24. oktober 2013

Homoseksuelle Gustav Salinas fik flaske i hovedet – Politiet har varetægtsfængslet 24-årig fra Ballerup

For et år siden skrev jeg her på siden om homoseksuelle Gustav Salinas, der var blevet antastet og truet af det Se & Hør betegnede som en ‘aggressiv Nørrebro-borger’. Tidligere på sommeren kunne man høre samme Gustav bashe Dansk Folkeparti i Radio24syv, blandt andet med ordene: “… de kan ikke lide homoseksuelle”.

Fra seneste udgave af Her & Nu – Gustav slået ned med flaske.

“For Gustav Andersen Salinas sluttede en glad aften i byen brat, da han natten til lørdag blev slået ned med en flaske på Bernstorffsgade i det indre København. Realitystjernen, der var i byen med Lisa Lents, blev passet op af et par unge fyre, mens han var ved at hæve nogle penge i en automat foran Arbejderne Landsbank.

– De spurgte, om de måtte få et billede med mig, og jeg sagde ja. Og da den ene havde fået sit billede, og jeg vendte mig om, fik jeg en flaske lige i hovedet, fortæller Gustav til HER&NU. Flasken blev knust, da den ramte ham i baghovedet, og gerningsmanden og hans ven løb med det samme fra stedet.

– Jeg kan huske det i glimt. Der var blod overalt, og jeg mistede flere gange bevidstheden. …, fortæller Gustav, der blev kørt på Rigshospitalets Traumecenter til behandling.”

“Den 24-årige formodede gerningsmand er sigtet for for legemsangreb af særlig rå, brutal eller farlig karakter. Desuden sigtes han for at have overtrådt straffelovens bestemmelse om at fremsætte hånende udtalelser, ved to gange at have sagt ‘bøsserøv’.” (Her & Nu)

“En 24-årig mand fra Ballerup, der nægter sig skyldig, er nu varetægtsfængslet…” (Billedbladet)

(Første ‘Muhammed-kommentar’ på Gustav Salinas’ Fanside på Facebook)

Opdate. Ekstra Bladet betegner den 24-årige som ‘etnisk dansk’.

Oploadet Kl. 15:59 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/52279/trackback

48 Comments »

  1. Fuck den latterlige svans. Jeg håber at hans islamiske venner jagter ham helt ud af landet, eller graver ham ned på råddenhuspladsen ligesom de gør med deres kvinder.

    Kommentar by Fritz — 24. oktober 2013 @ 17:16

  2. Mon ikke “stjernen” udmærket er klar over, hvem den “ 24-årige mand fra Ballerup” var, sådan rent etnisk? Ellers skulle han måske forhøre sig lidt i bøssemiljøet. Fjols!

    Kommentar by Josef K — 24. oktober 2013 @ 17:16

  3. Muhammed lever op til sit navn.

    Kommentar by Spinner — 24. oktober 2013 @ 17:19

  4. Måske skulle man blot – i modsætning til Fritz = AH – ønske drengen god bedring og måske lidt mere omtanke i forhold til, hvem der har overfaldet ham.

    Vi andre ved det godt, og vi ved også, hvem der især hader homoseksuelle…..

    Men bizart, at medkommentatorer herinde er spejlblanke og åbenlyst mener, at han har fortjent det, fordi han er homoseksuel og ikke er i stand til at afkode, hvem der faktisk er hans fjender. Sørgeligt, at Fritz og Josef K. håner ham.

    Ret dog skytset mod de, der faktisk stod bag, og som er homobashere.

    Det hedder noget med M, blot et hint….

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. oktober 2013 @ 17:36

  5. 70% af alle mandlige muslimer i Vest Europa, har haft sex i brusebadet…
    De sidste 30% har ikke været i fængsel endnu.

    Pugna pro patria

    Kommentar by der Adler — 24. oktober 2013 @ 17:41

  6. Undskyld Fritz. Adolf Hitler var væsentligt klogere end du. Ikke at det kræver meget.

    Ville det ikke være rart, om homofober, der ikke er et hak bedre end muslimer hvad dét angår, fandt et andet forum at skrive deres vrøvl i?

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. oktober 2013 @ 17:57

  7. Jeg skammer mig over at være fra Ballerup her. Vi vil ikke have den slags retarderede homofobe voldsamøber her i vores by!

    Hvis ikke der følger en udvisning med den dom fjolset forhåbentligt får, så er det nødvendigt at vi lægger vejen forbi og gør det helt klart for idioten at det er sundest for ham hurtigst muligt at forlade byen – og landet.

    Måske skulle vi også tænde et lys for Gustav… og bruge en koranside som væge? ;)

    Kommentar by Per — 24. oktober 2013 @ 18:11

  8. > Kommentar by der Adler — 24. oktober 2013 @ 17:41

    Den var go’! :D

    Kommentar by Polka Charlie — 24. oktober 2013 @ 18:32

  9. DF bashingen er jo en nødvendighed for en karriere indenfor underholdning og medier. Så Gustav vil ikke lade en flaske i hovedet komme mellem ham og livsdrømmen

    Kommentar by thatcherite — 24. oktober 2013 @ 18:38

  10. Rigtigt, thatcherite.

    Det her er vand på højrefløjens mølle, og så videre.

    Men der er sex og fremtid i ikke at tillade “højrefløjen” at “bruge” det passerede til deres (vores) “manipulation”. Så får man heltestatus, for det kunne nemlig nøjagtigt lige så godt have været nogle fregnede danskere, ja det kunne så.

    Man skulle jo nødigt kaldes homoracist

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. oktober 2013 @ 18:53

  11. Gad vide hvor mange gange de politisk korrekte eller i Gustavs tilfælde uvidende homoseksuelle skal “kulturberiges” før de indser at islam altså faktisk er bragende intolerant i forhold til homoseksuelle.

    Kommentar by Hans Gruber — 24. oktober 2013 @ 19:06

  12. Gustav. Get use to it.
    De bliver flere og flere. Ja jeg er sååå fordomsfuld, at jeg vil tro det er en muslimsk gerningsmand. Han kan være glad for at han slap billigt. Held og lykke næste gang Gustav.

    Kommentar by XXXXX — 24. oktober 2013 @ 19:19

  13. første kommentar på facebook: “respekt til dem der har gjort det”

    Kom så Halvorsen, nu har du chancen for at anmelde en person, der om ikke opfordrer til vold så i det mindste viser sympati for en overfaldsmand.

    Eller kommer anmeldefunktionen kun i brug ved gennemgang af Uriasposten ?

    Kommentar by k.m. — 24. oktober 2013 @ 19:31

  14. @6 Henrik Petersen

    Henrik din svans. Jeg har haft flere søde og gode venner som er bøsser, så kan du ikke forklare mig hvordan jeg pludselig har fået homofobi, fordi jeg skriver – din svans? Men du kan kalde lige hvad du har lyst til, det bliver man vandt til når man hele livet har bakket op om henholdsvis Z og DF.

    Kommentar by Fritz — 24. oktober 2013 @ 19:44

  15. Sex mellem mænd er meget udbredt i Mellemøsten og eks Afghanistan.
    En af grundene er at de typisk ikke kan dyrke sex med kvinder før de har fået råd til at gifte sig.
    Iflg en Iraker sker der typisk det at det er et familiemedlem (eks en onkel!)der lærer den unge pode op i disse fornøjelser.

    Det kan være en af årsagerne til de unge indvandreres had til bøsser,muligvis er det ham der lidt mest under “onklen” der går mest amok.

    Arabere anser desuden ikke disse lege for bøsseri som jo er forkert i deres øjne,men nærmere som en slags fællesonani.

    Kommentar by jønne — 24. oktober 2013 @ 19:47

  16. PS.
    Og jeg mener stadigvæk at han er en latterlig lille svans, når han kan finde på at pisse på de eneste som vil beskytte ham, samtidig med at idioten selv beskytter de psykopater som jagter ham. Intet under at Danmark ligger og raller.

    Kommentar by Fritz — 24. oktober 2013 @ 19:57

  17. @ jønne (15)

    “Sex mellem mænd er meget udbredt i Mellemøsten og eks Afghanistan.”

    Korrekt,sidstnævnte sted huserer de nok så bekendte “the-eller dansedrenge”, som de udsendte danske soldater har stiftet bekendtskab med. Kulturen er sådan, at de i bund og grund er “lystdrenge” for dem der har dette behov.

    Folks sexuelle præferencer er i princippet ligegyldigt, så længe de holder det for dem selv. Jeg fatter bare ikke alle dem der hysterisk springer ud af skabene og skaber sig, beretter om deres lyst som bæh-skubbere eller hvad ved jeg.
    Kunne denne Gustav ikke ansøge om at blive toilet vagt i H.C.Ørstedparken, eller måske blive Teknik/Miljø borgmester og tage tråden op efter Tykke-Bondam. Så kunne han jo beplante parken med stedsegrønne buske, så hans ligesindede kunne dyrke deres lyster i fred og ro, i ly af mørket.

    PS.Jeg blev fyret, fordi jeg stak “”banditten ind i kartoffelskrælleren!
    For satan mand, hvad skete der med kartoffelskrælleren?
    Han blev også fyret.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 24. oktober 2013 @ 20:21

  18. 16 Fritz
    Inden for kunsten er der ikke stor efterspørgsel efter folk der udtaler sig positivt om DF. Selv Viggo Sommer fra De Nattergale havde i JP for en halv snes år siden et spark til Pia Kjærsgaard.

    Kommentar by Menig 442 — 24. oktober 2013 @ 20:40

  19. spørgsmål: hvad mener kulturberigeren når han starter sit indlæg med at skrive “NO LIFE..!”

    skal det forstås som at gustav ikke har et liv, eller er det et eller andet muslimsk slagord for folk som ikke fortjener et..?

    nogen der ved det?

    Kommentar by per — 24. oktober 2013 @ 21:23

  20. Den er god med dig, Fritz Hitler. Jeg er faktisk heteroseksuel, men har – som fx også den heterorseksuelle Firoozeh Bazrafkan – respekt for andre menneskers seksualitet. Selv din. Gætter på, du er skabsbøsse, narrehat.
    Den slags plejer at være de mest hadefulde – sammen med muslimerne – over for homoseksuselle.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. oktober 2013 @ 22:15

  21. Kommentar by der Adler — 24. oktober 2013 @ 17:41

    Synes osse, den var go’ :-)

    Kommentar by Kuffarten — 24. oktober 2013 @ 22:19

  22. > der Adler. Det hedder Ørstedsparken, ikke H.C. Ørstedsparken.

    Kommentar by Kafka — 24. oktober 2013 @ 22:23

  23. Uanset hvad Gustav mener så er der flere stemmer til Dansk Folkeparti i denne historie, for øvrigt så har hannerne altid tæsket hinanden uden for danse stederne, det er ikke noget nyt.

    Kommentar by emmagad — 24. oktober 2013 @ 22:27

  24. Solarietumpen har jo kun smagt sin egen medicin, hans dumhed kender vist ingen grænser…

    Kommentar by LarsB — 24. oktober 2013 @ 22:33

  25. Nu er det så en såkaldt etnisk dansker – muligvis med leverpostejsfarvet hår – der er sigtet for at klaske TV-Gustav ned….

    Kommentar by Ole — 24. oktober 2013 @ 22:37

  26. Stampe-sinken har selvfølgelig politianmeldt Mohammed Hussien?

    Kommentar by Jern Henrik — 24. oktober 2013 @ 22:44

  27. Lad os nu tale ordentligt til hinanden.

    Kommentar by kurt Rosenstrøm — 24. oktober 2013 @ 22:46

  28. Sådan set enig med Fritz. Men som jeg forstår det er gerningsmændenes etnicitet ikke nævnt endnu, det i sig selv giver selvfølgelig et hint, men man kan jo ikke vide det.

    Kommentar by Johnson — 24. oktober 2013 @ 22:56

  29. @Henrik Petersen:

    Jeg er enig med dig i, at udfald mod folks sexualitet er usmagelig. Jeg tror nu, at udfald mod Gustav skyldes, at han har brugt hver en lejlighed til at klynke og ynke med muslimer – han lider af kognitiv dissonans, og er(måske har????) været total døv over for realiteter og dokumentation.

    Kommentar by cicero — 24. oktober 2013 @ 23:05

  30. Sammen med Lisa Lents…

    Så man er ikke engang sikker, selvom man er sammen med en tidligere Europamester og Junior Verdensmester i Taekwondo?

    Kommentar by PH — 24. oktober 2013 @ 23:13

  31. Banket ned bagfra med en flaske i et tilsyneladende “venskabeligt” lag PH? Come on…….

    Havde du i øvrigt vidst lidt om kampsport fra irl og kvinder så……:-)

    Kommentar by cicero — 24. oktober 2013 @ 23:22

  32. @28 cicero

    Lige præcis. For min skyld så må Gustav gøre hvad fanden han vil med andre mænds diller(så længe de kan lide det, og holder mig udenfor), men jeg er bare så træt af at høre på de skide islamleflende homoer, som pga. deres politiske selvmords trang, på det skammeligste benægter virkeligheden.

    Kommentar by Fritz — 24. oktober 2013 @ 23:32

  33. Man er nogenlunde i sikkerhed sammen med sin ven, der er lavet af hårt metal. :)
    Denne ven kan hoste ud af enden. :)

    Kommentar by Tulle — 24. oktober 2013 @ 23:38

  34. > Fritzie: Du har stadig ikke fattet en meter. Måske har mennesker, der udlever deres seksualitet lidt for rigeligt med sendetid (aner det ikke, har ikke tv), men det er dog ikke en årsag til at banke dem ned!

    I det bundfald er du i rigtig godt selskab med muslimer og nazister, som jo også gik hånd i hånd under WWII.
    Beklager at måtte skrive dette, men det er jo fantastisk, at når det handler om homoseksuelle, skriger selv tosserne, som desværre også findes her på posten, om det fede ved at tæske en bøsse.

    Med venlig hilsen

    Henrik, som i øvrigt er heteroseksuel og ikke behøver at udstille dét offentligt. Men det fatter du nok ikke. Kræver en IQ over 70, hvad du næppe har.

    Mon ikke der eksisterer et hatesite for nazistiske tosser, hvor du og dine kan udleve jeres bizarre tåbeligheder??

    Blot til orientering: Jeg er faktisk nationalkonservativ, men har fuld respekt for andres levevis, også seksuelt, så længe de ikke generer andre med denne levevis.

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. oktober 2013 @ 02:25

  35. Men Fritzie, hyg dig nu endelig på Lolland, eller hvor du nu bor i udkantsdanmark, med at tæve nogle bøsser, som du tilfældigvis har set på én af dine ca. 122 hjernedøde tv-kanaler. Få et liv, klovn.

    Et par gode råd helt gratis: Sluk for dit tv, skru ned for din homofobi, accepter, at mennesker er forskellige, og at du er blandt de første, der næppe overlever en kommende evolution (ja, Google er din ven, jeg er ikke).

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. oktober 2013 @ 02:38

  36. I og med Gustav selv har været med til, at støtte en politik der sikre masseinvandring af muhammedanere, så har han såmænd “bare” været udsat for, hvad han forberedt for andre.

    Kommentar by Hans Und — 25. oktober 2013 @ 04:09

  37. -> Ole

    “Nu er det så en såkaldt etnisk dansker – muligvis med leverpostejsfarvet hår – der er sigtet for at klaske TV-Gustav ned….”

    Ikke fordi jeg ikke tror dig, men smid lige et link.

    Kommentar by Kim Møller — 25. oktober 2013 @ 06:48

  38. Meget er sagt og skrevet om Gustav igennem de sidste par år. Men, i det mindste har manden mod til at stå ved sine meninger. Hvor mange herinde havde gjort det samme i denne situation? h t t p://www.180grader.dk/Politik/se-video-gustav-1-fire-hadefulde-naziklippede-og-truende-muslimer-0 – God bedring, Gustav.

    Kommentar by Lightmann — 25. oktober 2013 @ 06:53

  39. Henrik Petersen

    forstår først nu lol hvorfor de Konservative forminskes valg efter valg.
    For hvilken af-art af Konservatisme du udgør er den uægte form for Konservatisme.
    Homoseksualitet var aldrig og bliver aldrig et accepteret emne, for et ægte parti der går ind for familien-altså imellem mand og kvinde. Alt andet er en løgn og et utopisk livssyn.

    Kommentar by Viking.DNF. — 25. oktober 2013 @ 08:03

  40. Hvor har jeg dog tit undret mig over bøssernes selvmordsiver og totale mangel på
    realitetssans. Hvis de skide bøsser tror at de har noget at vinde ved den fortsatte
    muslimske invasion, så tager de dødeligt fejl! Men nogen skal åbenbart have et stykke
    Strik om halsen, inden også de evner at forstå alvoren i deres fejltagelser :-)

    Bøssekarlen Gustav er dog klog nok til at vide at hvis han lægger sig ud med venstrefløjen
    og resten af godhedens vogtere, så er det slut med at “hænge ud” med dem og hele det
    kunstneriske miljø i danmark. Han kan istedet se frem til at hænge ud fra toppen af en
    kran. Hans valg, jeg gider bare ikke høre på klynk når tiden kommer.

    Personligt har jeg ikke det store imod bøsser, selv om jeg synes det er klamt. Jeg vil endog
    sige at en bøsser som Jim Lyngvil har nosser. At være ven med Pia Kjærsgaard og derved
    afskrive sig muligheden for at komme ind i varmen hos “de gode” viser at han evner at sætte Danmark før sin egen egocentrede medielidderlighed. Respekt!

    Kommentar by jesper — 25. oktober 2013 @ 08:16

  41. @39: “Homoseksualitet var aldrig og bliver aldrig et accepteret emne, for et ægte parti der går ind for familien-altså imellem mand og kvinde.”

    Seksualitet der foregår frivilligt mellem voksne mennesker, bør ikke være et politisk emne i et frit demokratisk samfund. Smagsdommeri og intolerance kan vi overlade til de islamiske barbarere.

    @40: “Hvor har jeg dog tit undret mig over bøssernes selvmordsiver og totale mangel på realitetssans. ”

    Problemet eksistere ikke eksklusivt blandt bøsser. Mon ikke der er lige så mange idioter blandt personer med andre seksuelle præferencer?

    Kommentar by Kafirharbi — 25. oktober 2013 @ 10:42

  42. @Jesper

    Højrefløjen fordømmer bøsser…
    Resten du skriver skal vel blot tages som lidt af en joke, du får i hvert fald en grin frem hos undertegnede.

    Læs blot hvad din ven skriver før dig :) :)

    @Viking.dnf

    Jeres forening har nok en lige så lys fremtid, som Gyldent Daggry pt. har det i Grækenland. Vi er flere anstændige, der fryder os over den gode udvikling i Grækenland :)
    Jeres foreninger ligner mere og mere en joke, og det er utroligt at I holder ved, for der er tydeligvis ingen i DK, der vil have noget med jer at gøre.

    Kommentar by Venstrefløjen — 25. oktober 2013 @ 11:03

  43. Jeg har flere gange spurgt homoseksuelle bekendte, om de har oplevet overfald (uden at spørge om etnicitet), og alle som én svarer, at det er sket adskillige gange, men de vil ikke “spændes for en vogn”. Med andre ord er de fuldt ud klare over, hvem gerningsmændene typisk er, men de er handlingslammede af politisk korrekthed og gruppetilhørsforhold. Den kognitive dissonans skurrer fælt og skæbnesvangert.

    En artikel i Politiken for få år siden beskrev, hvordan en fyr var blevet slået ned og tvunget ind i en bil for at køre rundt til hæveautomater i København. Da der ikke var flere penge, blev han svært blødende smidt af ved Trianglen, som jo er i nærheden af Rigshospitalet. Den detalje blev fremhævet som bevis for gerningsmændenes venlighed!

    Kommentar by JensF — 25. oktober 2013 @ 12:07

  44. Så dum er Gustav: http://www.bt.dk/krimi/haard-straf-vil-bare-skabe-mere-had-send-mind-overfaldsmand-til-psykolog

    Fint, så kan voldsmanden jo komme ud og gøre det igen. Skidt være med, at voldspsykopater har det med at gentage mønstre!

    Kommentar by Kuffarten — 25. oktober 2013 @ 13:32

  45. -> Kim
    http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article2128204.ece
    Det står pænt nede.

    Kommentar by Ole — 25. oktober 2013 @ 18:00

  46. @35 Henrik
    Der må ligge noget psykisk til grund for, at du reagere så voldsomt som du gør, bare fordi du bliver kaldt en lille svans. Jeg er alvorligt bange for at du er blevet misbrugt af en onkel i din familie som lille, og det nu giver sig udtryk i de voldsomme reaktioner du har. Du er nødt til at få hjælp til at bearbejde dine traumer. For at du kan glemme dine traumer for en stund, så kan jeg oplyse dig om at jeg er født og opvokset i kbh. jeg betaler ikke licens, og jeg er meldt ud af den Mohammedanske fjolsekirke. Så har du noget andet og tænke på, i stedet for de grimme minder fra din barndom.

    Kommentar by Fritz — 25. oktober 2013 @ 20:17

  47. Ja, det er nu tankevækkende, at Henrik reagerer så voldsomt som han gør. Jeg insinuerer ikke at han er svans, det ville være for plat og også ligegyldigt, men tankevækkende er den voldsomme reaktion altså.

    Kommentar by Johnson — 25. oktober 2013 @ 21:10

  48. Dette, i ordets virkelige betydning, enkeltstående tilfælde, vil blive trukket frem hver eneste gang en bøsse er blevet overfaldet af en eller flere muslimske unge.

    Jeg gætter på at leverpostejsdanskeren er med i et overvejende muslimsk slæng.

    Kommentar by Træt — 26. oktober 2013 @ 11:10

RSS feed for comments on this post.