7. november 2007

Lektor Rikke Andreassens opråb til medierne: Skriv ikke om multikulturens bagside

Så kom forskeraktivisten Rikke Andreassen ind i valgkampen. Naturligvis via en Ritzau-historie, her sakset fra Jyllandsposten – Hele tiden negative nyheder om indvandrere.

“Landets indvandrere er igen hovedtema i en valgkamp…

Vores nyhedsmedier giver os en række negative og generaliserende historier om etniske minoriteter, og vi ser den samme type historier igen og igen. Det er bl.a. historier om etniske minoritetskvinder udsat for hustruvold, tvangsægteskaber og æresdrab. Om etniske kvinder, der går med tørklæder, og at tørklæder er undertrykkende, og unge muslimske mænd, der er meget kriminelle og voldtager, siger hun.”

Herfra hvor jeg står virker det som om hun vil have at medierne ikke skal skrive om problemer relateret til indvandring, islam og integration, fordi det hæmmer hendes multikultur-projekt…

“We ask no favours of the enemy. We seek from them no compunction… We will have no truce or parley with you, or the grisly gang who work your wicked will. You do your worst – and we will do our best. (Winston Churchill, 14. juli 1941)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5161/trackback

14 Comments »

  1. Rune Engelbreth Larsen har naturligvis grebet historien med kyshånd i sin klumme i dagens Politiken.

    Kommentar by anders and — 7. november 2007 @ 14:04

  2. Det er surt show for Rikke Andersen at virkelighedens verden er så påtrængende, at den ligefrem ‘kravler op’ til hende i elfenbenstårnet.

    Kommentar by JensH — 7. november 2007 @ 14:28

  3. Der findes jo noget der hedder virkeligheden,og det sandsynligvis derfor journalister skriver om tvangsægteskaber,og omskæring af små piger.
    I danmark er det vore valgte politikere,der har laver lovene.I islam er lovene indbygget i religionen.Når muslimer følger sherialovgivningen,så vil demokratisk lovgivning og sherialovgivning helt automatisk føre til sammenstød.Da der er YTRINGSFRIHED,så vil vore journalister naturligvis bruge deres YTRINGSFRIHED.

    Heldigvis er der mange journalister,der ikke vil tage mundkurv på,selv om Rikke Andreassen inddirekte opfordrer til dette.

    Kommentar by poul leo nielsen — 7. november 2007 @ 16:29

  4. DVS, der ikke skal skrives nyheder om indvandrere, med mindre vi kan opdigte nogle positive.
    Bliver hende Fru Andreassen aflønnet af det offentlige, ser jeg slet ingen grund til at forlænge hendes ansættelse. Hun må nødvendigvis arbejdsprøves, måske man kan finde frem til et egnet job, samle møtrikker og skruer måske eller lægge tændstikker i æsker.

    Kommentar by morlille — 7. november 2007 @ 17:07

  5. Rikke Andreassen er en forbenet betonfeminist. Hun er før blevet nævnt her på bloggen og hun virker som en mandehader af rang når det handler om hvide midaldrende mænd.

    Hvornår er der nogen der laver en antropologisk undersøgelse af f.eks. hende og flere af hendes slags? For hun er da om nogen et godt eksempel på en ædel vild.

    Var det ikke et emne for Center for Omvendt Racisme, hvis der er et center der hedder det? Nå, nej det er der sikkert ikke endnu, men det kunne vel blive oprettet? Det er på tide.

    Kommentar by Janne — 7. november 2007 @ 17:35

  6. Tja men det “opråb” har vores venstredrejede journalister da levet efter længe skulle jeg mene.

    Men vores kære forsker ønsker måske Svenske tilstande for alt maskeres selv gerningsmændene, for som det er nu er det vel det eneste de etablerede medier bringer, det er jo ikke dem der hiver de rigtigt “grimme” (læs sande) historier om indvandrere og især islam frem, næ det er hædersfolk som Hedegaard,Brix, Farsad Khoglhi mfl.

    Vi skal tilsyneladende lulles og beroliges i søvn indtil det punkt hvor intet alligevel kan gøres.

    Kæft hvor jeg gruer for mine børns og fremtidige børnebørns liv.

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 7. november 2007 @ 20:19

  7. Hvad med en avis der turde skrive HELE SANDHEDEN om den muslimske hærgen?

    Og som tør kalde muslimer for muslimer, og ikke 2.Gere, to-sprogede, indvandrere, anden etniske, og andre mærkelige dæknavne.

    Skriv direkte fra politiets døgnrapporter om
    provokationer og røverier i centre,
    skubben for at komme i slagsmål,
    racistiske tilråb mod danskere,
    vanvidskørsel i bil og på ulovlige knallerter,
    Svindel i muslimske erhverv (tag med Skat på razzia)

    Skriv om
    tvangsægteskaber
    flerkoneri (kommuner og politi må granske for svindel)
    råd til dyre biler trods ingen arbejde
    undertrykkelse af kvinder privat og ude

    Skriv om
    imamers opfordringer til mere islamisme
    imamers opfordringer til mede religiøst had
    koranens bud om intolerance, had og mord på anderledes tænkende

    Hvilken avis tør skrive SANDHEDEN?

    Skal vi virkelig have et PRAVDA (Sandheden) i Danmark ?

    Kommentar by Dansk Realist — 7. november 2007 @ 22:16

  8. Rikke Andreassen er en medie-luder, der modtager penge fra alfons EU, der har valgt netop hende, til at undersøge “tørklæde” sagen, fordi hun ved, hvad hendes alfons ønsker, hun skal udlede/behage med!!!
    Money makes the world, go around….

    Kommentar by li — 8. november 2007 @ 04:18

  9. Lad lille Rikke være….hun hader alle danskere fordi hendes mødom røg, da hun i sin tid kom til at sidde på sutten og hendes (hvide?) forældre tilfældigvis sad i stuen da det skete.
    Hun trænger til et virkelighedstjek og det får hun først den dag, 4-5 mokkafarvede fra Mellemøsten, gang-banger hende og bagefter spytter på og kalder hende luder.

    Mike

    Kommentar by Onion — 8. november 2007 @ 06:55

  10. Lidt om, new-speak.

    Vores lokale ugeavis har i dag en forsideartikel, om at der nu skal være permanent vagt på biblioteket. Årsagen er at “en gruppe unge” ikke forstår reglerne for at være der. Gad vide om det var den samme gruppe unge, der var store problemer med i svømmehallen, og som er årsagen til at det eneste supermarked her i byen med fast vagtværn ligger i et kvarter hovedsagligt beboet af muslimer.
    Ordet indvandrere må ikke bruges, da det fjerner fokus fra problemet. Der er massevis af indvandrere der klarer sig fint.

    Kommentar by PeterK — 8. november 2007 @ 07:59

  11. ->10

    “Ordet indvandrere må ikke bruges, da det fjerner fokus fra problemet”.

    Og netop af denne grund vil vores modstandere bruge ordet som en stråmand. Fokus flyttes fra en supremacistisk religion/ideologi til noget med almen dæmonisering af mennesker. Så kan man sno sig uden om at argumentere. Enhedslisten er nogle af de værste jeg har oplevet mht. dette. Jeg kan huske en af deres plakater jeg så engang hvor der stod “Mennesker skal ikke deles op efter hudfarve”. På en anden jeg så fornylig blev vi tillagt noget med “fejlfarver”.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 8. november 2007 @ 09:26

  12. -> li

    “Follow the money” har altid været en god metode til at finde ud af hvad der sker. Har hun fået penge af Beate eller hur?

    Kommentar by PeterK — 8. november 2007 @ 09:38

  13. Anders And nævner Rune Engelbreth. Tænk, jeg troede ikke, at nogen kunne ham til nogetsomhelst. Manden er da uden for pædagogisk rækkevidde.

    Rikke Andreassen benævnes “beton-feminist” ?? Kan jeg umuligt forestille mig. Læs Rigshospitalets statistik for 2001 vedr. voldtægter i Denmark
    55% af dem er begået af indvandrere, som der sandsynligvis er under 10%
    af i DK. Altså begår de ca. 6 gange så mange voldtægter som danskerne.

    For en ægte feminist bør en voldtægt være den ultimative fornedrelse.
    Hun kan da umuligt søge at dække over forbryderne, blot fordi de er muslimske indvandrere ?? Eller kan hun ?? Det kan hun nok – i lighed med Ritzau, Politiken, (D)DR og andre inferiøre organer.

    Kommentar by ramses-2 — 8. november 2007 @ 15:26

  14. @ PeterK
    Hun forsker i EU-projektet VEIL, der kortlægger medie- og politiske debatter om at bære tørklæde i otte EU-lande.
    Se tumbens hjemmeside.
    Altså et “bestillings” arbejde.
    Bemærk konens storsympati for idelogien islam, hendes forsøg på at knægte ytringsfriheden, ved at forlange POSITIV omtale af en kvindeundertrykkende idelogi som islam.
    Kan også henvise til en post her på Uriasposten, hvor den autonome middelaldre mandehader Rikke Anderledes, direkte forulemper politiet i sit arbejde, og derefter skriver et ynkeligt læserbrev, om sin besynderlige adfærd.
    Absolut en uren kone! beskidt arbejde hun udfører!

    Kommentar by li — 9. november 2007 @ 09:27

RSS feed for comments on this post.