12. juli 2007

Visdomsord fra Karen Hækkerup om terrorbekæmpelse

  • 10/7-07 P1 Debat – Skal terrorlovgivningen strammes?
  • Oploadet Kl. 01:17 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

    29 Comments »

    1. En gang imellem kan man godt falde for de små dumme, men søde piger. Hendes udsagn er så langt ude, at man begynder at tro på alle blondine vittighederne.
      fhv grisehandler

      Kommentar by Alfred Hansen — 12. juli 2007 @ 07:12

    2. Hvad skal man med fjender, når man har ULykketoft og bette Karen og Socialdemokratiet.

      Kommentar by Limewoody — 12. juli 2007 @ 08:20

    3. Hvis det ikke hjælper at løslade dem?
      Så lad dem blive siddende?
      Gør plads til flere?

      Men, hun er da smuk.

      Kommentar by Erik Rau Hansen — 12. juli 2007 @ 08:36

    4. Sætningen er helt sort.

      Det svarer til at sige, at selvom om man tændte alle verdens AirCon anlæg, ville jordens temperatur fortsat stige.

      eller

      Selvom man klipper græsset, så vokser det alligevel.

      Hun taler helt sort, og, værst af alt, så siger hun indirekte, at de som sidder på Gitmo nok/evt. er der ulovligt / uretfærdigt.

      Derfor Kim, dette er ikke kloge ord, og det er lidt (for) svært at se, om du mener denne her i spøg. Jeg håber…

      anti-sharia (islamofob)

      Kommentar by anti-sharia — 12. juli 2007 @ 08:43

    5. -> anti-sharia

      “… det er lidt (for) svært at se, om du mener denne her i spøg.”

      Jeg kan vanskeligt gøre ironien tykkere, og alene det du er i tvivl gør mig bekymret (på dine vegne). Det næste bliver vel du kan læse debatsiderne i en lørdagsudgave af Politiken uden at trække en mine. Snart læser du Guillou…

      Disclaimer: Der kan være anvendt ironi i ovenstående.

      Kommentar by Kim Møller — 12. juli 2007 @ 08:56

    6. Selvom at man satte alle Socialdemokrater i fængsel på guantanamo, ville der stadig være være dumme mennesker i Danmark…..

      Der serverede jeg lige et gratis scoop til P1…..

      Kommentar by Nielsen — 12. juli 2007 @ 09:09

    7. selvfølgelig vil det ikke stoppe alle terrorister i verdenen at USAs regering begyndte at overholde sin forfatning. Næh det ville blot gøre USA til et mere demokratisk land..

      Kommentar by Allan — 12. juli 2007 @ 09:28

    8. Kære, lille søde Karen.

      Du bære dit efternavn som en fornem repræsentant for dynastiet: Hækkerup – fordrukken sludder og vrøvl.

      Hvad er højest: Et tordenskrald eller Rundetårn?

      Kommentar by Bodil. — 12. juli 2007 @ 09:30

    9. Sig mig lille Karen,
      hvad mener du nu?

      Kommentar by Menig 442 — 12. juli 2007 @ 11:09

    10. Jer er rimelig sikker på, at bette Karen er nem og få med hjem…

      Scenariet er følgende:
      mig – vil du med hjem i seng?
      karen – nej sgu, hvad tror du om mig!
      mig – jeg har ellers et grydelåg?
      karen – ikke interesseret!
      mig – det er blankt og det skinner!
      karen – åååh gud, hvor er du dejlig…jeg elsker ting der skinner…jeg vil gerne føde din børn, elskede!

      Mike

      Kommentar by onion — 12. juli 2007 @ 11:34

    11. Gnæg gnæg, kvinder og politik, har vist sagt det før :)

      Kommentar by Kimpo — 12. juli 2007 @ 11:51

    12. Er det ikke neop derfor de sidder der?

      Kommentar by Jagello — 12. juli 2007 @ 12:13

    13. Næ dog, DR har debatsider… Hvorfor ved jeg bare at jeg ikke orker at læse dem? Hvor stammer grafikken fra? Jeg har sjældent hørt noget så tosset…

      vh,
      IF

      Kommentar by islamofascisme — 12. juli 2007 @ 12:17

    14. > selvfølgelig vil det ikke stoppe alle terrorister i verdenen at
      > USAs regering begyndte at overholde sin forfatning.

      Camp R-Ray ligger uden for USA, og er dermed ikke i strid med USA´s forfatning.

      Prøv igen, Allan.

      > Næh det ville blot gøre USA til et mere demokratisk land..

      USA er ikke, og har aldrig været et demokrati. “The Founding Fathers” så netop det absolutte demokrati – pøbel-vældet/meningsmålings-tyranniet – som et skræmmebillede på hvad et folkestyre kan udarte til. Ergo grundlagde de USA ikke som et utøjlet demokrati, men som en republik. Senatet er der udelukkende af en grund, nemlig at tøjle populistisk-demokratiske fikse ideer, der korte overgange kan få overtaget i Repræsentanternes Hus.

      Henrik

      Kommentar by Henrik Krog — 12. juli 2007 @ 12:18

    15. Som sædvanlig fuser de tomme ord og ligegyldigheder ud fra den politiske Anus ved navn socialdemokratiet.

      Selvfølgelig vil den internationale terror fortsætte uanset om så samtlige fængslere muslimske terroriater på verdensplan blev lødsladt.
      Hvorfor?
      Fordi så vil alle islamisterne råbe Allah u akhbar og vide, at gennem terror bukker de svage vantro under, og så kanislam mase sig frem.

      Kunsten består i at være ubøjelig, ikke vige en tomme for muslimske trusler, og at slå hårdt og mærkbart tilbage når muslimerne har lavet terror.
      Jeg ved godt det lyder voldsomt, men muslimske terrorister arbejder i ly af civile, kvinder og børn. Deres mål er civile, kvinder og børn.
      Ergo må dem, der giver den ly og dække rammes som part i krigen. Humanismen og krigskonventionerne er sat tilside, ikke af terrorbekæmperne, men terroristerne. Derfor kan ingen overhovedet påkalde sig beskyttelse efter disse konventioner.

      Man kunne starte i det små med efter næste terrorangreb at smadre deres vigtigste moskeer. Dernæst de mere betydelige religiøse steder, og hvis den muslimske terror så ikke stopper, direkte krig mod alle muslimske lande, eftersom disse i den muslimske Ummah jo betragtes som ét land, khalifatet. Og så må de bøde for islams terror præcis som Nazityskland måtte sønderbombes for at den tyske krigsmaskine blev knust, og Japan måtte have 2 atombomber før deres sindssyge krigsliderhed stoppede.

      Der er kun én måde at forhindre dette scenarie på, og der er at muslimerne omgående indstiller al terror på verdensplan. Og dropper deres drømme om at gøre nation efter nation til islamisk stat.
      Fortsætter de, må de tage følgerne, indtil islam er fortid ligesom nazismen.
      De få tossehoveder der vil strække arm eller falde knæ for muhammed kan vel sagtens styres, og forsøger de selvmordsangreb, udsletter de stille og roligt sig selv, hvis ikke de bliver afsløret, dømt og henrettet forinden.

      Kommentar by Dansk Realist — 12. juli 2007 @ 14:25

    16. Igen må jeg erkende mig helt enig Dansk realist.

      Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 12. juli 2007 @ 16:25

    17. @5 KimM:

      Dit mentale trælår tager jeg med glæde imod, – jeg burde (som stamgæst) have opfattet din joke.

      Men men men, jeg frygtede at du blot/naivt/opgivende overgav dig til, at finde en kim af realisme i denne socialist….og dermed i et travlt øjeblik havde mistet din dømmekraft.

      Jeg undskylder, jeg ved nu at det ikke sker. Godt for det.

      Keep it up Sir.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 12. juli 2007 @ 16:25

    18. ->13 Dansk realist

      Må også erklære mig enig.

      Hvor sørgeligt det end er, så må man erkende at den europæiske “konsensus/dialog/kompromis”-kurs har spillet fuldstændigt fallit ifh. islam.
      Vi er opdraget i en hel anden kultur hvor vi er vant til netop at hylde ovenstående.
      Fejlagtigt antager vi (eller rettere naivisterne) at så må det også være fremgangsmåden ifht. islam.
      I grunden er det jo dybt paradoksalt, at netop de radikale/kulturradikale der hylder konsensus/dialog/mm. og fordømmer folk som os som racister og lignende, selv begår en “racistisk” handling idet de forudsætter, at de begreber vi bekender os til også har validitet ifht. islam.
      Skulle man være lidt drilsk kunne man sige, at de radikale er meget absolutte i deres opfattelse af disse begreber

      Kommentar by Nosferatu — 12. juli 2007 @ 17:46

    19. Jeg misforstå hende nok, men for mig lyder det som om hun argumentere for at de skal blive i Gitmo?

      Hvis det ikke stopper terroren, hvorfor så løslade dem?

      Kommentar by Gio — 12. juli 2007 @ 18:29

    20. Hun sku ha en baghyler. =))))

      Kommentar by Peter Bjørn Perlsø — 12. juli 2007 @ 21:50

    21. Hvis vi skal bevare vestlige demokratiske værdier i en verdensomspændende fred, må der gribes radikalt (ikke som partiet) ind overfor den truende islamisme.

      Vi modtager stort set dagligt gennem diverse nyhedsmedier reportager om muslimske grusomheder, terrortrusler, og udført (eller forsøgt udført) terror. Alt sammen bærer islams varemærke: had!
      Senest Al-Qaeda’s trusler om terror mod UK for adlingen af Sir Salman, der skrev om sandheden bag islam: De sataniske Vers.
      Og Glasgow/Londan sagen har bevist at der er kræfter i landet, der er rede til aktion når de får besked på det. Kræfter, ingen ville mistænke for deres daglige virke men som under den pæne facade er robotter af ondskabens religion, islam!

      En islamisk verden vil være en verden i konstant frygt for at overtræde Sharia’en, med stening, håndsafhugning eller halshugning til følge; en verden i religiøst tyranni (se bl.a. Iran og Saudiarabien); og en verden i krig (se Irak, Afghanistan, Syrien, Jordan, Libanon, og de østrussiske stater).
      Overalt hvor islam har den mindste magt, hersker der ufred, død og krig.

      Derfor er det ikke racistisk, nazistisk eller fremmedfjendsk at forlange FRED I VERDEN ved at fjerne den største, beviste trussel mod freden: islam.

      Jeg har meget meget længe været modstander af en egentlig konfrontation med ondskaben, men har efter moden overvejelse fundet, at kun en omfattende aktion kan fjerne denne trussel mod verdansfreden. For vore efterkommeres skyld.

      Barsk udtalelse? Måske. Men hvem har andre brugbare forslag, andet end underkastelse?

      Kommentar by Dansk Realist — 12. juli 2007 @ 21:54

    22. 21 Dansk realist.

      Vi har ingen vej uden om konfrontation. Underkastelse giver ikke fred, ro og dialog. Underkastelse giver Sharia i Danmark / EU.

      Dit tidl. indlæg er korrekt, der må angribes som reaktion på muslimsk terror.

      Der må deporteres som sindsyge.

      Der må sænkes olie priser til araberne til $20/tønden, indtil vi har haft 10 år uden en terror-handling. Derefter kan olien igen stige til verdenspriser med 1 dollar om året, uden terror. Hvert anslag, og olien skal igen falde med en dollar per bombe.

      Vi må sætte hårdt imod hårdt, og det er snart forsent pga. demokrati-underskud og muslimske stemmerettigheder.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 13. juli 2007 @ 00:11

    23. Man er enig med Dansk Realist.

      Islam har valgt konfrontationen. Den kan vi selvsagt ikke fravaelge. Det eneste vi kan vaelge er hvordan vi forsvarer vores land og liv: at lade staa til og blive endnu et Byzantium eller Bosnien.
      ….eller
      ved at gaa til overbevist og voldsomt modangreb indtil vores fjendes vilje er knust.

      Kommentar by Dansker i TN — 13. juli 2007 @ 01:24

    24. Ja det er sørgeligt at det skal komme så langt ud. Men det er der jo kun én, der styrer, nemlig den, der opstiller trusler og udfører terror. Islam!

      Kommentar by Dansk Realist — 13. juli 2007 @ 08:42

    25. -> 13 Islamofascisme

      “Hvor stammer grafikken fra?”

      Den har jeg såmen selv lavet (photoshop).

      Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2007 @ 13:27

    26. Et smukt stykke arbejde Kim. Man burde trykke den som plakat til næste valg. En slags folkeoplysningskampagne. :)

      Kommentar by islamofascisme — 13. juli 2007 @ 13:46

    27. ->25 Kim Møller:

      Nu har du vel ikke redigeret i Photoshop for at give hende det der uendeligt naive, “jeg har pudset glorien”-udtryk?

      Kommentar by Nosferatu — 13. juli 2007 @ 14:09

    28. -> 27 Nosferatu

      “Nu har du vel ikke redigeret i Photoshop for at give hende det der uendeligt naive, “jeg har pudset glorien”-udtryk?”

      Jeg skruede lidt op for farverne, men i forhold til naiviteten så var udgangspunktet helt formidabelt.

      Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2007 @ 14:13

    29. #7 Allan

      selvfølgelig vil det ikke stoppe alle terrorister i verdenen at USAs regering begyndte at overholde sin forfatning. Næh det ville blot gøre USA til et mere demokratisk land..

      Hvad mener du? Gælder den amerikanske forfatning også for ikke-amerikanere? Så vidt jeg er informeret, gælder amerikansk lovgivning for amerikanere og kun amerikanere. Heldigvis for det.

      Kommentar by Holme (Saifullah) — 15. juli 2007 @ 12:51

    RSS feed for comments on this post.

    Leave a comment

    Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper