13. juli 2007

Tøger Seidenfaden: “… men faktisk er det bare folket der er problemet.”

Svenske Axess Television har været en tur i København for at interviewe Politikens Tøger Seidenfaden, og det er der blevet en timelang udsendelse ud af under overskriften EU är fantastiskt. I den officielle præsentation citeres Seidenfaden for at “Folkomröstningar undergräver demokratin”, og det måtte vel være en behændig opstramning – troede jeg…

Thomas Gür, Axess: Danmark og København er EU-modstanderernes hovedstad – kan man sige det?

Tøger Seidenfaden: Det kan man sige på grund af de folkeafstemninger vi har haft, hvor vi to gange har stemt nej, men faktisk er det bare folket der er problemet.

Thomas Gür, Axess: Det er folket som er problemet?

Tøger Seidenfaden: Ja for politikerne, organisationerne, og massemedierne, de er jo alle sammen meget EU-positive, også i Danmark.

I samme udsendelse erklærer Seidenfaden sig som ‘føderalist’ – hvad han et øjeblik efter modstiller ‘nationalistisk’ – et begreb ham han det sidste tiår har defineret negativt. Jeg kommer uværgeligt til at tænke på Henrik Gade Jensens kommentar om Carl Ploug: “Han gendrev… ikke sine Modstandere, men skældte dem ud”.

Set på Snaphanen.

  • 23/2-05 Uriasposten – Bertolt Brecht: Løsningen (“Var det da Ikke enklere…”).
  • Oploadet Kl. 10:56 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer

    44 Comments »

    1. Jamen Thøger dog, løsningen er snublende nær. Find dig et andet folk. Så kan det være at man måske endda gider læse Politiken igen, og ikke som nu bare for at følge med i vanviddet. Man kan jo ikke rigtigt kritisere noget man ikke læser, ser eller hører, derfor plager jeg mig selv med P1 to timer om dagen. Jeg ser også DR Nyheder, men jeg husker at tage skoene af først, ellers kan jeg ikke få dem af for krummede tæer.

      Interesserede kan gå ind på Politikens debat, f.eks her
      http://lederpladsen.weblog.dk/2007/07/09/et-selvmaal-eu-maa-fastholde-tyrkisk-medlemskab/#comment-1105

      og se at de er i skarp modvind hos deres egne læsere.

      Kommentar by PeterK — 13. juli 2007 @ 11:45

    2. Ja, Tøgers anti-demokratiske sindelag står jo med fede typer her.

      Selv Carsten slAgger og Rune Englebræk burde kunne se det. Kan skolelærerne mon, eller er de bare FOR uintelligente?

      Kommentar by Kimporator — 13. juli 2007 @ 11:59

    3. Tænk at det fede møgøre til Seidenfaden, som chefredaktør, kan tage hele folket som gidsler, fordi der er majoritet MOD politikeres og andre taburetkløendes falden på maven for EU-diktatur?

      Det viser at FOLKET kan tænke selv, og ikke at folket er et problem!

      Hvor ville jag ønske hans røv kløede og hans arme var for korte!

      Kommentar by Dansk Realist — 13. juli 2007 @ 12:00

    4. “Folkeafstemninger undergraver demokratiet”

      Det er da den mest interessante udtalelse, så folketingsvalg jo også gøre det?

      Magtens arrogance defineret.

      Kommentar by Thomas Bolding Hansen ( Islamofob ) — 13. juli 2007 @ 12:30

    5. Til forskel fra vores skandinaviske naboer har danskerne evnen at TÆNKE SElv!
      Hvor ville Th. Seidenfaden være lykkelig bland et andet folk, svenskerne f. eks.
      Jeg er sikker på Mona Stalin ville have ham som skødehund sammen med Gilleau.

      Kommentar by Vivian — 13. juli 2007 @ 12:32

    6. Han er jo bare hudløs ærlig den kære fede, røde baron! – han vil jo egentlig gerne bare sidde på sin krone, uden at blive tilsmudset af pøblens tilstedeværelse og pøblen er jo alle andre, end den fede baron himself…
      Han virker sgu mere og mere verdensfjern, hver gang han åbner slam-lemmen under næsen..

      OFF TOPIC…

      De kære muslimer har fået smæk i deres våde ble, Pia Kjærsgaard er lige blevet frikendt for at kalde dem landsforrædere :-)
      http://jp.dk/indland/article1008147.ece

      WUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA…..

      Mike

      Kommentar by Onion — 13. juli 2007 @ 12:36

    7. Ja, Tøger er en stakkels Franskmand! Som er født i det forkerte land.

      Kommentar by Thomas Bolding Hansen ( Islamofob ) — 13. juli 2007 @ 12:49

    8. Lad mig undtagelsesvis rose Thøger S:
      “… faktisk er det bare folket der er problemet”, siger han, og det er da en velsignelsesrig talen lige ud af posen. Hvis vi skulle have været i tvivl, ved vi nu, hvor vi har manden. Han betragter det danske folks absolutte flertal som et “problem”, der nægter at indse, at “eliten” har ret. Fa’n stå i det satans folkestyre!
      På sin vis er Thøger S bare endnu en mullah eller ayatollah, der fråder mod de “vantro”, der ikke vil forstå sandheden i profetens budskab til menneskeheden. De nægter at følge Thøger S og eliten ind i det paradis, de “progressive” multikulturalister og globalister lover os, men foretrækker at blive stikkende i “uvidenhedens tidsalder”, hvor de selv og deres folkevalgte repræsentanter styrer udviklingen og ikke et ansigtsløst, fjernt eurabisk bureaukrati. Måtte Allahs – undskyld, Thøgers – strenge straf ramme dem, de vantro hunde!
      Endnu engang tak til Thøger S: Det er sjældent, at “eliten” så åbenlyst afslører sin foragt for folket og for folkestyret; det kan man da kalde folkeoplysende!

      Kommentar by polinos — 13. juli 2007 @ 12:50

    9. http://jp.dk/indland/article1007431.ece

      Nu må Allans venner bare ud – det kan kun gå for langsomt !!!!!

      Kommentar by Cicero — 13. juli 2007 @ 12:53

    10. En glimrende dag i dag d. 13.7.07 :

      Thøger har personligt i al offentlighed sat fed streg under sit antidemokratiske Herremands-sindelag- så nu må gud og hvermand da endelig kunne begribe hvor han står .

      Og Kjærsgaard er naturligvis blevet frifundet .

      Dernæst har Islamisk Trossamfund gang i en demaskering i forhold til deres værtsland og dets ytringsfrihed :

      de vil rejse til Mellemøsten og sørge for en Fatwa til JyllandsPosten HVIS dennes redaktører ikke stiller med en undskyldning for MO-tegningerne .

      Hvilket JP naturligvis ikke skal !

      Efterhånden( for 117.gang) må gud og hvermand da snart fatte hvad det er for typer vi har fået ombord i skuden Danmark .

      Vi kan bygge Vikingeskibe som Havhingsten – vi kan ro skibet til Irland -men vi kan ikke finde ud af at slå en spuns i hullet under vandlinien i Danmarks skrog, hvor inkompatilbe typer vælter ind ( på trods af indvandrerstop ).

      Det ender med mytteri for at tvinge rette vedkommende ombord til at stoppe hullet, samt at få lænset skuden for uønsket vand .

      Og hvis ikke ender det med druknedøden, når skuden synker.

      Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 13. juli 2007 @ 13:08

    11. “Hvor ville Th. Seidenfaden være lykkelig bland et andet folk, svenskerne f. eks.”

      Jamen, har har da et helt lille chateau i Nordøst Skåne ved Ørkeljunge

      Kommentar by steen — 13. juli 2007 @ 13:43

    12. Landsforrædere –

      I forlængelse af Thøgers blodprop i hjernen kan jeg anbefale læserne at gå ind på DR text-tv side 126. Hold da bare kæft!

      Her vil Søvndalen sætte hjemmeværnet ind mod ”den formentlig hurtigst fremrykkende fjende i øjeblikket”. Den iberiske skovsnegl!

      Venstrefløjen er sgu så dum, at hvis ikke tyngdekraften hev i deres arme, så kunne de ikke finde ud af at tørre sig bagi.

      Mvh. Børge. (Nu går jeg ud og græder.)

      Kommentar by Børge — 13. juli 2007 @ 14:15

    13. Jeg synes, man skal lade manden tale for sig selv, det kan jo ikke sige værre.
      fhv grisehandler

      Kommentar by Alfred Hansen — 13. juli 2007 @ 14:56

    14. Glæder mig ligefrem til at høre, hvad Thøger Seidenforfanden, nu kan undskylde de stakkels imamer med, og hvordan han skal få drejet/vinklet den, så det er VORES skyld, at vi nu skal have en fatwa i hoved?!?
      Hvis der var 1g mandfolk i den diktatur elskende sinke, Thøger, ville han fluks have bragt 24 mo-tegninger, af samme gode kvalitet, som sidst.

      Kommentar by li — 13. juli 2007 @ 15:15

    15. En skinger tone i debatten ! Ikke noget kønt syn. Jeg skammer mig efterhånden over at være dansker.
      Flittigt brugte fraser (af en hysterisk venstrefløj),da Fogh kom til magten,og såmænd også sidenhen i ubekvemme/ubehagelige situationer.
      Nu er jeg selv nødt til at bruge disse vendinger om oraklet Thøger.
      Manden afslører jo sig selv,som anti-demokrat.
      Rystende at DanMarx Radio(og nu også Sveriges medier) ser noget i denne person,som altid skal prædike korrekthed overfor sagesløse
      tvangslicensbetalere.
      Trods alt nogle dejlige ord i Tyrkiet-EU debatten på Politiken.
      Her er meningspolitiet åbenbart ikke styrende endnu-

      Kommentar by Henrik -patriot — 13. juli 2007 @ 15:35

    16. Såe. såe BØRGE –

      kan du ikke høre vi andre griner os halvt fordærvet ?

      Søvndal + alt det andet, der er sket idag, er da herligt !

      Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 13. juli 2007 @ 15:46

    17. Det der med at vaere ‘føderalist’; er det noget nydansk for een der elsker mad? Og hvis man maaske spiser for meget generalt, bliver man
      ‘federalist’?

      Kommentar by jdm — 13. juli 2007 @ 18:06

    18. vivi, det var godt skrevet, det med skuden Danmark. :-)

      Mytteri eller druknedøden!

      Ang. hjemmeværnet og Søvndal fik han faktisk en elegant finte af nyhedsværten på DR1 kl. 18.30. Vi kan ikke klage over tv-værterne i dag. De skal roses, når de fortjener det.

      Hvordan dræber i jeres snegle? Først fór jeg rundt og skoldede dem om morgenen, men nu gider jeg ikke mere koge vandet og maser dem med en træstok, og det sker også, at jeg kommer til at træde arrigt på dem. Tænk, så ond man kan blive, når det er nødvendigt. Selv tv’s nyhedsværter.

      Det er ellers fredag den 13., men det var en god dag.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 13. juli 2007 @ 19:08

    19. -> Vivi.

      Det er pænt af dig, at du prøver at trøste, men det er sørme svært at finde optimismen.

      På mindre end 30 år, er det lykkedes velfærddanskerne at tage min families fremtid, og smide den på lossepladsen. I 1000 år har mine forfædre kæmpet, for blot at se det hele spildt af en generation af degenererede tryghedsnarkomaner.

      Specielt deprimerende er det, at jeg, i alle de år jeg har måttet sørge for mig selv og min familie, har måttet finde mig i at blive bestjålet for mere end 50 % af mit arbejde, uden at få andet end hån til gengæld. Og det samme har mine flittige og nøjsomme forældre måttet opleve. Med sparsommelighed fik de råd til et lille hus. Da de blev gamle, og ikke havde andet end folkepensionen, stjal det tyvagtige danske velfærdssamfund deres opsparing. De var jo ”formuende”, og det betød på nasserøvsdansk, at de måtte leve af deres opsparing. De uansvarlige, de, der aldrig havde andet end levet livet på andres bekostning, fik i hoved og røv af sagsbehandleren.

      Jo – det er deprimerende med alle idioterne. Havde de blot været 48%, så havde der ikke været problemer. Men de er 99.9% af befolkningen. Og for at føje spot til skade, er fx en af mine niecer journalist med praktik på Politiken, som hun og resten af familien synes er noget så rigtig på den.

      Nå – solen har skinnet i dag, og foreløbig har danskerne ikke stjålet hele min ejendom, de nøjes med 75% af min indkomst, så med din trøst vil jeg se lyst på det resten af dagen.

      Mvh. Børge. (1 promille af befolkningen = 5000 mennesker. Ca så mange der som jeg er medlem af Siad og DDF.)

      Kommentar by Børge — 13. juli 2007 @ 20:06

    20. OT.

      Ham Kaseem Ahmad fra islamisk trossamfund er da fuldstændig blæst i bøtten, nu fremturer han igen med trusler og en svada om hvor handicappet vores retssystem er men når journalisterne gik til ham (TV2, har ikke set DDRs) jamen så havde de misforstået det hele også det direkte klip hvor han truede PKs advokat med at få udstedt en fatwa mod PK.

      Få de mennesker ud af mit land….bare gør et eller andet, jeg er sgu græsk katolsk om de kommer ud med hovedet eller benene først..Efterhånden skal de bæster bare UD !

      Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 13. juli 2007 @ 20:08

    21. Læs evt på Danske øjne på Svenske forhold.
      Der er der vist også klip til ihvertfald (D)DRs tv transmition.

      Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 13. juli 2007 @ 20:09

    22. Det totalt komiske er at Politiken faktisk har bragt JyllandsPostens tegninger, så vidt jeg husker i forbindelse med en boganmeldelse. Jeg tror dog ikke, det var Thøgers og Runes bestseller om krisen det handlede om. Reaktionen på tegningerne var nul, nix, nada, tavshed. Der skete ikke en hujende fis. Alt eftet temperament, kan man så vælge at tro, det er fordi Politiken er en ligegyldig avis, eller at der er forskellige regler for Politiken/de kulturradikale/den selvindbildte elite og for os andre.
      Nogle her og andre steder siger Thøger bare er for meget. Jeg mener han er for lidt, eller rettere for let. Vejet og fundet for let, fusentast, indbildsk, selvovervurderende.

      Kommentar by PeterK — 13. juli 2007 @ 20:40

    23. På det personlige plan kan det være betryggende at man ikke er ene som repræsentant for tankesættet “det jeg står for er det rigtige, desværre er der mange der ikke har indset det endnu”, dette ses navnlig i individer såfremt der er behov for det sociale i det at have menneskelig omgang, og msn herunder trives ved at se egne støttede tegn i andet end ens egne aktioner.

      My friends you bow to no one.
      Fortsæt.

      Kommentar by Peter Buch — 13. juli 2007 @ 22:47

    24. @ -> 2 PeterK
      Det totalt komiske er at Politiken faktisk har bragt JyllandsPostens tegninger,

      Det super-totalt komiske er, at Islamisk Trossamfund gentagne gange har udtalt, at WeekendAvisens Muhammedtegninger var værre end Jyllandspostens – og alligevel er der ingen, der har reageret over WeekendAvisen endnu.

      Det viser noget om, hvor gode Islamisk Trossamfund er til at orkestrere optøjerne.

      Kommentar by MartinH — 13. juli 2007 @ 23:00

    25. Tøger er også velkommen her i UK, hvor der er massere af venner i BBC som har hans holdning til det borgerlige samfund.

      I aftenens nyheder, hvor Bush lige har frigivet den største støtte til AIDS nogensinde, lykkedes det BBC at finde 5 sorte i South Carolina som ikke fik AIDS medicin til tiden. = Bush er en skurk.

      Kære Tøger, rejs ej til Sverige, i BBCs UK vil du få det fedt.

      anti-sharia (islamofob)

      Kommentar by anti-sharia — 14. juli 2007 @ 00:10

    26. Som eksempel på den autoritære type af første grad, den med udtalt behov for noget autoritært at læne sig op ad eller overlade beslutninger til, nævnes som repræsenterende “det rigtige set af Thøger Seidenfaden” af folket valgte personer her benævnt “politikere”, “organisationer” generelt hvis grundlag eller formål der overhovedet ikke stilles spørgsmål ved og “massemedier” hvis visdom tilsyneladende anses for evident.
      At nogen kunne ønske at arbejde med dette individ som chef er mig stadig svært at forstå.
      I hr. Møllers udvalg findes der intet om hr. Seidenfadens eventuelle ønske om at blive oplyst om hvad folket da måtte ønske, når det ikke er det der bliver præsenteret som forslag til afstemninger jvf. de nævnte folkeafstemninger, ovenstående bemærkninger om det autoritære taget i betragtning skulle det ikke undre mig om hr. Seidenfaden intet ønske nærer om at vide noget om dette.
      Organet for den højeste oplysning har muligvis eller vist fået en sand ignorant ved roret.

      Kommentar by Anonym — 14. juli 2007 @ 02:34

    27. Som eksempel på den autoritære type af første grad, den med udtalt behov for noget autoritært at læne sig op ad eller overlade beslutninger til, nævnes som repræsenterende “det rigtige set af Thøger Seidenfaden” af folket valgte personer her benævnt “politikere”, “organisationer” generelt hvis grundlag eller formål der overhovedet ikke stilles spørgsmål ved og “massemedier” hvis visdom tilsyneladende anses for evident.
      At nogen kunne ønske at arbejde med dette individ som chef er mig stadig svært at forstå.
      I hr. Møllers udvalg findes der intet om hr. Seidenfadens eventuelle ønske om at blive oplyst om hvad folket da måtte ønske, når det ikke er det der bliver præsenteret som forslag til afstemninger jvf. de nævnte folkeafstemninger, ovenstående bemærkninger om det autoritære taget i betragtning skulle det ikke undre mig om hr. Seidenfaden intet ønske nærer om at vide noget om dette.
      Organet for den højeste oplysning har muligvis eller vist fået en sand ignorant ved roret.

      Kommentar by Peter Buch — 14. juli 2007 @ 02:35

    28. Ud over at se tv med Thøger Seidenfaden er der mulighed for at se video med Bat Yeor på:
      http://www.youtube.com/watch?v=PYlKWUDY77Q

      http://www.youtube.com/watch?v=StK9EJrYfso&NR=1

      Transkribering af videoerne:
      http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2007/07/bat-and-me.html#more

      Hvori en anden version end Thøger Seidenfadens om EU skitseres.

      Kommentar by Peter Buch — 14. juli 2007 @ 06:59

    29. & Mette.

      Din beskrivelse af og besvær med dræbersneglene er vel ikke en allegori til vores fra syd kommende, indtrængende muslimer – nej vel, det håber jeg sandelig heller ikke.

      Tænk hvad Villy Søvngænger og Thøger Silketråd kunne få ud af den slags udtalelser.

      For slet ikke at tale om hende fra det europæiske tankepoliti: Beate Winkler(søster til Gustav Winkler).

      Og så er de ikke en gang til nogen nytte, kan absolut ikke bruges til noget som helst fornuftigt, æder kun folk ud af huset. Ligger landet øde – altså dræbersneglene.

      Kommentar by Bodil. — 14. juli 2007 @ 07:53

    30. … og hvad kunne de ikke få ud af Sønderjyllands nationalsang: “Frø af ugræs er føget over hegnet”. Der er da vist også røget ud af Højskolesangbogen? Af samme grund har den en meget høj stjerne hos mig, vi burde synge den lidt oftere.

      Kommentar by PeterK — 14. juli 2007 @ 12:53

    31. -> 26 Bodil

      Nej, jeg havde ikke en allegori i tankerne, men mine nye lavendler, rhododendron og en rosenbusk – Tuscany Superb – som jeg var på vej ud i haven for at plante.

      Men jeg har da siden 2001 lagt “gift” ud for andre snyltere.

      -> 27 PeterK

      Så faldt 10-øren omsider. Jeg har ikke kunnet begribe, hvorfor sønderjydernes nationalsang er røget ud af højskolebogen, det virker så helt forkert med en sang, der stadig er elsket og sunget som den. Men det er jo soleklart.

      Jeg glæder mig virkelig på Pia Kjærsgaards vegne, og jeg lagde mærke til, at Merethe Stagetorn er hendes advokat. Det glæder mig også, for det er en kvalitetsbevidst dame,der kan vrage og vælge mellem klienterne, og mon ikke hun som mange andre finder, at heksejagten på DF’s formand har overskredet alle grænser for anstændig opførsel.

      Seidenfaden har jeg helt opgivet at kommeterer. “Words, Words, Words”, som Shakespeare skrev.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 14. juli 2007 @ 13:34

    32. @27

      Den hedder “Det haver så nyeligen regnet”

      Se osse denne:
      http://hodja.wordpress.com/2006/09/29/gaza-imam-says-the-only-christian-muslim-dialogue-that-is-acceptable-is-one-in-which-all-religions-agree-to-convert-to-islam/

      Teksten til sangen er her:

      http://www.ugle.dk/det_haver_saa_nyligen_regnet_2.html

      Og se så lige denne svada om antisemitisme:

      http://www.historie-nu.dk/sofie%20bak.pdf

      Kommentar by Dansk Realist — 14. juli 2007 @ 15:16

    33. Seidenfaden eller Klavs Rifbjerg, hvem kan skelne den ene klump næringsfattige gelé fra den anden?

      Kommentar by Kimpo — 14. juli 2007 @ 15:38

    34. Nu hvor Thøger jo har beriget svenskerne med sine mentale guldkorn,
      skulle vi så ikke lige se hvordan det egentlig står til i Malmø?
      Oh,hvilket paradis !
      Tak til Fox News for at vise sandheden !
      http://www.youtube.com/watch?v=BugIu_QsvlQ&mode=related&search=

      Kommentar by Henrik -patriot — 14. juli 2007 @ 17:00

    35. Er Seidenfaden ikke blot en low budget version, af en bakke med brugt stegefedt?

      Mike

      Kommentar by Onion — 14. juli 2007 @ 17:15

    36. Tøger S, Rifbjerg og Ritt føler ét, andre føler noget andet (om danskerne).

      “Again, proud as HELL of my Danish heritage.

      I say Jyllands should offer a pre-emptive fatwa saying that all Danish parties who issue fatwas after their fatwa should be be summarily deported.

      Don’t wreck the land of my fathers with your hate-shi’ite, idiot extremist muslims. Denmark is a wonderful land where people get along–and have for centuries. The fact that you can’t get along demonstrates not a problem with Danes–but a problem with your idiotic ideology of hate and intolerance.”

      Dette er hvad en amerikaner skriver vedr. danskerne, ifbm. Pia Kjærsgaards pure frifindelse (dét manglede da bare).

      Anti-sharia (islamofob)

      Kommentar by anti-sharia — 14. juli 2007 @ 17:16

    37. Alle disse medieludere er pissefarlige, idag er de in, om 10 år blir de slået ihjel, af den oprindelige befolkning.

      Kommentar by mike — 14. juli 2007 @ 20:21

    38. Hvis Tykke Thøger Trillebolle synes, folket er et problem, burde han finde sig et andet folk at leve iblandt. Dette folk kan sagtens undvære hans tilstedeværelse!

      Kommentar by Dansk Realist — 14. juli 2007 @ 22:34

    39. Engang sagde man: “Hvor tyrken træder dør græsset”.

      Idag sider man: “Hvor Tøger træder dør danskheden”.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 14. juli 2007 @ 23:52

    40. Det mest komiske er at høre Tøger udtale sig til den svenske journalist om, EU, som et teknokratisk, moderat, køligt og ikke styret af fanatiske ideologer og glødende begejstring. For som han sagde, den slags havde Europas historie haft så rigeligt af. Nej EU var anderledes afbalanceret og nøgternt og fornuftigt. Jeg tænkte, hvordan fanden kan tossen side og sige sådan noget, ca. et kvarter efter at han har hævdet at demokratiet LIDER under folkeafstemninger…. Vejen til EU er jo i Danmark – og i en række andre lande – jo netop gået over fortielser, manipulationer og ensidigt presi hos en stor del af politkere og presse. Det er jo akkurat dem der er fanatiske, ensidige og SUPER-BEGEJSTREDE. Kun folket har fungeret som nødbremsen her. Og nu vil Tøger sætte den eneste modforanstaltning overfor de ideologiske fantaster, folkeafstemninger, ud af kraft, så man kan komme videre…. Er manden total idiot?

      Kommentar by Martin - Århus — 15. juli 2007 @ 00:12

    41. Næe, idiot er han ikke .

      Han tilhører mentalt set en anden tidsalder, hvor Kongen og Herremændene skaltede og valtede med undersotterne som det passede i deres kram .

      I hans opfattelse er de menige Danskere ikke andet end pøbelen, der skal styres af den Kreative Klasse – til hvilken han naturligvis selv hører .

      Mig undre det ikke Bilderbergeren Seidenfaden tænker og tror som han giver udtryk for .

      Det er os, pøblen, der ikke har fattet hans storhed og betydning .

      Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 15. juli 2007 @ 12:41

    42. Er der et direkte link til Søren Krarups kritik af Politiken i bladet af samme navn. Jeg vil ikke bruge penge på at købe det.

      Kommentar by T Simonoce — 15. juli 2007 @ 20:10

    43. Tykke thøger den fede landsforrædder vil ikke blive glemt den dag vi skal sende hallal hippierne ud af landet sammen med alle perkerne

      Kommentar by Krudt urten — 13. april 2010 @ 16:53

    44. Tykke tøger er ej mere :D

      Kommentar by Krudt urten — 1. februar 2011 @ 21:08

    RSS feed for comments on this post.