30. april 2013

Palæstinenser: Hellere leve af danskere end tage tørklædet af – Avis: Integration er at indordne sig Islam

Lørdag kunne man i Fyens Stiftstidende læse historien om 26-årige Nada Fraije, hvis dagpengeperiode udløber i begyndelsen af maj, og som (derfor) gerne vil have et arbejde. Det bliver dog ikke i Netto, da hun nægter at acceptere Dansk Supermarkeds beklædningsreglement. Fra BT – Netto til Nada: Vi ansætter ikke folk med tørklæde.

“Nada Fraije er født i Palæstina og har boet i Danmark, siden hun var fire år gammel. Hun er muslim og bærer tørklæde… I dag er hun uden job og til maj udløber hendes dagpengeperiode. Derfor deltog hun 8. marts i et jobcenterarrangement, hvor arbejdsløse kunne møde potentielle arbejdsgivere.

En udsendt fra den lokale Netto-butik fortalte om hverdagen i Netto, og Nada Fraije udfyldte et ansøgningsskema om at komme fire uger i virksomhedspraktik i Netto. Men butikchefen fra Netto stærkt afvisende, da han så Nada Fraijes hovedbeklædning:

– Jeg gik hen til ham, men noget af det første, han sagde, var at de ikke ansætter personer med tørklæde, siger Nada Fraije til Fyens Stifttidende.

Dansk Supermarked har i mere end 10 år haft en hovedbeklædningspolitik, som forbyder ansatte med kundekontakt, at bære anden form for hovedbeklædning end den som er hygiejnemæssigt påkrævet. Det betyder, at muslimske kvinder med tørklæde ikke kan betjene kunder i Bilka, Føtex og Netto.”

(Leder, Fyens Stiftstidende, 27. april 2013, s. 12: Også plads til tørklæder)

“Det er noget, der virkeligt har rykket sig. Vi diskuterer slet ikke den slags længere, så kan man sige, at Dansk Supermarked ikke har flyttet sig med tiden.” (Integrationsforsker Rikke Andreassen til Fyens Stiftstidende, 27. april 2013)

Oploadet Kl. 01:53 af Kim Møller — Direkte link63 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/47721/trackback

63 Comments »

  1. Vi danskere har ingen reel forpligtigelse til at huse endsige brødføde Nada Fraije og andre unyttige fremmede. De bør derfor hjemsendes omgående

    Kommentar by Agricola — 30. april 2013 @ 04:44

  2. Rikke har stor frihed som lesbisk i Danmark. Hvad med om hun selv giver Netto frihed også. I øvrigt er det hijab og kvinden under det – og Rikke – der ikke har flyttet sig – og hvis, så er det tilbage til middelalder. Netto har flyttet og flytter sig stadig frem i moderne, vestlig retning.

    Rikke Andreassen nyder godt af sin frihed (som lesbisk) i et ikke-islamisk land; Danmark. Hun ville som lesbisk ikke have samme frihed i et islamisk land. Så hun støtter ideologi, der ikke vil anerkende lesbiskes frihed. Hun støtter op om ringere vilkår for bl.a. lesbiske – for sig selv. Rikke Andreassen er den kvindelige udgave af Mogens mere islam Jensen (S).

    Hvad hijab kvinden angår, så kan hun ikke have brug for penge, når hun vælger ’5 gram stof’ frem for løn. Men hun har måske tænkt sig at æde tørklædet?

    Der er stor opgave for bl.a. DF. Rikke Andreassen nævner at hijabs slet ikke diskuteres længere. Meget mere debat er derfor nødvendig. Hijabs skal ikke listes ind ad bagdøren. De skal helt væk fra arbejdspladser, hvor der er kundekontakt – og væk fra ansatte i det offentlige.

    Kommentar by Liva — 30. april 2013 @ 07:14

  3. Hårdtslående signaler?

    “70 procent af de kvinder, der søger beskyttelse på Dannerhuset, er af anden etnisk baggrund, primært arabisk, og også i Marokko er der krisecentre, hvor man forsøger at hjælpe kvinder og børn, der lever i voldsramte familier.” (2008)

    h t t p://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/306703:Danmark–Marokkanske-kvinder-paa-besoeg-i-krisecenter?page=3

    Kommentar by Liva — 30. april 2013 @ 07:35

  4. Rigtigt Liva
    Det er skræmmende, at en integrations forsker kan fremkomme med en så åbenlys fejl konklusion, den minder meget om morlille kan ikke flyve, ergo er morlille en sten!
    Så er det store spørgsmål for alle os andre normalt begavede, hvorfor tænker…ok, det er moske et overdrevent ord at bruge om rikkes hjernevirksomhed, men hvorfor ?
    Er det kynisk egoistisk “tænkt” for enten at fremme karriere mulighederne, er rikke så hvide mænd hadende så hun arbejder for køns adskillelse, så hun selv slipper for normal omgang med de forfærdelige hvide mænd eller er hun bange for at sige den politiske ukorrekte sandhed og derved miste sit overbetalte job eller er hun skabs islamist eller er hun ganske enkelt for dum og intet fatter om kvindeundertykker ideologien islam, ja, hvad er grunden til rikkes rablende vanvittige udtalelser ?
    Eller er hendes titel mere korrekt islamerings integrations “forsker” hvis arbejdsbeskrivelse er, at integrerer os vantro mere ind i sharia retningen, for at imødekomme og rumme de stadig store og stigende mængder importerede muhammedaner ?
    Det er skræmmende, at en “forsker” ikke kan se det urimelige og mishandlende i, at agere som imam og kvindeundertrykker bare fordi enkelte hjernevaskede kvinder ikke vil tage deres affaldssæk af hoved, så skal alle andre kvinder lide under dette og med tiden blive “frivillig” tvunget til at ifører sig affaldssække, for ikke selv at være skyld i voldtægt, det er den vej det skrider, hvis tåbelige rikkes “forskning” tages til efterretning, bare fordi rikke syntes der er synd for en hjernevasket dum muhammed slavetøs, at hun ikke vil have et arbejde!
    Moske rikkes titel mere retmæssig skulle ændres til: Tilbage til middelalderen med kvinderne, forsker.
    Hvis rikke var normal i hoved, så burde hun støtte alle de muhammed kvinder der ikke lever i islamiske ligposer og forske lidt mere i, hvordan de hjernevaskede bogstavstro hjernedøde affaldsække muhammed slavetøser kommer ud af deres ligposer og bliver opdateret til ligestilling og normalt fungerende kvinder, der ikke lider af vrangforestillinger og hårangst.
    Med sådan en Erasmus indstilling og udtalelse, så burde rikke smides ud i en affaldssæk…øh, ud af den “forsker” stilling og en mere kompetent afløser indtage hendes misrøgtede job.
    Men hvor er alle de progressive venstrefløjs kvinders protester imod imam rikkes kvindeundertrykkelses forsknings metoder ?
    Jeg vil under ingen omstændigheder være med til at fremme kvindeundertrykkelsen og hensynet til muhammemandslingenes krav om at holde deres kvinder i affaldssække, så vil jeg hellere være politisk ukorrekt og forlange alle kvinder ud af affaldssækkende, hvis de vil have et offentligt arbejde eller hvis en privat arbejdsgiver forlanger dette ellers må de overveje at forlade landet eller lade deres traumer behandle.
    Fremover vil jeg lægge mine penge hos Dansk supermarked, som modarbejder kvindeundertrykkelse og som ikke arbejder som imamers forlængede kvindeundertrykkende arm.

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 30. april 2013 @ 08:38

  5. Vi bør fjerne alle tilskud til integration.

    De viirker ikke.

    Der er en række indvandrere, som naturligt bliver integreret i Danmark.
    Stille og roligt sker det uden alverdens statslige, regionale og kommunale milliarder.
    De ønsker at blive en del af Danmark.

    Til gengæld er der en stor gruppe, som ikke har den fjerneste interesse i det danske fællesskab generelt, men dog i fællesskabet om offentlige ydelser.
    Denne gruppe har ikke brug for integrationsprojekter. Deres interesser ligger andet sted.

    Kommentar by Morten Dreyer — 30. april 2013 @ 09:00

  6. Jeg har længe undret mig over hvad det lige præcist er “mere” som Føtex gør for mig. Men ikke at acceptere tørklæder i kasselinoen, det er da i det mindste “noget”. Føtex gør noget for dig!

    Kommentar by Vagn Henning — 30. april 2013 @ 09:17

  7. Få da lavet en sag imod supermarkedet. De er jo racister.
    Eller omvendt. Hun nægter og tage et job pga. sin tro og påklædning.
    Dvs. at de bare kan tage deres lort på og nægte at arbejde. Og selvfølgelig føjer danskerne sig så. Men arbejder de alligevel!
    Det skulle lige have været en dansker, så var dagpengene da røget med det samme. Feks. en vegatar, der nægter og sidde ved kassen, da der kommer kød igennem, der skal scannes.
    Der skulle være beklædnings regler på alle offentlige steder.

    Kommentar by x — 30. april 2013 @ 09:54

  8. Det er kun den radikale venstrefløj og de mest retarderede religiøse rundtosser der nogen sinde har ment at religion og religiøse symboler høre til i det offentlige rum .

    Det afsløre meget tydeligt hvor pervers og ekstrem venstrefløjen generelt er .

    At det er lykkes dem at pakke disse ekstreme og intolerante holdninger ind i ord som humanisme og frihedskærlighed er intet mindre end en propagandistisk verdens rekord .

    Ikke engang de bedst orkestrerede af Goebbels værker kan måle sig med de moderne venstreradikale ideer om “liberal tolerance” og “kritisk teori” .

    Kommentar by Aglet Xander — 30. april 2013 @ 09:58

  9. Jeg handler gerne i Dansk Supermarkeds butikker. Jeg ønsker ikke at blive betjent af personer iført religiøse tørklæder, HA/Bandidos rygmærker, nazi-kasketter o.l. ‘magt-symboler’.
    Jeg har i andre butikker – når jeg så, der sad en kvinde med tørklæde ved kassen – overvejet, at forlade køen eller nægte at blive betjent af én, der ønsker at demonstrere religiøst imod mig.
    Bekvemmelighed og min medlidenhed med kvinden har dog hidtil afholdt mig fra det.
    Bagefter får jeg det dårligt over mit ‘nederlag’ og undgår den butik.
    Tosser som Integrationsforsker Rikke Andreassen skal aldrig have løn eller anden betaling af skatteyderne.
    LUK RUC.

    Kommentar by A-mad — 30. april 2013 @ 10:04

  10. Der er noget jeg ikke forstår ved den politiske psykopat korrekte misForsker rikke AndrøvSSen, hun nærmest bogstaveligt henretter de slemme,slemme afskyelige Hvide mænd og altid beskylder dem for det værste,ja, hadet oser ud af hendes skriblerier om de modbydelige Hvide mænd, men konen er totalt tavs om muhammed mandslingene, som åbenbart skal mødes med forståelse for deres kvindeundertrykkelse, pædofili tilbedelse af deres børnevoldtægts Pædofet muhammed og sharia lovlig dasken og smadren kvinder osv af muhammed adfærd som er vanskeligt af forstå for os vantro opdragede, de møder ikke rikke Hvide mænds had, hvorfor ?
    Er det fordi imam rikke vil kastrere de Hvide mænd ved at underkaste sig muhammed mandslingenes ideologi og selv hoppe i en affaldssæk for at få ramt på de frygtelige Hvide mænd, så de onde hvide mænd kan blive andenrangs mennesker styret af de barbariske muhammed mandslinge, er det det hun vil ?
    Nej, jeg forstår altså ikke misfostret…øh, misForskeren….argh, forskeren ha..ha..rikke

    Er rikke erasmus Andrevsen virkelig så dum, så hun lalleglad tror, at denne arbejds ugidelige islam missionær vil være tilfreds med at gå på arbejdet, hvis hun bare må have sin missionsklud om hoved, så er der noget misForskeren har misforstået, for ligeså snart den enfoldige missionær muhammed slavetøs møder på sit arbejde, jamen, så vil den arbejds sky muhammed underkastede bare kræve mere, altså, bederum, halal mad, fri til de 5 bønner osv..ellers kan muhammeds kludedukke ikke arbejde! det er sådan det fungere.
    Hvorfor går den tilbage skuende misForsker rikke så ikke frem med et godt eksempel på hvordan vi skal rumme islam og så selv pakker sig ind i en affaldssæk og forsvinder tilbage til køkkenet, potter og panderne og isolere sig der, det ville glæde os andre normalt tænkende kvinder og rigtige “hvide” mandfolk!

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 30. april 2013 @ 10:36

  11. “Det er kun den radikale venstrefløj og de mest retarderede religiøse rundtosser der nogen sinde har ment at religion og religiøse symboler høre til i det offentlige rum”.

    Rablende sludder, men jeg gider ikke diskutere det.

    Kommentar by machiavelli — 30. april 2013 @ 10:50

  12. Naja Fraije søger bevidst arbejde hos Netto da hun kender deres ansættelsesvilkår og dermed er hun pr. automatik et offer for racisme,samtidig udstiller Jobcenterne sig total værdiløse non profit arbejdspladser for nytteløse idioter der ikke kan begå sig andre steder som beskæftigede,Naja Fraije skal henvises til de mange ledige stillinger der findes i gartnerier og landbrug,det er svært at opdrive svinerøgtere i Danmark,held og lykke med jobsøgningerne i landbruget Naja Fraije.

    Kommentar by emmagad — 30. april 2013 @ 10:57

  13. Det har altid været sådan før i Danmark, at skik følge eller land fly. Hvis de er utilfredse, så rejs dog, ingen holder på dem. Hvis hun har behov for at markere sin anmasende religion i offentlig rum, hvorfor søger hun så ikke til et muslimsk land. Hvor svært kan det være!

    At en såkaldt integrationsforsker (Rikke Andreassen) kan komme med sådan en udtalelse, viser klart at hun som mange andre fornægter virkeligheden og derfor har prostitueret sin dømmekraft, eller også har den taget skade af andre grunde. Varm om hjertet, svag i hovedet og aldeles uden fornuft.
    Løgnens udøvere hænger med det yderste af neglene i deres vedvarende selvbedrag og misinformation til en sagesløs befolkning. Kan kun sige til den tonedøve ignorant Rikke Andreassen: Hallo! Puds brillerne og tag dig et velfortjent hvil, eller tag nogle dybe vejrtrækninger i en plasticpose.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by Der Adler — 30. april 2013 @ 11:11

  14. Min gud, jeg googlede lige denne Integrationsforsker Rikke Andreassen, da jeg mente at kunne huske, at hun tidligere havde arbejdet på Malmø Universistet, (og dermed pådraget sig den ‘Svenske syge’), og at hun under optøjerne i.f.m. ‘ungdoms’-hustes lukning havde gjort sig -skal vi sige- uheldigt bemærket. Jeg fandt ud af, at hun var ansat på Malmø Universitet på et eller andet EU finansieret ‘forsknings’-projektet fra 2006-2009, (“Values, Equality & Differences in Liberal Democracies”). Men hun er nu ikke overraskende ansat på RUC, hvor hun bl.a. forsker i denne Pseudo-raceteori kaldet ‘Hvidhed’, her fra hendes egen præsentation:

    “2011: Lektor i kommunikation, Roskilde Universitet. Jeg arbejder med interkulturel kommunikation med fokus på race/etnicitet, hvidhed, køn, seksualitet og magt.”

    http://www.rikkeandreassen.dk/cv.html

    Jeg vidste godt at denne race-teori var meget populær på de Amerikanske universiteter, men jeg havde trods alt ikke troet der blev forsket i den slags folkemords-teori på de Danske universiteter. Såvidt jeg er orienteret, så går denne ‘Hvidheds’-raceteori ud på, at hvide (mænd) er skyld i alle denne verdens problemer og ondskab, og derfor bør den “hvide race” uddø, (læs: udryddes,)før man kan skabe en bedre verden. Er det korrekt, eller er der noget jeg har misforstået??? I så fald burde man vel klage til undervisningsministeren over, at på et Dansk universitet bliver forsket i (med henblik på at fremme) en ren folkemords-teori.

    Kommentar by JensH — 30. april 2013 @ 14:43

  15. # li Rigtig gode indlæg. Håber hun læser dem. Men hun forstår dem nok alligevel
    Ikke.
    Til Integrationsforsker Rikke Andreassen. Du er en skændsel for dit køn, for frihed og lighed.
    Du skulle tvinges til, at gå i burka hver dag hele sommeren. Så ville du nok ikke syntes, det var så dejligt frisindet kulturelt. Når du stod og svedte i køen nede i netto.

    Nada Fraije hvis du ikke vil arbejde i Danmark. Så rejs til et andet land for vi gider ikke forsørge dig. Du kan gå med din sutteklud i fritiden.

    Kommentar by XXXXX — 30. april 2013 @ 14:56

  16. Jeg hader det religiøse pis! Vi er trætte af det der !

    Kommentar by Spinner — 30. april 2013 @ 14:57

  17. @5 Morten Dreyer — 30. april 2013 @ 09:00:

    “Til gengæld er der en stor gruppe, som ikke har den fjerneste interesse i det danske fællesskab generelt, men dog i fællesskabet om offentlige ydelser.
    Denne gruppe har ikke brug for integrationsprojekter.”

    “fællesskabet om offentlige ydelser.”:
    Fællesskab og fællesskab. “Nada ha’, du betale” er nas.

    “Denne gruppe har ikke brug for integrationsprojekter.”
    Korrekt. De skal isoleres, interneres og hjemsendes til deres æts og kulturs hjemland

    @9 A-mad — 30. april 2013 @ 10:04:

    “Jeg har i andre butikker – når jeg så, der sad en kvinde med tørklæde ved kassen – overvejet, at forlade køen eller nægte at blive betjent af én, der ønsker at demonstrere religiøst imod mig.”

    Vi er nødt til at stå ved vore holdninger og handle efter dem.
    Personligt handler jeg ikke i perkerbutikker eller butikker med mange perkere eller andre fremmede ansat. Kommer jeg ind i en butik, hvor en af ekspedienterne bærer missionsklud, vælger jeg en anden kø. Hvis nogen spørger, siger jeg, at islam er uforenlig med et frit samfund.

    @13 Der Adler — 30. april 2013 @ 11:11:

    “Hvis hun har behov for at markere sin anmasende religion i offentlig rum, hvorfor søger hun så ikke til et muslimsk land.”

    Fordi de alle er kaput, overbefolkede og ikke deler gratis penge ud :-)

    @14 JensH — 30. april 2013 @ 14:43:
    Nogen, der alligevel arbejder i universitetsverdenen, burde søge penge til forskning i brunhed, IQ, empati, respekt, voldsparathed og ligeværdighed kønnene imellem.

    Kommentar by Agricola — 30. april 2013 @ 15:04

  18. 14.JensH. Rikke Andreassen er en underlødig lavmålsforsker=rød nasserøv.
    Tommelfinger regel. Rikke Andreassen hader alle undtagen lesbiske, negre og muslimer?
    Rikke Andreassen er inkarneret racist og hun vil have alle hvide heteroseksuelle mænd udryddet (evt gasset?). Hvidhed=jødedommen.

    Kommentar by A-mad — 30. april 2013 @ 15:20

  19. @11 machiavelli

    Jamen det da ok , men skuffer mig lidt når nu du selv ikke plejer at holde dig tilbage med indspark så lange og komplekse at man ikke engang er i stand til bare at skrive “Rablende sludder” for betændelses i øjnene .

    Men hvis nu jeg tilføjer et “i dag” i teksten lige efter så det bliver “Det afsløre meget tydeligt hvor pervers og ekstrem venstrefløjen generelt er i dag”

    Så er det vist ikke noget “Rablende sludder” at konkluderer at de ellers så religions fjendtlige venstrefløjser sammen med indfødte og importerede religiøse abrahamske rundtosser , stort set er de eneste der i dag der mener vi har brug for flere templer , tørklæder og lovfæstet respekt for gamle eventyr .

    Hvem ellers er det du mener alvorligt trækker i den retning i Dannevang i dag ?

    Kom nu din gamle Hippie lad mig høre din vinkel .
    Jeg er selv opdraget af en VSér og en rigtig socialdemokrat lige som far og farfar , og sågar “undervist” i det meste af min skole tid af aktivistiske anarkister og nogen beton solide kommunister på den første friskole i Nordjylland.

    Så lad mig nu høre ? Hvem ud over dem jeg reddede babysæler og sang sorte slave sange med for 30år siden er det der taler jubii om mere gud i Danmark i dag ?

    Ud over dem , deres fedayeen venner´s børn , selvmords jøderen fra Kbh og så de næstekærlig blinde fra Vestjylland .

    Hvem så Machiavelli ?

    Kommentar by Aglet Xander — 30. april 2013 @ 15:25

  20. Hvis man ikke tager et anvist arbejde burde man have nul jeg mener absolut nul kroner udbetalt. Alternativt er at andre mennesker skal betale!
    Altså hvis jeg skal mætte din mund, er det i orden hvis du ikke selv kan, men jeg vil ikke mætte din mund hvis du selv kan og så er jeg temmelig ligeglad om det er mangel på vilje som Dovne Robert eller det er fordi du bruger din religion som undskyldning for at slippe for at arbejde.
    De fleste muslimske tørklædekvinder er jo statsbetalt hjemmegående husmødre. Jeg kunne faktisk også godt ønske mig en statsbetalt hjemmegående husmoder. Det tror jeg aldrig jeg får, derimod kan jeg få lov til at betale til at den på rygge i sofaen liggende araber, kan blive passet op at sin hjemmegående husmoder.

    Kommentar by Robert R — 30. april 2013 @ 15:37

  21. ->14 JensH

    “Såvidt jeg er orienteret, så går denne ‘Hvidheds’-raceteori ud på, at hvide (mænd) er skyld i alle denne verdens problemer og ondskab, og derfor bør den “hvide race” uddø, (læs: udryddes,)før man kan skabe en bedre verden. Er det korrekt, eller er der noget jeg har misforstået???”

    Jeg ved ikke noget videre om dette tankespind, men tvivler på at man udadtil stiller det så drabeligt op. På den anden side giver det ikke anledning til kontroverser når folk fra disse parallelsamfund faktisk siger noget sådant, jfr. disse berømte citater:

    “To feel and even think that the white race is inferior in every conceivable way is natural with regards to its history and current actions. Let the Western countries of the white race perish in blood and suffering. Long live the multicultural, racially mixed and classless ecological society! Long live anarchy!” (Tobias Hübinette, medstifter af EXPO)

    “The most important blank spot exists now in deconstructing the majority so thoroughly that it can never be called the majority again, to follow up on some of Marianne Gullestad’s research from the last ten years. Something like this could contribute to both understanding and liberation”. (Thomas Hylland Eriksen)

    Tænk, hvis Lars Hedegaard havde sagt noget lignende om verdens muslimske befolkning.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 30. april 2013 @ 16:02

  22. @14 JensH
    ja, husker du også det under børnehave niveau klagebrev hun sendte til politiet, fordi hun bevidst søgte at gå i vejen for politiets arbejde, husker at Uriasposten har bragt det.
    Det siger alt om den “anstændige” kludehatte dame! den tone var ikke at forvente fra en fin misForsker.

    Jeg tror ikke diagnosen Stockholmsyndromet er fejlplaceret på denne kludder konklusions kludekone tude rikke Andres penge udsuger misForsker.

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 30. april 2013 @ 16:03

  23. Jeg efterlader hellere mine indkøb før kassen, end jeg nedlader mig til at blive betjent af en muslimsk kludekone!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 30. april 2013 @ 16:08

  24. @21 Lars på krak

    http://en.wikipedia.org/wiki/Whiteness_studies

    Forsæt selv og læs lidt at det arbejde disse hvide kvinder bedriver for hvide mænds penge ….

    Kommentar by Aglet Xander — 30. april 2013 @ 16:21

  25. Nad indrømmer blankt at være en 1.klasses nasserøv

    Rikke Andreassen er så dum at hun ikke kan se, at hun er ved at indføre islam i Danmark, jeg håber hun vil føle sig tilpas i burkaen
    med myggenet for øjnene.

    Kommentar by k.m. — 30. april 2013 @ 16:22

  26. “Forsker” i race/etnicitet, hvidhed, køn, seksualitet + magt!
    Man får opkastningsfornemmelser og må brække sig i lårtykke stråler, når skattekroner bliver brugt på sådan en gang snot. Hvorfor fanden smutter sådan en størrelse og hendes ligesindede humanitære ridefogeder fra godhedsindustrien, ikke ned til muhammeddaner-land, f.eks. Saudi-Arabien, så kan hun på egen krop mærke islams undertrykkelse, istedet for at stigmatisere etniske danskere!

    Ikke nok med at værtsfolket (de etniske danskere) bliver ringeagtet og foragtet af de fleste muslimer, men at danske skatteydere betaler 80% af udgifterne til de såkaldte koranskoler, det er nok de fleste ubekendt. Vi ved jo så udmærket godt, hvad der foregår på sådanne skoler. Undergravende virksomhed vendt mod Danmark og alt vestligt.
    DANSKE SKATTEYDERS PENGE GÅR IKKE TIL SKOLEKRIDT OG RØDE BOLCHER, MEN TIL DOKTRINERING AF ENØJET MUSLIMSK TANKEGANG OVERFOR UNGE. Det er en Trojansk hest mod det danske samfund. Altså er vi med til at finansiere vores egen undergang som et selvstændigt folk.

    Læs dagens berlingske Tidende (30.04.), hvor den højt respektere demokrafiske ekspert, Professor Poul Christian Matthiesen har nogle dystre forudsigelser for fremtidens Danmark. Har har før kommet med fremskrivninger i muslimers vækst i DK, der desværre er gået i opfyldelse.

    @ Agricola

    Lad det blive et nationalt bud, at ingen etniske danskere handler i muslimske ukrudtsbutikker. At snakke og praktisere humanisme overfor muslimerne er håbløst. Her gælder det handling og derefter et “kirurgisk” indgreb, så man kan få fjernet metastasen en gang for alle.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by Der Adler — 30. april 2013 @ 16:27

  27. Integration er at hele Det Radikale Venstre flyttes til Afghanistan.

    Vores soldater trækkes snart hjem, og jeg er sikker på Taleban tager imod de blonde, kvindelige danske nyttige idioter med kyshånd, og giver dem den kulturberigelse de skriger efter.

    Kommentar by k.m. — 30. april 2013 @ 16:59

  28. Overskriften: Hellere leve af danskerne end tage tørklædet af!

    “Den berygtede gejstlige Anjem Choudary, en livslang velfærdsbums der bor i England og som nu får rundt regnet 40000 dollars om året i ydelser af den britiske regering forklarer præcist, hvordan han mener muslimer skal betragte velfærd. Han kalder det en “Jihadi Ydelse.” “Vi er Jihad Ydelses ansøgere, vi modtager Jizya, der alligevel er vores,” siger han. (Henviser til jizya begrebet hvor vantro har pligt til at yde skat til de troende muslimer).

    Han synes Storbritanniens ydere ikke er værdige til tak, men latterliggørelse. Han forhåner de briter der arbejder fra 9.00-17.00 ved at sige at nogle af de ‘største’ muslimer sjældent i det hele taget arbejder, måske kun en dag eller to om ugen. De har hovedsageligt “travlt med jihad og sådanne ting.”
    Ovenstående er uddrag af en artikel med overskriften

    http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2013/04/jihad-velfrdsbumser.html

    Skrevet ovenpå Bostonbombe ugerningen og afsløringen af at bombemændene var på velfærdsydelser. Skribenten konkluderer at vi gennem vor naivitet og indbildte ‘hjælpsomhed’ selv finansierer vor egen ødelæggelse.

    Kommentar by synopsisolsen — 30. april 2013 @ 17:14

  29. Det er godt at sagen kommer frem i Fyens Stiftstidende. Det vil få mange til at holde op med at handle i fremmedfjendske butikker som Bilka, Føtex og Netto. Heldigvis er der jo alternativer.

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 30. april 2013 @ 18:54

  30. Må man hilse og sige, at Netto (og Dansk Supermarked i øvrigt) allerede for ca. 17 år siden lavede en folder:

    På forsiden var der en ung mand med talrige piercinger i ansigt og ører og med teksten: Sådan her må du gerne se ud i din fritid.

    Når man foldede op, var der en tegning af den samme unge mand uden piercinger og med teksten: Men sådan skal du se ud, når du er på arbejde.

    Det kaldes dresscode. Der er sgu da heller ingen banker i Danmark, der ansætter kvinder med tørklæde eller burka eller mænd med tatoveringer langt over halshøjde.

    I øvrigt fastslog en højesteretsdom fra 2005, at Dansk Supermarked (og dermed alle andre virksomheder) havde ret til at have en dresscode, eventuelt en uniformering. Prøv fx at søge job hos A.P.Møller med enorme piercinger og tatoveringer. Dét bliver nok ingen succes…

    Så kan Halvorsen og de andre muslimelskere gå i Coops butikker, hvor man hjertens gerne ansætter tørkludsindhyllede kvinder. Sjovt nok bliver de der ikke særlig længe, hvilket man så kan fundere over….

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. april 2013 @ 19:32

  31. Coops butikker ((FDB), Brugsen, Kvickly, Fakta) har lige udflaget det meste af deres administrative arbejdspladser ud til Indien. De fyrede ansatte skal oplære dem der tager brødet ud af munden på dem og deres familier. Hvorfor blokerer arbejderbevægelsen ikke disse landsforrædere?

    Kommentar by Balder — 30. april 2013 @ 21:08

  32. Fra nu af handler jeg kun i Netto. Og de gange jeg har været i en butik hvor ekspedienten blot var et svævende gulvtæppe er jeg gået igen, da det er umuligt at sige om det er en muslimsk selvmords bomber eller et spøgelse, og jeg vil ikke støtte nogen af dem.

    Kommentar by Fritz — 30. april 2013 @ 22:06

  33. Balder
    Fagbevægelsen er ikke nationalsocialistisk og fremmedfjendsk.
    Det bruger vi ikke her hos os.

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 30. april 2013 @ 22:07

  34. @29 pædofilsen

    De små piger i Netto, som ikke er tvunget til at være skjult under tæpper og lagner må da lige være noget for dig, eller er du blevet sur på Netto fordi at du er blevet bortvist pga. dine sygelige tendenser.

    Kommentar by Fritz — 30. april 2013 @ 22:14

  35. @29 pædofilsen

    Du skal være glad for at der stadig ikke er genindført hjul og stejle, for så havde de små tøser fået lov til at trille rundt med dig.

    Kommentar by Fritz — 30. april 2013 @ 22:17

  36. […] siger Rikke Andreassen, lektor i medie- og kommunikationsvidenskab på Malmö Universitet, efter at have undersøgt, […]

    Pingback by Hele tiden negative nyheder om kulturberigelsen | Hodjanernes Blog — 30. april 2013 @ 22:20

  37. @Carsten Halvorsen

    “Fagbevægelsen er ikke nationalsocialistisk og fremmedfjendsk.”

    Skal man være nationalsocialistisk og fremmedfjendsk for at kæmpe mod løndumpning ved hjælp af billig udenlandsk arbejdskraft og eksport af jobs til lavlønslande?

    Kommentar by Balder — 1. maj 2013 @ 07:07

  38. Når godkendte asylanters beskyttelsesbehov ikke længere er tilstede, bør de sendes hjem. Det vil spare de danske skattebetalere for mange udgifter til f.eks. inklusion og integration. Det er iøvrigt i de fleste tilfælde spild af tid og energi.

    Kommentar by Filip — 1. maj 2013 @ 08:32

  39. ->37.Filip. Enig. Og de var ikke flygtninge, da de kom og bad om ‘asyl’, fordi de ikke var forfulgt i det land, de kom fra. Man kan ikke flygte direkte til Danmark fra et land, hvor man er forfulgt. Derfor kan man ikke være være berettiget til asyl i Danmark, når man ankommer. (Det hedder asyl-shopping evt uden rejsepapirer – anbefales)

    I sin tid flygtede nogle til Danmark fra DDR over Østersøen på kanoer, luftmadrasser og hjemmelavede både og blev samlet op på Gedser Rev Fyrskib eller af danske fiskekuttere.

    Det var sidste gang, der kom ‘rigtige’ flygtninge til Danmark.

    Læs den fantastiske beretning om sidste gang, der kom rigtige flygtninge til Danmark i Jesper Clemmensen. Flugtrute: Østersøen – Historien om ”den usynlige mur” mellem DDR og Danmark under den kolde krig

    Kommentar by A-mad — 1. maj 2013 @ 09:15

  40. Sikke en gang patetisk ynk fra Nada Fraije. Hun vælger jo selv at bære det tørklæde og så må hun også tage det af under arbejdet og komme igang for kan jeg ikke se vi skal financiere hendes liv fordi hun ikke vil indordne sig i en dansk virksomhed.

    Man ser jo heller ikke bankfolk rende rundt i nitter og med hanekam, eller vejarbejdere i sygeplejerske uniform.

    Hvis man er et sted indordner man sig bedst muligt i kultur og påklædning, det værende en arbejdsplads, en forening, skole og selvfølgelig et land! Men det har muhammedanerne tydeligvis svært ved og de føler dermed de skal have særprivilegier. Hvis man ikke kan acceptere et lands skikke og regler må man flytte et sted hen hvor man føler sig tilpas med sin religion og ikke føler sig krænket, for eks. til mellemøsten.

    Det ville løse mange problemer.

    Kommentar by NulTolerance — 1. maj 2013 @ 09:36

  41. Balder
    Nej. Ikke nødvendigvis. Det begynder først at stramme til, når man kalder sine modstandeere for landsforrædere.

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 1. maj 2013 @ 09:37

  42. Hun er iøvrigt frygtelig grim, det ville klæde hende med en klud der dækkede hele ansigtet.

    Kommentar by NulTolerance — 1. maj 2013 @ 09:45

  43. Sidst men ikke mindst: Tørklædet er IKKE et påbud i Islam; tildækning af håret omtales overhovedet ikke i Koranen.

    Derimod gik alle, både mænd og kvinder, i Mellemøsten på den tid hvor Islam blev til med en form for tørklæde som dækkede hår og ofte ansigtet også, for at beskytte mod sol og sand.

    Kommentar by Per — 1. maj 2013 @ 09:59

  44. ->40 Halvorsen

    Hvad så når man kalder sin modstander for “en sur jødisk kælling”? Er man så ikke også en slags nationalsocialist?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 1. maj 2013 @ 09:59

  45. Lars Findsen På Crack: Touché

    :D

    Kommentar by NulTolerance — 1. maj 2013 @ 10:05

  46. Nu er det meget svært at tage en knivstikker og pædofil seriøst, som mandslingen halvhjerne…øh, halvorsen.
    Men det der sker for denne mandsling halvorsen er bare, at han ser sine fordele i at være socialist, fordi disse fejlagtigt altid tror om dem selv at de er gode og rigtige og altid har ret og er arguments resistente, så derfor passer det havorsen fint at beskrive sig selv som socialist, også fordi disse elsker at fylde vores land op med muhammedaner og dette kan halvorsen godt lide, fordi det passer til halvorsens muhammedanske adfærd, altså med tiden at hele islam pakken bliver indført, så halvorsen kan dyrke sin pædofile tilbøjelighed sharia-lovligt og kvinder bliver mandens ejendom, så det bliver lovligt at stikke knive i andre mænd der har “taget” ens ekskone osv af perfid muhammedansk adfærd, så når tiden er inde, så ser halvorsen frem til at dyrke sine abnorme tilbøjeligheder sharia-lovligt og moske endda ender somen fremtræden modbydelig rollemodel imam.
    Er det ikke sådan det hænger sammen halvorsen?
    Eller har jeg misforstået noget ?

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 1. maj 2013 @ 10:22

  47. Kun kommentarer, der vedrører emnet, vil blive besvaret.

    Kommentar by Carsten Halvorsen. — 1. maj 2013 @ 10:32

  48. Jeg handler udelukkende i butikker hvor der ikke er muslimer/arabere, så jeg er glad for at enkelte butikker har regler omkring tørklæder.

    Så snart jeg ser et tørklæde eller en araber bag disken/kassen forlader jeg stedet. Hvorfor?

    Jeg har enormt dårlig erfaring med dem.
    De er i langt de fleste tilfælde uopdragne og direkte uvenlige over får danskere og jeg ønsker ikke at handle med racister.

    Kommentar by NulTolerance — 1. maj 2013 @ 10:47

  49. Efter hende Elisabet Svane kom til avisen som redaktør, er den ikke overraskende blevet en af landets mest røde aviser, hvilket både er flovt for alle læsere naturligvis og ikke mindst er det en skandale. Denne snak om en indhyllet fanatisk islamist tøs er i sig selv middelalderligt vanvid og fremfor alt er det nedgørende/nedværdigende for OS SELV, denne røde forvirring over hvem man egentlig er som fri dansker længere efter masseindvandringen. Skide være med hende hun er fortabt, hvad med den oprindelige befolkning der endnu har en chance. Politisk bliver det simpelthen ikke mere dumt eller selvudslettende at lege rød pladderhumanist, det er så himmelråbende idiotisk at man tager sig til hovedet over at voksne mennesker i vor tid agerer sådan, men det er jo som at tale til en væg med disse fantaster i deres semi-bevidste nedbrydelse/opslittelse af samfundet. Aner de mon at de blot benyttes af religiøse ekstremister.

    Kommentar by LarsB — 1. maj 2013 @ 15:48

  50. NulTolerance — 1. maj 2013 @

    Prøv at handle i f.eks. Aldi. Så ville du bemærke, at en del varer glider uden om scanneren, hvis det er en muslim, der ekspederer en muslim

    Kommentar by tavsen — 1. maj 2013 @ 17:17

  51. Lad os nu bare få smidt perkerne, afrikanerne og østaberne ud. Der er alt for mange af dem, så vi har kun tid til grovsortering.

    Sjovt nok har tilhængerne af multikultisamfundet skudt deres eget projekt lige midt mellem øjnene. Havde man holdt mængden af fremmede nede på 1%, havde det kunnet fungere uden de store problemer, men med den størrelse problemet har nu, er en grundig udrensning påkrævet
    ——————————————————————-

    @49 tavsen — 1. maj 2013 @ 17:17:
    Jeg har set det samme i Fakta. Nogle Fakta-butikker virker som om de lå i Beirut; Det er kun perkere, der arbejder der, og de ser ud til at være i familie med hinanden

    Kommentar by Agricola — 1. maj 2013 @ 17:36

  52. Odense = smilets by har ikke meget at smile over. Til gengæld har byen meget man – alt efter temperament – kan grine af eller græde over:
    Voldsmose
    Fyens Stiftstidende
    Politidirektør Poul Løhde
    og hans handicaphjælper Asmaa Abdol Hamid

    Kommentar by Binee — 1. maj 2013 @ 19:30

  53. Asylanter fra ikke-vestlige lande er kommet til Danmark via sikre lande. Der er derfor tale om asylshoppere, som ikke har det ringeste krav på at få asyl i Danmark. De må derfor ekspederes ud af landet.

    Kommentar by Filip — 1. maj 2013 @ 20:26

  54. Pædofeten og knivsvingeren “jeg er psykisk syg” Halvorsen mener, at Nettos dress code er racistisk og dem der sympatiserer med Nettos ret til at afvise islams magtsymbol er facister eller nazister.

    Jeg vil oplyse om, at psykopaten jævnligt har læserbreve i “Fjendens skrifttidende” (fyens.dk). Det er alt rigeligt til, at ignorere såvel psykopaten som smudsbladet.

    Tørklæde er en “godhedsterm” for kvindeundertrykkende islam symbol. Den slaveindrullet muslim er på jihad færd, styret af imamerne. Hele skidtet er udstillet gennem 30 år. Nu må det være på høje tid med konsekvent handling.
    På baggrund af tusindvis af beviselige tilfælde af landsskadelige aktiviteter og modvillighed mod danskere i Danmark, skal udsendelser påbegyndes snarest. Der skal ryddes på i 30 års vanrøgt af landet og dets borgere.
    Det haster.

    Kommentar by Iznogut — 2. maj 2013 @ 01:06

  55. Sækken skal forbydes, så enkelt er det.

    Kommentar by machiavelli — 2. maj 2013 @ 03:28

  56. @53 Iznogut — 2. maj 2013 @ 01:06:

    “Tørklæde er en “godhedsterm” for kvindeundertrykkende islam symbol. Den slaveindrullet muslim er på jihad færd, styret af imamerne.”

    Enig
    li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner)s term
    missionsklud er mere korrekt.

    “På baggrund af tusindvis af beviselige tilfælde af landsskadelige aktiviteter og modvillighed mod danskere i Danmark, skal udsendelser påbegyndes snarest. Der skal ryddes på i 30 års vanrøgt af landet og dets borgere.
    Det haster.”

    Aldeles enig.
    Og de koster os kassen; Kassen med vore skattekroner i. Så sent som i dag hørte jeg i 24syvs nyheder, at sundhedsministeren nu kun vil give tilskud til tandeftersyn hvert 2. år i stedet for som nu hvert 1/2 år. Det er næppe mange fremmede af ca. 250.000 kr./år, der skal hjemsendes for, at en sådan serviceforringelse vil være unødvendig. Når fremmedproblemet er løst, kan vi så diskutere skattetryk og offentlige serviceydelser, men fremmedproblemet er langt mere pressende.

    Danskernes Parti har i øvrigt i anledning af 1. maj startet en Dansk arbejde til danske hænder-kampagne

    Kommentar by Agricola — 2. maj 2013 @ 05:46

  57. @ Agricola — 1. maj 2013 17:36

    Dejligt at høre, du også har registreret lignende episoder.

    Hehe, mon ikke det er grunden til Dansk Supermarked har tørklædeforbud??

    For at reducere svindet mest muligt, så priserne ikke skal stige

    Kommentar by tavsen — 2. maj 2013 @ 21:07

  58. Den radigal-røde regering sparer på de fleste områder. Dog ikke på ulandsområdet og udlændingeområdet. På disse områder bliver der brugt flere penge, tendens stigende. Det vil være meget bedre med et stop for indvandring af personer fra ikke-vestlige lande.

    Kommentar by Filip — 3. maj 2013 @ 08:14

  59. Hvor er jeg stolt over, at Netto og Føtex ikke vil have de muslimske ytringer i form af tørklæder i deres butikker! Jeg har boet i Saudi Arabien, og jeg får det psykisk og fysisk dårligt, når jeg i Kvickly ser en forsamling, der mest af alt ligner Hizb-ut-ahrir: kvinder med sorte hovedbeklædninger. De laver et statement, og jeg har derfor fravalgt at handle i Kvickly igen, selvom en sådan ligger meget tæt på mig. Jeg tager hellere med bus og tog for at handle ind i fx Føtex.

    Kommentar by Lenny Joensson — 3. maj 2013 @ 17:51

  60. For noget tid siden gik en af mine veninder ind i en perker-kiosk på Amager, og hun bærer Davidsstjernen om halsen (hun er kristen og sympatiserer med Israel), og araberen derinde blev så rasende, at han truede hende og smed hende ud! Han ville ikke ekspedere hende! Tænk, hvis vi danskere gjorde det samme, når vi skulle betjene de dersens spøgelseslignende gespenster! Uha da! Det ville jo komme på selve CNN og BBC og ende med en retssag ved domstolen i Strassbourg! De skulle smides ud af vores lande med magt, for de har intet at gøre her med deres syge ørkenreligion og stamme-riter.

    Kommentar by Buu-hurka — 3. maj 2013 @ 18:09

  61. Nu vil de hjernedøde politikere lave diplomatiske forbindelser med en stat der ikke eksisterer og aldrig har eksisteret. Hurra for socialisterne.
    Pestilenserne er mindst lige så ødelæggende skadedyr som de andre arabere.

    Kommentar by Nielsen — 4. maj 2013 @ 00:32

  62. Udlændinge, der er på overførselsindkomst, bør have inddraget deres danske opholdstilladelse. Herefter sendes de hjem. Derved spares den danske stat for årlige milliard-udgifter.

    Kommentar by Filip — 5. maj 2013 @ 14:16

  63. hVOR ER DET FEDT AT VI PERKER KOMMER OG ÆDER AF JERES PENGE OG TAR DEM NED TIL VORES LANDER OG BYGGER SLOTTE FOR DEM … OG JER DANSKE GRISE HUSK PÅ VI ER MUSLIMER OG VIL DØ FOR ISLAM OG VI VIL SLAGTE JER I FUCKING VANTRO BØSSER !!!!

    Kommentar by Muslim Manden — 16. maj 2013 @ 21:20

RSS feed for comments on this post.