31. oktober 2007

Naser Khader mistede kontrollen, da Henrik Qvortrup konfronterede ham med historie

Dygtigere politikere er fældet for mindre. Se & Hør kan i dag afsløre at Naser Khader har hyret “sorte håndværkere” til at bygge et “et hegn og en skydeport ved hans hus på Frederiksberg”.

Yderligere interessant bliver det når man ved at Se & Hørs chefredaktør Henrik Qvortrup kender Khader privat.

Hør interviewet her.

Interviewet ord for ord.

Se & Hør-medarbejder: Lige et øjeblik så får du Naser.

Naser Khader: Ja, det er Naser.

Henrik Qvortrup: Hej Naser, prøv lige at høre her. Vi bliver nødt til at skrive den historie, fordi jeg har talt [afbrydes]

Naser Khader: Ved du hvad. Det kan du godt – citere mig for en ting: Du er et svin!, du er et svin!”, det er det eneste du skal citere mig for.

Henrik Qvortrup: Okay.

Naser Khader: Du er et svin!

Henrik Qvortrup: Okay, jamen det gør jeg så.

Naser Khader: Det gør du.

Henrik Qvortrup: Det er godt Naser [griner].

Naser Khader: Du skal nok se – du er et svin er du.

Læs Se & Hørs appetizer: Khader: Sort arbejde i privaten.

  • 31/10-07 (11.19+) TV2 Online – Khader beskyldes for sort arbejde (flere oplysninger, interview med Qvortrup).
  • 13/10-07 (14.15) Nyhedsavisen – Khader beskyldes for sort arbejde.
  • 31/10-07 (14.42) Politiken (RB) – Khader i slagsmål med Se og Hør.
  • 31/10-07 (14.52) Børsen (RB) – Khader overvejer sagsanlæg mod Qvortrup.
  • 31/10-07 (14.52) TV2 Online – Khader: Overvejer sag mod Qvortrup.
  • 31/10-07 (15.45) DR Online – Khader overvejer injuriesag mod Se og Hør.
  • DR valgte mod sædvane ikke at bringe historien fra Ritzaus Bureau, men holdt dog skansen i 3-4 timer. Havde det været en VKO-politiker så var historien blevet leveret som en afsløring. TV2 valgte en mildere variant – x beskyldes, og DR indleder med modsvaret – påstand-mod-påstand.

  • 31/10-07 (16.57) Nyhedsavisen – Andersen: Khader i knibe – trods fuld skrue på spinnet.
  • “Naser Khader har i valgkampen allieret sig med én af Danmarks dygtigste spindoktorer, journalist Ulla Østergaard, der allerede har vist sig at være alle pengene værd.

    I løbet af det seneste døgn har hun udført sit bedste i kynisk spin med det formål at redde Khader ud af en mulig alvorlig knibe.

    Se & Hør bringer torsdag den 1. november en historie, der måske er sand – måske ikke…

    I Khaders forsøg på at stoppe Se & Hørs kritiske historie kontaktede han Bettina Aller – der ejer bladet – og bad hende stoppe historien.

    I en senere samtale siger Aller, at Qvortrup “hverken er til at hugge og stikke i,” og hendes ord kan tolkes som om at hun helst heller ikke ser historien bragt.

    Beskeden fra Bettina Aller båndes og dygtigt “planter” Khaders spindoktor Ulla Østergaard samtalen hos dagbladet B.T., der bragte historien i går – et døgn før Se & Hør – formentlig i håb om at historien nu ville belaste Henrik Qvortrup, der undsiges af sin øverste chef.

    Det er tale om effektiv spin-taktik, men usympatisk er det:

    Khaders folk prøver at undergrave Henrik Qvortrups autoritet ved at give B.T. adgang til Bettina Allers helt private kommentarer om Qvortrup. Dertil kommer at Khaders folk givetvis håbede at “dræbe” historien ved at give den til et “venligt” dagblad et døgn før den kunne læses i Se & Hør. I B.T. får Khader nemlig god plads til at fortælle, hvordan han føler sig forfulgt som en anden Franz Kafka.

    Khader skal nok blive valgt til Folketinget, og tillykke med det, men valgkampen skal ikke byde på flere overraskelser. Og, Khader, hold din spindoktor i kort snor. Hun kan blive en belastning.”

  • 31/10-07 (10.57) BT – Se og Hør i krig med Khader. Khader beskyldes for sort arbejde.
  • 31/10-07 (17.48) Jyllandsposten – Qvortrup: Khader har et problem (interview med H.Q).
  • 31/10-07 (22.08) TV2 Online – Qvortrup har købt sort arbejde
  • 31/10-07 (22.29) DR Online – En bagsideartist i mediernes tørretumbler (om Mikael Jeppesen).
  • 31/10-07 Observant blog – Naser Khaders troværdighed i fare (sagen kort fortalt).
  • 1/11-07 Se & Hør – Khader og Jeppesen ude i desperat modspin: Faktura fremtryllet!.
  • Mere følger…

    Oploadet Kl. 12:45 af Kim Møller — Direkte link49 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5131/trackback

    49 Comments »

    1. I liberalistiske kredse kan Naser vinde stemmer på det her. De pæne midtervælgere vil nok ikke bryde sig om det, og det er dem, der er flest af.

      Hvor morsomt, hvis Naser og Jørgen Rødekors og spejderdrengen og smukke Malou lander under spærregrænsen. Man kan næsten ikke vente på at se deres fjæs i projektørlyset på valgnatten.

      Kommentar by Crass Børsting — 31. oktober 2007 @ 12:49

    2. Hmm, jeg troede ellers, at Qvortrup og Khader var de rene slyngveninder. Den tid må da vist siges at være forbi nu.

      Er der nogen, der ved, hvad der gik galt mellem dem eller sætter Qvortrup bare historien højere end venskabet?

      Der ud over håber jeg så inderligt, at denne historie kommer til at begrænse NA’s mandattal.

      Kommentar by fonss — 31. oktober 2007 @ 13:06

    3. Det paradoksale er jo at Naser og Qvortrup er gode venner. Men det kan jo være at det venskab er afsluttet.

      Dette er vel den første negative historie om NA siden stiftelsen. Hvor mange negative historier skrives der om DF?? Vel ca. 1 om dagen!

      Men cardo til Henrik Qvortrup. Det er sgu stærkt gået….om historien er tynd eller ej.

      Kommentar by Andreas — 31. oktober 2007 @ 13:11

    4. “I liberalistiske kredse kan Naser vinde stemmer på det her.”

      Præcis..

      Begrebet “SORT” arbejde er rød retorik.

      Der findes kun arbejde – enten skattepligtigt eller skattefrit. Den ene art er mere frit end den anden :o)

      Det er så trættende at høre den røde retorik i medierne igen og igen..

      “Ulovlige colaer” hmm.. Og hvilket offer har disse colaer gjort noget? De eneste ulovlige varer er hælervarer, resten er blot skattefrie ;)

      Kommentar by John Galt — 31. oktober 2007 @ 13:11

    5. […] fra Uriasposten, nyhed fra Se & […]

      Pingback by Holme’s Blog in Prague » Blog Archive » Henrik Qvortrup er et svin — 31. oktober 2007 @ 13:11

    6. -> #1 Crass Børsting

      NA ryger desværre ikke under spærregrænsen på grund af denne historie. Tværtimod skal der nok være nogle kvinder, der synes det er ‘for groft’ at en sød bamse af en fyr som Khadar skal udsættes for slags ‘beskidte’ angreb.

      Hvad angår dem der allerede har besluttet sig for at stemme på Khadar har det heller ikke den store betydning. De såkaldt borgerlige vælgere der har besluttet sig for at desertere fra VK, fordi de tror NA vil indfri deres hedeste ønske om en fladskat på 40%, og samtidig beholde AFR som statsminister. De øvrige gør på grund af, at Khadar giver dem en ‘god mavefornemmelse’, og fordi de synes Jørgen Poulsen er sådan en rar mand. De rykker sig heller ikke. De er vælgere af et parti. De er med i en fan-club. Nasar Khadars fan-club, og i en sådan klub synes medlemmer selvfølgelig ikke, at idolet kan gøre nogetsomhelst forkert.

      Kommentar by JensH — 31. oktober 2007 @ 13:16

    7. Det var lige hvad vi havde brug for: At Naser fremviste sit sande jeg. Ikke mindst hans manglende lyst til at bidrage til fællesskabet.

      Kommentar by Holme — 31. oktober 2007 @ 13:20

    8. Måske har Helle Thorning tænkt på skatteministeriets ministerbil, da hun lovede ham bil og ministerium.?

      Kommentar by Als — 31. oktober 2007 @ 13:33

    9. Gad vide om Naser har betalt kontant eller via netbank eller lign.?!

      og om han overhovedet har betalt endnu, hvis han ikke før end den anden dag (25/10?!) modtog fakturaen.

      Det bliver spændende at se, hvor stort historien bliver blæst op!

      Kommentar by H.Q. — 31. oktober 2007 @ 14:06

    10. Er det mig eller er ordet “svin” ikke automatisk retorik fra den muslimske verden?

      Gad vide om det er “sort” sort arbejde, eller hur? firmaet Naser hyrede hedder et eller andet med >hellig håndværkere

      Kommentar by Onion — 31. oktober 2007 @ 14:23

    11. Det er da ikke Qvortrup, der angreb Khader, der er da omvendt.

      Qvortrup citerer bare, hvad Khader beder ham om. Loyalt og oprigtigt.

      Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 31. oktober 2007 @ 15:02

    12. Sjovt nok har historien endnu ikke fundet vej til DR…

      Kommentar by H.Q. — 31. oktober 2007 @ 15:09

    13. Løget 10:

      “Er det mig eller er ordet “svin” ikke automatisk retorik fra den muslimske verden?”

      Det er nok dig. Jeg erindre da mange gange at have kaldt folk, jeg ikke kan li’ for “et dumt svin”, og har også hørt det fra mange andre. Og jeg er altså ikke muslim:-)

      Jacob

      Kommentar by Jacob A — 31. oktober 2007 @ 15:16

    14. Hæ hæ, Naser er et fjols…….

      Kommentar by Mea Culpa — 31. oktober 2007 @ 15:22

    15. Det er jo kun indtil skatten kommer ned på 40% han vil gøre den slags, derefter vil alle og allah jo ikke kunne finde på at svindle.

      Hold kæft næsvis arrogance er en samling tosser større end det man beskylder DF folk for at være.
      Chefen laver lokumsaftaler med håndværker, pengemanden skider på vælgerne og blikfanget disse også demokratiet med hendes snak om et 4 års projekt og samtidigt sviner hun deres vælgersegment(gennemsnitsindkomst gruppen/hunkøn/35-55) ved at klage over KUN at tjene 600000 på en tur i folketinget.

      Men 15 mandater og medierne elsker dem stadig, forstå det hvem der kan.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 31. oktober 2007 @ 15:42

    16. ->12

      Næh naturligvis ikke.
      DR brillierede i morges kl ca 08.15, hvor man holdt mikrofon for Gitte Seeberg. Fru Seeberg udbredte sig om hvor miljøvenlig NA er, idet de har et mål om 50% vedvarende energi. Derefter klippede man et interview ind fra formanden for ingeniørforeningen Lars Bytoft Olsen, der tidligere – cirka 5 minutter før i nyhederne, havde fortalt at et mål på 50% var teknisk opnåeligt og ønskværdigt. Sådan fik NA lige et videnskabeligt blåt stempel på at deres politik var OK. Slutreplikken på det første interview i nyhederne efter de 50% var nævnt flere gange, var “Venstre og Konservative ønsker kun 30%”, ingen andre partier end NA fik chancen for at udtale sig.

      Vælg Ny Alliance – det gør 9 ud af 10 journalister.

      Kommentar by PeterK — 31. oktober 2007 @ 16:39

    17. Og Onion, nu vi taler om “muslimsk sprogbrug”, hvad med Olsen Banden-filmene, hvor Benny siger “de dumme svin!” i hver anden sætning? Var det mon en islamisk inspireret, saudisk financieret serie som skulle bane vejen for Khalifatet? Trist, jeg kunne ellers godt li’ den serie:-)

      Jacob

      Kommentar by Jacob A — 31. oktober 2007 @ 16:52

    18. Jammen for hulen da…Naser har jo ret, manden er jo et møgdyr, hvilket vi har set flere gange når hans blad gang på gang udgiver groteske “afsløringer” om dette og hint. Hvordan kan en person med et intellekt og en politisk teft som Qvortrup, lancere en artikkel som denne midt i en valgkamp. Det lugter langt væk af grissesti….

      Hvis det er det eneste der kan graves op (og der graves garanteret dybt)om Naser, så er det egentligt godt gået. Skulle der være “fugls føde på den sag” viser det vel egentligt blot, at Naser endelig har bestået prøven i “opfør dig som en dansker”.

      Kommentar by Karsten, Objektivist. — 31. oktober 2007 @ 17:16

    19. Stem på liste ØF :-)

      Kommentar by Arch Stanton — 31. oktober 2007 @ 17:27

    20. Er det en naturlov at mudderet kun skal flyve den ene vej i en valgkamp:-)

      Selvfølgelig ligner det et stød under bæltestedet og lidt ufortjent, men lige så ufortjent har den medvind som Ny Alliance har fået i medierne med deres fraværende eller forvirrede politiske udmeldinger været, så Qvortrup har bare fundet ud af hvordan han kunne ramme dem.

      Men hvor er det dog ærgerligt at valgkampen skal handle om dette nye sammenrend af radikale der kun har det tilfælles at de væmmes ved at nogen uden for deres overklasse har magten.

      Jeg fik mig da et billigt grin idag da en Birte Lenskjold fra NA harcellerede over en lille grå mus med stjernedrømme, den lille grå mus er ihvertfald for mig mere farverig og ikke nær så ukendt som BL!
      http://jp.dk/meninger/breve/article1149285.ece

      Den lille grå mus havde formastet sig til at kalde NA for Ny Arrogance:
      Det var lige før der burde laves en navnekonkurrence, jeg synes faktisk at “Ny Dekadance” passer bedre så det ville jeg foreslå hvis andre ikke har gjort det?

      Kommentar by Jens Hansen — 31. oktober 2007 @ 19:51

    21. Jeg er ikke rystet over, at Khader har fået lavet sort arbejde. Jeg kender mange der har fået lavet sort arbejde, uden jeg synes de har dårlig moral af den grund.

      Sort arbejde indenfor rimelighedens grænser er frihedskamp mod en overdimensioneret offentlig sektor.

      Der er så mange andre ting, man kan angribe Khader for. Hans Politik eller mangel på samme og ikke mindst hans reaktion, da han bliver konfronteret med beskyldningerne om sort arbejde. Man kan med ette spørge om han er istand til at holde hovedet kold i pressede situaioner.

      Det sorte arbejde viser blot, at han er på vej til at blive integreret.
      fhv grisehandler.

      Kommentar by fhv grisehandler — 31. oktober 2007 @ 20:51

    22. Når røgen har lagt sig skal det nok vise sig at Khader er ganske uskyldig. Det usle ved sagen er, at Khader gik i den fælde som Dr. Q (og gud ved hvem) havde lagt. Khader bed på krogen og gik i offensiven med krav om at “journalisten” skal korekses af Aller og fratages sin stemme på DR…..var der nogen der sagde ytringsfrihed ?

      Kommentar by Karsten, Objektivist. — 31. oktober 2007 @ 21:10

    23. […] de to herrers samtale fra SE&HØRs hjemmeside, og følg med i sagen hos Uriasposten, der opdaterer […]

      Pingback by Naser Khader: - Du er et svin! « ligegyldigt valgnyt — 31. oktober 2007 @ 21:49

    24. På ‘fakturaerne’ fra ‘De Hellige Håndværkere’ alene navnet indikerer manglende seriøsitet, beregnes en timeløn på KR. 180 for træfældning og jordarbejde. Hvis vi giver, noget nær den laveste timeløn til en ansat med dette hårde fysiske arbejde på KR. 120 + feriepenge mv. havner vi på ca. KR. 160 i reele lønomkostninger. Der er ikke meget til drift af maskiner, afskrivning af samme mv. Jeppesen hævder så han bruger underentreprenører, til hvor meget i timen? Enten er mand filantrop udover al normal indsigt eller?? Det forekommer direkte naivt af en toppolitiker at acceptere en sådan faktureret timeløn. Det hænger jo ikke sammen. Lidt ligesom rengøringsselskaber der med dumpingpriser entrerer med hotel og restaurationsbranchen og det så siden viser sig, der hverken bliver afregnet moms og skat, hvilket deres kunder burde kunne se blot på tilbudsprisen og derfor i nogle tilfælde er blevet krævet til regnskab af Skat. Naser burde kunne sige sig selv, at der var noget suspekt ved et sådant tilbud. Også det, at der var forkert adresse mv. på fakturaerne! Og så lige det med datoerne! Hallo!

      Det er jo ren basarøkonomi.
      Andre selvstændige, der prøver at drive en værdig forretning må føle sig totalt til grin.
      Denne sag kan han ikke komme ud af uden skrammer i lakken. Den selvretfærdige spejderdreng Kolind og de andre selvgode kändisser må da undre sig en smule.

      Kommentar by Jørgen O. — 31. oktober 2007 @ 22:09

    25. -> Peter K

      Lige som DRs valgprogram “Mød partierne,” hvor den skarpe Steffen Kretz i går stillede Ny Alliances repræsentanter følgende spørgsmål:
      “Skal dyrevelfærden forbedres?”

      Hvilket svar regner han dog med at få? Mikrofonholderi af værste skuffe for kæledæggerne fra Ny Alliance!

      Kommentar by TF — 31. oktober 2007 @ 22:11

    26. Jeg så TV-avisen i dag og de havde interviewet en revisor, der havde kigget de hellige håndværkere i kortene. Han undrede sig over at to fakturaer til Khader havde samme nummer men forskellig dato og forskellig adresse. Firmaets regnskab havde envidere en påtegning vedr. uorden i bilag, hvilket revisoren mente var usædvanligt.

      Måske der er noget om snakken om sort arbejde. Har denne Jeppesens firma udført sort arbejde stiller han selvfølgelig ikke op foran det nærmeste kamera og erkender sin skyld.

      Kommentar by Asger — 31. oktober 2007 @ 22:16

    27. Der er sket det for Khader, at han faldt ud af ROLLEN som “den demokratiske velintegrerede succesfulde muslim”.
      Hvad er der så tilbage???
      Hattedamerne må græde snot!

      Kommentar by morlille — 31. oktober 2007 @ 22:26

    28. -> #23 TF

      “Skal dyrevelfærden forbedres?”

      Hvad svarede de?? Lad mig gætte:

      “At de endnu ikke havde fået udformet en politk på området, og det med konkrete partiprogrammer er ivørigt den gamle måde at lave politik på. De ville en dag med tiden udforme en holdning til spørgsmålet på nettet i dialog med deres medlemmer. Sådan gør moderne og progrssive partier nemlig”.

      Kommentar by JensH — 31. oktober 2007 @ 22:30

    29. Hvorfor spørger de magtfulde pludderhøns journaliste, ikke andre håndværksfirmaer om, hvor meget de skulle have for at udføre omtalte stykke arbejde.
      Er de bange for Beate Vinkelforvrider, og denne undersøgelse af Khader`s accept af et tvivlsomt tilbud, vil blive registreret som racisme, og udløse endnu en mangfoldig berigende! rapport.
      Khader erklærer sig på vanlig muslimsk måde uskyldig, og det er de andres skyld.
      Lad os nu få sandheden, og KUN sandheden.

      Kommentar by li — 31. oktober 2007 @ 23:50

    30. 29.Li

      lige præcist !

      Spørg nogle andre håndværksfirmaere om hvad de skal have for at lave et tilsvarende stykke arbejde.

      Det er da meget enkelt at gøre!

      Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 1. november 2007 @ 04:53

    31. Man lige nu spiller han rollen som den stakkels forfulgte, der enten intet viste om at det var sort arbejde, eller også fastholder han at det ikke var sort, og at S&H bare er ude på at jorde ham. Either way kan det meget let ende med, at han vinder spillet i kraft af sit uskyldig-og-forfulgt-kort.

      Kommentar by Holme — 1. november 2007 @ 09:20

    32. Desuden kan det vist ikke afvises, at fakturaen er lavet efter al balladen kom frem. Mon ikke der er tale om svindel og humbug hele vejen igennem?

      Kommentar by Holme — 1. november 2007 @ 09:24

    33. Der er ikke langt fra bagsiden af Ekstrabladet til forsiden af Se & Hør.
      Alene den omstændighed, at der er 2 sæt fakturaer på samme arbejde er meget mere end bare mistænkeligt. Det er rendyrket fusk. Mon ikke de sidste fakturaer fra 25. oktober er rent spil for galleriet der kun dokumenterer urent mel.

      Kommentar by Dennis — 1. november 2007 @ 10:04

    34. Selvfølgelig er det plat og svindel hele vejen igennem.
      Morrokaneren er beviselig for første gang på herrens mark – lovet være hans navn.

      Hvorfor skulle Khader være anderledes end andre fra mellemøsten: Grønthandlere, taxachaffører, pitzariaejere, socialnassere fra hele den kulturberigere mullahreligion?

      Og SVIN??? – Jamen, Islam er skam imod kanibalisme.

      Kommentar by Bodil. — 1. november 2007 @ 10:52

    35. 31.Holme

      Den rolle har Khader dyrket til næsten-perfektion !

      Altid, når der har været eet og andet mindre behageligt i forbindelse til hans person, er han ifølge ham selv uskyldig, misforstået, misfortolket, forfulgt osv..

      Men folk vil altså kun se et skønmalerie af Khader.

      Hans mørke og utiltalende sider skal helst forblive ubelyst.

      Og så tillader en Qvortrup sig alligevel at stille med dette her !

      Havde det været Kjærsgaard der havde fået bygget nævnte plankeværk og port på tilsvarende betingelser, så ville forsiderne være blevet ryddet og pressen kørt benhårdt på hende og DF.

      Der ville ikke være blevet taget med fløjshandsker på hende .

      Men Khader skal behandles som den Yndlingsperker han er udnævnt til : skånsomt og med omhyggelige udvalgte emner der tillades – af diverse journalister som derigennem optræder som hans beskyttere- belyst i pressen .

      Hvis en mand som Khader ender med at få den magt som han har agt – så skal ALT omkring ham kunne lægges frem.

      Også uanset om det er et for ham og NA et pasende tidspunkt eller ej!

      Den Danske presse plejer ikke at være videre hensynfuld når det gælder andre politikere, hjemlige som udenlandske.

      Så den standende forargelse over at Khader bliver eksponeret i denne sag er kun, fordi denne fjerner noget af polituren på hans image.

      Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 1. november 2007 @ 11:29

    36. Tak for at holde os opdateret, Kim. Den tilføjelse (31/10-07 (16.57) Nyhedsavisen) vister at Khader er villig til at gøre at få magt. Det liger nepotisme (og korroption?) i en rigtig grim grad, som vi normalt ikke bruger i Danmark.
      Min distancerede sympati med manden har efterhånden vendt sig til klar foragt. Fy for den.

      Kommentar by Holme — 1. november 2007 @ 12:30

    37. Khader, krammebamsen med lus i skindpelsen og mug i indholdet. Graver man lidt, kommer der meget stinkende dynd op.

      Kommentar by PeterK — 1. november 2007 @ 16:15

    38. http://www.youtube.com/watch?v=HE6VXnScmC4&eurl=http://www.invandring.se/blogg/
      Om en svensker i noget der minder mig om ovennævnte.

      Kommentar by Peter Buch — 1. november 2007 @ 16:38

    39. Og nu har den ‘borgerlige’ Nasar Khadar netop besluttet, at han efter valget vil støtte venstrefløjens krav om en undersøgelse af regeringens beslutning om at deltage i Irak-krigen:

      http://www.berlingske.dk/article/20071101/valg/711010355/

      Vores hard-core-borgerlige ven ønsker at DIIS skal stå for undersøgelsen. Dermed er han og venstrefløjen jo også sikre på, at konklusionen på undersøgelsen vil være, at regeringens beslutning var ulovlig.

      Kommentar by JensH — 1. november 2007 @ 18:08

    40. @35 Vivi

      Jamen er Khader da ikke muslim?

      Muslimer er per definition (egen) altid uskyldig, misforstået, misfortolket, forfulgt, etc.

      Opråb forresten osse her om link til dansk artikel om den snigende euro-islamisme i EU.

      Hvad angår Khaders påståede ikke-sorte arbejde, kan han vel fremlægge en faktura fra håndværkerne, vel at mærke som kan godkendes i dato- og nummerorden af SKAT !

      Så nytter det ikke at firmaet evt. fabrikerer en faktura til formålet!

      Kommentar by Dansk Realist — 1. november 2007 @ 18:34

    41. TV2 har lige meddelt, at de har haft kontakt med den håndværker som Qvortrup har sine oplysninger fra.

      Håndværkeren fastholder han taler sandt.

      Endvidere siger han, at Khader var fuldt vidende om det sorte ved betalingen, idet han selv var med til at forhandle prisen på plads.

      TV2 ved hvem håndværkeren er, men opgiver ikke hans navn, idet manden var på dagpenge da han og de andre håndværkere udførte jobbet for Khader fra hvilket de modtog 80.000,- .

      Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 1. november 2007 @ 19:11

    42. Interessant udvikling.
      Khader og håndværksmesteren må jo være bekendt med håndværkerens identitet og kunne hvis historien var helt opdigtet have interesse i at afsløre kilden til historien som løgner. Det ville stille Se & HØR i et ret dårligt lys, men siden hverken Khader eller håndværksmesteren har offentliggjort navnet på håndværkeren, hvis identitet ikke er så svær at finde frem til, efterlades man med det indtryk, at historien er sand. Khader burde jo ikke have nogen interesse i at dække over kilden til en historie, som ifølge ham selv er lodret løgn.

      Kommentar by PerH — 1. november 2007 @ 20:26

    43. Set fra en helt anden vinkel, så virker det sjovt,at en mand der har politibeskyttelse, får udført sort arbejde lige foran næsen af politiet.
      Bliver de udefra kommende håndværkere ikke tjekket af politiet?
      Syntes det ville være mere betrykkende, at vide noget om de personer, som kommer udefra, og skal arbejde tæt på en mordtruet mand.
      Hele denne her sag virker meget mærkelig, for ikke at bruge ordet grotesk, det burde have være den letteste sag i verden at få den klarlagt, nu virker den meget ulogisk og underlig.
      Tør Ekstrabladet ikke rense deres journalist?
      Hvorfor taler Khader om sagsanlæg og pressenævn, isted for at rense sig selv med dokumentation, så denne sky af mistanke kan lette?
      Tænk hvis det havde været Pia K, der havde stået i denne situation, så havde selv naboens papegøje, blevet afhørt og citeret af den samlede presse!!

      Kommentar by li — 1. november 2007 @ 22:22

    44. #41 Vivi Andersen
      Har du ikke noget dokumentation i form af link eller transskription fra den håndværker på TV2? Eller måske man skal regne med, at de skrevne medier lader den leve lidt endnu.

      Kommentar by ThomasL — 1. november 2007 @ 22:30

    45. _ ThomasL

      De skrevne medier???!! De skal nok få den drejet hen der hen, at det var håndværkeren der plagede om at få det lavet sort, mens den retskafne Khader dybt fornærmet afslog. Bagside-Jeppesen har aldrig været troværdig.

      Jeg husker stadig Khaders fup-historie, om at hans børn ikke kunne blive passet i børnehaven, fordi pædagogerne ikke kunne lide ham. Opspind fra ende til anden. Jeg husker også hans forklaring på hvorfor han startede NA: At han havde set Gerners tørklædestunt på et hotel i USA, hvor det bagefter var umuligt at finde den kanal han havde set det på, hvorefter det pludseliogt var et eller andet tåget om internettet. Spundet ind i et net af løgne.

      Medierne har allerede valgt Khader ind. Stem på Khaders fan-klub, det gør 9 ud af ti journalister. Men en nitte – det er han. Han kan ikke holde styr på sine lykkeriddere i en måned.

      Kommentar by PeterK — 1. november 2007 @ 23:34

    46. “Tænk hvis det havde været Pia K, der havde stået i denne situation, så havde selv naboens papegøje, blevet afhørt og citeret af den samlede presse!!”

      Tak, li, den er god at gå i seng på :)

      Kommentar by Kimpo — 2. november 2007 @ 01:58

    47. #45 PeterK

      Det er jeg fuldstændig enig i. Det er en hård kamp at stille nogen som helst kritisk spørgsmålstegn ved Khaders gøren og laden i disse tider, fordi det samlede MSM står last og brast med ham. Han må og skal tilsyneladende ikke smudses til, uanset hvad han gør. Med dine eksempler in mente (og der er jo flere) skal det såmænd nok lykkes ham at karaktermyrde sig selv eftertrykkeligt før eller siden. Men jeg så meget gerne, at det blev overstået før valget, så det kunne have en naturligt indskrænkende effekt på antallet af mandater for NA i det ny Folketing. Alternativet ser ikke tillokkende ud.

      Kommentar by ThomasL — 2. november 2007 @ 01:59

    48. -ThomasL

      Der er jo også den, verificerbare, om da han bad om anmeldereksemplarer af en bog han skulle anmelde for en avis. Det viste sig bare at avisen intet kendte til at han skulle skrive en anmeldelse. Han skulle bare have sig en gratis bog. Platugle.
      Gad vide hvorfor hele MSM pakker ham ind i vat. Se læserbrevene,folk er dybt forargede over at nogen kunne finde på at tale dårligt om den pæne mand.
      Jeg bliver nødst til hele tiden at minde mig selv på Churchills ord om at demokrati er den dårligste styreform, men desværre er alle de andre værre.

      Kommentar by PeterK — 2. november 2007 @ 09:49

    49. Kvindernes stemmeret her især et problem. De knuselsker jo vaskebjørnen og vil tilgive ham hvad som helst for at holde ham i godt humør.

      Kommentar by Kimpo — 2. november 2007 @ 10:58

    RSS feed for comments on this post.