17. marts 2008

Venstreradikale Rune Eltard-Sørensen, tidligere Nyhedsavisen, nu Dansk Journalistforbund

I 2003 overfaldt Rune Eltard-Sørensen udenrigsminister Per Stig Møller i protest imod Irak-krigen. Senere blev han ansat på Nyhedsavisen, og nu er han tilsyneladende skribent for Dansk Journalistforbund.

  • 7/3-08 Dansk Journalistforbund (nyheder) – Årets pressefoto skal minde os om krigen.
  • Se evt.

  • 7/3-07 Uriasposten – Ikke alle venstreradikale får buksevand….
  • 18/4-07 Uriasposten – ‘Højreekstremister bruger Nyhedsavisen som talerør’ skrev Politiken…
  • 8/5-07 Uriasposten – Nyhedsavisens venstreradikale Rune Eltard-Sørensen: SIAD er militant.
  • Oploadet Kl. 13:16 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5589/trackback

    39 Comments »

    1. Venstreradikal er lige til højrebenet i underdrivelser..
      Mandslingen er venstreekstremist! – eller venstreekskrement, som jeg ynder at kalde dem..
      Rune, jeg forventer ikke du har hjerne og mod til at læse denne blog, men du er da velkommen til at overfalde mig, så skal jeg sørge for, at du får overførselsindkomst fra kommunen, resten af dit liv. (udover fri brug af bleer og sugerør)..

      Kommentar by Onion — 17. marts 2008 @ 13:35

    2. Ja, landsforrædere og terrorister hypper sine egne.

      Kommentar by Fritz — 17. marts 2008 @ 13:38

    3. Rune er blevet ansat som praktikant i Dansk Journalistforbunds kommunikationsafdeling:

      http://www.journalistforbundet.dk/sw11027.asp

      Kommentar by Søren Rasmussen — 17. marts 2008 @ 13:51

    4. Dejligt at se, at det hele, fortsat, passer glimrende sammen.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 17. marts 2008 @ 15:05

    5. Igen ser man, at ekstreme holdninger og gerne lidt vold faktisk er et plus på CV-et når man skal ind i fagforeninger eller interesse org. der “IKKE” er venstreorienteret.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 17. marts 2008 @ 16:14

    6. Man sørger vel for sine meningsfæller – eller hur?
      Næste step er vel (D)DR.

      Kommentar by Bodil — 17. marts 2008 @ 18:09

    7. det svarer vel til at få syv i sit speciale, og alligevel få det udgivet og med i diverse tv-programmer..

      Kommentar by Allan — 17. marts 2008 @ 18:29

    8. #7: … og efter anmeldelserne at dømme et særdeles velfortjent syvtal!
      Selv lykkedes det mig aldrig at få syv i mit speciale, til gengæld kan det
      downloades ganske gratis fra min hjemmeside – en slags kompensation, kunne man sige.

      Men hvad Eltard-Sørensen angår: Manden har jo afsonet straf, så hvad er problemet i, at han har fået arbejde bagefter? Vi har vel for fanden ikke Berufsverbot for dømte forbrydere …

      Kommentar by Carsten Agger — 17. marts 2008 @ 18:51

    9. Ved det er OT – og dog.

      På Gates of Wienna kan I læse om hvem bl.a. VI nu skal betale pensioner til :

      “New Mechanism for Paying the European Jizyah.”

      Det er naturligvis pensioner til ca. 78.000 Palæstinensere .

      Naturligvis er det helt rigtigt at hjælp folk der har hjælp behov.

      Men i dette tilfælde går det over min forstand at skatteborgerne i EU skal til at forsørge diverse Palæstinensiske pensionister.

      I forvejen modtager Gaza og Vestbredden milliarder af dollars og Euros hvert eneste år fra USA og Europa.

      Hvorfor kan Selvstyret ikke ud af disse massive beløb finde ud af at udrede det det koster at holde liv i deres pensionister ?

      Og hvor er Araberne henne i dette her – hvorfor er det ikke DEM der tager hånd om deres Arabiske Brødrer i Selvstyreområdet .

      Nå ja, jeg må ikke glemme Euromed-projektet.

      Der skal vi nok finde årsagen til at vi, de Vantro, allerede nu skal starte med at betale for Arabpalæsinenserne pensioner.

      Dhimmi-Eurokraterne kører løbet, og EU-befolkningerne bliver ikke spurgte, men skal i det hele taget bare holde deres kæft angående alt der har med Islam/muslimer, Euromed osv. at gøre.

      Vores pligter er, pænt sagt, at sørge for det økonomiske fundament .

      Vores ret til at sige nej til også at skulle agere pensionsfond for Arabpalæstinenserne eksisterer ikke.

      Kommentar by Vivi Andersen — 17. marts 2008 @ 19:16

    10. Wow – denne gang hoppede kæden af allerede ved ottende indlæg. Godt gået! :-)

      Kommentar by Carsten Agger — 17. marts 2008 @ 20:03

    11. Carsten,

      Jeg skrev et tydeligt OT !

      Vivi

      Kommentar by Vivi Andersen — 17. marts 2008 @ 20:16

    12. Kæden hoppede da som sædvanligt af ved trolden Allahns indlæg.

      Agger – det næppe uretfærdigt at stille spørgsmålstegn ved en venstreekstremistisk voldsmands evner for at bedrive journalistik, som ikke er venstreekstremistisk?

      Angående Torkil Lauesen, som blev ansat af hans venstreradikale venner i Københavns Kommune, så er sagen, at han i hvert fald ikke har afsonet sin straf for det mord han begik og snød sig til (eller en af sammensvorne) at undgå at blive dømt for. En morder som ham bør naturligvis udstødes indtil han indrømmede hvem der dræbte den unge betjent, så vedkommende kunne straffes herfor.

      Kommentar by Jakob — 17. marts 2008 @ 20:41

    13. Allan, din klovn. Du demonstrere her at du heller ikke aner en brik om udgivelse af bøger, din uvidenhed er afgrundsdyb og uendelig som universet.

      At få udgivet en bog, er kun et spørgsmål om at betale trykkeren. I modsætning hvad du åbenbart tror, så er der ikke nogen der godkender hvad der må trykkes, ligesom der ikke er noget kvalitetskrav. Det må være svært at forstå, når man ejer en blog hvor censur er dagligdag, men sådan er det altså ude i den virkelige verden, og også her hos Kim hvor ordet er frit for enhver.

      Selvfølgelig skal vi ikke forfølge folk efter de har udstået deres straf, selvom det er svært for en bedrager at få et nyt job som regnskabschef, men det er påfaldende, at det er de samme 4-5 steder det ikke er noget problem at have været voldelig venstreekstremist, og ikke har ændret sig en millimeter. Et af dem er DR.

      Kommentar by Hauch3 — 17. marts 2008 @ 21:20

    14. Palæstinenserne var angiveligt repræsenteret ved moddemonstrationen mod SIAD i Aalborg.

      Er der nogen, der ved, hvordan palæstinenserne er repræsenteret i de verserende og afsluttede terrorsager i Danmark?

      Så vidt jeg har forstået, var Abu Laban og flere af de andre, der var med til at opildne til den første Muhammed-krise under rundrejser i Mellemøsten også palæstinensere.

      Er der nogen, der ligger inde med viden om dette emne?

      Kommentar by Lars — 17. marts 2008 @ 21:29

    15. Carsten Agger: Hvad fik du for specialet?

      Kommentar by Højrebladet Komet — 17. marts 2008 @ 21:32

    16. Utroligt at voldsmanden Rune kan kritisere anti-islamisterne for at være “militante”:

      http://www.uriasposten.net/?p=4478

      Kommentar by BenteHansen — 17. marts 2008 @ 21:32

    17. Eltard er en Retard….

      OFF TOPIC:

      “Man kan også aktivt støtte afislamiseringen ved enten at melde sig ind i SIAD nå ja og så er der selvfølig Falkeøjes omtalte modstandsbevægelse (som jeg mistænker bliver aktuel langt langt før nogen turde ane)især når episoder som denne gang på gang får lov at passere, og enda støttet af såkaldte borgerlige.”

      —Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for noge med Falkeøjes modstadsbevægelse? Det lyder sympatisk og meget interessant. Hvor kan man melde sig under fanerne???

      Kommentar by Fuck Svearabia — 17. marts 2008 @ 21:45

    18. Eltard er en Retard, men det er jo åbenlyst for enhver ;-)

      OFF TOPIC:

      “Man kan også aktivt støtte afislamiseringen ved enten at melde sig ind i SIAD nå ja og så er der selvfølig Falkeøjes omtalte modstandsbevægelse (som jeg mistænker bliver aktuel langt langt før nogen turde ane)især når episoder som denne gang på gang får lov at passere, og enda støttet af såkaldte borgerlige.”

      —Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for noge med Falkeøjes modstadsbevægelse? Det lyder sympatisk og meget interessant. Hvor kan man melde sig under fanerne???

      Kommentar by Mea Culpa — 17. marts 2008 @ 21:59

    19. Højrebladet Komet: Prøv at gætte …

      Kommentar by Carsten Agger — 17. marts 2008 @ 22:08

    20. Eller nej, hvorfor svarer jeg ikke bare: Jeg fik 11 for specialet; min vejleder ville egentlig gerne have givet mig en højere karakter for selve arbejdet, men der var en skønhedsfejl eller to i præsentationen, der var nødt til at trække ned, så … det har selvfølgelig ikke så stor almen interesse, som hvis det havde været om noget (lidt mere let tilgængeligt og) politisk.

      Kommentar by Carsten Agger — 17. marts 2008 @ 22:49

    21. HVordan overfaldet? Tævede han ham?

      Kommentar by Morfar — 17. marts 2008 @ 22:52

    22. Når en pædofil har udstået sin straf for et overgreb på et barn, er det vel kun racister, der vil forhindre ham i at få arbejde i en børnehave eller som livreder i en svømmehal?

      Kommentar by Menig 442 — 17. marts 2008 @ 23:25

    23. Der skulle gå 2 timer og 51 min. før nogen stillede netop det spørgsmål Carsten gerne ville besvare .

      Kommentar by Vivi Andersen — 18. marts 2008 @ 00:06

    24. 20 -> ha ha ha ja, det var ganske åbenlyst at han gerne ville have sin egen karakter frem. Så tillykke Carsten, du er vel nok en dygtig dreng at du fik 11. Vi andre vil straks lukke munden og lytte til dine guldkorn. Jeg mener, det må vel da være lutter visdomsord der flyder fra din mund med sådan et intellektuelt vid?!

      At betvivle dine evner svarer jo næsten til at stille spørgsmålstegn ved JBS’s kvalifikationer, og han er endda professor!! (endnu finere end et 11 tal i specialet!!!)

      Ak ja, misundelse er dog en skidt karaktertræk…

      Kommentar by Morten — 18. marts 2008 @ 00:26

    25. ahg…det var så “et skidt karaktertræk” og ikke “en…”, nå ja, jeg fik jo heller ikke 11 i mit speciale…*suk*

      Kommentar by Morten — 18. marts 2008 @ 00:27

    26. Hermed en simpel besked: “Jeg siger ikke noget” (bemærk DDR-timestamp)

      Kommentar by Steen Iversen — 18. marts 2008 @ 01:20

    27. Jamen minsandten om det ikke er kakerlak Agger som nedlader sig til at samtale på den blog han anklager for at overtræde straffeloven. Akkurat som mere dødbringende terrorister udnytter han det demokratiske sindelag hos værtsorganismen. Skal vi snakke med en mand som helst ser Kim Møller bag tremmer?

      Kommentar by Kim Poulsen — 18. marts 2008 @ 02:38

    28. “27 Kim,

      Agger er en “Pistol-packin’ Hermaphrodite”

      Lad være med at bruge tid på den lallende idiot. Han ligger vel og sutter på Allahns stanglakrids mellem tæerne – de er vist meget intime de to…

      Kommentar by Onion — 18. marts 2008 @ 03:32

    29. “Jamen minsandten om det ikke er kakerlak Agger som nedlader sig til at samtale på den blog han anklager for at overtræde straffeloven …”

      Jeg har da aldrig beskyldt Uriasposten for at overtræde straffeloven?

      Kommentar by Carsten Agger — 18. marts 2008 @ 11:23

    30. Selvfølgelig har du det, slAgger. Det ved vi begge to, og enhver med evne til at tolke en tekst ved det. Det er din primære metode overfor folk med holdninger modsat dine. At du gør det indirekte, gør dig bare til et fejt kryb. For dig er demokrati et overstået stadium og du anerkender ikke anderledes tænkendes ret til at eksistere i samtalens rum.

      Kommentar by Kim Poulsen — 18. marts 2008 @ 11:43

    31. #30: Vel har jeg da ej – fri mig for dit feminine, tøsede hysteri! :-)

      Kommentar by Carsten Agger — 18. marts 2008 @ 13:44

    32. intet nyt fra antidemokraten der (selvfølgelig indirekte, han er jo ikke dum, kun underlødig og udemokratisk) opfordrer til at melde Møller til politiet. Så jeg genposter blot mit link: http://www.kimporator.dk/index.php?p=302

      Kommentar by Kim Poulsen — 18. marts 2008 @ 15:08

    33. Jeg har aldrig opfordret nogen til at melde Kim Møller til politiet – jeg kan ikke se, hvad godt der skulle komme af en sådan handling.

      Tværtimod forsvarede jeg Uriaspostens ytrings- og citatfrihed, da journalist Knud Brix gjorde krav på et stort beløb til gengæld for Kim Møllers angivelige “misbrug” af en af hans artikler fra Nyhedsavisen. Jeg har intet ønske om at bringe Kim Møller til tavshed, men nok om at kritisere det, han siger (og det af og til ganske voldsomt).

      Kommentar by Carsten Agger — 18. marts 2008 @ 22:06

    34. Det er da fuldstændigt ligegyldigt at du lige her i direkte sprog erklærer din store kærlighed til Kim Møller, når du i indirekte sprog gør hvad du kan for at tegne Uriasposten som en blog der bør meldes til politiet. Læserne er ikke så dumme, at de tror at begrebet løgn er afskaffet. Du er patetisk, og forsvaret for citatfriheden viser selvfølgelig intet andet, end at du er principløs som jeg allerede har beskrevet det.

      Kommentar by Kim Poulsen — 19. marts 2008 @ 13:42

    35. jaja, Kim – de er alle sammen efter dig, og forresten er det synd for dig … og nu er det så også synd for Kim Møller, at jeg vover at kritisere ham.

      Men jeg mener faktisk helt alvorligt, at jeg ikke kan se, hvad godt der skulle komme af at politianmelde Kim Møller for, hvad han ikke selv skriver. Jeg har derimod samme ret til at kritisere den blog, han driver, som han har til at kritisere den avis, Tøger driver, eller som du har til at kritisere den blog, jeg driver.

      Som Voltaire (ikke) sagde: “Jeg er uenig i hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til at sige det”; men det udelukker ikke, at man har ret til at kritisere (og det voldsomt) den, hvis ytringsfrihed man forsvarer …

      og da Kim Møllers og Uriaspostens ytringsfrihed ikke er truet, har jeg slet ikke nogen grund til at lægge fingrene imellem – og det har jeg så heller ikke gjort. Men man skal være idiot for at kunne se dette som et ønske om at begrænse nogen som helsts ytringsfrihed så meget som en millimeter …

      Kommentar by Carsten Agger — 19. marts 2008 @ 16:47

    36. Sludder, Agger. Når ens smædeskriverier basalt set er en lang implicit anklage om overtrædelse af straffeloven, så er det selvfølgelig et angreb på ytringsfriheden. Det er faktisk så simpelt, at ikke nok så mange falske fraser kan kamouflere det. Din makker, Englebræk har jo så rygrad nok til at lægge navn til direkte anklager af navngivne danskere. Du er mere pivet og forsøger at få andre til det.

      Kommentar by Kim Poulsen — 19. marts 2008 @ 20:56

    37. @36 Kimpo
      Alle har da gennemskuet Agger-kakelaker-slagsen, de føler sig “krænket” over ALT, MEN!! de vil ikke selv tage ansvaret og BEVIS-byrden for deres anklager, derfor antyder de “bare” hvor umoralske og “kant overskridende” modstanderne er, og derfor ER skyldige!?! MEN!! de vil ikke selv dokumentere deres “krænkede” antagelser eller anlægge sag for deres antydninger!!
      Hvis der ville være hold i deres anklager, tro mig, så stod de med advokater og sagsanlæg.
      Disse Agger-kakelaker-typer hader fri debat, de er jo skolet i det tidligere DDR.
      Hvem husker ikke DDR-diktaturet, der stod uforstående overfor hvad almendelige forhenværende undertrykte mennesker lige pludselig gjorde ved MUREN ?
      De rev den sgu ned, til stor undren for Parti-diktatorene!?
      Agger-kakelaker undre sig vel stadig over, at “pøblen” rev muren ned, for hans Parti-venner blev vist lidt overrasket!!!
      USSR faldt, DDR faldt nu snubler Agger-kakelaker bare lidt fortumlet rundt! For hvor forsvandt Agger-DDR-kakelaker diktaturet hen??
      Staklen Agger er jo hjemløs!!!!
      Nåååååå MEN…så har kakalak-Agger jo et nyt dirkatur at forsvarer, nemlig, det kvindeundertrykkende underskaselses system islam, Ja, det ene diktatur afløser det andet, og Agger-kakelakkerne æder det rådt, bare det umenneskeligt!!
      Føj

      Kommentar by li — 20. marts 2008 @ 04:43

    38. Altid spændende når debattører, der anklager andre for at sammenligne fx Pia Kjærsgaard med rotter, sammenligner deres debat modstandere med kakerlaker. Ak ja, hvorfor er jeg ikke overrasket.

      Kommentar by The Man — 20. marts 2008 @ 21:50

    39. Du har vist ikke helt forstået pointen, urtethe-knægt. Hvorfor er JEG ikke overrasket? :)

      Jeps li, “kæft trit og retning øst, livet det er ingen lyst” er deres slogan. Det er nok uhelbredeligt..

      Kommentar by Kim Poulsen — 25. marts 2008 @ 00:02

    RSS feed for comments on this post.