2. maj 2013

Rød regering chikaneret på 1. maj: – og pludselig var venstreradikal mødeterror et demokratisk problem

Flere der perifært kender mit politiske virke, kontaktede mig i går, og talte om at de kaotiske 1. møder, og om hvorledes det måtte være vand på min mølle. Det bliver aldrig vand på min mølle, at folkevalgte chikaneres til offentlige møder – hverken i form at buh-råb, vandpistoler eller håndgemæng. Mødeterror er aldrig i orden.

Når det er sagt, så er det overmåde hyklerisk, at tonenangivende politikere først forstår at forsamlingsfriheden er truet, når den yderste venstrefløj beslutter sig for at også gå efter den demokratiske venstrefløj. Enten tager man udgangspunkt i principper, eller også underordner man sig gadens parlament. Fra EB.dk – Rød rædselsdag

“… de massive protester begyndte allerede, da statsministeren indtog scenen i Tangkrogen i Aarhus klokken 14.10. Her forsøgte Helle Thorning at holde sin femte tale. Det ødelagde en mængde af de fremmødte dog helt og aldeles. De piftede og fløjtede i medbragte fløjter, så det var umuligt at høre, hvad der blev sagt fra talerstolen. …

Da statsministeren forlod talerstolen blev en mand anholdt, fordi han havde skudt vand på Helle Thorning med en stor vandkanon. Stort set samtidig måtte den socialdemokratiske overborgmester for København indstille sin tale i Fælledparken. Protesterne, buhråbene og larmen fra menneskemængden var ganske enkel så overvældende, at man intet kunne høre fra overborgmesteren. …

Senere holdt Frank Jensen dog en kort tale – indhyldet i røg fra en røgbombe og med en konstant og højlydt protest fra forsamlingen. Desuden forsøge nogen i mængden at ramme ham med æg. Uden held. Ekstra Bladets udsendte beskriver stemningen foran scenen som rendyrket hadsk.”

Gadens parlament var i Fælledparken identisk med Antifascistisk Aktion og Libertære Socialister, der sammen arrangerede Revolutionær 1. maj. Et lignende arrangement har tidligere fundet sted under navnet ‘Antiparlamentarisk 1. maj’, der blandt andet havde dømte fra Brandstifterbanden i ledelsen.

(Revolutionær 1. maj på Facebook)

BT fortæller, at autonome gik til angreb på en SFU’ers røde fane, hvad bevidnes af tidligere folketingsmedlem Knud Erik Hansen, der chokeret fortæller, at det er “ude af trit med det demokratiske ideal, der ligger bag 1. maj”. På billeder fra hændelsen, kan man se en autonom med trepile-logoet tattoveret på håndleddet. Antifascisme anno 2013 er tydeligvis blevet en nihilistisk kamp mod demokratiet som institution.

Anholdt i sagen fra Århus er Markus Aleksander Sippola Lund, der tidligere har stået frem som medlem af Socialistisk Ungdomsfront og Antifascistisk Aktion, og blandt andet har truet undertegnede med vold. Fra BT – 23-årig fra yderste venstrefløj bag vandoverfald på statsministeren.

“Bevæbnet med en kæmpe vandpistol skød den 23-årige mand en stråle i retning af statsministeren, da hun var færdig med sin tale på Tangkrogen i Aarhus. … Den 23-årige mand blev efterfølgende overmandet af tre politibetjente og ført væk. …

Ifølge bt.dks oplysninger, er den 23-årige mand kendt på den yderste venstrefløj som en ivrig debattør på de sociale medier og skriver desuden ofte læserbreve. Bt.dk erfarer desuden, at en venstrefløjsaktivist ved samme navn flere gange tidligere har givet udtryk for, at han ikke er imod brug af vold, når det handler om f.eks. racisme og fascisme.”

Diverse citater.

“De har altid fejlet – lige fra de hyldede Lenin, Stalin og de østeuropæiske oprørere. Siden 1919 har de været med til at splitte Danmark, og det gør de også i dag. Hvor Socialdemokraterne tager ansvar, så gør kommunisterne (læs: Enhedslisten), som de plejer – nemlig at råbe og skrige. En god socialdemokrat er stolt af sin historie. En god kommunist ligger under spæregrænsen.” (Henrik Sass-Larsen, Ekstra Bladet)

“Det er et mindretal, der griber til den slags midler, og de har åbenbart organiseret det på forhånd. Men jeg tror ikke at det hjælper dem noget som helst.” (Socialdemorkaten Magnus Heunicke, Ekstra Bladet)

“Min seje partiformand talte i fælledparken for lidt siden foran meget råbende antifactistisk aktion, der havde hentet hjælp i udlandet – flere af dem talte ikke dansk, men havde lært nogle enkelte danske ord udenad, som de råbte igen og igen – Jeg stod i første række og klappede men oplevede igen og igen at jeg blev skubbet og trampet på.” (Folkesocialisten Pia Olsen Dyhr, DR Online)

“Da jeg kommer op til scenen ser jeg gamle mænd og unge piger blive slået i hovedet, mens andre river SF’s flag i stykker… Jeg oplevede nogle udemokratiske, små-fascistiske tosser, som kalder sig venstreorienterede, der åbenbart havde besluttet sig for at overfalde både folkevalgte og almindelige borgere. Det er fuldstændigt uacceptabelt.” (Folkesocialisten Leif Donbæk, Modkraft.dk)

Oploadet Kl. 16:35 af Kim Møller — Direkte link64 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/47751/trackback

64 Comments »

  1. De arbejdssky AFAutonome er sgu lige så hjernedøde som muslimer. Glædeligt at selv socislister begynder at få øje på deres destruktive karakter.

    Kommentar by Nielsen — 2. maj 2013 @ 16:59

  2. @kim møller:
    “Det bliver aldrig vand på min mølle, at folkevalgte chikaneres til offentlige møder – hverken i form at buh-råb, vandpistoler eller håndgemæng. Mødeterror er aldrig i orden”.
    – godt brølt og vel talt…

    Noget som venstrefløjen og regeringspartierne ikke forstår … Men kommer til at lære..! Antidemokrater er og bliver antidemokrater… Også selv om de for en stund, kan bruges politisk.

    Var det Churchill der sagde “fremtidens Fascister vil kalde sig Antifascister…” på en måde er det tragikomisk… Men med tiden bliver folk som Zenia Stampe og ligesindende også ramt, af deres egen naivitet… På samme måde som Soc.dem og SF blev det 1. maj…

    Og KM har ret… Det er ikke noget man skal glæde sig over/til….

    Kommentar by ny kommentator — 2. maj 2013 @ 17:02

  3. “På billeder fra hændelsen, kan man se en autonom med trepile-logoet tattoveret på håndleddet.”

    Hvad er de tre pile symbol for?
    fascismen brugte netop også pilesymbolet.

    Kommentar by T. Snorrason — 2. maj 2013 @ 17:22

  4. @ T.Snorrason

    Automatisk kommer man til at tænke på det ungarnske Pilekorsparti (1939-45), men det kan det jo ikke relatere til, når det er en autonom snotunge der bærer mærket.
    Man skal se logoét.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by Der Adler — 2. maj 2013 @ 17:33

  5. Venstrefløjen og den socialistiske og statsejede Danmarks Radio har altid haft et tvetydigt forhold til politisk vold udført af venstreorienterede.
    Man flirter gerne med den og kalder kækt et nyt TV-program “Gadens Parlament”, hvor en kronraget ungsocialist, Thor Möger Pedersen, gi’r den gas! ;)

    Nu smager man så sin egen medicin.

    Problemet er, at man mere eller mindre bevidst har fremmet disse stormtropper ud fra en klassisk kommunistisk hensigten-helliger-midlet filosofi og som i Trodmandens lærling er lærlingene nu ude af kontrol.

    Kommentar by A-mad — 2. maj 2013 @ 17:40

  6. Ja, hahahahaha – og “det var de få, der ødelagde det for de mange”, som en oprørt, “uvildig” kommentator påstod :)

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 2. maj 2013 @ 18:03

  7. Måske første tegn på at de demokratiske venstreradikale ikke kan styre den tiger de har været blinde for når den angreb “højreorienterede” og ikke dem selv.

    Naturligvis er det hyklerisk men det er det meste i politik. Politik handler ofte om at promovere egne interesser pakket ind som “det bedste for alle”. Det er jo ikke tilfældigt at mange der var røde da de gik på uni blev mere borgerlige da de fik en bedre indtægt.

    Kommentar by Morani ya Simba — 2. maj 2013 @ 18:12

  8. Så snart det går ud over dem selv, så protesterer de røde bangebukse. Hvor er det bare typisk. De har herved netop afsløret sig selv – det præcis samme de vil gøre ang. indvandringens kaos, først når det rammer dem selv vil vi høre dem beklage sig over det. Hyklere og forrædere hele bundet.

    Kommentar by LarsB — 2. maj 2013 @ 18:16

  9. Set fra min lænestol var det en herlig 1.maj

    Hvor tit har vi ikke set de rødes tæskehold sabotere fx. SIAD’s
    lovligt anmeldte demonstrationer ? eller hr. Kim Møller som bliver
    chikaneret og overfaldet

    Det får ikke meget omtale, men når de samme går imod selveste Helle Thorning Scmidt, Frank Jensen, Anette Vilhelmsen – uha uha hvor er det skrækkeligt, Statsministeren var ked af at folk ikke kunne høre hendes tale for bare spetakelmagere – jeg vil sige hun ligger som hun har redt.

    Kommentar by k.m. — 2. maj 2013 @ 18:38

  10. Det er svært, at S og SF alvorligt. Har de ikke selv lukket Anne Grethe Holmsgaard, Pernille RT, Thomas Shæl og Hennig Eichberg mmfl ind i klubben?

    Kommentar by Hans Und — 2. maj 2013 @ 18:39

  11. Det kunne være interessant, hvis Uriasposten kunne vise et billede af det nye socialistiske piletegn?

    Kommentar by T. Snorrason — 2. maj 2013 @ 19:03

  12. Jeg mener at buh råbene er ok.(dog ikke hele tiden som chikane) Men fløjter og kasteskyts uaccepabelt.
    Man må prøve, at forstå den afmagt de “røde” føler.
    svigtet af deres store ledere.
    Personligt mener jeg, at MSM har en stod andel i demokratiets forfald. Da de ikke har opfyldt deres rolle, at oplyse omkring problemstillingerne i forbindelse med dagpengeperioden specielt. Men også mange andre spørgsmål og problemstillinger, som aldrig bliver vendt i MSM.
    Det kun være interesant, at se et debat program hvor publikum var folk, som f.eks nogle der var ved, at ryge ud af dagpengesystemet. Folk som er utilfredse med islamiseringen eller bor/ har boet i ghettoerne.
    Enlige mødre som er blevet smidt på gaden. Vrede skolelærere. Altså mennesker som er blevet berørt af politikernes beslutninger. stille spørgsmål direkte til politikerne. Og ikke journalisterne som jo er indirekte betalt af de politikere, som de skal stille kritiske spørgsmål til, og ikke er det mindste berørt af politikernes beslutninger. Så det ikke bare bliver tal og prognoser og bløde spørgsmål.
    Møde med folket f.eks en gang om måneden. Istedet for en gang om året holde taler for fyldebøtter og AFA-facister.

    Kommentar by XXXXX — 2. maj 2013 @ 20:47

  13. Afa overfaldt politiker: http://m.bt.dk/f/?article=25429142-Minister-staar-frem-efter-1.-maj-tumult-Blev-slaaet-og-sparket-i-Faelledparken

    Kommentar by Roald — 2. maj 2013 @ 21:01

  14. `Det bliver aldrig vand på min mølle, at folkevalgte chikaneres til offentlige møder – hverken i form at buh-råb, vandpistoler eller håndgemæng. Mødeterror er aldrig i orden.`

    Nej direkte korporlig eller anden fysisk chikane hører selvfølgelig ikke hjemme i et demokrati, men buh råb og andre demonstrative handlinger foretaget i foragt, er da ellers noget af det mest oprindelige og konservative praktiserede indenfor demokratiet overhovedet.

    I det engelske parlament har man ovenikøbet viderført traditionen helt tilbage fra adelstiden, der jo selvfølgelig ikke var særlig demokratisk, og frem til ytringerne i underhuset i dag.

    Her er det ikke den parlamentariske magt eller den talende opposition der nødvendigvis får ordet, det afgøres nemlig suverænt af Speaker. Vi har selvfølgelig lidt det samme med folketingets formand, men her ville man modsat i underhuset, nok ikke komme langt med et buh råb, hvis man mente Inger Støjberg eller Mette Gjerskov stod og lukkede lort ud. Og det gør de ellers tit!

    Så jeg syntes sgu det er helt fint Thorning og Co. bliver mødt med buh og bæh indenfor en rimelig grænse, men problemet er selvfølgelig at der altid vil være nogen der ikke ved hvad der er rimeligt, og hvem skal iøvrigt definere denne rimelighed.

    Igår var det iøvrigt Johanne Schmidt Nielsen der var “speaker”, og hun irettesatte da både den kongeblå regering og buh råberne mm.

    Kommentar by Peter P — 2. maj 2013 @ 21:07

  15. Hvorfor en vandpistol? Hvad er der galt med rød maling?

    Herrestegud, hvad der skete i går, er vand ved siden af alle de angreb på Pia Kjærsgaard m. fl.

    De røde er sgu ynkelige. Jeg har arbejdet sammen med mange af dem. De er fyldt med floskler og flasker

    http://www.youtube.com/watch?v=a2ag86t92E4
    http://www.youtube.com/watch?v=Kc7PpmDYiYQ

    Kommentar by tavsen — 2. maj 2013 @ 21:21

  16. S og SF vil bekæmpe venstrefløjsekstremisme.

    http://politiken.dk/politik/ECE1960440/s-og-sf-vil-bekaempe-venstrefloejsekstremisme/

    Kommentar by Frederik — 2. maj 2013 @ 22:31

  17. Pia Olsen Dyhr:

    “Jeg fik spark og slag i Fælledparken”

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1966610.ece

    Kommentar by Hr. Naturli' — 2. maj 2013 @ 22:45

  18. Dyre Pia tyksak Olsen mærkede virkeligheden på pampernes højhelligdag. Ha, måske hun stiger ned fra hendes svenske utopia og forholder sig til virkeligheden?

    Det var vand, men andre steder, hvor rettroende huserer, er der salmiakspiritus eller batterisyre i den ladning, som fyres af mod vantro ludere. Bare noget at tænke over, Gucci-Helle og Dyre Olsen.

    Iznogut

    Kommentar by Iznogut — 2. maj 2013 @ 22:56

  19. @T. Snorrason & Der Adler,

    Trepile-logoet kan findes på Projekt Antifa’s hjemmeside. Søg på “trepile logo” – logoet består af tre parallelle pile pegende skråt nedad (til højre i AFA’s version).

    Logoet brugtes i Tyskland i 1930’erne (med pilene pegende skråt nedad til venstre), og også i Danmark:
    http://www.denstoredanske.dk/Danmarks_geografi_og_historie/Danmarks_historie/Danmark_1849-1945/Trepilebev%C3%A6gelsen

    Kommentar by Svend Andersen — 2. maj 2013 @ 23:19

  20. I et eller andet omfang er det da rart at S og SF opdager det demokratiske underskud der er på venstrefløjen, også det der florere indenfor deres egne rækker.

    Det vigtige er ikke hvor meget og hvem der tuder men hvordan de vil håndtere lignende situationer i fremtiden specielt når det går ud over højrefløjen. Demokrati virker kun hvis man vil beskytte sine modstandere mod den vold man ikke selv vil udsættes for.

    Kommentar by Santor — 2. maj 2013 @ 23:51

  21. Fantastisk citat af Sass-Larsen. Han er en af de få rigtige socialdemokrater der er tilbage.

    Kommentar by Michael Jensen — 3. maj 2013 @ 00:03

  22. Den politisk etablerede “højre”fløj er når alt kommer til alt, nok mest ramt af politisk underskud når de ekskluderer uønskede elementer. Her er DF nemlig i `verdensklasse` blandt de danske partier.

    Ingen danske partier kommer antalmæssigt i nærheden af DF`S ekskluderinger og “mundkurve”. I flere omgange er det såmænd sket i hele “klynger”.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 00:03

  23. Hvad trepilebevægelsen angår, skulle nogen nok sætte sig lidt mere ind i historien,man kanbegynde her:
    http://www.denstoredanske.dk/Danmarks_geografi_og_historie/Danmarks_historie/Danmark_1849-1945/Trepilebev%C3%A6gelsen

    Kommentar by Nordsjælland — 3. maj 2013 @ 00:05

  24. Se billeder af trepiletegnet her:

    http://www.google.dk/search?q=trepilebev%C3%A6gelse&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=da&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vOOCUY3oBIThtQa3nIDwDA&biw=1154&bih=815&sei=vuOCUf2aG8KFtQbDt4DgDQ

    Kommentar by Nordsjælland — 3. maj 2013 @ 00:08

  25. De røde tæsker de røde den første maj i Danmark,det kommer ikke bag på normalt tænkende Danskere,socialismen og kommunismen er på vej i graven i Danmark,svindlerne i den røde regering mærker korporligt første gang Danskernes modstand mod den førte politik,dog er dybt det tragisk at voksne mennesker der træder op til sportsbegivenheder og officielle møder optræder voldelige,det er under lavtpunktet.Må den røde regering R.I.P.

    Kommentar by emmagad — 3. maj 2013 @ 00:41

  26. #20 Peter Pladdernakke.

    Hvem er det du hentyder til når du skriver “uønskede elementer”?

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 00:48

  27. Nordsjælland

    Tak for oplysningen om trepilebevægelsen, det er altid rart, at få styr på tingenes rette sammenhæng.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 00:58

  28. 24. Santor

    Eksv. ham Jesper her.

    http://danskernesparti.dk/archives/3551

    Derudover kan nævnes Dan Jochumsen for medlemskab af Dansk Front.

    Samt af andre grunde uønskede medlemmer

    Formand i Struer Henrik Breumlund
    Formand i Kerteminde Jens-Christian Stahl
    Sekretær i Esbjerg Anette Hyldgaard
    Formand i Tønder Niels Ole Christensen
    Formand Vordingborg Poul Just
    Formand i Haderslev Eli Jæger-Larsen
    Formand i Frederikshavn, Steen Jørgensen
    Formand for lokalforeningen i Hjørring Lind Simonsen
    Formand for lokalforeningen i Roskilde, medlem af byrådet, medlem af amtsrådet, folketingskandidat Finn O. Larsen

    Og så var der jo de famøse 19 her.

    http://jyllands-posten.dk/indland/ECE3273282/dansk-folkeparti-renser-ud/

    Uha Santor listen er lang, meget lang………..

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 01:11

  29. #26 Peter Pladdernakke.

    Nu skriver du godt nok politisk underskud ( har aldrig hørt det før! ) men jeg går ud fra at du skrev det som en kommentar til mig og jeg bruget begrebet demokratisk underskud.

    At ekskludere folk som man ikke mener er repræsentative for et parti vidner om et demokratisk overskud og ikke som du forsøger at udlægge det. Det tjener DF til ære.

    Men du kan læse adskillige poster her på Urias posten ( dem du konsekvent ikke kommenterer på ) om venstrefløjen der ligefrem ansætter og indrullere dømte voldsforbrydere enten i partierne eller administrationen.

    Ps. Lad nu være med at fortælle at du ikke ved hvad jeg taler om.

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 01:23

  30. @26 Peter P

    Jeg kan ikke se hvor det er Dansk Folkeparti’s “demokrati underskud” ligger her? Det er en forening, der har nogle retningslinjer, hvor i hvis du afviger for meget, ja så det ud. Det er da intet, overhovedet, odiøst i.

    Kommentar by NG — 3. maj 2013 @ 01:29

  31. #28 NG.

    Ja, for hvis man rent faktisk skulle følge Peter Pladdernakke´s logik skulle de netop have lov til at være i DF – på trods af deres brud med partilinjen.

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 01:37

  32. 27. Santor

    `At ekskludere folk som man ikke mener er repræsentative for et parti vidner om et demokratisk overskud og ikke som du forsøger at udlægge det. Det tjener DF til ære.`

    Det er jeg da i og for sig enig i, men det vidner jo i lige så høj grad om en skal vi sige tiltrækningskraft af uønskede elementer i første omgang. Ihvertfald vidner det om, at man ikke ønsker sådanne holdninger, at få netop det demokratiske overskud som du taler om.

    `Men du kan læse adskillige poster her på Urias posten ( dem du konsekvent ikke kommenterer på ) om venstrefløjen der ligefrem ansætter og indrullere dømte voldsforbrydere enten i partierne eller administrationen.`

    Det er faktuelt løgn, at jeg ikke skulle kommentere på sådanne indlæg. Jeg har eksv. gentagne gange, og nu i en årrække givet udtryk for, at dømte voldsforbrydere ikke høre hjemme i specielt hos de parlamentariske og lovgivende partier.

    Jeg er endda gået videre, og taget afstand fra, at eksv. Pelle Dragsted, Ole Sohn, Brian Mikkelsen og Lars Løkke skulle kunne repræsentere politiske parlamentariske lovgivende partier, alene af den grund, at de alle har været involveret dybt i antidemokratiske bevægelser, og ikke mindst finansieret eller modsat modtaget økonomi fra sådanne. Der findes en hel række andre og bredt politisk ideologisk repræsenteret tilfælde, og alene af den grund vil der aldrig blive en bred konsensus om eksv. at udelukke Ole sohn eller Pelle Dragsted fra parlamentarisk arbejde alene af den grund, at ingen partier har noget, at lade hører hinanden for i den henseende.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 01:44

  33. Ihvertfald vidner det om, at man ikke ønsker sådanne holdninger SKAL få netop det demokratiske overskud som du taler om.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 01:45

  34. #30 Peter Pladdernakke.

    “Det er jeg da i og for sig enig i”. Nu tager jeg dig så på ordet. Hvad er så din indvending?

    “…… ja di ja di ja di ja arbejde alene af den grund, at ingen partier har noget, at lade hører hinanden for i den henseende.”

    ? – Undtagen DF der konsekvent ekskludere folk hvis de har været involveret i kriminalitet og des lige!

    Altså DF kommer helt klart ud som de rene engle hvad det angår!

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 01:50

  35. Add #32.

    Altså DF kommer helt klart ud som de rene engle hvad det angår!

    Og, vi kan derfor konkludere at DF, i modsætning til venstrefløjen der angriber deres egen statsminister, Har et Demokratisk overskud.

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 01:57

  36. 33. Santor

    Dine konstateringer sejler jo i vrede og fastlåste holdninger uden objektivitet.

    Med hensyn til de DF ekskluderinger jeg postede, er de nok mange, men de fleste skyldes jo ikke, at folk har været direkte involveret i kriminalitet, men derimod, at de har tegnet en uønsket politisk linje eller ideologisk holdning.

    Alle partierne ekskluderer som udgangspunkt medlemmer der bliver dømt for vold eller anden hård kriminalitet. Og der tror jeg sgu egentlig ikke, at de forskellige partier har nogen særlig signifikant overrepræsentation.

    Der har selvfølgelig været nogle sager, hvor de enkelte partier mener der er tale om gråzoner, og derfor ikke har ekskluderet et eller andet medlem, der har været på kant med loven. Her kan jo nævnes nogle pædofilisager hos flere forskellige partier, og spritbilister samt andre færdselsovertrædere hos flere forsk. partier der ikke er blevet eksluderet.

    Men dømte voldsforbrydere i de lovgivende parlamentariske partier, der ikke er blevet ekskluderet har jeg ingen kendskab til hos nogle partier overhovedet. Så kan du komme aldrig så meget med folk, der er almindelige medlemmer eller personer som sidder i div. organisationer med tilknytning til partierne, men det kan ingen partier undsige sig for.

    I den forbindelse mener jeg da klart, at det er dybt problematisk, at EL har forbindelser til AFA, men AFA tegner nu engang hverken flertallet af venstrefløjens parlamentariske folketingsmedlemmer eller flertallet af venstrefløjens medlemmer og vælgere iøvrigt.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 02:31

  37. @Peter P

    Det jo hele pointen, Dansk Folkeparti gør noget ved nogle de ikke vil kendes ved. Det gør de andre ikke, og da slet ikke Enhedslisten, som jo netop er parlamentarisk grundlag for den nuværende regering. Forstået på den måde vi har aktivt ikke-demokrater som grundlag for hvordan Danmark skal styres, og de er i kraftig vækst.

    ——
    Helle T. har da om noget fuldstændig skudt sig selv og Socialdemokratiet i foden. Problemet er nu er hun begyndt, og nu der ikke rigtig nogen vej tilbage. Enten er hun meget magt liderlig, meget naiv eller har ingen politisk-strategisk sans.

    Troede aldrig jeg skulle sige det, men begynder at få ondt af hende, for alt ramler om hende.

    Kommentar by NG — 3. maj 2013 @ 02:36

  38. #34 Peter Pladdernakke.

    Til forskel fra dig udtrykker jeg mig ikke i vrede. Jeg bruger ikke følelser til at forklare mig. Det er vist kun segmentet til venstre der har brug for at retfærdiggøre deres holdninger med følelser.

    Din lige for lige fordeling af “skyld” er patetisk når du selv ved at venstrefløjen engagere sig med voldspsykopater og fascisterne fra AFA.

    Vi taler ikke om spritdomme og hastighedsovertrædelser. Vi taler om politisk motiveret vold som at overfalde en statsminister ved et åbent arrangement og venstrefløjen har førertrøjen ingen tvivl om det.

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 02:50

  39. Selvfølgelig overfalder man ikke folk på en talerstol, det er fuldstændig uacceptabelt. Og så er den ikke længere. Man kan bruge munden.

    Kommentar by machiavelli — 3. maj 2013 @ 03:12

  40. 36. `Til forskel fra dig udtrykker jeg mig ikke i vrede. Jeg bruger ikke følelser til at forklare mig. Det er vist kun segmentet til venstre der har brug for at retfærdiggøre deres holdninger med følelser.`

    HA HA Jeg tror sgu du ryger noget skadeligt tobak, for det er da helt i skoven med din selverkendelse.

    35. NG

    Jo men jeg syntes da også DF`s topstyring på mange måder er ganske beundringsværdig, men det jeg finder mest interessant herved, er den retning som mange af de ekskluderede sidenhen tager. Der kunne oprettes indtil flere partier af tidligere DF`ere, og det er allerede sket i et tilfælde, og flere har også meldt sig under fanerne i nye “spontant omvendt” demokratiske bevægelser/partier.

    Helle T. er for mig komplet uinteressant ligesom Lars Løkke også er, jeg ser dem begge, som produkter af en generel krise og utilfredshed i befolkningen som helhed. Derimod ser jeg væksten i popularitet hos “yderfløjene” samtidig med væksten hos Venstre og neoliberale, som et udtryk for at uenigheden om hvilken vej vi skal gå, ikke er en højre-venstre ting, men derimod nogle dybereliggende konflikter i befolkningen omkring indvandring, velfærdssamfundet og et hav af andre sager hvor holdningerne peger i den ene og anden retning.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 03:48

  41. ->#11, T. Snorrason

    I 1968 udgav historikeren Richard Andersen en bog med titlen ”Danmark i 30’erne”. Gyldendal genoptrykte den omkring 1979-80, så den står måske stadigvæk på biblioteker rundt omkring.

    Bogen beskriver den politiske tumult der opstod i 30’ernes Danmark, med mange detailer om forskellige politiske ungdoms foreninger, der på det nærmeste tævede løs på hinanden ved en hver given lejlighed.
    Politisk mødeterror er desværre ikke et nyt fænomen i Danmark.

    Hvis jeg husker rigtigt, er der i bogen eksempler på venstre-orienterede tidsskrifter og løbesedler, hvor symbolet med de 3 pile ligeledes indgår.

    Med hensyn til Sass-Larsen’s kommentar, så var en social- demokraternes virkelig store pampere, Københavns overborgmester Egon Weidekamp, selv et særdeles aktivt medlem af de venstre-orienterede tæskehold tilbage i 30’erne. Så man kan åbenbart godt udøve politisk vold og samtidig være en god/stolt socialdemokrat.

    Der er knapt nok nogen andre steder, hvor stoltheden og selvfedmen er så kvalmende som hos social-demokraterne. Sass-Larsen’s parti har som få andre både forarmet og splittet Danmark.

    Kommentar by grove city, ohio — 3. maj 2013 @ 04:07

  42. @38 Peter P — 3. maj 2013 @ 03:48:

    “Derimod ser jeg væksten i popularitet hos “yderfløjene” samtidig med væksten hos Venstre og neoliberale, som et udtryk for at uenigheden om hvilken vej vi skal gå, ikke er en højre-venstre ting, men derimod nogle dybereliggende konflikter i befolkningen omkring indvandring, velfærdssamfundet og et hav af andre sager hvor holdningerne peger i den ene og anden retning.”

    Enig.
    For os i Vesten handler det om, hvorvidt vi bare skal lade det moderne samfund, som ultimativt er styret af en obsolet materiel grådighed og en en heraf besat global elite, tromle videre, eller om vi skal redefinere vort samfundet, så det i videst muligt omfang tillader den enkelte at udvikle sig som vedkommendes personlighed finder bedst. Fra det sidste kan allerede udledes et grundprincip for det nye samfund; Den enkelte personlighed er suveræn herre i eget liv, så længe udøvelsen heraf foregår med respekt for andres ditto integritet.
    I tråd med ovenstående skal alle sikres gratis ret til jord nok til selvforsørgelse. Følgeligt skal Vestens befolkningsantal reduceres, hvilket allerede naturligt sker. Da vi bor i en verden, hvor store dele af menneskeheden fortsat befinder sig på dyrestadiet, er vi nødt til at have et stærkt forsvar, der skal sikre vore territorier mod at blive overløbet af dyremenneskernes befolkningsoverskud. Osv., osv.
    Og lige for at gøre det ekstra klart; Ikke alle menneskene i eksempelvis Afrika og Mellemøsten er dyremennesker, men majoriteten er. Menneske-mennesker fra disse verdensdele kan vi godt, i det omfang vi kan rumme dem, tage til os, givet at de helhjertet “comitter” sig til de i vore samfund gældende principper og standarder og helhjertet lader sig assimilere i vore samfund.
    ——————————————————————-

    Ad buh og øv-råb, tomat, æg og vandkastning mod talere til politiske møder:
    Der en fin grænse mellem at give udtryk for sit mishag og til at forhindre en politisk modstander i at komme til orde. Alle skal i et demokrati have ret til at komme til orde, men buh og øv-råb er i orden, særligt når de er rettet mod medlemmer af en upopulær, siddende regerings medlemmer.
    For at forhindre, at der igen opstår så stor en kløft mellem regerende politikere og os, befolkningen er det vigtigt, at vi installerer en sikkerhedsventil i vort demokrati; Hvis 25.000 borgere skriver under på, at de vil have folkeafstemning om eksempelvis Danmarks fortsatte medlemskab af EU, tilstedeværelsen af store mængder tredjeverdensmennesker i Danmark, fortsat tilslutning til flygtningekonventioner eller andet, skal en sådan udskrives, og Folketinget skal være forpligtiget til at handle efter afstemningens resultat

    Kommentar by Agricola — 3. maj 2013 @ 06:27

  43. >15 @Hr. Naturli’
    Pia Olsen Dyhr siger til EB:

    – Jeg kender godt Antifacistisk Aktion, og jeg ved, at de kan finde på at ty til vold, når de er ophidsede.

    Men kun når de er ophidsede. De er nemlig ikke så slemme i virkeligheden?

    Jeg udsatte mig selv for en risiko, og det skulle jeg nok bare have ladet være med, siger Pia Olsen Dyhr.

    Det er betryggende at SFere går hjem, når der er øretæver i luften. Der kommer ikke en revolution fra den kant. Nul civilcourage.

    Kommentar by Hertz — 3. maj 2013 @ 09:06

  44. Man kan konstatere at venstrefløjen, repræsenteret her ved Peter P, elsker at tale om DF. Man har et had/kærligheds forhold til dem. Man skal officielt hade dem pga. deres friske retorik og stramme udlændingepolitik, men man beundrer dem samtidig for at sige disse ting man selv ikke længere tør.

    Kommentar by LarsB — 3. maj 2013 @ 10:25

  45. Hm, Venstre i Århus forsøgte at samle partierne til en fælles fordømmelse af piberiet i Århus, men ingen ville være med. Jeg kan ikke få øje på nogen venstrefløj der enigt fordømmer mødeterror.

    Kommentar by Høgsbro — 3. maj 2013 @ 10:30

  46. @Hertz

    Tak for Pia Dyhr Olsen citaterne. De rumsterede nemlig også i baghoved hos mig. Det er lige før man kan læse mellem linjerne at AFAscisterne egentlig er gode nok hvis blot de nøjedes med at angribe de rigtige.

    Læg i øvrigt mærke til den anonyme Ritzau-journalists pattebørnssprog:

    – En SF’er, som prøvede at bære en rød fane, blev væltet omkuld, og en anden fik revet decideret totter af hendes hår.

    Kommentar by Balder — 3. maj 2013 @ 10:40

  47. Var ikke disse venstre-ekstreme, som S+SF i København gav et nyt ‘ungdoms’-hus på NV, efter de havde indre by i brand, og snmadret almindelige borgeres ejendom. Man må sige S+SF har næret en slange ved deres bryst.

    Kommentar by JensH — 3. maj 2013 @ 11:45

  48. 40. Agricola

    `Da vi bor i en verden, hvor store dele af menneskeheden fortsat befinder sig på dyrestadiet`

    `Og lige for at gøre det ekstra klart; Ikke alle menneskene i eksempelvis Afrika og Mellemøsten er dyremennesker, men majoriteten er`

    Du kan ikke differentiere menneskeheden på den måde, faktum er at vi alle er pattedyr inkl. dig selv, og sådan er det uanset hvad alverdens religiøse skrifter ellers igennem tiderne har sagt om mennesket, og sådan er det uanset om du bekender dig til partiprogrammet hos Danskernes Parti.

    42. LarsB (5. C)

    `Man kan konstatere at venstrefløjen, repræsenteret her ved Peter P, elsker at tale om DF`

    Jeg repræsentere sgu ikke venstrefløjen, og har aldrig gjort det. Jeg kan godt lide, at skrive om DF såvel som andre partier, og uanset hvor min sympati end måtte være, betyder det ikke jeg repræsentere nogen fløj. Det kommer du iøvrigt nok til at forstå, når du kommer på 6 eller 7 klassetrin, og lærer at læse et indlæg fra en objektiv vinkel.

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 13:36

  49. Nu er Pia Olsen Dyhr alligevel ikke blevet slået:
    http://jp.dk/politik/ECE5418267/sf-minister-jeg-blev-altsa-ikke-slaet/

    Ifølge Grundlovens §34 er angreb på Folketinget højforrædderi, men jeg ved ikke om det også gælder angreb på regeringens ministre?

    Kommentar by Hertz — 3. maj 2013 @ 13:39

  50. @ Peter P

    Jeg synes nu ikke agricola skal have hele skylden for at tolke dig som venstreorienteret, eller måske som en sabotør af én eller anden slags. Selv om man måske ikke kan finde belæg for det i det rent konkrete indhold af hvad du skriver, som i øvrigt ikke altid er let at afkode, og jeg i øvrigt selv er bredt favnende og åben for individuelle meninger og ideer som ikke er helt mainstream, kan man sagtens blive forledt til at se det fra den vinkel. Hvad er egentlig den “acceptable nationalisme” for dit vedkommende?

    Det kan også godt være at du rent konkret har ret eller kan have ret i nogle af dine observationer/konklusioner, men man kunne nemt få indtryk af at du hele tiden finder nogle (småting?) at udsætte på nationale debattører, og derved drejer fokus væk fra det egentlige.

    Du repræsenterer ikke nogen “fløj”. Ok, jeg er med, det gør jeg heller ikke. Men derfor ved jeg godt at min sympati ligger hos de nationale i bred forstand, og at jeg er imod masseindvandring, islamificering, multikulti og påduttet selvhad. Og ikke hos de kulturradikale eller venstrefløjen.

    Hvad med dig?

    Kommentar by Balder — 3. maj 2013 @ 15:36

  51. Pia Olsen Dyhr : “Men det er bekymrende, at der næsten er ved at opstå en rød fascisme, og det må jeg tage kraftigt afstand fra, siger handelsministeren”. Næsten… NÆSTEN ???

    Kommentar by martin t — 3. maj 2013 @ 15:44

  52. 48. Balder

    Nu var det ikke Agricola der i denne omgang tolkede mig som venstreorienteret mm. men LarsB.

    `hele tiden finder nogle (småting?) at udsætte på nationale debattører, og derved drejer fokus væk fra det egentlige`

    `Men derfor ved jeg godt at min sympati ligger hos de nationale i bred forstand, og at jeg er imod masseindvandring, islamificering, multikulti og påduttet selvhad. Og ikke hos de kulturradikale eller venstrefløjen.

    Hvad med dig?`

    Når nu man definere sig selv som national i bred forstand, så må man vel gøre det ud fra nogle kriterier der opfylder det nationale, det samme må være tilfældet hvis man definerer sig selv som nationalkonservativ.

    Uden at pådutte andre særlige kriterier for en sådan nationalisme og konservatisme, vil jeg selv mene, at kriterierne kunne være følgene.

    1. Herkomst.
    2. Bevarelse af nationale interesser.
    3. viden om nationen.
    4. Forholdet til andre suveræne nationer.

    Herkomst.

    Personligt er min herkomst ganske godt dokumenteret, og her er den overvejende dansk mindst de sidste 500 år. Dette inkludere så norske aner under daværende dansk herredømme. Der er dog både Svenskere, Tyskere, Franskmænd og Spaniere/Baskere i mit stamtræ.

    I den forbindelse bliver jeg dog nød til, at forholde mig til hvorledes mine aner så har bredt sig til andre nationer og områder. Og så bliver det straks en anden sag med det nationale. Jeg har forfædre der har deltaget i koloniseringen af De Vestindiske Øer/Caribien, Nordamerika, Australien/New Zealand og sågar arabiske og asiatiske områder.

    Der findes dokumenterede efterkommere af dem i både Caribien, Nordamerika, og Australien/New Zealand, men endnu ingen i de arabiske og asiatiske områder. Men de skal dog nok findes, da de næppe har været mere afholdende der end i de andre koloniområder.

    Bevarelse af nationale interesser.

    For det første selvfølgelig et vidt begreb, men personligt vil jeg mene, at man ikke kan definere egne nationale interesser, hvis man ikke ønsker, at andre nationer skal have samme rettigheder og definitions muligheder af nationale interesser.

    Allerede der bliver det jo vanskeligt, og kan ikke alene debatteres udfra nationale kriterier, men må nødvendigvis debatteres udfra nationale interesser i en international virkelighed.

    Derudover kan man jo bevare og ihævdholde historiske nationale interesser på mange måder. Miljø, kultur og kulturarv, historiske begivenheder og en hel masse andet af national og historisk karaktær. I sådan en optik vil der uundgåeligt være en del uenighed om, hvad det er af national og national historiske interesser, der skal bevares, og det er jo en del af problemstillingen ved, at definere det nationale som helhed.

    3. Viden om nationen.

    For mit eget synspunkt er det meget vigtigt, at man har en viden om den nation man hører til. For der er ikke mindst i historisk perspektiv, en lang række begivenheder og perioder, der har defineret nationen Danmark, såvel som andre nationer eller på anden måde afgrænsede områder.

    Det kan man også tale og skrive meget længe og langt om, men for at tage en populær periode i moderne folkelig forstand, kan man jo eksemplificere med den der såkaldte “vikingetid”. Vikingetiden er i høj grad en nyere opfindelse og mere eller mindre moderne fortolkning af en vigtig periode ikke bare i Danmark, men i hele Vesteuropa og så langt væk som Lilleasien.

    Problemet med den måde man tolkede vikingetiden, efter Worsaae i 1873 introducerede begrebet, var at man mente det var en mere eller mindre folkelig bevægelse eller stadfæstet kultur. Det ved man nu, at det på ingen måde var. Det var derimod en periode, som i store træk her i DK var styret af Jellingdynastiet, der var stærkt internationale(med datidens begreber) både med hensyn til oprindelse og kultur.

    Disse forhold definerede i høj grad den senere magt og elite, helt frem til afslutningen af enevældet, og nationalstaten Danmark har aldrig været kendetegnet ved et nationalt bredt funderet folkeligt ønske hverken i den tidlige eller senere middelalder.

    Forholdet til andre suveræne nationer.

    Det er klart, at man ikke kan definere sit eget nationale standpunkt udfra sin egen nationale oprindelse alene. Der findes flere suveræne nationer, som man vil betegne som af tvivlsom karaktær. Der kan være nationer eller områder der befinder sig på andre stadier, som eksv. Danmark mener, at være kommet ud af for længst. Og sådan vil man uundgåeligt drage paralleller, i sin egen definition af egen nation.

    I den optik er det svært at argumentere for, at andre nationers folkefærd eller totalitære konstruktioner aldrig kommer videre så at sige, for man har som sagt allerede defineret sin egen nation udfra et synspunkt, at “vi” er kommet videre, og altså dermed har opført os ligeså tåbeligt og haft samme totalitære konstruktioner. Og så bliver det vanskeligt igen, for hvis vi selv erkender, at vores nationalstat er defineret og kreeret af en række både fejltagelser og fremskridt, ja så kan vi jo ikke imaginært fastholde, at sådan vil det ikke gå for stater og områder der endnu ikke er kommet videre.

    Det bliver uundgåeligt et internationalt spørgsmål, og det har det nok også altid været, men her har teknologi og moderne infrastruktur selvfølgelig udvisket noget af det nationale i en den evigt eksisterende international virkelighed.

    Man kan også gøre det kort! Man kan ikke bare definere nationalisme eller nationalkonservatisme kort! HA HA

    God Weekend

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 17:17

  53. @46 Peter P — 3. maj 2013 @ 13:36:
    Du skulle lægge bøgerne på hylden og i stedet gå ud og opleve verden og drage dine egne slutninger ud fra dine egne oplevelser. Bøger og lignende er kun til inspiration

    Kommentar by Agricola — 3. maj 2013 @ 20:48

  54. Jeg har skam oplevet verden og oplevet hint og dint, jeg er måske ikke tudsegammel, men bestemt heller ingen vårhare ;-)

    Kommentar by Peter P — 3. maj 2013 @ 21:28

  55. #51 Agricola.

    Yup, Der er alt for meget teori og skolelærer logik i hans skriverier. Han er religiøs og tror fuld og fast på det gode i mennesket. Ikke nogen dårlig egenskab men den kan bruges ikke bruges til at stabilisere et samfund i forfald. Alt for meget Chamberlain og for lidt Churchill.

    I andre nyheder hører man at Sass Larsen langer ud efter fascisterne fra EL.

    http://politiken.dk/politik/ECE1961537/henrik-sass-enhedslisten-stod-bag-en-del-af-balladen-1-maj/

    Hvornår indser den Danske befolkning at venstrefløjen har røvrendt dem?

    Kommentar by Santor — 3. maj 2013 @ 21:28

  56. @54 Peter P — 3. maj 2013 @ 21:28
    Alder er ingen garanti for indsigt. Indsigt kommer af bevidst oplevelse/sansning af den indre og ydre verden og det deraf dannede verdensbillede

    Kommentar by Agricola — 3. maj 2013 @ 23:37

  57. 56. Agricola

    `Du skulle lægge bøgerne på hylden og i stedet gå ud og opleve verden og drage dine egne slutninger ud fra dine egne oplevelser. Bøger og lignende er kun til inspiration`

    `Alder er ingen garanti for indsigt. Indsigt kommer af bevidst oplevelse/sansning af den indre og ydre verden og det deraf dannede verdensbillede`

    Det hænger ikke rigtigt sammen for dig Agricola :-) Først læser jeg for meget, så er mine erfaringer og oplevelser(som skam både er ydre og indre) ikke gode nok…

    Hvad ryger du egentlig? Det lyder som noget ret heftigt “tobak”, hvor man bare sider og sanser og oplever uden og rykke sig en skid, men det dannede “verdensbillede” det er eddermame kodyl fedt deer maaaen…

    Kommentar by Peter P — 4. maj 2013 @ 00:29

  58. Hold nu kæft jer der diskuterer i en uendelighed her, det tager jo en evighed at læse kommentarene når man skal igennem alt det ævl først.

    Til jer andre er her en interessant artikel som handler om emnet:
    http://m.bt.dk/f/?article=25429110-DSU-formand-Johanne-Schmidt-Nielsen-er-dobbeltmoralsk

    Kommentar by Per — 4. maj 2013 @ 01:33

  59. FASCISME ER SYSTEMATISK VOLD

    “Selvom det efterhånden er mange år siden at Anden Verdenskrig sluttede, så udgør voldsberedte nazister og fascister stadig en trussel. Herhjemme er de ikke stærke på parlamentarisk niveau som i fx Ungarn og Grækenland, men de udgør en konkret, fysisk trussel, mod alle dem, der ikke passer ind i deres verdensbillede: homoseksuelle, indvandrere, flygtninge, muslimer, jøder, venstrefløjsaktivister, fagforeningsfolk og antiracister.’

    Ha ! jeg lo en time. Brunskjorterne skriver om sig selv. I regner da ikke med, at mennesker med mere end to hjerneceller tager det ævlende nonsens alvorligt. I er de eneste sande voldsparate fascister. Jeg regner med at forældrene har opgivet jer, og nu er der kun psykiateren tilbage.

    I er syge i hovedet, rene tabere, ideologiske voldsmænd men ensomme mennesker, som enhver mor bør have medlidenhed med. Hold op med at terrorisere gaderne og begynd at finde arbejde.

    Krig mellem klasser og fred mellem folk
    Gud fri mig vel – ord fra sandkassen.

    Kommentar by machiavelli — 4. maj 2013 @ 03:28

  60. Det er godt nok underligt, at ingen fra S endnu har skiftet til blå blok, men det må vel komme på et eller andet tidspunkt!

    Kommentar by Sigwar — 4. maj 2013 @ 07:50

  61. Hør nu her drenge!
    Disse AFA- tabere er jo bare fjolser, som ønsker lidt gang i gaden. De ved ikke ret meget om verden og ønsker det heller ikke. Derfor er deres tilgang til den også komplet unuanceret. Om man går til fodbold for at slås med modstanderne eller man iklæder sig en eller anden politisk kappe er et fedt. Det ene ser bare bedre ud end det andet, blandt tøserne på gymnasiet.
    Det man skulle gøre var at sætte dem i den offentlige gabestok. Simpelthen sige til dem, du har gået i skole, betalt af skatteborgerne, så du burde vide lidt om verden. Hvad er det så du mener og hvorfor. Du kan aldrig få lov at opføre dig på den måde, uden at skulle stå til ansvar. Derfor skal du nu argumenterer for din opførsel overfor den danske befolkning, indtil det passer os at slippe dig fri igen.
    Så kan det nok være de finder noget andet at tage sig til for at score kvinder og lave gang i gaden.

    Kommentar by Peter Andersen — 4. maj 2013 @ 12:03

  62. Så altså til pressen!

    Fang AFA’erne og stil dem til offentlig skue. Vi vil se dem, vi vil høre dem og vi vil stille dem til ansvar NU!

    Højrefløjen har ønsket dette længe. Mon ikke også visse på venstrefløjen nu kunne have den interesse?

    Kommentar by Peter Andersen — 4. maj 2013 @ 12:13

  63. »Problemet med den måde man tolkede vikingetiden, efter Worsaae i 1873 introducerede begrebet, var at man mente det var en mere eller mindre folkelig bevægelse eller stadfæstet kultur. Det ved man nu, at det på ingen måde var. Det var derimod en periode, som i store træk her i DK var styret af Jellingdynastiet, der var stærkt internationale(med datidens begreber) både med hensyn til oprindelse og kultur.«

    Det er helt rigtigt. Faktisk kunne man let forledes til at kalde Jellingdynastiet for en østbande…

    Apropos europæiskheden af overklassen igennem meget af historien, så foregik der efter industrialiseringen et andet slags kulturmøde i byerne, hvor minoriteter som sigøjnere og jøder blev assimileret i “rosset”, som udgjordes af fallerede husmænd og daglejere, som havde søgt ind til byen for at søge lykken som fabriksarbejdere—uden held eller med alkoholafhængighed. Dengang var det tabu at have sigøjneraner, og derfor holdt man det som en hemmelighed. Det skal blive spændende at se, når man om føje år begynder at medicinsk DNA-teste befolkningen, om så ikke også nogle af de krigeriske vikinger og rosætlinge, vi kan diskutere med her på hjemmesiden, finder nogle enkelte kromosomer fra det fjerne udland?

    »Hold nu kæft jer der diskuterer i en uendelighed her, det tager jo en evighed at læse kommentarene når man skal igennem alt det ævl først.«

    Det er åbenbart her, den umodererede debats vilde vesten er i dag. Kunne uriasposten.net’s internetkonsulent Kim Poulsen ikke oprette et slags debatforum, hvor højre- og venstreekstremister kunne debattere for at finde ud af, hvem der er klogest, og hvem som har ret?

    Kommentar by Regnorm — 4. maj 2013 @ 14:24

  64. Det var sgu da godt at skole lockouten var slut på tidspunktet. For sæt nu at folk havde haft deres børn med på 1. maj og de skulle have været udsat for dette skue og måske blevet overfaldt sammen med deres forældre/bedsteforældre.
    Lad os få fotos op i nærområderne så vi kan tage afstand. For er det ikke det de gør over for DF/ nazister.

    Kommentar by x — 5. maj 2013 @ 09:40

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 

 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper