. Som sædvanlig viste det sig, at mistanken var rigtig. Hvad er meningen?

    Kommentar by A-mad — 14. februar 2013 @ 19:26

  7. Kulturberigerne er som regel meget modige og udfarende, når de er mange og bevæbnede mod en enkelt ikke-bevæbnet dansk borger. Især hvis borgeren er en gammel eller handicappet kvinde. De medansvarlige for kulturberigernes kriminalitet og dræning af statskassen er at træffe i fjolsetinget(minus DF).

    Kommentar by Jørgen — 14. februar 2013 @ 19:28

  8. @4 A-mad:
    Lær knægtene selvforsvar, i første omgang den slags, der ikke kræver våben.
    —————————————————————-

    Hovedparten af perkere og afrikanere er dyr hos hvem, den menneskelige overbygning kun kører på vågeblus. De hører derfor ikke hjemme i Danmark og bør snarest returneres til hhv. dyrepark Mellemøsten og dyrepark Afrika. At invitere dem til Danmark i stort tal var fra start en syg ide

    Kommentar by Agricola — 14. februar 2013 @ 19:30

  9. Druk, ballade, hærværk på hotellet: Almindelig dansk ungdomsadfærd.
    Knivoverfald på rejsekammeraterne: Perkeradfærd.
    Begge dele er dårligt, det med kniven selvfølgelig det værste.
    Hård og konsekvent disciplinering tiltrænges.

    Kommentar by Crass Børsting — 14. februar 2013 @ 19:39

  10. @A-mad. Jamen man må jo se på disse journalister og de medier de repræsenterer.
    Det er egentligt underligt at det er blevet et så stort tabu, muslimer. Det er jo hvad det er. Muslimer og deres forskellige opdragelser og holdninger til danskere og Danmark generelt.
    Det er vel lidt lige som Kejserens nye klæder. Multikulturen har reelt set intet tøj på, men der er ingen der tør sige det. Konsekvenserne er nærmest uoverskuelige for deres livsprojekt, nærmest deres mening med livet. Jeg er bange for at den livsløgn de lever på og kæmper for er så stor at de pt ikke kan afmontere den.

    De bliver nødt til at gå rundt med skyklapper, ellers kan de ikke holde deres egen samvittighed ud. Den der fortæller dem at det er en falliterklæring af dimensioner at have lukket muslimerne ind i landet. På godt og ondt.

    De er simpelthen slet ikke rustet eller parat til at konfrontere dette islamiske spøgelse.
    Virkeligheden skal enten omskrives eller censureres. Det fortæller vist alt om den løgn de lever på og udbreder.

    Sådan fungerer propaganda dybest set, og det er DR og Politiken stor-producenter af. Den massive og hjernevaskende propaganda, som det danske folk bliver fodret med. Resultatet kan vi i sidste ende kun afvente. Der er ikke meget at stille op tror jeg.

    Kommentar by Endnu en vantro — 14. februar 2013 @ 19:40

  11. Jamen det er jo forfærdeligt, det tjekkiske politi har fået fat i knivstikkeren, det var aldrig sket herhjemme, men så må ambassaden i det mindste sørge for at de behandler ham anstændigt!

    Og så må man nok håbe for ham at han kan klare forhøret uden tyrkisk tolk for ellers får han nok et år mere i spjældet, de er sikkert ikke vant til at tage de samme hensyn som os endnu.

    Vi må hellere få Søvndal på banen straks og redde ham hjem (til Danmark altså!)

    Kommentar by Jens Hansen — 14. februar 2013 @ 23:11

  12. “Det hører simpelthen ingen steder hjemme. Jeg synes det er pinligt. De skal opføre sig ordentligt,”
    Hold da op en ryggeløs kujon.
    Det eneste der er pinligt er vores folkevalgte politikere.
    I fyrrerne var det også hr og fru jensen der var nød til at tage sagerne i egen hånd uden om det officielle danmark.
    Sådan bliver det også igen.
    Husk forræderne når det er.

    Kommentar by Frank Hagmann — 14. februar 2013 @ 23:37

  13. @ 11 Jens Hansen

    Tak for en god kommentar.
    Når Villy opdager, at “danskeren” hedder Mustafa eller Omar, så smider han alt hvad han har i hænderne for at få det stakkels offer fri.

    Kommentar by Binee — 15. februar 2013 @ 00:32

  14. DR har dog haft hudfarveprofilering i radioen og i det skrevne ord, TV har jeg dog ikke set så meget af lige i denne sammenhæng.

    Kommentar by A.R. — 15. februar 2013 @ 05:19

  15. Give etniske danskere skylden for perkernes svinske opførsel. Føj for F….. Dansk presse er ved at udvikle ren ludderjournalistik.

    Kommentar by skræp — 15. februar 2013 @ 05:55

  16. Man kan håbe på, at Tjekkerne beholder muzierne dernede i spjældet, men det er nok for meget at håbe på.

    Kommentar by Sigwar — 15. februar 2013 @ 07:39

  17. >16 Sigwar
    Ja, det er nok for meget at håbe på. Beklageligvis. Skam over Danmarx Dhimmi Radios propagandasender der hver time fylder os med løgn. Gu’ er det da ej unge danskere, der hærger Prag. Det er (som næsten altid) muslimer.

    Kommentar by Nielsen — 16. februar 2013 @ 00:56

  18. Når tilvandrede og efterkommere ødelægger og overfalder i udlandet, så kaldes de for danskere af MSM. Når tilvandrede og efterkommere gør det samme i Danmark, så kaldes de for bander.

    ”Fire personer bliver lørdag formiddag sigtet for drabsforsøg efter et opgør mellem personer fra to indvandrerbander sent fredag aften i København.
    To personer er indlagt på Bispebjerg Hospital med knivstik i arme og ben samt i issen. De er begge uden for livsfare efter at være blevet angrebet af op til 10 personer i nærheden af Bispebjerg Kirke i det nordvestlige København.” (København, nordvest 2013)

    H t t p://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-64300474:bandeopgør-fire-er-anholdt-efter-knivstikkeri.html?forside

    Kommentar by Liva — 16. februar 2013 @ 08:12

  19. Som absolut forhenværende Per Larsen ville have udtrykt sig: Unge lømler, der bør opføre sig ordentligt, selv om de har festet lidt for meget!

    Næh, dialog og inklusion er vejen frem, og derfor er Per Larsen nu rådgiver og specialkonsulent for Københavns kommune. Så kan Anna Mee Allerslev få specialrådgivning om dialog- og inklusionsbænke samt endnu flere fantastiske kæmpereklamer i byens rum og i s-tog samt busser….

    Men som Statsministeren siger: Der kommer nok en god løsning i morgen….

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. februar 2013 @ 10:28

  20. […] via Syv af ‘anden etnisk herkomst’ stak 18-årige Nicolai ned – Søvndal til danske unge: Opfør j…. […]

    Pingback by Syv af ‘anden etnisk herkomst’ stak 18-årige Nicolai ned – Søvndal til danske unge: Opfør jer ordentligt! | dkbeep : Invandringens Pris — 25. februar 2013 @ 19:03

RSS feed for comments on this post.