27. maj 2014

Sverige anno 2014 i tre Facebook-opdateringer: Om indvandringens glæder og datterens gruppevoldtægt

Jeg lærer aldrig at forstå svenskere. Exponerat bringer en historie, der egentlig er en førstehåndsberetning om en brutal gruppevoldtægt, men indirekte også er historien om det kulturelle selvmord der finder sted i Sverige i disse år. Herunder tre opdateringer fra Aneth Amundssons Facebook-profil. (via Snaphanen)

Fredag d. 23. maj 2014: Deler status om det problematiske ved Sverigedemokraterna: “Partiet står för en politik som kan komma att skada den mångkulturella värme och glädje som invandringen har inneburit för vår stad, vår region och vårt land.”

Søndag d. 25. maj 2014: Gengiver datterens beretning om den brutale gruppevoldtægt, hun var udsat for natten forinden (opdateringen er efterfølgende slettet)

“Igår natt/idag morgon hände något som jag inte trodde skulle hända, Jag blev indragen av två män in i skogen för att jag inte ville ta av mig kläderna, de slog ner mig och sparkade på mig tills jag inte kunde röra mig, sen våldtog den ena mannen mig den slog han mig medvetslös , när jag smått fick medvetandet tillbaka upptäckte jag att andra mannen våldtog mig oxå , jag började försöka krypa därifrån men fick en spark i munnen, de körde en mörk blå bil, vet dock inte märket tror de var en bmw, de var inte svenskar.”

Mandag d. 26. maj 2014: Opdaterer med grafik, hvoraf det fremgår at hun ikke stemmer på Sverigedemokraterna, da hun ikke er ubegavet racist: “Jag röstar inte på SD eftersom…”

Oploadet Kl. 07:53 af Kim Møller — Direkte link70 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/57006/trackback

70 Comments »

  1. Den Skandinaviske Model…
    – her lades alt håb ude, selvom “voldsmændene” havde afsluttet og skåret halsen over på datteren, så ville hun sikkert stadig ikke “røste” SD.
    Jeg forestiller mig at disse herlige velkomne “gæster”, bliver ligesom berettet andet steds på Uriasposten og på Snaphanen, hvordan en luksustilværelse på 1. klasse i Norsk “Fængselshotel” med alle moderne bekvemmeligheder, og først og fremmest en endelig “opholdstilladelse”
    Hvornår stopper endelig den vanvittige import af pakket.

    Kommentar by Cantor — 27. maj 2014 @ 08:15

  2. rettelse:
    går ud fra at Svenske fængsler er lige så luksuriøse som Norske og Danske, altså rene Feriehoteller,

    Kommentar by Cantor — 27. maj 2014 @ 08:19

  3. Hun ligger vel bare som hun har redt

    Kommentar by notty — 27. maj 2014 @ 08:22

  4. Hun virker som en “Zenia Stampe” agtig person.

    Men der er ligesom alligevel en forskel!

    Kommentar by Sigwar — 27. maj 2014 @ 08:31

  5. Hun skriver,”de var inte svenskar”.Hvor ved hun det fra,bare fordi de er sortsmuskere kan de jo godt være svenskere ,er hun racist aligevel:)

    Kommentar by notty — 27. maj 2014 @ 08:36

  6. Jeg nærer en gevaldig mistro til folk der poster “se hvor er det synd for mig”-billeder på Facebook eller andetsteds, men nu tilhører jeg naturrligvis heller ikke den generation der ikke har oplevet noget før der er fotodokumentation på internettet.

    Men hvis hun faktisk har været udsat for overgreb, skal der herfra lyde et ønske om at det kommer til at ske igen. Hellere hende end en sagesløs.

    Kommentar by Vagn Henning — 27. maj 2014 @ 08:38

  7. @Notty “Hun skriver,”de var inte svenskar”.Hvor ved hun det fra,bare fordi de er sortsmuskere kan de jo godt være svenskere ,er hun racist aligevel…”

    Præcis hovedet på sømmet. Og jeg er også enig i din anden kommentar. Hun ligger, som hun reder. Ingen sympati herfra. Man kan simpelthen blive så dum, at man ikke kan gøre krav på medfølelse.

    Kommentar by Arne Torp — 27. maj 2014 @ 08:40

  8. Farvel Sverige, den moralske supermagt, I får som I fortjener. Ingen sympati herfra. INGEN.

    Helt ærligt, hvorfor skulle Sverige ikke begå selvmord? Balkan-mellemøst hybriden Sverige er jo mindre frastødende end den oprindelige befolkning i den nuværende forfatning. FY FAN!

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 08:45

  9. Nu må jeg ud med en grim hypotese, jeg har haft længe: Skandinaviske kvinders større opbakning til indvandring og multikultur er genetisk bestemt i et gen, der får kvinder til at ønske at modtage er varieret genetisk input. Dette instinkt virker ubevidst på hormonerne og i stemmeboksen og får kvinder til ubevidst at støtte indvandring og multikultur, fordi det giver en mere diversificeret befrugtning, som styrker stammens langsigtede overlevelse ved at mindske indavl? :)

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 08:50

  10. se instinktet arbejde her http://www.youtube.com/watch?v=o6f593X6rv8

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 08:58

  11. Der er jo en grund til, at det hedder Stockholmsyndromet.

    Kommentar by MartinH — 27. maj 2014 @ 09:08

  12. eller her http://www.youtube.com/watch?v=J5xk1-KEgds

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 09:10

  13. A-mad – Ingen svensk kvinde vil lade sig befrugte af en araber. Hvis du ser de kvinder der er bollekvæg for araberne er det tydeligvis kvinder med problemer – enten er det hvaler og/eller også er der noget psykisk. Pigerne er bunden af stakken på den ene aller anden måde, det er er de danske mænd der finder sig en araber også, eks. ham politi kommunikations dimsen.

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 09:26

  14. Udtrykket “detta er inte okej”, siger vel alt. Det kniber for moderen at lade sin indignation – for ikke at sige raseri – på datterens vegne få frit løb. – Hendes følelser er sikkert voldsomt i oprør inderst inde, men samtidig har hun jo “bundet svinehunden”. Det havde været så meget lettere, havde det bare været “gammelsvenskere”, der var gerningsmænd. Men så var vreden måske druknet i “ideologisk” galde over “svenske mænd, og deres mangel på respekt for kvinder”. Og det havde været lige så usundt for sandheden.

    Jeg bryder mig ikke så meget om mennesker, der lader deres forfængelighed gå over solidariteten med deres børn. Men jeg er godt klar over, at Sverige er et meget hjertesygt land for tiden, og et vanskeligt sted for mennesker at være tro mod dem selv og tage ansvar for deres følelser. Det kan ikke være let at være svensker.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2014 @ 09:35

  15. “Søndag d. 25. maj 2014: Gengiver datterens beretning om den brutale gruppevoldtægt, hun var udsat for natten forinden (opdateringen er efterfølgende slettet)”

    Jeg gætter på, at Aneth Amundsson ikke vil have, at opdateringen bliver misbrugt……

    Kommentar by BE — 27. maj 2014 @ 09:36

  16. Ja, 13. thatcherite, sådan ser det måske ud på overfladen, men hypotesen gik (mest) på et ubevidst instinkt hos kvinder, der måske kun påvirker dem i stemmeboksen? Hvordan vil du ellers forklare den store forskel i holdningen til multikulti og indvandring mellem kvinder og mænd?
    Og nogle kvinder er mere styret af deres ubevidste instinkter end andre?

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 09:40

  17. Når muslimerne kommer til, er det kvinderne ud af stemmeboksen.

    Kommentar by AN — 27. maj 2014 @ 09:41

  18. Kim, hvis ikke jeg vidste(!) at du var en retskaffen hædersmand, så ville jeg simpelthen nægte at tro på at den historie ikke er fabrikeret.

    Det her er simpelthen det mest ubegribelige jeg har set i mit 40 år lange liv – og det har ellers ikke skortet på apologeter og venstresnoede gøglere og journalister samt det øvrige pak der omgiver os.

    Men dét her; Jeg er bogstaveligt talt målløs!!

    Kommentar by Bo — 27. maj 2014 @ 09:51

  19. http://youtu.be/gQF5I45J3UU

    Kommentar by PBr — 27. maj 2014 @ 09:52

  20. De fertile kvinder er samfundets betydeligste magtfaktor – sig selv uafvidende. De er årsag til, at også mange mænd fravælger sandhedssøgen. Disse mænd er utvivlsomt styret af begær og forhåbninger. Men om unge kvinders holdninger især er styret af hormoner, er jeg ikke så sikker på. Det kunne snarere synes, at de er styret af, hvad de lærer i skolen. Altså noget socialt. I en fortid var den unge studine altid “borgerlig” og “national” – for det var skolen. Nu er hun altid “venstreorienteret”. Det er let at afrette kvinder i deres ungdom. Og det ved vi alle intuitivt er dét, vi skal satse på, hvis vi vil styre samfundet i en bestemt retning. Alle kender fænomenet “de 14-årige pigers 12-talsstile”, fulde af svulstig politiks korrekthed, som roses til skyerne af lærerne. Og det, selvom 14-årige pigers udsyn og intellektuelle modenhed slet, slet ikke kan bære de tunge “meninger”, som alle stammer fra ydrestemmer og autoriteter. Uden undtagelse. Men som snedigt prises og opmuntres som “selvstændige” og – netop – “modne”.

    Når kvinder ikke længere er fertile, svinger de om, som vi ser. At “have definitionsretten” betyder således ikke andet end, at de fertile kvinder støtter ens synspunkt. De er samfundets “dommere”. Du kan have ret, men du får det ikke, hvis de fertile kvinder ikke giver dig det. Den mekanisme burde enhver kunne få øje på.

    De kvinder, I kender som fortalere for mindre indvandring var alle “centrum-venstre” i deres unge dage. Ja, også dem I tænker på lige nu.

    Virkelig? Virkelig!

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2014 @ 10:02

  21. I netop dette tilfælde kan man ikke lade være med at tænke at “svennehoran” ligger præcis som hun har redt.

    Kulturel berigelse og herligheder, vi må vist anse sverigstan som tabt til islam

    Kommentar by Jesper J. — 27. maj 2014 @ 10:10

  22. Kvinders afstandtagen overfor indvandrer af alle slags er langt dybere og mere fundamental end mænds. Der er ingen chance for en højstatus kvinde vil lade sig befrugte af en araber, den er 0%.

    Derimod er facade, image og flokken meget vigtig for kvinder, derfor foretager de sig alle mulige handlinger offentlige handlinger der støtter op om status og flokken.

    Det er alle handlinger der reelt ikke kræver noget af dem selv, det er staten der lever varen. På den måde er det gratis holdninger og handlinger der hjælper dem til accept og status som gode mennesker og masser af bekræftelse af at de er gode mennesker.

    Der er ingen personlig involvering i det, de omgås ikke indvandrene, hvis de er i området vil de flytte (hvis de kan) og deres børn skal ikke gå i skole med dem.

    DET koster nemlig noget personligt, og så er der bare LUKKET. Det er selvom deres arbejde, politiske liv mv. er afhængig af import af disse mennesker, hvis det berører dem personligt så er det bare NEJ og NEJ og atter NEJ.

    Så nej, kvinder bliver ikke liderlige af at se en araber mand, tværtimod.

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 10:14

  23. Jeg tror også på, at det er noget socialt, thatcherite. Dine observationer er genkendelige.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2014 @ 10:17

  24. – For øvrigt: Mine ungdomskærester blev let enig med mig. Jeg behøvede ikke at lede efter “indvandringskritiske” piger. Det lå lige under overfladen og var let at aktivere. Lige så let, som det er for autoriteten “læreren”. Den eneste trussel var, at man risikerede at nå at få det sociale stigma på sig – for så trak pigerne sig. Det gjorde alle nemlig den gang.

    Men mænd skal ikke frygte kvinders dom. Den er yderst letpåvirkelig, og mænd kan roligt regne med den effekt. Så vi kan fortsætte vores sandhedssøgen, uden frygt for udstødelse og isolation.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2014 @ 10:28

  25. Fredens Europa, EU samler Europa i en fælles fredens fællesskab uden krig og kiv, dette er nutidens største løgn, men det er lykkedes politikerne at bilde os løgnen ind for vores egne penge, men et grusomt eksempel er de Danske fængsler, de er fyldt med kriminelle ikke etniske Danskere, udvalget spænder fra mordere, knivstikkere, voldtægtsforbrydere, berigelseskriminalitet samt klangangstere der overgår mafiaen, hvilken lande og deres borgere har glæde af at importere disse asociale kriminelle?

    Kommentar by emmagad — 27. maj 2014 @ 11:09

  26. Hvordan føjer synet på danske (eller svenske) mænds pardannelser med udenlandske kvinder sig til tankerne om instinkter vs. social position?

    Som jeg oplever det, er der en udbredt mistænkeliggørelse, også i medierne, af den type par; deres eksistens forklares gerne med den danske mands manglende evne til at leve op til “de frie, stærke danske kvinders krav”, gerne koblet sammen med noget snak om “privilegier”. Det er vel at mærke en antagelse, der gøres uden at spørge de pågældende mænd. At forsøge at diskutere det er socialt selvmord i visse kredse.

    Noget, der aldrig omtales i medierne på trods af, at det er helt centralt for diskussionen om indvandring, er den enorme forskel af antal i kønsfordelingen i dansk/muslimske par. Det må ikke nævnes, og forsøg på det resulterer altid i latterliggørelse.

    Kommentar by JensF — 27. maj 2014 @ 11:09

  27. […] gruppvåldtogs av två invandrare under helgen . Mandag den 26 skriver hun: “Jeg stemmer ikke SD da jeg ikke er en udannet , fordomfuld, racistist.” En virkelig cadeau til den svenske indoktrineringsmaskine. Total mental afvæbning af befolkningen, […]

    Pingback by »Det är en revolution!« « Snaphanen — 27. maj 2014 @ 11:14

  28. En virkelig cadeau til den svenske indoktrineringsmaskine. Total mental afvæbning af befolkningen, man kan læse som: “Jeg vil hellere gruppevoldtages end kaldes racist.”

    Kommentar by Snaphanen — 27. maj 2014 @ 11:14

  29. –> Bo
    Jeg kan helt og holdent tilslutte mig din store forbavselse og undren. Jeg sad selv med den samme oplevelse.

    Kim Møllers mange års hæderligt arbejde med oplysningen af almenvældet, kvaliteten og troværdigheden har gjort, at jeg er holdt op med, at betvivle Kim Møllers arbejde. Jeg er blevet en “lemming”.. :D

    Jeg er sikker på, at der er mange som har det som mig/os.

    Kommentar by Iznogut — 27. maj 2014 @ 11:20

  30. Der er ingen der kan håndtere eftervirkningerne af en (gruppe)voldtægt samtidig med at de bliver dæmoniseret og udstødt. Problemet i Sverige er at de hellere vil udstøde og dæmonisere ofrene for deres multikultur end ændre retning. Så f*ck dem!

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 11:22

  31. Hun er ikke ubegavet. At publicere dette statement er realpolitik. På den måde kan hun *måske* undgå at politiet helt dropper hendes sag.

    Måske er de under afhøringen af hende allerede i fuld gang med at konstruere hende som en racist der selv var ude om overfaldet fordi hun – fx (eksemplet er fiktivt, men taget fra lignende sager) – sagde et fyord til voldtægtsmændene der dermed bliver de egentlige ofre.

    Dette er set før i Sverige. Husk den sag hvor en gruppevoldtægt af en teenagepige førte til en stor folkelig demonstration… mod racisme og for voldtægtsforbrydernes rettigheder. Voldtægtsofferets far prøvede fortvivlet at råbe demonstranterne op om hvilket slag i ansigtet på hans datter denne manifestation var men talte for døve øren.

    Husk også massevoldtægten i Mariannelund der førte til invaliditet og åndsformørkelse for offeret som blev angrebet og misbrugt af 7-8 asylansøgere i 7 timer mens ca. 4 andre så på: en af dem der ikke penetrerede kvinden men ‘nøjedes’ med at onanere ud for hendes ansigt, blev… frikendt… og modtog efter retssagen en klækkelig erstatning… betydelig større end offerets. Torturnatten gjorde ham rig.

    Det er den groteske virkelighed pigen her er oppe imod.

    Jeg læser ud af pigens indlæg at hun ønsker at føre sin sag og ikke (som flertallet af voldtægtsofre) opgive den fra starten. Hvis det er det hun vil er hun nærmest NØDT til at have denne postering at henvise til i retten for at bevise sin uskyld.

    Hun er nemlig i svenskernes øjne mistænkelig blot fordi hun kræver at få voldtægtsmændene for retten… og har ladet offentligheden vide at de “ikke er svenskere”.

    Kan I virkelig ikke gennemskue det?

    Hvad ville I selv gøre i hendes sted for at opnå retfærdighed i Sverige?

    Jeg vil ikke udelukke at jeg i hendes sted havde posteret det samme af rent pragmatiske årsager mhp retssagen.

    Denne sag bør følges til døren af observatører der lader os vide hvordan den ender.

    JEG ønsker pigen held og lykke i hendes kamp for retfærdighed og håber hun holder ud men det helvede hun nu skal igennem vil være svært at stå igennem. Den politiske modstand er som Ezra Levant har sagt for stor for en person at klare alene men måske får hun støtte udefra. Hermed opfordrer jeg til at støtte hende.

    … og til at lægge mærke til det centrale i hendes postering: opfordringen “Stoppa dom!”

    Stop massevoldtægterne.

    Kommentar by M — 27. maj 2014 @ 11:24

  32. […] havde historien om Aneth, der blev gruppevoldtaget af indvandrere i weekenden. Da jeg ikke har Facebook, kunne jeg ikke se hendes temmelig makabre opdatering fra […]

    Pingback by Hellere gruppevoldtages end kaldes racist « Snaphanen — 27. maj 2014 @ 11:24

  33. Til 30:

    Henledningen på ordene “Stoppa dom!” kan virke lidt off topic i forhold til resten af mit indlæg, men det jeg vil minde om er at de svenske politikere (minus SD) IKKE siger dette. De vil end ikke indrømme at problemet findes. Dermed er pigens indlæg i svenske øjne allerede kontroversielt af den grund at hun siger det usagte direkte og dermed udstiller politikerne.

    Jeg kan ikke vide om min foreslåede tolkning i 30 er korrekt i øvrigt i det konkrete tilfælde men det er en vigtig refleksion at have med og der er mere lavpraktisk realisme i den end i de naive indlæg ovenfor som tolker publikationen af grafikken helt som pålydende. Det sidste inkluderer både de herrer Kim Møller og Snaphanen.

    Men til gengæld godt at “lemmingerne” (18 + 28 Iznogut, som dermed netop ikke agerer lemminger) selv kan mærke en “autoritets”-klokke ringe når posteringerne bliver lidt for letkøbte…

    Det betaler sig aldrig at køre pr. skabelon. Så er det på tide at skærpe den kritiske sans påny og huske at tænke videre ud af boksen.

    Kommentar by M — 27. maj 2014 @ 11:46

  34. Den svenske elite er iført sølvpapirshatte, og de kalibreres efter Mona Sahlin.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 27. maj 2014 @ 12:28

  35. Det her er helt klart stockholmssyndromet. Ingen kan stoppe nogen som helst når der bare bliver importeret flere og flere problemer. Det iler masserne op til endnu flere problemer når de ved politiet ikke kan gøre noget. Hun er ubildat hvis hun ikke kan regne den ud.

    Kommentar by intetnavntak — 27. maj 2014 @ 12:45

  36. @ JensF: Nu du selv kommer ind på emnet danske mænd med en thailandsk/Filipinsk/østeuropæisk købekone på slæb, mener du det skulle være relevant at spørge de pågældende mænd, hvad der ligger bag deres adfærd… Helt ærligt,hvad havde du tænkt dig, de ville svare?

    De vil næppe svare, hvad vi andre tydelig kan se det handler om som en klar tendens:
    – Det er kvinder fra fattige lande, ikke USA, Tyskland osv, men lande hvor kvinderne ikke har muligheden for at opnå en tålelig levestandard for sig selv, deres familie og deres børn. Det vil sige et liv uden valgmuligheder. Det misbruger danske mænd ved at udnytte kvindernes underlegne position for egen vindings skyld. Det er dèn, der har pengene, der har magten. hvis det var for at hjælpe kvinderne, kunne de bare sende penge ned til dem hver måned, så de kunne forblive, hvor de helst vil være. Hvordan kan nogen bilde sig selv ind, at horder af thailandske kvinder, har speciel lyst til at sidde ude på Lars Tyndskids Mark, sammen med en kikset dansk mand? Og inden forargelsen kvæler nogen, vil jeg spørge, hvem synes det er synd for danske kvinder i den samme situation? Kvinder misbruger ikke fattige mænds elendighed ved at slæbe dem herop, og misbruge dem som en servil husslave. Kvinder affinder sig med deres skæbne.

    INGEN har krav på et andet menneske. Hvem har bildt mænd ind, at de har krav på en kvinde? Det afslører, at den underliggende ejerskabsfornemmelser over kvinder, langt fra er forsvundet ved disse fattigdoms-snyltende ægteskaber. Hvis hun ikke makker ret, kan hun blive sendt tilbage til den fattigdom, hun kommer fra. Hvem sidder med den endegyldige magt i de ægteskaber?

    – Og så fatter jeg simpelthen ikke, hvordan man kan være tilfreds ved at leve sammen med én, som man udemærket god ved, kun er der for dine penges skyld. Havde hun rimelig velstand i sit hjemland, var hun aldrig kommet herop og hun havde aldrig ville røre ved dig med en ildtang. Det er sgu da at udstille bunden af bunden i ægteskabsmanegen. (Fri os nu for alle dem, der helt givet, kender eksempler på disse ægteskaber, der skam lever sammen på grund af ægte kærlighed. Dem kender jeg også. Det fjerner bare ikke tendensen i de ægteskaber, ligesom enkeltstående eksempler på flinke muslimer og romaer ikke fjerne visse tendenser hos de folkefærds levevis, værdier og adfærd)

    Kommentar by Margrethe — 27. maj 2014 @ 13:11

  37. ‘…vem dessa två idioter är’: Jeg frygter hun kommer aldrig på hvem som den egentlige idiot er her…

    Kommentar by Michael Laudahn — 27. maj 2014 @ 13:14

  38. Det er thai damerne udnytter mændene. Fred være med det, de får status, penge og et bedre liv ud af det, mændene får samværd, husholderske og et bedre liv ud af det. Win win for alle undtagen danske kvinder der mangler en bejler ud af mange.

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 13:34

  39. Teatersminke.

    Kommentar by Erling — 27. maj 2014 @ 13:52

  40. Jeg opfatter mange indlæg (bla 20.+24.Morten, 22.Thatcherite) som alternative hypoteser til min om “at kvinders ubevidste instinkt/biologi ubevidst ønsker større genetisk udvalg, at vælge imellem. Det skulle så være det instinkt, der engang favoriserede disse kvinders geners overlevelse og som derfor stadig er ubevidst aktive? (Survival of the fittest). Jeg forstår andre forklaringer/hypoteser som jeg også selv har dyrket f.ex flinkeskolen/pigeskolen, de, der ikke har kunnet finde parringsvillige etniske danskere, de, der har personlighedskonflikter og ikke vil måle med ‘danske normer’ for hvem de kan være bekendt at præsentere for mor og far (feks en neger?)osv altså omgivelsernes pres mod at blandede sig med fremmede, man ikke forstår i familie og omgangskreds, en slags oprør mod forældre osv

    Men jeg synes ikke de forklaringer giver et afgørende svar på mit spørgsmål i 16. “Hvordan vil du ellers forklare den store forskel i holdningen til multikulti og indvandring mellem kvinder og mænd?”

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 14:00

  41. Jeg siger også teatersminke.

    Hvorfor skulle hun dog stå med blod ud af skuffen på et sådan billede efter 8 timer på akutten?

    Venstreorienteret plat propaganda: ja, jeg blev voldtaget af indvandrere(som i 95% af alle tilfælde uanset)men kunne aldrig stemme på SD, da de er racister……

    Goddaw do.

    Kommentar by cicero — 27. maj 2014 @ 14:13

  42. Amad. Din idé ødelægges af at de jo ikke knepper indvandrere, de omgåes dem ikke og selv deres børn skal ikke omgå dem.

    Vi (racer, folk whatever) er ikke allesammen lysbrune men har hvert vores karakteristika – det er opstået og vedligeholdt af kvinders omhyggelige avls arbejde gennem årtusinder. Din ide er forkert både på kort og lang bane.

    læs Kørgen Leths bøger, de er interessante og der fremgår også hvor nidkært kvinderne i Haiti vogter over deres særpræg indelt efter lys mørk skalaen.

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 14:20

  43. Hmm, jeg fortalte engang en bekendt der netop havde fået en datter og som stemmer radikalt, at hendes liv og sikkerhed ville afhænge af Islam’s indflydelse i Danmark.

    Det var naturligvis et “unfair argument fordi det kørte på følelser.” Det gjorde det sidste. Jeg ved ikke om det var det første.

    Kommentar by Moran ya Simba — 27. maj 2014 @ 14:27

  44. * afhænge i reciprok forstand, naturligvis

    Kommentar by Moran ya Simba — 27. maj 2014 @ 14:28

  45. Jag blir ledsen över alla skadeglada kommentarer. En ung flicka blir våldtagen, sen lägger modern ut bilderna på facebook!

    Hon, dottern, förtjänar inte detta. För att modern har dåligt omdöme behöver inte vi (som berömmer oss om ha bättre politiskt omdöme) agera lika illa.

    Kommentar by Filippa — 27. maj 2014 @ 14:29

  46. Det er da en trøst, at multikulturens lyksagligheder også rammer de frelste.

    Stort tillykke til Aneth Amundssons datter!

    – Hun har fortjent det (og voldtægtslægen Karin Helweg – sagkundskaben selv – kan jo nok også berette, at hun selv var uden om det, så altså helt som fortjent)…

    Kommentar by Polka Charlie — 27. maj 2014 @ 14:31

  47. @ 40 A-mad

    Jeg anerkender skam det seksuelle aspekt. Og jeg synes da det er fuldt belyst, blot derved, at man indser, at hvor danske kvinder mærker indvandringen på én måde, mærker danske mænd den på to:

    Som umiddelbar diskrimination (afledt af den sociale kontrol og racehygiejnen blandt indvandrere) – og som afledte følger af diskriminationen.

    Kvinder mærker kun de afledte følger. Jeg blev for nylig kaldt for “territorial”, da jeg påpegede over for en – i øvrigt postuleret indvandringskritisk – kvinde, at når de somaliere, hun hoppede i kanen med behandlede hende dårligt (hun klagede over dem), så kunne det hænge sammen med det syn på kvinders rolle, der afspejler sig i den sociale kontrol.

    Hvordan skulle de kunne have respekt for hende? undrede jeg mig. Nå. Men hun syntes altså, at jeg lød meget “territorial” og droppede mig på Facebook.

    Jeg tror bare stadig, at det mere handler om noget socialt, end om noget hormonelt. Men samtidig har kvinder ikke den samme følelse af tab, som mænd har ved indvandringen af kulturer, der er optaget af “kurdisk blod” og den slags. Det er jo en triumf for kurdere at kunne “sprede deres sæd til andre folkeslag” og en ydmygelse, hvis det kurdiske blod besudles af “fremmed sæd”. Det gælder i snart sagt alle patriarkalske klankulturer.

    Eksempelvis Øzlem Cekics første krav til hendes vordende ægtemand var, at hans blod var kurdisk. Derudover måtte han godt være “dansk” af sindelag. Blot stamtavlen var i orden. Meget national socialist, denne Cekic ;)

    Øzlems adfærd støder måske ikke danske kvinders følelser direkte. Men den går lige i danske mænd. Som typisk enten reagerer med umiddelbar, ofte slet formuleret vredemuslimer, man ikke tør føle, og som derfor bliver til had mod de, der tør).

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2014 @ 14:31

  48. slet formuleret vredemuslimer = slet formuleret vrede mod muslimer (bogstaverne blev åbenbart ikke sendt :) )

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2014 @ 14:36

  49. -> Cicero

    Den tanke havde jeg også, men altså, moderen skriver selv om den hårde tid, og linker til MSM-omtale af voldtægten. Desuagtet, så er det jo nok kun et spørgsmål om tid, før selverklærede ‘antiracister’ laver en fakehistorie for at se hvordan den spredes blandt postulerede racister. Det skal nok nå medierne. Den rammer dem nemt i nakken igen. Måske går den i Sverige, som jo er et journalistisk uland.

    Profilen kan ses her: : https://www.facebook.com/aneth.amundsson?fref=ts

    Kommentar by Kim Møller — 27. maj 2014 @ 14:42

  50. ->47/48 Morten. OK, enig i dine sociologiske betragtninger. Der er meget udbredte normer om race og religion i forbindelse med parring/ægteskab og jeg tror denne ‘racisme’ er mest udbredt udenfor den kristne/vestlige verden og den indgår jo i islam, hvor det så vidt jeg ved er ‘haram’ for en muslimsk pige at have samkvem med en kristen mand eller en hvilken som helst anden ikke-muslimsk mand.

    Men hvis jeg må stille ‘min hypotese’ på spidsen: “Hvordan kan det være, at skandinaviske kvinder er (mere) positive overfor multikulti og (muslimsk)indvandring, når de selv betaler prisen i form af en større risiko for at blive voldtaget a la Aneth Amundssons datter?

    Beats me?

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 15:01

  51. amad. Skulle du ikke hellere spørge dig selv om hvorfor du ikke ser flere danske kvinder med araber mænd, siden det er det du mener de efterspørger.

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 15:39

  52. ->51.thatcherite. Det ser jeg også indimellem, men jeg har aldrig set en muslimsk pige med en etnisk dansk mand, men jeg tror det forekommer.
    Der er kommet en del børn ud af mødet dansk pigemuslimsk mand igennem de sidste 30-40 år – slag på tasken, 5000?
    Forklaringen jeg savner er stadig :) :
    “Hvordan kan det være, at skandinaviske kvinder er (mere) positive overfor multikulti og (muslimsk)indvandring”?

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 15:59

  53. Du skal vel se det mere end ind i mellem når du mener det er drivkraften.

    Kommentar by thatcherite — 27. maj 2014 @ 16:08

  54. Cicero og Møller

    Jeg gætter også på en eller anden form for fake. (som muligt kan bestå i noget så simpelt, som at historien er ok, men billederne lavet efterfølgende). Og under alle omstændigheder så er det oplagt, at sådan et nummer vil komme før eller siden for at “teste”. Evt teste de indre linier for loyalitet.

    Men vi har jo heldigvis et beredskab i form af sagher der allerede er bekræftiget, hvor forældre efterfølgende har faldet deres børn i ryggen i forbindelse med kulturberigelse. Peter Mygind og Muhammed Reinfelt kommer umiddelbart i hu.

    Jeg har tidligere nævnt en ledende medarbejder i et alment boligselskab, der som ung blev kulturberiget, hvorefter familiens bekymring var om pågældende ville udvikle såkaldt “racisme”.

    Alt efter hvem der er involveret og hvordan et fake nummer er skruet sammen kan man jo overveje at gå offentlig, selvom straffelovens privatlivsgrænse overskrides. Andre har nok lignende historier.

    Ahh, man skulle være kommunikationsuddannet fra RUC med et job i en organisation der arbejder multikulturelt.

    Kommentar by Hans Und — 27. maj 2014 @ 16:25

  55. Professor fyret fra Aalborg universitet fordi han ikke tror på vindmøller, staten er don Quijote.

    Kommentar by emmagad — 27. maj 2014 @ 16:35

  56. Ja, måske. Det er jo ikke noget, der er særligt veldokumenteret. Jeg ved dog, at der er forskning i det og jeg har kigget på det og diskuteret det med en sydamerikansk kvindelig forsker. Såvidt jeg husker er der nogen interkulturelle ægteskaber, men mest hvor manden er fra vesten og kvinden fra en anden kultur og så kan det være immigrationsmuligheden, der har spillet ind a la dansk mand-thailandsk kvinde?
    Men mænd er alligevel gns mere imod indvandring end kvinder og det forstår jeg så ikke.
    Måske er mænd (ubevidst) mere positive overfor indvandring fra lande i asien, hvor kvinderne er potentielle ægteskabs/sexpartnere og mere negative overfor muslimske indvandrere, hvor kvinderne ikke er potentielle ægteskabs/sexpartnere?
    Enfin, jeg synes. at der er for mange tabuer omkring de ting og den enorme stigning i tilfældig overfaldsvoldtægt især i Sverige, men også i Norge og Danmark er helt uantagelig og tydligt tabuiseret. Det må bare undersøges grundigt – også kriminologisk – og stoppes – også selvom jeg er glad for, at jeg ‘kun’ har to sønner! ;)

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2014 @ 16:39

  57. Det kan anbefales at læse kommentarerne under artiklen på exponerat, for ofrets mor, Aneth, skriver ivrigt i kommentarfeltet og be’r exponerat om at fjerne artiklen! Hun vil ikke slås i hartkorn med SD!! Hun er jo bindegal. Moderator x 2 har givet igen.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 27. maj 2014 @ 17:52

  58. Hvis man skal have pulsen betydeligt op, og det anbefales det jo, at man får dagligt, så skal man bare læse dette her:

    http://sioesverige.wordpress.com/tag/valdtakt/

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 27. maj 2014 @ 18:04

  59. Jeg tror ikke på den historie.
    Hvor kommer alt blodet fra omkring munden.
    Hun har ingen skader på læberne, de er ikke engang hævede.
    Se blusen dybt nedringet. Men hel og pæn selv efter en gruppevoldtægt i skoven.
    jeg tror hun selv har været ude på narrestreger.
    Og så er hun blevet revet rund muslim style.
    Det minder sikkert en del om voldtægt. Men jeg vil blive meget overrasket, hvis nogen
    bliver dømt i “sagen”.

    Kommentar by XXXXX — 28. maj 2014 @ 14:01

  60. Sjovt som vores egen hofnar Venstrefløjen er totalt tavs, men dette er jo hvad den røde fløj billiger og støtter ved at sørge for yderligere masseindvandring fra de varme lande. Man kan iøvrigt på ingen måde have medlidenhed med tøsen her, hun ligger som hun har redt og fortsætter sågar med sin tomhjernede ideologiske snak der hurtigt smadrer landet videre. Et klasseeksempel på hvor slemt det ser ud derovre, når et folk igennem årtier er blevet hjernevasket præcis som deres overtroiske gæster fra den muslimske verden, men viser tydeligt hvor meget socialisme har til fælles med islam – og ikke mindst hvor farlig en cocktail det er. Fornuften har komplet forladt Sverige.

    Kommentar by LarsB — 28. maj 2014 @ 15:09

  61. 47. Morten. Det er en god analyse. Hvis, som du nævner, at “Øzlem Cekics første krav til hendes vordende ægtemand var, at hans blod var kurdisk” er det jo jihad i Europa, hun har gang i! ;)

    Kommentar by A-mad — 29. maj 2014 @ 07:35

  62. PS. Muslimers (gruppe-) voldtægt af kristne piger er også jihad i Europa !

    Kommentar by A-mad — 29. maj 2014 @ 07:37

  63. @ A-mad

    Øzlem har aldrig nævnt “islam” som et kriterium, så hun har end ikke overvejet at lave en “rushy rachid” (den udkårne konverterer).

    Det handler om, at det er uacceptabelt, at Øzlem får børn med en mand, der ikke lever op til et strengt biologisk kriterium om at have “rent” kurdisk blod. Bastardbørn ville det nemlig ellers have været. Det er et synspunkt, hun har stået på mål for i en TV-udsendelse, hvor hun har udtalt, at det vigtige “jo ikke er racen” (=at man vælger ud fra racekriterier) men de sociale og intellektuelle kriterier, man derudover opstiller til de, der er racerene. Aha.

    SF mener, at når de opstiller muslimske kandidater, er de ikke racistiske :)

    Det er en hård tid vi lever i. Så fuld af løgn.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 29. maj 2014 @ 12:55

  64. https://www.facebook.com/#!/aliciapluttangulleplutten.amundsson

    Kommentar by Anonym — 29. maj 2014 @ 19:30

  65. https://www.facebook.com/#!/aliciapluttangulleplutten.amundsson

    Vil gætte at det er hende her.

    Her virker hun nu ikke så traumatiseret.

    Kommentar by Sharan — 29. maj 2014 @ 19:37

  66. OK 63.Morten. Øzlem er altså kun “blod-racist”, men da alle kurdere så vidt jeg ved er muslimer bliver resultatet vel det samme og “haram”? Diskrimination pga af biologi. Det kunne være interessant at høre Øzlem nærmere forklare begrundelsen for det! :)

    Kommentar by A-mad — 30. maj 2014 @ 10:04

  67. Det nærmeste, nogen “journalist” er kommet til at stille det sprængfarlige spørgsmål er Jes Stein Pedersen, der stilede hende spørgsmålet “hvornår begynder kurdere at gifte sig med ikke-kurdere?” Guvé om det ikke var i den forbindelse, hun – som altid meget, meget hastigt, for at komme yderligere spørgsmål i forkøbet – svarede, at det med racen “ikke er vigtigt” (altså dét, at man vælger ud fra racekriterier), når blot man også husker at stille andre krav.

    Hun afslørede i øvrigt ligeledes sin tankegang i et debatprogram, som Søren Espersen deltog i, da hun sagde, at hun skam kendte en jøde, der var gift med en palæstinenser. Nødtvungent måtte hun indrømme, at det var en jødisk dame og en palæstinensisk mand, der var tale om. “Det er ikke det samme” (som den modsatte konstellation) slog Søren Espersen fast, og Øzlem grinede svedent, med det uærlige ansigt lysende af ond samvittighed – men benægtede det ikke.

    Og det med konstellationen havde Søren Espersen naturligvis ret i. At arabere og kurdere spreder deres sæd til andre “racer” er tydeligvis en triumf. Det modsatte er et nederlag i en sådan grad, at blot tanken kan bringe dem i oprør.

    Og Øzlem ved det :) Og vidste det også, da hun forsøgte at bedrage os med sin lille, yndige “forsonings-historie” – som med statsgaranti også var en fortælling om “kurdisk triumf”. I SF elsker de Øzlem. Thi de finder, at hun har just den couleur, der så såre klæder partiet … Og det gør jo ikke noget at vælge ud fra racen, når man kun husker også at stille andre krav, ikke sandt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 30. maj 2014 @ 11:23

  68. Jeg synes, vi er kommet lidt væk fra det oprindelige emne.
    Vedr. Aneth Amundsson, som ang postede ovenstående facebook indlæg før og efter datterens angivelige voldtægt, må jeg sige, an hun formentligt er det koldeste og tåbeligste menneske, jeg har hørt om gennem mange år; med mindre hun er en troll!

    Kommentar by richan — 31. maj 2014 @ 20:10

  69. Jamen … tror vi efterhånden på, at det her er en autentisk historie? Har nogen gravet dybere?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. juni 2014 @ 12:09

  70. […] […]

    Pingback by Anonym — 1. juni 2014 @ 19:39

RSS feed for comments on this post.