3. september 2007

Ramadis kanoner

Opdate.

  • 3/9-07 DR Presse – Jeppe Nybroe stopper i DR.
  • “I take music pretty seriously. You see that scar on my wrist? You see that? You know where that’s from? I heard the Beegees were getting back together again. I couldn’t take it, okay! That was the only good thing about the 1980’s. We got rid of one of the Beegees. One down, three to go. That’s what I say, folks. (Denis Leary i No cure for cancer om Andy Gibbs død)

    Oploadet Kl. 13:27 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

    16 Comments »

    1. Forfanden min jeg har alt for ondt i halsen til at grine sådan!

      Kommentar by Anders Kusk — 3. september 2007 @ 13:41

    2. LOL

      Kommentar by Nikolaj — 3. september 2007 @ 14:34

    3. Okay, det er faktisk morsomt.

      Kommentar by ulrik — 3. september 2007 @ 15:02

    4. Jeg hører Benneweis søger en ny kanonkonge…

      Kommentar by islamofascisme — 3. september 2007 @ 15:34

    5. :D

      Kommentar by Jakob — 3. september 2007 @ 16:10

    6. ROFL – Det er humor.

      Kommentar by ThomasL — 3. september 2007 @ 16:15

    7. Jeppe Nybroe stopper i DR

      http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/09/03/164549.htm

      Kommentar by Jakob — 3. september 2007 @ 16:16

    8. Nå !
      Så er der jo arbejde til en ny manipulator.
      Hvem har evnen til at fordreje sandheder? Hvem lyver for at promovere sig selv?Hvem gider folk ikke rigtig høre på længere?
      Hvem er imod krige som fjerner diktatorer?
      Mon ikke Michael Moore har en stilling i DR inden længe?

      Kommentar by Henrik -patriot — 3. september 2007 @ 16:30

    9. Mon ikke en af talsmændene for Ungdomshuset ansættes som troværdig nyhedsvært ?

      Kommentar by Dansk Realist — 3. september 2007 @ 17:09

    10. WUHAHAHAHA…Nyb…WUHAHAHA….NYBROE…sto…wuhahahahahahahaha..he he…stopper…he he….Nybroe stopper WUHAHAHAHA….VRÆÆÆÆÆÆL…..WUHAHAHAHAHA…tihi….fnis..
      Sorry! – Havde lige en latterkrampe….oooh dear.

      Mike

      Kommentar by Onion — 3. september 2007 @ 17:16

    11. Fyr DR.

      Så bliver der også ekstra arbejdskraft i samfundet og bedre mulighed for at sænke skatten uden at overophede økonomien.

      De mange arbejdsløse journalister kunne jo meget passende gøre gavn som……skraldemænd, rengøringsdamer, fabriksarbejdere…..etc.

      Sandheden er jo, at vi ikke har brug for DR.

      For mit eget vedkommende henter jeg stort set ingen af mine informationer fra DR. Og hvorfor skulle jeg egentligt også det….når jeg nu alligevel ikke kan vide om det DR serverer for mig er reelle informationer eller blot rød propaganda?

      Så fyr hele lortet, afskaf licensen og sænk skatten foruden ved. På den måde vil DR´s journalister komme til at gøre mere gavn end de nogensinde før har gjort. Tænk engang, de kan rent faktisk hjælpe hele familien danmark til et bedre liv, ved simpelt hen at blive arbejdsløse!

      Og når vi så alligevel er igang, så lad os også nedlægge arbejdsformidlingen (jeg kender absolut INGEN der har fået arbejde gennem AF).

      Nedlæg også DANIDA, flyt arbejdskraften til mere produktive formål, spar 12 milliarder om året i ulandsbistand (som alligevel ikke gør nytte, men blot holder millioner af mennesker hen i fattigdom og diktatur).

      Og nedlæg al kulturstøtte undtagen den der går til nationale museer samt andre kulturinstitutioner af national betydning (hvorfor skal en forfatter have en livsvarig ydelse?? Hvis han er værd at læse skulle han vel nok kunne klare sig på markedsvilkår, og hvis en film er god nok, det samme)

      af alle de rundt regnet 17 millarder vi sparer om året, kan vi så bruge en millard om året på at hæve danske politibetjentes løn samt hyre ekstra tusind til jobbet.

      De andre 16 millarder kan passende gå til at fjerne topskatten samt hæve bundfradraget. Og vupti skal i se, så har alle de fyrede såmen også fået nye jobs i en hastigt ekspanderende privat sektor.

      Men så skal de selvfølgelig lave noget nyttigt.

      ROFL

      Kommentar by Mackety (Islamofob) — 3. september 2007 @ 17:21

    12. Nu humoren har lagt sig, så kan jeg ikke undgå at tænke på hvor mange af jeres licenspenge der er blevet betalt til Nybroe i den “gensidige aftale” som de er kommet frem til….et 6-cifret beløb? 7-cifret?

      Godt jeg ikke betaler licens…

      FUCK DDR

      Mike

      Kommentar by Onion — 3. september 2007 @ 18:32

    13. Så længe, der skal være så meget hemmelighedskræmmeri om hvilket slags håndtryk Nybroe har fået, er der grobund for alskens spekulationer om, hvad han evt. har fået for at holde kæft og gå sin vej. Han kan umuligt have været alene om løgnene. Der er masser af producere, klippere og kamerafolk. Hvem vidste hvad hvornår – også opad i systemet? Vi må have det hele frem.

      Kommentar by ThomasL — 3. september 2007 @ 18:36

    14. Spørgsmål til Ulrik Haagerup: Hvem klippede indslaget til Horisont januar 2006? Går dine andre medarbejdere fri der var med til at lyve og fabrikere sådan en svinestreg af en løgn!!!

      Skeletterne vælter ud af skabet!!!!

      Kommentar by Lone K — 3. september 2007 @ 19:56

    15. Forudsat at der ikke også foreligger anden kritik af Jeppe Nybroe end de to meget omtalte manipulerede indslag, synes jeg egentlig at man skal se det hele i de rigtige proportioner.

      Med dette i baghovedet at han ikke er mistænkt for anden mangel på objektivitet etc.:

      Selv om det er forkasteligt hvad manden har gjort, så er det efter min mening langt mindre farligt og også mindre alvorligt end den målbevidste promovering af alt hvad der hedder multikultur og indvandring TV kanalerne fremturer med i tide og især i utide. Dette er nemlig uredelighed der er sat i system af komplette mediekonsortier, der injicerer alle de programmer hvor det lader sig gøre, med et lille sprøjt multikult propaganda, om så det er generalforsamlingen af danske akvarie-entusiasters fællesforbund, så kan man vel finde et par eksotiske ansigter man kan lade kameraet dvæle ved et stykke tid. Mon disse kameramænd og regissører får bonuspoint for hver forholdsvis harmløs indvandrer de kan nå at få med i de endelige klip?

      Set på denne baggrund er det noget hyklerisk fra disse foretagenders side at de snakker om at ‘deres troværdighed står på spil’. Hvaffor en troværdighed mon? Nu vil de gerne bruge Nybroes relativt harmløse brug af uautentiske billeder og lyd, ved at vise deres store forargelse. Nøjagtigt lige som sportsklubber gerne pudser deres moralske glorie ved for fuld musik at fordømme den ene af udøverne der uheldigvis blev taget i dopingkontrollen, vel vidende at det sikkert var toppen af isbjerget.

      Damage control; med lidt held kan de bruge sagen til at promovere det tilstræbte image som redelige journalister, mens de mere subtile metoder hvorpå man manipulerer slipper for tiltale.

      Hvis man se det efter den kulturradikale tankegang, at miljøet skaber forbryderen, så er Jeppe Nybroe egentlig undskyldt.. Han har bare været for længe i dårligt selskab..

      Kommentar by Balder — 3. september 2007 @ 23:20

    16. Måske er der en mere subtil forklaring på Jeppe Nybroe’s stunts HER.

      Kommentar by Kaj Haulrich — 4. september 2007 @ 00:04

    RSS feed for comments on this post.