6. oktober 2013

Erik Björkman blev 22 år. En ’svenne djävel’ mindre…

Torsdag den 22. august i år havde Erik Björkman været på græsk restaurant i Uppsala, og før han fandt en taxi blev han uprovokeret slået ned af en for ham ukendt person. Baghovedet røg i asfalten, og han fik efterfølgende gentagne slag i ansigtet af samme gerningsmand, men følte sig ved godt da det ikke gik ud over tænderne. Han havde dog blackouts.

“Jag vet att jag blev misshandlad för att jag ser typiskt svensk ut. Det känns hemskt att skriva men någon gång måste man vara ärlig. Tycker ni inte om det så skriv varför och motivera. Jag kan inte skriva ut hela historian här eller har tid just nå då jag har en hjärnskakning. Det ända jag hörde var någon som ropade ‘Svenne djävel’. (Erik Björkman, 25. august 2013)

Offeret var medlem af Sverigedemokraterna Ungdom (SDU), men der er flere vidner til episoden, herunder (en udenlandsk) taxichauffør, og en tyrkisk mand som Björkman talte med venskabeligt tidligere på aftenen.

Politiet fortæller, at overfaldet ikke klassificeres som et ‘hatbrott’, da han tilhører ‘en majoritets grupp’, og derfor har sagen ikke høj prioritet. Den lokale avis har på samme måde ikke nævnt overfaldet med et eneste ord.

Erik Björkman har ikke opdateret sin Facebook i nogle dage. Her en opdatering af Björkmans tidligere kampfælle i SDU, Gustav Kasselstrand.

“Jag nås idag av det tragiska beskedet att en person som varit aktiv i SDU tragiskt omkommit, troligen i sviterna av en oprovocerad misshandel på stan… Mina tankar går idag till den anhöriges familj. Jag ber alla att sansa sig innan vi vet mer om de omständigheter som låg bakom dödsorsaken. Spekulationer gagnar ingen. Vila i frid, förbundskamrat.”

Mere.

“Källor uppger för Avpixlat att förövaren hade afrikansk bakgrund.” (Avpixlat)

Oploadet Kl. 11:43 af Kim Møller — Direkte link89 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/51925/trackback

89 Comments »

  1. Endnu et i den efterhånden temmelig lange række af svenske dødsofre.

    Kommentar by Nielsen — 6. oktober 2013 @ 11:51

  2. RIP. Min dybeste medfølelse til familie og pårørende. :(

    Endnu et tragisk eksempel på at vi skal have DF i Danmark til at regere og SD i Sverige.

    Kommentar by NulTolerance — 6. oktober 2013 @ 12:46

  3. Hverdag i den multikulturelle svenske paradisstat.

    Kommentar by Crass Børsting — 6. oktober 2013 @ 13:00

  4. Utroligt at de indfødte europæere accepterer dette.

    Kommentar by Pelle Pik — 6. oktober 2013 @ 13:09

  5. Av for den, læs lige hvad politiet skriver !!!
    “han tilhører en majoritetsgruppe” = etnisk svensk
    den sag gider de ikke efterforske

    Nu går vi rundt som levende skydeskiver, og staten accepterer,

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2013 @ 13:09

  6. Ethvert overfald uanset “hudfarve” burde have samme prioritet. Hvordan kan vi komme så langt ud, lovligt at kunne opdele mennesker i rene minoriteter og urene majoriteter.
    Der er sgu for ækelt, ja, faktisk rigtigt islamist.
    Dem og os mentalitet, som de politiske korrekte og §266b stikkerne ihærdigt udøver, vi de forkerte vantro majoritets gruppe tilhøre den lavere prioritets gruppe og de rigtige minoritets muhammedaner tilhører den høje prioritets gruppe. FLOT !!

    Men det kan snart ikke overraske mere, for taget udviklingen i betragtning, hvor vi stor invaderes af velfærds muhammed flygtninge, så bliver vi vel nødt til at prioritere vores begrænsede resurser, hvilket i fremtiden nok vil medføre, at vores hospitaler lizzom vores politi, må prioritere opgaverne, så vi kan nok forvente, at ryger og “racister” bogstaveligt talt ryger bagerst i hospitals køen, lizzom vores kræft patienter i månedsvis har måtte vente på behandling efter deres diagnose er stillet.
    Sådanne “fornuftige” politiske korrekte prioriteringer har jo også den fordel, at vores hospitaler ikke amok stormløbes, hvis en læge straks behandler en “racist” for sine livstruende skader, hvis nu muhammedanerne og deres misbrugs bølle venner afa, sådan lige ville “snakke” med “racisten” patienten først. Desuden så skal vores hospitaler heller ikke rumme “racister” der muligvis kommer til at krænke en koran uniformeret læge, hvis “racisten” kommer til at ytre nogle §266b ulovlige utrygheder, ved at stille forkerte spørgsmål til den jihad uniformerede læge, så er der kun ‘en ting at gøre, det er bogstaveligt talt at rulle denne dødssyge “racist” patient ud af hospitalet, når alt hospitals udstyret respirator, halskrave, gips, plaster og bandager er afmonteret denne ulydige “racist” patient, fordi denne kan jo bare finde et andet hospital med samme sharia indstilling…øh, skade indskrivning til behandling. Yderliger kan vi jo heller ikke have “racist” patienter, der nægter at spise koran bespottet og halal slagtet dyremishandlet kød.
    Så fremover vil den lave prioritets gruppe af vantro “racist” patienter heller ikke kunne få deres dødsfald undersøgt for evt læge sjusk, fejlbehandling eller andre rettigheder som kun fremover tilbydes dem i højeste prioritets gruppe. Alt sammen kun af økonomiske grunde og af hensynet til det er nemmere at håndtere i hverdagen.
    Klart!

    Kommentar by li (islamonausea træt af black trash sække — 6. oktober 2013 @ 13:15

  7. >5 .. det er forfærdeligt .. det er bare NOK NU!

    Islam skal forbydes asap .. Forbid islam .. set the muslims free!

    Kommentar by Hiawatha — 6. oktober 2013 @ 13:27

  8. 4.Utroligt at de indfødte europæere accepterer dette.
    Kommentar by Pelle Pik

    Ikke helt enig med dig.
    Tro endelig ikke at de indfødte europæere accepterer dette.
    DET GØR DE IKKE.
    Men vi må ikke handle da man får hele statsapparatet i nakken.
    Tro endelig ikke at det ikke klør i fingrene. :)

    Men det bliver ikke ved med at gå.

    Kommentar by Tulle — 6. oktober 2013 @ 13:52

  9. Svensk MSM har slet ikke historien

    https://www.google.com/search?hl=sv&gl=se&tbm=nws&authuser=0&q=+Erik+Bj%C3%B6rkman&oq=+Erik+Bj%C3%B6rkman&gs_l=news-cc.12..43j43i53.2361.2361.0.3399.1.1.0.0.0.0.59.59.1.1.0…0.0…1ac.2.BxCc_igcEU8&qscrl=1

    her er lidt flere detaljer end Avpixlad har

    http://www.exponerat.info/sdu-medlem-avled-efter-rasistisk-hatmisshandel-av-invandrare/

    Kommentar by Snaphanen — 6. oktober 2013 @ 14:46

  10. Nogenlunde det samme ville formetlig være tilfældet, hvis en forbrydelse gik ud over én af os, der læser/kommenterer her på stedet :-( Jeg forestiller mig, at det ville blive omtalt i notitsform i lokalaviserne, hvorimod de større medier ville være mere optaget af, om en Bundesligaspiller fik en vabel eller om en VildMedDans-deltager udgik med en knæskade.

    Kommentar by Claus Kvist Hansen — 6. oktober 2013 @ 14:49

  11. Hvil i fred.

    En regering der ikke beskytter sine borger er en ulovlig regering, så meget desto mere, når man som her har en erklæret politik om ikke at beskytte sin borgere, i dette tilfælde, dårligt skjult, med henvisning til hudfarve og religion.

    Og så træder oprørsretten i kraft, og den tilsiger at det er lovligt at skaffe sig af med en sådan regering med de fornødne midler.

    Indtil videre er der et vist perspektiv i at satse på stemmeboksen, men overordnet, vil jeg påstå, for Sveriges vedkommende, at tidspunktet hvor nålestiksangreb på den ulovlige regerings topfolk er retfærdiggjort. – Med henvisnig til den officielle politik, om ikke at priotere forbrydelser som denne.

    Kommentar by Hans Und — 6. oktober 2013 @ 15:01

  12. Der er en meget ufuldstændig liste over direkte svenske dødsofre for indvandringen her. Den når til 95, men det rigtige antal må være en del højere.

    https://www.flashback.org/t1834375

    Kommentar by Snaphanen — 6. oktober 2013 @ 15:11

  13. Det ender meget galt i Sverige snart, tingene ulmer..

    Sverige er et sygt sygt samfund. MSM og den politiske elite er i tæt samarbejde. Sverige kan vel dårligt klassificeres som et demokrati længere.

    Som jeg har forstået det skal man til valg vælge en stemmeseddel med det parti du ønsker at stemme på, og på den måde skilte med at du ikke er en del af det gode selskab hvis du stemmer SD.
    Selv til noget så simpelt som et kirkevalg, var der valgsvindel, og stemmesedler med SD blev fjernet og stjålet mange steder.
    Jeg håber DF og andre borgerlige partier vil sende valgobservatører til Sverige i 2014. Det vil være nemt at snyde i et land uden fri presse..

    Kommentar by Geert — 6. oktober 2013 @ 15:12

  14. Selvfølgelig er det svenske politi ligeglade, når offeret har relation til SD. Her er hvad statsminister Reinfeldt sagde under valgkampen i 2010, da en af SDs byrådskandidater var blevet overfaldet foran sit hjem:

    »Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer«.

    Kommentar by Jørgen Duus — 6. oktober 2013 @ 15:28

  15. ‘Som jeg har forstået det skal man til valg vælge en stemmeseddel med det parti du ønsker at stemme på, og på den måde skilte med at du ikke er en del af det gode selskab hvis du stemmer SD.’

    Hvis det er rigtigt overtræder svenskerne menneskerettighederne, der kræver frie og hemmelige valg. Dvs. at man ikke må kunne se hvilket parti en vælger stemmer på.

    Kommentar by Fidibus — 6. oktober 2013 @ 15:31

  16. @15) Ja, stemmeproceduren er som beskrevet, og der er ingen tvivl om at det er på kant af menneskerettighederne. Men hvem skulle påtale det? FN? EU’s Godhedskommissær?

    Kommentar by bastardo — 6. oktober 2013 @ 15:37

  17. Hans Erling Jensen sagde for nogen tid siden: “Sverige begår selvmord”

    jeg mener Sverige bliver snigmyrdet, Erik Björkman begik ikke selvmord
    han blev brutalt slået ihjel og staten påsår næsten det var hans egen skyld fordi han var medlem af et bestemt parti.

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2013 @ 15:50

  18. Så vi skal tage netop hans ord som sandt?

    For helvede den kildekritik….hva’?

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 15:54

  19. Kildekritik til hvad ?

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2013 @ 16:16

  20. Jeg fatter ikke et ord svensk!!

    Døde den stakkels svensker som følge af det første overfald??? Døde han under et nyt overfald??? Begik han selvmord på grund af overfaldet??

    ????

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 6. oktober 2013 @ 16:17

  21. @k.m.

    En SD-svensker der påstår flg. “Det ända jag hörde var någon som ropade ‘Svenne djävel” Helt ærlig. Hvorfor hoppe i med begge ben.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 16:25

  22. Danmark burde forlade Nordisk Råd. Jeg ønsker ikke at min land skal være i stue med Sverige.

    Det er desværre så meget jeg ønsker, der næppe går i opfyldelse.
    f.eks ønsker jeg også at k.m. holdt op med at fodre trolle, men selvfølgelig, hvis det – at fodre trolle – er åndelig føde for k.m.. så er det nok for meget at forlange.

    Kommentar by Binee — 6. oktober 2013 @ 16:48

  23. At sige hvil i fred, RIP og hvad man ellers kunne finde på at sige/skrive, virker efterhånden komplet latterligt og meningsløst. For i virkeligheden handler det kun om en ting – Erik’s landsmænd er nogle ækle kujoner. Kujoner som har mere travlt med at vælge papvin og beskytte deres eget lille private samtalekøkken, og for alt i verden stemme på nogen så man kan prale af at tilhører “god tone” segmentet. Men det er præcis “god tone” folket som er ansvarlige for mordet på Erik, og jeg begynder at spekulere over, hvorfor helvede bruge tid og energi, og som Erik blive myrdet for at prøve at tale folk til fornuft, tilmed folk som hader dig og fornuft. Hvorfor ikke bare læne sig tilbage, bare sidde med armene over kors og nikke, og tænke, jamen jeg sagde det jo, og så bare sidde og smile når “god tone” segmentet bliver ofre for deres fravalg af deres egne landsmænd og deres eget land. Men man kan drømme det koster ikke noget og nogen gange kan det være smukt og det tror jeg at jeg vil gøre i hvert fald lidt tid endnu.
    Vi ses Erik.

    Kommentar by Fritz — 6. oktober 2013 @ 16:57

  24. @Fritz

    Det ville da være rart, hvis du ENDELIG ville læne dig tilbage og sænke højre arm for lidt tid.

    Det er vi mange af os anstændige mennesker, der ville bliver meget glade for. Kender du til hans budskaber siden du mener, at han talte specielt til “sine” landsmænd? Vi andre har nok at tage os til end at skulle lytte til socialgruppe 5s hede drømme om etnisk udrensning.

    God tone og anstændighed er i øvrigt en særlig del af det at være dansk, det har nationalister fuldstændig forladt. Ingen gider da lytte til sådan en flok landsbytosser og bovlamme fladpander.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 17:05

  25. #24 viser “venstrefløjen” sit sande jeg

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2013 @ 17:16

  26. #11 “Og så træder oprørsretten i kraft, og den tilsiger at det er lovligt at skaffe sig af med en sådan regering med de fornødne midler.”

    Der må forventes ved krigsudbrud og under krigstilstand at ville fremkomme falske ordrer og meddelelser til befolkningen og til mobiliserende eller kæmpende styrker.

    Ordrer om ikke at mobilisere eller ikke at gøre modstand eller afbryde påbegyndt mobilisering eller kamp må derfor ikke adlydes, før der foreligger fornøden vished for, at ordren er udstedt af dertil kompetent myndighed.

    Ordrer fra forfatningsmæssige myndigheder, der er taget til fange, eller som af fjenden er sat ud af funktion på anden måde, skal ikke adlydes.

    Givet på Amalienborg, den 6. marts 1952.

    Under Vor Kongelige Hånd og Segl.

    Frederik R.

    Kommentar by HMAK — 6. oktober 2013 @ 17:19

  27. @HMAK

    I er tossede….

    Naturligvis falder den danske regering ikke. Tilbage på skolebænken med jer, jeres dagdrømmeri er ikke sundt.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 17:21

  28. Desværre nytter det ikke at forbyde islam og søsterreligionen socialismen. Når muslimer og socialister opfører sig som afsindige rovdyr, så er det fordi, det er alt de kan. De evner ikke civiliseret opførsel.

    Kommentar by Svend — 6. oktober 2013 @ 17:35

  29. @Venstrefløjen : Du drømmer, og du mangler fantasi til at tænke bare ti år ud i fremtiden.

    Kommentar by Josef K — 6. oktober 2013 @ 17:39

  30. “I er tossede” sagde manden uden hjerne

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2013 @ 17:41

  31. Gutter, indse det nu. I er meget få og meget marginaliserede. I har brug for hjælp ud af jeres sørgelige tilværelse og jogging-dragterne, I sikkert sidder i nu. Ingen på det danske marked vil have jeres sjuskede indstilling til livet og jer selv. Når man har set jer i medierne til demonstrationer kender man alt for godt prototypen.

    På den front er der intet at frygte, med mindre I begynder at blive mere voldelige.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 17:49

  32. Jeg går ikke i jogging tøj.
    Bukserne var model teknisk assistent, fra da jeg var pedel-medhjælper på Hollænderskolen, det andet jeg gik rundt i ude idag var heller ikke jogging tøj.
    Tror jeg, men det afhænger vel af hvad definitionen er.
    Jeg havde arbejdstøj på da jeg tidligere slog græs i kolonihaven og nyttehaven og høstede et græskar og de sidste agurker.
    Antal gør ikke specielt indtryk, her, venstrefløjen er i min tolkning langt mere udbredt langt ind i en nominel borgerlighed end en eller de få af de arme sjæle som kommenterer på Uriasposten under en sådan betegnelse eller under andet.

    Kommentar by Peter Buch — 6. oktober 2013 @ 18:28

  33. @Venstrefløjen: Ignoranter har også ytringsfrihed.

    Kommentar by Josef K — 6. oktober 2013 @ 18:28

  34. Venstrefløjen

    Du er en af de mest usympatiske personer jeg længe har lagt øre til.

    En ung svensk mand er død som følge af et meningsløst og umotiveret overfald, og det eneste du kan er at slå tvivl om motivet. Hold kæft hvor ville der være rart at se nogle folk fra din fløj der kunne komme med en afstandstagen uden forbehold.

    Tilbage til emnet; Sverige overrasker mig næsten hver dag. Jeg håber virkelig snart at svenskerne vågner mere op.

    Kommentar by FrankBooth — 6. oktober 2013 @ 18:42

  35. “Gutter, indse det nu. I er meget få og meget marginaliserede. I har brug for hjælp ud af jeres sørgelige tilværelse og jogging-dragterne, I sikkert sidder i nu. Ingen på det danske marked vil have jeres sjuskede indstilling til livet og jer selv. Når man har set jer i medierne til demonstrationer kender man alt for godt prototypen.

    På den front er der intet at frygte, med mindre I begynder at blive mere voldelige.”

    Man kan simpelthen mærke frustrationen i dit indlæg. Højrefløjen er det nye sort blandt unge mennesker, se bare på de ungdomsvalg der er lavet i Sverige. Og i Frankrig har Front National den største ungdoms afdeling. Tiden er fløjet fra dig for længe siden, og ingen mennesker gider at lytte til dine latterlige floskler.

    Kommentar by FrankBooth — 6. oktober 2013 @ 18:45

  36. Sjovt nok har jeg faktisk jogging tøj på nu, men dyrker nok også en del mere motion end “venstrefløjen”.

    Kommentar by FrankBooth — 6. oktober 2013 @ 18:46

  37. Jeg skal på arbejde i morgen

    hvad med “venstrefløjen”

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2013 @ 18:55

  38. Som en myrefarm hvor en knægt slipper et rovdyr løs, må sociologerne da syntes det er spændende at følge et samfund der lader sine 20 årige slå ihjel.

    En gang i fremtiden får Svenskerne mange ting at “tale” om!

    Kommentar by Santor — 6. oktober 2013 @ 19:11

  39. @FrankBooth

    Motivet kender jeg ikke til, det er der heller ingen af jer der gør. Læs artiklen igen. Ingen ved det.

    Det er jer der læser et motiv ind i det jvf. nogle yderst tvivlsomme udsagn fra ofret selv. Altså, naturligvis gør han det til en politisk sag. Sagen i Grækenland er langt mere tydelig og nu gør politikerne da endelig også noget ved det.

    Højrefløjen er den brune fløj. Islamister og fascister, der begge nyyyder volden. Dem skal der slås hårdt ned imod. Nu.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 19:25

  40. Motivet er slet ikke svært at forstå.

    Det er had og det er slet ikke ualmindeligt.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab

    Kommentar by Santor — 6. oktober 2013 @ 19:33

  41. ack för wikipedialänken, men jag arbetar som läkare och har jobbat på akutmottagningar, så jag är bekant med olika typer av hjärnblödningar och det normala förloppet och anamnesen.

    Åtminstone när jag pluggade medicin på sjuttiotalet fick vi lära oss att om en patient inkom med progressivt värre neurologiska symptom som hade haft ett skalltrauma någon eller ett antal veckor innan, skulle man misstänka ett koagulerat subduralhematom som hade ökat det intrakraniella trycket på osmotisk väg i takt med att koaglet brutits ner, och då var det fara och färde på allvar.

    Kommentar by Josef K — 6. oktober 2013 @ 19:39

  42. Snaphanen behandler svenske forhold ret omfattende, så overrasket er man jo ikke. Men oprørt bliver man naturligvis. Begrebet “had” er tæt på at være acceptabelt. Når man ser de svenske valgundersøgelser med 32% til socialdemokraterne og 26% til moderaterne, så er det man står af. Her er et folk som søger selvmordet.

    Kommentar by EH — 6. oktober 2013 @ 19:49

  43. RIP – en martyr mere.

    Kommentar by Sigwar — 6. oktober 2013 @ 20:00

  44. Hvor er det sørgeligt.
    Hvil i fred.

    Kommentar by XXXXX — 6. oktober 2013 @ 20:01

  45. Lad nu bare venstretrolden trolde, det er jo trods alt hans ret.
    Faktum er, at hvis hans politiske modstandere var en lille og marginaliseret gruppe, havde han intet motiv til at trolde herinde.
    Istedet burde han læse en meningsmåling, og indse hvilken vej vinden blæser frem mod næste folketingsvalg.

    Der er en grund til at DF er næststørste parti i DK lige nu.
    Folk i DK er langt hen ad vejen ganske tolerante, men nok er nok. Den almindelige dansker (ja du kender ham næppe ‘Venstrefløj’) har fået nok af at putte i lommerne på bekvemmelighedsflygtninge og socialistiske skattemafiosoer.

    ‘Venstrefløjen’s konstante provokationer og febrilske angreb lugter vel egentlig kun af desperation?
    Vi Danskere som står op hver eneste morgen for at tjene til dagen og vejen, samt andres dag og vej, har indset hvor krydset skal sættes – og det bliver ikke ved venstrefløjen.

    Jeg har, langt hen ad vejen, ingen problemer med at bære de i samfundet som er i nød på mine skuldre.
    -Men fandeme ikke hvis de kan gå selv, og da slet ikke hvis de skider mig ned ad ryggen mens de sidder deroppe.

    Kommentar by Lundahl — 6. oktober 2013 @ 20:01

  46. Præcis, det er ren desperation fra en usympatisk og sindsforvirret person der endda ikke har noget tilovers for sit eget bagland, der også inkluderer kanvasjakker og socialgruppe 5.

    En person der mener at repæsenterer godheden selv, men i virkeligheden er intolerant og afstumpet.

    En person der tillader sig på den mest usmagelige facon at stille tvivl ved en død persons udtalelser, blot fordi afdødes politiske overbevisning ikke falder i Venstrefløjens gode smag. Hvor lavt kan man synke?

    Nåmen vi kan da glæde os at DF og lignende partier er så store, Venstrefløjen og dennes rabiate venner er snart en saga blot.

    Kommentar by NulTolerance — 6. oktober 2013 @ 20:15

  47. Venstrefløjen

    Jeg siger absolut heller ikke at jeg kender motivet.
    Jeg skriver at det var et meningsløst og indtil videre virker det helt umotiveret, og dertil ville det klæde dig bare at tage uforbeholdent afstand, det gør jeg også til mordet i Grækenland. Men nu er partitoppen fra GD jo faktisk blevet løsladt, så det virker ikke til at det kan bevises at de er en kriminel organisation. Og det siger jeg ikke fordi jeg sympatiserer med dem, jeg syntes de er en flok fascister. Men derfor skal man stadig respekterer at nogle har sat deres kryds ved dem. Ligesom jeg også respekterer at folk sætter kryds ved Enhedslisten, selvom jeg også syntes at de er sindssyge.

    Så islamisterne er også en trussel? Prøver du så også tit at lufte den mening på diverse islamiske blogs?

    Kommentar by FrankBooth — 6. oktober 2013 @ 20:22

  48. @Lundahl

    Lundahl, hvor er det dog tåbelig at høre på. Din argumentation er helt hen i skoven.

    DF er ikke det næststørsteparti i DK
    Du starter ud med “vi danskere” for så at skifte over til “dine skuldre”, hold da op en omgang vrøvl.
    Du glemmer hvor kritisk Venstrefløjen er ift. HTS

    Danskerne vil ikke have fascister ved magten og man ved jo, hvor meget i pev også under den sidste regering, så jeg er såmænd ikke så bekymret. I er stadig den samme lille flok tosser.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 20:28

  49. @NulTolerance

    En person der tillader sig på den mest usmagelige facon at stille tvivl ved en død persons udtalelser

    En død person udtaler sig ikke. Jeg er lige så kritisk overfor Hitler, som jeg er for denne fascist.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 20:29

  50. Tulle

    “Men vi må ikke handle da man får hele statsapparatet i nakken.”

    Danskerne tør end ikke møde op til islamkritiske demonstrationer. Hvad skulle vi kunne stille op?

    Kommentar by Pelle Pik — 6. oktober 2013 @ 20:52

  51. For mig at se er “Venstrefløjen” flere personer, der skiftes til at spamme Uriasposten. Ham, der har vagten for tiden, er ret skinger.

    Kommentar by Træt — 6. oktober 2013 @ 20:56

  52. @Pelle Pik

    Der er ingen anstændige mennesker ved de Islamofobiske demonstratioenr, eller kunne det da nok lokke. Men I ødelægger det jo selv. I SKAL hver eneste gang opføre jer som nogle tosser.

    @Træt

    Du er træt. Vi er kun een. :)

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 20:58

  53. Hvis man bor i en by i Vesten af nogen som helst størrelse og har sine sansers og hjernes brug, kender man til anti-vestlig racisme og har intet problem med at godtage Erik Björkmans referat af overfaldet. Det er hverdag i vores del af verden.

    Kommentar by JensF — 6. oktober 2013 @ 21:03

  54. Om jeg fatter, at I gider kommentere den sindsyge stodder, der kalder sig venstrefjolset.
    Han er hjerneblæst og tror, uden skyggen af evidens, at han er omgivet af racister og fascister. Han ser på et billed af en mishandlet svensker, som han intet kender til eller nogen sinde har mødt og udtaler skåsikkert, at han er fascist. Og tilmed løgner om, hvad han hørte blive råbt lige inden han blev overfaldet.

    Det ender galt med multi-kulti berigelsen og “tonen” vil ikke ændre sig, førend islam er manet tilbage til ørkenen, hvor røverhøvdingen kom fra.

    Kommentar by Iznogut — 6. oktober 2013 @ 21:12

  55. VOLD er et emne som vi ikke ret meget længere kan komme uden om at diskutere rationelt .
    Vi kan ikke BÅDE angribe venstrefløjen for offerforherligelse OG samtidig selv forherlige Svensons offerrolle , det stakels lille pus !
    Det tages tilsyneladende for givet at Erik Bjorkman ikke engang PRØVEDE at slå igen , for slet ikke at tale om at slå først .
    Hvorfor gjorde han ikke det ? Var det enform for selvmord ?
    Uheldigvis er vi tvunget til at skifte spor ,hvor ubehageligt det end kan forekomme , er jungleloven kommet til den gade hvor du og din familje bor . Der er ingen vej udenom , vi er nødt til at kunne forsvare os selv mod WHATEVER .
    Ellers er vi bare til grin .

    Kommentar by Ole Burde — 6. oktober 2013 @ 21:17

  56. Jeg selv kommer snart i statistikken. Bede om ro på en søndag på Amager, falder ikke i god jord. Halaltøser og flaskekastende indvandrere kan gøre som det passer dem. I første omgang flygter de, hvorefter de vender tilbage med forstærkning. Trusler om pik i munden og blågårds plads luner jo en del. Jeg kontakter politiet, der ikke mener at den logiske konsekvens af passivitet, er selvtægt. Nuvel, efter jeg har rendt gader og stræder rundt, er de lokaliseret .
    Politi:……..
    Mig: hallo?
    Politi: ja, det er Københavns politi…..
    Mig:jeg ringede tidligere vedr. Chikane
    Politi: er de der nu?
    Mig: jeg ved hvor de sidder.
    Politi: du skal blive inden døre, og ikke lege politi.
    Mig: jeg leger ikke, jeg forsvarer min matrikel.
    Politi: hvis du ringer til politiet, skal du ikke selv gøre noget, så skal du afvente…
    Mig: ok, men når i ikke kan finde dem, er det så ikke smart at jeg lokaliserer dem, som så mange gange før, når i har ringet fra en patrulje og spurgt hvordan i kommer dertil?
    Politi:……jeg afbryder(måske)
    Mig: giv mig et godt råd, eller et direkte nr. Alternativt skal jeg opruste med pulverslukker, og evt. Et par kammerater
    Politi: du har nok misforstået hvordan det fungerer, man truer ikke politiet…jeg afbryder….
    Mig: jeg truer aldeles ikke, jeg opstiller det eneste alternativ, som familiefar, der er.
    Politi: vi kommer ikke videre her, farvel.
    Banen er kridtet op og vi er kørende. Tak for en klar udmelding, det er sgu bedre end jeg havde håbet ukrudtet skal jeg nok få fjernet..

    Kommentar by Wazzla — 6. oktober 2013 @ 21:29

  57. @Iznogut

    Sverigedemokraterne har så godt som ingen troværdighed hos mig. Af den grund kan jeg ikke tro på, hvad en politisk mand, som Erik Björkman siger.Det samme gælder sådan set konspirationsteoretikeren Lars Hedegaard, der fuldstændig blev afmonteret i Deadline. Tosser har altså bare ingen troværdighed hos saglige anstændige mennesker.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 21:58

  58. @Venstrefjolset: Tak fordi du bekræfter min pointe. Du er blæst – paranoid og helt uden for normalen. Du skulle vel ikke være Chris Bay?

    Hint: Lars Hedegaard er universitets uddannet historiker, har kæmpet mange politiske kampe på VENSTREFLØJEN, som kommunist (trotskits-bræk-bræk) og journalist. Kom lige igen, din skovl.

    Kommentar by Iznogut — 6. oktober 2013 @ 22:53

  59. Martin “jeg-gør-alt-for-penge” Krasnik spammede “interview” med Zions Vise Protokoller og påstande, forankret i den blå luft. Hvad skulle Lars Hedegaard sige til det vrøvl, når han troede, at han skulle snakke om islams barbarer og deres mordforsøg på ham???

    Kommentar by Iznogut — 6. oktober 2013 @ 22:58

  60. Der bliver Intet fakkeltog, Intet levende lys og blomster, I medierne hører vi intet, Men det gjorde vi hvis det gik ud over en Islammer.
    Hvor mange lig skal der på bordet inden politikerne og myndighederne vågne op.
    Jeg håber de vågner inden folket gør. !!

    En nyhed fra den 4/10. En mand fik stjålet sin computer, og der var et sporingsprogran i den, så den bestjålne sporede computeren til at være i sandholmlejren.

    Dette informerede han så politiet om, men disse røvhuller ville ikke tage sig af det.
    Informationen kan nok læses i BT.

    Kommentar by Tulle — 6. oktober 2013 @ 23:02

  61. @venstrefløjen tak for alle dine (ligegyldige) kommentarer, du er undskyldt. Hvor er dit overblik, hvad er det du ikke kan se. Hvad skal vi hjælpe dig med? Du er klart på vildspor, altså dit navn og bloggen her, som du bruger så meget tid på, siger det meste. Er du født ind i det, ville jeg kunne forstå det….for den der ignorance kan man da ikke forsvare. Dine postes svare lidt til frikvarteret på den korte…

    Kommentar by Wazzla — 6. oktober 2013 @ 23:06

  62. Iznogut, Venstrefløjen er uden for rækkevidde.
    Han kan ikke nåes. For små hjerner har små fornøjelser, det ses tydelig ud af det han skriver.

    Kommentar by Tulle — 6. oktober 2013 @ 23:07

  63. -> Tulle

    Ang. fakkeloptog. TV-avisen havde her til aften et længere indslag om en demonstration mod en rockerborg, der skabte utryghed i et villakvarter. Pudsigt nok. Der demonstreres ikke mod indvandrerbander i ghettoerne, næppe fordi indbyggerne ikke er utrygge – nok nærmere fordi problemet her stikker dybere. Rockere er ubehagelige at have som naboer, men trods alt rationelle. Det samme kan ikke siges om bandearabere…

    Kommentar by Kim Møller — 6. oktober 2013 @ 23:20

  64. @Kim Møller

    Bandidos har vist mange udlændinge. Eller de er i hvert fald tit i samarbejde med indvandrerbander.

    @Iznogut

    Konspirationsteoretikeren Lars Hedegaard blev skilt ad, ganske enkelt. Ingen undskyldninger. Han er lige så forvirret som størstedelen af jer på dette netværk. I ser spøgelser overalt.

    Kommentar by Venstrefløjen — 6. oktober 2013 @ 23:36

  65. ‘Et spøgelse går gennem Europa – ‘

    Indtil det blev begravet af en mur, der faldt.

    Kommentar by Fidibus — 7. oktober 2013 @ 00:34

  66. På med sølvhatten, Venstrefjols. Moské vil dine spøgelser så forsvinde. Hils Allah-baba og hans røverbande. Skån knæene, brug ikke bedetæpper af nylon.
    :D :D :D

    Kommentar by Iznogut — 7. oktober 2013 @ 12:58

  67. @Iznogut

    Jeg tror ikke på en skaber.
    Religionernes tåbelige røverhistorier har ingen interesse herfra. :) :)

    Men hvordan var det nu at det havde relevant til historien om ekstremistens død i Sverige?

    Jo, vi ANER ikke hvem der gjorde det. Dem der påstår det, de gør det på et uinformeret grundlag. Uinformeret vrøvl og propaganda fra ende til anden. Det er pinligt at se på.

    Kommentar by Venstrefløjen — 7. oktober 2013 @ 13:12

  68. Venstrefløjen gør sit til DF snart bliver det største parti.

    Kommentar by Peter Buch — 7. oktober 2013 @ 13:40

  69. Et byrådsmedlem fra Svenskarnas Parti blev også overfaldet af 8 venstreekstremisters.

    http://nationaldemokraten.dk/mordforsog-pa-kommunalpolitiker/

    Kommentar by Grækeren — 7. oktober 2013 @ 15:19

  70. @Peter buch

    Nej.

    @Til hele højrefløjen

    @Peter buch

    Nej.

    @Til hele højrefløjen

    http://ekstrabladet.dk/112/article2116813.ece

    I dag har I åbenbart i forlængelse af Breivik, jeres forbillede, truet med tæsk foran retten, hvor unge indtil videre uskyldige sidder tiltalt. Beskidte metoder er jeres fremmeste middel mod jeres politiske modstandere. Fatter ikke at der snart gøres noget fra statens side for at begrænse jeres handlerum.

    Mage til hyklere.

    Kommentar by Venstrefløjen — 7. oktober 2013 @ 15:55

  71. @70 Rødfascisten
    Smut nu tilbage fra pc-rummet – til sidste lektion på efterskolen. Så kan i tjekke instagram billeder fra fredagens fest.

    Vi ved alle hvad du står for. Helt i forlængelse af dine kolleager fra det 20. århundrede (tyskere, russere, kinesere). ALLE dine skriverier stinker af vold, mord, KZ lejre, tortur, overvågning ect. Du har det i dig, lille ven. Og du ved det. Du er så klar til det.

    Kommentar by Anonym — 7. oktober 2013 @ 16:02

  72. Smut nu tilbage fra pc-rummet til sidste time på efterskolen. Så kan i tjekke instagram billeder fra i fredags.

    Du har det i dig! Præcis som dine tyske, russiske og kinesiske kollegaere fra det 20. århundrede. Du er så klar til det. Hvornår tør du gøre det første gang? Andet end at skrive her? Kom så. Spring ud.

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 16:05

  73. 71 var til rødfascisten.

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 16:06

  74. @ngng

    Din formudring af sproget overrasker mig. I øvrigt har jeg altid være mod efterskoler, som blot er spild af tid og et tegn på at folkeskolen ikke opfylder sin plads i samfundet.

    Du kan til gengæld bruge lidt tid på den udmærkede dokumentar om voldgruppen EDL sendt på vores alle sammens DR2 i dag:
    http://www.dr.dk/tv/se/islamofobi/islamofobi

    Islamofobi er business og I er de nyttige idioter.

    Kommentar by Venstrefløjen — 7. oktober 2013 @ 16:15

  75. @rødfascisten
    Så du røg tilbage til pc-rummet. Var de andre skredet?

    Jeg ved du kan. Du har det i dig. Du kan andet end at skrive. Kom så. Vis os at du er lavet af det samme som dine kollegaer (nazier fra Tyskland,fascister fra Italien, kommunist fra Kina og Rusland. Det er ikke nok at skrive her, vel. Du kan mærke det. Hadet er for stort, ikke?

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 16:24

  76. @Rødfascisten
    “..vores alle sammens DR2..”. Jeg betaler ikke licens, så jeg ved igen ikke hvad du mener med “vores”. Du må være skitzo. Og da slet ikke betale for en omgang rødfascistisk pjat, som du sluger.

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 16:32

  77. @ngng

    Dit vrøvl vækker ingen interesse. Smut tilbage i hullet igen.

    @topic

    En svensker er død og straks fyger konspirationerne ud i rummet. I er eksperter i konspirationer og sluger åbenbart alt, hvad jeres førere fortæller.

    Igen, Motivet kender jeg ikke til, det er der heller ingen af jer der gør. Læs artiklen igen. Ingen ved det.

    Kommentar by Venstrefløjen — 7. oktober 2013 @ 16:39

  78. Venstrefløjen. Hvad var det nu lige for en uddannelse du pralede med?

    Kommentar by Sigwar — 7. oktober 2013 @ 17:04

  79. #76 venstrefloppet.

    Selvfølgelig kender vi motivet.

    “Det ända jag hörde var någon som ropade ‘Svenne djävel’.”

    Jeg viste endda et link til et andet overfald med det samme motiv.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab

    Det er had. Et ubændigt had til alt der er Svensk.

    Kommentar by Santor — 7. oktober 2013 @ 17:10

  80. @Rødfascisten
    Jo, det interesserer dig rigtig meget. Du er klar som dine rødfascistkollegaer fra det 20.århundrede. Klar til at gennemføre jeres politik. Koste hvad det må koste. Og du er igang via. masseimportering af MENA-muslimer, hvoraf det store flertal er en belastning. Og det er ikke en tilfældighed for det samme bilelde ser man fra de lande hvor de kom fra. Ligesom de lande hvor rødfascister har haft magten. Forfejlede lande. Du ved det, det er sandt. Men du lukker øjnene, fordi du er indoktrineret rødfascist

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 17:47

  81. @Rødfascisten
    Hvor meget betalte du skat sidsate år? Du kan tjekke din årsopgørelse inde på
    http://www.skat.dk. Skriv tallet her.

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 17:57

  82. 70
    Venstrefløjen

    Fakta er noget svært noget, lad os alle se opgørelsen, hvormange poster på hjemmesiden priser Breivik, hvormange kommentatorer tager afstand respektivt forsvarer ham?

    Kommentar by Peter Buch — 7. oktober 2013 @ 18:50

  83. Det er godt nok en ubehagelig historie. Og at det “ikke er hatbrott og derfor ikke har høj prioritet” er rent ud perverst. Og iøvrigt racistisk. Hvide svenskeres liv er nu, som officiel politik, ikke så meget værd som ikke-hvides. Med den slags politik ønsker man jo nærmest at det ender “galt” i Sverige så de kan få renset hus.

    Kommentar by Morani ya Simba — 7. oktober 2013 @ 19:35

  84. @Peter Buch

    Retorikken skaber en Breivik. Flere har endda snakket om, at når “opgøret” kommer så skal “vi”(jeres politiske modstandere) straffes. Det er en reel frygt, hvis jeres organisation får fat.

    @ngng

    Du trækker den længere og længere ud. I hvilke andre seriøse debatter er det et issue?
    Kom tilbage på sporet kammeret. :)

    @Santor

    Din artikel kan altså ikke gælde som en sammenligning, overhovedet ikke. Erik er politisk aktivt i et ekstremt parti og har så absolut ingen troværdighed i den her sag. Naturligvis vil kilder i partiet have, at han døde pga. indvandrere.

    Konklusion, INGEN ved hvad der skete.

    Kommentar by Venstrefløjen — 7. oktober 2013 @ 19:48

  85. Han er jo fuldstændig tabt bag en vogn, ham legebarnet Rødfascisten, kalder alle andre fascister men er selv ene om at udvise det herinde. Jeg tror ikke han ved hvad ordet betyder, men sjover bare løs i frikvarteret. Han er en person der udmærket ved det kan komme til et voldeligt opgør en dag, for Europa mod islamiseringen, og til den tid vil vi se ham komme krybende tilbage når han først mærker faren fra Muhammeds overtro på egen krop. Indtil da leger barnet gemmeleg og tag-fat.

    Kommentar by LarsB — 7. oktober 2013 @ 19:57

  86. Alle ved at det er højrefløjen der betaler regninger heri landet, så derfor lad mig se hvad du betaler til samfundet ud over dine tomme ord om “godhed”.

    Og alle ved at rødfascistiske og muslimske samfund ikke fungerer.

    Åben da øjnene for helvede. Men det er dit problem stakkels indoktrinerede rødfascist.

    Kommentar by ngng — 7. oktober 2013 @ 20:32

  87. 84

    Retorik skaber Breivik, hævder du, er der belæg for noget sådan kan hævdes udover eksemplet Breivik?

    Retorik skaber terrorisme, http://www.thereligionofpeace.com/ listen med diverse belæg.
    http://www.thereligionofpeace.com/Pages/TheList.htm
    These are not incidents of ordinary crime involving nominal Muslims killing for money or vendetta. We only include incidents of deadly violence that are reasonably determined to have been committed out of religious duty – as interpreted by the perpetrator. Islam needs to be a motive, but it need not be the only factor.

    Jeg er ikke med i en politisk organisation eller bevægelse.

    Kommentar by Peter Buch — 7. oktober 2013 @ 20:33

  88. #84 venstrefloppet.

    Du er jo dum som en dør. Der var vidner til begge overfald. Fakta er vitterlig ikke din stærkeste side!

    SD er ikke et ekstremt parti ligegyldigt hvad du måtte mene om den sag. Jeg vil vædde et kopi af Kim Møller´s “vejen til Damaskus” på at du ikke engang har læst deres partiprogram.

    Hvad der er mere tvivlsomt er om Erik Björkman´s overfaldsmand vidste hvem han var. Hvilket vil sige at det lige så godt kunne være dig eller dit svenske sidestykke der blev slået ihjel.

    Venstrefløjens retorik skaber breivik-typer. Vi så dem i retten i København i dag. Måske var den største enkeltfaktor for hans psykopatiske amok-løb hans penneven shansen.

    Kommentar by Santor — 7. oktober 2013 @ 20:35

  89. […] Björkman, Sverigedemokrat i Uppsala, blev umotiveret overfaldet i Uppsala for en måned siden af en afrikaner. Den 6 oktober døde han, formentligt af et overset Akut […]

    Pingback by Et svensk liv er billigt « Snaphanen — 8. oktober 2013 @ 18:45

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper