16. februar 2013

2. G’ere hærgede Prag – “Det er ikke utilpassede unge… Det er middelklassens børn, sagde ‘ekspert’

En af de store historier i denne uge har været danske gymnasieelevers opførsel i den tjekkiske hovedstad Prag. Efter nogle dage med fokus på knivstikkerier, er medierne fyldt med en generel kritik af danskernes opførsel og drukvaner. Et godt eksempel kan man læse i dagens udgave af Fyens Stiftstidende hvor en Klaus Wilmann, leder af Center for Familiepleje i København, forklarer at forældrene bærer ansvaret, og citeres for denne svada: “Det er ikke utilpassede unge, vi hører om i Prag lige nu. Det er middelklassens børn…”

Der har været flere tusinde gymnasieelever afsted på flere hoteller, og konkret er to knivstikkerier omtalt. Første episode fandt sted natten til mandag foran et diskotek, da 18-årige Nicolai Toftegaard blev stukket fire gange med kniv. Han fortæller til TV2 Nyhederne, at de syv overfaldsmænd var “dansktalende og af anden etnisk herkomst”.

Den anden episode fandt sted natten til onsdag ved Hotel Panorama, og skyldes ifølge DR Nyheder, der har talt med rejsebureauet Rejsemægleren , “et opgør mellem to grupper af anden etnisk herkomst”. Politiet mistænker “en ung dansk mand med tyrkisk baggrund”, skriver Ekstra Bladet.

Her lidt fra en fotoserie på Lidovky.cz.

Opdate. Jeg har slettet et citat fra Ekstra Bladet, der ganske rigtigt omhandlende vinterferie-hærgende danskere på Hotel City Club i Prag, men var fra 2010, og hermed ikke har direkte relevans til ugens medie-tamtam.

Oploadet Kl. 13:27 af Kim Møller — Direkte link81 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/45195/trackback

81 kommentarer »

  1. Tjekkerne har fået et førstehåndsindtryk af vores “kulturberigere” – forhåbentlig er de advaret mod at begå samme fejl som os.

    Kommentar by Absalon — 16. februar 2013 @ 13:48

  2. Ja, mon ikke de gode tjekker godt kan se, at det her ikke ligefrem er indbegrebet af dansk ungdom?

    Kommentar by Vest — 16. februar 2013 @ 14:02

  3. De ødelægger vores land og vores omdømme ude i verden.

    Kommentar by Viking — 16. februar 2013 @ 14:29

  4. Jeg troede, det var danskere der vandaliserede Pragh.
    Men så ser jeg, at der er de importerede vandaler, eller efterkommerne der af.
    Jo Jo. Alt er i Stampisternes og Anne Mæ’s interesse.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 16. februar 2013 @ 14:39

  5. Igen skal danskerne tages til indtægt for ulækre voldelige indvandrere og deres forkvaklede verdensbillede.
    Det er direkte tilsvining af mig og andre i det her land når ordet “dansker” bliver brugt om de voldelige udyr.
    De er ikke danskere, de er muslimer.
    Det skal under ingen omstændigheder hedde sig at “danskere” render rundt i udlandet og stikker folk ned.
    De har smadret danmark og er nu i gang med at give de ægte danskere et dårligt ry i udlandet.
    Nok må være nok.
    Udvisning med det samme.

    Kommentar by Frank Hagmann — 16. februar 2013 @ 15:00

  6. Anne Mae har set samme billede og har netop udsendt en pressemeddelelse, hvor hun hylder sig selv og de radikale for integrationen er lykkes. For hun har selv hørt hele den sidste uge, at det var danske unge, og nu er der beviser for at muslimer opføre sig præcis ligesom danskere.

    Kommentar by broholm (ordblind) — 16. februar 2013 @ 15:04

  7. Den danske ungdom er sandelige ikke hvad den har været.

    Kommentar by Lars Hansen — 16. februar 2013 @ 15:06

  8. Ud af Schengen og EU. Perkerne og afrikanerne ud af Danmark.
    Danskernes Parti er det eneste parti, der har det på dagsordnen, så hvor svært kan det være?

    Kommentar by Agricola — 16. februar 2013 @ 15:16

  9. Den danske presse har været meget tilbageholdende med,
    at det ikke var danskere, men muslimer.
    Vi fyldes med løgn og halve sandheder, derfor gider jeg
    ikke længere læse danske aviser.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 16. februar 2013 @ 15:18

  10. Prag here we comes,Tjekiet er pt. dårligt stillet pga. deres medlemskab af EU og meget heldigt for de muslimske vandaler med Dansk pas,Islamrotter med Dansk pas er nu med til at nedgøre Danskeren i Verdensfæren,skam over Islamisterne i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. februar 2013 @ 15:23

  11. Hvorfor er de billeder ikke på forsiden, af alle aviserne?
    Det værste er, at de går på gymnasiet. Hvad fanden laver de der.

    Regeringen siger:
    Danmark skal have de bedste uddannelser. Det kommer aldrig til at ske.
    Byg istedet flere fængsler.

    Kommentar by XXXXX — 16. februar 2013 @ 15:33

  12. Jeg er ked af at måtte konstatere, at både Kim og og alle, der kommenterer her på blokken, har fået det hele galt i halsen! Jeg har nu hørt TV 2 NEWS og TV 1 det meste af dagen og det ligger helt klart. De skyldige er rejsearrangørerne! Der manglede pædagoger – undskyld – rejseguider til de små puds og så talte buschaufførerne ikke dansk! Det er da helt urimeligt at forlange at danske gymnasieelever skal kunne kommunikere på udenlandsk! Ikke mærkeligt at det fremkalder så store frustrationer at hotelværelser skal molesteres.

    Kommentar by Pesodym — 16. februar 2013 @ 15:45

  13. Kodeordet hedder: Mangelfuld opdragelse og manglende hensyntagen til andre mennesker.

    Christianshavn er et af Københavns mest “røde og kulturradikale” områder.Fortrinsvis befolket af akademikere og selvstændige
    “kunstnertyper” – som er travlt beskæftiget med at malke offentlige kasser. Hvis man altid arbejder på at frelse verden, har man ikke tid til at opdrage på lille,lede,grænsesøgende Simon Emil, som derfor har fået det indtryk, at det ikke har nogle konsekvenser at skabe sig tosset.
    Forældrene gider ikke tage de opdragelsesmæssige konflikter og fedter Simon Emils opdragelse af på (privat)skolen og senere Christinshavns Gymnasium. Der møder han samme eftergivende, lalletolerante slaphed og dyrkelse af middelmådighed, som han kender hjemmefra.

    Så han rammer først “muren” når han bliver frarøvet sin iphone af en invaderende, knivbevæbnet perker ude fra Urban-planen – eller når han smadrer et hotelværelse i Prag og bliver præsenteret for en regning for sine drukudskejelser. Så ringer han hjem til sin far (som er travlt beskæftiget med at tage sin nye SF-bolleveninde bagfra – selvom hun egentlig har alt for stor røv) og flæber.

    Og Faren (omtåget af viagra-opstemthed) ender jo med at love at betale for Simon Emils ødelæggelser, det er jo det nemmeste. I stedet for at brøle til ham, at han bare kan gå i gang med at rydde op og tørre sit og andres bræk op – dernæst sige undskyld til alle dem, han har forulempet – og endelig arbejde sin gæld af i hotellets køkken med at vaske op et par måneder. Og at han iøvrigt ikke er velkommen i hjemmet – før dette er sket.

    Men den slags opdragelse (for livet) er jo ikke muligt her i Danmark, hvor reformpædagogik, ansvarsforflygtigelse og slaphed er normen (host)

    Peace & Love.

    Kommentar by Allah(n) el Roev — 16. februar 2013 @ 15:50

  14. Selv om der da klart indrømmet er et foto af en flok “hyggelige” (læs: skummelt skulende) indvandrertyper, så er det vel immervæk næppe dét, der menes i det med fed skrift fremhævede citat om “elever fra 2. og 3.g”: Der sigtes vel tværtimod til elever, som går i anden eller tredje år af en gymnasieuddannelse (altså den oprindelige, “gamle” betydning af udtrykket “2.g’er”, ej at forveksle med det misvisende identiske udtryk “2.g’er” i betydningen “andengenerationsindvandrer”?)

    Jeg ønsker bestemt ikke at fremstå som “halal-hippie” eller indvandrer-apologetisk, men hvor det givetvis ER en tyrkisk indvandrer, som har stukket en anden danske med kniv, har jeg altså ikke ligefrem den allerstørste tiltro til adfærden hos gennemsnitligt ubegavede etnisk-danske gymnasieelever, som er vokset op med “Big Brother” og “Paradise Hotel” i fjernsynet og som måske ligeledes har fundet solid inspiration i amerikanske “spring break”-abefesttraditioner, hvor det vist i det hele taget handler om at te sig så hensynsløst pubertetsforstyrret som overhovedet mulig…

    (Jeg bor klods op og ned af stationen i den pæne københavnerforstad Værløse og har med jævne mellemrum glæde af “pæne”, danske mellem- og overklasseunge i alderen 18-25, som åbenbart i deres forkvaklede ungdomsfrustrerede mangel på generel hjerneaktivitet tilsyneladende synes at “det bare er SÅ fedt” at kaste rundt med cykler, vælte containere og knuse ruder i stationsbygningen, alt sammen under munter hooligantistisk “Låååååå-lå-låååh!-højrøstethed: Dét er desværre ikke et “indvandrerproblem” på disse kanter, men derimod blot resultatet af deres radikale velhaverlorteforældres “fri opdragelse”! Forestil jer således 20-30 busfulde – hvis dét ellers kan gøre det! – af samme middelsvært retarderede og totalt hensynsløst egocentriske ballademagertype sendt til Prag for at bælle billig pilsnerøl uden egentligt voksenopsyn, så tror jeg muligvis man kan begynde at danne sig et billede af problemets sørgelige omfang…)

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 16. februar 2013 @ 16:03

  15. Tjekker og andre østeuropæere har et langt mere nuanceret – for ikke at sige ‘realistisk’ – syn på muslimer, end vi har det herhjemme, så de kan heldigvis sagtens skelne skidt fra kanel og se, at der ikke er tale om danskere i dette tilfælde. Derfor ikke den store grund til bekymring for vores internationale omdømme, folkens.

    Det er lidt, som når folk fra nabobyen laver ballade på din lokale bodega. Er der tale om danskere, er de “dem fra nabobyen”, men er der tale om perkere, er det såmænd bare perkere.

    Men som andre før mig har givet udtryk for, så er det ikke selve balladen på de tjekkiske hoteller, der er mest irriterende, men mest det faktum at ingen tør sige, at gymnasie-eleverne i virkeligheden ikke er danskere.

    Kommentar by Arne Torp — 16. februar 2013 @ 16:05

  16. -> Anders PJ

    Drukproblemerne er tilsyneladende en årlig tilbagevendende begivenhed, men er først blevet en stor historie efter kniv-stikkerierne. Intet tyder på danskerne er en del af denne historie, udover som ofre (tre kilder).

    Der fortælles desuden om omfattende hærværk på flere hoteller, og jeg tror ikke politiet har mandsopdækket alle hoteller ifm. hjemrejse – logisk, må formode at Hotel City Club er hårdt ramt, hvis ikke hårdest ramt. Det er næppe tilfældigt at indvandrerne bor lige her.

    Det er helt fint at problematisere drukkulturen, men det er ikke i orden at associere indvandrerballade med danskere og danskhed.

    Kommentar by Kim Møller — 16. februar 2013 @ 16:27

  17. @Anders Peter Johnson

    Jeg tror de fleste er klar over at danske ungdomskultur har nogle ret kedelige tendenser, heriblandt selvfølgeligt en voldsom alkoholkultur

    Men derfra også til knivstikkeri er der trods alt en kløft så stor. Og to ud af to tilfælde, er ganske vist ikke noget stort datamateriale, men dog nok sigende når vi i forvejen kender tendenserne herhjemmefra.

    Kritikken handler vel også lige så meget om mediernes dækning og “eksperterne”.

    Det er vist kun en uge siden at Rune Engelbrecht blev hevet frem som et sandhedsvidne i JP’s Indblik sektion i debatten om hvorfor det politisk kompas drejer 180grader når det handler om jøder i forhold til muslimer.
    Det er selvfølgeligt grotesk at en borgerlig avis fuldstændigt ukritisk hiver en rabiat venstreekstremist frem som ædruelig seriøs nuanceret kommentator/ekspert, men dertil sjovt at han nævnte at “kultur”-kortet aldrig bruges når danskere lavere noget skidt. Det er jo åbenlyst ikke sandt; vores alkoholkultur omtales f.eks. konsekvent når danske unge hærger i Spanien, Prag eller Bulgarien. Og det er jo fair nok at den gør det, for der er jo en tendens og en sammenhæng.

    Kommentar by Superman — 16. februar 2013 @ 16:32

  18. Den danske ambassadør i Tjekkiet kan desværre fortælle, at tjekkerne ser episoderne som et dansk problem. Det går altså ud over vores omdømme. Ærgerligt, at tjekkerne ikke kan se, at vi er lige så trætte af det, som de er. Men på den anden side kommer disse problemer jo også fra vores land, idet vi (eller i hvert fald vores politikere) har tilladt en vanvittig udvikling. Så selvfølgelig er det i sidste ende vores ansvar. http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/15/191934.htm

    Kommentar by Vest — 16. februar 2013 @ 16:41

  19. En kommentator har udtalt:

    “Den store ‘komiker’ Lenin bemærkede engang at ‘borgerskabet’ var så uhjælpeligt afhængig af profitjaget at dets medlemmer med glæde ville sælge reb til de kommunistiske revolutionærer som de så ville bruge til at hænge samme borgerskab.”

    Prøv at omskrive det. Borgerskabet er godhedspolitikerne der i deres profitjagt på stemmer der kan hjælpe dem til at bevare magten lefler for grupper der ikke har ønske om at tilpasse sig samfundet. SU’en, som der er så megen debat, er tilsyneladende så rigelig at dele af den kan benyttes til sådanne ekskursioner som andre hårdtarbejdende skatteydere ikke under sig selv eller har råd til.

    Uddannelsesstederne er i den grad afhængig af at der er elever. Revl og kraft optages for det giver større tilskud. Umotiverede der smadrer undervisningen for de som målrettede og flittige, men som får lov at slippe af sted med det for en bortvisning betyder færre kroner i kassen. Rebet er leveret.

    Kommentar by synopsisolsen — 16. februar 2013 @ 16:55

  20. @15 Kim og @16 “Superman”:

    Det er ikke så meget alkoholkulturen, jeg ønsker at problematisere, som manglende opdragelse: Der synes ifølge mine observationer desværre at være en næsten ligefrem proportionalitet mellem hvor “pæne” middelklassehjem med “de rigtige (venstre)radikale meninger” og “fri opdragelse” (hvor selve begrebet “autoritet” er et såkaldt “fy-ord”!), danske unge kommer fra og hvor totalt skingrende hensynsløst, de opfører sig, når far og mor IKKE lige er i nærheden til at holde dem i ørerne.

    Disse unge er tilsyneladende bare slet ikke af deres politisk set lettere(?) psykopatisk selvretfærdige forældre opdraget til at tage selv helt simple hensyn til deres medmennesker: Jeg oplever det ligeledes i arbejdsmæssig sammenhæng, hvor jeg har haft indtil flere unge kolleger i gymnasiealderen, som åbenbart er klinisk afskårne fra at skue ud over egen næsetip og deltage i det fælles arbejde, men derimod tilsyneladende bruger det meste af deres arbejdstid på at SMS’e med vennerne i stedet for at ordne de ting, de faktisk bliver betalt for…

    Men okay, nu skal jeg så heller ikke forfalde til som “kun” 35-årig at lyde som Sokrates, som angiveligt allerede i 400-tallet f.Kr skal have sagt således: “Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker og snakker når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse. Den modsiger sine forældre, skryder i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene overkors og tyranniserer lærerne.” ;-)

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 16. februar 2013 @ 17:04

  21. Her gik man og troede, at det var stramningerne af udlændinge politikken, der gav os et dårligt omdømme i udlandet…

    Gode billeder, der atter engang giver illustrere vores heltigennem kontrollerede offentlighed.

    Kommentar by upsala — 16. februar 2013 @ 17:18

  22. Alkohol, muslimer??
    Og der var nok af villige hvide lyse blonde danske ludere garanteret.
    Tager muslimer derned og drikker alkohol? Og nok også en hel del villige pædoger og lærerinder, der lige skulle have lidt rullekabab.

    Kommentar by Peter — 16. februar 2013 @ 17:46

  23. Min datter er lige kommet hjem fra Prag, og bekræftede til fulde billedet. Den mandlige Indvandrerungdom var jo uden voksenkontrol så de drak som svin og opførte sig ligesådan. Hun var rasende. Nogen af hendes medrejsende klassekammerater var indvandrerpiger og de var lige så rystede som hun var. I øvrigt slap en del for tiltale ved at betale sig fra det (korruption er dagligdag).

    Kommentar by mb — 16. februar 2013 @ 18:08

  24. Intet nyt under solen, som Machiavelli sagde for 30 år siden. Den sociale orden er stærkt faldende, samfundet er i moralsk opløsning. Og det bliver værre! Angående Rune Engelbrecht- manden er blind, det er den bedste betegnelse.

    Kommentar by machiavelli — 16. februar 2013 @ 18:12

  25. @ Anders Peter Johnsen

    Dine lange tirader kan ikke skjule, at gerningsmændene ikke kommer fra danske middelklassehjem, men er utilpassede indvandrere af ..-generation…

    Kommentar by Jern Henrik — 16. februar 2013 @ 18:13

  26. Fantastisk blogindlæg om de unge danskere fra en dansk socialdemokrat;

    http://blogs.jp.dk/skarptfravenstre/2013/02/16/fy-for-fanden-for-en-dansk-koloniherrementalitet-i-prag/

    Jeg er for så vidt enig med ham i pinligheden over gymnasieelevernes hærgen. Men det interessant er jo at han bruger et begreb som “koloniherrementalitet”.

    Er der nogen herinde der kan komme på andre grupperinger om hvem man kunne fristes til bruge sådanne begreber, men hvor man samtidig ved at ingen socialdemokrat (eller anden meningsdanner) kunne slippe afsted med at sige sådan (det vil formentligt endda være ulovligt).

    Det er tankevækkende at noget så relativt harmløst som fuldskab, bræk og råberi på gangene kan få en kommentator til at bruge et så stærkt begreb. Det er også hysterisk af ham, men tænk at han netop nu ikke kan afholde sig fra det.
    Hvad tænker han om andre begivenheder der foregår på dansk territorium.

    Kommentar by Superman — 16. februar 2013 @ 18:34

  27. Billede nummer 2 siger mere end ord.

    Kommentar by Spinner — 16. februar 2013 @ 19:02

  28. Jeg tænker på ham i den hvide jakke.Smil til fotografen ;)

    Kommentar by Spinner — 16. februar 2013 @ 19:07

  29. Peter # 22 fantaserer (helt uden relation til den omtalte historie om knivstikkeri og hærværk): “Og der var nok af villige hvide lyse blonde danske ludere garanteret.”

    ‘hvide lyse blonde’ = ‘villige ludere’ i følge ‘Peter’.

    Kan slet ikke stoppe når først du kommer i gang hvad?

    Peters kommentar er nok den mest rendyrket racistiske kommentar jeg til dato har set i Uriaspostens kommentarspor.

    * Brækker sig. *

    Kender personligt ofre for præcis din form for racisme – skolepiger der blev gennemtævet og svært skadet alene for at være hvide og gå uden slør. Din stinkende tankegang er du desværre ikke alene om.

    Kommentar by M — 16. februar 2013 @ 19:09

  30. Dansk ungdom.
    Vi har meget at takke politikerne for. Kulturberigelse ikke mindst.
    Hornaar indser man at direkte demokrati er en absolut noedvendighed.
    Det de ikke har givet vaek til muslimerne har de givet til EU. Direkte demokrati kunne have forhindret det.

    Kommentar by g kaiser — 16. februar 2013 @ 19:10

  31. Løber mig koldt ned af ryggen, når jeg ser disse barbarer på billederne. Jeg får associationer til Islam, og barbariske krigere der skriger Allah U Akhbar 16 timer i døgnet.
    Intet godt kommer ud af disse mennesker i Danmark.

    Hvem kan være i tvivl om problemet og dets omfang, når man kigger på de sidste 20-30 år og deres repræsentation i Danmark, dem og deres forfædre. Vold, overfald, kriminalitet, racisme som ikke er set i Danmark siden 2. verdenskrig. Og gudhjælpemig om man så ikke fra politisk side er så genial at importere disse barbarer og deres familier til landet. Danmark var fri for dem i årtier, men fik så den fikse idé at give dem statsborgerskab og asyl og alt hvad dertil følger for 40 år siden ca og også specielt i 80´erne.

    De har flyttet alle de negative grænser.

    Og for at gnide salt i såret, er der flere venstreorienterede medier der konsekvent omtaler dem som danskere. På trods af at alle alarmklokker ringer, og al sund fornuft siger at det er en alt andet end dansk opførsel, at de trækker grænsen langt mere end nogen dansker normalt ville gøre, ja så skal vi kraftedme også høre dem omtalt som danskere.

    Kommentar by Endnu en vantro — 16. februar 2013 @ 19:38

  32. En hjemvendt gymnasieelev fortalte på News, at det var et fåtal af danskerne som lavede ballade. Det var dem som også lavede ballade derhjemme. Nuff said.

    Kommentar by Kim Møller — 16. februar 2013 @ 20:01

  33. Jeg kan godt lide at alle de “unge” har pensionist-kufferter med hjul og håndtag. Det er sgu ikke særlig gangster =)

    Kommentar by Frederik — 16. februar 2013 @ 20:10

  34. Jeg har venner i Prag. Jeg krymper mig ved, hvad de tænker om Danmark.
    Hvornår har danskerne fået nok af muslimernes velsignelser.
    Send dem ubønhørligt hjem, hvor de kom fra.

    Kommentar by Jørgen Dahl Grønbæk — 16. februar 2013 @ 21:02

  35. Racial riots in Minnesota.

    Somaliere versus afro-amerikanere. Den havde jeg ikke set komme.

    Kommentar by Frank P — 16. februar 2013 @ 21:25

  36. “De har flyttet alle de negative grænser.”

    Helt enig! Det vil helt sikkert blive endnu værre (før det kan blive bedre).

    Kommentar by Viking — 16. februar 2013 @ 22:00

  37. Så de to knivstikkere er “2.g’ere” og sidder vel varetægtsfængslede, og får forhåbentlig en tjekkisk straf i tjekkisk fængsel – eller hvad? Hørte om en som var løsladt, men det var måske andre uroligheder.
    Nogen info om drengene der blev anholdt for at slå en tjekkisk politibetjent ned?

    Kommentar by Zod — 16. februar 2013 @ 22:03

  38. @25 Jern Henrik: Jeg læser disse artikler således, at indvandrerne og deres ofte direkte voldelige opførsel (herunder især denne sjove tilbøjelighed til at stikke andre ned) så at sige kun er toppen af kransekagen og en del af et helt generelt problem med uopdragenhed.

    Danske unge er ganske enkelt bare ikke så artige, som de selv vil gøre sig til og dét er udelukkende en konservativ indsigelse over for vattet, konsekvensløs opdragelse af disse små, forældreforgudede mellemklasse-curling-poder, hvilket aldeles ikke skal forveksles med apologi for islamisk indvandreryngels infame adfærd.

    Jeg har det bare med disse generelt uterlige og skabagtige danske mellemklasse-gymnasieelever fra “Paradise”-generationen, at jeg til tider tager mig selv i at ønske mig at een eller anden pervers, sadistisk seriemorder fra en amerikansk splatterfilm henvendt imod selvsamme hjernedøde ungdomspublikum lige ville gøre resten af menneskeheden en tjeneste og tynde lidt ud i bestanden…

    (Med tak til den amerikanske komiker George Carlin: http://youtu.be/DdpQ21dpkrk )

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 16. februar 2013 @ 22:15

  39. Kultur-berigerne på tålt ophold, går amok i Prag. Den overskrift har vi endnu tilgode i MSM.

    Kommentar by Iznogut — 16. februar 2013 @ 22:37

  40. Hvis jeg kender tjekkerne ret, så har de givet dem de har fået fingrene i, en passende lærestreg.

    http://www.lidovky.cz/foto.aspx?r=ln_domov&c=A130216_134913_ln_domov_ziz&foto=HM4940e4_p201302150795401.jpg

    Kommentar by Hans Jensen — 16. februar 2013 @ 22:39

  41. Problemet er ikke, at de ikke har fået en opdragelse. Problemet er, at de har fået en sådan. En islamisk en af slagsen.

    Kommentar by Fabrice S — 16. februar 2013 @ 22:42

  42. Semitter… Europas evige plage.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 16. februar 2013 @ 22:43

  43. @Anders Peter. De fleste af os er enige, i at danske unge også er vilde. Problemet er ikke vildskaben, det er afstumpetheden. Den rå vold, dominansadfæren fra disse efterkommere af udlændinge. Det er meningsløst at diskutere om etniske danske unge også opfører sig vildt og tér sig, for det gør de. Dog er det milevidt fra barbarens opførsel, når de giver den gas.
    Det er en meget vigtig pointe, for den går igen og igen i resten af det danske samfund. Konklusion er ret klar: De kommer fra en anden kultur(eller er efterkommere af disse kulturer), hvor vold og krig, og dominansadfærd er noget de får ind med modermælken.

    Det er så essentielt at man adresserer problemets rod. Og ikke forvirrer folk unødigt meget ved at blande etniske danskere og unge af muslimsk herkomst sammen. For der er forskel, og den kommer blandt andet til udtryk ifm vold og overfald. Den er som udgangspunkt langt værre, og mere afstumpet. Det har den været i mange år, og det ved alle der bevæger sig ud i nattelivet, at det forholder sig sådan.

    De er overrepræsenteret og er som udgangspunkt ret ligeglad med deres danske medmennesker.

    Kommentar by Endnu en vantro — 16. februar 2013 @ 22:48

  44. I 2011 overfaldt en bande sigøjnere to unge hvide teenagedrenge på et værtshus i det nordlige tjekkiet. De myrdede dem begge.

    Det fik tjekkerne til at gå på gaden, og vise at de har nok:
    http://youtu.be/CXJpl0LGJQo
    http://www.youtube.com/watch?v=CXJpl0LGJQo

    Hvis danskerne var bare halvt så bevidste…

    Kommentar by Hans Jensen — 16. februar 2013 @ 23:08

  45. -> Anders Peter Johnsen

    Jeg forsvarer ikke danske unges umådeholdne forbrug af alkohol, totalt uværdige opførsel i gedigne branderter mm. Tværtimod.

    Det er blot ikke denne problematik, der har ført til knivstikkerierne.

    Det har den voldelige muslimske kultur…

    Kommentar by Jern Henrik — 16. februar 2013 @ 23:59

  46. Først blev jeg trist og flov over at danske unge opførte sig som vilde dyr i Prag, så blev jeg klar over at de værste af slagsmålene og knivstikkerierne skyldes anden generationsindvandere! Efterhånden blev jeg også klar over at ødelæggelserne på hotellerne og optøjerne i byen hovedsageligt blev begået at indvandretyper!
    Nu er jeg mest vred over at jeg ikke kan få ærlig og troværdig besked gennem mainstream medierne. Jeg begynder lige så langsomt at miste tiltroen til det jeg hører og læser! Det er en forfærdelig og for demokratiet,forfærdelig erkendelse, vi kan ikke længere stole på hvad der står i avisen og hvad vi hører i radio og TV.
    Hvis det er rigtigt at de hovedansvarlige for diverse episoder i Prag er andengenerationsindvandere, så vil jeg gerne aflyse min flovhed og rette min vrede mod de politikere der har tilladt denne befolkningsudskiftning! Jeg vil i alle tilfælde ikke vedkende mig noget ansvar eller tilførsforhold til bøllerne!

    Kommentar by Robert R — 17. februar 2013 @ 00:00

  47. “Vi behøver hænder!”
    Nu ved vi hvordan det ender!
    De der kender ikke “kæmp for alt vad du kært”
    Det siges der danske drenge, jeg ser ikke en snært!

    Kommentar by Hans Erling Jensen — 17. februar 2013 @ 00:13

  48. De er de artige drenge, de har ikke været med til en skid. i bliver hjernvasket aber

    Kommentar by De er artige — 17. februar 2013 @ 01:34

  49. Fucking ludere, puta madres alle jer fucking ludere der har kommentare ovenover, det har intet med perkere eller ej at gøre, i snakker uden overhovedet at være dernede, der var flere hundrede danskere der var meget værre end os, i ka sutte min pik alle sammen , her har i selve billedet , spis noget pik i forvrangede, indelukkede danske horeunger!

    Kommentar by Jawad Halla — 17. februar 2013 @ 01:36

  50. Så luk dog arret, med alt det forpulede møg omkring hvordan omverdenens syn er på Danmark. Nogle enkelte AWESOME oplevelser, er ikke ensbetydende med at omverdenen har fået et dårligt syn på Danmark. Som sagt, skal der være plads til den enkelte borger i Danmark, derfor synes jeg i burde holde jeres klamme meningsløse spydige kommentarer for jer selv, da det hverken gavner os “indvandrere” eller jer selv.
    - Forresten til alle jer som er diskriminerende, fordomsfulde, og generaliserende: JEG BLIVER HER I DETTE LAND, STÅENDE OG UANSET HVAD I SYNES ER JEG EN COOL MUSLIM HEHEHEHE

    Kommentar by Yasemin — 17. februar 2013 @ 01:40

  51. Håber der en dag kommer et opgør, så de tre sataner får hvad de fortjener. Mere mangfoldighed til København – sagde den ene satan.

    Den anden sagde satan sagde, at Tyrkiet med omkring 70 millioner skal ind i Europa, samtidig skal forbeholdende til EU ophæves så Danmark kan tage flere fygtninge.

    Den tredje satan sagde, at det er danskerne der skal integreres og ikke indvandrerne, og vi har en stenalderhjerne, hvis vi ikke kan se det.

    Disse enfoldige og farlige mennesker ved naturligvis ikke, hvad de har gang i af folkelig opløsning. Man kan ikke opløse sammenhængskraften i et samfund og så forvente, at det hele ikke løber løbsk. Mennesker må have noget at identificere sig med. Selv min hund bliver helt hjælpeløs, hvis den ikke kan finde hjem.

    Men der er jo nogen der stemmer på de tre sataner og en presse der vejleder og forsvarer dem. Fx Danmarks Radio. Informationsmæssigt er den også helt gal, hvad man fx kan se ved læserbreve i Information og Politiken. Uvidenheden om danskernes kulturelle situation er alarmerende. Om ikke så mange år, er der virkelig kun borgerkrigen eller noget der ligner tilbage.

    Da jeg rejste på ferie så jeg tre kvinder i toget stå og skrige ud i luften – af hinanden og andre passagerer. Den er fuldstændig gal. Moral, hæmninger, fornuft, aggressioner, had alt slipper løs i primær instinkterne, som også er de instinker, som lægger sig til dyrene.

    Det er dybest set en form for psykisk sammenbrud i massesamfundet. Faktisk interessant, socialpsykologien må skrives om. Men det bliver meget værre.

    Kommentar by machiavelli — 17. februar 2013 @ 02:05

  52. Hvor er den værdipolitiske venstrefløj i den her sag? Hvornår kommer anklagerne om, at tjekkiske hotelejere og medier er genereliserende og racistiske – når de sådan skærer alle danskere over én kam? Hvornår ser vi statsministeren i medierne, hvor hun protesterer over denne krænkende adfærd og omtale fra tjekkisk side?

    Og alle os som ikke har skejet ud i Prag – kan vi ikke bare læne os tilbage og forholde os tavse? For ingen kan vel forvente andet og mere end en standard afstandtagen? Man skal jo ikke uden videre føle sig forpligtet til at snakke om nogetsomhelst – vel?

    Kommentar by BE — 17. februar 2013 @ 03:25

  53. Det kommer jo sig af, at flere og flere kommer i gymnasiet. Så vi kan lige så godt gå planken helt ud og gøre som i Voldtægtssverige, hvor ALLE uddannelser efter grundskolen klassificeres som gymnasielle uddannelser. Så alt det degenerede og regredierede menneskeaffald skal også høre ind under det.

    M

    Du har fuldstændigt misforstået Peter, for det er jo ikke hans eget sprogbrug og kvindesyn han gør brug af.

    Robert R

    Man skal have det fra ofrenes og vidnernes egne munde, for at være helt sikker, eller så i det mindste solid billeddokumentation og hudfarveprofilering.

    Kommentar by A.R. — 17. februar 2013 @ 06:23

  54. I nyhederne i går hørte jeg en dansk pige fra turen fortælle, at hun er flov over, at “vi” opførte “os” sådan i Prag..

    Hun er dygtig til at påtage sig skylden for ovennævnte …’s udåd.

    Kommentar by Liva — 17. februar 2013 @ 08:14

  55. Alle Dansker burde skamme seg. Når skal Saudi-Arabia ta sin del av den muslimske flykninge og asyl strømmen.

    Kommentar by Bjarne — 17. februar 2013 @ 08:28

  56. De sidste opinionsundersøgelser spår et kanonvalg til DF.
    De skulle stå til at blive så stærke, at de kan kræve regeringsmedlemsskab, uanset hvad Venstre vil.
    Folket lader sig ikke narre!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 17. februar 2013 @ 09:21

  57. En lille muslimsk dreng ved navn Jawad Halla prøver at true os til at tro på hans og alle andre muslimers uskyld og godhed. Han kan ikke selv se det ynkelige i sin egen opførsel. Mon det skyldes opdragelsen?

    Yasemin forlanger plads til den enkelte borger i Danmark. Mon det indbefatter min muslimske veninde Nabila, der lever i skjul for sin familie, fordi de ikke kan acceptere hendes kæreste Nikolaj? Mon det indbefatter min muslimske ven Hafid, der lever i skjul for sin familie, fordi de ikke kan acceptere han kæreste Stefan?

    Kommentar by JensF — 17. februar 2013 @ 12:34

  58. Min ældste søn var på sådan en arrangeret tur med fly til Prag sidste år i 3.g. Året før i 2.g var han på ski i de franske alper. Prag var billgere. Synd at de muslimske 2′gere ikke har taget deres søstre med. De må så angribe de etniske danske piger som sjakaler og nakke de danske drenge, som slet ikke er opdraget til den slags klankrig. :(
    Jeg ser fra en af arrangørerne i år at han har haft 4.500 unge med bus og på hoteller i Prag!Det har fået et stort omfang!
    Det er ikke noget nyt. Masseuddannelserne har for mange år siden gjort disse vilde studenterture til en fast begivenhed i studentens curriculum/muntre liv i USA. Vi er bare 20-30 år bagefter.
    Her tilbage i 1966
    http://www.news.google.com/newspapers?nid=1928&dat=19660326&id=uWkgAAAAIBAJ&sjid=3mYFAAAAIBAJ&pg=1141,2826743

    Kommentar by A-mad — 17. februar 2013 @ 14:15

  59. Billederne af disse arabere udløser helt konkret ubehag hos mig når jeg sammenligner med min egen gymnasietid. Kæft, det ville have været et helvede i det daglige at skulle forholde sig til dem. Jeg tænker også mere generelt på om den slags udskejelser er normen på tværs af etnicitet. Jeg kan slet ikke huske noget der kommer i nærheden af dette, og hvis min årgang derfor var mere kedelig vil jeg til enhver tid foretrække kedsomheden.

    Det kan forhåbentlig ikke passe at alle gymnasieelever i dag er ADHD’ere. Fortæl mig at der stadig er almindeligt rolige og reflekterende typer, måske med nørdede og boglige interesser. Deres trivsel i en overgearet tid kan virkelig godt bekymre mig.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 17. februar 2013 @ 15:10

  60. Talte med et par drenge, der havde været med på turen. De bekræftede min formodning om, at det som vanligt var perkere, der var hovedårsag til problemerne.
    Det er på tide, vi smider perkerne ud af Danmark. Synd for de ca. 10% af dem, som er OK

    Kommentar by Agricola — 17. februar 2013 @ 15:49

  61. Mangler pt. bare 260 underskrifter mere før denne petition mod halalslagtning bliver afleveret til EU:

    http://www.thepetitionsite.com/748/687/151/ban-halal-killing-under-eu-law/

    Skriv under nu!

    Kommentar by Sofie Larsen — 17. februar 2013 @ 15:51

  62. @50 Yasemin:

    “JEG BLIVER HER I DETTE LAND, STÅENDE OG UANSET HVAD I SYNES ER JEG EN COOL MUSLIM HEHEHEHE”

    Det er heldigvis ikke op til dig at bestemme, om du forbliver her i landet :-D

    Kommentar by Agricola — 17. februar 2013 @ 16:14

  63. Jawad Halla # 49: Du nedværdiger kun dig selv med dit ukultiverede sprog, som ikke fortæller noget om dem du henvender dig til, men kun hvordan der ser ud inde i dig.

    Du fremstår som en ond dreng fuld af had, racisme og sexisme. Men i hvert menneske er der en stræben mod noget bedre. Kunne du ikke tænke dig at stræbe højere end denne elendighed? Øv dig i at tale et mere værdigt sprog, der ikke besmitter dig i andres øjne. Væn dig af med at tænke så beskidte tanker om dine medmennesker.

    I kristen tradition mener man ikke at det er hvad et menneske spiser (putter ind i munden), der gør ham ren eller uren, men hvad der kommer ud af munden: hårde ord er sjælens snavs.

    Dine ord lyder som om de kom fra en uren ånd. Rens dig indvendig.

    Forlad mørket og gå ud i lyset.

    Kommentar by M — 17. februar 2013 @ 16:18

  64. Ny og passende overskrift i aviserne: “Prag terroriseret af uhyrligt klamme og slimede islaminficerede arabiske monobryns-uhyrer”

    Kommentar by Jakob — 17. februar 2013 @ 16:43

  65. LOOOOOL, Agricola :-D. Og KLAAASK til yasemin!

    Kommentar by Jakob — 17. februar 2013 @ 16:49

  66. Og yasemin, hvem siger at du er stående og ikke liggende når du forbliver i DK, lol

    Kommentar by Jakob — 17. februar 2013 @ 16:51

  67. @49 Jawad,

    Fucking ludere, puta madres alle jer fucking ludere…

    Jeg ved ikke helt, hvem du forsøger at henvende dig til. Men så vidt jeg ved er ingen herinde prostituerede, så du er vist gået forkert i byen.

    der var flere hundrede danskere der var meget værre end os

    Så hvad gjorde de, der var værre end knivstikkeri?

    i ka sutte min pik alle sammen ,her har i selve billedet , spis noget pik i forvrangede, indelukkede danske horeunger!

    Ingen er interesserede i at sutte på noget som helst, der tilhører dig, og hvis din krop er bare halvt så beskidt som din mund, kunne man også få en grim sygdom. Og jeg kan oplyse, at jeg ikke er en horeunge. Jeg kender min slægt led for led flere hundreder år tilbage. Nogle grene tilbage til middelalderen. Og den er altså ikke et produkt af hor. Kender du DIN slægt? Eller er det i virkeligheden DIG, som er en horeunge på fremmed jord?

    @50 Yasemin,

    Så luk dog arret, med alt det forpulede møg omkring hvordan omverdenens syn er på Danmark

    Nej, vi vil ikke “lukke arret”, når den danske ambassadør kan fortælle, at det her har skadet Danmarks omdømme i Tjekkiet. Det er ham, som sidder og modtager alle henvendelserne. Ikke dig.

    Som sagt, skal der være plads til den enkelte borger i Danmark

    Det var da indbegrebet af en meningsløs og tom floskel. Og nej, der skal ikke være plads til alle mennesker i Danmark. Der skal være plads til danskere, dvs. folk som har en reel tilknytning til landet og som er loyale og følger dansk skik og lov. I Tyskland skal der være plads til folk, som har en reel tilknytning til Tyskland, og hvis loyalitet og kultur er tysk. I Frankrig… tja, fortsæt selv. Det er ikke kvantefysik.

    derfor synes jeg i burde holde jeres klamme meningsløse spydige kommentarer for jer selv, da det hverken gavner os “indvandrere” eller jer selv

    De fleste af os mener, at det rent faktisk gavner at diskutere problerne. Det er første skridt hen imod en løsning. Det er sandt at nogle af kommentarerne er spydige. Men det er ikke sandt, at det ikke gavner at ytre sin mening.

    Forresten til alle jer som er diskriminerende, fordomsfulde, og generaliserende: JEG BLIVER HER I DETTE LAND, STÅENDE OG UANSET HVAD I SYNES ER JEG EN COOL MUSLIM HEHEHEHE

    Hvis du rent faktisk identificerer dig som en muslim, så giver det ikke mening, at du ikke bosætter dig i et muslimsk land. Jeg identificerer mig som dansker, og derfor vil jeg helst bo i Danmark. Dernæst identificerer jeg mig som skandinav, så det næstbedste ville være at bo i et andet skandinavisk land. Dernæst identificerer jeg mig som nordeuropæer, så det tredjebedste ville være at bo i et andet nordeuropæisk land osv. Men jeg kunne da aldrig DRØMME om at bosætte mig i et muslimsk land. Og det har da INTET at gøre med at være fordomsfuld. Det har at gøre med hvem man er og hvor man hører til, kulturelt og nationalt. Hvis du er muslim hører du til i en muslimsk kultur. Det ville være bedre for både dig selv og for vi andre.

    Kommentar by Vest — 17. februar 2013 @ 17:28

  68. Muslimer har flere Achilleshæle som de ikke kan stille noget som helst op imod. Den ene er Kaba’aen i Mekka. Den står der, frit tilgængeligt fra oven, på fast længde- og breddegrad, lige indtil den dag nogen med de fornødne midler ikke synes at den skal stå der længere. En anden Achilleshæl er Muhammeds og Koranens angivelige fuldkommenhed og ukrænkelighed. Disse kan og vil blive udfordret i al tid fremover.

    En tredje Achilleshæl er deres manglende evne til at udtrykke sig troværdigt på kuffars egne sprog og præmisser. Langt, langt det meste er ubehjælpsomt rendestenssprog som det der ses i disse drive-by-kommentarer. Én ting er at deres manglende sprogbeherskelse fratager dem muligheden for at blive taget alvorligt. Endnu mere alvorligt er det nok at de ikke forstår deres egen interesse i at præsentere en overbevisende case. Jawad fatter bare ikke at han med sin kommentar bekræfter alle de negative forventninger man har til disse primitive arabere.

    Og det er vel at mærke ikke kun et spørgsmål om uddannelsesniveau. Jawad og Yasemin er de typiske muslimske funktionelle analfabeter, men den samme manglende evne til at argumentere på kuffars præmisser ses også hos kendte mediemuslimer som f. eks. Sally Khallash, Mona Sheikh og hende der blev fotograferet ved en demonstration med Hizbollahfaner (navnet er lige væk). Sproget er pænere, men indholdet er så uforbederligt utroværdigt at det kun kan appellere til venstrefløj og kulturradikale. Der er bare intet de kan stille op her, selv hvis de kunne se det.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 17. februar 2013 @ 17:50

  69. ad 49 Jawad Halla:
    Dit ordvalg og sprog gør, at jeg frygter for, at du er et menneske med nogle store personlighedsproblemer.
    Hvad enten du er dansker eller indvandrer, så mener jeg, at du behøver behandling/hjælp
    Hvis du ønsker hjælp, så skriv en mail til Kim, så kan han sende mig din mail, således at vi begge kun er kendte af Kim.
    Jeg vil derefter vurdere, hvilken mulighed jeg har for at hjælpe dig.
    Tag dette som en udstrakt hånd, så du kan komme videre med dit liv.

    Kommentar by XOD — 17. februar 2013 @ 17:56

  70. Danish tourist in Prague http://www.youtube.com/watch?v=qXzgfTtwQRk&feature=share&list=UU54g1MmTIZD12x-LOEq5jZQ

    Der klippes mellem danske unge der skåler med store ølkrus, totalhærgede hotelværelser og gadeslagsmål.

    Kommentar by Træt — 17. februar 2013 @ 21:38

  71. Islam har INTET at gøre her indenfor Europas grænser, absolut INTET. Hvornår dælen får folk mon nok, det er som om alle de beviser på den umulige integration der ses dagligt overhovedet ikke synker ind, vi har simpelthen vænnet os til at lade disse abnorme tosser te sig som gale og helt i målløs chock ude af stand – og fremfor alt nul rød vilje – til at gøre noget som helst ved det. Og så vil denne volds carte blanche til Allahs svinske fodsoldater bare fortsætte.

    Kommentar by Lars B — 17. februar 2013 @ 22:17

  72. Ryk tilbage til start. Alle islams underkastet personer skal ud af landet. Der kan så søges om arbejdstilladelse og hver enkelt ansøgning, modtaget fra ansøgerens hjemland, vil blive behandlet i henhold til ansøgerens baggrund og uddannelse.

    Færdig med islam.

    Kommentar by Iznogut — 18. februar 2013 @ 04:01

  73. Som skrevet på arrangørens hjemmeside:

    10) Må andre personer, end dem som går på gymnasiet, deltage?
    - Dette bestemmer arrangørerne på gymnasiet, men som udgangspunkt er svaret ja.

    Kommentar by Madsen — 18. februar 2013 @ 04:01

  74. @72 Iznogut:
    God ide.

    Kommentar by Agricola — 18. februar 2013 @ 04:11

  75. Jawad Halla og Yasemin

    Hvilke af to følgende faktuelt korrekte udsagn gælder for jer, måske endda begge to?!

    Min morfar er min far!

    Min onkel/morbror er min far!

    Vest

    Tænk på hvilke (køns)sygdomme unge muslimske drenge og mænd får fra hinanden, for ikke at sige fra dyr. Især fordi de jo skal sørge for at deres søstre er rene og ubesmittede indtil de skal giftes med deres fætre, så de jo selvfølgelig ikke kan få noget fisse, da det er haram, udover den billige vantro af slagsen, som de (gruppevold)tager
    uanset hvad.

    LFPC

    Der er jo en god grund til at Roland Emmerich ikke jævnede Kabaaen til jorden i hans katastrofefilm “2012″, for ellers så ville han have været helt og aldeles færdig. Peterskirken og Jesusstatuen i Rio de Janeiro var der derimod ikke nogle problemer med at jævne til jorden. Lige så med Det Hvide Hus, der blev ramt af et hangarskib!
    Ellers så skal den jævnes med atomvåben når tiden kommer dertil.

    Kommentar by A.R. — 18. februar 2013 @ 05:24

  76. A. R.

    Ang Peters bemærkning håber jeg du har ret men er ikke sikker.

    # 75: Atomvåben mod Kaabaen (!?) tager udtrykket “spurve med kanoner” til helt nye højder. Atomvåben er – i al deres modbydelighed – designet til at udslette liv ‘effektivt’. Kaabaen er en genstand og kan jævnes med jorden med almindeligt krudt.

    Dertil kommer at det at jævne den ville være en meningsløs og tåbelig handling i stil med at bekæmpe ghettoers kriminalitetsproblemer ved at rive husene ned og bygge nye.

    Det er ikke en sort sten i Saudiarabien der er problemet her… Symboler består selv hvis de destrueres (se selv jødernes tempel i Jerusalem) så længe den ide der tilførte stenene kraft er levende endnu.

    Som Einstein sagde om atombomben: løsningen på dette problem skal findes i menneskehedens hjerte.

    Kun ord kan standse truslen fra militant islam. Kun oplysning kan hjælpe de mennesker der lever i mørke.

    Kommentar by M — 18. februar 2013 @ 14:14

  77. Til 76 – Meningen med at bruge templet i Jerusalem som eksempel ovenfor er selvfølgelig ikke at antyde at det eller jøderne udgør noget problem. Kun at illustrere at menneskers ideer er stærkere end de bygninger vi opfører. Og at det er ideerne der styrer hvordan vi handler. I jødernes tilfælde er dette en styrke der har givet dem kraft til at overleve de mest rystende ting med identiteten og forstanden i behold.

    Militant islam skal som sagt udfordres på sit idegrundlag. Jeg har altid været imod invasionerne i Irak og Afghanistan såvel som militær og økonomisk hjælp til det arabiske oprør. Vesten burde udelukkende bidrage med mission (kristen sekulær buddhistisk new age you name it – hvad som helst der kan bringe mangfoldighed og dermed oplysning ind i en hidtil hermetisk lukket og monoman verden præget af ekstrem undertrykkelse og fattigdom) og humanitær hjælp.

    Kommentar by M — 18. februar 2013 @ 14:28

  78. Socialnomaderne(de er fortrinsvis fra afrika og orienten) har intet at gøre her i landet. De må sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt. Der er ikke nogen som helst økonomiske grunde til at have dem her i landet. Trygheden i det danske samfund bliver også bedre.

    Kommentar by Jørgen — 18. februar 2013 @ 19:15

  79. @78 Jørgen:
    Enig.
    Jeg finder dog, at at betegnelsen økonomiske opportunist-nomader / muslimsk invasionsstyrke er mere passende.

    Kommentar by Agricola — 18. februar 2013 @ 20:50

  80. M

    Vi har jo lige fået et førsteklasses eksempel på religiøs mangfoldighed fra Libyen, med de anholdte kristne “missionærer”, hvortil svaret var; “At Libyen er 100% muslimsk”. Så demokratiet venter lige om hjørnet!
    Og nej aberabere forstår ikke ord og dialog, udover taqiyya, men rå magtanvendelse, og det i uendelige mængder. Dét kommer vi også til at sande og lære, omend lærepengene nok bliver et par millioner døde hér i Europa alene, før vi vil være parate til at slå nådesløst tilbage. For hvis ikke, så fortjener vi heller ikke at overleve.

    Kommentar by A.R. — 19. februar 2013 @ 05:50

  81. [...] [...]

    Pingback by 2. G’ere hærgede Prag – “Det er ikke utilpassede unge… Det er middelklassens børn, sagde ‘ekspert’ | dkbeep : Invandringens Pris — 25. februar 2013 @ 18:43

RSS feed til kommentarer til dette indlæg.

Skriv en kommentar

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.