24. oktober 2007

SIAD: Venstreradikale forsøgte at slå os ihjel

SIAD har nu offentliggjort deres version af begivenhederne der udspillede sig i en københavnsk parkeringskælder søndag eftermiddag. Fra Drabsforsøg på SIAD medlemmer.

“Hændelsesforløb: Anders Gravers og to andre SIAD medlemmer kører i en varevogn med plads til 3 og følger efter sikkerhedsbilen foran hvor der er 3 personer, deriblandt et ældre SIAD medlem.

Vi når hen til en parkeringskælder og følger efter bilen ned… Da vi endelig kommer ned bliver vi dirigeret langs med stolperne og helt frem til en betonpille. 2 – 5 sekunder efter lyder et brag og forruden bliver forsøgt smadret med en jernstang af to autonom-udseende personer ovre ved passagersiden. Herefter bliver begge sideruder smadret af yderligere 4 maskerede personer, 2 på hver side og der bliver råbt “træk ham ud, træk ham ud!!. Der bliver nu kylet en fyldt sodavandsflaske (viser det sig senere) ind gennem højre vindue som rammer kvinden i midten af bilen i baghovedet.

Samtidig bliver der hamret løs med jernstænger på Anders Gravers i førersædet og et SIAD medlem på passagersædet længst til højre. De to afværgrer sig så godt de kan, men bliver tildelt adskillige slag…

Her bliver der foruden slag med jernstænger også stukket med kniv, viser det sig senere, for der er et tydeligt stikmærke i Anders Gravers’ skjorte. Det der redder ham er hans stiksikre vest hvor der er et tydeligt snit i de yderste stoflag… Anders bevæger sig derefter rundt om bilen fordi han hører skrig og ser et SIAD medlem ligge på jorden med 4-5 maskerede personer over sig som hamrer løs på hans hoved med jernstænger.

I det samme bliver der råbt: Løb, Løb!! Og alle maskerede personer forsvinder op ad nedkørslen til kælderen som dug for solen… Et ældre medlem af SIAD ligger livløs på kældergulvet og får sig rejst op. Blodet strømmer ud af hovedet på hende. Hun sad i sikkerhedsbilen da overfaldet på varevognen begyndte og løber ud af bilen da der bliver råbt UD UD! af føreren af bilen. Føreren kører derefter væk med bilen.

Kvinden løber i en vilkårlig retning og bliver indhentet af to autonome som hamrer en jernstang i hovedet af hende. Hun falder ned og bliver liggende helt stille og fornemmer at de står stille et øjeblik over hende for at være sikre på at hun er færdig. Derefter løber de væk, formodentlig hen til SIAD medlemmet på gulvet hvor de formentligt deltager i at slå løs på ham. Her bliver der også stukket med kniv da det senere viser sig et snit i medlemmets jakke. Heldigvis havde han også sikkerhedsvest på. Under overfaldet bliver der forsøgt ringet til politiet af kvinden i midten af varevognen… En vicevært kommer til stede efter overfaldet og får alarmeret politi og ambulancer. Det mandlige SIAD medlem er slemt tilredt og er ved at miste bevidstheden, men kommer ned at ligge og bliver behandlet som den første af falckfolkene. Alle er udskrevet igen.”

Ingen medier har så vidt jeg er informeret skrevet om sagen, hvis man ser bort fra en enkelt sætning om at “folkene bag demonstrationen fik nogle skrammer”, i et Ritzaus Bureau-notits der rettede fokus på det forhold at politiet præventivt valgte at køre 18 (Læs: formodede højreorienterede) personer med tandbeskyttere væk fra demonstrationen.

SIAD lover yderligere om sagen, men som enhver kan konstatere, så ignorerer medierne konsekvent historien. Tidligere på måneden blev en 14-årig autonom ramt af politiets tåregas-granat, og havde det ikke lige været for valgudskrivelsen, så ville medierne anført af politiken beskrive hændelsen fra flere vinkler alle rettet mod politiets magtanvendelse. Man græmmes.

  • 22/10-07 Uriasposten – Observant om mediernes stiltiende accept af endnu et venstrerad….
  • Opdate. Flere medier omtalte faktisk overfaldet på de demonstrerende – det skinner dog tydeligt igennem at journalister ikke betragter det som videre problematisk, og man får det indtryk at kun obduktionsrapport, video af mord og en skriftlig tilståelse fra kendt venstreradikal, vil få medierne til at se hændelsen som et venstreradikalt overfald på politiske modstandere.

  • 21/10-07 DR Online – Uro ved anti-islamisk demonstration (overfald neddroslet, fokus andetsteds).
  • “Kort forinden var anti-islamforeningens talsmand, Anders Gravers, nemlig blevet overfaldet af flere mænd i en parkeringskælder.”

  • 23/10-07 Jyllandsposten – Demonstranter overfaldet (alt minus politirapportens ord leveres som påstande, politiet relativerer).
  • “Formanden for Stop Islamiseringen af Danmark, Anders Gravers , og tre af foreningens støtter blev søndag ved 13-tiden overfaldet i en parkeringskælder på Amager. Gruppen var på vej til en anmeldt demonstration foran Institut for Menneskerettigheder, men nåede ikke at parkere bilerne, før de blev overfaldet af en gruppe på ca. ni personer.

    Ifølge Anders Gravers var det »autonomt udseende« personer med sort tøj og sorte masker, der slog med jernstænger mod forruden, sideruderne og bagruden af bilen. En kvindelig demonstrant fik en sodavandsflaske i hovedet, mens to andre demonstranter blev slået flere gange i hovedet med en jernstang. De blev efterfølgende kørt til skadestuen på Amager Hospital og syet med mellem 5 og 11 sting i hovedet.

    »Jeg anser det som et drabsforsøg på en partileder for et lovligt parti,« siger Anders Gravers, der ikke blev mere medtaget, end at han kunne indlede demonstrationen lidt senere end planlagt.

    […]

    Ifølge Per Larsen, chefpolitiinspektør ved Københavns Politi, er det ikke første gang, at demonstranter opspores, inden de når ud med bannerne.

    »Der er nogle få, både på højre- og venstrefløjen, som er meget stærke i troen og ikke vil lade demokratiets spilleregler gælde. Vi kan gang på gang konstatere, at risikoen for politisk motiveret vold er til stede,« siger han.”

    Oploadet Kl. 17:51 af Kim Møller — Direkte link71 kommentarer

    71 Comments »

    1. Det er grotesk derfor burde man også skrive alle de læserbreve om disse udemokratiske venstrefløjsekstremisters ageren og deres foragtelige opførsel.

      Nå ja og vores plaltede medier burde den ondenhylemig også have den store tur, eftersom deres valg og især fravalg er så langt ude i skoven.

      Bilder disse røde bladnegere sig virkelig ind at de er en reel magt i Danmark, ja selvfølig er de vel det, men når det er på løgne og fortielser tja så ligner deres magt vel mere diktatur end demokrati.

      Kommentar by whodares — 24. oktober 2007 @ 18:03

    2. Hende der var blevet ramt af en tåregasgranat var i Go’Aften Danmark på TV2 forleden med hendes mor (der er læge). Pigen lød ikke for kløgtig, og var en typisk follower. Hendes argument for at rejse sagen var, at hun “ville have noget erstatning”. Hun havde ingen synlige mén.

      Kommentar by Jakob — 24. oktober 2007 @ 18:09

    3. Ulækkert med en sådan presse-censur. Vi lever jo nærmest i et diktatur, hvor ikke alle er lige for loven.

      Føj !

      Kommentar by Cicero — 24. oktober 2007 @ 18:23

    4. Puha, det er godt nok rystende at læse. Hvor er det kvalmende at man intet kan læse om sagen i medierne. Fy for for helvede og jeg som troede at vi trods alt havde en forholdsvis fri presse.

      Kommentar by JP — 24. oktober 2007 @ 18:23

    5. Måske at overdrive en anelse, Cicero? :) Men det er helt tydeligt, at de venstreorienterede journalister – som der som bekendt er stort flertal af – filtrerer nyhederne ganske grundigt efter deres egen politiske overbevisning, og vinkler historierne derefter.

      Kommentar by Jakob — 24. oktober 2007 @ 18:24

    6. SÅ vidt jeg husker fra i morges da jeg læste JP, så har de faktisk skrevet et lille stykke om at demonstrationen og Anders Gravers blev overfaldet.

      Men korriger mig endeligt hvis jeg tager fejl…..

      Kommentar by superman — 24. oktober 2007 @ 18:34

    7. Der må for fanden være kamera i området der kan have filmet voldspsykopaterne?

      Mike

      Kommentar by Onion — 24. oktober 2007 @ 18:54

    8. 180grader har historien her.

      Med udtalelser fra Per Larsen, der i indirekte vendinger giver indtryk af at politisk vold begås af BÅDE højre- og venstreorienterede bøller. Og, tænker læseren sikkert, så er de jo lige gode om det.

      Kommentar by Mallebrok — 24. oktober 2007 @ 18:58

    9. Tja det må man håbe, men gør dig intet håb da SIAD blev angrebet i Valby borgerhus måtte de selv stå for al opklaringsarbejde og selv kontakte politiet når der var relevante spor de mente politiet burde kigge på (bla direkte indrømmelser på div venstreekstremistiske sites)Politiet tja de gjorde intet ikke engang det at tage skide fingeraftryk på den flaske der var kylet efter SIAD gruppen kunne de finde ud af, heller ikke selvom SIAD gjorde dem opmærksomme på det.

      Så nej alle er bestemt ikke lige for loven og der bærer medierne deres meget store ansvar ved deres agiteren og mikrofonholderi overfor de venstreekstreme imens modparten (dette tilfælde SIAD) aldrig bliver hørt, de får end ikke lov til at forsvare sig imod den dæmoniseren venstrefløjen og deres sammensvorne journalisterne bedriver i mod dem gang på gang.

      Kommentar by whodares — 24. oktober 2007 @ 19:00

    10. Jamen SIAD er da ikke højreorienteret, er de? Et det ikke en forening der består af medlemmer fra hele det politiske spektrum?

      Jeg er i øvrigt godt skuffet over Jyllandsposten (min favoritavis hvad kultur og politik angår), at de er rendt af pladsen hvad angår denne sag. Mener Jyllandsposten ikke at SIAD har ytringsfrihed? Hvad blev der af JP’s kamp for ytringsfriheden?

      Kommentar by Janne — 24. oktober 2007 @ 19:10

    11. Eneste rolle SIAD har at spille med succes: martyrrollen.

      Resten fucker de up. Ærgerligt med alle de skønne, spildte kræfter.

      Kommentar by steen — 24. oktober 2007 @ 19:16

    12. @9 Janne
      (hvis din kommentar er til Per Larsens udtalelse)

      Nej SIAD er ikke højreorienteret i politisk betydning. Men MSM bruger højreorienteret på en anden måde, nemlig:
      højreorienteret = stram udlændingepolitik
      For MSM er det nærmest et skældsord.

      Per Larsen har igen udtalt sig mindre heldigt. Han giver indtryk af at vi har problemer med vold fra både højre- og venstreorienterede. Men helt ærligt – hvem er det der har PET bodyguards, og hvilke uroligheder er det der lige har kostet 70 millioner kroner?

      Kommentar by Mallebrok — 24. oktober 2007 @ 19:29

    13. I går fik vi da serveret et stort forsidefoto af en uskøn 14-årig adfærdsvanskelig lægedatter og venstreekstrem , der vist var blevet ramt af en af politiets gaspatroner, og den havde fået mascaraen til at løbe ud. Moren ville vist melde politiet til politiet.
      Lidt får vi da for vores penge;-)

      Kommentar by morlille — 24. oktober 2007 @ 20:28

    14. @10. Hvad er det for noget smagløst pis?

      SIAD er dem i dette land der kæmper med åben pande, og oprigtige holdninger om frihed og demokrati, og så trækker du bare på skuldrene over at de forfølges med vold?

      Forpulede idiot.

      Kommentar by Peter — 24. oktober 2007 @ 21:01

    15. Det tyder på at også Jyllandsposten har selektiv ytringsfrihed. Lige som Mette Winge og de andre 11 forfattere, der mener at vi kun skal udtrykke os, hvis vi kan gøre det med strittende lillefinger og ynde.

      Kommentar by Janne — 24. oktober 2007 @ 21:04

    16. JP havde faktisk en artikel om overfaldet i tirsdagens papirversion, øverst til højre på side 5 – ret skal være ret. Man får at vide at en kvinde fik en sodavandsflaske i hovedet, mens to blev slået flere gange i hovedet med “en jernstang” (altså én). Samt at de skadede blev syet med mellem 5 og 11 sting.

      Der gøres imidlertid hvad der kan for at underspille det. Gravers udtaler, han anser det som drabsforsøg på sig selv, hvorefter journalisten tilføjer “..siger Anders Gravers, der dog ikke var mere medtaget end at han kunne indlede demonstrationen lidt senere end planlagt”.

      Bagefter følger sidste trediedel af artiklen, der er tilegnet vagleder ved Københavns politi Jakob Kristensen. Som han siger: “Noget tyder på, det var nogle der ikke var enige med vedkommende”. Hvorefter sagen relativeres – “både på højre- og venstrefløjen” og så videre i den dur.

      Henrik

      Kommentar by Henrik Krog — 24. oktober 2007 @ 21:16

    17. Som tingende udvikler sig er vi desvære nød til at forsætte kampen, på rødfasicterne og muslimernes plan, d.v.s. med vold !
      Så jeg logger af her fra, og illegalt som vores modstandsfolk gjorde det……… slut.

      Kommentar by M16 — 24. oktober 2007 @ 22:11

    18. Som tingende udvikler sig er vi desvære nød til at forsætte kampen, på rødfasicterne og muslimernes plan, d.v.s. med vold !
      Så jeg logger af her fra, og fortsætter kampen for et: Danmark for Dansker og for de udlændinge der vil være en del af mit land. Så vi for fortsætter kampen (som nu bliver voldelig) illegalt som vores modstandsfolk gjorde det……… slut.

      Kommentar by M16 — 24. oktober 2007 @ 22:15

    19. 16

      M16

      Ikke alle muslimer er voldelige og vold er ikke nogen løsning.

      Kommentar by Janne — 24. oktober 2007 @ 22:36

    20. @16 M16
      “……… slut.”

      Året er ikke 1944. Du kan ikke skade jernbanedriften mere end DSB allerede gør det, og lad være med at bekymre dig om stikkere, du står allerede registreret i hundredvis af logs. Tiden er en anden, og måden at kæmpe på er en anden. Den vigtigste kamp sker i medier og på nettet, fortsæt kampen her hvor det gælder.

      Kommentar by Mallebrok — 24. oktober 2007 @ 22:38

    21. Vi vil have et hus til ‘højreorienterede’ hvor vi bedre kan planlægge manifestationer, og rekruttere flere folk. Når bare vi er nogle flere vil problemet med volden fra fascisterne jo løse sig selv.

      Er der ikke nogen der har lyst til at repræsentere forsamlingen og tage en snak med Ritt?

      Hun har da lige vist at hun er skidefornuftig mand…

      Kommentar by Balder — 25. oktober 2007 @ 00:48

    22. Kort notis på Danmarks Radio:

      “Kort forinden var anti-islamforeningens talsmand, Anders Gravers, nemlig blevet overfaldet af flere mænd i en parkeringskælder.”

      http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/10/21/192342.htm

      Understatement…

      Kommentar by Knute — 25. oktober 2007 @ 02:44

    23. -> Supermand

      “SÅ vidt jeg husker fra i morges da jeg læste JP, så har de faktisk skrevet et lille stykke om at demonstrationen og Anders Gravers blev overfaldet.

      Men korriger mig endeligt hvis jeg tager fejl…..”

      Jeg lavede faktisk en søgning på jp.dk for at se om de skulle have skrevet noget om sagen. Hvad hedder artiklen – så laver jeg lige en opdate med beskrivelsen i papir-udgaven.

      Kommentar by Kim Møller — 25. oktober 2007 @ 03:18

    24. Det jag tänker på är om dessa “vänsterradikala” faktiskt är redan idag muslimer som bara imiterar luvavänsterns utseende ?

      Kommentar by Matti från Finland — 25. oktober 2007 @ 07:42

    25. Konspirationsteori, eller bare konvergens af interesser?

      Det er velkendt, at grupper på den ekstreme højrefløj under Den Kolde krig havde meget lang line ift. myndighederne i de vestlige lande. Jeg har en tv-serie fra BBC om Gladio-samarbejdet, hvor en tidligere højtstående CIA-officer hævder at der faktisk var en fælles udstukket politik om dette. Sandt eller falsk, faktum er, at ofte anløbne grupper med fascistiske sympatier, kriminel virksomhed og planer om statskup i f. eks. Belgien eller Italien, samarbejdede med Gladio, som skulle stå for undergrundsarbejde ifb. med en invasion fra Warszawapagten. Herhjemme brugte FET som sikkert bekendt Hans Hetler-gruppen til særlige opgaver.

      Jeg nævner dette historiske kapitel, fordi det måske kan kaste lys over nogle af de ting vi oplever i disse år, og som måske denne tråds historie er et eksempel på. Under Den Kolde Krig var kommunismen fjenden, og venstrefløjen i de vestlige lande potentielle kollaboratører. Derfor er det logisk nok at de vestlige efterretningstjenester ville trække på deres modpoler i de lokale miljøer.

      Kunne den samme logik gøre sig gældende i dag? Med den statslige kommunismes bortfald på verdensscenen er det i øjeblikke kun islam som kan tillægges et parallelt trusselspotentiale. Modsat under kommunismen er der ikke tale om en strategisk militær trussel rettet mod vores lande, i det mindste ikke endnu, til gengæld er antallet af kollaboratører og potentielle rekrutteringsemner uendeligt meget større. Ingen kan efter episoder som Motoon og Pope Rage være i tvivl om, at vores indre sikkerhed er højst ‘volatil’, eller eksplosiv. Allerede nu lægger dette voldspotentiale i ghettoerne begrænsninger på den udenrigspolitiske handlefrihed i Frankrig og Storbritannien.

      Hvor passer så de traditionelle højre/venstregrupperinger, og deres nutidige knopskydninger, ind i dette? Venstrefløjen er ved at smelte sammen med den militante islam. Er de ikke formelt samarbejdende, er de de facto-støtter og apologeter. Terrorisme fra venstrefløjen som vi kendte det i 1970’erne eksisterer vistnok ikke i dag. Det er også meget vanskeligt at se dem deltage i “martyr”-aktioner sammen med deres kampfæller. De besidder et betydeligt voldspotentiale, som skulle være oplagt for alle her, men næppe af et omfang som gør dem til potentielle samfundsomstyrtere eller bombeterrorister. Man kan heller ikke forestille sig at de ville lægge sig ud med muslimerne, og sætte ghettoerne i brand. De er en royal pain in the ass, næppe mange indenfor politi og PET elsker dem, slet ikke betjenten på gaden, men problemets omfang er vel negligibelt sammenlignet med krudttønden i ghettoerne.

      Mit helt ukvalificerede lægmandsgæt er derfor, at de alene af denne grund får lang line af politi og PET. Ressourcerne skønnes at være vigtigere brugt i forhold til undergravende aktiviteter i de muslimske miljøer.

      Men jeg kan også sagtens forestille mig, at det drejer sig om mere end en lang line. Hvem kan potentielt tænkes at anspore til optøjer i ghettoerne? Sådan nogle som os, mine damer og herrer. Sådan nogle skinheads og hooligantyper som os kan finde på hvad som helst ….. seriøst, det er nok ikke på denne måde vi kan betragtes som en trussel. Vi udfordrer imidlertid den apologetiske konsensus, og vi holder os ikke tilbage fra at omtale islam i stærkt nedsættende vendinger. Enkelte har endog udsendt ‘opflammende’ og blasfemiske videoer på nettet. Så under de rette / værst tænkelige omstændigheder kunne vi antænde en ny Motoon som bliver langt værre end den første, med tab for industri samt diplomatiske forviklinger til følge.

      Og vi udfordrer og forsøger at oplyse om tiltag som Euromed. Hele den europæiske mainstream satser tilsyneladende på at dette projekt, som vil ændre vores samfund irreversibelt, skal køre på velsmurte skinner. MSM omtaler det overhovedet ikke, kun ’sådan nogle som os’. Er vi en trussel mod det bestående? Jeg ved ikke om det er for store ord at bruge, men at vi åbenlyst og skamløst bruger vores demokratiske ret til at skabe opmærksomhed om disse ting, kan godt opfattes som en trussel mod ‘det bestående’.

      ‘Det bestående’ er i dag ikke den borgerlige samfundsorden, det er en konsensus som siger, at islamificeringen af Europa ikke må forstyrres.

      I dette perspektiv kan jeg sagtens forestille mig, at venstreekstremisterne kommer belejligt til hånde som ‘det beståendes’ stormtropper. Jeg har selvsagt ikke noget belæg for at hævde, at dette er en officiel, men hemmelig politik, dikteret fra oven. Dette ville være en konspirationsteori. Alternativt kunne der være tale om et de facto-samarbejde, hvor disse ekstremister får lang line fordi man konstaterer, at de gør et nyttigt arbejde ved at sabotere vores møder og demonstrationer.

      Blogosfæren: Hvis De vil vide mere.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 25. oktober 2007 @ 11:32

    26. #23 kim møller

      Den hedder “demonstranter overfaldet”.

      Kommentar by Lotte — 25. oktober 2007 @ 13:05

    27. Tak til alle herinde for støtten og oplysningerne til folk mens vi restituerede os. Her er de sidste ting vi har lagt ud, http://www.siad.dk

      Kommentar by Anders Gravers — 25. oktober 2007 @ 13:16

    28. citat Kim Møller: “Tudehistorierne fortsætter..”

      Kommentar by Allan — 25. oktober 2007 @ 13:18

    29. naturligvis løgn fra enden til anden…bare et spørgsmål: Hvorfor gik de “fredelige” SIAD rundt med stiksikre veste? Løgn og latin kære Kim.

      Kommentar by Allan — 25. oktober 2007 @ 13:19

    30. ->#28 Allan

      “Hvorfor gik de “fredelige” SIAD rundt med stiksikre veste?”

      Kunne det være fordi de har en vis erfaring med hvad vesntrefløjens stormtropper er i stand til at finde på når de først går amok. Bare tænk på hvordan Nørrebro er blevet smadret gang på gang inden for det seneste års tid.

      Kommentar by JensH — 25. oktober 2007 @ 13:47

    31. #28

      Ja, øv, gid de ikke havde…

      Eller har du en mindre perfid pointe med ovenstående lort?

      Kommentar by Raist — 25. oktober 2007 @ 13:50

    32. kunne det være fordi de var opsat på slagsmål og vold?

      Kommentar by Allan — 25. oktober 2007 @ 14:18

    33. Venstrefløjens definition på en fredelig højrefløj lyder, ifølge Hvad Allan siger, til at være nogen der ikke er så besværlige at slå ihjel.

      Jeg begynder virkelig at få en fornemmelse af hvordan det må have været et leve i Europa i 30,erne. Vi ser historien gentage sig udefor vores gadedøre.

      Der foregår en massiv dæmonisering af ofrene for politisk eller religøst motiveret vold, samtidig med at volden bagateliseres eller bortforklares som tilfældig kriminalitet.

      Da Ariel Sharon gik en tur på tempelbjerget og dermed fremprovokerede den nr. et eller andet entifada, virkede hele historien på mig som noget meget fremmedartet, der slet ikke kunne forekomme i danmark.

      I dagens Danmark er der folk der seriøst mener at det var provokerende at Pia Kjærsgård bevægede sig ud på kristiansborgs slotsplads, imens diverse bogstavskombinationer demonstrerede derude.

      Hvis en Jøde blev slået ihjel på Nørrebro for at komme gående med Israelsk flag og kalot på hovedet, hvad ville der mon så stå i Aviserne næste dag.
      Jeg gætter på noget i retning af:

      GROV OG UNØDVENDIG JØDISK PROVOKATION

      I disse tider for vi virkelig fornemelsen af hvordan det må have været at leve i en fascistisk stat.

      Kommentar by Sortalf — 25. oktober 2007 @ 14:32

    34. #32

      ‘Braking News’: Forsikringsudbetalinger stoppes.

      Personer der har benyttet sikkerhedsseler, vil ikke længere modtage erstatning, for som branchen siger: ‘Brugen af sikkerhedssele er jo en sikker indikation af at den skadeslidte på forhånd har planlagt og ønsket at komme til skade’.

      Kommentar by Raist — 25. oktober 2007 @ 14:33

    35. Hvorfor går Poltiet med beskyttelsesdragte og hjelme, Allan?

      Jeg synes vi to skal tage undercover med på SIADs næste demonstration. Sammen. Hånd i hånd. Så kan Møller få lov at skygge os og skrive et blogindlæg om det.

      Jeg tør godt. Tør du?

      Kommentar by DaLi — 25. oktober 2007 @ 14:57

    36. Nej, det tør han ikke den lille rotte, ganske som han ikke tør at tage en kalot på hovedet og en Davidstjerne på brystet, og så bevæge sig ud i en tilfældig større by. Det gør jøderne så heller ikke…………….

      Kommentar by Cicero — 25. oktober 2007 @ 16:05

    37. Er der nogen der ved, om Jyllandsposten har gjort noget som helst reelt for at råde bod på den journalistiske fadæse, de var meddelagtige i den anden dag?

      Får vi snart en afslørende forsidehistorie at se på JP?

      Hvad blev der af ham Søren Munch? Var hans tale om Journalistisk integritet bare blæver eller mente han det alvorligt?

      Personligt synes jeg simpelt hen ikke en kort artikel på side 5, hvor JP tilmed deler sol og vind lige mellem ofre og voldsmænd, er tilstrækkeligt til at redde avisens ære.

      De burde bruge mindst 2 hele sider på at fortælle hele den grufulde historie og stille spørgsmålet til læserne, hvor meget demokratiet egentligt er værd, hvis en gruppe fredelige mennesker kan blive overfaldet på så brutal vis, for dernæst at blive hængt ud af en samlet presse, i hvad der kun kan betegnes som en velorganiseret journalistisk løgnehistorie.

      Interesserer det slet ikke JP, at der i Ritzaus Bureau åbenbart sidder nogle journalister, der helt åbenlyst forfatter løgnehistorier.

      JP vandt rigtig meget troværdighed ved deres optræden under Muhammedkrisen, men hvor længe tror de, at de kan bevare den troværdighed, hvis ikke de opgiver den rødfascistiske linie i denne sag og begynder at skrive sandheden?

      En rigtig god start ville være at JP skrev en længere serie artikler om undertrykkelsen af politisk “ukorrektes” menneskerettigheder.

      Kommentar by Mackety (Islamofob) — 25. oktober 2007 @ 16:14

    38. *Psssst* de kunne jo så lige benytte lejligheden, til at afdække om loven er lige for alle – her tænker jeg på Johnni Hansens flere uger i isolation kontra terroristerne fra Nørrebro, som er ude i løbet af no time.

      Kommentar by Cicero — 25. oktober 2007 @ 16:25

    39. -> 37 Mackety

      Jo, efter sammenstødet med Søren Munch kom der en lille forkølet artikel i 1. sektion den 23. ds. i øverste højre hjørne side 5. JP-arkivet kan være tungt at danse med og sommetider går der nogle dage, inden man kan finde et link, det lykkedes ikke for mig. Jeg sidder her med et udklip af artiklen. Den har overskriften “Demonstranter overfaldet” og er skrevet af helle.tougaard@jp.dk og marie.hauberg@jp.dk .

      De kunne have fået meget mere ud af den historie, hvis de havde villet. Men, Munch blev jo tydeligt nok ramt på sin faglige ære, og det skal han lige sunde sig over. Jeg mener, at diskussionen må have sat sig spor, det er i hvet fald ikke din skyld, hvis det ikke er sket, du skrev nogle bragende gode indlæg. Det var i det hele taget mange fine indlæg på den tråd.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 25. oktober 2007 @ 17:16

    40. >39 Mette

      Hæ, ja den på side 5 havde jeg set, men jeg synes ligesom du slet ikke det er tilstrækkeligt når det drejer sig om så alvorlig en sag.

      Havde det nu for eksempel været ham den perifere Rune Engelbrecht (som tilfældigvis er pals med Seidenfaden), der var blevet smadret til ukendelighed af f.ex. Nazi-Jonni og hans greve-klub, så skulle du bare se, hvor alle medierne havde haft historien stort slået op på forsiderne.

      Hvorfor den forskelsbehandling?

      Kommentar by Mackety (Islamofob) — 25. oktober 2007 @ 17:44

    41. >39 Mette

      Hov forresten. Tak og i lige måde :)

      Kommentar by Mackety (Islamofob) — 25. oktober 2007 @ 17:45

    42. Åh lille dum i hovedet, hvorfor tror du at Anders Gravers går med stiksikker vest ??

      Tænk dig nu rigtigt godt om åndspygmæ !

      (Men selvfølig ved du godt hvem det er der ikke kan tåle andres mening, og som følge deraf forfalder til vold, derfor ved du også godt hvorfor i venstreekstreme psykopater ikke behøver at gå med stiksikker vest i modsætning til jeres “politiske modstandere” og de andre der ikke lige gør som i befaler)

      Kunne det være fordi at de SAMTLIGE gange de har forsøgt at lave FREDELIGE (for det er det vel når man kun er bevæbnet med Dannebrogsflag) LOVLIGE demostrationer er de blevet overfaldet af dine facistiske venner (og stadig kalder i andre for facister måske skulle i sætte jer ind i hvordan facister katagoriseres)hver eneste fucking gang.

      Og jeg gætter på at Anders Gravers postkasse og mailbox dagligt er fyldt med trusler fra dine småpsykopatiske venner både de røde og de ideologisk sorte !

      Ikke fordi jeg regner med at du fatter alverden, så egentligt var dette spild af tid, jeg burde bare følge mit eget råd om at lade være med at fodre trolls som dig, men dette var sgu så eventyrligt dumt skrevet af dig at jeg et øjeblik glemte reglen.

      Det er pissesvært når man engang har sagt A ikke lille Ahllan, og alfabetet er ved at løbe ud for dig og dine medskyldige, og desvære for jer er det ikke kun jeres stupiditet i gør jer skyldige i !

      Kommentar by whodares — 25. oktober 2007 @ 18:01

    43. Tja…
      en masse dyre ord. Tør i også melde jer ind i SIAD og deltage i deres demonstrationer?

      Kommentar by Jesper Østerholm Rasmussen — 25. oktober 2007 @ 18:07

    44. Jeg har små børn og arbejder i det offentlige så jeg tør ikke… Jeg ville miste mit arbejde og udsætte min familie for fare.
      Der er en grund til at SIAD har flest ældre medlemmer, de har ikke så meget at tabe, hverken karriere mæssigt eller hvad angår liv og helbred for sig og sine. Alle de unge ekstreme freaks har intet at gøre i SIAD. SIAD henvender sig til almindelige demokratisk indstillede borgere som ønsker fred, ytringsfrihed og demokrati, sådanne mennesker har desværre for meget at tabe ved at insistere på de nævnte værdier.

      Kommentar by Jesper Østerholm Rasmussen — 25. oktober 2007 @ 18:15

    45. Det viser sig desværre igen og igen, at ytringfriheden ikke gælder dem der tør kritisere det multietniske eksperiment og i særdeleshed Islam og den pædofile såkaldte profet Muhammed.

      Jer er overbevist om at PET å have kendt til attentatplanerne, akkurat som i Vollsmose sagen og attentatplanerne mod Michael Ellegård, og de ikke orienterede dem om attentatplanerne helt bevist, da de jo bare fik løn som forskyldt.

      Det er også grotesk at man helt bevidst anholder demonstrationsdeltagere på vej mod demonstrationen.
      Deltagere der skulle være med til at sikre demonstranternes sikkerhed på hjemvejen, da de voldelige kommunister end ikke tøver med at banke ældre mennesker ned med jernrør.

      Er det nu vi skal begynde at glæde sig over at Ritt Bjerregård er ved at give efter for deres terror, vold og hærværk og som belønning give dem et nyt “ungdomshus” hvor de i ro og mag kan sidde og planlægge mere politisk vold.
      Indsamle flere midler til forbudte terrororganisationer og generelt oplære forvirrede unge mennesker at hade samfundet og bekæmpe det militant?

      Er folk ved at glemme den terror som de venstreekstremes store idoler i Rote Arme Fraktion og Blekingegadebanden.
      Skal man fortsætte med at uddanne og belønne disse voldspsykopater på skatteydernes regning.

      Overfaldet og drabsforsøget med Siad medlemmer skriger bare til himmelen om at sætte en stopper for disse voldspsykopater og ikke fortsætte med at opildne og belønne dem til at fortsætte.
      Heri spiller medierne en klar rolle.

      Den manglende dækning og afstandtagen taler sit tydelige sprog.
      Næ, så var episoden fra Holte jo klart meget værre.
      Et medlem fra det tidligere Dansk Front sparker ud efter en perker der havde spyttet efter ham.
      Se det er terror af værste skuffe og alle forsiderne skal da klart ryddes med det samme.
      Det samme da undertegnede prøvede en anderledes vinkel i efterforskningen af det uopklarede attentat på Rikke Hvilshøj, men så fik politiet jo fjernet fokus på muslimerne og de rødes vold imens, og PET fik kunne få lidt backup af deres absurde påstande om at venstrefløjen jo var harmløs og højrefløjen nogen voldelige umennesker der spiser spædbørn til morgenmad.

      Der er noget gennemsyret og råddent i vores ssmfund, og det leder alt sammen hen på de kære muslimer som systemet gør ALT for at dække over.

      I søndags blev folk forsøgt banket og knivmyrdet, men mediernes fokus var ALLE andre steder, herunder at man forsøgte at gøre en stor historie ud af at 2 demonstrationsdeltagere havde haft tandbeskyttere i lommen.
      Tandbeskyttere yder o forvejen en ringe beskyttelse mod jernkøller og autonome knive, men da klart at disse skulle anholdes og tilbageholdes uretmæssigt i 6 timer?

      Måske PET håbede på at de autonome fik en chance for at gøre deres arbejde færdigt??

      Undskyld evt stavefejl, jeg er fucking pissed off lige nu.

      Kommentar by J..... B....... — 25. oktober 2007 @ 21:01

    46. #43 ER skam medlem……ER DU ?

      Kommentar by whodares — 25. oktober 2007 @ 21:46

    47. Nå du svarede selv så jeg forstår at det er du ikke, men er din kommentar så ikke en smule malplaceret ?

      Men en ting er helt sikkert ovenpå dette (endnu engang, og fra samme kant)vil jeg engagere mig meget mere end før i SIAD og deres virke

      Kommentar by whodares — 25. oktober 2007 @ 21:53

    48. #46 Ok… du lever som sådan op til dit navn, omend du stadig er en af de talløse annonyme der ikke står frem med navns nævnelse, det er fair nok, det er en ikke et læserbrev du skriver…
      Men spar mig for dit bullshit, bag din “whodares”, maske.
      Dette sagt i al venskabelighed, jeg mener vi har nok at være uenige med. :)

      Kommentar by Jesper Østerholm Rasmussen — 25. oktober 2007 @ 23:54

    49. # 46 iøvrigt æder jeg jeg med glæde din slags til morgenmad, fatter ikke hvad du kan bidrage med som i SIAD.

      Kommentar by Jesper Østerholm Rasmussen — 26. oktober 2007 @ 00:03

    50. Ja, ja, det er jo tankevækkende, at socialrådgiveren synes, at SIAD roligt kan bruge sine gamle medlemmer som kanonføde, mens de rigtige mennesker skånes aht. til sig og sine. Det svarer egentlig ganske godt til mine erfaringer fra arbejde i behandlersystemet samt til den sidste tids avislæsning.

      En anden fra godhedsindusrien – Jørgen Poulsen fra Røde Kors – har netop meddelt, at han vil give de afviste irakere amnesti. De tilhører også gruppen af de rigtige menneske, og hvis der er nogle gamle imellem, kan man jo altid gøre en undtagelse for deres vedkommende, evt. undlade at give dem mad, så sparer man returbilletten.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 26. oktober 2007 @ 05:54

    51. P.S. Jeg har nogle grå hår i pandehåret, men så længe de ikke har bredt sig yderligere, sparer jeg kontingentet til SIADs ollekolle.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 26. oktober 2007 @ 05:57

    52. Skulle måske overveje at farve dem aht. mig og mine.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 26. oktober 2007 @ 05:58

    53. Man kan selvfølgelig også udnytte ressourcerne maksimalt og melde de gamle irakere ind i SIAD. Om de demonstrerer for det ene eller andet kan vel være hip som hap, og de fatter nok alligevel ikke en brik eller tror, at de er på jihad. Det bliver så spændende at erfare, om de hætteklædte med knivene og jernstængerne går løs på dem med slør. Hvis ikke, er det vel danske aktivister, og så får vi det opklaret.

      Go` morgen, snart er kaffen klar. Håber vi alle får en god dag.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 26. oktober 2007 @ 06:25

    54. Et sådant overfald er dybt råddent og kriminelt, og jeg går ud fra at politiet har sikret sig overvågningsvideoerne. Kontakt TV2 og få disse videoer bragt i deres kriminalprogram, så vi alle kan se, hvad der er foregået. Men husk lige at tage en slapper først. Hysteriske anklager om drabsforsøg får Anders Gravers hverken politi eller journalister til at tage for gode varer, og overfaldet er beskidt nok, til at der ikke er nogen grund til absurde overdrivelser. Tilsvarende er der gode grunde til at mistænke politiske modstandere som AFA, men normalt farer de ikke helt så voldsomt frem. Jeg har heller ikke set hverken mobilisering eller efterfølgende jubel i miljøet, så der skal lige bedre beviser frem. Bemærk at politiet kronisk har kaldt det interne optøjer, når venstre- og højrefløj har været udsat for overfald. Politiet tager politiske overfald på menigmand overraskende afslappet.
      Pressen har tilsvarende beskrevet dette overfald lige så tilbagelænet, som den plejer. Det kan være svært at fordøje, når man selv sidder midt i det, men pressen skriver som hovedregel blot politiets rapporter af. Anders Gravers har desværre været kendt for at overdrive en del. En par aviser brændte sig på at forudrapportere om tusinder af deltagere til demonstrationen i Bruxelles, hvor der kun kom en brøkdel. Og demonstrationen druknede en del i voldsom intern ballade mellem arrangørerne. Det gør altså ikke pressen venligtsindet, når man har råbt “ulven kommer” for mange gange, selv når der kommer en rigtigt historie, som dette nye overfald.
      Samtidig nytter det altså ikke, at sidde i en uge og holde på billederne og historien, samtidig med at Anders Gravers brokker sig over, at ingen kender den. Vi har nettet nu, så både billeder og historie burde have været offentliggjort inden for få timer. Og hvor er Dansk Folkeparti i denne her sag? Dette overfald er da dokumenteret langt værre, end det mod Pias Kjærsgaard. Se dog at få Dansk Folkeparti til at tage den op, vi kan da ikke acceptere politisk vold her op til valgkampen.

      Kommentar by Bamseline — 26. oktober 2007 @ 09:12

    55. “vi lever i 30erne” – næh for det er faktisk nazisternes fætre der får et par på hovedet.

      I øvrigt imponerende at demonstrere videre efter et “mordforsøg”. Han har lært af pia og hendes blå mærker efter konfettikastene.

      Kommentar by Allan — 26. oktober 2007 @ 13:15

    56. Allan

      Du kommer nok aldrig til at fatte at det er jer der er “Nazisterne”

      Men Nazisterne i 30,erne mente jo også selv at det var de “gode” og retfærdiggjorde deres handlinger på fuldstændig samme måde som nutiden version gør det.

      Kommentar by Sortalf — 26. oktober 2007 @ 13:31

    57. 48# Jesper.

      Nu tror jeg at mange er klar over hvem jeg er, i og med jeg ALDRIG skjuler mit navn ved private mails, mange faste herinde burde ihvertfald vide det.

      Du siger selv at du ikke tør, men punker mig for at jeg tør noget du vedkender dig at være for fej til (og for min skyld kan vi sagtens lade det komme an på en prøve hvem der æder hvem, vi kan også måle tissemænd…Herrejeremi)

      Du argumentere såmænd selv for hvorfor man på disse debatblogs skjuler sig bag et nick ellers skal jeg hjælpe dig lidt, jeg har endnu ikke fået købt en stiksikker vest, og jeg har et par dårlige erfaringer med at skrive for “kontrovetielt” under eget navn (bla en ridset bil, en indsparket bildør, div trussels breve og mails)nu har jeg godt nok ikke bil mere men jeg har trods alt børn der også bor i den “ghetto” jeg bor i.

      Men jeg skriver nu rigeligt under eget navn….bare ikke her og jeg troede nu du var skarp nok til at gennemskue hvorfor…..Men det var du så ikke !

      Hvad jeg kan gøre i SIAD spørger du tja alene ikke meget men som en samlet gruppe en fandens masse, men hvorfor spørger du ?
      Du har jo som sagt erkendt at du ikke tør så hvorfor nedgøre os der så nu engang tør ?

      Som sagt var der også små grupper i både Tyskland og Rusland der turde gå imod henholdsvis Nazismen og kommunismen…..Og en fandens masse der nok kunne se det farlige i de ideologier men ikke turde gøre noget, lyder det bekendt ?

      Men nu er SIAD kun en gruppe jeg støtter, men den gruppe jeg tror på sigt kan skabe mest debat i og med den er apolitisk og kun har kampen mod ideologien islam som fællespunkt, for ikke at glemme at den gør det med lovlige og fredelige midler hvilket jeg mener skal prøves først.

      Kommentar by whodares — 26. oktober 2007 @ 20:20

    58. #43 Ja! Jeg er medlem af SIAD, og blev overfaldet ved et foredrag på Valby Medborgerhus! Gangen flød af glasskår og blod bagefter. Var der ellers noget, din lille spindemide?

      Kommentar by Anna Lyttiger — 27. oktober 2007 @ 01:19

    59. Nu skal man jo huske på at SIAD medlemmer langt hen ad vejen selv er ude om de reaktioner de møder…hvis du spytter på et andet menneske og alt hvad han/hun holder kært, skal du ikke komme og pive over at få flade bagefter…opfør dig ordentligt fra start af, så blir reakttionerne nok også bedre…

      SIAD er en større trussel mod DK end nogen muslims nogensinde blir…

      Kommentar by SDK — 27. oktober 2007 @ 02:47

    60. allahn, du læner dig op af en røvfuld.

      Kommentar by mike — 27. oktober 2007 @ 12:15

    61. Efter at ha surfet på nettet fandt jeg følgende indlæg på en af de autonomes hjemmesider om overfaldet. Det ligner sgu en tilståelse:
      http://anarcho.dk/anarkiforum/view.php?id=13130

      Kommentar by Marko — 27. oktober 2007 @ 13:44

    62. -> 58 Anna Lyttiger

      Jeg vælger indtil videre at tro, at indholdet af det, der driver SIAD, ikke varierer synderligt fra, hvad de fleste af os her på siderne har i hjertet. Men SIAD har et problem med formen, som fx også Pia Kjærgaard har haft det og lært af. Ikke mindst på nettet er vi alle politiske pionerer og i en læreproces.

      SIAD kunne med fordel dæmpe tonen ved bl.a. at luge lidt ud i sproget på sin hjemmeside. Det behøver ikke at være meget, men som det er nu, tror jeg at man skyder flere fra sig end man tiltrækker, og det er jo ærgerligt.

      En god korrekturlæser vil ikke være at foragte og kan få luget ud i sætninger som denne, der stammer fra jeres beskrivelse af overfaldet i parkeringkælderen:

      “Et ældre medlem af SIAD ligger livløs på kældergulvet og får sig rejst op.”

      Jeg ved godt, hvad I mener, men det virker ikke overbevisende, det virker overdramatiserende, selv om situationen uden tvivl må have væet dramatisk. Livløse rejser sig jo ikke op, men jeg kan godt forstå, at man i det chok, som folk må have fået og sikkert stadig går rundt med i sig, kan komme til at skrive sådan noget.

      Før og under jeres demonstration i Bryssel fungerede jeg som en slags udenrigskorrespondent, idet jeg sendte masser af indlæg til Norge om den og underskriftindsamlingen, Terry Davis modbydelige reaktion osv. Folk var interesserede, og da jeg begyndte at opfordre til at skrive under på protestlisten mod forbudet mod demonstrationen, kunne jeg se, at der straks efter begyndte at kommme mange norske navne på listen. Det fortsatte, og folk skrev og spurgte mig om SIAD. jeg henviste til jeres hjememside.

      Men det var et problem for mig, at forbindelsen til jer blev afbrudt, da I var i Bryssel. Jeg var da henvist til at holde tråden varm med andre end direkte kilder fra jer, og det var en svaghed i kommunikationen.

      Derfor synes jeg, at I en anden gang skal forsøge at referere løbende tilbage til hjemmesiden evt. ganske kort i dagbogsstil og helst både på dansk og engelsk, så at jeres version også kommer frem. Send på forhånd meddelelser ud om, at I vil gøre det.

      I har selv beklaget jer over referaterne på Gates of Vienna og andre steder. Men vær forberedt på, at andre vil forsøge at spænde jer for deres vogn, sådan er det altid i politik, det kan ikke undgås.

      Venligt ment. :-)

      Kommentar by Mette (islamofob) — 27. oktober 2007 @ 14:23

    63. Mette

      Det er rigtigt, hvad Du skriver. Der er ingen grund til at vi lader som om at SIAD ikke er et amatør foretagende. Især ikke når det er så tydeligt for enhver.

      Havde der været tale om et typisk venstrefløjs foretagende, så havde der selvfølgelig også været langt mere styr på den slags. Ventrefløjen er jo som bekendt rimeligt suverene på alle andre områder end politik.

      Vi må tage ved lære og prøve at blive bedre med erfaring. Der har også været mange gode ideer her på bloggen, som godt kan bruges. Det ville selvfølgeligt gå stærkere med det, hvis de der fik de gode ideer, også fik lyst til at hjælpe med at implementere dem – Håber alle føler sig velkomne, til det.

      Kommentar by Sortalf — 27. oktober 2007 @ 15:44

    64. #59 Du ved godt du lever i et land hvor kun ens yttringer er underlagt loven eller….?

      Du mener at man har fortjent at blive overfaldet fordi man påpeger div afskyligheder ved Islam (det er jo ikke noget vi finder på som regel klarer islam så glimrende selv at udstille deres intolerance)

      Og det samme gør du (tør man gætte på at du også mener dig berettiget til vold hvis folk ikke mener som du ? )
      Derfor er venstrefløjen så patetisk og hyklerisk i kalder andre der ikke mener som jer for racister/facister/nazister for at det kan legimitere jeres afstumpede vold, alt imens i er de ENESTE i det politiske landskab der netop bruger facismens/nazismens metoder nemlig gadevolden…..Lidt paradoksalt ville jeg mene (ROLL)

      Ikke engang de selverklærede nazister fra Greve bruger jeres beskidte metoder…..Og i hævder at bekende jer til demokrati, jeg må le !

      Til ham der fandt tilståelsen på det venstreekstremistiske site (jeg sætter nemlig ikke mine cyperben slige steder) send det til SIAD og politiet :-)

      Kommentar by whodares — 27. oktober 2007 @ 19:48

    65. @43 Jesper Østerholm Rasmussen

      Tør du og dine fæller optræde uden maskeringer?

      Gu gør I ej, små pattebørn og tøsedrenge, for så kan de slemme nazipolitier se hvem i er og anholde jer ude på Chris-farmen!
      I er så pissemodige når I kaster brosten og benzinflasker mod politiet, vel vidende, at en dag slår I en ihjel.
      Men I klynker værre end spædbørn med lortefyldt ble når politiet tager lidt hårdt fat på jer!

      I burde have det 21. århundredes største røvfuld, alle I voldspsykopater, og smides i havnen til afkøling!
      Nånej, jeres piersinger ville tynge jer til bunds, og nu er havnen lige blevet renset for forurening af gamle tungmetaller. Så der skal ikke nye i!

      Skvatnagler er I. Nutidens SS og SA fra venstrefløjen. Brutale udemokratiske voldsfixerede stupide idioter i sorte laser og kulørt hår. Men som SS og SA mangler I indholdet mellem ørerne!

      Pyha. Det gav luft!

      Kommentar by Dansk Realist — 27. oktober 2007 @ 22:07

    66. #65 Øhh… Javel, er jeg sådan én :) men hvis du fik luft, så fint nok.

      Kommentar by Jesper Østerholm Rasmussen — 27. oktober 2007 @ 23:51

    67. ->59

      “SIAD er en større trussel mod DK end nogen muslims nogensinde blir…”

      Selvmordsbomber?

      Familiehenrettelser (“æresdrab”)?

      Bekendelse til en totalitær ideologi som deler verden op i troende og vantro, og som har som mål at undertrykke sidstnævnte?

      Overrepræsentation i fængslerne, i voldtægtsstatistikkerne?

      Pisseirriterende lovreligiøse leveregler som forpester omgivelserne ved eskalerende krav om særhensyn?

      Patetisk offerolledyrkelse?

      Religiøs legitimering af kvindeundertrykkelse?

      Tilbedelse af en pædofil landevejsrøver, og hysteri og trusler hvis denne skrækkelige person “krænkes”?

      http://archief.retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_30_C9

      Prøv lige, o! du viise SDK, at forklare mig hvorfor SIAD helt præcis er værre end folk som står for for disse ting – og jeg har ikke noget specielt forhold til SIAD, jeg ligger helt på linje med hvad Mette skriver i #62.

      Men jeg ved udmærket at du ikke kommer med noget svar. Du lægger en lille ildelugtende lort her, og så er du forduftet igen.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 28. oktober 2007 @ 00:54

    68. Jeg fatter fortsat ikke, hvor SIAD ikke får Dansk Folkeparti til at bruge dette i valgkampen. Pia Kjærsgaard har mange gjort klart hvor meget hun afskyer politisk vold – se at få hende på banen mod dette svineri!

      Kommentar by Bamseline — 28. oktober 2007 @ 13:27

    69. Sakset fra marxisternes legeplads:

      “Anonym
      tro ikke på naziløgnene!
      27-10-2007 01:43

      Der har den seneste tid været en tendens til at folk tror på alt hvad de læser på nazi-sider, senest SIADs løgn om at der skulle være brugt knive mod dem i søndags. Anders Gravers, hans kone og deres wannabe-bodyguards fik velfortjente (og mange) tæsk, men naturligvis blev der ikke brugt knive! Tro ikke på alt hvad i læser på nettet, slet ikke når det er på nazisider!!”

      http://anarcho.dk/anarkiforum/view.php?id=13130

      Jeg må give Marko i #61 ret. En ren tilståelse…

      Kommentar by Socialdemokraten — 28. oktober 2007 @ 16:22

    70. Ja jeg ville også mene at det kunne være mandater værd om DF (men helst også andre da vi ellers skal høre venstrefløjen og de frelste kæfte op om at DF er utroværdige)trak tal og episoder om politisk vold frem og da især da venstrefløjen er de ENESTE der benytter sig af den i dagens Danmark.

      Reelt er de jo de eneste sande facister !

      Kommentar by whodares — 28. oktober 2007 @ 19:29

    71. #62 Mette: Jeg var inviteret til et foredrag. Jeg deltager ikke i SIADS demoer, men sad i et iøvrigt aflåst lokale, da det bankede på. Der blev åbnet, da det muligvis kunne være forsinkede deltagere. Det var det så ikke, det var en flok hætteklædte fascister, som bombede os med fyldte sodavandsflasker.

      Det må du altså meget undskylde – hvorledes kan jeg gøre afbigt?

      Kommentar by Anna Lyttiger — 30. oktober 2007 @ 15:40

    RSS feed for comments on this post.

    Leave a comment

    Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper