9. april 2013

Tingbjerg: Patruljevogn smadret, da betjente blev angrebet med sten, flasker og jernstang ved værested

Sidste vinter fandt politiet en maskinpistol under ransagelser i samme klub. Fra Ekstra Bladet – Politiet lukkede værested efter stenkast. Klubben blev oprettet som en tryghedsskabende ’18+’-værested, ved en særlig kommunal bevilling på 2,1 mio. tilbage i maj 2011.

“Et værested for unge over 18 år i Tingbjerg i København er igen kommet i politiets søgelys efter en ny konfrontation. Ordensmagten besluttede mandag aften at lukke værestedet Center Crossroad, da der var blevet kastet med sten mod politiet.

Forruden på en patruljevogn blev knust, og da politiet sendte flere patruljer til området, voksede balladen med nye sten- og flaskekast, fremgår det af Københavns Politis døgnrapport.

Blandt andet blev der kastet en jernstang på et kilo efter en af politiets biler.”

Oploadet Kl. 18:57 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/47069/trackback

24 Comments »

  1. Og lige nu kører TV2 Nyhederne endnu en tude-historie om nogle afviste asyl-ansøgere fra Kosovo. Uanset hvor slemt det står til ude i den virkeliggjorte multikultur kan man være sikker på, at MSM nok skal gøre alt for at få fjernet de sidste par barrierer der står i vejen for fri indvandring til landet.

    Kommentar by JensH — 9. april 2013 @ 19:24

  2. Jamen det er snart lettere at sætte den samme tekst ind flere steder:

    “Vollsmose-palæstinenser på TV2: “… det er os der har magten” Jamen medlemmet af selvmordskulten i-slam hvor medlemmernes IQ er lavere end hos chimpanser har da fuldstændig ret, men det er kun fordi vi ikke har noget politi og vores domstole er hæmoride farvet, men hvis Mohammedanskerne kunne stå sammen så ville det tage ca. 10 min. at losse abefolket af i sverige eller tyskland.

    Kommentar by Fritz — 9. april 2013 @ 19:50

  3. Ja, børn i klemme er altid effektive, når journalisterne vil påvirke Danmarks indvandringspolitik :(

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 9. april 2013 @ 20:11

  4. De skal da bare have 50 millioner til en ny park ligesom seneste forslag om kvartersløft til bla. “Folkets park” fra Anna Mee Allerslev – så kan vi få trygheden tilbage i området.

    (Har lagt en omtale omkring historien om Folkets park i off topic)

    Kommentar by NulTolerance — 9. april 2013 @ 20:35

  5. Så må de betale for reparationerne af politibilen!

    Kommentar by Robert R — 9. april 2013 @ 20:46

  6. Spændende at se hvordan dhimmipolitiet reagerer den dag hvor perkerne slå nogle betjente ihjel.

    Mon de menige politbetjentes påtagede tolerance krakelerer ?
    Mon dialogpolitiet bliver indsat ?
    Mon sagen bliver henlagt på grund af racistiske facebook kommentarer ?
    Mon Bonnichsen kommer med advarlsler mon den farlige højrefløj ?
    Mon pressen skriver om “marginaliserede unge” ?
    Mon vore folketingspolitkere opdager hvad der foregår ude isamfundet ?

    Følg med i næste episode af serien “Danmarks undergang”.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 9. april 2013 @ 21:00

  7. Har lige læst fra “pålidelig kilde” at ungdomskriminaliteten i København er faldet med 56% -!!!!!!!!!!!! ØHHHHHH…ka´ det nu os pass?
    Er der nogen der ved hvordan det hænger sammen?

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 9. april 2013 @ 21:10

  8. Lille Muhammed kommer hjem fra skole og spørger sin mor.
    -Mor er jeg muslim som dig, eller jøde som far? Jamen du er da muslim som jeg min dreng, men spørg dog din far!
    Lille Muhammed spørger så sin far.
    -Far er jeg jøde som dig, eller er jeg muslim som mor? Jamen du er da jøde som jeg min dreng, men hvad er årsagen til at du spørger?
    -Jo ser du far, Peter har tilbudt mig at jeg kan købe hans Mountaibike for 1000 kr., og nu kan jeg ikke bestemme mig til, om jeg skal prutte om prisen, eller om jeg bare skal stjæle den!

    Top 10 liste over de mest solgte bøger i Tyrkiet:
    1. Koranen
    2. Danmarks bistandslov
    3. Lær at lave plat fra bunden
    4. Hygiejne, en by i Rusland
    5. Mein Kampf af Adolf Hitler
    6. Flot og fyldigt overskæg for kvinder, kun 10 dage
    7. Hvordan man bør klæde sig
    8. Snyd en dansker
    9. Familiesammenførings guiden, fra A-Z
    10. Fra Izmir til ishøj

    Hvorfor er koranen så tung?
    -Fordi de sidste 500 sider indeholder den danske bistandslov.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by Der Adler — 9. april 2013 @ 21:43

  9. […] Hvor mange danske politikere har set skriften på væggen? Er der overhovedet hul igennem fra politibetjenten på gaden til politikerne, eller hedder barrieren politidirektøren? Og ville det nytte, når man tænker på […]

    Pingback by Fast arbejde til politiet « Snaphanen — 9. april 2013 @ 22:35

  10. Lige nu er Martin Breum i gang med at tale afghanske tolkes sag i Deadline. Det holder aldrig op. Dag og nat forgifter medierne os med indvandrerpropaganda. Har lige været igennem en del videoer på TV2Fyn fra den senere tid omkring et asylcenter i Svendborg. Alle sammen vinklet som om det var en enorm chance for kommunen. Dertil video om hvor fantastisk det er med alle de udenlandske phd. studerende. En Inder står frem og fortæller hvor fedt det er at kunne læse gratis i Danmark uden at skulle arbejde ved siden af. Hun ønsker blot at man fik to års tid bagefter for at finde job i Danmark. Og alle disse enorme fordele står også uimodsagt. Alle er enige fra rektor til journalister og eksperter, og selvfølgelig Morten Østergaard fra de Radikale.

    Kommentar by Balder — 9. april 2013 @ 22:45

  11. Apropos TV2s evindelige tudehistorier, hver en gang en indvandrer bliver sendt hjem:

    Vi får som argument at vide, at det er forfærdeligt for disse børn at blive omplantet.

    Mit spørgsmål, som journalisterne aldrig ville stille, er:

    Hvorfor er det så ikke lige så svært for dem at blive omplantet, når rejsen går fra hjemlandet til Danmark? Afstanden er vel den samme?

    Kommentar by Gunnar Biering — 9. april 2013 @ 22:57

  12. Danmark er ikke et indvandringsland. Det er en suverænt kongerige og beboes af et folk, danskerne.
    Hvorfor kan der overhovedet blive tale om indvandrer og indvandringspolitik??
    Det er danskernes land vi taler om. Ingen fremmede har ret til at komme ind i danskernes land. Ingen besøgende kriminelle har ret til ophold i danskernes land.
    Hvad fa’en er meningen?

    Ud med de satans besættere, hellere i går end i morgen.

    Kommentar by Iznogut — 10. april 2013 @ 00:27

  13. Fuldstændig rigtigt Iznogut, men der foregår en massiv ideologisk indogtrionering.

    DF plakat ved næste valg. “Stop for multikulturalismen”. Og du skal se et valg de får. Men jeg tror ikke de tør, de er bange for at blive urene.

    Kommentar by machiavelli — 10. april 2013 @ 01:24

  14. Danmark er ikke et “multikulturelt” land. Danmark er et kongerige, et samfund for det danske folk.

    De rablende vanvittige globalister og deres utopiske “mønster samfund”, hvor alt og alle lever i fred og fordragelighed, er simpelthen barligt eventyr, uden hold i virkeligheden.

    Man har gennem 35-40år skabt et arbejdende civilsamfund og et islamisk parallelsamfund. Parallelsamfundet lever og ånder kun for at berige sig på civilsamfunderts vegne og har et eneste erklæret mål: At overtage magten og kontrollen med hele samfundet, Danmark.

    Længere er den sådan set ikke.

    Ud med alle fremmede, som landet og især danskerne ingen interesse har i, skal opholde sig i vores land. De skal tilbage til deres egne lande.

    Danmark er danskernes land.

    Kommentar by Iznogut — 10. april 2013 @ 03:26

  15. @ Gunnar Biering Ingen stiller heller spørgsmålet om ikke det er synd for alle de danske børn hvis forældre flytter til et andet land for at arbejde. Det er selvfølgelig heller ikke synd, men det er det åbentbart for de sarte muslimer. Dem er alt jo synd for.

    Kommentar by skræp — 10. april 2013 @ 03:47

  16. Et “værested” hvad er det for et bæord? det kan da ikke andet end være opfundet af kvinder!

    Kommentar by hansL — 10. april 2013 @ 04:51

  17. Moskeerne er vores kaserner og værestederne/ungdomsklubberne/gaderne vores militære træningsanlæg!

    Kommentar by A.R. — 10. april 2013 @ 06:35

  18. @12

    Ca. 80-90% af vores landsmænd har valgt at vores land skal islamiseres, men det værste er at de er skide ligeglade med deres egne landsmænd, de vil skide på om deres egne landsmænd bliver myrdet voldtaget stukket ned eller røvet af deres såkaldte “kulturberigere”.

    Kommentar by Fritz — 10. april 2013 @ 07:00

  19. PS.
    Forskere har fundet den allerførste politiker.

    “Mød din stamfader: Sked ud af munden”

    Kommentar by Fritz — 10. april 2013 @ 08:48

  20. De unge mennesker skal da have tilbud om kampsportstræning, så de kan komme af med al deres skønne energi og få noget selvtillid. Og så skal de have nogle danske piger at være kærester med, så bliver de helt naturligt integreret.

    Kommentar by JensF — 10. april 2013 @ 10:54

  21. @19
    Glemte linket til verdens første politiker.
    http://www.bt.dk/udland/menneskets-stamform-orm-med-anus-i-munden

    Kommentar by Fritz — 10. april 2013 @ 12:17

  22. Værtshusejer vil have smidt somaliere ud af midtbyen

    BALLADE. Gennem påsken skabte flere grupper af unge somaliere ballade i blandt andet Låsbygade med vold og slagsmål.

    Ejeren af værtshuset New York City i Kolding, Peter Jørgensen har fået nok. I løbet af påsken oplevede han, hvordan flere unge grupper somaliere terroriserede Låsbygade, var i slagsmål med hans udsmidere samt chikanerede og gennembankede flere gæster i gaden. Derfor vil han på den kommende generalforsamling i den lokale restauratørforening, der afvikles den 22. april på Admiralen, gå på gaden med at usædvanligt forslag. Han vil ganske enkelt have udstedt et forbud mod somaliere i midtbyen:

    »Jeg ved, det er barskt, men jeg vil foreslå, at vi for eksempel efter klokken 21 ikke vil se somaliere i midtbyen,« siger Peter Jørgensen .

    [..]

    Kolding Ugeavis har fra anden side kendskab til en mand, der på vej hjem fra byen i påsken blev opsøgt og overfaldet ganske umotiveret af netop en gruppe somaliere. Manden vil af frygt for repressalier ikke stå frem med sin historien, hvilket Peter Jørgensen nikker genkendende til.

    »Folk tør simpelthen ikke fortælle om det,« siger han.

    Netop New York City har tidligere været meget brugt af somaliere, men de seneste år har Peter Jørgensen i stigende omfang udstedt karantæner til somalierne. Han fortæller samtidig, at værtshuset hver gang, der er ballade, har tilkaldte politiet. Men ifølge Peter Jørgensen er somalierne gode til at stikke af, når politiets patruljer dukker op for at skabe ro og orden.


    Værtshusejer vil have smidt somaliere ud af midtbyen

    Og B.T.

    Værtshusejer: Forbyd somaliere i midtbyen efter kl. 21

    Jeg vil sige: forbyd Somaliere i Danmark 24/7.

    Kommentar by Balder — 10. april 2013 @ 16:57

  23. -> Balder

    Jeg var ved at blogge historien, da du henviste til den. Danskere tør ikke svømme i Gellerup, danskere tør ikke gå i byen i Kolding… Coming soon to a town near you.

    Kommentar by Kim Møller — 10. april 2013 @ 17:32

  24. Somaliske velfærdsturister og andre velfærdsturister(f.eks. fra libanon og tyrkiet)bør ikke integreres. De skal ud af Danmark, og det kan kun gå for langsomt. De har intet at gøre her i landet. De er en særdeles stor omkostning, både socialt og økonomisk.

    Kommentar by Jørgen — 10. april 2013 @ 19:38

RSS feed for comments on this post.