16. november 2013

‘Muslim Praying Room’, Don muang International Airport, Bangkok, Thailand

En ven er netop vendt hjem fra nogle uger i Thailand. Et par billeder fra lufthavnen.

(Don muang International Airport, Bangkok, Thailand, 16. november 2013)

Oploadet Kl. 13:53 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/53069/trackback

14 Comments »

  1. Nå, er det så dér man samler sine sko/underbuksebomber før man stiger ombord på flyet?

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 16. november 2013 @ 14:13

  2. Islamisk hykleri af dimensioner, men selvfølgelig kan det jo også indføres i Danmark, så man skal nok ikke grine af gedehyrdernes hykleri.

    Kommentar by emmagad — 16. november 2013 @ 14:22

  3. Det er en syg verden. Det burde være os som fik bederum(ja hele lufthavnen burde være et stort bederum for os), for det sku os som risikere livet ved at flyve med muslimske koran detonatorer.

    Kommentar by Fritz — 16. november 2013 @ 14:26

  4. Det er ikke noget nyt,jeg har kommet i thailand i 20 år og der har altid været bederum for muzlimer, også i den gamle lufthavn,så kan man så mene om det hvad man vil

    Kommentar by notty — 16. november 2013 @ 14:30

  5. Trolololol bacon om dørhåndtaget!

    Men ikke i England for der mangler de humor.

    Kommentar by Arbejderens — 16. november 2013 @ 16:33

  6. Holder de forresten deres bagage under opsyn imens de roder rundt på gulvet?

    Kommentar by Arbejderens — 16. november 2013 @ 17:52

  7. Det er ikke Bangkok. Det er terminal 2 i Kastrup:-)

    Kommentar by Carter — 16. november 2013 @ 19:39

  8. Der har været et bederum i Kastrup siden 96.

    Kommentar by Ole — 16. november 2013 @ 20:01

  9. Der er bederum i mange lufthavne.

    Kommentar by Nicolai K — 17. november 2013 @ 03:13

  10. Der har været muslimsk bederum i Don Muang lufthavn i over 25 år!
    Og det kan jeg ikke se, at det skulle være noget problem?

    Kommentar by Eyvind Dk — 17. november 2013 @ 03:42

  11. Thailands generelle muhammedaner-politik er problemet. Og det er så meget mere forunderligt når deres ligeledes buddhistiske nabo er Burma.

    Kommentar by Michael Laudahn — 17. november 2013 @ 07:09

  12. @ notty

    Det er ikke noget nyt,jeg har kommet i thailand i 20 år og der har altid været bederum for muzlimer, også i den gamle lufthavn,så kan man så mene om det hvad man vil

    Der skulle sefølig have stået den nye lufthavn:)

    Kommentar by notty — 17. november 2013 @ 09:45

  13. Sådan nogle klamme rum er der også i Heathrow i London! Da jeg sidste år mellemlandede i London, opdagede jeg et sådant rum og tænkte: Ja, ja! Så kan de bede til deres Satan-gud, før de skal lave fly-terror. Jeg væmmes faktisk ved den britiske, politiske korrekthed, især når vagterne i lufthavnen gør så meget ud af IKKE at anvende ‘profiling’, at de uvægerligt virker mere ivrige efter at kropsvisitere fx vestlige kvinder!!

    Kommentar by Kuffarten — 17. november 2013 @ 22:51

  14. Hvorfor et bederum i lufthavne?

    Kunne muslimerne ikke bare mumle Inschallah og gå ombord i flyet?

    Der falder jo ikke et blad til jorden, uden alles vilje

    Kommentar by tavsen — 18. november 2013 @ 22:56

RSS feed for comments on this post.