7. januar 2014

Danskere taler ud om chikane på Motalavej – Lisbeth: “Jeg er blevet kaldt for luder og møgkælling…”

De senere dage har TV2 Østjylland bragt indslag med beboere fra Langkærparken (Tilst), der føler sig chikaneret og utrygge i det daglige. De havde navne som Charlotte, Hanne, Jens og Bent – alle danske. TV2 Øst har efter urolighederne nytårsaften på samme måde bragt indslag om Motalavej i Korsør, og her til aften var der interviews med… Lisbeth, Karina, Otto og Johnny. Fra Motalavej: Beboere har fået nok og flytter.

“Lisbeth Larsen er en af de beboere, som i dag står frem på TV2 ØST og fortæller om utryghed ved at bo på Motalavej i Korsør.

– Jeg er blevet kaldt for luder og møgkælling, og jeg er blevet sparket til, siger hun.

Ikke langt fra Lisbeth Larsens lejlighed møder vi en mor og hendes datter, som står frem anonymt. Det sker af frygt for trusler.

– Vi har boet her i 2 måneder. Allerede efter 3 uger går nogle unge efter os og truer os med, at vi aldrig kommer ind på Motalavej igen. Vi er utrygge, og vores liv er præget af frygt. …

Otto Carslund er på vej hjem fra indkøb, da vi møder ham på Motalavej. Han har boet på vejen i 43 år og elsker kvarteret. Også han har tænkt på at flytte væk.

– Man ved aldrig, om man bliver nakket ned bagfra. Jeg er blevet sparket ned, og de har bestjålet mig. Derfor føler jeg mig ikke tryg, siger han. …

Johnny Jacobsen fortæller i dag om et røveri 2. juledag…

– Det er et ubehageligt kvarter. Jeg er ikke tryg ved at gå her mere, siger han.”

Fra tv-indslaget, ikke refereret i artiklen.

Vi går helst ikke ud om aftenen, når det er mørkt. Vi ved ikke hvem vi møder. Og det er tit der står bander nede, eller en masse nede ved Lidl, og det er også derfor der er vagt på lige nu.” (Karina Kryger)

(Loaay ‘Real Arab’ El Ahmad, der sidste år fik dom for Korsør Amatør Bokseklub-branden)

Oploadet Kl. 22:44 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/54247/trackback

29 Comments »

  1. Det er flovt og skammeligt at vi Danskere er så splittet indbyrdes
    at vi ikke engang kan blive enige om at beskytte vores kvinder og
    børn mod de muslimske vandaler!

    Jeg savner et godt gammeldags korstog… og jeg mener det!

    Kommentar by jesper — 7. januar 2014 @ 23:14

  2. Tja…..jeg tvivler paa at samtlige interviewede har stemt paa DF. Derfor er situationen som den er.

    Kommentar by Anonym — 8. januar 2014 @ 05:01

  3. Ordet som du leder efter, Jesper, er reconquista.

    Kommentar by Martin Kasler — 8. januar 2014 @ 06:24

  4. Mange danskere er desværre nogle svæklinge, der er bange for omgivelsernes reaktion hvis de siger deres uforbeholdne mening. Man dukker hovedet og trækker sig passivt tilbage, hvis man konfronteres med muslimernes trusselkultur, i stedet for at træde i karakter, og give dem modstand. Danskerne flest har valgt at være armbolte og ikke hamre. Hele samfundet er snart sagt i alle hjørner blevet feminiseret ud i det groteske. Alt er snart ikke andet en dialog, imødekommenhed, samtale, inkludering, og der er et stalinorgel af behandlere og andre gutmenschen der bombarderer os med dødsyge forklaringer og undskyldninger.

    Fra politikerhold er der ingen reaktion om støtte til de danske medborgere der føler sig utrykke. Fra politiets side næsten kun passivitet og laden stå til, samt et hav af dødsyge forklaringer på hvorfor de ikke trækker stavene og kommer i kampuniformen. Det er jo meget nemmere at sidde i en lun vogn og kradse fartbøder ind.

    Ergo, hvis myndigheder passivt ser til, så må vi selv gå i aktion. Lav aktionsgrupper, der findes trods alt stadig gode og vågne danske mænd og kvinder. Hvor der høvles falder der spåner, sådan er det. Danske politikere vil ikke de etniske danskere noget godt, men kun have deres skattekroner. Derfor må vi danskere tage vare på os selv. Er det virkelig så svært!

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 8. januar 2014 @ 07:18

  5. Og der er jo grupper og partier, der forsøger og stille op, men får de støtte?
    Demostrationer, uddeling af diverse, taler og alt muligt er forsøgt.
    Men desværre er det blevet forstyrret af kommunister og autonome.
    Eller at politiet har fjernet dem inden.
    Når danskeren er på talefod synes han/hun jo at det er forfærdeligt med indvanderingen. Men hvorfor ses dette så ikke på stemme procenten?
    De fleste starter med, jeg vil ikke kaldes racist men…….
    Jeg har ikke de samme synspunkter som DF, men……….
    De kan godt indse porblemerne, men stemmer alligevel rødt!
    Fatter det ikke.

    Kommentar by Der var et yndigt land. — 8. januar 2014 @ 08:04

  6. Tv2 østjylland sender fra bus og område.
    De efterlyser folk, der tør og stille op til interview.
    Så lige nu er der ro, men hvad med når kameraerne er slukkede.
    I går kunne det ses at en udenlandsk chauffør skulle køre turen for første gang ind i området.
    Så man prøver med muslimer imod muslimer om de bliver stenet, er bliver godkendt af deres egne.

    Kommentar by dk — 8. januar 2014 @ 08:08

  7. Hvornår finder de infame GUTMENSCHEN ud af, at muslimerne har et andet menneskesyn? Som faktisk bevirker, de ikke kan holde ud at leve i deres egne lande. Og så fortsætter de her, det skal nok gå godt. Trine Bramsen, hvor mange års forebyggelse kræver det???
    http://www.sn.dk/slagelse/psykisk-syge-truet-ud-af-uroplaget-boligomraade/artikel/380163
    08. januar 2014
    Alvorlige uroligheder på Motalavej i Korsør, får nu Slagelse Kommune til med øjeblikkelig virkning at lukke byens værested for psykisk syge. Det fortæller P4Sjælland.

    Vores bus er blevet brændt af, borgere er blevet overfaldet og truet med kniv, franarret penge, og så har trusler og skældsord mod os som danskersvin og lortekommune, også været almindeligt, når vi sad udenfor…..

    Kommentar by tavsen — 8. januar 2014 @ 09:36

  8. RECONQUISTA – netop. Som spanierne generobrede deres land fra muslimerne, skal vi tage Danmark tilbage. Og sammen med alle andre europäere tage Europa tilbage.

    Kommentar by Torben Caroc — 8. januar 2014 @ 09:53

  9. Dette er beskrivelsen af hvad danske beboere må tåle i stort set alle de ghettoer og andre lignende indvandre tunge steder.
    Vi vil se det oftere og oftere, hvis ikke censuren dæmper det ned, bare fordi vore politikere ikke har været i stand til at forsvare deres folk.
    De folk, der bliver tvunget og truet ud af deres hjem, har kun uduelige politikere at takke.
    Vores politikere vigtigste opgave er at sikre vores sikkerhed og vores velfærd. De har svigtet stygt!

    Kommentar by Robert R — 8. januar 2014 @ 10:11

  10. Jeg ved godt at det er meget nemt at sige når man ikke selv bor der og jeg forventer heller ikke at pensionister går forrest, men der må da bo nogle danske mænd (og her mener jeg MÆND) i området som kan gå op imod de sjakaler?

    Som andre er inde på så er en stor del af problemet at danskerne gennem mange år er blevet så mentalt kastrerede at den mindste udfordring som feks at ens boligkvarter bliver invaderet af muslimer med herrefolk-mentalitet får folk til at flytte hurtigere end muslimerne kan hejse den sorte fane i den flagstang i gården som før blev brugt når nogen havde fødselsdag. Ansæt en vicevært hvis eneste kvalifikation til jobbet er nogle store nosser og giv ham en million om året i løn. Rationelle forslag som at bede boligforeningen smide dem ud eller politiet passe deres arbejde er åbenbart ikke godt nok.

    Kommentar by Per — 8. januar 2014 @ 11:25

  11. 6 per,

    Hvis du selv bor i området, er det ikke muligt indenfor dansk normal (adfærd). Årsagen er den særlige taktik muhammedanerne anvender, sjakal taktikken kan den vel kaldes. Den går i korthed ud på, at skille enkelt individer ud af flokken, hvilket er nemt fordi dansk normal adfærd bl.a. er at bevæge sig enkeltvis. I bredeste forstand af ordet enkeltvis.

    Hvis man skulle gøre noget, var det at oprette selvforsvars grupper, der operere “hemmeligt” og svarer igen, f.eks. når “vores” politi og retsvæsen ikke formår det.

    Indtil videre kan det ikke anbefales, bl.a. fordi der stadig væk i princippet er muligheden med stemme boksen, hvorfor det bliver svært at argumentere udfra oprørsretten. Og her ser jeg bort fra, at man uanset selvfølgelig må påregne at blive pågrebet og interneret, efter en straffesag.

    Kommentar by Hans Und — 8. januar 2014 @ 12:29

  12. http://www.spreadshirt.dk/lav-din-egen-t-shirt-C59/product/117359635/view/1/sb/m

    Kommentar by Nemo — 8. januar 2014 @ 13:01

  13. @10 Per
    Det er sgu lettere sagt end gjort. Valget står vel nogenlunde mellem at blive slået til lirekassemand, eller at flytte. Hvis jeg boede der, ville jeg vælge det sidste. Som andre har nævnt, så mobiliserer perlerne lynhurtigt alle onklerne og fætrene, og har man så en chance?

    Vi er nødt til at gå den parlamentariske vej, paramilitære modstandsgrupper er ikke vejen frem.

    Personligt har jeg ikke problemer, bor i byens bedste (og fredelige) kvarter, hvor der næsten kun bor etniske danskere. Men DF får min stemme…

    Kommentar by Jern Henrik — 8. januar 2014 @ 13:43

  14. Sikke da en grim avatar ham der El Ahmad har på sin profil. Der er vist ingen tvivl om vis side han er på.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 8. januar 2014 @ 14:08

  15. @11 Hans Und:

    “Hvis man skulle gøre noget, var det at oprette selvforsvars grupper, der operere “hemmeligt” og svarer igen, f.eks. når “vores” politi og retsvæsen ikke formår det. Indtil videre kan det ikke anbefales, bl.a. fordi der stadig væk i princippet er muligheden med stemme boksen”.

    Enig Hans. Både i at der skal etableres grupper, som tager affære, når danske levebrødspolitikere og forskræmte socialarbejdere (sidstnævnte går stadig under den forældede betegnelse: Politi-folk), hverken vil eller kan sikre og opretholde ro, orden og tryghed for landets danske borgere, men også enig i at tiden måske endnu ikke helt er moden.

    Dvs. demokratiet skal have en chance til. Næste folketingsvalg og hvis ikke der herefter meget hurtigt sker markante/mærkbare forandringer, så må alle os, der ikke er indstillet på, at vores samfund skal gå til i kriminalitet, vold og islam, træffe de nødvendige foranstaltninger og foretage de fornødne aktioner.

    Jeg har tidl. skrevet det og gør det gerne igen:

    Jeg er med i forreste række, når/hvis tiden kommer!

    Kommentar by Michael Knudsen — 8. januar 2014 @ 14:20

  16. jeg ved det godt, og optimalt set burde man jo bare kunne ringe til boligforeningen og sige “ali og hans venner har brændt min bil af i nat, jeg forventer at de er ude fra området den første” og så var det det. Alternativt kunne man ringe til politiet, men det er der jo ingen der tror på hjælper mere.
    Måske fortjener vi det når vi er så nemme at tromle over, at tryne danskere er jo som at stjæle slik fra børn. ingen modstand overhovedet og selv politiet anbefaler at man ved et røveri lægger sig fladt ned og afleverer alt af værdi og så ringer til dem bagefter!

    Kommentar by per — 8. januar 2014 @ 14:29

  17. Læg mærke til, hvordan Dansk Folkeparti altid holder lav profil når sager som disse kommer frem.

    Kommentar by Martin Kasler — 8. januar 2014 @ 14:40

  18. Jeg savner en kommentar fra Guleroden, Venstrefløjen og de andre. Ikke en kommentar til de ovenstående kommentarer, men en kommentar til selve postens indhold.

    Kommentar by Gunnar Biering — 8. januar 2014 @ 15:07

  19. Du vil have venstreorienterede til at forholde sig til virkeligheden gunnar? Held og lykke.

    Kommentar by Per — 8. januar 2014 @ 15:19

  20. Ja, det sker næppe foreløbig hvis da nogensinde. Hellere krybe ind bag egne mure, og fortsat give sin støtte til de politikere der åbenlyst gang på gang har fejlet i at sikre sikkerhed og ordenlig integration. Hovedet i busken, ikke erkende at den muslimske kultur er totalt modsat vores og det derfor ikke fungerer men blot videre støtte ekstremistiske tåber som denne virkelighedsfjerne- og benægtende regering. Din feministiske fascist regering skal nok ordne det for dig… lol Ingen skal såmænd undre sig meget hvis vi en dag ser en dansker gå amok, det er konsekvensen af den slappe idiotiske tilgang og forræderi der politisk står på med befolkningen som gidsel. En evt. sådan selvtægtsperson måtte de virkelige skyldige ikke lykkes gemme sig undskyldende bag, deres ærinde er udelukkende at trække tiden ud fordi de ingen svar eller modtræk har og slet intet mod.

    Kommentar by LarsB — 8. januar 2014 @ 16:01

  21. > Kommentar by Martin Kasler — 8. januar 2014 @ 14:40

    Det er vel meget logisk at DF er i flyverskjul, når medierne tager de her sager op.

    Der er jo ingen grund til at sparke til en bold der er på vej i mål, hvis der er risiko for, at man sparker forbi. Og nå det nu er sådan at store dele af befolkningen, nærmest af princip, mener det modsatte af DF. Hvorfor så udtale sig om en vindersag (for DF er denne jo netop det, da det er de problemer de hele tiden har advaret omkring), når den taler udmærket for sig selv?

    Gik DF nu frem med bål og brand, så var det DF’erne der var forbryderne og de muslimske bøller ville så være nogle forfulgte og diskriminerede ofre. Først flygtningelejer og så mødet med de racistiske danskere – vi kender jo hylekoret… Det ville betyde flere ‘integrationsprojekter’, mere tom snak, flere plusord, “rollemodeller” og INGEN reel handling. Nu hvor DF holder sig langt væk, så er alle de politisk korrekte Judaser tvunget til at forholde sig til fakta.

    Kommentar by Polka Charlie — 8. januar 2014 @ 16:51

  22. > Kommentar by Polka Charlie — 8. januar 2014 @ 16:51

    ad ‘ordsproget’
    Det ordsprog jeg ledte efter var naturligvis, at der ikke er nogen grund til at løbe en åben dør ind…

    Kommentar by Polka Charlie — 8. januar 2014 @ 17:03

  23. Folketinget har nu ført krig mod danskerne over 30 år.
    Jeg er bange for, at Folketinget vinder den krig.

    Kommentar by Pk — 8. januar 2014 @ 18:43

  24. Ja, så lykkedes det også indvandrertaberne på Motalavej at få et værested for psykisk handicappede i området til at lukke. Ifølge de handicappede selv og stedets leder skyldes lukningen stærkt tiltagende voldelige overfald på de handicappede krydret med røverier af dem.

    Tv2 News bragte sagen som hoved indslag kl. 1900. Alle ved at det er indvandrer taberne, der står bag overfaldene på de sagesløse handicappede, men sådan ser Tv2 News ikke på det. Således ikke et eneste ord om indvandrere eller muslimer, i stedet blev indvandrertaberne betegnet som: “Unge”, “Kriminelle” og “Ballademagere”.

    Tv2 News nægter altså at informere danskerne om, at der tale om et problem med indvandrere, men generaliserer i stedet til, at det potentielt kan være os alle sammen (altså også os danskere), der er problemet når stationen anvender ovennævnte betegnelser.

    Det er noget decideret svineri!

    Michael Kamber var nyhedsformidler på 19 nyhederne. Og det var således ham, der sad og lukkede dette manipulerende multikulturalistisk indvandrerbeskyttende lort ud. Han har derfor et personligt ansvar for at fylde sine landsmænd med dette landsskadelige lort, også selvom det måske kan hævdes, at det stationens politik, at værterne skal udtrykke sig på denne måde.

    Spørgsmålet er så om han er parat til at stå ved sit ansvar (både i ovennævnte og flere andre tilfælde), når multikulturalismen en dag falder og han bliver konfronteret med sin indvandrerbeskyttende og landsskadelige formidlingsvirksomhed.

    Kommentar by Michael Knudsen — 8. januar 2014 @ 20:25

  25. @ Michael Knudsen

    Helt Enig!

    Michael Kamper er næsten værre end Ulla Therkelsen – han er frastødende!!

    Kommentar by Erik — 8. januar 2014 @ 21:16

  26. OT
    En bibemærkning på tv2 nyheder nævnte lige før at de følsomme (psykisk syge) måtte flyttes, da det var det letteste at gøre i forhold til andre(s) problemer og deres kompleksitet og tid til at løse disse ikke var til rådighed. Ordlyden var ikke som her betonet.

    Kommentar by Peter Buch — 8. januar 2014 @ 22:22

  27. Til 26:

    Er det ikke det man kalder røgslør?

    Hvis man bekymre sig om Danmarks overlevelse kan det på det krafttigste
    anbefales at droppe de gængse nyhedsmedier. Bare tanken om at der sidder
    nogen røde fjolser/muslim elskere på redaktionerne og skal bestemme hvad
    de dumme Danskere kan tåle at høre bør få ALLE alarmklokker til at ringe!

    Engang troede jeg at journalister var folk med en stor retfærdigheds sands og
    deraf lysten til at grave sig ind til sandheden, tage fat i kraven på den og trække
    den ud i lyset, så alle mennesker kunne se den… så blev jeg voksen.

    Heldigvis er journalisterne blevet overhalet inden om, af folk som Hr Møller.

    Kommentar by jesper — 8. januar 2014 @ 23:55

  28. Polka Charlie (#21): Den køber jeg ikke. Hvis DF var andet end symbolpolitik, så gik de i front på deres svage landsmænds vegne, i stedet for at vente på den sidste meningsmåling.

    Kommentar by Martin Kasler — 9. januar 2014 @ 01:17

  29. Det må snart være på tide at hjemsende udlændinge, der laver kriminalitet. Desuden bør ikke-selvforsørgende udlændinge fragtes ud af landet. Og stop for masseindvandring fra ikke-vestlige lande.

    Kommentar by Filip — 10. januar 2014 @ 14:30

RSS feed for comments on this post.