9. november 2007

Farshad Kholghi: “… stå fast på de grundlæggende værdier.”

  • 7/11-07 Uriasposten – SF og Søvndal-løgnene (Villy lyver for åben skærm).
  • 8/11-07 Snaphanen – Video: Interviewet med Farshad Kholghi og Pia Kjærsgaard.
  • Oploadet Kl. 16:35 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5179/trackback

    15 Comments »

    1. WOW….Kholghi burde bestemt få mere sendetid. Han går jo lige i hjertet. Jeg så et af hans foredrag i Gilleleje for et årstid siden – humoristisk/alvorligt/gribende. Jeg kan kun anbefale ALLE at engagere denne dejlige dreng. Han fortjener det.

      Stor tak til Kholghi (og TV2).

      Kommentar by Karsten, Objektivist. — 9. november 2007 @ 17:15

    2. Tak. Farshad Kholgi er en hædersmand. Glimrende video.

      Kommentar by Mette (islamofob) — 9. november 2007 @ 17:41

    3. Så i nyhederne ehr kl. 18.30 ?

      Så i henden kosten af en kvindelig journalist, som interviewede(havde en politisk debat med)Karen Jespersen ?

      IGEN gav DDR KLART udtryk for sin politiske holdning.

      LUK LORTET.

      Kommentar by Cicero — 9. november 2007 @ 19:07

    4. så i tv2 klokken 19:15 med DF-NA mødet i sønder jylland, igen bliver der bevist fremstillet et “helt/skurk” billede hvor Jærgen Poulsen rigtig for sagt de “rigtige” ting på skærmen……..

      Hvor er det synd for os 400000+ personer der stemmer på DF at vi lægges for had af alt fra EL-stormtropper til den pæne kanal tv2

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 9. november 2007 @ 19:18

    5. Sjovt, at nogen OGSÅ hæftede sig ved, at Mette Valsted Vestergård opførte sig som en rektor, der har kaldt en uartig elev op på kontoret til at “stå ret”. Hvem i al verden tror journalister egentlig de er, efterhånden? Hun gav hende ikke lov til at tale ud, hun affærdigede Karen Jespersens meget vigtige pointe, at de havde lavet undersøgelsen blandt raske ældre, som p.t. IKKE har behov for bad. Man kunne også se, at Karen Jespersen var lige ved at springe i luften – men tog sig i det.
      I øvrigt – hvad har det med værdier og en generel diskussion af, hvordan værdier fremover skal skabes i Danmark? Valgkampen er druknet i overbud og enkeltsager.

      Det er let at sidde i et studie og puppe sig i en selvbestaltede selvgode høje moral. Men det har DR jo været mester i længe.

      Kommentar by Diana — 9. november 2007 @ 19:24

    6. til Broholm …

      altså når man kan finde på at udtale, at de udlændige amn ikke lige synes om, skal sendes ud på en øde ø, som Pia K. gjorde sig til talsmand for forleden …

      tjah …. så lægger man da selv lissom op til det

      måske alle DF´ere også skulle sendes ud på en øde ø, når i nu ikke vil leve i det globale samfund

      #

      tænk sig at der findes bloggere der kan blogge for Fogh & Co. den mand har jo ikke en eneste komptence ud i lederskab … nej få ham i stedet til at springe ud af skabet i ved nok …

      som George Bush ville sige: to bøsser skyder jo bedre end én …

      Kommentar by Klaus — 9. november 2007 @ 20:17

    7. Jeg æææælsker bare den mand (og nej normalt er jeg ikke til mænd :-D )

      jeg ville elske at se ham som kandidat for DF (hvilket jo heller ikke er helt ude i hampen når man hører det indslag med Pia K)

      Havde vi for pokker bare haft byttet 200000 af de værste muslimer med typer som ham, ja så havde der været balance i sagerne.

      For den mand er en helt i mine øjne (men i må ikke sige det videre for jeg er jo en styg DF-stemmende racist)

      Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 9. november 2007 @ 20:40

    8. @6 Klaus KLART!!!lederskabet skal vi da overlade til “ungerne” fra det nedrevet hus, ik`…de viser da KLART kompentance til et lederskab…af vold, vel at mærke
      Prøv at sigte lidt højere næste gang, for din egen skyld, et skud i foden på dig selv er ikke nok!!!

      Kommentar by li — 9. november 2007 @ 21:50

    9. Et godt og et dårligt eksempel på, det ikke er farven det kommer an på men indholdet – og så vil jeg forøvrigt ikke kaldes racist af Villy Søvngænger mer eller Asmaa(torsk pakket ind i avispapir)!

      En stor tak til Farshad Kholghi for hans mod.

      Kommentar by Bodil. — 10. november 2007 @ 09:41

    10. Farshad Kholghi er bare skøn. :o)

      Kommentar by Janne — 10. november 2007 @ 10:33

    11. Ja, jeg mødte første gang Farshad Kholghi omkring nytår 2001 til et foredrag på Viborg Bibliotek. Det var i den grad en øjenåbner for mig den gang.

      Den slags indvandrere er efter min mening velkomne. Det er vel ikke ligefrem raketvidenskab at man ikke skal forsøge at tage det samfund med som man er flygtet fra… eller hvad?

      Kommentar by Mikkel Høgh — 10. november 2007 @ 16:22

    12. […] Video med Farshad Kholghi fra den 9. november – varighed 5½ minut. Fundet via Uriasposten. […]

      Pingback by Kronik af Farshad Kholghi i Berlingske Tidende « Veritas Universalis — 11. november 2007 @ 09:14

    13. This element belong to terrorist religion bahai-he traveled to iraq and sucked saddam and totured civilians for saddam, in 1980’s he cooperate with arab army raping 1000s small girls in south iran-such a terrorist element just anarcist terrorist in denmark-creating hate& war in denmark-real perke-he writes bullsheet call himself”writer- ugly terrorist
      He is trying hide his terrorist face – his fathers criminality in iran and they lost power and terror acts to mullas in iran suddenly he became fighter for danish values- he will destroy denmark soon in same way he destroyed iran-kholgi familie have 1000s civilian blood on their hands- typical terrorist liberal from perkeland he look like 100% arab-persian fuching gay

      Kommentar by reza — 13. marts 2008 @ 12:24

    14. Farshad kholgi’s father killed &totured 100s people in shah’s time in iran-he traveled to iraq and help saddam in totur of 1000’s iranian in sadam’s jail -farshad’s face telling everything-he help saddam in raping 1000’s small girls in S.iran under invasion-u think u can wash 1000’s blood from ur hand so easy?-bahai faith is terrorist organisation worse than mullas.

      Kommentar by saman — 9. april 2008 @ 09:32

    15. farshad kholghi ,s father totured many people in shah time in iran, farshad kholghi traveled many times to iraq and helped saddam in toturing and killing civilians in iraq. Kholghi is terrorist criminal and he is lieing averything in iran.
      kholghi,s bahai faith killing its critics in europe by poisinging and car crash and soft terror noboby can find out.
      shame on denmark calling kholghi terrorist as a debator!!

      Kommentar by saman — 13. juni 2009 @ 19:24

    RSS feed for comments on this post.