24. december 2013

Islamistisk markering i Avedøre Stationsby, Juleaftensdag: ‘Takbir’ (erobring), ‘Allahu akhbar’…

Der skulle angiveligt være afholdt en islamistisk demonstration i Avedøre Stationsby tidligere i dag. Der blev blandt andet råbt ‘Takbir’ (erobring) og ‘Allahu akhbar’ (Gud er større).

(Avedøre Stationsby, 24. december 2013; Foto: Tilsendt)

Oploadet Kl. 18:32 af Kim Møller — Direkte link58 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/53929/trackback

58 Comments »

  1. Øv for fanden hvor er jeg træt af at se djævlekulten pisse på os danskere og vores land.

    Kommentar by Fritz — 24. december 2013 @ 18:50

  2. Er de på vej hen for at hente julehjælp

    Kommentar by notty — 24. december 2013 @ 20:06

  3. En flok sorte spøgelser, hmm.
    Må man foreslå – med risiko for en racismeanmeldelse – at disse underfrankerede altid krænkelsesparate muslimer smutter tilbage til deres hjemlande. Somalia og Libanon formentlig fortrinsvis.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. december 2013 @ 21:29

  4. De sortklædte muslimer opfører sig ligesom de sortklædte autonome.

    Muslimer er en pest for et fredeligt samfund.

    Muslimer = pest = den sorte død.

    Hvor mange vantro skal dø før politikerne forbyder islam?

    Kommentar by Ultra Patriot — 24. december 2013 @ 22:43

  5. @Henrik Petersen

    Muslimer er en pest over Europa og selv om det er ulovligt at nævne sker der aldrig noget.

    Staten kan ikke evigt beskytte en smittebærer der ødelægger staten selv.

    Det svarer til at staten gav folk bøder for at kalde rotter for skadedyr samtidig med at den holdt folk ansvarlige for at bekæmpe skadedyr.

    Statens politik er dybt irrationel og kan ikke længden beskytte muslimer mod virkeligheden.

    Virkeligheden er at muslimer brænder enhver credit de har snydt og løjet sig til.

    Selv politifolk og dommere må undre sig over at de skal dømme folk for “racisme” når muslimer selv leverer alle beviserne for deres gruppes kriminalitet.

    Kommentar by Ultra Patriot — 24. december 2013 @ 22:53

  6. Der marcherer Danmarks affald, forsørget af Danske skatteydere, hvor mange lande i Vesten affinder sig med denne unaturlige situation, Danmark er ikke et Arabisk muslimsk land endnu, hvorfor rejser disse tabere ikke til Syrien og demonstrerer.

    Kommentar by emmagad — 24. december 2013 @ 23:51

  7. Og de får julehjælp !

    Bitches!

    Kommentar by Spinner — 25. december 2013 @ 00:27

  8. Det er rigtigt svært, at se det som andet end mangel på respekt for vores følelser og vores religion.
    Heldigt for dem, at vi bare trækker på skulderen og ikke reagerer som de selv gør.
    Vi truer ikke med vold og brand, vi vender os bare bort og går.

    Kommentar by Robert R — 25. december 2013 @ 01:26

  9. Der var også noget op af frederiksalle århus c omkring ca kl 10

    Kommentar by René — 25. december 2013 @ 02:29

  10. Uha uha, det ser uhyggeligt ud…

    Kommentar by Jern Henrik — 25. december 2013 @ 02:56

  11. Nogen der ved hvad det officielle formål med demoen skulle være?
    Eller hvorfor det lige skulle foregå Juleaftens Dag?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 25. december 2013 @ 04:12

  12. En muhammedansk blogger på JP giver undt af sig, over en FB diskusion, der netop har udgangspunkt i denne hadefulde muhammedanske “dem og Os” markering.

    http://blogs.jp.dk/medborgeren/2013/12/24/nej-til-personer-med-en-hadsk-dagsorden/

    Det fremgår, at blogger er medlem af et netværk, hvor ” Vi” holder øje med udtalelser, og undskylder du ikke så sladre “Vi” til din arbejdsgiver.

    Denne hadefulde muhammedanske blogger har tilsyneladende lært noget af Einheilslisten/SFs væbnede gren AFA, således at “Vi” nu starter blidt med direkte trusler inden der, som Marco Polo udtrykte det, kommer en moderat muhammedaner og sætter sig på delikventernes ben, mens en islamist hugger hovedet af delikventen.

    Kommentar by Hans Und — 25. december 2013 @ 04:47

  13. @ Hans Und
    Undrede mig også over Murat Tamers blog. Han kalder sig endog ‘Medborger’. Ved ikke lige, hvem han er ‘medborger’ til, men det er nu ikke mig, skal jeg hilse at sige.
    Personligt finder jeg, at han burde rejse tilbage til sit hjemland, som ikke – gentager ikke – er Danmark. Alternativt, men næppe sandsynligt, kan han jo også assimilere sig. Well, er nok for krævende for denne pudsige mand.

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. december 2013 @ 05:12

  14. Og Murat Tamer skulle så være skoleeksemplet på den gode og velintegrerede nydansker, der endog har fået sin egen blog på en af landets største aviser. Men jeg er sikker på, at redaktionen piller den af serveren imorgen tidlig. Denne udhængning af privatpersoner med et udtalt forsøg på at få dem fyret fra deres arbejde er dog for lavt. Selvfølgelig bliver den pillet af…

    Og jule-demonstrationen..? Den ultimative fornedrelse af os, værtsfolket. Men jeg er sikker på, at alle redelige og velintegrerede muslimer, som f.eks. Tamer, går på gaden imorgen og viser deres afsky overfor de fanatikere, der udviser en sådan modvilje mod det land, der har tilbudt dem et livslangt ophold med forsørgelse. Selvfølgelig gør de det…

    Kommentar by Arne Torp — 25. december 2013 @ 06:08

  15. @12 og 13

    Har lige været igennem en længere ordveksling på JP med manden og det viser sig, at han fakede…

    Kommentar by Michael Sjøberg — 25. december 2013 @ 06:12

  16. > Arne Torp: Dét tror jeg ikke, du skal regne med, selv om jeg naturligvis også håber. Men i jule- og nytårsferieugen er det typisk yngste journalistpraktikant, der er på arbejde, og ikke tør tænke selv.

    > Sjøberg: Ja, læste det, du fik da hængt ham grundigt til tørre, han opdager det blot aldrig selv, ha ha.

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. december 2013 @ 06:33

  17. Murat Tamers er en typisk muslim.

    Godt at han kan få afløb for sine aggressioner ved at skrive en blog.

    Ellers ville han voldtage og terrorisere som de andre muslimske hankønsdyr.

    Kommentar by Ultra Patriot — 25. december 2013 @ 06:47

  18. Vi har ingen moralsk pligt til at huse og brødføde andre landes overskudsbefolkninger.
    Der er allerede alt for mange fremmede i Danmark, 90% af dem skal hjemsendes.

    Vor nation, Danmark har ikke brug for masseindvandring. At vi skulle have brug for den, er en myte, landsforræderiske politikere har haft held til at binde store dele af den danske befolkning på ærmet.

    Ældrebyrden løftes ikke ved at importere bistandsklienter – Tværtom, den importerede fremmedbyrde tvinger os danskere til at arbejde mere og længere, og den har ødelagt solidariteten og sammenhængskraften i vort samfund; Præcis hvad den globale storkapital (Bilderbergerne m. fl.) ønskede.

    Har vi i en periode brug for fremmed arbejdskraft, kan den tilvejebringes ved tidsbegrænsede kontraktansættelser af egnede medarbejdere. Det er næppe i Somalia eller Mellemøsten, de fleste kandidater findes
    —————————————————————–

    Ad Murat Tamers rubrik “Nej til personer med en hadsk dagsorden”:
    Netop; Det er en af grundene til, at vi ikke vil muslimer i vort land

    Kommentar by Lys — 25. december 2013 @ 08:36

  19. Troede at det var jul og ikke fastelavn?

    Regner bestemt med at Enhedslisten, Det Radikale Venstre, SFerne og alle de andre multikulturalister med eneret på det gode og humanistiske livssyn straks udtaler at det er krænkende, ekskluderende, unødigt provokerende og slutteligt at det er en uværdig tone i debatten? Nåh nej, det er jo muslimer, og de er jo ufejlbarlige ofre, som man aldrig kritiserer.

    Vorherre bevares – gad godt se hvis en flok KFUKere på vej i kirke med flag og spejderuniformer havde forvildet sig gennem Avedøre Stationsby. Der havde været bål og brand.

    Hvornår erkender man at de boligområder, hvor der er flertal af hovedsagligt kriminellen muslimer på overførselsindkomst, bør rives ned og beboerne tvangsforflyttes, helst til udlandet?

    Kommentar by Julemanden — 25. december 2013 @ 09:10

  20. Da jeg personligt ikke gider at have med “Fjæsbog” at gøre, og derfor ikke kan glæde hr. student Murat med et lille indlæg, så er der måske nogen her, som er på Fjæsbog, der evt. kan lægge nedenstående ind.

    “Murat, forklar venligst, hvad islams sorte flag står for?
    Det er dette flag, der demonstreres under og som nogen besvarer i samme ånd.
    Hvad er der galt i at besvare en trussel om vold, ikke aktivt i første omgang, men med oplysning om, at man er parat til at tage til modforholdsregler af samme karat?
    Egentlig ganske naturligt, når nogen forsøger at terrorisere, at man er parat til at bekæmpe terroren.
    T. Snorrason”

    Kommentar by T. Snorrason — 25. december 2013 @ 09:57

  21. Når vi ikke har åndsnærværelse og vilje til at jage dem væk, ender det med -som Mogens Glistrup så rigtigt sagde- at de slagter os. Som de slagter alle, der ikke vil underkaste sig, hvor de får magten. Og den får de, for deres religion er en krigshåndbog. Og vi er for dumme til at forsvare os.

    Kommentar by Nielsen — 25. december 2013 @ 11:27

  22. Billedet er egnet til offentliggørelse som “julekort” i forbindelse med kommende folketingsvalg. Ingen propaganda taler mere tydligt.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 25. december 2013 @ 11:43

  23. Ham der Murat har tydeligt Nazistiske træk.
    At henvende sig til de respektive arbejdsgivere som denne student har gjort, er for langt ude.
    Medborger – min bare.
    Hvad betyder det at Murat drengen fakede?
    Jeg kender ikke betydningen af ordet.

    Kommentar by AK JA. — 25. december 2013 @ 12:11

  24. @22 Britta Due Andersen — 25. december 2013 @ 11:43:
    God ide.
    ———————————————————————–

    Hvor er det dog langt ude, at dele af vort land er blevet besat af disse fremmede mørke-mænd og kvinder – En smule rettidig omhu og det var aldrig kommet så langt

    Kommentar by Lys — 25. december 2013 @ 12:18

  25. Had, ondskab og slet skjulte trusler lyser ud af hr. Murats indlæg i JP. JP har ellers næsten totalt af-etnifiseret deres beskrivelser af selv de værste forbrydere og deres gerninger, og så laver de sådan en svinestreg også med forsøg på Berufsverbot overfor danskere!
    Hver gang journalistgenierne er på den slags arbejde, mister avisen formentlig nogle abonnenter. Og de kommer aldrig igen!
    Godt det samme.

    Kommentar by Seudonym — 25. december 2013 @ 13:24

  26. er der ikke nogen der kan finde ud af hvad den/de demonstrationer gik ud på? hvis der også har været en i århus samtidig som kommentar nr 9 siger så må der vel være nogen der ved noget om det eller har hørt dem råbe noget, eller set dem stå med skilte med deres budskab på eller lign?

    hader når der sker sådan noget og medierne ikke skriver et ord, det kan jo være alt mellem himmel og jord de demonstrerer for/imod.

    Kommentar by per — 25. december 2013 @ 13:25

  27. @Nielsen

    Glistrup sagde sandheden.

    Muhammedanerne vil udrydde os.

    Muhammedanerne er grusomme og derfor ødelægger de alle andre folks kultur.

    Der har aldrig eksisteret en gruppe med så stor ondskab som Allahs følgesvende.

    Jeg er frafalden katolik og tror ikke på herren men hvis djævlen findes er muhammedanerne hans redskab til at opnå herredømmet på jorden.

    Muhammedanerne er en dødelig plage og jeg bliver syg af at tænke på at mit barn skal vokse op i et muhammedanerinficeret Danmark.

    Kommentar by Mr. Doom — 25. december 2013 @ 13:40

  28. Godt at islamismens foragt mod vor kultur bliver dokumenteret.

    Kommentar by Liva — 25. december 2013 @ 13:45

  29. 1.
    Hvor tarvelig må man være?

    2.
    Hvad skylder vi disse mennesker?

    Kommentar by Bente — 25. december 2013 @ 14:48

  30. Hvornår får vi lov, at sende disse uønskede spøgelser tilbage til Kamelistan? Jeg glæder mig sådan :-D

    Kommentar by Elisabeth — 25. december 2013 @ 15:17

  31. I Århus holdte en god slat muslimer også en såkaldt “mindedemonstration” omkring centrum. Ingen aner hvad og hvem de mindede…

    Kommentar by Søren — 25. december 2013 @ 15:38

  32. >20 T Snorrason 09:57
    Har spurgt skadedyret. Hvis det svarer, skriver jeg her. Det er dog ikke så tit jeg frekventerer fæcesbog, så der kan gå lidt tid. Glædelig jul.

    Kommentar by Nielsen — 25. december 2013 @ 15:58

  33. > 29
    takker.
    Svarer han – næsten lige meget hvad – så er næste spørgsmål til ham:

    Hvad råbet “Takbir” skulle til for i samme sammenhæng? For det må i min forståelse betyde, at de demonstrerede for angrebskrig mod vort samfund?
    Synes den lærde Murat, at det ville det være en provokation, såfremt danskere samtidigt og i flere byer demonstrerede med korstogsflag og råbte død over muslimerne under deres Eid-fest?

    Kommentar by T. Snorrason — 25. december 2013 @ 17:45

  34. Murat er rablende vanvittig. Han er desværre indbegrebet af alle islams forfærdeligheder, utaknemmelig, over-religiøs i sin “udtryksform”(bemærk “form” – fornemmer ikke han er dyb religiøs), kulturel supremacy stereotyp og lige præcis en person som er med til at gøre skellet “dem”/”os” endnu større, og må være enhver integrerbar muslims/indvandrers værste fjende.

    Hold kæft en kræftbyld – hvor er han forkælet, modbydelig og truende – en kræftbyld for alle som vil sammenhængskræften – grisefarvede som mørke!

    Mon han også nu vil gå i krig mod krigerne, som demonstrerede i Avedøre, de som har erklæret Danmark “takbir”?

    Hans undskyldning er jo, at et par danskere har skiltet med deres arbejdsplads – her er jo utallige som har skiltet med deres religion.

    Hvor mange danskere har brugt maskingeværer med muslimer i Danmark? Hvor mange muslimer er blevet stoppet i Danmark ifht. terrorisme? Her tænker jeg Glostrup-sagen, Glasvejs-sagen, én i Albertslund, Kurt Westergård, Lars Hedegaard, ham idioten, som sprang sig selv halvt i luften, som ville bombe JP – fortsæt selv.

    Murat Tamer burde forvises langt væk – kæft et møgsvin!

    Kommentar by cicero — 25. december 2013 @ 18:04

  35. I stedet for at tømme skidtspanden af gloser ud over ham, er det meget bedre at lade ham udstille sig selv ved at få ham til at svare på diverse.
    Demonstrationen er tydeligt organiseret i flere byer af en ledelse (Hizprutterne?) som en protest mod dansk jul og dermed dansk kristendom.
    Sorte faner, takbir og muslimsk ortodoks klædedragt siger: islam vil besejre og undertvinge jer danske kristne gennem voldelig kamp.
    Og det er det, de forskellige danskere svarer på i samme tone, men det synes helt at være forbigået hr. jurastuderende Murat. Med en sådan begavelse og evne til at forstå sagers sammenhæng vil det være vanskeligt for Murat at komme igennem sit studie.

    Kommentar by T. Snorrason — 25. december 2013 @ 18:21

  36. Vi vender den anden kind til…indtil videre. Dette sørgelige syn og tydelige tegn på en invasion kan vi takke venstrefløjen med Vestager og Johannes medløbere i spidsen for, stemmer man på dem, får man mere at dette fremover. Destabilisering først, det er hele NWO-planen fremmod politistaten og det totale umyndiggørende kontrolsamfund.

    Kommentar by LarsB — 25. december 2013 @ 18:30

  37. > T. Snorrason — 25. december 2013 @ 17:45
    Skal indledningsvis sige at jeg hedder Bob Smith på fæcesbog

    Her er dyrets svar:

    Bob – Jeg ved faktisk ikke hvad det sorte flag står for. Men jeg undersøger det gerne for dig, hvis du oprigtigt gerne vil have et svar på det.

    Skal også lige sige at jeg efterfølgende skrev:

    “For egen regning vil jeg sige til dig: Skrub ud af Danmark. Du er ikke velkommen.”

    hvortil det svarede:

    Bob – Du er nok desværre hverken den første eller den sidste, der siger det.

    Personligt har jeg svært ved at forstå, hvordan man kan brokke sig over, at der er gnidninger, når man selv svarer igen med den form for retorik. Jeg har noget imod, at der er disse problemer og den hadske retorik. Derfor møder jeg ikke dig med had og foragt, Bob. Det ville også være mig meget uklædeligt. Det klæder sådan set heller ikke dig.

    Dit nye spørgsmål er netop sendt afsted.

    Jeg må indrømme jeg kvæger mig ved at kommunikere med ham, han er jo virkelig kvalmende. Underligt en dansk avis vil give spalteplads til sådan en. Men som Hodja sagde: Hvis jyllandspesten ringer og spørger om jeg ikke har lyst til at abonnere, svarer jeg at jeg ikke læser venstreorienterede aviser. :-)

    Kommentar by Nielsen — 25. december 2013 @ 18:38

  38. >33 Lars B 18:30
    Jeg tror verdensregeringen er et ønske fra ekstremt rige mænd og letkøbte politikere (ja det er de alle) i skøn forening. Men det er ikke så let at gennemskue, som eksempelvis Balder eller Frank Åen lader syne. Alle vi wannabees som render i hælene på ovenstående, gør det så meget lettere for dem at herske uhindret.

    Kommentar by Nielsen — 25. december 2013 @ 18:49

  39. Ad billederne:
    Det ligner et bladlusangreb. Må ske vi skulle prøve med insektsæbe :-)

    Kommentar by Lys — 25. december 2013 @ 19:03

  40. #35

    Det er jeg så ikke heælt enig i – Hr. Berufsverbot aka Tamer består med garanti med bravour og han ender med samme garanti som én-eller.anden “ekspert” på DR.

    Kommentar by cicero — 25. december 2013 @ 19:16

  41. > 37
    Det sorte flag (med hvid eller forgyldt tekst) er Islams og Muhammeds “hellige” krigsflag (det oprindelige efter sigende lavet ud af den lille Aisha´s brudekjole), og brugtes (bruges), ganske som når den engelske flåde hejser Skt. Georges flaget før den går til angreb eller i kamp.
    Forbavsende at geniet ikke kender symbolikken, viser hvor tomhjernet han er.
    Så kør bare videre på ham, han har lige vist, hvor dum han er, ved ikke at kende meget til Islam.
    Bed ham endelig forklare flaget og dets sammenhæng med takbir og andre krigsråb som Allahu Akbar brugt ved samme demonstration.
    Det er i dag et typisk symbol brugt af Hizprutterne, Hamas, Taliban osv. og burde egentlig være forbudt at flage med – medmindre muslimerne ønsker voldelig kamp. På et andet site blev det foreslået at afbrænde flaget som modsvar, når muslimerne flager med det.

    Kommentar by T. Snorrason — 25. december 2013 @ 19:35

  42. Det skulle være strafbart at ytre ‘Takbir’ i Danmark og ligeledes skulle det skide sorte flag forbydes. Nu vi er igang kunne man ligeså godt slå tre fluer med éet smæk og forbyde Koranen, som er et langt katalog af opfordringer til vold, mord og det der er værre. Alene at den opfordrer til mord på alle andre end muslimer burde jo være nok. Hvis Tyskland kan forbyde hagekorset og Mein Kampf kan vi vel også forbyde Islams tilsvarende hadsymboler.

    Kommentar by Julemanden — 25. december 2013 @ 20:10

  43. >27 Mr Doom
    Hvordan synes du fremtiden ser ud for vore børn?

    Kommentar by Nielsen — 25. december 2013 @ 20:47

  44. > 42 Bare rolig, det kommer alt sammen.
    Muslimerne sørger selv for det, et par terrorhandlinger, gerne i USA, og det kommer med næste præsident, såfremt det bliver en republikaner.
    Islam er ikke en religion, men en ondsindet og samfundsødelæggende person- og røverkult, forklædt som en religion baseret på påståede telepatiske meddelelser. Hvis nogen i dag påstod, at modtage sådanne “guddommelige” henvendelser og dræbte eller opfordrede sine tilhængere dertil, ville han blive indlagt på lukket afdeling eller skudt ned på stedet.
    At svinge med islams sorte flag, råbe takbir osv er altsammen en regulær krigserklæring med andre, her mod Danmark. Spørg feks. en muslim, om han er dansker, han glor underligt på dig og svarer nej. Deres tankesæt er temmelig uforståeligt for vesterlændinge, idet de er indoktrineret fra barnsben, det er det koranskolerne er til for. Som Jesuitterne siger: giv mig et barn på 6år og jeg skal sørge for han aldrig forlader katolicismen.
    Indoktrinering så det batter.

    Kommentar by T. Snorrason — 25. december 2013 @ 20:54

  45. Snorrason, jeg gider ikke mere. Følg selv diskussionen på jyllandspesten. Nogen af de gange jeg har udtrykt min mening om tyrker her på siden (og andre sites) er jeg blevet censureret. Men du kan være sikker på jeg mener det samme om den der klamme Murat.

    Kommentar by Nielsen — 25. december 2013 @ 21:20

  46. > 45 forstår dig, men jeg ønsker ikke at være en del af Facebook, hvilket er nødvendigt, hvis man vil deltage på Jyllandsposten.
    Men tak for indsatsen.

    Kommentar by T. Snorrason — 25. december 2013 @ 21:28

  47. Der er en shiitisk helligdag, som i år falder samtidig med julen. Se evt. rt.com, hvor det nævnes i forbindelse med den bombesprængning, der fandt sted i Irak lige udenfor en kristen kirke. Måske er demonstrationerne i forbindelse med denne helligdag?

    Kommentar by Ole S. — 25. december 2013 @ 23:22

  48. http://jyllands-posten.dk/aarhus/krimi/ECE6361009/aarhus-ballademagerne-er-gaet-pa-juleferie/

    Tirsdag formiddag kunne beboere og trafikanter i Aarhus C opleve en demonstration, som var anmeldt til kl. 08, hvor et mindre antal muslimer gik med bannere fra Rådhuspladsen til Viborgvej.

    “Det er anmeldt som en mindedemonstration…” lyder det fra Østjyllands Politi.

    Kommentar by Kim Møller — 26. december 2013 @ 03:03

  49. Jeg var vidne til det optog her i Avedøre. Det sorte flag har jeg set et par gange før, typisk når de køre kortage i gennem byen og dytter med bil hornet helt vildt, så det tænkte jeg nu ikke så meget over.

    Nej det som jeg fandt mest iøjnefalnde var et grønt flag med arabisk skrift, og to krydsede sabler. Det flag havde jeg ikke set før.

    Kommentar by Dave — 26. december 2013 @ 09:55

  50. @ 49

    Nej det som jeg fandt mest iøjnefalnde var et grønt flag med arabisk skrift, og to krydsede sabler. Det flag havde jeg ikke set før.

    Det er det saudiske flag

    Kommentar by notty — 26. december 2013 @ 10:51

  51. Kvinder og børn i optog.
    Den muslimske “mand” er en ryggeløs kujon.

    Kommentar by Frank Hagmann — 26. december 2013 @ 12:31

  52. @T Snorrason .. jeg læser med stor interesse det du fortæller her .. har du nogle gode links hvor jeg kan læse mere?

    Kommentar by Anonym — 26. december 2013 @ 13:32

  53. Det billed gør mig stjerne rasende, jeg vil ikke engang nedlade mig til at kalde dem for mennesker, de er mindre værd end dyr. Men det er vel de samme analfabeter som har nasset ”julehjælp”. Man får virkelig lyst til selvtægt !!.

    Kommentar by Carsten Larsen — 26. december 2013 @ 14:17

  54. […] Denmark: Islamic demonstration on Christmas Eve — “Allahu akbar!” […]

    Pingback by Christmas 2013: Muslims slaughtering Christians throughout the Middle East, Africa, South Asia | Barbados Free Press — 26. december 2013 @ 16:58

  55. Det er ikke til at holde ud længere. Hvis vi ikke snart og hurtigst muligt, for den flok aber, tyve knægte ,mordere, hadefulde mennesker, nej aber fra en fremmed planet. FÅ DEM UD. OG DET SKAL VÆRE NU. Der går ikke tre år, så er danmark ude. Og alle islamister, muslimer, har over taget vort land. Også bliver her først rigtig KRIG, det vi har nu er kun begyndelsen. Så kære DANSKERE, vil i ikke godt se alvoren i øjnende NU.

    Kommentar by lena bech — 26. december 2013 @ 21:46

  56. Til kommentar 49 og 50:

    Det grønne flag ved en sjiitisk mindedag eller kampdag kan ikke være deres saudiske arvefjenders flag, tænkte jeg. Men det var nok alligevel det flag, som faktisk er hele ummaens flag. Saudi-Arabien har så valgt at bruge flaget også som geografisk nationsflag, skriver Glistrup i følgende citat fra kapitel 43 i hans 1994-bog:

    På flaget for Islam (samt
    for Mekkas og Muhameds land, verdens største olieproducent Saudi-Arabien)
    findes mindelsen om den store Hærfører Muhamed i form af et sværd. Ovenover
    står den trosbekendelse, som muhamedaneren har fremført mindst fem gange
    hver
    dag gennem hele sit liv: »Allah il Allah. Muhamed fas ul Allahi«. (Der er
    ingen anden Gud end Allah, og Muhamed er Hans Profet). Intet under, at for
    den jævne mand står Muhamed mere centralt, end for eksempel Kristus gør i
    Kristendommen. På vesterlandsk er det derfor stort set falsk varebetegnelse
    at tale om en muslimsk Islam-religion. Ideologien karakteriseres mere
    præcist
    som bekvemmelighedsdagligdagsleveregler for beduinkrigsmanden Muhamed i den
    haremshusstand, hvor han levede for 1370 år siden.

    Kommentar by perhag — 26. december 2013 @ 22:12

  57. For det fysisk dårligt hver gang jeg ser dem gå i vores gader og skrige på mere islamisering af Danmark. Hvis jeg så en flok rotter løbe hen over mit gulv ville jeg vide at det er tid til at ringe til en skadedyrs bekæmper, så hvornår mon dette problem bliver taget alvorligt og vores politikere og vi for gjort noget ved skadedyrene som er ved at overtage vores land og tvinge os ud fra vores egne hjem. His de er så glade for at leve under et islamisk styre hvorfor rejste de så fra deres egne diktatoriske lande og søgte asyl her. Hvis de er så utilfredse bør de tage hjem og vil de ikke rejse frivilligt bør de tvinges tilbage fra hvor de engang er kommet fra.

    Kommentar by mike — 27. december 2013 @ 01:46

  58. @56

    Tak for infoen :-)

    Kommentar by Dave — 29. december 2013 @ 10:17

RSS feed for comments on this post.