21. november 2007

Teaterloonie Martin Lyngbo klynker igennem…

Teaterloonie Martin Lyngbo klynker stadig over valgresultatet. Fra tirsdagens MetroXpress – Ikke mere valg!

“Hvad er det, der sker i Danmark? Har I fået muslimer på hjernen? Har I slet ikke opdaget, at hele verden kæmper om den kvalificerede arbejdskraft? At indvandring og multikulturelle samfund er den eneste måde at tjene penge på, efter at al produktion er rejst til Asien? At småracistisk lovgivning er den sikreste måde at ødelægge brandet Danmark på, som er det, vi skal leve af i fremtiden?

Jeg skriver ikke om det store nationale svindelnummer: Det er lykkedes regeringen at bilde kongeriget ind, at resten af verden var enige med os under karikaturkrisen. At vi stod fast på de umistelige frihedsrettigheder og den slags.

Bull­shit! Resten af verden ser en nation, der vanemæssigt omtaler muslimer fuldkommen på samme måde, som man omtalte jøder i 1930’ernes Tyskland. Resten af verden ser til i vantro…

Jeg skriver ikke om valget. Eller om hvordan de klogeste af mine venner i øjeblikket taler seriøst om, hvor de skal emigrere til. Eller om TrygFondens nye undersøgelse, der dokumenterer, at de velintegrerede af nydanskerne også planlægger at emigrere. Det kaldes hjerneflugt.

Danmark styrer lige mod et sam­fund af racistiske pensionister med friværdi.

Oploadet Kl. 05:38 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5225/trackback

35 Comments »

  1. Jeg er ked af at sige det men når man ser den slags fjolser, kan man efterhånden ikke finde på undskylninger for deres manglende intellekt. I øvrigt – Hvem er Martin Lyngbo?

    Kommentar by Christian Lindhardt-Larsen — 21. november 2007 @ 06:38

  2. Kan sådan en gøgler af guds nåde ikke forklare mig, hvordan åbne grænser og slap udlændinge politik kan gøre de 50% af indvandre der står uden for arbejdsmarkedet til et plus på kontoen???

    Jeg høre tit tallet 40 milliarder, som skulle være hvad vi bruger på disse højt uddannet arbejdsbier, der skal løfte danmarks fremtid (advarsel ironi kan være brugt) Er det et korrekt tal eller ???

    Men nu han har så travlt med at klade mig gammel og racistisk, for jeg var jo så ond at stemme DF, ville det da være rart om han lige skrev hvordan jeg blev et godt menneske igen!
    Det var jo åbenbart ikke da jeg som soldat var i fredsbevarende missioner, det er ikke når jeg støtter julemærkehjem og andre danske institutioner, det er ikke når jeg i min fodboldklub træner indvandredrenge så de får en social omgangskreds (prøver stadig at få piger igan, men uden held) og ligeledes er det ikke når jeg frivilligt yder lektiehjælp gennem røde kors, hvad pokker er så????
    Jeg møder nu kun positive meldinger blandt de mennesker gøgleren mener jeg hader, og sjovt nok stemmte flere af dem også DF under sidste valg, fordi ved godt at den højt profileret arbejdskraft ikke kommer fra mellemøsten, der kommer kun flere pizzariaer og grønthandlere.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 21. november 2007 @ 06:56

  3. Sikke dog en ignorant klaphat – snak lige om at blande tingene totalt sammen. Men det er da klart, når folk fra det kulturradigale og kulturrelativistiske segmenter render rundt og giver hinanden ret, så må det jo være sandt. Men I tager altså grueligt fejl, lille ven.

    Det underlige er nemlig, at stort set alle, som jeg har talt med fra udlandet over det meste af verden og fra alle mulige kredse støtter DK 100 % og selv ønsker muslimerne hen, hvor peberet gror. Det kan da vel næppe være helt tilfældigt, vel ? Måske omgås du bare de forkerte mennesker, Martin ? Kommer i de virkelighedsfjerne gloriepudserkredse, hvor man elsker at spille god på andres bekostning ? Og hvis dit engelsk er på niveau med Jelved & co’s, så forklarer det nok også en hel del – så får I ikke ret stort udbytte ud af samtalerne.

    Hvorfor er det nu egentlig lige, at vi skal lytte til en totalt uvidende båtnakke, som dig, Martin, der kun ser racister overalt, hver gang andre åbner munden og slår alarm for at forsøge at forsvare danskernes interesser og at undgå de værste skader af jeres endeløse frelsthed. Hvad med om du og de andre selvgode narrehatte for helvede bare for én gangs skyld gad at sætte jer ordentligt ind i tingene, før I forsøger at score nye godhedspoint til jeres skinnede glorier. Se dog for helvede på, hvad danskerne skal stå model til hver eneste dag fra horder af uinviterede, uforskammede og krævende ballademagere og fanatikere, der åbenlyst foragter vore love, værdier, normer og kultur.

    Nå, teaterdirektør er vel næppe en beskyttet titel, så hvad kan man egentlig forvente sig …

    Kommentar by Niels Henriksen — 21. november 2007 @ 07:28

  4. Hvis de “klogeste” af hans venner er på ca. samme intellektuelle niveau som han og lige så hjernevaskede, så vil det nok være århundrets overdrivelse at tale om en hjerneflugt – den gennemsnitlige IQ i DK vil snarere få et pænt nyk opad ved deres emigration.

    Hm, måske kunne det endog ligefrem betale sig at opmuntre dem til at fise af ? ;-)

    Kommentar by Niels Henriksen — 21. november 2007 @ 07:34

  5. Nu er det jo næppe fra Muslimistan og Perkistan, at al denne mageløse veluddannede arbejdskraft kommer, vel ?

    Så se dog på statistikkerne, mand !

    Og i disse mentalt tilbagestående lande kan du få alle mulige fine diplomer på, at du er Cand. Hvadsomhelst – der er bare ingen på andre uni’er, der normalt regner dem for ret meget. Enten er det rent fup, eller også er det uddannelser fra islamistiske universiteter, hvilket ca. munder ud i det samme, da det videnskabelige niveau der nærmest er ikke eksisterende – al forskning skal nemlig foregå i henhold til koranens anvisninger, der, som al erfaring gennem historien har vist, ikke fører til noget som helst. Ja, det minder på sin vis en hel del om store dele af den (politisk korrekte) humanistiske forskning, hvor man implicit har en kraftig forudindtagethed med hensyn til, hvad resultatet (helst) skal være (PK) – det har bare intet som helst med ægte forskning at gøre i min bog, hvor man er nødt til at være åben for, at “virkeligheden” kan vise sig at være anderledes eller mere kompliceret, end man forventede på forhånd, eller endog at alle ens møjsommeligt opstillede formler og hypoteser er fejlagtige eller utilstrækkelige.

    Kommentar by Niels Henriksen — 21. november 2007 @ 07:51

  6. “Eller om hvordan de klogeste af mine venner i øjeblikket taler seriøst om,”

    Den la’ vi lige stå et øjeblik.

    Kommentar by m16 — 21. november 2007 @ 08:10

  7. Martin Lyngbo ville være uden arbejde, hvis han sagde andet – han har det svært nok i forvejen med at nå ud over understøttelsen.

    Find dig et rigtigt arbejde Martin og hjælp os andre med at betale til alle dine lukretive “venner”.

    Kommentar by Bodil. — 21. november 2007 @ 08:25

  8. Hvis Martin Lyngbo valgte at emigrere ville man næppe kalde det hjerneflugt.

    Kommentar by Mikael — 21. november 2007 @ 08:30

  9. Helt seriøst, hvem er martin lyngbo? har han overhovedet spillet andet end teater foran den socialrådgiver der skulle underskrive hans bistandscheck?
    Gid hans “klogere” venner ville tage denne hjernedøde tøjbylt, som martin er, på slæb over skulderen og skride over til Sverige, så skal han nok få oplevet kulturberigelsen på nærmeste hånd.

    Kommentar by Onion — 21. november 2007 @ 09:12

  10. http://da.wikipedia.org/wiki/Bruger:Martin_Lyngbo

    Manden er stor teater direktør og underviser i drama, så vi ved da han næppe stemmer rødt (advarsel Ironi)

    Men sjovt nok er det ikke teaterdirektøre på mungo park mig om mine klogeste venner bruger som eksempler på den type eksperter vi mener skal bedømme danmarks flygt/indvandre politik.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 21. november 2007 @ 09:17

  11. #7
    Læg mærke til at manden har skrevet om SIG SELV !

    Kommentar by m16 — 21. november 2007 @ 09:52

  12. Smed ham denne kommentar:

    Trygfonden har sandt nok dokumenteret, at muslimske 2. generations-indvandrerne overvejer at udvandre igen. Før det har Velfærdskommisionen dokumenteret, at samme 2. generations-indvandrere er en dundrende underskudsforretning for Danmark – et minus på 1,6 millioner stykket i snit. Så måske er tabet ikke så stort igen?

    At hr. Lyngbos kloge venner også vil udvandre klarer vi nok også. Det er jo ikke fordi der ligefrem er mangel på teaterdirektører og skuespillere.

    Good riddance.

    Kommentar by Henrik — 21. november 2007 @ 10:10

  13. En evt. flugt fra DK fra de venstreorienterede ville jo passe fint ind i deres agenda:

    1) Højrefløjen advarer for 30 år siden om faren ved muslimsk indvandring men bliver kaldt tossede af venstrefløjen
    2) Den muslimske indvandring er nu blevet nøjagtig så fatal som højrefløjen forudsagde. Venstrefløjen giver nu “tonen” skylden for den fuldstændigt fejlsslagne integration (som højrefløjen advarede om allede under pkt 1.)
    3) Venstrefløjen begynder at indse de katastrofale følger af den muslimske indvandring (og deres egen totale mangel på oprindelig dømmekraft). Men man vil naturligvis ikke indrømme at man har taget så alvorligt fejl.
    4) Istedet for at indrømme sit ansvar for nationens ødelæggelse “shopper” man nu videre til et andet land (hvor der endnu ikke er så mange muslimer). Fra dette andet land vil man nu pege tilbage på DK og sige: “Se. Vi fik ret. Højrefløjens tone har ødelagt integrationen og derfor blev vi nødt til at flytte”.

    Faktum er, at de møgdyr har ødelagt DK for mine efterkommere og nu flygter de – som de ryggeløse kujoner de er – fra det kaos de har skabt.

    Møgdyr!!

    Kommentar by Nosferatu — 21. november 2007 @ 10:28

  14. Det er en skam at en stor del af teaterverdenen er endt op med at plagiere Familien Gregersens destruktionskurs (skrevet af Christian Kampmann): Nedslagtning af alle værdier, ævlen og kævlen, opløsning og familiemæssig og historisk destruktion. Én lang og komprimeret nedslagtning af vestlige værdier, kontinuitet og håb. Kulturel og menneskelig perverteret selvdestruktion er på tapetet. Men måske teaterverdenen er ved at destruere sig selv, for i længden er det kedsommeligt og smalsporet kun at se den verden nedbryde hvad andre har bygget op. Jeg tror ikke mere at de kan finde ud af at skabe selvstændigt, at bygge noget op og konservere, finde det skønne i det skabte. En mand som Martin Lyngbo er ikke noget uden sine hadske udfald mod det han selv er barn af. Hvad har han egenhændigt opbygget udover at sværte folk og kultur til? Har han selv skabt noget nyt? Har han lavet andet end dårlig efterligning af “Hærværk” af Tom Kristensen? Et laaaangt hærværk hvor det ikke er nok at kritisere sig selv, men hvor vi alle skal have en over nakken og ikke mindst den kultur som Martin Lyngbo er rundet af. Men har Martin Lyngbo noget der blot nærmer sig en kunstners format, eller bare noget der er halvt så godt? Nøh… bare fordi man prøver at nå store kunstnere til sokkeholderen, er det langt fra sikkert at man har format til at være en stor kunstner. Det er altså ikke nok at råbe “hvor er I dumme alle sammen” og “Fuck det her land og denne her kultur” for at være kunstner. Jeg ved godt at den socialdemokratiske rose- og rygklapper skole giver børn og unge det indtryk, at bare de slår en prut så er de fantastiske, og det er kunst og processen der gælder. Men når man skaber mennesker – også mennesker, der kalder sig selv for kunstner – der roses for at slå en prut, så vil de fortsætte med at slå prutter som f.eks. Martin Lyngbo gør det og oven i købet forvente at få ros igen og igen. Skal vi rose Martin Lyngbo for endnu en prut? For hans manglende kunstneriske ambitioner? For hans ligegyldighed overfor teknisk kunnen inden for hans fag? Hvad er der at rose? Han har intet godt håndværk, ingen specifik kunnen. Kun destruktion, nedrakning og verbal bræk. Men skal man rose kulturelt forfald, bræk, mangel på kunnen, mangel på kunstnerisk håndværk og disciplin og ikke mindst hans trang til at ødelægge noget andre har skabt i stedet for at skabe noget selv? Det mener jeg ikke at der er grund til.

    Kan Martin Lyngbo skabe noget? Skabe i stedet for at destruere og lukke dårlig luft ud? Tør han? Har han evnerne? Eller er han bare den utilpassede elev i klassen der hænger i gardinerne og råber “Fuck” til alt og alle og som har fået at vide, at han er helvedes dygtig til at sige “Fuck” og prutte på en enestående personlig og autentisk måde? (Ligesom rappere er dygtige til at sige ”Fuck” og ikke så meget andet. De får også ros for deres destruktion og prutter, både på folkebiblioteker og på flere teatre.) Så nu hverken kan Martin Lyngby eller har ambitioner om andet, end at sige ”Fuck”. Synd at han ikke har større ambitioner.

    Får Martin Lyngby egentlig statsstøtte for sine ”Fuck’er” og prutter? I så fald er det måske tid til at den gemene befolkning kan kræve et vist format og visse kunstneriske evner hos kunstnere, som har snabelen nede i skattebetalernes lommer. Kommer der snart et folkeligt krav om mere kvalitet for skattekronerne, større evner og mere viden og ikke mindst større kunstneriske ambitioner hos kunstnere. Flere kunstnere er simpelthen blevet for ringe og middelmådige. Hvor er det gode håndværk i teaterverdenen og i kunstverdenen blevet af? Der er gået socialt arbejde og ulandsprojekter i det meste. Hvor er det en skam og et stort kulturelt og kunstnerisk tab. Der er ingen til at løfte den kunstneriske arv for bare destruktive ”Fuckere” og ”pruttere”. Eller hvor er de? Hvem har evnerne? Dem der tør at tage en kunstnerisk boksekamp med de store drenge som Shakespeare, Ibsen, Strindberg, Holberg, Noel Coward, de græske tragedier, Anton Tjekhov eller ”bare” Leif Panduro?

    Jeg får lyst til at sige ”Rend mig i traditionerne”. Rend mig i hippiernes traditioner som stadigvæk præger kunst- og teaterverdenen.

    Kommentar by Janne — 21. november 2007 @ 10:45

  15. Mange danske selvsåkaldte skuespillere og musikere har de seneste år rykket teltpælene op, fordi de ikke kunne klare deres racistieke landsmænd. Deres afrejse og begrundelserne er blevet blæst op i medierne. Så pludselig er de een efter een vendt tilbage igen. De sidder der, som den naturligste ting i verdens, pludselig i go,morgen danmark, aftenshowet, osv og der siges ikke eet ord om HVORFOR de er tilbage igen! Alle ved det, men det er for pinligt at sige højt: DE DUEDE IKKE!

    Jeg går ud fra, der ikke var brug for dem udenlands. Måske blev de ligefrem forskelsbehandlet, udsat for racisme, eller var de bare så fagligt elendige at eneste mulighed for overlevelse var at tage et reelt job.

    Hvor er vi dumme i Danmark, at vi tager dem tilbage, som om intet var hændt.

    Måske Martin Lyngbo og hans begavede venner skulle give efter for udlængslen. De kan da kun blive klogere!
    NB!Nu skal Hr. Lyngbo ikke glemme, at han er på offentlig forsørgelse.

    Kommentar by morlille — 21. november 2007 @ 10:51

  16. af én eller anden grund synes jeg denne passer så godt her:

    Artists too frightened to tackle radical Islam

    Britain’s contemporary artists are fêted around the world for their willingness to shock but fear is preventing them from tackling Islamic fundamentalism.

    http://entertainment.timesonline.co.uk/tol/arts_and_entertainment/visual_arts/article2896431.ece

    Kommentar by Steen — 21. november 2007 @ 11:14

  17. “Bull­shit! Resten af verden ser en nation, der vanemæssigt omtaler muslimer fuldkommen på samme måde, som man omtalte jøder i 1930’ernes Tyskland. Resten af verden ser til i vantro”

    Vad Finland beträffar , detta är humbug. Danmark har en mycket bra rykte i Finland.

    Kommentar by Matti från Finland — 21. november 2007 @ 11:33

  18. Janne, Tusind tak for de velvalgte kulturkonservative ord!!! Right on! Krabasken

    Kommentar by Konservativkrabask — 21. november 2007 @ 11:45

  19. Tak til Finland – bare giv ham hele kniven ;-)

    Kommentar by Niels Henriksen — 21. november 2007 @ 11:46

  20. Hvilket program har du brugt til animationen af Martin Tudefjæs, Kim ?

    Kommentar by Niels Henriksen — 21. november 2007 @ 11:47

  21. “Bull­shit! Resten af verden ser en nation, der vanemæssigt omtaler muslimer fuldkommen på samme måde, som man omtalte jøder i 1930’ernes Tyskland. Resten af verden ser til i vantro…”

    Hvilken “resten af verden” er det mon?

    Mener han den arabiske verden, FNs diktatorklub og aviser som The Guardian og Washington Post ?

    Ahhh… Så lige hans reference til Trygfonden. Det ser ud til hans dataindsamling er pænt selektiv.

    Kommentar by DaLi — 21. november 2007 @ 12:11

  22. Jeg vil istemme i de uvidendes kor: Hvem er Martin Lyngbo??

    14: Tak, Matti. Det er også min erfaring at Danmark har et godt rygte alle steder, bortset fra blandt de svenskere der læser for meget avis.

    Det der med hjerneflugten er stærkt overdrevet. Danmark er altså ikke verdens navle, derfor er det ikke tegn på noget abnormt hvis 99% af verdens højtuddannede ikke går i tanker om at flytte til Danmark. De største hindringer for DK’s tiltrækningskraft er koldt vejr, dansk (vi er nu engang ikke engelsktalende), manglen på mega-firmahovedsæder (vi er jo kun noget inden for medicinalgiftindustrien). Det høje skattetryk er lige så højt i andre europæiske lande og spiller ikke den store rolle i denne sammenhæng. Og danskerne er ikke racister, men nok temmelig reserverede over for nye venner.

    Før I nu skælder Martin Lyngbo ud for at være “rød”, så tøv en kende. Det er faktisk meget værre end som så. Hans argumentation er rent neoliberal: det multikulturelle samfund skal fremme indtjeningen, indvandring skal sikre arbejdskraft.

    Den tankegang rækker langt ind på den borgerlige fløj, naturligvis særlig i NA og R, men også i V og K. Derfor er det ikke nok kun at rette skytset mod de røde.

    Kommentar by Casper — 21. november 2007 @ 12:20

  23. -> 20

    Easy Gif Animator.

    Kommentar by Kim Møller — 21. november 2007 @ 12:23

  24. Seneste eksempel på at f.eks. teatre og balletforestillinger gøres til kedsommelige og ligegyldige sociale projekter i multikulturens beskæmmende uhellige navn er at “Nøddeknækkeren” af E.T.A. Hoffmann nu er gjort til en hiphop forestilling. Hvilken skam at der ikke er større ambitioner og en større respekt for Hoffmanns udgave af “Nøddeknækkeren”. Kunstinstitutioner prøver på at bilde den almindelige befolkning ind, at hvis hiphop og rap pakkes ind i store kunstneres værker (snylter på dem og nasser på dem), så bliver rap og hiphop også til kunst. Men bare fordi en hundelort pyntes med et lys, bliver lorten altså ikke til lagkage.

    “Vi har
    engageret de største dansere i verden inden for
    hiphop, breakdance, electric boogie og klassisk
    dans og kombineret dem med de bedste danske
    komponister, forfattere og skuespillere i en
    skateboard-scenografi, der kan tåle både bål
    og brand.”

    http://aveny-t.dk/tidligere/node.html

    Aveny-T taler ned til sit publikum og den nye generation af unge danskere snydes for en god og lærerig oplevelse af deres egne kulturelle og kunstneriske rødder. De fodres af med noget halv godt. De kommer til at tro, at vestlig kunst er hiphop og rap. Hvilken skam. Hvilket selvhad. Hvilken mangel på ambitioner. Aveny-T har ingen tøj på. Aveny-T er ikke klædt på til at varetage dansk og vestlig kulturskats interesser, ej heller den kommende befolknings interesser og kulturelle referencerammer, dens viden, dens fælles kulturelle hukommelse. Aveny-T har intet tøj på. Aveny-T er en fast- og junkfood forestilling i sig selv. Hurtig ned med lortet, skidt med hvordan det smager og om det giver næring – og hurtig ny sult – efter mere junkfood.

    Hvem tør have højere ambitioner på danske unges vegne?

    Hvem er ikke bange for den vestlige kunst- og kulturskat?

    Hvem kan skabe uden at lugte af lort?

    Kommentar by Janne — 21. november 2007 @ 12:35

  25. Broholm “..Jeg høre tit tallet 40 milliarder..”

    Dette tal er det LAVESTE skoen, som Velfaerdskommisionen kunne roeste op ad posen.

    Nye beregninger viser kr. 80 milliader i omk._aar til de ikke vestlige indvandrere….HURRA for de Radikale.

    anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 21. november 2007 @ 15:02

  26. Tænk at tegningerne af en dreng der hedder Muhammed og går i 7 klasse, og som skrev på tavlen at JyllandsPosten var nogle reaktionære røvhuller, kan have sådan en betydning. Herregud, det er jo kun et gram tryksværte.

    Kommentar by PeterK — 21. november 2007 @ 15:16

  27. Ikke sært, at der er 25 indlæg. Vorherrebevares, hvilken planet lever
    han på??? Skulle man kommentere hans uanstædige indlæg, bliver det jo til en hel roman. Nøjes med at spørge IGNORANTEN om dette:

    Iflg. RIGSHOSTITALET udføres 55% af alle voldtægter i Danmark af dine
    INDVANDRER-VENNER. De repræsenterer nok 10% af befolkningen (+de illegale). Da jeg nu har skrevet sådan til dig, er jeg herefter pr.automatik blevet RACIST, ikke?

    Det er usmageligt, at sådan en selvglad tåbe kan få lov at skrive i noget som helst organ. Mage til vås skal man lede længe efter.

    Kommentar by ramses-2 — 21. november 2007 @ 15:22

  28. ->2
    Jeg læste på et tidspunkt at en svensker havde regnet ud, at det kostede svenskerne ca. 265 milliarder om året at have deres kulturberigelser gående, så hvis man bare siger at i Danmark er det halvdelen, så er det vel ca. to sygehusvæsener om året vi kunne spare.

    Kommentar by Fritz — 21. november 2007 @ 16:13

  29. Man kan vel kun sige tak til Martin Lyngbo, for at skære kagen ud i så tykke skiver, at der kun er bræk og kvælningsfornemmelser tilbage.
    Normalt bliver de her ting jo serveret i små portioner, som folk ligeså stille bliver lullet ind i.
    Lyngbo skriver jo f.eks. lige ud at der kun er EN mulighed for vores samfund, nemlig det multikulturelle. Vi kan i hans verden ikke vælge andet….
    Desuden læg mærke til at for Lyngbo er Danmark et brand….ikke en skid mere.

    Kommentar by Lasse E — 21. november 2007 @ 16:24

  30. Der er 20% indvandrere og efterkommere i Sverige = 1,6 mio.

    I Danmark er det trods alt stadig i underkanten af 500.000, altså under en trediedel.

    Henrik

    Kommentar by Henrik Krog — 21. november 2007 @ 17:30

  31. Manden har tilsyneladende ikke forstand på økonomiske forhold.
    Det passer jo ikke at al produktion er “out-sourcet” til udlandet.
    Vi har en stærk økonomi med højtspecialiseret arbejdskraft.

    Kommentar by Diego — 21. november 2007 @ 17:48

  32. #30 Mener at have læst at EBBE VIG har regnet tallet til over 700,000 hvis man regner efterkommere og hele svineriet med, så 80 mia er nok ikke skudt helt galt.

    jeg selv har læst tal lige fra 30 mia til 65 mia og det er jo efterhånden et godt stykke tid siden.

    Gud bevare Danmark.

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 21. november 2007 @ 19:14

  33. Teaterverdenen er fyldt med mennesker som Martin Lyngbo, der udadtil giver udtryk for tolerance, men som i realiteten er meget lidt tolerante ovefor andre menesker inklusive indvandrere.

    De fremfører så deres synspunkter som en form for offentligt aflad.

    Det er naturligvis hykleri. Men det er genre, der ikke er for nedadgående.

    Der findes imidlertid en karakteristisk undtagelse:

    Skuespilleren Troels II Munk.

    Han er ikke bange for at forholde sig til sandheden.

    Men han har sikkert heller ikke mange venner tilbage i teaterverdenen.

    Kommentar by anders and — 21. november 2007 @ 21:30

  34. Så har undertegnet skrevet en lille sød hilsen. ;)

    “Voksenbabyen Martin (Som jeg sjovt nok ikke kendte før nu) er endnu et eksempel på semi-fascistisk, pseudo intelligent meningsdanner fra kulturlivet, der ikke tør at gå mod branchens tvangs-humanistiske tendenser.”

    Helt seriøst hvornår får Danmark et svar på en evt. Trey Parker? Eller måske en Theo van Gogh som desværre ikke er i blandt os mere.

    Er der da ikke danske kunstnere der ikke lader sig påvirke af venstrefjølens selvgode menneskesyn?

    Kommentar by JAWN — 22. november 2007 @ 23:04

  35. Hvor er det da egentligt synd for ham. Tænk, manden har endnu ikke fundet ud af at der rent faktisk findes mennesker her i landet med en anden mening end ham selv. Det er sgu da snæversyn der vil noget.

    Kommentar by Mads — 23. november 2007 @ 01:51

RSS feed for comments on this post.