29. december 2013

Debat om Sønderborg-ghetto’en Nørager efter påsat brand: Danskere er utrygge, indvandrere er trygge…

Lørdagens brand i Sønderborg-ghettoen Nørager er formentligt påsat, fortæller det lokale politi til JyskeVestkysten. Branden opstod ifølge vidner fra en cykeltrailer med aviser, der var parkeret ved Nørager 7A.

Debatten under sidstnævnte artikel fortæller hvorfor det multikulturelle samfund aldrig vil komme til at fungere. Tryghed er noget helt andet på arabisk. Tre danskere…

“Mine svigerforældre er naboer til Nørager og der er ofte problemer med unge i eller fra området. Trusler, hærværk, narkosalg lige udenfor døren.” (Thomas S.)

“… vi flyttede fra området, da vores børn var små, fordi jeg var utryg, fordi det netop foregik lige uden for vores opgang og undertiden i vores opgang. Det blev også populært at have “kamphunde”, som skulle ‘trænes’ foran vores opgang, således at jeg ikke kunne være tryg ved at gå med mine børn på legepladsen… Vi oplevede også påsatte brande mere end en gang – og en gang tog jeg en ung fyr i at forsøge at sætte til en overtør græsplæne…” (Joan A.)

“Jeg har boet der 1 år og har aldrig oplevet mere hærværk, kriminalitet, tyveri, indbrud og ligegyldighed end i nørager. Inden for det første halve år var der 3 ildspåsættelser, 14 indbrud ( kælderrum ikke medregnet) alt der ikke var lavet af beton blev smadret, min lille hund blev der kastet brosten efter imens den gik i snor, og flasker og sten imens den gik i min have, perler spyttede på den imens den stod i min have… Ja jeg kunne blive ved i den dur med førstends øjenberetninger.” (Jeanette H.)

Tre udlændinge…

“Vi har boet i nørager siden 1991, aldrig har eet været problemer med unge fra området med hærværk, trusler, narkosalg lige udenfor DØREN!!! Det finder ikke sted i nørager!!! (Saied B.)

“Hvis alt det finder sted i Nørager, så er det sku lidt mærkeligt jeg ikke har lagt mærke til det de sidste 14 år jeg har boet her.” (Ali B.)

“… ham der Said der har sat den der opslag op, har ret.” (Rabih C.)

Oploadet Kl. 14:16 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/54025/trackback

32 Comments »

  1. Der er intet muslimer ikke kan ødelægge.

    Kommentar by Nielsen — 29. december 2013 @ 14:24

  2. Det er kun dumme politikere der tror på muslimers retorik, sæt de kriminelle muslimer på gaden og fratag dem offentlig støtte.

    Kommentar by emmagad — 29. december 2013 @ 14:42

  3. Pyromani skulle skyldes seksuelle frustrationer!
    Måske det er årsagen til de mange muslimske ildspåsættelser?

    Kommentar by T. Snorrason — 29. december 2013 @ 15:10

  4. Det viser bare at deres første valg af ofre er danskere. Det er rendyrket racisme.

    #2 Jeg er stærkt uenig. Sæt dem i fængsel til de udrejser frivilligt. På et eller andet tidspunkt bliver Bananland sjovere.

    Kommentar by Jens Jensen — 29. december 2013 @ 15:12

  5. Har I været i Nørager? Hvis ikke så hold kæft.

    Kommentar by Kong Gulerod — 29. december 2013 @ 15:44

  6. Gulerød, du bestemmer ikke hvem der har ret til at tale, pas dig selv.

    Kommentar by NulTolerance — 29. december 2013 @ 15:57

  7. Det er ikke så underligt at danskere flytter fra ghettoer.

    Kommentar by Liva — 29. december 2013 @ 16:02

  8. Der har nok været brandfarligt islamofobisk stof i aviserne i cykeltraileren. Mon ikke folketinget snart er klar med lovforbud mod islamofobi?

    Kommentar by Svend — 29. december 2013 @ 16:30

  9. Det ender med at der må opsættes kamera overvågning og patruljerende vagter.
    Der var et yndigt land!

    Kommentar by dk — 29. december 2013 @ 17:17

  10. Tja, nu mere islamiseringen skrider frem, så kan vi vel alle synge med på : Det er et ynkeligt land, det står med brændende bøge, nær islams steder. Det hedder gamle Dhimmimark.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 29. december 2013 @ 17:37

  11. #10

    Er du sikker på at det er muslimer og ikke kristne fra Syrien?

    Kommentar by Kong Gulerod — 29. december 2013 @ 19:10

  12. #11 kong gulerod.

    Påstår du at det er udlændinge der har påsat branden, lille racistsvin?

    Kommentar by Santor — 29. december 2013 @ 19:20

  13. Takket været Jelved, Weiis, Holger K, læs Folketinget
    kan muslimerne leve i fred i Danmark .Danskerne kan ikke
    og kommer aldrig til at leve i fred mere.

    Kommentar by Pk — 29. december 2013 @ 19:58

  14. # kong gulerod.
    Lede nazisvin, facist ,fremmedhader. hvor vover du at antyde at det er udlændinge der står bag branden.

    Kommentar by Danskeren — 29. december 2013 @ 21:18

  15. – kom lidt sent ind på TV-nyhederne så
    tøv lige – er I helt sikre på det var i SØNDERBORG, de brandhærgede lignede mere at det var et pressefoto fra Kabul eller Beirut????

    Kommentar by Cantor — 29. december 2013 @ 21:56

  16. #5 Nej, men vi genkender skam mønstret til hudløshed fra resten af landet, hvorimod uvidende naivister som du bare foretrækker at lukke øjnene for de barske realiteter, så I kan leve lykkeligt videre med jeres latterlige PK-multikulti-illusioner og jers konstante nedrakning af dansk kultur og jeres mindre heldigt stillede landsmænd i jeres beskyttede boliger og sikre kvarterer med jeres præmieunger i ikke-“kulturberigede” skoler.

    Folk som dig er nemlig altid de allerførste til at skynde sig at flytte, når kvarteret begynder at blive for “eksotisk” og så ellers overlade det til andre danskere at stå på mål for de meget alvorlige konsekvenser af jeres vanvittige sociale eksperimenter i fuld skala.

    Så sov du bare trygt videre, lille ven ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 29. december 2013 @ 22:01

  17. #11 Hvor mange kristne indvandrere / flygtninge fra Mellemøsten, specielt Syrien tror du egentlig lige, der er i DK? 1000 – 2000
    eller så?

    Har vi nogensinde set dem og deres afkom lave væsentlige problemer her i DK? Nej, vel? ;-)

    Så hvem kan det mon så være? Gæt en etnicitet / religion … kom nu …

    Kommentar by Bjovulf — 29. december 2013 @ 22:05

  18. “Vi har boet i nørager siden 1991, aldrig har eet været problemer med unge fra området med hærværk, trusler, narkosalg lige udenfor DØREN!!! Det finder ikke sted i nørager!!!“ (Saied B.)

    “Hvis alt det finder sted i Nørager, så er det sku lidt mærkeligt jeg ikke har lagt mærke til det de sidste 14 år jeg har boet her.” (Ali B.)

    “… ham der Said der har sat den der opslag op, har ret.” (Rabih C.)

    Mon ikke vi er ude i noget fætter-sammenhold her? ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 29. december 2013 @ 22:07

  19. #11

    Kristendom er ikke en race.

    Kommentar by Kong Gulerod — 29. december 2013 @ 22:33

  20. #14

    Også til dig: Kristendom er ikke en race.

    Kommentar by Kong Gulerod — 29. december 2013 @ 22:34

  21. #19&20 Hvem har dog påstået det? ( der blev refereret til udlændinge, nærmere bestemt Syrere – altså arabere ).

    Men islam er altså en race? ;-)

    Uvidende klaphat.

    Kommentar by Bjovulf — 29. december 2013 @ 23:36

  22. Fra lokalavisen,

    “Hagekors og smadrede ruder: Unge raserer torv
    Forretningsvinduer bliver smadret, og der bliver stjålet fra butikkerne. En gruppe unge hærger i Rundhøj og er med til at ødelægge området”

    En anonym siger, “at de unge vil i kontakt”. Spørgsmål: Bor statsministeren i Rundhøj?

    Det forfærdelige er, at den udvikling vil fortsætte i takt med, at der kommer flere indvandrere, der får børn. Og statsministeren siger, at der ikke vil blive flyttet et komma, for verden lider. I mine øjne er politkerne kulturkriminelle forbrydere og skulle straffes derefter.

    Kommentar by Machiavelli — 30. december 2013 @ 05:03

  23. Da der ikke er problemer derude, var det nok bare aviserne, der selvantændte.

    Men uanset så har jeg bemærket, at folkestemningen har vendt sig betydeligt gennem de seneste 20 år. Det er snarere reglen end undtagelsen, når man idag møder indvandringsmodstandere (medmindre man har sig daglige gang på Christiansborg, RUC eller på en avisredaktion). Hvad jeg desværre også noterer mig er, at stemningen bliver tilsvarende mere intens. Den borgerkrig, som mange før frygtede ville komme, bliver nu ligefrem ønsket i brede lag. Jeg skriver “desværre”, da etniske konflikter er ufatteligt blodige, og fordi de etniske danskere højst sandsynligt vil tabe den.

    Kommentar by Arne Torp — 30. december 2013 @ 05:05

  24. Til den mugne Gulerod

    Kristendom er ikke en race, islam er heller ikke en race

    ergo kan man ikke dømmes for racisme ved at kritisere nogen af delene

    Kommentar by k.m. — 30. december 2013 @ 08:55

  25. Islam er hverken en race eller en religion. Islam er en totalitær politisk ideologi forklædt som religion.

    Kommentar by Sigwar — 30. december 2013 @ 09:12

  26. […] fra voldskulturer. Se fredelige danskere blive terroriseret af indvandrere bare den seneste uge her, her og […]

    Pingback by Ny selvmordsterror i Volgograd « Snaphanen — 30. december 2013 @ 13:05

  27. Der er efterhånden ikke en eneste flække i Danmark, hvor utilpassede unge af anden etnisk herkomst terroriserer, truer og overfalder etniske danskere. Tænk engang på, at det kun er de allerværste sager, som kommer i avisen.

    Alle dagligdags hændelserne, hvor gamle mennesker og børn er utrygge, når aldrig frem til medierne. Det er ufatteligt trist, at vores gode gamle land på den måde dagligt voldtages af latterlige tilflyttere med ghettomentalitet og nul ambitioner udover at ødelægge hverdagen for andre mennesker.

    Kommentar by Julenissen — 30. december 2013 @ 16:08

  28. “Det er ufatteligt trist, at vores gode gamle land på den måde dagligt voldtages af latterlige tilflyttere med ghettomentalitet og nul ambitioner udover at ødelægge hverdagen for andre mennesker.”

    De har ambitioner:
    * Dominans, som deres dyriske udviklingsniveau motiverer
    * At vinde verden for islam, som de er blevet dresseret til

    Kommentar by Lys — 30. december 2013 @ 16:54

  29. Det er blevet spændende at leve i Danmark. Stort tillykke til de infame GUTMENSCHEN
    http://www.nordjyske.dk/nyheder/brand-i-frisoersalon-muligvis-paasat/11a3b025-4515-4fa6-bc0b-f0fcda31114f/112/1513
    Beboere måtte kortvarig evakueres under brand i Nørresundby. 30. december 2013

    kortvarig!!!! skal selvfølgelig med, så er det slet ikke så slemt.

    Kommentar by tavsen — 30. december 2013 @ 18:55

  30. Ca 95% af asylanterne er illegale migranter eller velfærdsturister. De bør sendes ud af landet, så hurtigt det kan lade sig gøre. Herboende såkaldte flygtninge der er ankommet til Danmark via sikre lande(f.eks. “flygtninge” fra menap-lande), bør også fragtes ud af landet.

    Kommentar by Filip — 30. december 2013 @ 20:53

  31. Det brænder lystigt i dagens multietniske paradis. Hvad kan det ikke blive til inden årets udgang

    Ny påsat brand i trappe- opgang i Nykøbing F.
    http://folketidende.dk/artikel/ny-p%C3%A5sat-brand-i-trappe-opgang-i-nyk%C3%B8bing-f
    Årvågen beboer på Teglværksgade fik afværget en større brand.
    31. December 2013, 08:48

    http://folketidende.dk/artikel/mystisk-bilbrand-i-nakskov-i-nat
    Audi udbrændt ved Nørrevænget en halv time efter at ejeren havde parkeret den.31. December 2013

    http://www.helsingordagblad.dk/article/20131230/NETNYT/712309995
    29. december 2013 kl. 21:07
    En ny påsat brand ødelagde natten til lørdag endnu et hus på sfo Egevængets indhegnede legeplads overfor Vapnagård.

    Kommentar by tavsen — 31. december 2013 @ 12:59

  32. Haaber at det man kann laese her kun viser en mindre del af danskernes mening om invandrer, muslimer og hvad de tror de laver… elsker Danmark og troede danskerne er liberalt og gaestevenlig. Lad nu vaere med alt det lordt :-) Su fra Tyskland

    Kommentar by Su — 2. september 2015 @ 16:03

RSS feed for comments on this post.