28. april 2013

Afhoppet svensk nationalsocialist gengiver rygte: Marcel Schilf myrdede kommunisten i Søllerødgade

En svensk nationalsocialist har for 13 år siden hørt en kommentar, om bomben der slog en kommunist ihjel da han selv var syv år. Marcel Schilf er bestemt en mulighed, men selvom politiet tidligt havde ham i søgelyset, så var det politiets primære teori at IS’eren døde under bombebygning. Fra Ekstra Bladet – Angrende nynazist: Sandheden om bombedrabet i Søllerødgade, der lancerer det som en afsløring der kan opklare sagen.

“Den tidligere nynazist og racist har sat Ekstra Bladet i stævne på en adresse i det centrale Helsingborg. Og det er ikke kun for at beskytte sig mod den kølige forårsvind, at han har pakket sig godt ind.

Årsagen til mødet er nemlig, at den 33-årige vil afsløre en dyb hemmelighed, som han og dele af det højreekstreme miljø i Norden har dækket over i 21 år. Sandheden om, hvem der stod bag den brevbombe, der 16. marts 1992 sprængte i Internationale Socialisters kontor i Søllerødgade på Nørrebro i København og dræbte den 29-årige familiefar Henrik Christensen.

… Indtil for nylig var han nemlig selv højt placeret i det nationalistiske miljø

Anledningen til mødet var nærmest forretningsmæssig. … efter en times tid kom det til at handle om, hvordan man skulle reagere over for det, Blood & Honour betragtede som militante venstreorienterede i Malmø.

– Vi talte om, hvordan man skulle agere over for AFA (Antifascistisk Aktion, red.). Flere af vores medlemmer og sympatisører var blevet udsat for vold begået af medlemmer af den ekstreme venstrefløj. Konklusionen var, at det jo kun er vold, der virker, siger Kim Fredriksson.

Det var i forlængelse af denne snak, at en af personerne i selskabet kom med en kommentar, som fæstnede sig i svenskerens hoved.”

Fra papirudgaven (s. 5).

“Marcel sagde, at det jo kort og godt var det, de havde gjort i Danmark. Og så henviste han til bomben i Søllerødgade i 1992, hvor de med hans ord “tog hånd om kommunisterne. …

Trods alvoren i Marcel Schilfs udsagn husker Kim Fredriksson, at forsamlingen grinte over konstateringen af, hvordan man “havde gjort en kold i Danmark”. Derefter fortsatte snakken om kampen mod de venstreorienterede i Malmø i cirka 30 minutter.

– Konklusionen var, at så var der ro bagefter. Man havde med Marcels ord kort og godt taget terroren til et niveau, hvor venstrefløjen ikke kunne møde den, siger Kim Fredriksson, som havde klart indtryk af, at flere af de andre i selskabet på forhånd vidste, at Marcel Schilf betragtedes som bombens bagmand.

Senere på aftenen stod Kim Fredriksson i lejlighedens køkken i selskab med Marko Järvinen, Erik Nielsen og Marcel Schilf. Her tog svenskeren emnet op igen og spurgte til, hvad det var, der skete i Søllerødgade.

– Marcel sagde, at hvis vi havde problemer med AFA, så kan bomber være en god måde at ordne det på. Sådan som de havde gjort det i Søllerødgade.

Oploadet Kl. 09:26 af Kim Møller — Direkte link61 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/47689/trackback

61 kommentarer »

  1. Lynhurtig efter episoden indkaldte den samlede venstrefløj til pressemøde, hvor de lancerede deres teori. Og den åd MSM selvfølgelig, for det passede ind i deres kram. UDEN at finde det hastige pressemøde mistænkelig.

    Kommentar by tavsen — 28. april 2013 @ 09:33

  2. Kim:

    Han er hverken “afhopper” eller “familiefar”, som Ekstra Bladet påstår. Han blev smidt ud af Nordisk Ungdom og den “nationelle rörelse” fordi han i sommeren 2012 tæskede hans daværende kæreste – hans barns mor. Han er dømt for forholdet.

    Læs evt.: http://nationaldemokraten.dk/afhopper-blev-ekskluderet-af-nordisk-ungdom/

    Kommentar by Daniel Carlsen — 28. april 2013 @ 09:40

  3. Så er det vel også en god sag for MSM til at medielarme henover AFA/Redox rettergangen.

    Kommentar by En Mand — 28. april 2013 @ 09:45

  4. Af EB fremgår det, at pressen hidtil har refereret fra politiets udmeldinger, der som bekendt går på, at Henrik Christensen døde under bombefremstilling. Dette er en løgn. Pressen har aldrig omtalt bomben i Søllerødgade uden at gøre det i forbindelse med den konspirationsteori, der herskede på venstrefløjen, at det “højst sandsynligt” var nazister, der stod bag. Dette har derfor altid været en almindelig antagelse hos den brede befolkning, hvilket da også var formålet.

    Iøvrigt glemmer EB, at der højst sandsynligt ikke var tale om en brevbombe. Et postbud fortalte ganske vist politiet, at han tydeligt kunne huske, hvordan han stod og baksede med en tyk, brun kuvert den morgen. Senere kunne han alligevel ikke huske det særligt tydeligt, og til sidst havde han helt glemt det. Måske var han blevet ramt af akut hukommelsessvigt, men hans arbejdsgiver, Post Danmark, benægtede entydigt, at der skulle have været en pakkeforsendelse til den kunde den pågældende dag.

    Det fører til følgende spørgsmål: Hvis det ikke var en brevbombe, hvad var det så, der eksploderede i IS-kontoret i Søllerødgade?

    Kommentar by Arne Torp — 28. april 2013 @ 09:56

  5. Det er nu engang påfaldende “bekvemt” at dén mand, der ANGIVELIGT skulle have påtaget sig ansvar for bomben i ret indirekte termer, forlængst er afgået ved døden.
    For at sige det pænt, så er denne slags “Hörensagen”-vidnesbyrd næppe juridisk holdbare, ISÆR ikke når den videreformidlende part kan have klare egeninteresser i at fremsætte postulerede “tilståelser”.

    Det svarer måske nogenlunde til, når afdøde Christer Pettersons kæreste hævder, at han over for hende skulle have indrømmet mordet på Olof Palme, som han jo længe var mistænkt for:

    Han har vel sikkert nok været tilpas psykisk syg til faktisk HÆVDE det (for at ville opnå een eller anden pervers “prestige”?), og så langt så godt, men dét er jo altså bestemt bare ikke eensbetydende med at han faktisk skulle have GJORT det?

    På samme led kan denne afdøde, cystisk-fibroseramte Marcel Schilf ganske oplagt have iklædt sig “lånte fjer” for at imponere nazi-kammeraterne og fremstå som “en Fandens karl”, men det betyder dog stadig ikke, at han faktisk stod bag bomben.

    Men det er jo desværre det sædvanlige problem med de kære journalister og dét totale fravær af kildekritik, der efterhånden dominerer deres tvivlsomme profession?

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 28. april 2013 @ 11:22

  6. Hvorfor render manden til pressen og ikke til politiet, hvis han har et tip om en forbrydelse? Fordi han ønsker opmærksomhed. Jeg tror han er sendt i byen af AFA-miljøet.

    Kommentar by Peter — 28. april 2013 @ 11:31

  7. Lyder som et perfekt match tæsker sin kone nu fanatisk afa voldsforherliger.

    Kommentar by Lion — 28. april 2013 @ 11:37

  8. Uanset om det er national-socialister eller anti-national-socialister, er det den ekstreme venstrefløj, igen-igen.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 28. april 2013 @ 11:44

  9. Når det står i Ekstrabladet, så må det være rigtigt. Det synes DDR åbenbart også.

    Kommentar by Binee — 28. april 2013 @ 13:50

  10. Ekstra Bladet nævner “sjovt nok” ikke politiets teori i de ellers mange artikler om sagen.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 28. april 2013 @ 14:26

  11. Endelig vågner Politiet…..!

    Ja, det er ufatteligt at der skal et ”Ekstra Blad” til at få politiet til at foretage sig deres arbejde, især når man betænker ”Komiske Morten Jurist” der som en ekkorøst fra gamle dage glædestrålende meddeler, som vi ALLE kan se uden briller i de seneste år har al slags kriminalitet nået et lavpunkt, ja, næsten et nulpunkt, en af de i dag værste sager er når politiet pågriber en cyklist uden behørig lygte tændt i lygtetændingstiden, så er der glæde og Rapportskrivning på Politistationerne.

    Denne for politiet så alarmerende vending fra den voldsomme stigning lige efter befrielsen for den Tyske besættelse, blev igennem tresserne og halvfjerdserne vendt helt om da vi var så heldige at modtage en hel hær af tilhængere af den såkaldte ”Fredens Religion” som næsten omgående fik stoppet den eskalerende Kriminalitet, Brandstiftelser, Mord, Kniv- og Skuddrab, Hjemmerøveri, Almindeligt Røveri, Voldtægt, Uprovokeret Vold samt alskens almindeligt svindel som sort arbejde og socialt bedrageri, alle der kan huske denne tid lige efter WW2, vil selv kunne tilføje evt. glemt kriminalitet.

    Dette ”Fredens Folkefærd” der siden halvfjerdserne har sørget og stadig sørger for ro og orden i mange storbykvarterer, med patruljering og kontrol af alle der ønsker at betræde området, hvilket er medvirkende til at de voldelige etniske Danskere føler sig utrygge og enten forlader området ”efter en venlig henstilling som de ikke kan sige nej tak til” eller man ligefrem er nødt til at gribe til andre metoder for at blive fri for de ”Voldsfikserede” danskere.
    Især udnyttelsen af den ekspertise som medlemmer har af ”Fredens Religion” udnyttes ved at ansætte dem i politiets Tjeneste, det har virkelig givet ro, alene udstrålingen fra en tørklædeklædt strisser, er nok til at få selv den mest rå og grove ”Dansker” til at falde til ro.
    Succesen er så stor at der nu er søgt bevilling til ny uniformering af en gruppe betjente, Task Force Gruppe, idet man mener at en ”Burkaklædt Betjent” vil udstråle endnu mere autoritet, da man ikke har mulighed for at kønsbestemme Burkaens indhold.

    Så når man, efter mange år, får gravet ned og ud i den 20 år gamle sag vil ”Ekstra Bladet” være parat med mange lignende sager fra de tumultagtige befrielsesdage hvor de voldelige ”Frihedskæmpere” morede sig med at skyde mistænkte ”Værnemagere” Landsforrædere, i flæng uden at gennemføre en langstrakt rettergang ved domstolene, så der vil gå mange års politiarbejde, med at få retfærdigheden og evt. erstatningsager igennem retsmaskineriet.
    Hvor er vi dog heldige at leve i et Utopia eller en Verden som ”Komiske Morten Justits” beskriver, det giver da håb for at:

    Vanviddet når sin grænse en dag!

    Kommentar by Cantor — 28. april 2013 @ 15:21

  12. Ja beviserne for både det ene eller det andet har vi stadig til gode.
    Der er mange tosser til, husker i bombemanden fra Gladsaxe (77-78)?
    http://da.wikipedia.org/wiki/Bombemanden_fra_Gladsaxe
    Han slap billigt.

    Kommentar by mb — 28. april 2013 @ 15:24

  13. Aner ikke hvem Marcel Schilf er men mine to kommentarer angående nazister er blot en forundring over at folk altid glemmer eller overser at “nazist” er en sammentrækning af “national-socialist” og ikke “national-konservativ”, “national-liberal” eller andet “national-X” og det åndelige slægtskab viser sig når man ser lidt på deres indstilling til individet osv.

    Og at nazister og andre hard-core “supremacists” ofte er de der konverterer til islam for, som Mark Steyn udtrykker det, det er “the ‘supremacist’ part, not the ‘white’ part, that most white supremacists eventually discover that they like.”

    Kommentar by Morani ya Simba — 28. april 2013 @ 15:36

  14. Nu gider jeg ikke læse de røde selvcensurerede politiske korrekte statsbetalte løgn spreder sjovnalisters aviser, så jeg har ikke rigtigt fulgt med i denne sag, dog forekommer det mig, at det er et noget tyndt afgravet ben der koges suppe på, over flere uger.
    Da kildekritik er blevet bort censureret på sjovnalistskolen og erstattet med faget ønsketænkning og da erfaringen med den statsbetalte presses “kildematriale” såsom redox, SoHansen osv af retarderet herkomst “vidner” så falder denne kone-banker nazist helt ind i billed af “kilder” som en rød tråd bruges af de misinformerende statsbetalte massemedier.
    Så at fare op som pludderhøns og kagle om ét minuts stilhed og straks anklage en død nazist fordi en kone-banker nazist har udtalt at han har hørt fra en anden, der har sagt noget om en fjer, så lyder hele denne historie som en overkogt suppehøne uden fjer på.
    Kom dog med nogle beviser og ikke alt dette pludderhøne snak, historien ender vel som redox org sagen, hvor den falsk oppustede syge høne historie brat mistede luften efter at have været luftet på forsiderne og dette ikke sagt fordi jeg sympatisere med nazister, kommunister, islamister,, same shit forøvrigt fordi disse ideologier hader jeg, men for at udtrykke hvor overfladiske og sludder agtig og useriøse disse ønsketænknings dame hønse sjovnalister agere.
    Ingen er tjent med så ringe historier, det er nok derfor at dagbladenes salgstal fortsætter deres nedad gående kurs, fornuftige mennesker køber ikke deres bras.
    Lad os da fjerne medie støtten og så holde ét minuts stilhed for den befrielse det bliver, at slippe af med de selvdøde statsbetalte medier incl DDR

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 28. april 2013 @ 15:55

  15. Ekstra Bladet; et lavpunkt der endnu ikke er nået. Smudssprøjten kæmper indædt mod Samarbejdsbladet Politiken om vonhörensagen og smædekampagne jurnalistik uden substans og evidens.

    Den selvfede overløgner Madsen, tager af kassen – statskassen. Den bør smækkes i og hans suppeben hos propagandasendere i Danmark må tjene det formål, at høre en fordrejet og løgnagtig version, af et givet emne.

    Kommentar by Iznogut — 28. april 2013 @ 19:50

  16. 12. Morani ya Simba

    Er den socialist/nazist/nationalsocialist diskussion ikke ved, at være noget fortærsket selv om det er sandt, at der en sammenhæng på den ene og den anden måde, så er det jo også sandt, at DF eksv. hverken er et liberalt eller borgerligt parti, men et socialdemokratisk aka. socialistisk, men med en mere begrænsende national holdning og fortsæt selv derudaf…

    Du virker i det hele taget ret blank for en selverklæret mediciner at være, jeg hælder sgu mere til, at dit eneste seriøse curriculum vitae er et par MMA kampe i de lettere vægtklasser inden du fik nok af det….

    Nå anyways så syntes jeg den mest interessante udvikling i denne Søllerødgade sag er, at Marcel Schilf var bedste kompis med nazisten, Bandidos og senest fuldgyldig Hells Angels rocker Thomas Derry Nakaba aka. John Wayne Jensen, der har et en strafferegister der siger spar to bla. sendte han sammen med tre andre nazister tre brevbomber til en Britisk tv-vært gift med en sort mand, en nazi-rival og en autonom gruppe i England. Det fik den kære John Wayne 8 års fængsel for da han også blev dømt for at have skudt en politibetjent under anholdelsen .

    Da han siden skiftede Nazi vennerne ud med El Pistolos psykopaterne i Bandidos var hans `forretningsmetoder` angiveligt selv for hårdkogte for ledelsen i Bandidos, og han kom i bad standing. Han fik dog en lille håndfuld bandidos prospects og fuldgyldige medlemmer, og heriblandt to indvandrere på hans side, hvor de levede som jaget vildt indtil de blev anholdt i en Københavnsk narkobule, og her havde John Wayne nær skudt en betjent igen, da han troede det enten var Bandidos eller gamle fjender fra venstrefløjen der bankede på døren.

    Siden blev han så bla. sammen med nogle af sine nye indvandre venner optaget i Hells Angels hvor han så prøvede at slå et Bandidos medlem ihjel på en tankstation. I den forbindelse blev han igen jaget vildt, og lavede angiveligt røverier for godt over en million, inden politiet igen fangede ham, og sigtede ham og tre andre for overfaldet på hans tidligere bandisdos kammerat, røverierne, lidt narko, osv. osv.

    Alt i alt en herlig figur ham John Wayne Jensen, og mon ikke han er ganske interessant set i forbindelse med Søllerødgadesagen og hans CV. samt det faktum, at han var bedste buddys med Marcel Schilf i tidspunktet op til, under og i årene efter Bomben i København.

    Der er jo ingen der siger det hverken er ham, Schilf eller Henrik Christensen selv, for sagen er netop uopklaret, og der foreligger hverken konklusion eller entydige tekniske beviser fra politiets eller PET`s side, der skulle frikende eller fælde de omtalte, og længere er den ikke, heller ikke selv om Jens Møller fra Københavns Politiet mfl. længe har formodet det var Henrik Christensen selv der fuskede lidt med sprængstoffer. Som Jens Møller nu siger alene på baggrund af Kim Fredriksson udtalelser Citat Jens Møller: – Set i det lys er det klart, at min hidtidige mening ikke er noget værd!

    Kommentar by Peter P — 28. april 2013 @ 19:56

  17. 2. Daniel Carlsen

    Hvorfor er du så fokuseret på, at Kim Fredriksson er dømt for vold mod en samlever, og at det skulle betyde noget for hans troværdighed?

    Altså jeg mener du har sgu da selv adskillige tidligere partifæller og ideologiske kampfæller, der er dømt for hustruvold og vold mod samleverekser i en helt anden “elitær” liga end det Kim Fredriksson er dømt for.

    Dem hører jeg sgu aldrig du stempler med deres kujon agtige volds tendenser, tværtimod skriver du på dit partis hjemmeside,at der skal være plads til alle også Jonni Hansen der som bekendt også er blandt dine tidligere mange ideologiske fæller der er dømt for vold mod en kvinder og samleversker.

    Her er lidt og ta af Daniel!

    http://www.bt.dk/danmark/sparkede-kvinde-med-sikkerhedssko

    Ps. Daniel du er jo ikke andet end en hykler, men det ved de fleste heldigvis. Du kunne sikkert godt have blevet til noget, men det har du forlængst ødelagt selv helt alene, det har hverken medier, venstrefløjen eller andre del i æren af.

    Kommentar by Peter P — 28. april 2013 @ 21:13

  18. Peter P:

    Jeg er fokuseret på at afmontere EB’s myter. Manden er ikke afhopper – han blev ekskluderet. Og det er måske en tand for stramt at karakterisere ham som “familiefar” i kølvandet på hans handling sidste sommer.

    Hvad det kan have med alt muligt andet at gøre, kan jeg ved den gode grød ikke se.

    Kommentar by Daniel Carlsen — 28. april 2013 @ 21:19

  19. Husker udmærket Senior og Søn – omend det tog lang tid, inden jeg opdagede, at det var en sand historie, ikke et mystisk stykke fantasi.

    Rent musikalsk en toppræstation fra C. V. Jørgensen – og en dybtfølt kommentar til, hvordan 60’ernes drømme kolliderede brutalt med den ekstreme venstrefløjs paranoia og afledte kriminelle handlinger.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 28. april 2013 @ 21:21

  20. 17. Daniel Carlsen

    Nej det kan du ikke som den hykler du er, for hele dit setup mod Kim Fredrikssons troværdighed var fra starten af, at han var blevet smidt ud af nazist miljøet(eller kald det hvad du vil) fordi han havde tæsket sin kæreste.

    Og det er da fint nok, men så er det bare jeg spørger hvorfor du ikke tager afstand til den håndfuld eller flere af dine tidligere politiske kollegaer der er dømt for vold mod bla. kvinder herunder samleversker og ægtefæller.

    For med den bredspektrede struktur der er i det miljø, kan det være fløjtendes ligegyldigt om han er smidt ud af den ene eller anden organisation, for der er utallige eksempler på, at personer der har udført lignende vold overfor samlevere og kvinder ikke betyder det fjerneste for en position i de kredse, også mens du har været en del af af miljøet.

    Kommentar by Peter P — 28. april 2013 @ 21:36

  21. 18. Henrik Ræder Clausen

    Hvornår er det nu Senior og Søn er skrevet ?

    Gud fader bevares HA HA HA , Henrik Christensen og IS legede selvfølgelig også med tidsmaskiner.

    Kommentar by Peter P — 28. april 2013 @ 21:53

  22. 18. Henrik Ræder Clausen

    Jeg bliver simpelthen nød til, at følge op på dit indslag med Senior og Søn. For enten er du nyudsprunget antifascist eller også mener du netop at Søllerødgade bomben og mordet var udført af fascister/nazister. Alternativt ved du ikke hvad du taler/skriver om!

    Bombemand fra Gladsaxe.

    leve fascismen!

    http://www.altomhistorie.dk/artikler/bombemanden-fra-gladsaxe/

    C.V. Jørgensen er i sangen ’Senior & søn’ på pladen ‘Solgt til stanglakrids’ (1979) blevet inspireret af bombemanden fra Gladsaxe.

    http://da.wikipedia.org/wiki/Bombemanden_fra_Gladsaxe

    Kommentar by Peter P — 28. april 2013 @ 22:46

  23. 20, 21: Jeg er da udmærket klar over, at det handler om bombemanden fra Gladsaxe.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 28. april 2013 @ 23:26

  24. 22. Henrik Ræder Clausen

    Ok så citat:`og en dybtfølt kommentar til, hvordan 60′ernes drømme kolliderede brutalt med den ekstreme venstrefløjs paranoia og afledte kriminelle handlinger.` Var bare en tilfældig indskudt sætning uden den fjerneste relevans til C.V. Jørgensen inspiration og tekst?

    Du er jo så fakta resistent som en teflonpande Hr. Ræder, det er bare ikke frikadellen der ikke brænder på dig, men realiteterne der aldrig brænder sig fast :-)

    Kommentar by Peter P — 28. april 2013 @ 23:52

  25. -> 22:

    “Dengang blomster var symboler på de samme ting som bomber i dag”.

    Opvokset i 70’erne så jeg Rote Armee Fraktion og andre galninge gå amok på en måde, der intet havde at gøre med 60’ernes (ganske vist ret omtågede) drømme om altomfattende kærlighed og godhed – uanset at den hårde venstrefløj fastholdt et billede af dem selv som ‘gode’, mens de rodede sig selv ud i stadig mere ekstrem kriminalitet.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 29. april 2013 @ 00:03

  26. 24. Henrik Ræder Clausen

    Jammen du er jo helt fantastisk Henrik Ræder!

    C.V.`s reference i linjen `Dengang blomster var symboler på de samme ting som bomber i dag` er stadigvæk i værste fald til en fascist og i bedste fald til en ensom fortabt sjæl.

    De politiske motiver var opdigtede. ”Der er egentlig ikke nogen, jeg har noget imod,” sagde Allan Steen Kristensen under retssagen.

    Spørgsmålet er så om du havde godtaget den, hvis det var en der havde underskrevet sig socialist eller antifascist, og modsat Allan Steen Kristensens bombe ved kommunisternes møde, istedet havde sprunget en bombe ved et møde hos Fremskridtspartiet og bagefter erklærede de politiske motiver var opdigtede, og ”Der er egentlig ikke nogen, jeg har noget imod”

    Du er ikke andet en hykler Hr. Ræder, og en stor en af slagsen, faktaresistent hykler i højeste potens!

    Kommentar by Peter P — 29. april 2013 @ 00:20

  27. Sikken utak blot fordi jeg udtrykker min fornøjelse over en C.V. Jørgensen sang…

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 29. april 2013 @ 00:21

  28. 27. Henrik Ræder Clausen

    Ja og det er jeg fuldstændigt sikker på, at C.V. Jørgensen er enig med mig i du fortjener, når du tillægger hans tekster motiver der ikke eksisterer!

    Kommentar by Peter P — 29. april 2013 @ 00:26

  29. Rofl …..

    Lad os nu se hvad politiet kommer frem til. Peter Pladdernakke´s feberfantasier er stadig ikke bevis på noget som helst, kun en våd drøm der passer med hans overbevisning.

    Kommentar by Santor — 29. april 2013 @ 00:27

  30. Nu er jeg ikke professor i C. V. Jørgensen, men jeg kan dårligt forestille mig at han ville forsvare det ekstreme venstre..?

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 29. april 2013 @ 00:28

  31. 28. Santor

    Hold nu bare mig uden for dine idiotiske skriverier, anonyme stodder.

    29. Henrik Ræder Clausen

    Nej men det her handler heller ikke om det ekstreme venstre…og den ganske geniale tekst og melodi Senior og Søn, handler slet ikke om det ekstreme venstre, men som sagt i værste faldt en fascist og i bedste fald til en ensom fortabt sjæl. Så hvorfor blande C.V. Jørgensen og nummeret Senior og Søn ind i din kommentar hvis du vil debattere det ekstreme venstre…?

    Ps. C.V. Jørgensen har iøvrigt alle dage i sine tekster været i klar opposition til liberale yuppies og borgerlig politisk dominans.

    Kommentar by Peter P — 29. april 2013 @ 00:41

  32. #31 Peter Pladdernakke.

    Nix, spade. Du bliver nød til at bakke dine udtalelser op med fakta! ellers er du bare en løgnhals som alle andre socialistsvin.

    Kommentar by Santor — 29. april 2013 @ 00:43

  33. En ting er at være venstreorienteret – dem er der mange fredelige af – men den ekstreme venstrefløj, der overfalder andre på grund af deres politiske holdninger kan jeg ikke forestille mig, at en hyggelig venstrefløjssanger som C. V. Jørgensen kunne finde på.

    Min første kommentar var i øvrigt til nr. 12, der netop nævnte Gladsaxebombemanden – det syntes jeg var sjovt at supplere med et link til en af mine favoritsange fra perioden, uanset eventuelle politiske uenigheder.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 29. april 2013 @ 01:09

  34. 33. Henrik Ræder Clausen

    Det er sådan set underordnet om du gjorde det, fordi du skrev stadigvæk, at C.V.`s tekst var citat: `en dybtfølt kommentar til, hvordan 60′ernes drømme kolliderede brutalt med den ekstreme venstrefløjs paranoia og afledte kriminelle handlinger.`

    Og der er løgn eller i bedste fald dig der er uvidende ;-)

    Ps. Santor det har jeg faktisk gjort idet jeg hele tiden har pointeret citat: `Der er jo ingen der siger det hverken er ham(Thomas Derry Nakaba aka. John Wayne Jensen), Schilf eller Henrik Christensen selv, for sagen er netop uopklaret, og der foreligger hverken konklusion eller entydige tekniske beviser fra politiets eller PET`s side, der skulle frikende eller fælde de omtalte, og længere er den ikke, heller ikke selv om Jens Møller fra Københavns Politiet mfl. længe har formodet det var Henrik Christensen selv der fuskede lidt med sprængstoffer. Som Jens Møller nu siger alene på baggrund af Kim Fredriksson udtalelser Citat Jens Møller: – Set i det lys er det klart, at min hidtidige mening ikke er noget værd!`

    Derimod Santor har du ikke bakket dine skriblerier op på en måde der retfærdiggør, at du kalder Henrik/Henrich Christensen for selvmordsbombemand. Og skal vi endelig ud i det juridiske, ville du ikke kunne klare en evt. injurie og ærekrænkelse sag imod de efterladte, skulle du fastholde dit udsagn som et offentligt juridisk faktum.

    Godnat :-)

    Kommentar by Peter P — 29. april 2013 @ 01:50

  35. #34 Peter Pladdernakke.

    Jeg har allerede forklaret dig hvorfor nazisten er ude af billedet.

    Dernæst er Jens Møller Jensens udsagn fuldstændig ligegyldigt da det så vidt jeg kan se kun er et udtryk for hans personlige holdning og ikke et bevis. Det er klart at politiet kikker på sagen og meget mere sker der ikke.

    Jeg kan kalde socialistsvinet Henrich Christensen selvmordsbombemand alt det jeg lyster og hvis hans familie har lyst til at trække ham yderligere gennem sølet så gerne for min skyld. Jeg har, som tidligere fortalt, en personlig interesse i at få rejst nogle spørgsmål angående socialistsvinenes fuldstændig hensynsløse og terroristiske adfærd når det drejer sig om at opnå deres politiske mål fuldstændigt uden at skele til om de sætter andre menneskers liv på spil. Så jeg ser frem til et sagsanlæg.

    Kommentar by Santor — 29. april 2013 @ 03:32

  36. Tiltalen for politisk ekstremisme mod afa/redox lader ikke til at bekymre ekstra bladet. De bruger dem som kilde i dagens avis. Hvem de er og hvad de er involveret i nævnes selvfølgelig ikke.

    Kommentar by Roald — 29. april 2013 @ 07:30

  37. Som det er påpeget andetsteds viste de tekniske undersøgelser, at sprængstoffet var ganske ustabilt, og det er derfor tvivlsomt om det kunne være sendt med posten.

    Derfor kan der slet ikke have været tale om en brevbombe og så er hele EB historien jo bare nul og niks. Punktum!

    Kommentar by Sigwar — 29. april 2013 @ 08:03

  38. Hvor er det dog morsomt at se peter Pladdersnakker ynkelige panik plapren om æreskrænkelse og “du skriver anonymt” så tæskeholdet afa ikke kan komme og banke dig på plads, typisk socialistisk panik reaktion, når de møder den mindste modstand.
    Som små tudende pattebørn fabler de om æreskrænkelses anmeldelser og nærmest løber op til politiet, altså dem som de i sidste uge smed sten og lokummer efter! MOAR! MOAR!
    Hvad var det nu den “æreskrænkede” afa volds psykopat anmeldte en debat skribent for ? var det noget med politisk psykopat som “krænkede” den politiske psykopat volds mandsling ?
    Ynkeligt!

    Tja, fascist afa voldspsykopaterne og deres venner volds jihadkrigerne har sgu ingen ære eller skam i livet, de er og bliver politiske psykopater med deres syge voldstrang til samfunds revolutions diktatur ideologier.

    Desuden mener jeg også, at socialistsvinet henrich christensen var selvmordsbombemand. Vi var bare heldige, at det gik socialistsvinet som sin muhammedaner ven hotellokumsbombe ven Lordrs, de fik dem selv lortet i hoved og ikke os andre.

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 29. april 2013 @ 09:18

  39. Peter P, det er min opfattelse af C.V. Jørgensen sangen. Jeg tager gerne til efterretning, hvis det ikke viser sig at være rigtigt – det er som bekendt ikke alle, der er triste over at 60’ernes flyvske drømme nødlandede i et mareridt af venstreekstremisme.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 29. april 2013 @ 10:19

  40. Venstrefløjen er fuldstændig lidderlige med nazister og ser dem allevegne. Det er det de lever for.
    Det farlige er at MSM og især DR-Politiken-Information springer på enhver bøhmand, hvis der udpeges nogle ‘dødsensfarlige’ nazister eller højreekstremister. Beviset for en højrenationalistisk sammensværgelse bragte Politiken for et par år siden med fotos af et bål i skoven, hvor der i de forkullede rester vistnok kunne skimtes en negerdukke! Historien var vistnok leveret af AFA’s gravere.
    Det farlige er, at hetzen kan udvikle sig som “Rigsdagsbranden, som blev en vigtig begivenhed i etableringen af Nazi-Tyskland, begyndte den 27. februar 1933 – blot en uge før valget til rigsdagen.
    Branden på Rigsdagsbygningen i Berlin opstod tilsyneladende flere steder i bygningen, og da politi og brandvæsen nåede frem, havde en stor eksplosion spredt ilden til rigsdagssalen. På området fandt man den hollandske kommunist Marinus van der Lubbe, der gemte sig nøgen bag bygningen i færd med at stryge tændstikker mod bygningen. På baggrund af dette mente man, at attentatmanden var pågrebet på fersk gerning. Han blev i retten kendt skyldig og idømt dødsstraf.
    Hændelsen var den direkte årsag til, at den tyske præsident, Hindenburg, den følgende dag udstedte den såkaldte Rigsdagsbrandforordning (“Forordning af Rigspræsidenten til Beskyttelse af Folket og Staten”), der gav Rigskansler Adolf Hitler næsten uindskrænkede beføjelser til at fængsle enhver politisk modstander.”

    Kommentar by Anonym — 29. april 2013 @ 10:38

  41. Carsten Valentin Jørgensen er en standard kunstner med ukontroversielle MSM synspunkter, som f.eks. at danskerne i skattely på Costa del Sol er nazister:

    “En sidste kommentar herfra sku’ lige være den
    at der Führer var en visionær af klasse
    der såfremt han var til stede den dag i dag
    ville la’ fattigrøve og skvadderhoveder gasse
    på Costa del Sol hvor solen den danser
    en inciterende flamenco i min swimming-pool
    har keep cool altid været mit motto
    mit navn er Günther men folk hernede kalder mig Otto.”

    Kommentar by træt — 29. april 2013 @ 11:45

  42. Peter P,

    “Du virker i det hele taget ret blank for en selverklæret mediciner at være, jeg hælder sgu mere til, at dit eneste seriøse curriculum vitae er et par MMA kampe i de lettere vægtklasser inden du fik nok af det….”

    Heldigvis er jeg egentligt ret ligeglad hvad du tror eller mener. Så jo, du er meget velkommen til mene at jeg er ignorant som læge og lidt af en tom tønde som kampsportsmand. Det vil jeg hellere have folk tror end at de overvurderer mig. Men din misundelse, jantelov eller hvad det er, siger egenligt mere om dig end den gør om mig.

    Kommentar by Morani ya Simba — 29. april 2013 @ 16:17

  43. @40 Anonym — 29. april 2013 @ 10:38:
    Når eliten vil opnå noget, den ikke uden risiko kan trække ned over hovedet på befolkningen, skaber den et problem, den så kan bruge som undskyldning for at indføre de ønskede ændringer. Eksempel: Eliten ønsker at kunne tilbageholde borgerne uden at skulle stille dem for en dommer. Derfor importerer man en masse med islam hjernevaskede primitive mennesker. Når disse så begynder at planlægge og udføre terror, kan eliten bruge det som undskyldning for at indføre terrorpakker, der indskrænker retssikkerheden for alle, der opholder sig i landet, inkl. landets egne borgere, da man på forhånd har hjernevasket borgerne med, at det er ondt at gøre forskel på os og de fremmede

    Kommentar by Agricola — 29. april 2013 @ 17:08

  44. Rofl li :)

    Kommentar by Santor — 29. april 2013 @ 19:10

  45. Uanset om Marcel har tävet käresten, er det intresant information.
    Det havde väret spännende om man nu efter alle år kan få et afslut på denne sörgelige historie

    Kommentar by PFEP — 29. april 2013 @ 22:06

  46. Nå. Men nu vil politiet genåbne sagen. Så må vi se, om højreekstremister står bag de eneste politiske mord i Danmark siden krigen.
    Det vil være meget beskæmmende for jer, hvis det er tilfældet.

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 29. april 2013 @ 22:21

  47. ->46 Halvorsen

    Hvem vil det helt præcist være “beskæmmende” for, og hvorfor?

    Her er nogle forhold der er beskæmmende for DIG:

    1) Du har siddet fængslet for trusler med en køkkenkniv.

    2) Du har også været involveret i en sag om at gramse på din mindreårige steddatter.

    3) Du har benyttet dig af antisemitisk smæderi som “sur jødisk kælling”.

    4) Du har under navnet Hugigen postet trusler mod navngivne folk her.

    5) Du har for mindre end to måneder siden – d. 6.3. – udbredt infame løgne om den blogger der giver dig uhørt frie hænder til at poste dit miskmask af ligegyldigheder og tilsvininger. Du har IKKE undskyldt for disse løgne, endsige trukket dem tilbage, og du er skamløs nok til at skrive videre her og ignorere at blive udsat for dette spotlys.

    Ved du overhovedet hvad skamfølelse er, Carsten? Du er ikke ligefrem den der har formatet til at gøre sig til moralsk overhoved over læserne af denne blog, eller over nogen som helst. Det siger alt om dig at du er blind for hvordan du i årevis har hærget og smædet folk overalt i netmedierne, i et forsøg på at holde dine egne dæmoner på afstand. Det bedste for alle ville være hvis en tæt på dig trak stikket til computeren ud og talte med store bogstaver til dig. Mon ikke du skal fængsles igen før du får lejlighed til en tænkepause?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 29. april 2013 @ 22:44

  48. Hold nu bare kæft LFPC du kan sgu ikke afstive din egen moral ved, at slå ned på en pædofil incestiøs stodder! Du er og bliver aldrig andet end en TOM LØGNAGTIG HYKLER!

    MVH

    Peter Lund Pedersen
    Sverigesvej 14, 2TH
    9800 Hjørring

    Kommentar by Peter P — 29. april 2013 @ 22:50

  49. ->48 Peter P

    Du tager fejl – igen. Jeg er ikke noget moralsk fyrtårn. Hvor har du fået den idé at jeg troede det? Jeg har ikke behov for at stive min egen moral af, for jeg ved godt at dette ville være et håbløst projekt, når udgangspunktet er så ringe som det er. Jeg har utallige fejl og mangler. Jeg er bestemt ikke noget godt menneske, men bare en arme synder. Hver eneste dag bliver jeg i stort og småt mindet om denne ubehagelige kendsgerning. Sagt helt uden ironi, for det er sandt.

    Lad mig se. Din logik er således: Jeg holder et spejl op foran en af de værste netstalkers i dette land, fordi han er en pestilens der ikke kan stoppes, men kun imødegås med det reality check der ligger lige for hånden. Du konkluderer derimod at fordi jeg prøver at holde denne mand lidt i skak er det fordi jeg anser mig selv for at være det han ikke er? Det mener du, fordi …..?

    Den logiske konsekvens af dit ræsonnement skulle så være at alle mennesker burde være totalt passive, altid, fordi de ellers gør sig skyldige i hykleri?

    Der er tydeligvis gode grunde til at jeg stort set ikke læser dig. Livet er for kort.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 29. april 2013 @ 23:32

  50. Pssst, forresten. Når du som det er sket nogle gange begynder at skrive i versaler og beordrer folk at “holde kæft” får man gerne den tanke at nogen også burde trække stikket ud på din pc for dig.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 29. april 2013 @ 23:38

  51. Du er en hykler ikke andet LFPC, og jeg tror faktisk godt du ved det ;-)

    “Pssst, forresten. Når du som det er sket nogle gange begynder at skrive i versaler og beordrer folk at “holde kæft” får man gerne den tanke at nogen også burde trække stikket ud på din pc for dig.”

    Jeg lader mig ikke kue af nogen som helst, lad os lige slå det fast!

    Islam er en totalitær ideologi, religion og whatever, det samt en hel masse andet i andre boldgader, som jeg har en klar holdning til, står jeg ved med navns nævnelse, åben pande og som enkelt person. Modsat det anonyme fæ Lars Findsen På Crack der hykler gang på gang her på uriasposten!!!

    Mvh

    Peter Lund Pedersen
    Sverigesvej 14, 2 TH
    9800 Hjørring

    Kommentar by Peter P — 30. april 2013 @ 00:33

  52. #59 LFPC.

    Ja, han virker knap så entusiastisk som da han kom her første gang ;)

    Kommentar by Santor — 30. april 2013 @ 01:29

  53. Kun kommentarer, der vedrører emnet vil blive besvaret.

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 30. april 2013 @ 09:33

  54. ->51 Peter P

    Ja, du har ret. Jeg er en hykler. Hvis jeg benægtede det ville jeg netop være det. Hvis jeg indrømmer det er jeg det stadig. Noget af en catch-22. Lose-lose.

    Det er bare overhovedet ikke dette der er interessant eller relevant. Det handler heller ikke om Carsten Halvorsens moralske habitus ud fra en eller anden absolut målestok, men derimod om hans adfærd her og alle andre steder i onlinedebatterne, hvor han nok roligt kan betegnes som en af de mest ekstreme personligheder i dagens Danmark. Kontrasten mellem det han påkalder sig og det han selv er, er fuldstændig uhyrlig. Skulle man afholde sig fra at påpege dette? Pjat med dig. Har du forresten aldrig reflekteret lidt over at dine påbud om at “holde kæft” ikke bliver fulgt?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 30. april 2013 @ 10:17

  55. Vi har fået er rød regering, så måske kan en dom in absentia af en tilfældig udpeget person ‘fra højrefløjen’ indgå i et forlig med Enhedslisten om den næste finanslov? (Kan evt forhandles sammen med en anbefaling af fængselsdom over én eller flere ministre fra den tidligere regering i ‘skattesagskommissionen’?)

    “Politiet ser igen på bombedrab i Søllerødgade
    Politiet ser på det uopklarede bombedrab fra 1992 efter nye oplysninger.
    Sagsmappen om det uopklarede bombedrab på den 29-årige venstreaktivist og familiefar Henrik Christensen i 1992 skal nu støves af og flyttes fra arkivet ved Københavns Politi og ned i drabsafdelingen til en gennemlæsning.
    Det oplyser drabschef Jens Møller ved Københavns Politi, efter Ekstra Bladet i weekenden skrev, at det var den nu afdøde nazist Marcel Schilf, der var bagmanden til bombedrabet 16. marts 1992.
    Ser på sagen med nye briller
    – Det betyder ikke, at vi nu kulegraver efterforskningen, men vi ser på sagen med nye briller ud fra det, som nu er kommet frem i Ekstra Bladet, siger Jens Møller til Ritzau.
    http://jyllands-posten.dk/indland/krimi/ECE5387089/politiet-ser-igen-pa-bombedrab-i-soelleroedgade?ref=lokalavisen

    Kommentar by A-mad — 30. april 2013 @ 16:19

  56. A-mad
    Tror du selv på den sammensværgelsesteori?

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 30. april 2013 @ 18:46

  57. ->56.Carsten Halvorsen. Jeg tror ikke noget, men mangler – ligesom politiet – beviser. Den ene “sammensværgelsesteori” er vel lige så god som den anden? ;)

    Kommentar by A-mad — 30. april 2013 @ 22:08

  58. Det behøver jo slet ikke at være sandt, vel?

    Nazi-tossen har måske bare haft behov for at prale ved
    at tage æren for udåden og dermed skaffe sig lidt hårdt
    tiltrængt opmærksomhed i de ekstreme kredse.

    Kommentar by Bjovulf — 30. april 2013 @ 23:38

  59. @5 Undskyld – jeg havde overset, at du allerede havde været der
    med denne alternative, men dog noget mere sandsynlige forklaring.

    Kommentar by Bjovulf — 30. april 2013 @ 23:40

  60. ->5.Anders Peter Johnsen og 58+59.Bjovulf. Netop. Det er en udokumenteret påstand, der ikke beviser noget. Sladder.
    “En svensk nationalsocialist har for 13 år siden hørt en kommentar, om bomben der slog en kommunist ihjel da han selv var syv år.” :)
    (Og Elvis lever – jeg så ham selv i transit i lufthavnen i Manila!)

    Kommentar by A-mad — 1. maj 2013 @ 09:34

  61. >53 Carsten Halvorsen
    Jeg forstår godt du har svært ved at forholde dig til 47.
    Nemt for dig at påstå Lars Crack ikke forholder sig til emnet. -For nemt synes jeg. du ustiller dig (igen) som en uvederhæftig kriminel. Hvad pokker får dig dog til at blive ved med at dumme dig?

    Kommentar by Nielsen — 1. maj 2013 @ 15:30

RSS feed til kommentarer til dette indlæg.

Skriv en kommentar

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper