26. oktober 2013

Festarrangør Amin Safari på Facebook: “Piger, jeg undskylder… for at i ikke kunne danse og feste i fred”

Sidste år blev den odenseanske festarrangør Amin Safari truet på livet, da han i forbindelse med festen ‘Haram!’, reklamerede med et billede af en halvnøgen, muslimsk kvinde i et Martini-glas. I går afholdt han ‘Twerk & Tequila’ på et af byens diskoteker.

“Det er de få der ødelægger det for de andre… Undskylder på deres vegne for at skulle lukke festen 1 time før tid, selvom gulvet var helt proppet. Undskylder på deres vegne, for den knuste glasdør. Piger, jeg undskylder på deres vegne, for at i ikke kunne danse og feste i fred, uden at skulle afvise dem hele tiden. Jeg undskylder på deres vegne, for truslerne mod mine DJ’s, så de ikke følte sig trygge bag pulten og skulle eskorteres hen til deres bil af politiet.”

(Amin Safari på Facebook, 26. oktober 2013)

Oploadet Kl. 15:00 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/52335/trackback

13 Comments »

  1. hvis han hævede billet prisen kunne han måske få flere vagter ansat til sine fester ,men flere vagter betyder vel også at det ikke lige er den fest man tager til,der flere vagter jo betyder flere perler. sørgeligt men sandt.
    læs bare her . merudgift på center vagter på 70000
    og vi ved jo alle sammen godt hvofor der skal flere vagter i et center. kære politiker venner og danskere , 20 år tilbage var der ikke dette behov.
    http://www.fredensborg.dk/politik/dagsorden+og+referat/byraadet/2013/oktober/28-10-2013+2043/132+-+udm%C3%B8ntning+af+tryghedsmidler+%E2%80%93+2043

    Kommentar by giraffen. — 26. oktober 2013 @ 15:59

  2. Myten om “de få” skal jo vandes og holdes i live…

    Kommentar by Polka Charlie — 26. oktober 2013 @ 16:01

  3. det her ku måske have hjulpet byen odense .
    http://projekter.bibliotekogmedier.dk/sites/default/files/documents/Niv%C3%A5%20Medborgercenter%20-%20endelig%20rapport.pdf

    det jo fantastisk.
    flere huller i pengetanken.
    men det jo hyggeligt.

    Kommentar by giraffen. — 26. oktober 2013 @ 16:25

  4. -> Giraffen

    Det modsatte vil jeg mene er tilfældet. Jo dyrere billetpris, jo færre muslimer, jo mindre problemer. Northside-festivalen i Århus er glanseksemplet.

    Kommentar by Kim Møller — 26. oktober 2013 @ 16:28

  5. måske lige lovligt mange undskyldninger men han skal nu alligevel have lidt respekt for at holde en fest og kalde den “HARAM!”

    måske burde det trykkes på alle invitationer fremover som en advarsel til problembørnene og en godkendelse for resten.

    Kommentar by per — 26. oktober 2013 @ 16:49

  6. Hvad med mavedans og afklædte harems kvinder? Er det tilladt i følge islam?
    Ja, vi ved jo godt efterhånden, hvem der sætter dagsordenen herhjemme.
    OBEY!

    Kommentar by xenofob — 26. oktober 2013 @ 17:29

  7. giraffen. — 26. oktober 2013 @ 15:59

    Hold da op, det byråd er virkelig hårdt besat af de infame GUTMENSCHEN, så de må bevilge flere tryghedsskabende initiativer i deres multietniske paradis.

    “Jakker m.v. til forældregruppe ”Fædrecafeen”(ansøgt Integrationspuljen)10.000”
    (hvem betaler Natteravnenes jakker?)
    Mon de nye jakker nogensinde kommer på gaden? Så skulle der jo ikke være brug for

    “Etablering af videoovervågning af hovedstien i Kokkedal (mellem Skovengen og Egedalsvænge/Broengen
    Etableringen af videoovervågning er en del af den igangværende dialog med boligselskaberne og er således ikke endeligt aftalt 130.000”

    osv. men optimismen fejler ikke noget :-D

    “Administrationen foreslår, at eventuelt uforbrugte midler overføres til 2014”

    Kommentar by tavsen — 26. oktober 2013 @ 17:55

  8. “Det er de mange der ødelægger det for de få”.

    Var det ikke sidste uges præmie-perker Yahya Hassan der udtale de stik modsatte ord?

    Yahya Hassan, “den der med at det er de her få der ødelægger det for alle de andre. Det er fuldstændigt absurd. Det forholder sig helt omvendt.”

    Kommentar by Santor — 26. oktober 2013 @ 18:19

  9. “Det er de mange der ødelægger det for de få.”

    Kommentar by thatcherite — 26. oktober 2013 @ 20:03

  10. De efterhånden allestedsnærværende få fristes man til at sige :(

    Kommentar by Jan — 26. oktober 2013 @ 20:22

  11. Hvor er ISLAM en aekel, hadefuld samling idioter. Det samme gaelder de aandssvage politikere, der tillader, fremskynder denne modbydelige organisation og dens haandlangere.

    Kommentar by a.v.duch — 26. oktober 2013 @ 23:15

  12. Kønsapartheid fester er ikke vejen frem.

    Kommentar by Liva — 27. oktober 2013 @ 08:40

  13. Politisk censur? – En fremadskridende ensretning af bl.a. pressen i EU.

    Kritik af EU-systemet plejer at blive negligeret af medierne. I stedet for fairplay fører medierne en folkefordummende, opportunistisk og ensidig EU-propaganda.

    Tør folketingsmedlemmer ikke gå imod partilinjen i EU-politikken – til trods for at EU-skeptikerne også findes i folketingsgrupperne?

    I mellemtiden arbejder EU kommissionen på at udvide sin magt på alle områder inden for EU. – Fx er EU-Kommissionens vicepræsident ved at oprette et netværk af presseråd (Media Councils), som skal overvåge og regulere medierne i medlemslandene, så de optræder i overensstemmelse med EU’s regler og direktiver.

    PRESSERÅDENE SKAL KUNNE IDØMME JOURNALISTER BØDER OG FRAKENDE DEM RETTEN TIL AT UDØVE JOURNALISTISK ARBEJDE, HVIS DE IKKE LEVER OP TIL DISSE FÆLLESEUROPÆISKE REGLER OG STANDARDER.

    EU unveils plans for ‘independent media councils’ to regulate media …
    http://www.independent.co.uk/news/media/press/eu-unveils-plans-for-independent-media-counc… – For some British newspapers there is only one prospect more alarming than MPs being involved in regulating the press – tough new laws and … (Kilde: The Independent 22.01.13)

    Minder dette ikke om farlige paralleller med fortidens totalitære regimer, DDR’s og Sovjetunionnens ensretning og politisk censur? – Vi kritiser kinesiske og russiske regeringsledere, og iranske og andre brutale og totalitære regeringer for deres politiske censur, undertrykkelse, forfølgelse af meningsdannere og fængsling af politiske modstander. Vi indvaderer andre lande for at indføre demokrati og hjælpe befolkningerne dér til universelle friheds og menneskerettigheder.,

    MEN – Hvad med åbenhed, demokrati og retssikkerhed i vort eget land? – Hvor megen magt(misbrug) tillader sig politikerne og EU’s magtelite til at bruge mod det europæiske folk?

    BEVAR GAMLE DANMARK PÅ DANSKE HÆNDER!!!!

    Jeg ønsker alle her en glædelig, harmonisk jul og et sundt og fredelig nytår.
    Med venlig hilsen Urs

    Kommentar by Ursula Overgaard — 23. december 2013 @ 17:21

RSS feed for comments on this post.