20. januar 2008

Ultra-liberale Kaare R. Skou…

Ja ja, måske er DR en lille bitte smule rød, men TV2 er til gengæld en borgerlig bastion.

Exhibit A: Kaare R. Skou, politisk kommentator med Venstre-nøglekæde.

Foto: Privatsamling. Udateret.

Oploadet Kl. 15:58 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5395/trackback

12 Comments »

  1. Ja han havde jo Socialdemokratiet-slips på da han var til deres kongres og rapporterede i tv for nogle måneder siden.

    Kommentar by Jesper Jakobsen — 20. januar 2008 @ 16:15

  2. Jeg syntes den blå nøglekæde komplimenterer de rådgule tænder..

    Det er vist det mest positive jeg kan sige om Kaare..

    Kommentar by Onion — 20. januar 2008 @ 16:18

  3. Han er bare vild med at lege vigtig politiker, det er vist alt.

    Kommentar by Rettentilselvforsvar — 20. januar 2008 @ 16:19

  4. Jeg har billeder af en SFU’er i naziuniform med maskinpistol (attrap). Så……….

    Kommentar by Hodja — 20. januar 2008 @ 16:39

  5. Fy Kim.

    Det er altså dårlig stil at du via fotomanipulation har malet mandens tænder helt gule….

    Kommentar by Jesper F. — 20. januar 2008 @ 17:07

  6. Det foto må puttes i det album, hvor man kan betragte Nyrup med cykelhjelm, Plummer med ungdomshus-bluse, Gerner med tørklæde og venstres meeeget unge Karsten Lauritzen med partisantørklædet.
    Især dette sidste foto af Karsten J. gør, at jeg aldrig kommer til at lægge min stemme hos venstre.

    Kommentar by morlille — 20. januar 2008 @ 17:13

  7. Der er kun et problem med billedet, og det er at lykken på nøglekæden er alt for stor.

    Kommentar by fs. — 20. januar 2008 @ 19:42

  8. @ 2

    Brøndby eller Svensker farver ? Vælg selv ! Velbekomme !!!

    Kommentar by DaLi — 20. januar 2008 @ 21:15

  9. Morsom joke, Kim!

    Det ligner sgu det halsbånd med adgangskort som alle akkrediterede journalister skal rende rundt med på Venstres Landsmøde…selv DR-medarbejdere….

    Bedste hilsner

    Jarl

    Kommentar by Jarl Cordua — 20. januar 2008 @ 21:19

  10. Mon ikke Kaare drengen hellere ville have 2-3 dødelige sygdomme, end være liberal.
    Han er jo SF helt ind til benet

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 20. januar 2008 @ 22:36

  11. #8 hov hov din cafe latte brilleabe :-D

    Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 21. januar 2008 @ 18:25

  12. Hahahahaha!!!

    Kommentar by Jon Herstad — 21. januar 2008 @ 19:54

RSS feed for comments on this post.