29. januar 2014

Zenia Stampe: Om 20 år vil vi ikke mere ’snakke’ om islamfrygt, muslimer vil være som sekulære kristne

Jeg har det helt på samme måde med Zenia Stampe, der paradoksalt nok springer ud som nationalchauvinist med sin næsten skønlitterære positivisme. Fra Politiken – Jeg gider ikke diskutere på DF’s niveau længere.

“Nu skal Danmark stort set renses for Islam og muslimer. Men orker vi den debat igen? Og igen? Jeg gør ikke. Endnu en Krarup. Endnu en Langballe. Jeg gider simpelthen ikke diskutere på det niveau længere. Sådan har jeg ikke altid haft det. For nogle år siden ville jeg have reageret med kampgejst. … denne sommer skete der noget inden i mig. … Flashback til 00’erne. Endnu en gang skulle agurketiden fordrives med ceremoniel rundridning på gamle ideologiske indvandrings-kæpheste. Det var første gang, jeg tænkte: Åh nej. Jeg orker det ikke.

[…]

… derfor gider jeg heller ikke længere lade Dansk Folkeparti sætte dagsordenen med deres småhysteriske paranoia. … Jeg har ikke lyst til at danse efter de småtossede værdikæmperes pibe. Jeg ønsker ikke at spille på en bane, som højrefløjen har kridtet op, og hvor stregerne er placeret helt ude i hegnet. Jeg vil hellere fortælle, hvad jeg tror, der kommer til at ske:

Danskere med muslimsk baggrund kommer til at ligne danskere med kristen baggrund mere og mere. De bliver bedre uddannet, bliver senere gift og får færre børn; kvinderne kommer på arbejdsmarkedet, mændene tager et større ansvar i hjemmet, og de bliver mere sekulære.

Et mindretal vil stadig være praktiserende religiøse, fuldkommen som nogle danskere er det.

Om 20 år vil vi stort set have glemt snakken om islamfrygt. Vi vil huske den diskussion som noget mærkeligt, vi brugte meget tid på i 00’erne og 10’erne.Og hvis nogen antyder, at det, at man er muslim, skulle kunne forklare noget som helst om ens adfærd, så vil vi ryste på hovedet og tænke: Du må være skør, og hvad bilder du dig i øvrigt ind.

Det eneste, det kræver, er, at vi ikke lader Dansk Folkeparti hidse os op… Vi skal møde paranoia med ro, fornuft og helt almindelig velfærdspolitik. Det handler om at give alle mulighed for at være en del af fællesskabet.

Længere er den ikke.

Oploadet Kl. 07:57 af Kim Møller — Direkte link60 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/54696/trackback

60 Comments »

  1. Hun kan da bare gå helt ud af politik – så er diskussionen slut for hendes vedkommende. Der er ingen, der tvinger hende til at deltage.

    Kommentar by Sigwar — 29. januar 2014 @ 08:08

  2. Et bølgeskvulp af råddenskab….
    i morgen er det for sent.
    …- og Vanvid, UDEN grænser, kommer en gang imellem op til overfladen, Dong-sagen tydeliggør hvordan næsten hele koret af den dybrøde regerings ”Taburetklæbere” er villige til at stemme imod deres egen OVERBEVISNING for at udsætte tiden for ”Det Danske Folkemord” selv med næsten 200.000 Folkelige protestunderskrivelser og store Fagforbunds og andres advarsler, om ikke at give den Amerikanske Skatteål eller HAJ, Goldman/Sachs, plads i akvariet.

    Man skulle næsten tro at Thulesen Dahl berørte et kildent emne ved at nævne, ”MULIGHEDEN” af at der havde været ”Penge UNDER bordet” ved ”Risikofrit” at give G/S ”Vetoret” samt nøglen til at dreje på El-prisen i Danmark, den samme tanke kan jeg heller ikke få ud af tankerne, når jeg ser tilbage på andre ”INDKØB” f. eks. Tog-ordren til et Italiensk Firma, (Mafialandet) der bare ved den mest overfladiske undersøgelse, kunne være afsløret i slendrian og dårlig kundepleje, et indkøb blandt mange andre, hvor vi imponeres af de kæmpestore ”Million-Kontrakter” der indgås for så kort tid efter at få beklaget at det alligevel først bliver nogle millioner dyrere, og når Fiaskoen ”Skrotning af denne mislykkede Investering” bliver en realitet, så er enten de ”ansvarlige” politikere eller firmaerne væk.

    Et godt eksempel toner nu frem til støtte for den Dumstædige Finansminister, nemlig ”Swingdørspolitikeren” Jesper Petersen der nu efter et par rundture på ”karusellen”, har besteget karrusellens hurtigste løgnehest, hvor løftebrud og skattesvindel og landsforræderi og, – og er hverdagskost, nej det er overhovedet ikke noget problem at stemme ”imod ens overbevisning” når en rød ven er i fare.
    – men vanviddet kender stadig ingen grænse.

    Kommentar by Cantor — 29. januar 2014 @ 08:09

  3. Oraklet har talt.

    Kommentar by NulTolerance — 29. januar 2014 @ 08:12

  4. Åbent brev til ZS:

    Det ville være fordelagtigt, om du vidste hvad du overhovedet taler om. Må jeg anbefale dig at fra idag daglig læse #1-bloggen på området,

    http://www.jihadwatch.org/

    (pga aktuelle tekniske ændringer er det muligt at der kommer en fejlmelding; se så til at manuelt ændre URL-adressen til den angivne, så lander du ret).

    Bloggen er skrevet ved den verdensbekendte religionsvidenskabsmand Robert Spencer, se (den engelske) Wikipedia og Youtube.

    Må jeg betone at han slet ikke er enig med dig? Nå ja, han ved bare lidt mere end dig om det hele…

    Kommentar by Michael Laudahn — 29. januar 2014 @ 08:29

  5. Hendes udtalelse er jo fuldstændig gratis. Om 20 år sidder hun med familien i et eller andet skattely og krydre røv for Danske skatteyders penge.

    Hvis hun så bare ville sætte noget på højkant, men nej. Det Danske folketing har udviklet sig til et tagselvbord af diæter og pensioner og nu spille kællingen sgu tøsefornærmet for at slippe lettest muligt.

    Hun har opgivet at føre sin “politik” ud i livet fordi hun nu skal forholde sig til virkeligheden og ikke hendes egne lyserøde skyer og luftkasteller.

    Kommentar by Santor — 29. januar 2014 @ 08:37

  6. Ja, hun er da vist blevet stampet i hovedet engang. Tænk sig og forskyde verdens billedet sådan.
    Indvandring skal kunne tales i folketinget. I enhver spørgerunde.
    Hvorfor skal der lægges låg på. Hvorfor skal det forties?
    Bare fordi andre politikere ved bedre!? Og ikke vil ind på emnet.
    Det kan ikke skjules, hvad der koster utrolige beløb for Danmark.!

    Kommentar by retep — 29. januar 2014 @ 08:43

  7. Kuk kuk…..

    Kommentar by cicero — 29. januar 2014 @ 09:02

  8. Aldrig mere en 9. april!

    Det Radikale Venstre må aldrig få politisk indflydelse eller komme med i nogen regering.

    Det lærte nogen den 9. april 1945.

    Hvorfor kan danskerne ikke lære af de historiske erfaringer?

    Det Radikale Venstre underkaster sig altid den totalitære fjende, hvis den er voldsparat nok. :(

    Erik Scavenius->Zenia Stampe

    Kommentar by A-mad — 29. januar 2014 @ 09:05

  9. Det lærte nogen den 9. april 1940- 4. maj 1945! :)

    Kommentar by A-mad — 29. januar 2014 @ 09:10

  10. Det samme sagde de for 20 år siden….Fortsætter indvandringen af ikke mindst muslimer er det os, der bliver mere som dem, fordi ellers kan vi ikke begå os.
    Igen, hvis det er så godt med multikultur med dominans af Islam, hvorfor står så danskerne og ikke mindst hendes meningsfæller ikke i kø for at bo i ghettoerne, og for at deres børn skal gå i skole med dem.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 29. januar 2014 @ 09:15

  11. Læs lige hendes besværgelse, som i bund og grund samtidig er lidt morsom:

    “Danskere med muslimsk baggrund kommer til at ligne danskere med kristen baggrund mere og mere. De bliver bedre uddannet, bliver senere gift og får færre børn; kvinderne kommer på arbejdsmarkedet, mændene tager et større ansvar i hjemmet, og de bliver mere sekulære. ”

    Hun vil jo egentlig helst have at de bliver ligesom os andre.

    Kommentar by mb — 29. januar 2014 @ 09:19

  12. Hvis vi nu alle håber det nok skal blive sådan, så går det nok alt sammen.

    Lissom i Syrien og Ægypten og Den Centralafrikanske Republik og Nigeria og Libyen og… Hvis ikke det var så sørgeligt, måtte man jo le ad sinken…

    Kommentar by Vagn Henning — 29. januar 2014 @ 09:19

  13. Hun er godt nok ikke for klog. Jeg ved godt det er lidt blasfemi at linke til Tony Blair for nogle her, men han har faktisk tit noget fornuftig at sige. Og hvis Stampe tror at problemerne i de lande Blair nævner er løst om 20 år, Goddav do.
    http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/jan/25/religious-difference-ideology-conflicts-middle-east-tony-blair

    Kommentar by NielsC — 29. januar 2014 @ 09:20

  14. Hun burde omgående indstilles til Corfitz Ulfeldt-prisen.Hvad er værst, arrogant uvidenhed eller ondskab?
    Zenia Stampe overgås kun i dumhed af Anna Mee Allerslev. I denne disciplin når Anna Mee Allerslev hende på målstregen over dum, dummere, dummest.

    Jeg undrer mig dagligt over hvilke typer der kæmper sig til tops i det politiske system. Det er skræmmende, endnu et skræmmeeksempel på bimbo-syndromet.
    Man kan atter en gang konstatere,at nogle mennesker er indrettet ligesom pauker: Jo større hulrum desto højere lyd.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 29. januar 2014 @ 09:25

  15. 8, ja hun siger jo selv indirekte at DF har ret i at der er problemer med muslimer i dag, men at hun bare ikke gider diskutere dem fordi hun tror (håber) at det bliver bedre om 20 år! Tænk hvis politikere havde den holdning til andre problemer at de ikke gad diskutere det nu fordi det måske løser sig selv om 20 år, de ville jo blive smidt ud af folketinget på røv og albuer. Man kan jo håbe det sker.

    Kommentar by Per — 29. januar 2014 @ 09:39

  16. Med den udmelding, erkender kaninen Stampe vel egentlig også at islam er et problem, som det er nu?!
    Det samme vrøvl sagde man også for 30 år siden og nye undersøgelser viser at unge muslimer, i endnu højere grad, end deres forældre, finder deres identitet i islam.
    Det interessante er ikke endnu himmelråbende udmelding og knæfald for det totalitære og intolerante fra tågehornet. Det spændende er vel hvilket samfund dem type mennesker forstiller sig at leve i?!

    Kommentar by MB — 29. januar 2014 @ 09:39

  17. Jeg håber da, at Zenia Stampe har ret. Og at hun bliver stillet til ansvar, hvis hun viser sig at have taget fejl.

    Kommentar by Pelle Pik — 29. januar 2014 @ 10:06

  18. Det er dette lands tragedie at folk som Zenia Stampe har indflydelse, og oven i købet afgørende indflydelse!
    Hvis ikke argumenterne og fakta spiller i ens retning, så kan man altid spille fornærmet og være arrogant.
    Hvis vi forsøger at følge Zenias tankegang, så er det hun skriver en forudsigelse, noget som hun tror og håber kommer til at ske. Hun nægter simpelthen at se hvad der sker. Hun færdes ikke i Gellerup, Tingbjerg, Bispehaven, Voldsmose og alle de andre ghettoer. Hun er både argument og fakta resistent. Det hun skriver modbevises massivt af fakta!
    Hvad får Zenia til at tro at “vores” muslimer er anderledes end muslimer i Storbritanien, Frankrig og for den sags skyld i mellemøsten. De er uuddannede, de er kvindeundertrykkende, de er uproduktive og i samme øjeblik fysisk arbejde truer, så melder de sig syge. Demografien gør at 100 etniske danskere om tre generationer bliver til 42 mens 100 muslimer bliver til 504, hvis nuværende fødselsrater holder og det helt uden yderlige indvandring og selv om fødselsraterne skulle falde vil væksten være massiv.
    Zenia må være naiv hvis hun ikke kan se, den dominanskultur de bringer med sig, hun må også være naiv hvis hun ikke kan se den voldsparathed de kommer med.
    Jeg beklager Zenia jeg tror ikke dine forudsigelser holder. løven og lammet kommer ikke til at græsse side om side. Desværre underbygger fakta mine argumenter massivt!
    Du eksperimenterer med fremtiden og jeg tror du vil skabe ufred! Der vil komme Europæiske borgerkrige, og du vil fortsat benægte fakta. Vitterligt en tragedie!

    Kommentar by Robert R — 29. januar 2014 @ 10:07

  19. Ja,8.mb. Besværgelsen er typisk. Vil hun stille en bankgaranti, der holder alle skadesløse, hvis hun tager fejl? :)

    “Om 20 år” er vi igen én stor dansk familie, der holder af hinanden 24syv?

    Det sagde de sjovt nok også i 1994 for 20 år siden!

    Det realistiske fremtidsscenarie?
    1) Islamiske værdier vil præge samfundet mere og mere fordi Islam er den evige sandhed alle underkaster sig eller de bliver udryddet, som Mo har fået besked på af Allah.
    2) Muslimerne frafalder denne tyrkertro i løbet af de næste 200 år efter endeløse konflikter med det omgivende, sekulære kultur-kristne samfund.

    ad 1)=underkastelse=islam
    ad 2)hvad er formålet?

    Kommentar by A-mad — 29. januar 2014 @ 10:17

  20. Nå så hun vil ikke tale med os mere – arrogante lortekvinde – som det vrimler med alle vegne – hvad er så næste skridt over for denne landsforræder….og alle de andre?
    Shit..hvor jeg hader kvinder!

    Kommentar by Black Watch — 29. januar 2014 @ 10:35

  21. Faktisk sagde de nøjagtigt det samme i 1984, da flygtningeloven vedtaget året før åbnede for sluserne.

    Kommentar by Martin Kasler — 29. januar 2014 @ 10:43

  22. Hvordan vil hun så forklare udviklingen i Sverige?

    Jeg synes, at hun lyder, som om hun er blevet stående i 1990-erne.

    Kommentar by Ole S. — 29. januar 2014 @ 10:48

  23. Gad vide hvor hendes lille barn skal gå i skole ?
    OG da fru Stampe er total ligeglad med muslimernes vold mod danskerne,
    så kan hun sagtens skrive denne gang politisk og menneskelig gylle.

    Kommentar by Pk — 29. januar 2014 @ 10:58

  24. Hun kvajer sig jo ofte i indvandrerdebatten,bare tænk på den torskedumme kommentar “De har lært det af danskerne” i.f.m skadestueoverfaldet i Vollsmose.
    Det er en bemærkning der stadig kan bruges til at latterliggøre hende og hendes lige,ligesom ordet kulturberigelse nu har en modsat mening af det politisk korrekte tiltænkte.

    Så det er faktisk ærgeligt at hun ikke kan fortsætte med at udstille naiviteten i hendes parti på så klodset en måde som kun hun magter.

    Så Jeg vil gætte på at det er hendes partifæller der har bedt hende om at klappe i.

    Kommentar by jønne — 29. januar 2014 @ 11:08

  25. Det er godt nok nogle store foliehatte som halalhippierne skal folde nu om dage… Gad vide om hun selv tror på det L_rt hun lukker ud…?

    Kommentar by ny kommentator — 29. januar 2014 @ 11:30

  26. Jeg ville så gerne kommentere på “Stampens” gylle, men jeg skal hele tiden ud på toilettet for at brække mig…….YYYYYYYYYYYRKKKK.

    En gang Radikal – altid Radigal

    Kommentar by centerpoint — 29. januar 2014 @ 11:36

  27. Stampisten kunne lige så godt sige, at om 20 år kan vi hoppe ud fra 3. sals højde uden at slå os i faldet, fordi tyngdekraften er faldet til månens niveau.

    Kommentar by Menig 442 — 29. januar 2014 @ 12:04

  28. Tumpe Stampe tager fejl for gud ved hvilken gang, sandsynligvis 117. gang. Som altid med det radigale hoved godt begravet i sandet, komplet ude af stand til at se hvad der foregår omkring hende. Sådan er det jo at være Radikal, det er osteklokkepartiet #1. Landet er på randen af kulturelt kaos – primært pga. netop R – islamiseringen vokser, men som Adolf i bunkeren erkender hun intet faresignal eller viser det mindste tegn på fornuft i orkanens øje. Hun bor sikkert godt afskærmet fra alle problemerne hun selv har ladet vælte ned over folk, så hvorfor skulle hun bekymre sig… Fint hun ikke gider deltage, vi er jo også helst fri for at høre på så meget sludder lukket ud på een gang. Hvor ser hun tegn på at islamiseringen går tilbage, gad jeg godt nok vide, det er ren fantasi fra pigebarnet. Og med garanti, ønsker hun det jo ikke engang selv.

    Kommentar by LarsB — 29. januar 2014 @ 12:06

  29. Den udvikling hun beskriver er vel drømmescenariet. Spørgsmålet er om det bliver til virkelighed hvis ikke politikerne presser på for assimilation? Sådan som jeg tolker hende så forventer hun at det klare sig selv. I så fald: Hvornår skal vi forvente at udviklingen vender? Og må vi – i følge hende – gøre noget aktivt hvis dette skifte ikke kommer af sig selv? Eller skal vi – som nu – bare lade stå til?

    Kommentar by Arbejderens — 29. januar 2014 @ 12:17

  30. Jeg mindes at have hørt den samme sang i slutningen af firserne, her 20-30 år senere er de jo nærmest allesammen blevet kultur danskere der støtter op om demokratiske sekulære værdier……….NOT.

    Kommentar by En Mand — 29. januar 2014 @ 12:32

  31. Men hun erkender altså at der er et problem? Og at løsningen blot er at vente 20 år. Godt.

    Jeg har et forslag, vi stopper øjeblikkeligt med at lukke muhammedaner ind (for bosættelse)og så venter vi 20 år og ser om problemet har rette sig.

    Kommentar by Hans Und — 29. januar 2014 @ 12:49

  32. Kvinde til et lille barn…!! Hvad tænker hun dog på?
    Når nej.. Hun er bare endnu en af de ufattelige dumme kvinder, som landet er så “beriget” med.
    Møgsoen har læst på lektien og hendes slags agerer bevidst ondskabsfuldt og velovervejet på trods af hvad fakta er – men hun gør det ud fra det sygelige kvindelige magtbegær, selv-destruktion, mindreværd og had til os mænd, som så mange kællinger praktiserer overalt i samfundet.
    Hun må være bevidst om samtidens og fremtidens ulykkelige udvikling, og på trods af at hun nu har et lille barn, vælger hun alligevel at iscenesætte helvede i sit og alle andres liv – Hun er en forræder mod sig selv, sit barn og alle os andre, da hun har politisk indflydelse – endnu! OG HUN GØR DET SGU FRIVILLIGT OG PÅ TRODS AF ALLE FACTS – ONDSINDEDE MØGSO – GÅ AD HELVEDE TIL!

    Kommentar by Black Watch — 29. januar 2014 @ 13:11

  33. […] i 1400 år, den handler ikke om dialog eller forhandling, den handler om dominans, men det er intet vi danskere ikke kan ændre på én generation. Channel 4 har ladet sig dominere, og vatnissen Nick Clegg vil lade sig dominere af islam i en […]

    Pingback by Muhammedkrise igen, igen, igen « Snaphanen — 29. januar 2014 @ 13:28

  34. @ Kommentar by der Adler — 29. januar 2014 @ 09:25

    Corfitz Ulfeldt, -Jeg ville nu foreslå en Darwin-arward :-D

    Kommentar by Neuhammer — 29. januar 2014 @ 14:07

  35. Soen er jo syg i skallen, sikkert en arvelig sindssygdom i hendes familie. Men endnu mere sygt er, at vi har landsmænd som stemmer på den sindssyge so.

    Kommentar by Fritz — 29. januar 2014 @ 14:12

  36. Om 20 år vil vi ikke mere ‘snakke’ om
    http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyheder/2014/2014%201%20epinyt%205%20hepatitis%20B.aspx
    I 2013 blev der anmeldt 236 tilfælde af kronisk hepatitis B
    Flertallet, 208 (88 %), var af udenlandsk herkomst, heriblandt syv andengenerationsindvandrere, mens 28 (12 %) var af dansk herkomst. De anmeldte med udenlandsk herkomst var fordelt på 53 forskellige nationaliteter…

    MULTIETNISK SAMFUND ER EN BERIGELSE TIL ALLE RASKE PIGER OG DRENGE

    Kommentar by tavsen — 29. januar 2014 @ 14:39

  37. Kære Zenia Stampe
    “Du må være skør, og hvad bilder du dig i øvrigt ind.”

    Kommentar by Tim Pallis — 29. januar 2014 @ 14:48

  38. Hun er lige så enfoldig som den der lallende alliancer Rasmus Brygger. Ingen af de to har vel haft ansvarlige forældre.
    Hvis de der multikulturalister er så glade for fremmede, kan jeg ikke forstå de ikke rejser til deres lande; i stedet for at ødelægge Danmark med de graverende konsekvenser af deres umodenhed. De synes det er SÅ sjovt at få så mange muslimer som muligt bragt hertil.
    Gad vide om de nogensinde tænker på at vi som bor her, lider under det.

    Kommentar by Nielsen — 29. januar 2014 @ 14:48

  39. >4
    http://www.politicalislam.com er også i top.
    Men hun evner ikke at fatte andet end hun selv finder godt og retfærdigt. Hun er en værre udgave af Margrete Auken.

    Kommentar by Nielsen — 29. januar 2014 @ 15:12

  40. Positivt dog at hun som alle fornuftigt tænkende og følende mennesker mener, at islam er noget møg. Hun har bare samtidig den opfattelse, at islam i Danmark vil tabe kraften i løbet af disse 20 år, hvor der bliver fyldt på fra udlandet. Hvorfor dette skulle ske, redegør hun ikke rigtig for, men det væsentligste er jo, at: STAMPE HADER ISLAM. Hendes kulturelle immunforsvar fungerer på et vist niveau.

    Kommentar by Nils — 29. januar 2014 @ 15:23

  41. Syge mennesker som Zenia Stampe bør anbringes på en sikker afdeling
    hvor kærligt plejepersonale kan tage sig af hende.

    Kommentar by k.m. — 29. januar 2014 @ 16:02

  42. Zenia Stampe: Jeg gider ikke diskutere på DF’s niveau længere:D

    [ Hver eneste gang man tror, at nu kan ZS bare ikke kan komme længere væk fra at være i kontakt med virkelighedens verden, så overrasker hun ghm. og sætter igen nye rekorder – men meget underholdende
    er det da i det mindste ;)

    Studér også svarene på hendes kronik – selv i Politiken kan mange læsere åbenbart nu se, at hun er helt væk …
    Skal vi mon gætte på, hvor mange muslimer ( af den uintegrerbare, krævende og intolerante type), Zenia og hendes familie SELV omgås i deres hvide ghetto og privat? ;-) 0?
    Og i hendes barns / børns børnehave, skole eller skoleklasse(r), når den tid kommer? 0? 1? 2? ( naturligvis så fra en veluddannet, veltilpasset familie, så Zenia bare kan blive ved at indbilde sig selv, at dette da selvfølgelig også er normen alle andre steder). ]

    http://politiken.dk/debat/profiler/zenia-stampe/ECE2193081/jeg-gider-i kke-diskutere-paa-dfs-niveau-laengere/

    28. jan. 2014 KL. 14.37

    Dansk Folkeparti har skærpet tonen. Igen, igen og igen.

    [ Nej, da?!? Uha, uha!

    Måske bare fordi det nu er mere tiltrængt end nogensinde, Zenia?

    Fordi vi overhovedet ikke ønsker nogensinde at komme bare i nærheden af 15-20 % muslimer i Danmark, så landet bliver helt uregerligt i
    praksis, når vi har set til bevidstløshed, hvor uintegrerbare, vanskelige og ekstremt krævende, belastende og provokerende en alt for stor andel af dem har vist sig at være – egenskaber som de gang på gang demonstrerer, at de desperat og helt uhindret ønsker at videregive til deres mange børn?

    Fordi vi har set, hvor store ulykker en sådan ukontrolleret og helt kravløs indvandringstrafik allerede har skabt eller på vej til at skabe i mange af vore nabolande, der bare er 10-20 år foran os i denne henseende?

    Og fordi vi faktisk aldrig nogensinde blev spurgt om jeres vanvidscirkus med uansvarlige sociale eksperimenter med import af overvejende uintegrerbar multikultur i fuld skala samt jeres endeløse selvgodhed og gloriepudsning med fuld skrue på andres bekostning, Zenia? ]

    Zenia Stampe, MF (R)

    Nu skal Danmark stort set renses for Islam og muslimer. Men orker vi den debat igen? Og igen? Jeg gør ikke. Endnu en Krarup. Endnu en Langballe. Jeg gider simpelthen ikke diskutere på det niveau længere.

    For helt ærligt, tror de virkelig selv på, at danske muslimer agerer efter en stor konspiration, som har til formål at omdanne demokratiet til et kalifat? At danske værdier er under pres, fordi børnehaver serverer hallalkød? At julen er truet, fordi en boligforening springer juletræet over? Det er jo… lidt skørt at tænke sådan.
    [ Tja, men det er nu altså desværre allerede de barske realiteter mange steder – i Danmark … i Sverige, Norge, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Spanien, Italien … begynder du efterhånden at kunne se et mønster, Zenia? ;) ]

    Jeg har ikke lyst til at danse efter de småtossede værdikæmperes pibe. Jeg ønsker ikke at spille på en bane, som højrefløjen har kridtet op, og hvor stregerne er placeret helt ude i hegnet.

    [ Bare roligt – det kommer du heller ikke til, Zenia, for du fatter jo som sædvanlig ikke en brik af noget som helst. Man må da virkelig håbe, at du bliver landsformand for alle de virkelighedsfjerne radikale fantaster og verdensfrelsere, når Margrethe Vestager en dag takker af – forhåbentligt inden alt for længe, så du og vennerne med alle de “rigtige” frelste meninger kan få dette landsskadelige parti kørt helt i sænk og ned under spærregrænsen i en vis fart, hvor det
    ikke længere kan gøre ubodelig skade på det danske samfund.

    Men var der virkelig retfærdighed til, så var det en helt anden skæbne, der ventede jer for alle de ulykker, mord, vold, grov kriminalitet og religiøs ballade og særdeles uhyggelige fremtidskonsekvenser I og jeres danskerfjendske hyklerparti så fuldstændigt uansvarligt har påført Danmark og danskerne – for al fremtid … ]

    Jeg vil hellere fortælle, hvad jeg tror, der kommer til at ske:

    [ Men hvad du tror, er jo ikke nødvendigvis virkeligheden, vel,Zenia?

    Hvorhenne ser du egentlig REELLE tegn i denne positive retning?

    Og I vil jo hellere end gerne åbne porten helt på vid gab, helt uden rimelige krav og uden skarpe grænser for vores tolerance – og naturligvis bare fortsætte med ubekymret at sende den enorme regning for jeres åbenbart endeløse trang til selvgodhed på andres bekostning til de måbende danskere, der aldrig nogensinde blev spurgt, om de ønskede jeres eksperiment – , så hvorfor skulle alle disse “kulturberigende” gæster egentlig gøre nogen som helst indsats for at integrere og tilpasse sig på noget felt, når I så velvilligt
    og naivt ønsker at lægge jer på maven for dem konstant og tydeligvis ikke regner danske traditioner, normer, værdier og dansk kultur for noget særligt. Alle og enhver har da naturligvis ret til at komme til Danmark og kræve ind, helt uanset hvordan de opfører sig og konstant stiller vanvittige krav om særbehandling, ikke sandt, Zenia? ]

    Danskere med muslimsk baggrund kommer til at ligne danskere med kristen baggrund mere og mere. De bliver bedre uddannet, bliver senere gift og får færre børn; kvinderne kommer på arbejdsmarkedet, mændene tager et større ansvar i hjemmet, og de bliver mere sekulære. [ God fornøjelse – skal vi mon tage et væddemål på det? :D ]

    Et mindretal vil stadig være praktiserende religiøse, fuldkommen som nogle danskere er det.

    [ Og det synes du altså bare man sådan kan sammenligne, Zenia?!?!

    Render den relativt beskedne gruppe af danskere da konstant rundt og truer kritikere på livet? Og forlanger hele samfundet indrettet efter barbariske love fra Biblen? Udsteder de dødstrusler og fatwaer imod
    frafaldne? Imod jøder?

    Laver de tvangsægteskaber? Fætter-kusine-ægteskaber i lag på lag? Ligger de typisk det danske samfund til stor byrde?

    Foragter de al dansk og vestlig kultur og de oprindelige danskere og kalder dem “urene vantro”, “ludere” og “svin”, “aber” eller “hunde”
    åbenlyst? Nej, vel, Zenia? ;-)

    Overfalder de bøsser korporligt? Nej, vel, Zenia?

    Har du mon nogensinde set den velanskrevne britiske Channel 4s Dispatches programmer “Undercover Mosque” (2007)” og efterfølgeren “Undercover Mosque – The Return” (2008) ( se links nedenfor ), Zenia – om hvad der i VIRKELIGHEDEN foregår af uhyrligheder i selv mainstream (!) moskéer i England, når lederne og svovl-imamerne tror, at alle kameraer og mikrofoner er slukket – og alle integrations-“eksperterne”, PK-journalisterne og de dybt naive og uvidende politikere, der selv har skabt alle problemerne – eller deres partier har – igen-igen er blevet snakket efter munden og sendt tilfredse hjem med alle de rigtige plusord om “gensidig integration”, “inklusion”, “interkulturel forståelse”, “islam betyder fred” samt “tolerance og tværreligiøst samarbejde mellem ‘nært’ beslægtede religioner” ]

    For nogen vil den udvikling ske gradvist og uden konflikt, for andre vil konflikter i familierne være uundgåelige. Vi kan allerede se, at det er den vej, udviklingen går.
    [ Hvor fanden ser du dog det henne, Zenia?
    Er det mon en generel tendens?
    Eller måske bare noget du og PK-vennerne gerne VIL se? ]

    Om 20 år vil vi stort set have glemt snakken om islamfrygt. Vi vil huske den diskussion som noget mærkeligt, vi brugte meget tid på i 00’erne og 10’erne.
    [ Tværtimod, Zenia! – mange flere danskere og deres helt uskyldige børn og børnebørn vil endelig være vågnet helt op til de barske realiteter. Bare se på den meget alvorlige situation i fx. England, Frankrig & Sverige, for det er såmænd DK om 15-20 år med jeres håbløst naive og fuldstændigt ansvarsløse politik! ].

    Channel 4 Dispatches:

    “Undercover Mosque” (2007)
    http://vimeo.com/19598947

    “Undercover Mosque – The Return” (2008)
    http://www.metacafe.com/watch/4798670/dispatches_undercover_mosque_the _return/

    ———————————–

    Studér også gerne flg. to programmer fra samme serie, Zenia – du og alle dine lallenaive og virkelighedsfjerne venner kunne jo ligefrem “risikere” at lære noget vigtigt ;-)

    “Britain’s Islamic Republic” (2010)
    http://www.metacafe.com/watch/yt-E8vxc2yqyMs/dispatches_britains_islam ic_republic_1_of_5/
    ( 5 afsnit á ca. 10 min )

    “Lessons in Hate and Violence” (2011)
    http://www.liveleak.com/view?i=826_1297870709
    (4 afsnit á ca. 12 min)

    Kommentar by Bjovulf — 29. januar 2014 @ 16:10

  43. Koen er jo totalt idiot. Det svarer til at sige at “om 20 år vil man slet ikke diskutere race i USA længere…” Nu har race-stridigheder været en del af USAs problemer siden begyndelsen. Men “de går nok snart væk…” Godnat og sov godt…

    Kommentar by Morani ya Simba — 29. januar 2014 @ 16:48

  44. “Jeg vil hellere fortælle, hvad jeg tror, der kommer til at ske”

    Sådan kan kun en tåbe forsvare sig. Hun ved godt DF har ret, men hun befinder sig i en drømmeverden, hvor hun VIL tro på at det hele ender godt og de lever lykkeligt til deres dages ende.

    Hvorfor har vi en krig i Syrien der sender millioner på flugt?
    et muslimsk land beboet af mennesker fra Fredens Religion – nå pyt
    om 20 år er alting glemt, og Zenia Stampes datter går med tørklæde

    Kommentar by k.m. — 29. januar 2014 @ 17:02

  45. Religion er IKKE adfærdsdeterminerende, OK. Er der nogen der lige sender Zenia et par LiveLeak videoer??!

    Kommentar by jacques d'biann — 29. januar 2014 @ 17:59

  46. Om 20 år vil vi stadig ‘snakke’ om

    stigende tryghed og faldende kriminalitet
    http://hvidovre.lokalavisen.dk/kriminelle-lejere-bliver-sagt-op-/20140128/artikler/701289137/1671
    Avedøre Boligselskab har nu – som en konsekvens af den seneste tids udvikling i Avedøre Stationsby – indført nul-tolerancepolitik overfor chikane, trusler, vold og hærværk. 28. Januar 2014

    Og Zenia Stampe’s datter risikerer at blive kørt ned på cykelstien af en 17 årig i en BMW
    http://ekstrabladet.dk/112/article2205683.ece

    Kommentar by tavsen — 29. januar 2014 @ 18:22

  47. De radikale har pisset på DK før og de vil gøre det igen hvis de får en halv chance.
    Zenia er et symptom på den sygdom der gennemsyrer hele det politisk korrekte segment.

    Kommentar by Frank Hagmann — 29. januar 2014 @ 20:16

  48. Marie Krarup har en god artikel i Berlingske i dag, hvor hun imødegår avisens egen debatredaktør Tom Jensen, der også havde været ude med riven p.g.af hendes udmelding om stop for muslimsk indvandring. Hendes svar er også en total imødegåelse af Stampistens ønsketænkning.

    Krarup-arvefølgen er heldigvis sikret i DF.

    Kommentar by Gunnar Biering — 29. januar 2014 @ 21:10

  49. Oralket (HAHA) kunne da godt have lavet lidt reseach…

    MAN KAN, MÅ OG SKAL IKKE sammenligne den jødiske indvandring med den muslimske – det er forkert på SÅ mange niveauer – jøderne blev inviteret pga. de havde en gunstig virkning på økonomien, jøderne er religions og kulturmæssigt MEGET nærmere beslægtet os, tidsånden var dengang en HELT anden end den venstreekstreme feminisme vi har i dag, jøderne selv gjorde et stort nummer ud af at assimilere sig ved bla. at lære det danske sprog osv. netop for at det ikke skulle skade det jødiske samfund, OSV OSV OSV…..
    Altså en hel anden kontekst.

    Himmel hvor jeg hader Zenia Stampe!

    Kommentar by Philip Johan Salomon — 29. januar 2014 @ 22:11

  50. Zenia Stampe skriver som en hjernevasket radigal, hvis hjerne er skrumpet i vask.

    Kommentar by Bjarne Binee — 30. januar 2014 @ 00:31

  51. Som andre har skrevet: I halvfemserne sagde de det samme … Om 20 år bla bla bla.

    Hvor naiv kan man være, det er jo kun blevet værre siden dengang.

    Kommentar by A Andersen — 30. januar 2014 @ 01:09

  52. Jeg fornemmer en gammel overlærer i baggrunden, der dikterer hvad zinken skal mene og skrive.
    Den gamle landsforrædder og hendes venner i menneskesmugler organisationen dansk flygtningehjælp er ikke særlig begejstret for, at se deres løgne og bedrag holdt frem i lyset.

    Alt imens kuglerne fyger om ørerne på danskerne og muhammedanere brænder biler, huse, børnehaver, skoler, affaldscontainere and what not… af i stride strømme.

    De kulsorte samvittigheder kun lige overgået af Dragsdahl, Budtz, Ellemann-Jensen, Lykketoft og evt. Rip-Rap-Rasmussen ryster i bukserne og vil ikke høre om deres landsskadelige virke og lyssky petrodollar gevinster.

    Zinken er en nullert, men kan bruges som gulvklud. Og det gør det onde bagland så… :D

    Kommentar by Iznogut — 30. januar 2014 @ 01:25

  53. 51 iznogut,

    Jeg fornemmer også en eller anden form for føringsofficer, bag direktøren for GESTAMPO, vor tids HIPO korps.

    Måske vi kan forvente en bølge af propaganda skåeret over den læst i nærmeste fremtid.

    I hvert fald har det marxistiske organ Des-Information just ladet trykke et indlæg af Kenan Malik skåret over samme læst, oversat af google-translate oversætteren Niels Ivar Larsen.

    http://www.information.dk/485838

    En Lene Andersen har ligeledes et indlæg i Des-Information, også samme model.

    http://www.information.dk/486187

    I øvrigt har Des-Information tilsyneladende en kampagne kørende, gående ud på at af-konstruere jøderne som folk og nation. Så vidt jeg kan se startende 2011, med en artikel af Maja Naur.

    Kommentar by Hans Und — 30. januar 2014 @ 06:20

  54. “Et mindretal vil stadig være praktiserende religiøse, fuldkommen som nogle danskere er det. …” – Siger Stampe

    Så lad os slippe for halalslagtet kød, parallelsamfund, kønslemlæstelse af børn – og islamisering i det offentlige rum i øvrigt.

    Kommentar by Liva — 30. januar 2014 @ 09:09

  55. Ønsketænkning erstatter klarsyn – typisk radikal meningsdannelse

    Kommentar by Preben — 30. januar 2014 @ 15:23

  56. Der er vist ingen europæiske lande, som har haft gavn af masseindvandringen af velfærdsflygtninge/økonomiske flygtninge fra menap-landene. Meget tyder på at “flygtningenes” dræning af de sociale kasser fortsætter, tendens stigende. Derfor er det nødvendigt med et stop for masseindvandring fra ikke-vestlige lande, og hjemsendelse af ikke-selvforsørgende udlændinge.

    Kommentar by Filip — 30. januar 2014 @ 18:14

  57. Jamen det var dog befriende at høre en af de radikale idioter melde så klart ud hér! Så har vi da fået noget håndgribeligt at hænge hende op på om føje år.

    Mit gæt er at om tyve år siger pigebarnet: Jamen det troede jeg sgu på dengang. Vi var jo alle lidt naive…

    Kommentar by Peter Andersen — 30. januar 2014 @ 23:19

  58. Zenia Stampe burde opleve berigelsen på egen krop
    http://ekstrabladet.dk/112/article2206954.ece
    19-årig kvinde blev slået ned, da hun vendte hjem til sin lejlighed i Ballerup. Mand i rød jakke efterlyses
    De to andre mænd var iført mørkt tøj, og begge talte arabisk…. 30. januar 2014

    http://ekstrabladet.dk/112/article2206762.ece
    En 17-årig marokkansk asylansøger sigtes for stribevis af grove tyverier fra passagerer i Københavns Lufthavn
    30. januar 2014

    http://www.sn.dk/egedal/tricktyv-narrede-dankort-fra-89-aarig/artikel/384818 30. januar 2014
    og den slags er der tonsvis af HVER ENESTE DAG men Zenia Stampe er bedøvende ligeglad.

    Kommentar by tavsen — 31. januar 2014 @ 08:38

  59. Stop masseindvandringen fra ikke-vestlige lande og indfør en effektiv overvågning af de danske grænser. Desuden bør kriminelle udlændinge ekspederes ud af landet.

    Kommentar by Filip — 31. januar 2014 @ 20:10

  60. Zenia Stampe har mange flere berigende oplevelser i vente, hvis hun ikke vågner op.

    Der er beviseligt mange mennesker i Danmark, der IKKE ønsker fællesskab.
    http://ekstrabladet.dk/112/article2207474.ece
    Politiet jager disse to mænd for et groft røveri mod en 87-årig kvinde i København. Hun blev forfulgt fra Fakta til sit hjem og overfaldet 31. januar 2014

    http://dagbladetringskjern.dk/ringkoebing/superbrugsen-gaar-ind-i-kampen-mod-tasketyve 30. januar 2014
    Pas på. Varehuset opfordrer kunderne til at hjælpe og støtte hinanden med at passe på tyveknægtene.

    Der er tyveknægte på spil i varehuset Superbrugsen i Ringkøbing. To udlændinge blev taget i at stjæle i sidste uge….

    Zenia Stampe, det er et smukt samfund I har fået skabt. Fuldt forståeligt selvmord stiger.

    Kommentar by tavsen — 31. januar 2014 @ 21:50

RSS feed for comments on this post.