15. november 2007

Folketingsvalget 2007 – stemningsbilleder

VKO eller kaos – et sted i København.

Ny alliance fejrede nederlaget på Cafe Pink, og denne her t-shirt har altså en forkert farve. Det hele er dog so yesterday

Set i Vanløse.

– En tidligere kommunist stiller op for Ny alliance…

– En demokrat for Dansk Folkeparti…

Oploadet Kl. 15:04 af Kim Møller — Direkte link53 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5200/trackback

53 Comments »

  1. Ny Alliance blev fik dog stadig min stemme – Det var det eneste højreorienterede parti som jeg tror ikke hader mig…

    Kommentar by Eik Corell — 15. november 2007 @ 15:29

  2. Jeg ved snart ikke…, når jeg læser at tidl. VU formand Karsen Lauritzen, totaltåben på dialogrejse med partisantørklæde, er indvalgt til en af landets fornemmeste poster, så er VKO og KAOS for mig at se ikke fremtidige uforenelige størrelser.

    Den tidligere rejselystne “partisan” er hvad kaos angår, at betragte på linje med bedstemor Asmaa.

    Kommentar by morlille — 15. november 2007 @ 16:45

  3. VU formanden Karsten Lauritzen er en skændsel for Venstre.

    Kommentar by Janne — 15. november 2007 @ 16:47

  4. Der er desvære mange ligesom “partisan Karsten” i venstre !

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 15. november 2007 @ 17:58

  5. Naser Khader og Anders Samuelsen hænger stadig og glaner i lygtepælene i Århus Nord. Hvis de ikke er væk i morgen, er jeg sikker på, at der er nogen, der skriver “taber” henover deres kontrafejer.

    Kommentar by anders and — 15. november 2007 @ 19:56

  6. >4 whodares

    Ja desværre er der en del som Karsten Lauritzen i Venstre, men det er bestemt ikke takket værre dig, at der ikke er endnu flere.

    Du er altså noget af en storskrydende selvglad narrøv whodares. Hvorfor tager du ikke din selvretfærdige attitude og stikker den hen hvor solen aldrig skinner.

    Så kan vi andre bedre koncentrere os om, at få Danmark på fode, imens du står i din egen lille sosse-sandkasse og skriger dine pattebarnslunger ud over alle de liberale forrædere.

    IDIOT!

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 09:37

  7. Når nu vi er ved emnet, så lad mig endnu engang gøre DF’erne herinde opmærksomme på, at hvis VKO-flertallet skal bevares ved næste valg, så er det ubetinget nødvendigt, at skattentrykket bliver sænket.

    Det korte af det lange er jo, at uden VKO flertal, har DF omtrent lige så stor politisk indflydelse, som Villy Søvngænger har idag.

    Vi er vel alle sammen enige om, at det ville være en katastrofe for Danmark, hvis VKO-flertallet røg sin en tur??

    Nå, ja måske lige bortset fra whodares, der hellere vil se islamfascisterne invadere landet, blot så han kan fortsætte med sin økonomiske skamridning af de “onde” liberale.

    Behøves jeg gentage, at jeg synes whodares er en fucking imbecil narrøv af en indbildsk reserve-sosse.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 09:43

  8. Alle jer der tager truslen fra islam alvorligt skal være fandens glade for at whodares ikke er repræsentativ for DF, for var han det, ville rigtig mange borgerlige flygte skrigende ind over midten af dansk politik, og det ville de i øvrigt gøre ret i. Magen til uudholdelig lille fnatmide skal man godt nok lede længe efter.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 09:46

  9. Sludder, Mackety. Whodares har skoene på. Det VK-segment, han taler om, er langt hen ad vejen nogle egoister, der ville sælge deres mor for en værdiløs lottokupon som f.eks. Ny Arrogance. Jeg deler hans kraftige foragt for disse menneskers forhold til det omgivende samfund.

    Det kan være frustrerende at tænke på, at modstanden mod opløsningen af samfundet ikke primært befinder sig i det succesrige segment af befolkningen, og at den grimme egoisme er ekstremt fremherskende på begge sider af midten, men sådan ER det bare.

    Kommentar by Kimpo — 16. november 2007 @ 16:03

  10. >9 Kimpo

    Hvis ikke der kommer skattelettelser, holder VKO-flertallet ikke.

    Det kan gerne være, at det faktum er frustrerende for velfærdliderlige reserve-sosser, men det er et faktum som i bliver nødt til at forholde jer til. I dansk politik skal man nemlig kunne tælle til 90. Uden mandat nummer 90 til VKO har din og Whodares meninger nemlig omtrent lige så meget værdi, som en loppes meninger har for den elefant, hvis røv den sidder på.

    Ergo må i hellere få fingeren ud af røven og skubbe på for at få sænket skattetrykket.

    Ellers må jeg bare konstatere, at DF’ere åbenbart lader egne ønsker komme før landets bedste.

    Hvis en skattesænkning kan sikre VKO-flertallet er det næppe nogen stor pris at betale. Ellers må jeg bare konstatere, at DF’ere åbenbart lader egne ønsker komme før landets bedste.

    Hvad Whodares angår så skylder han mig og alle andre nationalliberale en kæmpe undskyldning. DF har rent faktisk ikke monopol på at være nationalt sindede. Man kan ganske udmærket ønske sig skattenedsættelse uden at være udansk. Det må reservesosserne hellere se at fatte.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 16:16

  11. Slap af, Mackety. Det er ikke nogen naturlov, at kun VKO kan stoppe masseindvandringen. På et tidspunkt opdager den mere maskuline del af de røde, at det er i deres egen interesse at stoppe den, og så er VKO ikke længere garanten for en ansvarlig indvandringspolitik.

    Selv ser jeg sådan på det, at det demokratisk hæderlige er at stoppe masseindvandringen, sådan at vi FRIT og INTERNT kan tage stilling til den økonomiske side af sagen.

    Begge borgerlige grundpositioner er egentlig lige kræmmeragtige:

    1) den om vil gennemtvinge en liberalistisk samfundsmodel ved at åbne sluserne, sådan at velfærdsstaten bryder sammen

    2) den som betragter et reelt indvandringsstop som en brik i spillet om det økonomisk set mest effektive samfund.

    Du virker som en 2’er: Bruge truslen om mere indvandring til at kæmpe for en liberal samfundsmodel.

    NA og R virker som 1’ere: Bruger løftet om humanisme til at få deres liberalisme igennem.

    Begge metoder er gangster-agtige og i grunden udemokratiske.

    Kommentar by Kimpo — 16. november 2007 @ 17:01

  12. >11 Kimpo

    Hvad du jo så selvfølgelig ikke kan vide er, at jeg faktisk stemte personligt på en DF’er i tirsdags. Det gjorde jeg på trods af, at jeg afskyr DF´s økonomiske politik som pesten, netop FORDI jeg vidste at nogle ville gå den anden vej og stemme på NA.

    Men jeg kan også godt love for, at hvis ikke DF tager sig sammen, så vil de svinde ind til halv størrelse, den dag der ikke længere er brug for dem.

    Javel ja, Kimpo. Nu kan jeg så bare konstatere, at du da vidst skylder mig en undskyldning. Hvis ugen fortsætter sådan, vil der snart være en halv snes reserve-sosser der kommer til at skylde mig undskyldninger, lol.

    Og nej, jeg truer ikke med noget som helst. Jeg konstaterer hvordan virkeligheden ser ud. Såfremt du ikke har opdaget det gik Venstre tilbage med 6 mandater i tirsdags. Et godt gæt ville være at det ene mandat gik til DF og de sidste fem til NA.

    Og ja, jeg er enig i, at virkeligheden vil gå op for venstrefløjs-sosserne på et tidspunkt, men der er ve gu ikke nogen garanti for, at det sker i indeværende valgperiode.

    Alt afhænger af, hvor længe der går før ballonen sprænger i lande som Sverige eller Storbritannien.

    Hvad angår jer DF’ere, så vil jeg konsekvent betegne jer reservesosser, indtil den gryende erkendelse går op for jer, at i ikke kan klare jer uden støtte fra sådan nogen “onde” liberale som mig.

    Whodares selvretfærdige bullshit om, at DF reddede flertallet kan han godt stikke skråt op. DF’s betonsocialistiske holdning til velfærdsstaten var tværtimod forbandet tæt på at koste VKO flertallet.

    Jeg er ret sikker på, at havde regeringen sørget for skattelettelser i oktober, så havde NA ikke fået et ben til jorden og VKO havde idag haft minimum 94 mandater istedet for kun 90.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 17:22

  13. Macketey, det er noget lumsk noget det der juleøl! Sov godt og husk at drikke meget vand!
    Ps, Karsten Lauritsen liger en nar, ser ud som en nar ,lyder som en nar,men tag ikke fejl!!! HAN ER EN NAR!!!

    Kommentar by PB — 16. november 2007 @ 17:57

  14. >13 PB

    Jaså. Venstrefløjs-sosserne er åbenbart ikke de eneste, der har det svært med virkeligheden. Det samme har åbenbart også højrefløjs-sosserne.

    Jeg så for eksempel lige idag i 180grader, at DF nu vil indgå i et flertal uden om regeringen med henblik på at give de offentligt ansatte massive lønforhøjelser.

    SKIDE SMART EGON. På den måde kan DF både skræmme endnu flere liberale over i armene på NA, samtidig med at DF smadrer økonomien og sikrer, at vi ikke får råd til at forsvare Danmark, den dag det måtte blive nødvendigt.

    Fantastisk tænkt, åndsvage reserve-sosser.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 18:08

  15. Jeg stemte også DF (som jeg gjorde i 2001 & 2005) selvom jeg er hamrende uenig med DFs økonomiske politik.

    Jeg krummer således tæer når jeg hører DF evt. vil etablere flertal uden om regeringen for at øge lønnen til offentligt ansatte.

    Jeg har bare vejet for og imod og er kommet til den konklusion, at DF er det eneste parti der tager den islamiske trussel mod vesten alvorligt.

    I mangel af et godt, gammeldags nationalkonservativt parti stemmer jeg derfor på DF

    Kommentar by Nosferatu — 16. november 2007 @ 18:11

  16. >Nosferatu

    Ja, jeg er meget enig med dit standpunkt, men hver eneste dag beder jeg til den “hellige dollar” :) om, at Sverige snart må bryde sammen i morderisk kaos (undskyld Snaphane-steen, jeg ved godt du elsker det tabte Sverige), så alvoren kan gå op for dansken flest, og jeg til gengæld kan blive fri for at være afhængig af DF’s decideret usympatiske økonomiske politik.

    Men jo, jeg vil stå side om side med DF’erne, så længe det er nødvendigt, selvom nogle af dem er så selvcentrerede, at det er til at brække sig over.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 18:20

  17. For F….., Mackety, syntes du feks .politiet, sygeplejersker, hjemmehjælpere, får for meget i løn? Samfunds “omvæltning” foregår ikke, ihvertfald demokratisk, i et hug , det er og bliver “de små skridt’s dans” og detr er en bevægelse i den rigtige retning, med samme hast som at omlægge kursen på en supertanker!.
    At vi som samfund ,samtidig, historisk bliver endegyldigt udfordret af islam, med den europæiske civilisation som indsats, gør bare dine “ultimative” krav endnu mere ligegyldige! , som narrehatten Karsten Lauridtsen, sindbilledet på noget af det værste ved partiet venstre!

    Kommentar by PB — 16. november 2007 @ 18:23

  18. >17 PB

    Jeg stiller sku ikke ultimative krav din skide reserve-sosse. Men den barske virkelighed kan selv en ignorant som du ikke komme uden om. Forhold dig hellere til den, i stedet for at give mig skylden for, at virkeligheden ikke ser ud, som du gerne vil have den til at se ud.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 18:32

  19. Ok, det her er nu på det niveau hvor vi nok burde tage diskussionen færdig på et værtshus i København! ( Det er der jeg bor!)

    Kommentar by PB — 16. november 2007 @ 18:42

  20. Herligt temperament de herrer har, nå, maden kalder lige.. :)

    Kommentar by Kimpo — 16. november 2007 @ 18:49

  21. >19 PB

    Lol. Hæ, der fik du mig til at grine og det skal du da have tak for, trods alt.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 18:51

  22. #21 . No sweat! Vi er på samme side :)

    Kommentar by PB — 16. november 2007 @ 19:01

  23. >22 PB

    Nå, men jeg har da i det mindste fået bevist en gang for alle, at jeg har MINDST lige så meget temperament som Whodares.

    Skal blive interessant at se, hvor højt han råber, når han får øje på mine retoriske “perler” oppe ovenfor, ROFL.

    Kan være spørgsmålet om, hvem der har mest temperament, ikke er afgjort endnu.

    Men seriøst, jeg vil godt have mig alt det pis om “liberale forrædere” frabedt i fremtiden. Jeg synes sku egentligt, at jeg finder mig i mere end rigeligt fra jer reserve-sossers side.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 19:07

  24. Åh mackaty.

    Stadig ikke fod på virkeligheden ?

    DF skaffede jo om du vil det eller ej VOK flertallet bassemand.

    Mens alle de selvfede bonderøve og “store erhvervsmænd” i V/K sleskede sig til både NA og R (lige indtil R altså selv sprang fra)for at slippe af med DF, men selvfølig betyder Dansk kultur og værdier ikke en bønne for jer såkaldt liberale (for er du virkelig liberal er du vist da gået forkert i V er du ikke eftersom de om nogen fører socialdemokratisk politik)

    I er sgu kun “liberale” indtil det tidspunkt hvor det går op for jer at jeres “liberale” syn har bragt tyrani og diktatur indover landet hvorefter i på vanlig vis vræler efter hjælp fra dem som IKKE først tænkte på mammon.

    Mine skældsord til dig får du en anden god gang, for jeg vil mene at du også har et par ting eller 25 du kan stikke skråt op tarzan.

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 16. november 2007 @ 20:02

  25. Apropo selvcentreret Mack….Tror du så ikke liiige du skulle skimme dine udgydelser igennem dit latterlige pattebarn, og pis så ud og få bleen skiftet !

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 16. november 2007 @ 20:06

  26. Og til sidst bassemand.

    Var det V der kæmpede for VOK (ligesom de gjorde de to foregående valg) Næææ nej i havde så satans travlt med at pisse på netop DF ved jeres små sammenkomster med NA (gad vide hvordan det kunne have endt med lidt flere mandater til dem)

    Var det K….Nope heller ikke, det engang konservative parti legede også hellere med NA og R.

    Tja hvem er der så tilbage bassemand ?

    Udover det har jeg skam intet imod at folk får skattelettelser, sålænge det ikke går udover de svageste i samfundet (her tænker jeg etnitske Danskere bla,Grønlandske børn osv osv osv, små detaljer som det oprindelige venstre aldrig har skænket en enkelt tanke) så pak du bare forargelsen væk tarzan, for jeg er nu ret sikker på at DF fortsætter sin vækst, men jeg forstår da godt at du er bekymret på Vs vegne, var dette anden gang i træk i gik tilbage ?

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 16. november 2007 @ 20:12

  27. Tja faktum er Mack at der er en tilsyneladende stor gruppe af dem som du selv kalder liberale forrædere, og de er om du vil det eller ej lige så latterlige som dem der engang kaldte sig Konservative.

    Narrehat !

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 16. november 2007 @ 20:15

  28. > whodares

    Reserve-sosse!

    Dine meninger om mit liberale ståsted rager mig omtrent lige så meget, som Astmaas meninger om min moral.

    I øvrigt har jeg også ret svært ved at høre forskel på dig og islamfascisterne. Du elsker sku offerretorikken lige så højt, som de gør.

    Hvad med om du tog dine sårede følelser og skreg dem i hovedet på en, der ikke er pisse ligeglad med dem, din skide reserve-sosse.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 20:29

  29. >Whodares

    Opblæste klaphat!

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 20:32

  30. Her er i øvrigt en af Whodares perler:

    “I er sgu kun “liberale” indtil det tidspunkt hvor det går op for jer at jeres “liberale” syn har bragt tyrani og diktatur indover landet hvorefter i på vanlig vis vræler efter hjælp fra dem som IKKE først tænkte på mammon.”

    Hold da kæft. Tal om afslørende. Der er nu ikke noget der, jeg ikke vidste om dig i forvejen Whodares, men det er måske meget sundt for andre liberale, at se hvad du mener om dem.

    Lad os gøre en ting klart. Vi to er kun politisk allierede, fordi vi ikke har noget valg. Den dag jeg har et valg….makker så får du sku lov at sejle din egen sø.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 20:56

  31. @mackety:

    måske havde en større skattelettelse købt hattedamer nok til en bevarelse af et mere solidt VKO, men i så fald jo netop på et tvivlsomt vælgergrundlag. V og K er ikke “all bad”, men trænger til en solid aflusning.

    VKO har faktisk haft et flertal i 6 år uden at gøre noget ved indoktrineringen via tv og uddannelsessystem. Det der er brug for, er massiv demokratisk omskoling af folk, et stop for den røde indoktrinering. Den opgave har VK-regeringen svigtet på det groveste.

    Måske er Whodares lige negativ nok overfor VK, men du er jo ren taktiker her, og vil købe dig til en holdning der muligvis ikke er dækning for i befolkningen, takket være VK-regeringens uendeligt slappe regeringsførelse.

    Kommentar by Kimpo — 16. november 2007 @ 22:00

  32. PS, og så kan jeg da godt stikke dig en undskyldning, Mackety, hvis du trænger til den, men jeg gættede jo blot på løse indicier. Du er så åbenbart ikke en af dem som bruger indvandrertruslen til at gennemtvinge et liberalt projekt, men en ædel liberal, som sætter demokratiets idealer højere end den liberalistiske agenda ;-)

    Kommentar by Kimpo — 16. november 2007 @ 22:04

  33. >32 Kimpo

    Og så var det jo lige man kunne ønske sig, at DF’ere på tilsvarende vis satte Danmarks velbefindende højere, end deres trang til at nasse på deres medmennesker.

    Hvis der er et segment af danskerne, der vil have betaling i form af skettelettelser for at støtte VKO, så giv dem dog for fanden hvad de vil have.

    Det er jo en ekstremt lille pris at betale, for at fastholde en nogenlunde fornuftig indvandringspolitik. Medmindre selvfølgelig at man er en reserve-sosse på egotrip.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 23:10

  34. ’skattelettelser’ ikke ’skettelettelser’

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 16. november 2007 @ 23:11

  35. Jiiiiih-hååhrw! Der er en høj temperatur herinde…

    Rigtigt nok at liste O skader det borgerlige flertal med sine socialistiske idéer, og den med offentlige lønforhøjelser uden om VKO var styg. Men omvendt skader V og K det borgerlige flertal med sine sympatier for slappere udlændingepolitik og stædig blindhed over for multikulturens problemer. Så JA, Karsten Lauritzen ER en belastning, lige som Eyvind Vesselboe og Birthe Rønn Hornbech er det. Hvorfor blev de overhovedet genopstillet?

    Det politiske landskab er desværre sådan at intet parti troværdigt står for både stram udlændingepolitik og lavere skat. Det vil sige at man som vælger må prioritere hvilken af de to der er vigtigst. For mig var denne prioritering let nok – hvad betyder en lav skat hvis vi ender med at leve under Sharia-lov… Så den bedste strategi for mig var at stemme personligt på en liste O politiker, hvis udmeldinger omkring skat og lighed gav plads til en mere borgerlig politik.

    Grundlæggende er problemet at kun ét parti står for en stram udlændingepolitik. Havde vi dog bare haft nogle flere… en pragmatisk udgave af fremskridtspartiet, en klods-hans-udgave af fælles kurs – eller hvad man nu kan forestille sig – så ville den enerverende taktik med uanstændighed, stuerenhed, spin og så videre falde til jorden, og vi kunne stemme uden at gå så meget på kompromis, som vi (jeg) gør nu.

    Kommentar by Mallebrok — 16. november 2007 @ 23:26

  36. For at være helt ærligt, synes jeg ikke DF skylder VK så meget. Kulturkampen turde de ikke tage, DF er stadig “uanstændige”. DF tager den forkælede klasses evige tæsk for stramningerne. VK har droppet opgøret med smagsdommerne og f.eks. forfremmet en Jacob Aksel Nielsen der i forb.m. che guevara-udstillinegn i Ålborg 2005 bakkede op om armslængdeprincip og offentlig støtte til glorificering af en kommunistisk morder.

    Jeg er ikke helt afklaret på hvad der sker lige nu, men jeg fristes til at fryde mig ved at DF rasler med velfærdssablen. Jeg gentager: VK har ikke vist vilje til at levere varen de seneste 6 år. Fogh er muligvis blevet bange for vælgerne ovenpå den modige og antipopulistiske Irak-krigsdeltagelse, men det kan DF ikke bruge til noget.

    DF er nødt til at holde kursen og presse på for at få egentlige reformer i synet på nationalstat og værdikamp – de er også presset af VKs latterlige EU-liderlighed som faktisk er ganske anti-liberal.

    I sin tid blev et af Ks eneste mandfolk, Frank Dahlgård, presset ud af K for at være EU-skeptiker. Hvornår ser vi tegn på borgerlighed i K ??

    Jeg vil umiddelbart mene, at det næsten “kan være lige meget”, hvis VKs erkendelsesproces går helt i stå, og et DF på maven for VK “til projektets gavn” hjælper nok ikke.

    Næeee, den lave skat er en god gulerod, men den bør nok vente til de rige begynder at opføre sig borgerligt.

    Kommentar by Kimpo — 17. november 2007 @ 00:39

  37. Mack-patty-barn.

    Se det med vi kun er allierede sålænge det er nødvendigt det er vi helt enige om din opblæste nar.

    Desvære ER vi jo bare IKKE allierede selv nu vel, det er ligesom det jeg har prøvet at banke ind i dit hoved længe nu.

    For igen mens liste O på alle måder reklamerede og kæmpede for VOK rendte dine minimalstats orginaler rundt med søde drømme om NA/R og lav skat, og så er det bare jeg spørger….Er man så allierede ?

    At dømme på din opførsel må jeg jo have ramt et ømt punkt, som efter alt at dømme var mere korrekt end du kunne tåle (for igen det var ikke mig der startede med skældsordene, men jeg trives såmænd også ganske fint med sådan en form for samtale så lad os da endelig fortsætte)Men nu er det jo altså V (ja såmænd også K men det er jo irelevant lige nu)og især dets pattebørns afdelning der aldrig misser en chance for at tale grimt om DF, og det lagt sammen med deres iloyale opførsel ved dette valg gør at jeg efterhånde har opsparet en del foragt for en del af Vs politikkere, men jeg kan godt se at det er sååå uretfærdigt når kritikken og skældsordene går den anden vej.

    Indtil da kan du stoppe dig selv, dine liberale tanker, samt din minimalstat skråt op for som sagt snart 117 gange nu, i bremser nok prosessen ned men i holder den stadig igang, se det er forskellen på V og DF og dets visioner for Danmark.

    PS og indtil jeg læste dine fordrukne udgydelser regnede jeg dig nu ikke til det segment jeg hentydede til hos V/K samt dets vælgere, men det er da meget rart nu at vide hvor man har dig.

    Det undrer mig så også en smule at du konstant sammen med os andre taler om farene ved islam, når du farer i flint over at jeg påpeger at denne gang var V/K mere end rede til at ændre på stort set alt om NA havde fået mandater nok til det flertal.

    Allerede dagen før magtmennesket Fogh udskrev valg fjernede han den MEDIESKABTE sten kaldet afviste asylansøgere (DF stod fast, og nu kritisere selv røde kors det bestillings arbejde div psykologer fik bikset sammen og medierne villigt spredte)Mere skal der ikke til en følelsesporno udsendelse eller tre på tv2 så ryster Fogh for magten……Og det tåler du ikke jeg kritiserer ?

    Jeg kan næppe være den eneste der kan se at V/K uden DF ikke er til at stole på, især ikke når de fleste i de to partier er pot og pande med erhvervslederne, dvs ganske lige som sidste gang kan principper købes og bliver købt.

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 17. november 2007 @ 02:03

  38. Når man så læser slige sager hos Hodja, ja så bekymrer V/Ks EU-liderlighed mig endnu mere.

    http://hodja.wordpress.com/2007/11/16/sarkozy-eu-afstemninger-er-farlige-for-vi-ville-tabe-i-frankrig-uk-og-andre-lande/#respond

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 17. november 2007 @ 02:13

  39. >Whodares

    Jep, du er et offer Whodares. Om ikke andet har du da fået lige netop det slået fast med syv-tommersøm.

    Hold da kæft hvor er du et ynkeligt menneske.

    Nu er det ikke kun de rædselsfulde socialister, der er ude efter jer, næhhhh, de skrækkelige kapitalister er også ude efter jer.

    Hvem ellers Whodares? Jøderne? Den onde købmand nede om hjørnet? Den lede slagter der kun giver dig andensorteringskød og gemmer det gode til de rige?

    Hvem ellers?

    Har du overhovedet den ringeste lille bitte ide om hvad du lyder som???

    For hvis du ikke ved det, skal jeg fortælle dig det! Du lyder som alt det den røde fløj, har forsøgt at gøre dig til i de sidste mange år. En fascist!

    Hvis du vil være sådan et menneske, så værsgod. Vær du bare sådan, men det bliver uden mig makker. Så vil jeg hellere tage mine chancer med de borgerlige.

    >Kimpo

    Hvad dig angår Kimpo, så må du hellere se at vågne op, for jeg er ikke en af dem, der har svinet DF til ved hver en chance jeg fik, men jeg taler om realiteter, mens du snakker tågesnak.

    Prøv at fatte at hvis ikke der kommer skattelettelser, så ryger VKO. Det kan du synes er nok så uretfærdigt, men verden er nu engang ikke retfærdig. Hvis ikke du kan sætte dig ud over dine egocentriske følelser og tænke taktisk. MAKKER, SÅ TABER DU.

    Er det sådan, det skal være? Skal den røde fløj have lov at ødelægge det her land, fordi i DF’ere lader jer blænde af jeres ubændige had til alt og alle, der ikke deler jeres ideer i hver eneste lille detalje. Vil i virkelig smadre VKO bare for at vise, at i bestemmer, for så bagefter, at opdage, at ups forresten, de fleste er faktisk revnende ligeglade og de eneste venner i havde, var dem i ødelagde. Thats life folks. Karma kalder de det i fjernøsten. Formår i ikke længere at tænke taktisk og handle i egen langsigtede interesse.

    Hallo Kimpo, i fald du ikke skulle være klar over det, har samarbejdet med DF skadet det borgerlige Danmark enormt. Dansk økonomi er mere socialistisk end nogensinde. Men vi har holdt fast i samarbejdet alligevel. Se, det kan man sku da kalde loyalitet.

    Hvad har det borgerlige Danmark fået af DF, og nej jeg taler ikke om politikerne på Christiansborg, jeg taler om almindelige Danskere. Hvornår får vi lov at leve og tjene penge uden at blive kvalt til døde af en velfærdsstat, hvis uhæmmede vækst der ikke synes at være nogen ende på?

    Hold da kæft hvor er i nogen egoister.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 17. november 2007 @ 10:26

  40. Som skrevet, Mackety, så har VK ikke leveret varen. En opbremsning hjælper ikke meget, hvis ikke man får et vist greb om folkeopdragelsen, som venstrefløjen fortsat sidder tungt på. Man har ikke kendt sin besøgelsestid og jeg tror altså det er for tidligt at forgylde VK-vælgerne.

    Din seneste kommentar er underlødig, tag dig sammen. Jeg skriver det gerne igen: VKO rager mig en høstblomst, hvis ikke den levere et opgør med masseindvandringen, et opgør med forgudelsen af FN og EU. Folk må genlære at der er forskelle. Vi må af med den lille stupide gymnasiepiges model af verden.

    Anders Fogh tog de første skridt, men blev så bange. Forklar mig, hvor DR lever i bedste velgående. Hvorfor skolerne stadig er dumme kvinders leg med sagesløse børns virkelighedsopfattelse.

    Kommentar by Kimpo — 17. november 2007 @ 12:23

  41. rettet for stavefejl:

    Som skrevet, Mackety, så har VK ikke leveret varen. En opbremsning hjælper ikke meget, hvis ikke man får et vist greb om folkeopdragelsen, som venstrefløjen fortsat sidder tungt på. Man har ikke kendt sin besøgelsestid, og jeg tror altså det er for tidligt at forgylde VK-vælgerne.

    Din seneste kommentar er underlødig, tag dig sammen. Jeg skriver det gerne igen: VKO rager mig en høstblomst, hvis ikke den leverer et opgør med masseindvandringen, et opgør med forgudelsen af FN og EU. Folk må genlære at der er forskelle. Vi må af med den lille stupide gymnasiepiges model af verden.

    Anders Fogh tog de første skridt, men blev derefter bange. Forklar mig, hvorfor DR lever i bedste velgående. Hvorfor skolerne stadig er dumme kvinders leg med sagesløse børns virkelighedsopfattelse.

    Kommentar by Kimpo — 17. november 2007 @ 12:25

  42. Patrick Henry (1736–1799)

    “Is life so dear or peace so sweet as to be purchased at the price of chains and slavery? Forbid it, Almighty God! I know not what course others may take, but as for me, give me liberty, or give me death!”

    (Virginia Convention, March, 1775.)

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 17. november 2007 @ 12:59

  43. ->42

    Nu har jeg holdt mig fra at hoppe ind i dette tøseslagsmål :-) , mest fordi jeg ikke selv er specielt ideologisk funderet, men mere definerer mig selv, Findsen 2.0, ud fra min opposition til primært socialismen og Lauritzen/Paulsen-liberalismen (underforstået også fascismen, men den er jo ligesom ikke aktuel længere, den klassiske, altså). Men til dette citat kunne man indvende, at det tager udgangspunkt i en tid som ikke rigtig kan appliceres på verden af i dag. Dét jeg savner her hos dig Mackety, er måske en erkendelse af den vægtning som Kimpo anlægger i andet afsnit her over. Måske – og det skal forstås bogstaveligt, måske – er modsætningen ikke mellem frihed/liberalisme her og nu, og så døden: Måske er der tale om at for at redde friheden på længere sigt, må ganske uliberale, selektive forholdsregler benyttes – jeg tænker på ting som profiling, diskrimination mod totalitær ideologi forklædt som religion, udvisninger i strid med p.t. gældende konventioner, selektiv suspension af retsgarantier gældende i demokratier i fredstid, osv. – netop for at bevare også friheden som du forstår den?

    Ja, jeg en opblæst klaphat, narrehat, futmælkspirat o.m.a. :-) .

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 17. november 2007 @ 13:34

  44. >LFPC

    Jo, vi er da meget enige LFPC, som vi sædvanligvis er, men problemet her er bare, at det reelt er netop velfærdsstaten, der mere end noget andet har skabt de problemer, vi står overfor.

    Hvad er så DF’s svar på det. Udvid velfærdsstaten, smadr økonomien og mens vi er igang….forær den politiske magt til Naser Khader efter næste valg. Det er DF’s valg.

    Det synes jeg ikke, er særlig genialt, synes du?

    Personligt synes jeg faktisk, det er ret kortsigtet. Hvad angår citatet ovenfor, så er det dobbelttydigt på en måde, som vil være vanskelig at forstå for de fleste danskere, simpelt hen fordi danskerne måske nok er frie på papiret, men i deres hjerter er de slaver af deres egen grådighed efter naboens penge.

    Det er en af de ting, der kan drive mig til vanvid ved det her land, at Velfærdsstaten har fået korrumperet danskerne i en grad, så de ikke længere forstår friheden. Og det er efter min mening denne manglende forståelse, der bærer skylden for den situation Danmark befinder sig i idag, men florerende islamfascisme, multikulttyranni, etc.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 17. november 2007 @ 13:54

  45. Ved du hvad Mack, vi holder her dine sidste udgydelser får lov til at stå for sig selv, du skriger op om røde lejesvende og facister og vupti jeg var ikke enig med Vs såkaldte liberale politik (du ved godt hvad liberal er gør du ikke ????? )konklution jamen så er jeg en facist med offerrolle dyrkelse (tænker du egentligt over hvad du skriver eller er det som jeg formoder ren autopilot ?)

    Det er for pokker ikke min skyld at V/K uden DF ligner S/R (ændringer selvfølig på skatteområdet, men ikke værdipolitisk) er det ?

    DF har i de foregående perioder været V/Ks prygelknape for den onde udlændinge politik blev af medierne udråbt som KUN DFs værk og V/K gjorde bestemt intet for at ændre den opfattelse, igen så er man ikke allierede efter min opfattelse.

    Mens den store økonomiske fremgang (som i den grad også hænger sammen med den skrappe asyl/indvandrepolitik) jamen det skulle V/K nok tage æren for ganske alene, igen et noget alternativ udlægning af gode allierede.

    Så ærligt talt hvis bare hver 10-ende V/K vælger tænker som du (og mener som du, især dine retoriske perler om andres facistoide “træk”) ja så foretrækker jeg DFs rolle som enkeltstående oppositionsparti (men så tror jeg også endeligt at den borgerlige drøm er stendød, for lur mig om ikke der var en del der stemte V/K kun fordi de ville støtte den stramme linie fra DF men bare ikke turde stå ved den)for med den slags venner fortrækker jeg ærligt talt hellere at undvære og så koncentrere os om vore fjender, for noget kunne tyde på at vi så ikke er så gode venner.

    Der er et gammelt ordsprog der hedder alt med måde, på Svensk Lagom,Og et liberalt grundsyn er ikke at foragte men alt kan når det bliver drevet til ekstremer bliver for meget(det var såmænd min pointe med Partisan Karsten og hans VU-soldater), men jeg vil sgu ikke undskylde for at jeg har en anden mening end du mht Danmark og ultraliberalisme (for den liberalisme er jo i høj grad OGSÅ med til at lukke ideologier som islam ind, derfor alt med måde)

    Og pt vil jeg blæse på økonomi lige i øjeblikket (skulle jeg tænke egne interesser burde jeg såmænd nok også stemme SF, i og med jeg nok aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet igen, og som følge af det nu sidder på andet år på bistand mens jeg venter på en pension) det ENESTE jeg tænker på er at aflevere et relativt fredeligt land (som jeg heldigvis nåede at opleve i min barndom)hvor Danskere der har ydet kommer før tilrejsende og fjendtlige folk i andre lande, det er såmænd det, og gør det mig til facist i dine øjne nå ja så fred med det.

    Men jeg må lige minde om at både V og K jo altså har været med (mest K bevares)til at skabe en situation hvor vi hvert år bruger mellem 40-65 mia hvert eneste år på at betale de mennesker vi importerede, dvs røde tal på bundlinien, hvor mange skattelettelser ja selv delt med velfærd er det ikke til ?

    Så måske skulle vi starte med at få vort gamle Danmark tilbage, få løst problemerne med en aggresiv ideologi kaldet islam, når alt det er klaret jamen så kan i med de vellønnede jobs for min skyld godt få endnu mere(jeg har selv tjent ganske rimeligt og savner det)…Bare ikke før efter min mening, og den må jeg vel have ?(hvis ikke burde du nok slå facist og liberal op en gang til)

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 17. november 2007 @ 21:14

  46. Tillæg.

    Og så er jeg helt vild med at netop vendingen om egoisme, kommer fra en såkaldt liberal,liberale der netop altid har gjort det til en dyd at rage til sig,hytte sine egne, og vende det blinde øje til de laveste grupper.

    Men måske vi har forskellige opfattelser af egoisme. .

    Men klart jeg må da være en egoist sådan ikke at hyle med på den store EU-sang, sådan at jeg ikke lige synes at den mest velstillede gruppe er lige dem der fortjener mere forgyldelse sådan lige som det første,sådan at jeg mener at vi nok først burde ordne problemerne i eget hus (mens vi ser det fantastiske EU blive mere og mere islamiseret, for så er det jo på sigt ligegyldigt om vi får orden i eget hus, hvis det hus bliver taget fra os og reglerne dikteret fra Bruxell)Sådan at jeg mener at Danske statsborgere (og dertil regner jeg såmænd også kulturmuslimer dvs dem der ikke lige tager sharia olign så alvorligt)burde komme i første række før vi hiver endnu flere herop (ja det er egoistisk overfor resten af kloden, men jeg er nu engang Dansk)så jo måske er jeg virkelig en facistisk/racistisk/nazistisk egoist.

    Mht hvem der skylder hvem hvad har jeg kun to ting at sige uden DF ingen borgerlig politik (så borgerlig den nu engang er, men tilsyneladende er det i den form folket ønsker) samt at der ingen stram udlændingepolitik havde været, så V/K(mja vel nærmere dine ord, men som sagt hvis det er den brede opfattelse såå ..) burde nok ikke galpe så højt op om at det nærmest skulle være DF der skulle være taknemmelig, måske skulle vi bare begge konstantere at begge parter har tjent på samarbejdet (hvilket jo ikke var det jeg i første omgang kritiserede mere det at man var villig til at give køb på den stramme udlændingepolitik for flere skattelettelser og lav skat)men egoistisk er vist noget af det sidste jeg er, hvis jeg altså selv skal sige det.

    Jeg misunder bestemt ikke de velstillede (det var mine forældre nu selv) men jeg bliver rasende over hvor let penge kan sløre folks dømmekraft på de virkelige vigtige spørgsmål, som i dette tilfælde den stramme kurs på udlændingeområdet og vor nationale værdier, det blev jo ligesom tydeligt udstillet ved V/Ks små hemmelige møder den sidste uge af valgkampen, og de udtalelser hvor Fogh jo allerede var begyndt at lægge op til at de nu skulle i kanen med NA .

    Uden at være profet vil jeg påstå at et samarbejde med NA/R på sigt bliver langt dyrere for Danmark, og det på alle punkter, nå ja sålænge der altså så er et Danmark.
    Men hey det bliver måske ikke så slemt sharia skulle eftersigende have endnu lavere skatter, især hvis man konverterer.

    Men tror du ikke bare vi skal blive enige om at være uenige, jeg vil jo så nødigt få dig til at brænde hele dit repetouare (staveplade) af skældsord af på en gang ;-)

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 18. november 2007 @ 02:03

  47. >Whodares

    Din forpulede, snotdumme, klaphat af et hjernedødt æsel.

    Hvem fanden tror du du taler til?

    HVIS IKKE DER KOMMER SKATTELETTELSER RYGER VKO OG UDEN VKO BETYDER ALLE DINE SELVGLADE VURDERINGER NUL OG NIX, NADA, CAPICHE

    Fucking imbecile narrehat.

    Prøv lige at sætte dig ud over dit ego og tænk med hovedet i stedet for at tænke med maven.

    Stupide kraftidiot!

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 18. november 2007 @ 09:48

  48. 1)VKO har ikke leveret varen
    2)De rige tog ikke deres ansvar på sig.
    3)VK turde ikke kulturkampen.
    4) Selv Mackety burde kunne læse og forstå 1), 2) og 3) ;-)

    Kommentar by Kimpo — 18. november 2007 @ 13:58

  49. >48 Kimpo

    Jeg forstår udemærket hvad du skriver, men du har tilsyneladende ikke forstået, at alle dine argumenter ikke gør den ringeste forskel.

    Vi to snakker forbi hinanden, fordi du insisterer på at snakke principper, mens jeg derimod insisterer på at snakke om, hvordan vi sikrer landets overlevelse.

    Nuvel, jeg havde lige godt aldrig troet om dig, at du ville lade dit ego komme før nationen, men du er åbenbart ikke så nationalt indstillet, som jeg troede. Vi to er tydeligvis gået fejl af hinanden gennem meget lang tid Kimpo, for i modsætning til dig har jeg gennem rigtig lang tid, set stort på mine egne dybtliggende liberale overbevisninger af hensyn til landets sikkerhed. Nu fortæller du mig så, på en måde der ikke efterlader nogen tvivl, at du vil skide det her land et langt stykke, når bare du kan få din egocentriske vilje.

    Du godeste Kimpo, hvilket voksent menneske opfører sig så usselt?

    Du er jo en ren barnerøv.

    Jeg har ikke desværre ikke hørt nogen stemmer andre end min egen, som har været villige til at tage afstand fra den infantile udlægning af realpolitik, som du og Whodares står for.

    Det er synd og skam, og det lover bestemt ikke godt for Danmark.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 18. november 2007 @ 14:50

  50. Mackety, du læser ikke hvad jeg skriver. Jeg taler OGSÅ primært om overlevelse, men jeg krydrer det gerne med hån af store dele af VK-vælgerkvæget. Dels fordi de er latterlige, men især fordi deres adfærd er problematisk for vestens overlevelse.

    Jeg synes jeg har skrevet det ganske tydeligt ovenfor: a)VKO er ikke eneste mulighed til evig tid og b) DF får ikke trukket os den rette vej ved at dele for mange gaver ud for en sølle indsats.

    Det her svarer egentlig lidt til dilemmaet om at forhandle med terrorister:

    De rige forkælede middelklassevælgere er egoistiske terrorister som skider fremtiden et stykke, blot de kan undgå snavs på skjorteærmerne.

    DU anser dem muligvis stadig for mennesker man skal forsøge at nå med honningetale og bestikkelse.

    JEG anser udbyttet ved denne form for “overtalelse” for at være for ringe i ft. udbyttet ved at være mindre koblet til V og K.

    DF har heldigvis ingen ministerpensioner at tage hensyn til. De kan lige så vel føre en mere konfrontatorisk linje som forener trusler (om højere skatter) mod VKs slatne vælgere med vælgergevinster der hvor det er naturligt: Hos de venstrefløjsvælgere der før de rige mærker konsekvenserne af opløsningstendenserne.

    Som jeg indledte med at skrive, er jeg ikke stensikker på den optimale metode, men jeg mener umiddelbart at mit bud er mindst lige så sandsynligt som dit.

    Men lad os nu afvente begivenhederne her de næste måneder. De vil sikkert kaste loder i vore skåle..

    Kommentar by Kimpo — 18. november 2007 @ 15:14

  51. “De rige forkælede middelklassevælgere er egoistiske terrorister som skider fremtiden et stykke, blot de kan undgå snavs på skjorteærmerne.”

    Den borgerlige Gennemsnitsdansker lever måske ikke op til din egen “tårnhøje” moralske standard Kimpo, og guderne skal vide, at de ikke lever op til min.

    Men du må hellere se, at gøre dig det helt klart, at de mennesker du taler om, er de ENESTE venner du nogensinde får i det her land.

    Den maskuline venstrefløj….WTF. En sådan FINDES IKKE. Lev med det…eller lad være…

    Du ville såmen ikke være den første, der led under den misforståelse, at det ikke kan blive værrere end det er. Det samme har mange andre gennem tiden troet. Guess what….det KAN blive værrere, det kan blive MEGET værrere Kimpo, og det VIL blive værrere, hvis ikke “De rige forkælede middelklassevælgere” får den respekt som de, trods alt, har fortjent. Det er nemlig DEM og ikke dig Kimpo, som i sidste ende afgør det her lands fremtid!

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 18. november 2007 @ 16:06

  52. En del af den maskuline venstrefløj lever i bedste velgående. De stemmer DF ;)

    Som en sagde, resten burde afgøres på et københavnsk værtshus.

    Kommentar by Kimpo — 18. november 2007 @ 16:23

  53. >52 Kimpo

    Meget muligt, men sandsynligheden taler for, at det vil blive afgjort helt andre steder.

    Du godeste Kimpo, du fatter slet ikke hvor skelsættende de meninger, du har udtrykt i denne tråd er.

    DF’s tid som nationalt parti er åbenbart slut. Herfra vil det være krævementaliteten, der kommer først.

    Men godt så. Så ved vi, hvor vi har DF. Så kommer det ikke som helt så stort et chok, den dag DF forråder udlændingepolitikken, for at kunne gå sammen med SF og S om at slagte hønen, der ligger guldæg.

    Uslinge!

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 18. november 2007 @ 16:46

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper