14. juni 2014

Homoseksuel DR2-vært med hovedet mod Mekka i shia-moske, som politiet netop har ransaget for våben

Danmarks Radio er villige til at gå langt for at give danskerne et bedre syn på Islam. Forrige søndag kunne man eksempelvis se den homoseksuelle DR2-vært Adrian Hughes i et venligt portræt af den shia-muslimske Imam Ali-moske på Vibevej. Fredag aften fandt politiet det nødvendigt at foretage en våbenrazzia samme sted, og koblingen mellem Islam, islamisk kultur og våbenklare mænd giver lidt sig selv.

Fra Ekstra Bladet – Politiet ransager islamisk kulturhus: Vidne så våben.

“Politiet rykkede fredag aften talstærkt ud til en moske og tilstødende bygninger, efter at et vidne skal have set våben blive båret ind i komplekset på Ørnevej/ Vibevej i Københavns nordvestkvarter.

Ifølge vagtchef Henrik Brix fra Københavns Politi er politiet i fuld gang med at ransage stedet for at finde de påståede våben.

– Vi har et vidne, der så et våben. … et vidne skulle have set disse våben bliver båret ind på adressen. Det er vi ved at tjekke lige nu, siger vagtchef Henrik Brix, der tilføjer, at anmeldelsen indløb klokken 20.33. …

– Der er nogle unge mennesker, der begyndte at råbe lidt, men ellers foregår det hele stille og roligt, siger Ekstra Bladets mand på stedet og tilføjer, at et par mænd på et tidspunkt blev ført væk i håndjern.”

(Out & About, 2006/3, s. 6 – DR2, Fredagsbønnen, 1. juni 2014; Uriasposten)

“Jeg har tidligere været aktiv i Radio Rosa, som jeg var med til at starte op.” (Adrian Hughes)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/57365/trackback

45 Comments »

  1. Vestens dekadente borgerskab har siden afslutningen på den kolde krig mistet enhver realitetssans.

    De har udråbt historiens afslutning og tolerancens tusindårsrige, og har begivet sig helt ind i globalismens fantasirige.

    De er redningsløs fortabt.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 14. juni 2014 @ 03:04

  2. Røven oppe i røven er den respekt mænd viser islam når de ligger på knæ i en moske i Danmark, man bliver som lægdommer imponeret over den Danske elites knæfald for islam der ikke erkender demokrati og ligestilling, ifølge lovgivningen må Danskere ikke være våbenføre i civil tilstand mens islamister i Danmark opruster, Danske politikere har solgt Danmark til islamisterne, forbyd islam i Danmark. De såkaldte bedene skulle have et los i røven ud af Danmark.

    Kommentar by emmagad — 14. juni 2014 @ 03:24

  3. Nr 1.
    Lars Barfod dum i nakken render rundt med hovedet oppe i Margrethe Vestagers røv, den utro djævel.

    Kommentar by emmagad — 14. juni 2014 @ 03:28

  4. Ja det er mærkeligt, de ligger med røven i vejret for at tilbede psykopaten. Hvis jeg var tilbeder, vil jeg bruge tiden til at slikke. Det er nok derfor, der er så mange røvpulere i den terrororganisation.

    Kommentar by Gør noget — 14. juni 2014 @ 04:34

  5. Det er da rigtig nok godt, at de får deres fredsskabende, dialogorienterede og integrationsfremmende moskeer. Mon de politikere der hidtil har støttet disse projekter nu lærer lidt? Næppe!

    Kommentar by skræp — 14. juni 2014 @ 06:12

  6. “Journalister” er muhammedanernes bedste allierede. Uden dem ville invasionen ikke kunne glide så problemfrit.

    Kommentar by Nielsen — 14. juni 2014 @ 06:16

  7. 6. Ja og så er det ikke engang løgn.

    Kommentar by Gør noget — 14. juni 2014 @ 06:29

  8. http://denkorteavis.dk/2014/fatma-oktem-haengt-ud-for-sin-bagdel-pa-facbook-af-islamisten-ahmed-chamali/

    Er den forargede mand i linket bøsse, siden han ses sammen med en anden mand på sin facebookprofil ?
    Det er en kvinde der har født ham, men han ser kun kvinden som fødemaskine – et undermenneske med begrænset frihed.

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2014 @ 07:44

  9. Hvis nogen fra venstrefløjen gjorde sig den ulejlighed at læse kommentarsporet til denne artikel, ville de til fulde få deres værste fordomme bekræftet.
    Aldrig har jeg læst magen til vulgære og perfide kommentarer. Jeg er faktisk i tvivl om hvor begavede flere af kommentatorerne er. Dumt, vulgært, plat og i den grad selvudstillende.

    Kommentar by Robert R — 14. juni 2014 @ 07:59

  10. http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/19267589

    Vold og terror er hverdagskost fra dem med røven i vejret.

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2014 @ 08:00

  11. Ja, ja lille robert r. vi skal nok tale nysseligt og pænt og åh så yndigt, mens vi er under angreb af vor tids nazisme og dennes medløbere.
    Du kan s…. i havet.

    Kommentar by Danskeren — 14. juni 2014 @ 08:36

  12. Det er sgu da bedårende at se hvor langt de er villige til at gå for at bevise deres loyalitet overfor multikulturen.

    Kommentar by Santor — 14. juni 2014 @ 08:42

  13. #11 +1

    Kommentar by HMAK — 14. juni 2014 @ 09:15

  14. @ 11 Danskeren
    Det er ikke et spørgsmål om “tonen” i debatten og om jeg er sart eller ej. Men om du og andre der udgyder deres galde, skader den sag I kæmper for, mere end i gavner den.
    De fleste kommentatorer på disse sider, polyp og venstrefløjen undtaget, er enige i at det er skadeligt med den betydelige indvandring fra 3. Verdenslande, de muslimske i særdeleshed og de fleste er vel også modstander af det multietniske samfund. Men det er ikke nok at man på kommentatorsporet sidder og klapper hinanden på ryggen og med bodegasprog bliver enige. Hvis det skal batte, skal I ud og overbevise andre, og det her frastøder dem i stedet.

    Kommentar by Robert R — 14. juni 2014 @ 09:53

  15. #14
    Forstår du ikke snart at uanset hvordan vi skriver, er vi stemplet som raccccizzzter.

    Kommentar by HMAK — 14. juni 2014 @ 10:05

  16. “Udgyder deres galde”

    Det sete afhænger som bekendt af øjnene der ser, Robert R er stærk politisk korrekt, selv han og medsammensvorne får multikulturen at mærke og da er skaden uoprettelig.

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2014 @ 10:16

  17. Robert R har da fuldstændigt ret.
    Mange bruger kun kommentatorsporet til at komme af med trykket formuleret i kloaksprog. Hvad kan nogen bruge det til?

    Kommentar by mb — 14. juni 2014 @ 10:37

  18. Robert R: Du har ret. Det er ikke særlig flatterende for sagen med de udgydelser. Lad de politisk korrekte om det latrinære niveau. De er i god træning, hvad det angår.

    Kommentar by Margrethe — 14. juni 2014 @ 10:38

  19. @ 16 k.m.
    Hvis du har læst hvad jeg gennem tiderne har skrevet om indvandring og multikultur, tror jeg ikke du vil kunne kalde mig politisk korrekt og da slet ikke stærkt politisk korrekt, og jeg kan orrienterer dig om at jeg ingen medsammensvorene har. Men du har ret vi kommer alle til at mærke de stigende problemer med det mulitikulturelle samfund.
    En af mine hovedteser er den demografiske udvikling, hvor vi etnisk europæere med en fødselsrate på 1,4-1,5 overfor specielt den muslimske befolknings fødselsrate på 3,5, vil komme i mindretal i løbet af tre generationer, muligvis endda før, for indvandringen stopper nok ikke. Faktisk er det således at 100 etnisk europæere i løbet at tre generationer er blevet til 42 medens 100 muslimer er blevet til 536. Forudsætningen for at disse tal holder er at fødselsraterne holder. Det tror jeg ikke de gør jeg tror vores holder sig på de 1,4 medens muslimernes nok vil falde noget, det vil mere end blive opvejet af øget indvandring.
    Vi skal forstå at med en større del af befolkningen med muslimsk baggrund, vil den politiske indflydelse gøre at indvandringssluserne vil blive åbnet på vid gab.
    Gadaffi sagde et muslimerne ikke behøvede at erobre Europa, demografien ville ordne det for dem. Det er skræmmende ikke! Det er om bare 3 generationer altså i vores børnebørns tid. Problemerne kommer inden da, de er sådan set allerede startet i det små, men ingen skal bilde mig ind at det kommer til at foregå fredeligt, hos os er en generation 30 år men for muslimerne er den 20.
    De virkelig alvorlige sammenstød vil komme i Danmark 2030 til 2040, men endre steder i Europa Sverige og Frankrig først kommer det allerede 2020 til 2030.
    Det bliver rigtigt svært at se sine børnebørn i øjene.

    Kommentar by Robert R — 14. juni 2014 @ 11:01

  20. “Hvis det skal batte, skal I ud og overbevise andre, og det her frastøder dem i stedet”

    Hvad gør du selv Robert R?
    Har du sat klistermærker op i Gellerupparken ved højlys dag med teksten :Muslimer ud af Danmark

    Jeg tror ikke det er noget du slipper helskindet fra

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2014 @ 11:10

  21. @ 20 k.m.
    Nej jeg sætter ikke klistermærker op i Gellerupparken, det vil ikke få en eneste muslim til at forlade landet, det eneste jeg ville opnå var formodentlig bare at blive et hoved kortere.
    Jeg tror ikke på voldsomt meget på klistermærker som politisk middel, derimod mener jeg at hvis jeg kan overbevise nogen om tingenes tilstand, f.eks. vedr. demografien, som jo i virkeligheden bare er rentes rente beregning så er meget opnået.
    Der er kun en vej i et demokrati og det er at arbejde for at folkestemninger vender; Men det kræver at folk forstå hvad der bliver sagt. Og det må jeg erkende, det går ikke så godt. F.eks. er der meget få kommentarer når jeg nævner den demografiske udvikling, men masser af kommentarer når jeg påpeger debattonen. Det er faktisk bekymrende.

    Kommentar by Robert R — 14. juni 2014 @ 11:30

  22. Regeringen kan pludselig finde 20 millioner til flygtninge i Irak.
    Irak eksploderer i død og ødelæggelse muslimer imellem, samtidig er Mellemøsten sponsor for moské-byggeri i Danmark for at udbrede islam her, de giver nok ikke en krone til de mange flygtninge i Irak.

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2014 @ 12:55

  23. Robert R

    Araberne har et glimrende ordsprog om det der bekymrer dig:

    “hundene gør men karavanen drager videre.”

    Det er sand visdom og den rette holdning til tonen.

    Kommentar by M — 14. juni 2014 @ 13:00

  24. 22 k.m.

    Nå det ved jeg nu ikke, jeg kan huske en irakisk kioskejer på Nørrebro der mens Irakkrigens første bølger gik højt havde en indsamlingsbøsse på disken med den håndskrevne tekst “Til børn i Irak”. Den var helt fuld af mønter.

    Kommentar by M — 14. juni 2014 @ 13:05

  25. Fedt mand, et glas med mønter, det skal nok hjælpe en masse børn i nød.

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2014 @ 13:23

  26. #24 Og hvordan ved du, hvem de penge i virkeligheden havnede hos, og
    om de nogensinde blev brugt til dette på papiret ædle formål?

    Kommentar by Bjovulf — 14. juni 2014 @ 14:25

  27. 14. Robert R.
    Sådan set har du ganske ret.
    Jeg kan sige dig, Pænt sprogbrug nytter ikke, Upænt sprogbrug du’r heller ikke.
    Tålmudigheden Robert R. Den er ved at være opbrugt og det kan ses i lyset af sprogbruget. !!

    For mig at se. I stedet får at ævle i pænt og upænt tale, er der efterhånden kun aftrækkeren tilbage, Det kan være en kuglejeaftrækker eller andet. :( Cykelkugler vil kunne hjælpe gevaldig med at få rettet ryggen på bedende Satan dyrkerne.

    Kommentar by Sindsro — 14. juni 2014 @ 14:55

  28. Vil man vide hvilken tankegang denne malplacerede kulturelle masseinvasion har medbragt til vort kontinent, kan man bare kigge på uroligheder rundt omkring i verden og hvor denne mest primitive overtro af alle stikker fjæset frem, Irak eller Nigeria. Eller her. Simpel mordlyst driver værket, ondt er ordet. Forbryderisk, korrupt, løgnagtigt, undertrykkende, der findes slet ikke skrappe ord nok til at beskrive de perversioner der følger med.

    Kommentar by Lars B — 14. juni 2014 @ 16:01

  29. Nej, jeg vil bare skrive noget grimt som Robert R. fordømmer, men alligevel forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 14. juni 2014 @ 17:28

  30. “Politiet har fundet et lovligt luftgevær, to macheter (stor ulovlig junglekniv) og en ulovlig foldekniv. Der er ikke nogen, der er blevet sigtet for macheterne, da de betragtes som hittegods”

    Det maa jeg huske hvis jeg engang skulle blive standset af politiet med en ulovlig kniv paa mig … saa er jeg naturligvis bare paa vej ned paa hittegodskontoret :D

    http://ekstrabladet.dk/112/article2306267.ece

    Kommentar by Jan — 14. juni 2014 @ 18:34

  31. @14 Robert R.
    Sikke dog noget pis at skrive. Kun idioter og tilhængere af lallende liberale og lars platfod wannabes samt resten af den politiske skamplet på Danmark kan finde på at gå mere op i hvad modstandere af islamiseringen af Danmark skriver end, at vores landsmænd bliver myrdet voldtaget og smadret af jeres importeret indavl. Ikke mærkeligt at vores land er smadret til ukendelighed, når et flertal af danskerne er som dig.

    Kommentar by Fritz — 14. juni 2014 @ 20:16

  32. Undskyld til jer alle incl. Robert at min galde fik frit løb, men jeg er bare så træt af dette skodsamfund som kyler 100-200 milliarder af danskernes penge efter udenlandske terrorister mordere og alverdens kriminelle samtidig med, at vi behandler vores egne ældre og syge som dyr, føj for fanden.

    Kommentar by Fritz — 14. juni 2014 @ 20:21

  33. Robert R: Befolkningsudviklingen er bestemt foruroligende.

    Demografi er blot et udtryk for den aktuelle status, omend man selvfølgelig kan estimere ud fra denne, så derfor finder jeg udtrykket malplaceret. Men pyt, de fleste har vist fattet din pointe.

    Det er derfor et held for vesten, at muslimers værste fjender typisk er andre muslimer (sunnier, shiiter, kurdere osv. osv.).

    Man ser det i Irak aktuelt, hvor de indbyrdes slagterier går rigtig godt. ISIL/ISIS (kommer an på, om man oversætter Levanten til Syrien eller ej, det kan pressen sjovt nok ikke begribe, det forudsætter nok også lidt viden) får hård modstand fra især kurdisk side.

    Kurderne er ganske vist sunnier, men først og fremmest kurdere. Derfor forsvarer de i et vist omfang den rådvilde shiitiske præsident.
    Ud fra devisen, at mine fjenders fjende er min ven.

    Dette er helt afgjort ikke den fulde forklaring, idet der nok også skal indtænkes klaner osv.

    Men kynisk betragtet kan man kun bifalde, at de myrder hinanden dernede i stedet for at myrde i vesten.

    Derefter må Danmark gøre som i Frankrig: Alle, der har været involveret i terrorhandlinger og/eller har været i den bizarre krig i Syrien, udvises øjeblikkeligt.

    Frankrig har da også god grund til langt om længe at gribe ind, idet der er ganske store no go areas i Frankrig.
    Og Danmark – indtil videre – kan ‘nøjes’ med Vollsmose, Gellerup, Tingbjerg, Mjølnerparken og de øvrige muslimske ghettoer.

    Slutteligt – og undskyld det laaange indspark – ville befolkningsudviklingen være ligegyldig, hvis man blot massivt lukkede grænserne til vesten fra de overvejende muslimske lande.
    Op hvor solen aldrig skinner med konventioner, der er lavet i en anden tid og til en anden verdensorden.

    Der er intet til hinder for, at Danmark kan overleve fint med færre indbyggere, hvis disse ikke er muslimer.

    Kommentar by Henrik Petersen — 14. juni 2014 @ 20:31

  34. Ja Ja Ja, tonen – sproget bla bla – er vigtigt tra la la tra la la…..

    Når det kommer til stykket, så har vi alle brug for hinanden, hvilket måske er det vigtigste at erkende. Vi er nødt til at være tolerante overfor hinanden, specielt når vores ( fælles ) modstandere IKKE er det.

    Vi bliver aldrig mange nok hvis en selvudnævnt intelligens forsøger at afrette de mindre intelligente.

    Kun sammen kan vi vinde Danmark tilbage!

    Kommentar by Santor — 14. juni 2014 @ 21:49

  35. Klager over tonen, sproget og anstændighed er våben der bliver brugt mod sandheden og for at få den til at holde kæft.

    Kommentar by thatcherite — 14. juni 2014 @ 22:25

  36. Robert R jeg tror ikke, at der er nogen her på Bloggen, der er i tvivl om det skæbnesvanger i den demografiske udvikling. Men jeg fornemmer at du retter smed for bager ved at lade dine frustrationer gå ud over tonen her, fordi du har opdaget at folk i almindelighed ikke har eller evner at fatte alvoren.

    Kommentar by Menig 442 — 14. juni 2014 @ 23:05

  37. @ 36 mening 442
    Tonen interesserer mig egentligt ikke så meget, det eneste problem ved tonen er at den giver venstrefløjen og de kulturradikale en mulighed for at sige: “Se selv det er bare vulgære mennesker, de benytter sig af et bodegasprog og derfor behøver vi ikke beskæftige os med hvad de siger”. Og på den måde kan de undlade at svare og kan ånde lettet op for der er rigtig mange spørgsmål de burde svare på.
    I ønsker det multietniske samfund, fordi I elsker mangfoldigheden og I fejre at der kommer flere og flere. Men hvornår er der nok og hvornår skal vi holde op med at fejre at der kommer flere og flere?
    Er Sverige et forgangsland eller en advarsel til os?
    Mener I at de voksende uroligheder i Franske forstæder skyldes sociale uroligheder, eller er der også et etnisk, religiøst element?
    Kender I og forstår I de demografiske modeller?
    Mener I at vi skal byde alle bådflygtningene velkommen?
    Mener I at flygtningekonventionerne skal være eviggyldige?
    Er i klar over det enorme fødselsoverskud der i fremtiden vil få den nuværende flygtningestrøm til at til være intet i sammenligning?
    Hvor stor tror i koncentrationen af muslimer skal være før de vil forsøge at dominerer?
    Hvornår tror i at Frankrig og Sverige bryder sammen? Hvornår bryder England, Holland og Belgien sammen? Hvornår vil Tyskland, Italien, Østrig, Norge og Danmark bryde sammen?
    Hvordan vil I og Vi reagerer når vi bliver ramt af det første terrorangreb? Og hvad så derefter, stopper det så? Eller kommer der flere? Bliver det en almindelig ting? Først kun i København, så i Aarhus, så Aalborg og Odense og efterhånden også i Holbæk, Haderslev, Holstebro og Hjørring, kommer det til at rykke sig om på en notits øverst på side 4 i Jyllandsposten og nederst på side 14 i Politiken?
    Du skal ikke så mange år tilbage før en episode hvor to Somaliske brødres forsøg på at komme i terrortræning, ville ryde forsiden. Nu er det en lille notits, øverst på side 5 i lørdagsudgaven af jyllandsposten, er det sådan et samfund vi ønskede da i tiljublede det multietniske samfund? Og det sådan et samfund vi ønsker at blive gamle i og overlade til vores børn?

    Kommentar by Robert R — 15. juni 2014 @ 11:56

  38. Robert R – du spiller lige ind i deres hånd.

    ‘punch back twice as hard’
    Obama

    Kommentar by thatcherite — 15. juni 2014 @ 12:03

  39. 37 Robert R,

    Problemet er at de ikke svarer uanset hvilken tone og i det hele taget uanset hvad.

    Jeg forsøger mig af og til, med udsagn der klart er over stregen i forhold til injurie lovgivning. Heller ikke det får dem ud af busken.

    En klog mand skrev at; low words speak higher than loud ones. Vores problem er bare, at de der burde svarer slet ikke gør det og at resten skal vækkes før en egentlig samtale er mulig.

    Kommentar by Hans Und — 15. juni 2014 @ 12:52

  40. I øvrigt sjovt med tosser som bemeldte Adrian Hughes, som jeg ikke aner hvem er. Men hvis han er bøsse hænger han som én af de første i lygtepælen, når muslimerne får magt som de har agt.

    Men moské er det for fristende med alle disse mandebagdele i bagudvendt stilling??

    Gad i øvrigt vide, hvordan kvinderne beder, må være lidt vanskeligt i affaldssækkene?

    Kommentar by Henrik Petersen — 15. juni 2014 @ 14:11

  41. @ Hans Und
    Der er vel kun at tvinge dem ud i situationer hvor de bliver nødt til at svare, men det kræver at de ikke kan kalde dig højerradikal eller rascist, for opstår den situation har du tabt diskutionen.
    På den anden side, er f.eks Lars Løkkes udmelding fra Bornholm et lille spagt skridt i retning af at vi er blevet hørt! De vil ikke indrømme det direkte, for det vil være det samme som at indrømme at de har taget fejl, og det gør de aldrig!
    De ved godt at befolkningen ikke vil ende som Sverige, men det vil kræve at vi må opsige internationale konventioner, og det bliver svært, for det vil afskærer vores politikere for at få en international karierre. Det kan vi være fløjtende ligeglade med, men det er de ikke og med dem det samlede danske pressekorps.

    Kommentar by Robert R — 15. juni 2014 @ 17:31

  42. Sygt! Sygt! Sygt! Billedet af muhammedanere med næsen ned mod deres far, Djævelen, og en sikkert ildelugtende, uvasket røv lige ind mod ham bagved…Det må vel være decideret forfærdeligt under ramadanen, for der vasker de sig vel ikke i flere uger (men det er nok ikke så usædvanligt). Siger egentligt alt om dét aparte folk, muhammedaneserne.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 15. juni 2014 @ 19:03

  43. De retter sig, når de mærker en cykelkugle fra en slangebøsse. :)

    Kommentar by Sindsro — 15. juni 2014 @ 23:15

  44. @ 42 og 43
    Det er netop kommentarer som 42 og 43 jeg advarer imod.

    Kommentar by Robert R — 16. juni 2014 @ 06:28

  45. @ 42 og 43
    Det er netop kommentarer som 42 og 43 jeg advarer imod.

    Kommentar by Robert R — 16. juni 2014 @ 06:28

RSS feed for comments on this post.