22. oktober 2013

Undertegnede til TFS-arrangement om venstreradikalisme: “Medierne er en integreret del af problemet.”

Torsdag i sidste uge bragte Jyllands-Posten en kronik af Katrine Winkel Holm og Aja Fog om Den oversete meningsterror fra venstre, og førstnævnte var meget apropos ordstyrer ved lørdagens TFS-arrangement under overskriften Venstrefløjen, vold og ytringsfrihed. Flere af de mere eller mindre anonyme venstrebloggere havde meldt deres ankomst på Facebook, men blev væk på dagen.

Det blev dog alligevel et hyggeligt arrangement, hvor jeg talte med flere jeg ikke tidligere har mødt, herunder professor emeritus Helmuth Nyborg og Dansk Zionist-Forbunds Malgorzata Hansen. Efter arrangementet var der thailandsk mad, og uformel samtale med norske bloggere, der netop har udgivet artikel-samling.

(Trykkefrihedsselskabet, Venstrefløjen, vold og ytringsfrihed, 19. oktober 2013: Foto ©: Snaphanen)

Det meste af min tale er kendt stof, men jeg benyttede dog lejligheden til at afsløre enkelte detaljer. Reportage af Ingrid Carlquist på Dispatch International – Left-wing thugs have a free hand in Denmark (svensk; se også Sappho.dk)

“The left’s attitude to violence and free speech is ‘one of the great taboos’ in Denmark, said Kim Møller in his presentation at a meeting in Copenhagen on “The left, violence and free speech” organized by the Free Press Society on 19 October. …

Kim Møller was keen to stress that like everybody else, left radicals should have the right to preach their political ideology. ‘It is not illegal to be a communist or a national socialist, nor should it be,’ said Kim Møller. But there is a clear distinction between legal left radicalism and illegal left radicalism. ‘This is not a small detail. It is absolutely essential.’

He went on to explain that there is a fundamental difference between the diminutive Danish far right and the much more muscular and well-connected far left. True Nazis and racists enjoy no sympathy anywhere in any political party and nowhere in the media. …

‘If one wants to understand how militant left radicals are allowed to hide behind pluswords and how the most fanatical among them can be absorbed in the Unity List, one has to look to the media,’ said Kim Møller and continued:

The media are an integrated part of the game. If the media had not adhered to double standards, organizations like AFA and Redox would not have enjoyed free play for decades. The media have taught the far left radicals that they may physically attack the police and then be quoted as trustworthy witnesses to police violence.

They have learned that masked mobs may attack their political opponents with bottles and subsequently read press reports on ‘clashes’ between a named right-wing radical (me) and unnamed activists that may or may not belong to the left.’

This special relationship with the established media has allowed organizations and networks on the far left to ride high for decades.

The most important of these organizations are the two intertwined outfits AFA (Anti-Fascist Action) and the ‘research collective’ Redox, which is in essence the left’s private intelligence-gathering organization. Behind the two arms of the far left one finds a media syndicate by the name of Monsun, which runs the website Modkraft.dk. A further important organization is Socialistisk Ungdomsfront (Socialist Youth Front) a militant outfit often identified as the unofficial youth branch of the Unity List. …

As Kim Møller points out, AFA, the strong-arm enforcers of the ultra-left, is anonymous. Its leadership is a close-knit network of people from a number of so-called ‘autonomous’ collectives, primarily ‘Bumzen’ and the collective at Sankt Hans Torv, both in Copenhagen.

It is from there that anything from violent attacks and terror against meetings to ‘popular’ demonstrations under cover names is organized,’ says Kim Møller. Some of these demonstrations with thousands of participants end in street violence – quite as planned. …

The ‘Research collective’ Redox was established in 2005 and has its roots in the autonomous Bumzen collective in Copenhagen. Previously the police had raided Bumzen several times and found a bomb-making factory. …

Several individuals connected to AFA and associated organizations have found employment in the apparatus of the Unity List. Former AFA-leader Pelle Dragsted is now a close aide to the Unity List’s parliamentary spokesperson Johanne Schmidt-Nielsen.

Redox – the far left’s spy outfit – maintains close connections to the established press. Its leader is a journalism student, another of the indicted in the current trial is a university lecturer and several others have had been employed by national dailies. …

The distance from legal and illegal left radicalism to the left establishment is very short, says Kim Møller. Part of the problem is the Unity List, which supports AFA and Redox at the same time as is part of the current government’s parliamentary majority.

Kim Møller mentions an example: In the last election, Rosa Lund, a member of the Socialist Youth Front, was voted into parliament. She lives at the same address as one the defendants in the current AFA/Redox case.

Can you imagine, asks Kim Møller, if a member of the Danish People’s Party’s parliamentary group cohabited with a person indicted for illegal intelligence gathering on behalf of a right-wing organization? The press would be all over it.”

Oploadet Kl. 12:09 af Kim Møller — Direkte link69 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/52205/trackback

69 Comments »

  1. Can you imagine, asks Kim Møller, if a member of the Danish People’s Party’s parliamentary group cohabited with a person indicted for illegal intelligence gathering on behalf of a right-wing organization? The press would be all over it.

    Men er det ikke en næsten nøjagtig parallel til dig selv, Kim? Du er højrefløjens Redox med din private efterretningstjenestevirksomhed og offentlige udhænging af politiske modstandere og du har et tæt forhold til en valgt politiker og folketingskandidat for DF. Det forekommer da at være en ret klar parallel?

    Og for nu at køre sammenligningen videre, så lægger Redox i det mindste ikke kommentarspor til en masse voldstrusler mod de udhængte, hvilket er mere end hvad man kan sige om din blog.

    Kommentar by Bastiat — 22. oktober 2013 @ 12:41

  2. -> Bastiat

    “Men er det ikke en næsten nøjagtig parallel til dig selv, Kim? Du er højrefløjens Redox med din private efterretningstjenestevirksomhed og offentlige udhænging af politiske modstandere og du har et tæt forhold til en valgt politiker og folketingskandidat for DF. Det forekommer da at være en ret klar parallel?”

    Jeg er sgu ikke højrefløjens Redox. Jeg står frem med navn, og arbejder indenfor lovens rammer. Kan du ikke se forskellen, så er der noget i vejen med dit politiske kompas.

    Kommentar by Kim Møller — 22. oktober 2013 @ 12:47

  3. Hvad skulle vi dog gøre uden diverse bloks.

    Det sørgelige er at mange danskere får deres eneste samfundsviden
    fra DDR og andre røde medier. Trist for dem og trist for Danmark!

    Godt arbejde kim.

    Kommentar by jesper — 22. oktober 2013 @ 12:48

  4. Kim Møller:

    Dansk zionist Forbund? Så fik du vel spurgt ind til de “multikulturalistiske” zionisters plan om at udbrede Islam til hele resten af verden rundt om Israel med vilje for at gøre det livsfarligt for alle jøder globalt at være bosat udenfor Israel og derigennem få alle “udebane-jøderne” drevet til den sidst tilbageværende grønne plet på jorden for jøder – Israel og derved sikre Zions opståen på bekostning af de laverestående Goyims’ samfund?

    Kommentar by Jacques d'Biann — 22. oktober 2013 @ 13:18

  5. @Bastiat
    Ud over det Kim Møller skriver så er alt åbent her og alt refererer til andre artikler. Selv politiske modstandere kan frit skrive deres holdninger, hvilket ikke kan lade sig gøre på selv offentlig finansierede MSM (Politiken, Information, EB osv).

    Hvis du mener at Uriasposten kan sammenlignes med Redox, så kan alle medier jo det, så mener du det?

    Kommentar by ngng — 22. oktober 2013 @ 13:19

  6. -> Jacques

    Nej, og du tabte mig allerede i spørgsmålet: “Så fik du vel spurgt ind til de “multikulturalistiske” zionisters plan om at udbrede Islam til hele resten af verden…”

    Kommentar by Kim Møller — 22. oktober 2013 @ 13:19

  7. Ja 1000 tak til Kim.
    Der var engang, hvor jeg troede demens især ramte personer +80. Men de fleste journalister er jo meget yngre, eller hva? Disse sørgelige skæbner, som stiller det samme spørgsmål, og får det samme svar, op til 45 gange i det samme interview. Især hvis det er Lars Løkke, eller andre, ikke socialistiske politikere, som er til eksamen i en standret lignende skueproces. Folk som ikke har gjort noget ulovligt, men som skal hetzes. Journalisterne går tilsyneladende ind for gruppepres og psykisk terror for åben skærm.
    Kære læsere, hvem ligger inde med tallene? Hvor mange danskere gider se mainstream-mediernes nyhedsudsendelser fra start til slut? Findes der personer, ud over socialisterne, der orker en hel udsendelse? Uffe Ellemann, Hans Engell og Mogens Kristiansen anser jeg ikke for borgerlige, men som journalister af den kendte slags. Kort sagt folk, som kender spillets regler for fastansættelse og fed bankbog.
    Tvungen lisens og DDR hænger sammen. Vi vil fremdeles vælge vore politikere. I fremtiden vil vi også vælge hvilke medier som skal have vores tillid og vores penge. Vi finder os i ikke i hverken kup eller kupforsøg. Det er seerne, og ikke marxisterne, som ejer DR og TV2, husk det.

    Kommentar by mister jones — 22. oktober 2013 @ 13:36

  8. Den terror-relaterede Rosa Lund har ikke som de fleste andre FT-medlemmer sin adresse liggende på ft.dk.

    Overraskende i lyset af, at der ikke har været nogen kendte alvorlige trusler mod den venstre-ekstreme del af foolketingsmedlemmerne.

    Men ikke overraskende i lyset af at hendes kæreste er med i en terror-gruppe, Enhedslisten/SFs væbnede gren, AFA.

    Kommentar by Hans Und — 22. oktober 2013 @ 13:42

  9. Stor respekt til TFS arrangement og Kim.. Det bliver sværere og sværere at gemme sig bag anti ord… Venstrefløjens brunskjorter og gadekrigere.. Skal kaldes ved deres metoder, som trækker sine grimme spor til 30ernes tyskland og Italien…

    De røde journalister er ved at miste deres informationsmonopol… GUD SKE LOV FOR DET… I sverige er PK eliten i panik ved at agiterer for CENSUR i den helt store stil…
    http://avpixlat.info/2013/10/22/erik-ullenhag-internet-ett-instrument-for-de-onda/

    Det bliver hårdt for den talende klasse når de finder ud af at “FREDENS” relegion vil slå dem ihjel og at Anti-fascisterne er fascister… Mon de vil gå så langt at censurere internettet for at leve videre med kognitiv dissonans… Og spelt boller til ungerne….????

    Kommentar by ny kommentator — 22. oktober 2013 @ 13:50

  10. Medierne hylder alt vanskabt selv kriminelle muslimske indvandrere fra underudviklede lande, med det formål at give den Etniske befolkning dårlig samvittighed. En gruppe indvandrermafia terrorister der kalder sig den hårde kerne vælter retssalen i Glostrup og politiet prøver at oprette ro og orden, der skal i bestemte retssale for kriminelle indvandrere opsættes bure som sikkerhed for de personer der skal gennemføre retssagen, derefter er der kun en retfærdig dom og det er at alle kriminelle indvandrere udvises af Danmark for evigt.

    Kommentar by emmagad — 22. oktober 2013 @ 14:21

  11. De røde journalister mener at de har en funktion som den voldelige venstrefløjs beskyttere. Et ærligt journalist-korps ville afslører voldsfascistiske organisationer som, Redox og AFA, i løbet af en uge, hvis de ellers anstrengte sig lidt.

    Kommentar by Santor — 22. oktober 2013 @ 14:52

  12. […] Det meste af min tale er kendt stoft, men jeg benyttede dog lejligheden til at afsløre enkelte detaljer. Se videre på Uriasposten: Venstreradikalisme: “Medierne er en integreret del af problemet” […]

    Pingback by “Medierne er en integreret del af problemet” « Snaphanen — 22. oktober 2013 @ 14:52

  13. I øvrigt var det jo REDOX/AFA sagen, hvor Rosa Lunds samlever var tiltalt, op til justitsministeren, Blødskovl, om der skulle rejses titale for terror.

    Mon ikke han har fået et signal fra Enhedslisten/SF om, at i så fald ville andre forhandlinger blive besværliggjort?

    Og anklagemyndigheden har selvfølgelig forstået signalerne og er ikke faret hårde frem end absolut nødvendigt.

    Kommentar by Hans Und — 22. oktober 2013 @ 14:56

  14. @Kim Møller: Jeg er sgu ikke højrefløjens Redox. Jeg står frem med navn, og arbejder indenfor lovens rammer. Kan du ikke se forskellen, så er der noget i vejen med dit politiske kompas.

    Arh, Kim, det er du da. Du driver lige som Redox politisk efterretningsvirksomhed og hænger dine politiske modstandere ud efter helt samme mønster som Redox gør, også for helt lovlig politisk virksomhed. Og samtidig lægger du kommentarspor til et ulvekobbel af kommentatorer, der ikke er sene til at true med vold og andet godt. Hvis det er moralsk angribeligt, når Redox gør det, må det sgu da også være moralsk angribeligt, når du selv gør det. At dit navn er kendt gør da ingen forskel m.h.t., om udhænging af politiske modstandere med fotos og private oplysninger er en acceptabel fremgangsmåde eller ej.

    @ngng: Hvis du mener at Uriasposten kan sammenlignes med Redox, så kan alle medier jo det, så mener du det?

    Nej, Kim Møller og Redox ligner hinanden ved at drive politisk efterretningsvirksomhed og udhænge folk offentligt på basis af politisk virksomhed (herunder også lovlig politisk virksomhed!) med personlige oplysninger, begge på en intimiderende facon. Den slags foregår i meget ringe grad i de fleste medier.

    Kommentar by Bastiat — 22. oktober 2013 @ 15:13

  15. @ # 14 Bastiat: Går Kim Møller også rundt og smider brosten og flasker i hovedet på Redox og Èngangzlistens AFAtiske Sturm-Abteiling?

    Kommentar by Voldposten — 22. oktober 2013 @ 15:26

  16. Kim møller:

    Aha? Kig på den “svenske” zionist Barbara Spectre:

    http://www.youtube.com/watch?v=ROGnoNJc6Nw

    Meget charmerende dame!

    Kommentar by Jacques d'Biann — 22. oktober 2013 @ 15:27

  17. Jeg er på ingen måde enig Bastiat, men det bliver en længere udredning, men holder du dig til indholdet i posten herover, så har jeg et par spørgsmål til dig:

    -Hænger MSM Redox, AFA m.fl. ud som venstrerabiate eller som venstreradikale eller andet i den dur?

    -Bruger MSM Uriasposten som “kilde” som man gør med Redox?

    Kommentar by cicero — 22. oktober 2013 @ 15:35

  18. Giv aldrig hånd til zionister

    Kommentar by Lion — 22. oktober 2013 @ 15:41

  19. -> Bastiat

    Hvis du ikke kan forstå, at der er fundamental forskel på en anonym organisation der begår ulovligheder herunder vold, for at fremme sin politiske dagsorden – og en tilfældig blogger der legalt under eget navn forsøger at identificere radikale miljøer. Tja, så er du næppe ærlig over for dig selv.

    Kommentar by Kim Møller — 22. oktober 2013 @ 15:47

  20. I dag fik en gruppe venstreorienterede dom for at hacke politiske modstandere. Jeg har ikke fulgt sagen i detaljer men det er som om
    anklagemyndigheden har lavet en fodfejl, angående den liste med navne
    og personlige oplysninger som gruppen har skaffet sig adgang til.

    Det drejer sig om flere tusind danskere, men kun en 10stykker blev regnet med i dommerens bedømmelse. Derfor den relativ lave straf.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2013 @ 15:55

  21. @ 17 Lion

    Hellere give hånd til en Zionist, end en Islamist…

    Så kan det da være at man beholder hånden!

    Kommentar by odd. s. — 22. oktober 2013 @ 16:01

  22. Uriasposten er politisk efterretningsvirksomhed??
    Eksempler tak, ellers er det de sædvanlige socialistiske vandrehistorier.

    Hvis der var hold i det, ville alle medier hurtig være der. Tænk bare tilbage. Ork, der er mange MSM ulvekobler.

    “kommentatorer, der ikke er sene til at true med vold og andet godt”
    Eksempler tak, ellers er det de sædvanlige socialistiske fordomme.

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2013 @ 16:16

  23. Dommene var egentlig skuffende (betingede).

    Det sikkert har at gøre med at anklageren først havde forsøgt at bruge terrorlovgivningen, men fandt at det ikke kunne holde (som jeg vistnok sagde helt fra starten).

    Det havde været bedre med en hurtigere retssag og skarpere straffe på et mere begrænset felt.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 22. oktober 2013 @ 16:24

  24. @Voldposten: Går Kim Møller også rundt og smider brosten og flasker i hovedet på Redox og Èngangzlistens AFAtiske Sturm-Abteiling?

    Det tror jeg ikke, han gør. Men det er der jo andre fra den yderste højrefløj, der gør, og Kim fodrer dem med billeder og anden information, så de kan identificere deres ofre.

    Situationen er altså parallel til på venstrefløjen, hvor Redox publicerer oplysninger og lader andre tosser om at ty til korporligheder mod de politiske fjender.

    I begge tilfælde bærer førsteparterne et ansvar for at udhænge og intimidere deres politiske modstandere med billeder og personlige oplysninger, hvilket efterfølgende tillader bøllerne at overfalde folk alene på basis af politisk overbevisning.

    Ligesom der er idioter på den ekstreme venstrefløj, der mener, at det er helt legitimt at øve vold på nazister og andre højreekstremister, så er der tosser på den ekstreme højrefløj, der mener, at “de røde svin” skal have tæv. Hverken Redox eller Kim kan undslå sig deres rolle som leverandør af informationer til disse kredse, uagtet hvad de selv måtte sige om egne hensigter.

    Kommentar by Bastiat — 22. oktober 2013 @ 16:26

  25. MSM´s åbenlyse løgnagtighed i den daglige rapportering af nyheder er den direkte årsag til deres faldende oplagstal!

    They had it coming.

    Kommentar by Santor — 22. oktober 2013 @ 16:30

  26. @Kim Møller: Hvis du ikke kan forstå, at der er fundamental forskel på en anonym organisation der begår ulovligheder herunder vold, for at fremme sin politiske dagsorden – og en tilfældig blogger der legalt under eget navn forsøger at identificere radikale miljøer. Tja, så er du næppe ærlig over for dig selv.

    Jeg betvivler ikke, at der er forskel på at være anonym og på at stå frem med navn. Jeg mener bare ikke, at det er en relevant forskel m.h.t. om det er moralsk acceptabelt at drive politisk efterretningsvirksomhed med henblik på at udhænge sine politiske modstandere offentligt med billeder og personlige oplysninger. Mener du helt ærligt det?

    Ang. voldsbrugen så er der der selvfølgelig et skridt op fra at bare at udhænge sine politiske modstandere på intimiderende vis og så at bruge vold mod dem, men ved vi, at Redox gør det?

    Eller sagt på en anden måde: Hvis nu vi antager, at en person drev en side med nøjagtigt samme indhold som Redox (inklusiv de samme udhængninger af navngivne personer osv.), men vedkommende stod frem med navn og en i øvrigt pletfri straffeattest, ville du så mene, at en sådan side var moralsk forsvarlig på lige fod med din egen side?

    Kommentar by Bastiat — 22. oktober 2013 @ 16:34

  27. Ang. kommentar #1
    bastiat får det til at lyde som om det er kriminelt at være gift
    med en politiker der er medlem af Dansk Folkeparti.
    Hvad rager det os hvem blogejer kommer sammen med privat ?
    Hvad skal vi så sige om dem der er gift med, eller er kæreste med
    en politiker fra Enhedslisten ?

    Det er typisk venstreorienteret intimidering, bastiat kunne lige så godt skrive “jeg ved hvor du bor” det virker lige så truende.

    Anders Fogh Rasmussen har sin politiske karriere, hans kone har sine interesser, og hvad så –

    Igen ser vi en kommentar fra en person der går efter manden og ikke bolden, det er ikke første gang vi ser nogen bringe blogejers privatliv ind i billedet, det synes jeg som trofast læser af bloggen
    der er grund til at tage afstand fra.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2013 @ 16:39

  28. Højreorienteret efterretningsvirksomhed er måske det vi mangler? Nu de røde igen har erobret ‘gaden’ og har skræmt alle andre væk fra at demonstrere mod andet end hundeloven?

    Privat efterretningsvirksomhed er vel ikke i sig selv forkert, hvis man ikke vil overraskes af samfundsomstyrtere og landsforrædere?

    Jeg har personligt kendskab til en række politisk aktive studentermarxister, som har skadet mange både mennesker og anderledes tænkende i det hele taget.Det skal vi efter min mening holde øje med.

    Selv den tidligere biskop i København deltog i informationsindsamling om kommunistiske landsforrædere under den kolde krig, hvilket glædede mig meget at læse forleden I Jyllandsposten, hvor også Arne Sejr og flere andre koldkrigs helte – der I artier var udsat for venstreorienterede hetzkampagner – er blevet flot rehabiliteret.

    Jeg vil undlade at repetere, hvilke faktisk dokumenterede planer socialisterne havde og sikkert stadig har med os andre, men kommunismens blodrøde historie i forrige århundrede giver trods alt et fingerpeg.

    Kommentar by A-mad — 22. oktober 2013 @ 16:40

  29. Det er en yndet sport blandt venstreorienterede bøller, at lukke munden på politiske modstandere, bl.a. ved at politianmelde folk der
    kommenterer på Uriasposten.

    Det er tydelig tegn på at de røde KUN ønsker deres egne holdninger frem. Resultatet bliver et rødt meningsdiktatur, hvor modstandere af systemet fængsles eller henrettes.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2013 @ 16:50

  30. PS. Kim Møller. Når du siger:“Medierne er en integreret del af problemet.” Så mener du vel egentlig de statsejede massemedier, DR og TV2? (De er måske så dominerende at man måske end ikke tør udpege dem? ;) )
    Hvis vi fjernes DR og TV2 fra mediebilledet, ser jeg ikke noget problem med venstreorienteret vinkling af alt.
    Privatejede medier – som dit – går ikke i takt og den politisk forskel i meninger og vinklinger imellem de landsdækkende aviser er vel OK?
    Det er de statsejede massemedier, DR og TV2, der altid sætter den dominerende venstreorienterede dagsorden.
    Derfor elsker socialisterne de statsejede massemedier og omvendt! :)

    Kommentar by A-mad — 22. oktober 2013 @ 16:55

  31. Og jeg gentager giv aldrig hånd til en zionist

    Kommentar by Lion — 22. oktober 2013 @ 17:16

  32. Det er ikke småting man må finde sig fra den yderste venstrefløj.

    Her er en kort gennemgang af sagens forløb
    http://ekstrabladet.dk/112/article2115855.ece

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2013 @ 17:20

  33. @k.m.: bastiat får det til at lyde som om det er kriminelt at være gift
    med en politiker der er medlem af Dansk Folkeparti.
    Hvad rager det os hvem blogejer kommer sammen med privat ?
    Hvad skal vi så sige om dem der er gift med, eller er kæreste med
    en politiker fra Enhedslisten ?

    Du har vist misforstået min pointe. Prøv at læse det citat, jeg indleder mit første indlæg med. Selvfølgelig er det ikke kriminelt at være gift med en DF-politiker. Den eneste grund til at bringe det op er, at Kim Møller jo netop er citeret for at antyde, at man slet ikke kan forestille sig, hvor vildt det ville blive i medierne, hvis en person bag en højrefløjsparallel til Redox boede sammen med en DF’er. Men det er jo netop det, der er tilfældet.

    Det er typisk venstreorienteret intimidering, bastiat kunne lige så godt skrive “jeg ved hvor du bor” det virker lige så truende.

    Så du mener, det er truende, når jeg nævner, at Kim Møller er i et tæt forhold til en DF’er, men det er ikke truende, når Kim indledningsvist oplyser, at en af Redox-folkene deler adresse med Rosa Lund? En adresse, som i øvrigt er offentligt tilgængelig, og som en anden bidragsyder her i kommentarsporet allerede har oplyst, hvor man kan finde.

    Kommentar by Bastiat — 22. oktober 2013 @ 17:59

  34. Jeg ved ikke om venstrefløjen ikke er i stand til at læse en tekst korrekt, eller de bare springer det over, de ikke bryder sig om. Men resultatet er naturligvis det samme.
    Selvfølgelig er der forskel på Kim Møller og redox m.m., idet KM samler oplysninger på lovlig vis og bruger disse til blandt andet at belyse områder og påpege sammenhænge som medierne iøvrigt forsømmer.
    Der er ingen forskel på det KM gør og som medierne f.eks. gør i sager om skattesvindlere, selskabstømmere, annoncehajer etc.
    Men problemet er måske også snarere, at når venstrefløjens beskidte undertøj bliver hængt ud, så bliver de brune pletter tydelige.

    Kommentar by Fidibus — 22. oktober 2013 @ 18:51

  35. Uriasposten har haft 10 års jubilæum.
    Det er godt gået at blogejer har holdt sin sti ren i så lang tid
    når man ser hvor mange domme venstrefløjen har indkasseret i samme periode.
    Venstrefløjen hacker sig ind i folk email og snager i al muligt de kan hænge folk op på, hvad fanden er det for nogen mennesker der sidder i deres hashtåger og laver hemmelige lister over flere tusind
    danskere, måske ryger jeg selv i deres register en dag.
    Jeg har en pletfri straffeattest og det er mildt sagt noget svineri
    at man forfølges for sin politiske overbevisning.
    Det er selvfølgelig en torn i øjet på venstrefløjen at det parti
    som Nyrup sagde aldrig bliver stueren, får 20% af stemmerne, tendens
    stigende.

    Ja, jeg mener det er truende når en skribent drager blogejers privatliv ind i debatten.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2013 @ 19:04

  36. Bastiat,

    Du sammenligner udenvidere Kim Møller med med kriminelle “Antifascister” fra Redox som er dømt for hærværk, overfald, ulovlig våbenbesiddelse og hæleri med hackede oplysninger.

    Hvilke ulovligheder er Kim Møller blevet dømt for så han kan sidestilles med disse kriminelle?

    Kommentar by NulTolerance — 22. oktober 2013 @ 19:25

  37. Er der andre end venstrefløjsere der mener der eksisterer en rabiat højrefløj? Næppe. Pol Pot kaldte selvfølgelig sine værste fjender det grimmeste. Alle fundamentalister kalder selvfølgelig deres værste fjender det grimmeste. Men fundamentalisternes værste fjender er demokrater, og det vil jo være ekstremt dumt at kalde sine værste modstandere for demokrater. Derfor har marxisterne opfundet ord som kontrarevolutionære, højrerabiate, højreekstreme osv.

    Kommentar by mister jones — 22. oktober 2013 @ 19:40

  38. Kim Møller spionfotograferer folk og publicerer billederne på sin blog. Med andre ord så støber han nazisternes kugler.

    Kommentar by Kong Gulerod — 22. oktober 2013 @ 19:52

  39. #Bastiat

    Du har en pointe, og jeg kan følge dig langt hen ad vejen.
    Men der er lige den forskel, at de langt fleste venstreorienterede, som bliver hængt ud her på bloggen af KM. Er allerede kendt af politiet, og medierne har bragt billeder af dem.

    Redox-arkivet er hemmeligt, ingen ved hvem der står der og hvorfor. Ja eller hvorfor de samler oplysninger om højreorienterede, hvad skal de bruge dem til? Hvorfor er det hemmeligt? Og når man så kender til AFA’ernes metoder. De er jo psykopater. Syntes du Redox/AFA er demokratiske?

    Kommentar by XXXXX — 22. oktober 2013 @ 19:58

  40. Bastiat: Sagens hovedmand, AR, forsøgte her tidligere på året at få mig dømt for offentligt at stemple ham som politisk psykopat. Jeg blev pure frikendt. Det blev jeg, fordi jeg kunne påvise, hvilken slags organisation Redox er, og hvilke metoder de bruger.

    Ifølge Redox eget register, er snesevis af mennesker blevet udsat for vold og hærværk efter at være blevet udpeget af Redox som venstrefløjsfjender.

    Hvem der konkret har udført disse mange overgreb, bliver nok aldrig opklaret. Men det står fast, at gerningsmændene pligtskyldigt hver gang har afrapporteret til Redox, så overgrebet omhyggeligt kunne blive bogført.

    Derimod findes der ikke et eneste dokumenteret tilfælde af overgreb mod nogen som følge af, at Kim Møller har omtalt dem.

    M.h.t. omtale af “private” forhold, så er det en kendsgerning, at venstreekstremisterne i f.eks. København opererer fra en række kollektiver, der på en og samme tid fungerer som privathjem og politiske “nervecentre” (som Modkraft har kaldt det). Derfor er det selvfølgelig væsentligt at få oplyst, hvem der bor i disse kollektiver, når det betændte miljø skal afdækkes.

    Hvis Rosa Lund i øvrigt er utilfreds med Kim Møllers afsløring, kan hun anlægge sag mod ham for krænkelse af privatlivets fred. Og sådan har Kim Møller jo altid drevet sit arbejde: Med fuld juridisk ansvarlighed.

    Kommentar by Martin Kasler — 22. oktober 2013 @ 20:07

  41. Har de folk der er på REDOXs liste blever underrettet?
    Nu tror jeg ikke selv jeg er der på, men hvis jeg var, ville jeg da gerne have det af vide.
    Det er jo ikke betryggende at nogle voldelige venstrefløjs tosser render rundt med private oplysninger om en.
    Mon ikke venstrefløjen ligger inde med nogle backups af de lister, og fortsætter deres arbejde? Det kunne være interessant og se om de personer på højrefløjen, der de seneste år er blevet overfaldet, eller udsat for chikane(senest Uhrskov), befinder sig på listen, der er jo nok en sammenhæng.(men det håber jeg politiet har undersøgt)
    Hvad med den kvindlige kommunalansatte, håber hun bliver fyrer på stedet, og nægter arbejde inden for det kommunale/regionale system.

    Kommentar by SMJ — 22. oktober 2013 @ 20:08

  42. Hvis jeg deltager i åbningen af en ny motorvej, risikerer jeg at mit billede kommer i avisen. Det sker for masser af mennesker hver dag
    når medierne dækker en begivenhed. Hvor mange billeder ligger der ikke på nettet af Ban Ki Moon? han er en offentlig person som alle vil have et billede af, folk der deltager i en demonstration kan heller ikke sige sig fri for at blive “knipset”.
    Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen at venstrefløjens tæskehold filmer alting bl.a. for at dokumentere hvis politiet laver den mindste lille fejl, så hyler de politibrutalitet og klager deres nød til domstolene.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2013 @ 20:11

  43. […] lørdags holdt Uriaspostens Kim Møller foredrag i Trykkefrihedsselskabet om netop venstrefløjens gade- og meningsterror. Her afslørede han bl.a., […]

    Pingback by Dom i Redox-sag | Reaktionære Refleksioner — 22. oktober 2013 @ 20:12

  44. #38: Redox støber ikke blot kugler. De affyrer dem.

    Kommentar by Martin Kasler — 22. oktober 2013 @ 20:20

  45. @14
    Alle MSM har da hængt Lars Løkke ud. Præcis som du beskriver.

    Kommentar by ngng — 22. oktober 2013 @ 20:27

  46. Det er alment kendt at politiken og andre medier bruger redox som kilder. Sådan er det når de politisk korrekte vil vise hvem der er de slemme. Hvordan kan man kalde Carlsens parti for ekstremt. Så er redox, afa, enhedslisten, radikale venstre da om nogen ekstreme, men bliver brugt som kilder og “Dem med de rigtige meninger”.
    Som man kan se på redox hjemmeside hænger de gerne folk ud, fra skjul tager de nærbilleder af Nationale folk på offentlige steder. Det bliver ikke straffet, lad os se om det samme er tilfældet når højrefløjen begynder på det.
    Andre end mig der synes talsmanden kun tænker på egne interesser her:
    http://politiken.dk/indland/ECE1360433/researchgruppe-driver-klapjagt-i-danmarks-hoejreradikale-underskov/
    Hvordan kan medier bruge dem som kilde?
    Bliv aktiv for dit land.
    GDG/DNF

    Kommentar by GDG — 22. oktober 2013 @ 20:50

  47. Jeg fatter ikke Kim Møller lader folk som Bastiat og venstrefløjen kommentere. Blok dem.

    Kommentar by thatcherite — 22. oktober 2013 @ 21:21

  48. #46 thatcherite

    Det er netop det som er godt. At enhver fugl får pippe med sit eget næb……og så udstiller det blot, hvor håbløst åndsforladte disse amøber er.

    Kommentar by Neuhammer (forsker & ekspert) — 22. oktober 2013 @ 21:51

  49. […] Medierne holder envidere hånden over de dømte og vil ikke offentliggøre deres navne, så de kommer selvfølgelig på Uriasposten. […]

    Pingback by Catch 22 medfører latterlige ‘domme’ til en gruppe venstrefascister | Hodjanernes Blog — 22. oktober 2013 @ 22:25

  50. -38-

    Tør man gætte på din IQ ?

    Nazisternes kugler……MY ASS !

    Kommentar by Spinner — 22. oktober 2013 @ 23:16

  51. IQ … var din første linie ikke et gæt? ;-)

    Nazisterne lurer overalt! Tænk blot på de daglige beretninger om vold mod oldinge, teenage-piger og ejere af smartphones 8-(

    Nazisterne udgør virkelig en trussel i danskernes dagligdag.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 23. oktober 2013 @ 01:04

  52. 33,

    Det kan man netop i Rosa Lunds tilfælde IKKE.

    Og mon ikke forklaringen er hendes intime kontakt til et medlem af Enhedslisten/SFs terrorgruppe?

    Kommentar by Hans Und — 23. oktober 2013 @ 03:57

  53. Tomáto eller tomato
    Om mam er lige på den ene side af grænsen eller på den anden side er jo ikke det der bekymrer folk her.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 23. oktober 2013 @ 04:08

  54. Det er bekymrer folk er at vi har demokrati

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 23. oktober 2013 @ 04:13

  55. Bastiat hvornår redegør du sagligt for den sammenligning du har lavet mellem Redox og Uriasposten?

    Eller er det måske gået op for dig at det var en fejl at sammenligne en kriminel efterretningsvirksomhed med en blog der blot viser hvad andre medier også viser eller kunne finde på at vise?

    I så fald ville en undskyldning til Kim Møller være på sin plads, han kan for eks. heller ikke gøre for at der er et par brushoveder der skriver kommentarerne ind imellem. Han kan heller ikke være ansvarlig for andre folks handlinger når det han gør er at oplyse om bla. kriminelle invandrere.

    Kommentar by NulTolerance — 23. oktober 2013 @ 08:17

  56. Navnene på de pågældende bliver næppe offentliggjort i MSM, selv efter navneforbudets bortfald. Man vil sikkert henholde sig til de lave straffe.

    Men der er undtagelser der illustrere sjovnalisternes dobbelte standard og hykleri.

    http://www.bt.dk/krimi/tidligere-forsvarschef-koerte-cyklist-ihjel-risikerer-boede-og-koerekort

    En pensioneret offentligtopchefs banale trafikuheld går fint med fuld offentlighed. – Hvad det også bør, ligesom der som en selvfølge skal sættes etnicitet på kriminelle når deres forbrydelser omtales.

    Kommentar by Hans Und — 23. oktober 2013 @ 10:40

  57. Konspirationsforeningen. Er Obama muslim, eller hvad der det nu de render rundt og mener? haha.

    Kommentar by Venstrefløjen — 23. oktober 2013 @ 11:54

  58. Har netop hørt 12-Radioavisen, hvor brandstiftersagen blev omtalt. Gerningsmændene blev betegnet som “de fem unge”. Ikke et eneste ord om deres ideologiske ståsted.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 23. oktober 2013 @ 12:22

  59. Kim Møller:

    Her har vi et strålende eksempel på hvorledes multikulturalistiske zionister igennem den politik de selv er tilhængere af – og gør alt hvad de kan for at trække ned over hovedet på de europæiske nationalstater med uhæmmede mængder af WWII offerrolle manipulation – driver jøderne i europa rundt med via islam. Det er præcis som med den stavbærende hyrde og fåreflokken:

    http://snaphanen.dk/2013/10/22/den-strenge-hvide-sol/

    Meningen er, at alle jøderne skal ende i Israel som den sidste grønne plet for dem på planeten og dermed realiseres Zion. Disse mennesker er skingrende sindssyge.

    Zionisterne er i DEN grad vores skjulte fjende, for vi kan uden videre øjeblinken ofres på Abrahams alter i deres egen dagsordens højhellige navn med islam som kniven. De er pisseligeglade med os.

    Jeg afskyer islam som pesten, men fandeme nej og jeg vil stå skulder-ved-skulder med menneskeofrende zionister med et ligeså herrefolksblæst menneskesyn som supremacistiske muslimer og som godt nok er meget få, men som til gengæld er LANGT mere magt- og indflydelsesrige og som i dén grad misbruger dette forhold under en skjult dagsorden der holdes kørende ved udspekuleret WWII-baseret offerrollespekulation når de antastes bare det mindste for deres fremfærd overfor os.

    Hvordan kan det iøvrigt være, at ærkezionister som Barbara Lerner Spectre for Israels vedkommende ikke er tilhænger at en flygtninge- indvandrer politik som den hun selv prædker overfor vesten? Er det ikke underligt for dig? Israel er i dén grad en racistisk stat hvor man officielt kortlægger borgerne genetisk og tilbyder dem særprivilegier og livslang ret til særophold hvis man er “genetisk kvalificeret” som en af guds udvalgte.

    Det er ultramanipulerende professionelle hyklere vi har med at gøre og man tager grueligt fejl, hvis man tror, de vil europa det bedste med deres dagsorden, no way!

    Kommentar by Jacques d'Biann — 23. oktober 2013 @ 12:47

  60. @”Jacques”

    Du er ikke rigtig klog og aner åbenlyst ikke hvad du taler om. Men det er jo det sædvanlige med i “anti-zionister” som i så fint kalder jer.

    Israel er et mere multikulturelt samfund end hele Europa i jeres aller, allerværeste mareridt kunne blive. Og alligevel bliver i ved med jeres løgne omkring den jødiske stat.

    Jeres dagsorden er ikke til at overse.

    Kommentar by Michael Jensen — 23. oktober 2013 @ 15:43

  61. p.s. “Nazister”, “Islamister”, “Anti-zionister”, “Anti-fascister”.

    Samme betegnelse for samme gruppe.

    Kommentar by Michael Jensen — 23. oktober 2013 @ 15:44

  62. Zionister er dem der har indført multikulturalismen til europa Kim Møller og det meste indhold af litteratur jeg læser er hovedsageligt kun om zionisme. Jeg bekymrer mig især om danmark og danskerne men jeg har overhoved ikke samme tankegang som jer så kommer ikke rigtig videre i denne debat.

    Kommentar by Lion — 23. oktober 2013 @ 16:06

  63. @”Jacques”

    Zionist immigration http://youtu.be/OSrNIZm94AQ

    Kommentar by Lion — 23. oktober 2013 @ 16:23

  64. @Michael Jensen

    Er jeg i samme betegnelse som islamist, Nazist og anti nazist blot fordi jeg kritiserer det som er det helt forbudte emne man ikke debattere zionisme. Jeg siger bare held og lykke til jer alle med at stoppe multikulturalismen

    Kommentar by Lion — 23. oktober 2013 @ 16:38

  65. @Lion

    Nej, du er der fordi du har en klar dagsorden, som ikke tager højde for den egentlige virkelighed. Læs mit indlæg i #60 igen og se hvad jeg skriver om virkeligheden.

    Kommentar by Michael Jensen — 23. oktober 2013 @ 16:51

  66. Iøvrigt burde du måske ændre dit brugernavn, da løven er en central del af jødedommen, og i Bibelen beskrevet som den jødiske nations karakter.

    Men sådan er der jo så meget når man ikke ved hvad man taler om…

    “Iron like a Lion in Zion”

    -Bob Marley.

    Kommentar by Michael Jensen — 23. oktober 2013 @ 17:09

  67. @Kim Møller du glemmer hurtig, HNS har flere gange fortalt at han sendte dig info og billeder fra ORG’s arkiv om venstrefløjens aktiviteter i Aarhus. Billeder der var indsamlet lovligt under de rødes demonstrationer og møder.

    Men ORG’s register af flere tusind personer, kan vel dårligt kaldes andet end efterretnings arbejde, selv om det ikke er skete ved ulovlig hacking.

    Kommentar by NTK — 24. oktober 2013 @ 01:58

  68. -> NTK

    “HNS har flere gange fortalt at han sendte dig info og billeder fra ORG’s arkiv”

    Jeg kender ingen HNS, og har intet modtaget fra ORG’s arkiv, men næste gang ud ser ham, så bed ham om at sende igen – ville være fedt med nye billeder.

    PS: Jeg har drøftet din kommentar med min CIA-kontakt EAP. Du kender ham sikkert – han havde flere hits i 60’erne…

    Kommentar by Kim Møller — 24. oktober 2013 @ 07:04

  69. Looking good my friend.

    Kommentar by Fritz — 28. oktober 2013 @ 23:45

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper