17. april 2013

Indvandrerbande krævede beskyttelsespenge af ‘Café Castro’: Truede med vold – ville smadre stedet

Selvom man forherliger en kommunistisk diktator, skal der stadig afregnes med indvandrerbanderne. Fra Avisen.dk – Teenager fængslet for cafe-afpresning.

“En teenager blev mandag anholdt og sigtet for afpresning rettet mod Café Castro på Nørrebrogade på det ydre Nørrebro i København. Tirsdag blev drengen, der ifølge ekstrabladet.dk menes at have relationer til bandegrupperingen Brothas i Mjølnerparken, varetægtsfængslet i 13 dage.

Mandag aften troppede den unge, der er 17 år, sammen med nogle andre op i caféen, hvor de ved at true med vold prøvede at afpresse bestyreren 12.000 kroner.

Den centrale efterforskningsleder Dan Aakerhjelm Sørensen, Københavns Politi, oplyste mandag aften, at den unge truede med at smadre stedet, hvis ikke han fik en sum penge.”

Oploadet Kl. 16:52 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/47413/trackback

16 Comments »

  1. Ham skal Danmark nok få glæde af, hvis man skal tro de radigale!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 17. april 2013 @ 17:16

  2. Hahahaha…de røde bliver røvpulet af deres muslimske venner, så kan de føle hvordan almindelige danskere har haft det i 30-40 år. Håber sku at hele den “kulturberigende” bande møder op igen og tømmer kassen hahahaha.

    Kommentar by Fritz — 17. april 2013 @ 17:35

  3. Nielsen, Charles Nielsen, Fritz, Falkeøje mfl, og nu også med en Carsten Halvorsen, åh ja, så er Uriasposten definitivt låst fast på “foliehattenes” tumleplads.
    Engang et muligt bud på en klar røst mod det etablerede, nu en kravlegård for div. drukmåse og narrehatte.
    Sørgeligt at fjolser igen og igen skal ha lov til at kuldsejle et væsentligt projekt.

    Kommentar by PBr. — 17. april 2013 @ 18:00

  4. PBr.

    De har vel ikke kuldsejlet Uriasposten. Den og Snaphanen er stadig de vigtigste kilder til ikke-PC-filtrerede nyheder i Danmark. Man kan bare ignorere kommentatorer man ikke synes giver mening. Det gør jeg m Balder når han ikke skriver om fugle haha (Hej Balder, no offense intended lol :-) )

    Kommentar by Morani ya Simba — 17. april 2013 @ 18:16

  5. @PBr.: Kim hylder jo 100 % ytringsfrihed for alle. Jeg er mere irritabel, og det er såmænd ikke fordi kommentatorer enehændigt har bragt bloggen i Politiken og Weekendavisen. Sådan er jeg bare, en sur og intolerant mand :-)

    Kommentar by Snaphanen — 17. april 2013 @ 18:37

  6. @3

    Når man har været politisk aktiv, og argumenteret i over 30 år for en fornuftig udlændingepolitik blot for at konstatere, at over halvdelen af befolkningen stadigvæk er venstreorienteret og skide ligeglade med deres landsmænd. Så må jeg indrømme at min energi er væk, og jeg orker kun one-liners. Men eftersom at du har løsningen på Mohammedanmarks problemer, hvorfor bliver det så ikke bedre?.

    Kommentar by Fritz — 17. april 2013 @ 18:55

  7. Åh nej, det vil da være frygteligt. Jeg kan se overskrifterne for mig i New York Times, The Times, Die Welt, Le Monde osv: “PBr forlader Uriasposten”

    Jeg ser ikke så meget TV, men i aften vil jeg holde kassen åben, der kommer formodentlig en ekstraudsendelse eller en “breaking news”.

    Der var så slut på Uriasposten! Fortæl os hvor du nu går hen PBr. Såvel jeg som alle andre tidligere Uriaspostbidragsydere vil selvfølgelig følge dig.

    PBr! Må jeg godt fortælle mine børnebørn, at deres bedstefar har kommenteret på samme blog som dig? Sig ja PBr! Det vil være stort!

    Tak Kim Møller, det var sjovt så længe det varede.

    Hulk, hulk.

    Kommentar by Binee — 17. april 2013 @ 19:48

  8. På grund af den knugende sorg over, at vi har mistet PBr, så glemte jeg helt at sige, at selv venstrefløjens utrættelige kamp for i-slam ikke kan beskytte Café Castro.

    Kommentar by Binee — 17. april 2013 @ 19:55

  9. Cafe Castro
    Er godt på vej mod lukning.
    Personalet kan forvente chikane i form af spytklatter, tilråb, kasteskyts
    Og overfald.
    Og hærværk seføli.
    Nørrebro (store christania) er et dejligt beriget sted.

    Kommentar by XXXXX — 17. april 2013 @ 20:54

  10. Mon ikke de kan bruge afpresseren i stormløbet på Damaskus..?

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 17. april 2013 @ 21:05

  11. Der er da i det mindste en vis poetisk retfærdighed i, at det netop
    er Café Castro, det går ud over – altså der hvor mange af de venstreflippede café latte-tosser med alle de rigtige meninger plejer
    at hænge ud ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 17. april 2013 @ 23:06

  12. Meget sjovt Binee men egentlig understreger det jo ” nu en kravlegård for div. drukmåse og narrehatte.” , så hyg dig i dit selvsving, jeg har ikke skrevet noget om ikke at frekventere Uriasposten mere.

    Kommentar by PBr. — 18. april 2013 @ 02:55

  13. Fremmedbyrden skal hjemsendes. De trækker vor nation i den gale retning; Mindre frihed, mere dominansadfærd, udgifter til deres forsørgelse, utryghed m.m. Og hvorfor skal vi overhovedet huse dem? At deres kultur har overbefolket deres egne lande og på alle mulige andre måder kørt dem kaput, er ikke vort problem.
    Til de, der ikke kan overskue hvordan hjemsendelserne skal argumenteres for og organiseres, kan jeg varmt anbefale Daniel Carlsens bog
    Odelsret til Danmark. Den tegner et klart billede af vor nuværende situation, og hvorledes den kan forbedres

    Kommentar by Agricola — 18. april 2013 @ 16:05

  14. Hvem er PBr?

    Kommentar by Agricola — 18. april 2013 @ 16:06

  15. Udlændingebyrden kan reduceres ved hjælp af ændrede regler. Udvisning af udlændinge der laver kriminalitet. Udlændinge der er på overførselsindkomst bør have danske opholdstilladelse inddraget, herefter hjemsendes de.

    Kommentar by Filip — 18. april 2013 @ 19:49

  16. @15 Filip — 18. april 2013 @ 19:49:
    Et godt sted at starte.

    Kommentar by Agricola — 18. april 2013 @ 20:48

RSS feed for comments on this post.