28. december 2013

Sverige: AFA truer SD-politiker – “Håll dig hemma idag Thoralf”, “Hugg en nasse och våldta deras barn!”

Lørdag blev der demonstreret imod racisme og nazisme i Kalmar, og som noget nyt hinsidan havde Sverigedemokraterna opfordret sine medlemmer til at deltage. Rigsdagsmedlem for SD Thoralf Alfsson blev dog hjemme af sikkerhedsårsager. Fra Barometern.se – Thoralf Alfsson anmäler hotfulla affischer.

“Avsändare till affischerna som satt uppklistrade på flera elskåp i Kalmar på lördagen är enligt underskriften Antifascistisk Aktion (AFA). Thoralf Alfsson, lokal riksdagsledamot för Sverigedemokraterna, säger att han blivit varnad för att delta i manifestationen av säkerhetsskäl och att han efter att ha sett affischerna är nöjd med sitt beslut.

– Det är AFA:s syfte att jag ska bli rädd. Jag har inte högre förväntningar på dem. Våra egna säkerhetsansvariga sa blankt nej till att jag skulle gå med i tåget och när man ser sådant här så känns det som ett riktigt beslut, säger Thoralf Alfsson.”

(Kalmar, 28. december 2013; Se også Thoralf Alfssons blog)

Oploadet Kl. 22:00 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/54009/trackback

14 Comments »

  1. Nogle gange er man nødt til at møde op for at se om truslen bliver til alvor, selv om det ikke skal være med livet som indsats, men det kunne være interessesent at se om venstrefløjen er total sindssyge.

    Kommentar by emmagad — 28. december 2013 @ 22:09

  2. ja ja emmagad der er ingen grund til at gå med for finde ud af om AFA er sindsyge/småt begavede eller alternativt begavede/ komplette idioter /komplet udemokratiske og andre injurerende ting der kan siges om disse SAbøller.
    For det er de bare.
    Sådan er det jo.

    Kommentar by father — 28. december 2013 @ 22:58

  3. Hvad præcist betyder “hugg en nasse”?
    Jeg gætter på at nasse er nazist, men hugg? Stik en nazist ned, eller?

    Kommentar by Per — 28. december 2013 @ 23:04

  4. Truslen om at voldtage børn lyder helt syg, men det er nok en af de ting de har lært af Muhammed.

    Kommentar by NulTolerance — 28. december 2013 @ 23:40

  5. Vor tids venstrefacister en vor tids nazister, så er den ikke længere.

    Kommentar by Machiavelli — 29. december 2013 @ 06:20

  6. Ovenstående plakat siger vist alt om IQ hos disse Afa.er og deres islamiske venner.
    At voldtage børn er jo en yndet beskæftigelse på de kanter hvor de kulturberiger kommer fra.
    Apropos ! så kulturberider disse untermenchen dagligt snesevis af purunge svenske piger, men det lukker venstrefløjen øjnene for, men af hvilken grund det begriber jeg ikke, måske nogle kan oplyse mig om dette ?

    Kommentar by Viking.14. — 29. december 2013 @ 09:33

  7. AFA kunne lære noget af den gamle sang:
    “Gå med i lunden, så spidser vi munden-
    og fløjter den gamle sang om kærlighed”

    De er kun en flok bøller der gør livet surt for deres omgivelser

    Kommentar by k.m. — 29. december 2013 @ 10:07

  8. 3:

    Hugga betyder stikke, og nasse er børnesprog for svin.

    Kommentar by Michael Laudahn — 29. december 2013 @ 10:25

  9. Bare man dog levede i et samfund med hæderlige journalister.

    Der er så meget ondskab og råddenskab på venstrefløjen som trænger til at komme
    frem i lyset. Tager enhedslisten (og regeringen) afstand fra AFA trusler om voldtægt
    af børn og vold mod højerorienterede?

    I Danmark har vi, på nuværende tidspunkt, en regering der regere på nåde af blandt
    andet AFA folk i enhedslisten. Kan det blive mere uhyggeligt og ondskabsfuldt!

    I Danmark har befolkningen IKKE mulighed for at få oplysninger om de stikkere og spioner
    som arbejdede for fjenden, under den kolde krig. Dermed har danskerne heller ikke mulighed for at sætte deres demokratiske stemme på et fuldt oplyst grundlag!

    Glæder mig til alle de røde lejesvende skal for en dommer. Når tiden oprinder vil
    sandheden sejre!

    Kommentar by jesper — 29. december 2013 @ 10:28

  10. Animositeten i dette reaktionsmønster kan ikke forstås ideologisk eller næstekærligt, men alene psykologisk.

    Et sådant inadækvat had udspringer af den omstændighed, at “antiracisterne” er helt enige med dem, de kalder “racister”.

    Man hader mennesker, der føler det, man selv føler, men ikke tør føle. De falske bevæggrunde, “racismen” og “antiracismen” udspringer altså af den samme rod.

    Det ville vore akademiske psykologer teoretisk set kunne fortælle os. Men det gør de ikke. Mange af dem har også været sovset ind i forløjet “aktivisme” og perverse loyaliteter, og er derfor nok fagpsykologer – men ikke psykologer.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 29. december 2013 @ 11:07

  11. Vold (døds) og Voldtægtstrusler i det åbne rum…??? Er dette lovligt…??? Hiz butahrir gjorde det i DK og blev dømt… Kan journalister og folkevalgte i Sverige sidde sådant overhørig…??? Hvis de gør.. Så har de overtrådt en grænse og erklæret SD-medlemmer for (lovligt) jaget vildt…

    JEG ER MÅLLØS

    Selvom jeg ikke burde være det… SVT og 7kløveren samarbejder allerede med Antifa, for at undertrykke alle der ikke tilslutter sig PK elitens dagsorden.. Expressen (avis) agerer den dømmende magt og elitens forlængede arm sammen med resten af MSM… I DK bliver dette endnu en “ikke” nyhed… Hellere bruge deadline lørdag på en ligegyldig kronik fra en feminists hånd… Vorherrebevares

    Kommentar by ny kommentator — 29. december 2013 @ 13:11

  12. 11 ny kommentator

    Jeg er også målløs. Bogstavelig talt. Kan ikke finde på ord for at dette foregår i Sverige og får lov at foregå.

    Voldtægtstrussel mod børn. Nej. Nej. Nej.

    Kommentar by M — 29. december 2013 @ 13:43

  13. Jeg er lige så målløs!

    Kommentar by cicero — 29. december 2013 @ 16:21

  14. Hvorfor står denne muslima og reklamere med sine fascist afa nazi venners budskaber, tør de anonyme fascist afa nazister ikke selv stå frem, så hellere sende en bombebælte muslima i byen, hva!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 29. december 2013 @ 17:42

RSS feed for comments on this post.