29. juni 2014

Anjem Choudary i Deadline på DR2 – Apologeter i oprør: “… hvilket formål skulle interviewet tjene?”

Torsdag aften bragte Deadline et længere interview med Anjem Choudary, en i London bosiddende islamist, der opfordrer muslimer til at rejse til Syrien og kæmpe for en islamisk stat. Han var medievant og veltalende, og Martin Krasnik fik kamp til stregen. Blandt mine mere sarte Facebook-venner flød det efterfølgende med kommentarer såsom: “Er stadig fuldstændig paf…”, “Jeg sidder stadig og ligner et måbende får”, “Jeg er rasende!”, “Jeg synes det var helt vanvittigt…”.

Anjem Choudary slørede ikke sit islamistiske sindelag, men det var ikke ham kommentarene var rettet imod. Problemet var DR, Deadline og Krasnik, der ikke skulle have ladet ham få taletid. Choudary sagde meget citatværdigt, men det hele kan sådan ses koges ned til følgende sætning, der sådan set også er grunden til at vi overhovedet diskuterer Islam i den bedste sendetid.

“Jeg udfordrer enhver muslim, lærd eller imam i Danmark til at bevise, at bare én af mine udtalelser strider imod Koranens og Profetens lære.” (Anjem Choudary)

(Anjem Choudary i Deadline og diverse reaktioner)

Delvis transskription af indslaget der kan ses her.

Anjem Choudary: En muslim, der rejser til udlandet for at forsvare sine muslimske brødre gør en god gerning. … En muslim i Vesten lever under en sikkerhedspagt, og han angriber ikke dem, han lever iblandt. Men vi er et verdensomspændende samfund. Hvis en del af samfundet lider, lider alle. Hvis de bliver angrebet, angribes vi alle.

Martin Krasnik: Du taler om pagten og om at acceptere lovene i det land, du bor i.

Choudary: Hvem har sagt det?

Krasnik: Du nævner pagten.

Choudary: Ja, ifølge islam, ikke landets love.

Krasnik: Jeg troede, du mente danske og britiske love, der siger, at man ikke må.

Choudary: Vi er ligeglade med danske og britiske love. Vi følger de islamiske love.

Krasnik: – Du er ligeglad.

Choudary: Nej, muslimer er ligeglade.Danmark har krænket profeten Muhammed, så vi retter os ikke efter jeres love. De love kan gå ad helvede til. Vi adlyder kun islams love. … har ikke pligt til at overholde andre love end islams love. Vi mener, at Danmark engang får sharialov.

[…]

Choudary: Danskere, briter og amerikanere er eksperter i at dræbe uskyldige. Ikke muslimerne. … En muslim vil aldrig angribe uskyldige i krig… Hvorfor må muslimsk blod gerne flyde, mens jeres ikke må?m Jeg forstår, at du har jødiske rødder? Fordømmer du det israelske styre? Mener du, at muslimsk jord er besat i Palæstina? Vi taler om moral. Vis mig din moral. Fordømmer du den israelske besættelse af muslimsk jord? Bør palæstinenserne have jorden tilbage? Det hele er jo besat.

Krasnik: Lad os nu tale om islam. Det er derfor, du er her.

[…]

Choudary: Hvis sharialovene bliver indført, er det verdens bedste system. … Efter 1302 år med sharia er der afhugget under 200 hænder, og tyveri er udryddet. Afhugning af tyves hænder er en guddommelig lov, som jeg støtter. … Så vidt jeg forstår, ønskede personen her faktisk at få hugget hånden af, fordi han ønskede sin straf i dette liv og ikke i det hinsides. … Så vidt jeg ved, bad han om, at straffeloven blev fulgt. Jeg mener ægteskabsbrydere skal stenes til døde, tyve skal have hånden hugget af, og sharia bør indføres i Danmark. Måske burde Christiansborg omdøbes til Muslimborg, og det muslimske flag kunne en dag vaje over det danske parlament. Det ville være godt.

[…]

Krasnik: I sidste uge sagde du til et dansk blad, at vi som europæiske muslimer udgør en 5. kolonne for islam. ‘

Choudary: Hvad jeg sagde var, at sharia kunne komme til lande som Danmark på mange måder. Forhåbentlig vil folk tage islam til sig og se skønheden i det, men en islamisk stat kan blive grundlagt et andet sted, som ønsker at annektere det, eller der kan opstå en konflikt. Muslimer kunne blive en 5. kolonne i Vesten på grund af konflikten mellem folk, som bliver anstiftet af jeres udsendelser.

Krasnik: Lad os fantasere lidt om Danmark og Storbritannien.

Choudary: Mange af dine spørgsmål er fantasi.

Krasnik: Det er ikke mig, der siger, at Danmark vil komme under islams flag.

Choudary: Det er ikke fantasi, det er virkelighed, men mange af dine spørgsmål bygger på fantasi. Profeten sagde: Allah viste mig Østen og Vesten. Mit rige skulle råde over det hele. Det gælder Kina, Danmark og alle andre lande.

[…]

Krasnik: Er du enig i, at der bør være dødsstraf for at fornærme profeten Muhammed?

Choudary: Det handler ikke om hvad jeg mener. Når man lever under sharia, og folk kan komme for en shariadomstol, så er der da dødsstraf for det, men man skal ikke tage loven i egen hånd. … Det er statens opgave, og det vil blive indført når uddannelse og de sociale og økonomiske sider af islam er indført. Derefter vil ingen fornærme profeterne.

Krasnik: Hvis de fornærmer profeten, siger sharia så, at de skal dø?

Choudary: Det er der dødsstraf for under sharia.

Krasnik: – Jeg ville bare være sikker. Du er altså enig i, at du hverken repræsenterer muslimer eller islam?

Choudary: Islam! Snedigt. Jeg har aldrig hævdet at repræsentere muslimerne. Man kan ikke repræsentere alle muslimer, men den islamiske verden.

Krasnik: Du taler om, at islam betyder det ene og det andet.

Choudary: Lad mig fortælle dig noget. Jeg udfordrer enhver muslim, lærd eller imam i Danmark til at bevise, at bare én af mine udtalelser strider imod Koranens og Profetens lære.

Krasnik: Jeg kunne give dig lister over muslimske organisationer, snesevise af britiske, danske og endda mellemøstlige eller pakistanske, som jo er dit eget land, som ville sige, at han ligger langt fra islam. At alle dine udtalelser om kampe i Mellemøsten og om dødsstraf ligger uden for islam.

Choudary: Det beklagelige er, at folk, som vokser op i Vesten, bliver sekulariseret. Læser man ved et universitet i Danmark eller Storbritannien, undrer det mig ikke. Men i den en muslimske verden fx i Indonesien og Pakistan er de helt enige med mig, for de ved meget mere om islam. Der er sekulariserede folk her, som ville bøje sig for Danmarks konge.

Krasnik: Du siger altså, at Danmark og Storbritannien aldrig kommer under islamisk styre?

Choudary: De vil blive styret af islam.

Krasnik: Af alle de muslimer, som har taget demokratiet og friheden til sig?

Choudary: Nej, af muslimer, som tror på sharia og ønsker retfærdighed for danskerne. Jeg mener at sharia er bedre for menneskene.

Krasnik: Er du enig i, at du er totalt marginaliseret blandt muslimer?

Choudary: Nej, men vi lever i en mærkelig tid. Profeten sagde, at islam begyndte som noget meget fremmed.

[…]

Choudary: Jeg vil hellere leve under kalifatet hvor som helst i verden. … Jeg vil elske at leve under sharia. … og forhåbentligt kommer det også hertil, og så måske flytter jeg til Danmark.

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/57685/trackback

46 Comments »

  1. Herregud, det er Koranen, der taler. Hvilket årti lever dine Facebookvener i ?

    Kommentar by BB — 29. juni 2014 @ 01:58

  2. Mere islamo-fascisme:

    Vantro må ikke gå på fortovet, vantro skal tilbyde muslimer deres seng (og hustru/datter?) og selv sove på gulvet, vantro skal gå i bestemt tøj og barberer deres hoveder osv. osv.

    Det er fine folk, de socialistiske-eliter i europa lukker ind over vores grænser…

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2673493/Infidels-wear-red-collars-shave-heads-Nazi-vision-Muslim-Britain-Imam-ran-Isis-barbecue-Welsh-park.html

    Kommentar by Polka Charlie — 29. juni 2014 @ 03:03

  3. Gamle stodder.

    Kommentar by Spinner — 29. juni 2014 @ 04:35

  4. Krasnik slider og slæber for at få sit glansbillede af islam igennem. Manden siger precist hvad de fleste muslimer tænker og ønsker. Og de er klar når de bliver mange nok. forstå det da for søren!

    Kommentar by Hans01 — 29. juni 2014 @ 05:45

  5. “Jeg udfordrer enhver muslim, lærd eller imam i Danmark til at bevise, at bare én af mine udtalelser strider imod Koranens og Profetens lære.”

    Kom så Bræk Simonsen, Jakob Skovgaard, S. Nielsen m.fl. Bevis han er fyldt med BS.

    Kommentar by Hans Und — 29. juni 2014 @ 06:31

  6. Jeg synes at det er befriende at høre tingene som de er.

    Kommentar by Asger Trier Engberg — 29. juni 2014 @ 07:09

  7. At denne missing link ikke rejser tilbage til Pakistan siger såmænd alt: At muslimer er 5. kolonne, der ønsker at erobre vestlige lande.

    Vi vidste det godt, skiftende regeringer vidste det godt, og alligevel fortsatte og fortsætter muslimsk tilvandring ufortrødent.

    Det får jo den danske samarbejdsregering under besættelsen til at ligne rene engle.

    Hvilket parti kan man efterhånden stemme på, hvis man ikke ønsker islamisering af Danmark?

    Kommentar by Henrik Petersen — 29. juni 2014 @ 07:38

  8. Nu er det man ønsker Anna Mee Allerslev tvunget ind i et ægteskab med det syge eksemplar af et menneske. Det må være hendes vej til evig lykke sådan som hun lefler for islam.
    Danmarks Radio er desperat, de spilder vores licenskroner på at tage en mand i studiet hvis holdninger de udmærket kender, men væmmes ved at han siger dem højt, som en masochist der pisker sig selv til døde.

    Kommentar by k.m. — 29. juni 2014 @ 07:59

  9. Spørgsmål til eftertanke:

    1) Hvor er svarene fra de muslimske lærde som Choudary udfordrede?

    2) Hvorfor arbejder så mange med jødiske rødder for multikulturalisme i Vesten ( men omvendt ikke i Israel)?

    Kommentar by Sigwar — 29. juni 2014 @ 08:46

  10. Når hans typer dukker op, er der altid folk, som siger der er tale om en enkeltstående person, som er skør el.lign. Herunder ses et nyt eksempel fra i dag:
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2673493/Infidels-wear-red-collars-shave-heads-Nazi-vision-Muslim-Britain-Imam-ran-Isis-barbecue-Welsh-park.html

    Kommentar by Nordsjælland — 29. juni 2014 @ 09:46

  11. Jeg fatter ikke at englænderne ikke udviser ham og hans vamle følge af islamideaologisk affald omgående.

    Kommentar by Lidt mere Sandhed — 29. juni 2014 @ 10:18

  12. Stillede Krasnik ingen skarpe spørgsmål så som…

    “Du har offentligt truet folk som bliver set drikke alkohol med 40 piskeslag. Der findes fotos af dig selv som ung der bæller diverse. Vil du underkaste dig selv 40 slag, og hvis ikke hvorfor så ikke?”

    “Hvis det vigtigste for dig i livet er at skabe respekt om islam og muslimer hvordan kan du så forsvare som en voksen rask mand at leve af 25.000 pund om året i bistandshjælp i et ikke-muslimsk land? Er det ikke ret ynkeligt?”

    Jeg synes det er glimrende at invitere alle slags folk i studiet og høre hvad der sker inde i dem. Til højnelse af almendannelsen.

    Briterne hyler også op om at Choudary får “taletid i medierne” som om det optimale ville være at ingen medier omtalte ham og ingen vidste noget mens han prædikede flere mordere frem og planlagde større og større terrorattentater (det var ham der opiglede Lee Rigbys mordere og efter mordet kaldte dem helte).

    I moskeerne skal han jo nok få taletid. Mon ikke han lagde vejen om Rovsingegade under sit besøg i Danmark? Han er næppe kommet til landet med kun Krasnik i sin kalender.

    Kommentar by M — 29. juni 2014 @ 10:26

  13. Det hele begynder at falde på plads , når man sammenligner Krasniks høflige selvudslettenhed i dette interwiev med hans aggressive frontalangrebb mod Lars Hedegård . Choudary er LANGT fra nogen ”klovn” , han er en begavet og målbevidst manipulator , en veluddannet tryllekunstner som er istand til at trylle kujon-tåber som Krasnik ind under hans dominans .
    Hvem mon det EGENTLIG er Choudary mener ”frivilligt vil have hånden skåret af” ? Hvem er det som har syndet og derfor kun kan blive skyldfri ved frivilligt at underlægge sig Islaams dominans og dermed SELV blive en del af Dominans-maskinens perfekte tandhjul …. : KRASNIK !
    …Hvor langt er mon vore dages Krasnik’er fra at konvertere og dermed komme ud af skabet ?
    Nogen eller noget bør advare dem om at der i den retning i sidste ende venter dem total udslettelse …

    Kommentar by Ole Burde — 29. juni 2014 @ 10:37

  14. 2/3 af alle muslimer i seks vest-europæiske lande sætter i en storundersøgelse begået af Gatestone institute, foranlediget af den tyske stat, shariaen over værtslandets lov og ret.

    http://www.gatestoneinstitute.org/4092/europe-islamic-fundamentalism

    Det gør flertallet af dem til fundamentalister pr. definition og stort set alle kujonerne befinder sig i den sidste trediedel.

    Kommentar by jacques d'biann — 29. juni 2014 @ 10:39

  15. Andy Choudary er til at brække sig over. Men han lægger ikke skjul på hvad islam indeholder. Et omvandrende bevis på at vesten ødelægges af at tillade muslimers ophold.

    Kommentar by Nielsen — 29. juni 2014 @ 11:01

  16. Sigwar: Toppen af zionismen vil have vesten islamiseret for derigennem at drive jøderne tilbage til Israel, så Zion derigennem kan realiseres. Islam er den zionistiske hyrdes stav. Ved at islamisere fraflyttede jøders nye omgivelser kan de drives “hjem”.

    Kommentar by jacques d'biann — 29. juni 2014 @ 11:01

  17. Der fik de Danske politikere en islamisk ørefigen så den synger op i himlen, nu er der ingen undskyldninger eller bortforklaringer på islamisternes tilstedeværelsen i de udviklede lande, de udviklede lande skal føres tilbage til anno 1302 hvor sahria loven påbyder halshugning, stening, afhugning af hænder, voldtægt, piske slag som de vantro selvfølgelig selv melder sig til og betaler for ellers vil der ske ting der værre, de Danske politikeres landsforræderi er nu kommet frem i lyset til offentlig beskuelse, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 29. juni 2014 @ 11:03

  18. emmagad!.

    De danske politikere ved det godt. De er bare bange for at sandheden skal komme frem fordi de har løjet for alle og enhver.

    Kommentar by Jens R — 29. juni 2014 @ 11:36

  19. Fordelen ved ytringsfrihed er at han kan sige disse ting.
    Det skal han endelig blive ved med,og jeg synes også at det er fint at han melder klart ud.

    Det er ikke svært at regne ud at multikulti-eksperimentet ender med masser af ballade og borgerkrigslignende tilstande,som vi allerede har set i eks Frankrig.

    Det er interessant at der er nogen der ikke VIL se det,og lige præcis dem der ikke VIL se det er dem der nok har størst problemer med Anjem Choudarys udtalelser.

    Kommentar by jønne — 29. juni 2014 @ 11:54

  20. #11 “Jeg fatter ikke at englænderne ikke udviser ham og hans vamle følge af islamideaologisk affald omgående.”

    Hvad tror du så der ville ske ?

    Kommentar by HMAK — 29. juni 2014 @ 12:06

  21. Man må give manden, han forsøger ikke st skjule noget! Og dog. Han kender lovgivningen godt, han balancerer på kanten af lovgivning, han kommer ikke til at sige at han støtter terror, han forstår det bare, han opfordre ingen til at tage til Syrien eller Irak han forstå det bare og hvis de dør bliver de martyerer. Han blev chokeret over de blodige hænder og øksen fra Woolwich, men forstod godt motiverne.
    Han er en Warmonger. Han er en uhyggelig farlig mand. Og han burde aldrig være blevet interviewet på dansk fjernsyn, for svage sjæle kunne lytte og agerer ud fra det han sagde. Han forudsiger islams overtagelse af vesten, og med demografien og vores uduelige politikere in mente, så får han ret.
    Hvis du ved, hvad der er det rigtige at gøre og så undlader at gøre det, det er dumhed og mangel på mod.

    Kommentar by Robert R — 29. juni 2014 @ 12:45

  22. -> Robert R

    “Og han burde aldrig være blevet interviewet på dansk fjernsyn, for svage sjæle kunne lytte og agerer ud fra det han sagde.”

    Mediernes rolle er ikke at frasortere ubekvemme budskaber. I så fald bliver de til et virkelighedsfilter, og det kan ingen være tjent med.

    Loven dikterer rammerne, ikke tilfældige mavefornemmelser. Selvfølgelig skal alle rettroende islamister ikke bare lige have taletid på tv, men han er ikke hvem som helst, og kan sagtens være en del af debatten.

    PS: Churchill blev også betegnet som en ‘warmonger’ i mellemkrigstiden. Havde medierne holdt ham væk fra sendefladen, så var han næppe bliver PM…

    Kommentar by Kim Møller — 29. juni 2014 @ 13:06

  23. Han bør naturligvis være en del af debatten og meget gerne på DR2 hvor cafe latte segmentet befinder sig.

    Kommentar by Jan — 29. juni 2014 @ 13:56

  24. Ved nærmere eftertanke er jeg kommet frem til at jeg faktisk godt kan lide anjem choudary. Ikke hans holdninger, men som person er han aldeles fremragende til at få åbnet øjnene på folk som feks martin krasnik og alle de andre som mener at islam er en fredelig religion fulgt af et stort fredeligt flertal med fredelige intentioner.

    Anjem choudary står frem og fortæller dem direkte op i ansigtet at sådan hænger tingene altså ikke sammen, og udfordrer meget direkte alle de frelste idioter som har forsinket opgøret med islam i europa i de sidste 30 år til at bevise deres påstand om at islam er fredelig, når han med koranen i hånden kan bevise det modsatte!

    Han gør dermed mere for at vi vågner op og indser hvad islam er for en størrelse end nogen hvid europæer som lars hedegaard, tommy robinson, eller nogen anden nogensinde ville kunne slippe afsted med, så stort tak til ham herfra. (og skrid så)

    Kommentar by Per — 29. juni 2014 @ 14:17

  25. Jeg udfordrer enhver londonborger til at bevise at Choudary ikke går med samme slags hat som de londonske posedamer.

    Kommentar by M — 29. juni 2014 @ 15:00

  26. #24 Per.

    Jeg har det lidt som dig hvad Andy angår. Man kan næsten ikke ønske sig en bedre “forbundsfælle” i kampen mod islam.

    Hvad der er lige så vigtigt, så udstiller det multikulturalismernes påstand “om at al kultur er lige meget værd” som det blålys og intetsigende sludder det er. Deres egen påstand har frataget dem muligheden for at kritisere nogen som helst, ikke engang en morderisk religion som islam.

    Kommentar by Santor — 29. juni 2014 @ 15:02

  27. Ak ja, når muhamedanere lyver, tror den politiske elite at de taler sandt, når de taler sandt, tror eliten at de lyver.

    Kommentar by Menig 442 — 29. juni 2014 @ 15:49

  28. Hans agitation og hvad Imanerne i Danmark siges at prædike, er jo kriminelt, da det anstifter til oprør (til krænkelse af gældende lov). Hvorfor bliver ingen sigtet?

    Kommentar by Søren — 29. juni 2014 @ 15:50

  29. Det mest skræmmende var nu Krasniks pivringe skoleengelsk, udover det var gæsten naturligvis komplet vanvittig men repræsentativ for en enorm grupper muslimer herhjemme, grunden til der med islam i landet aldrig kan blive fredelige forhold igen i vort engang så fredelige lille land. Igen kan man kun sende sine foragtende tanker til især landsforræderne i Det Radigale Venstre.

    Kommentar by Lars B — 29. juni 2014 @ 16:02

  30. Man kan nærmest takke Anjem Choudary for at være så ærlig. Hvis ikke dette giver stof til eftertanke for danskerne i deres Tornerose søvn ved jeg snart ikke hvad der skal til.

    Kommentar by Lion — 29. juni 2014 @ 16:05

  31. En god fjende (Anjem Choudary) er bedre end en dårlig ven!

    Hvilket igen retter søgelyset imod Krasnik. Hvor blev de kritiske spørgsmål af? Blev kvoten opbrugt under Hedegaard interviewet? Hvorfor promenere med kalot på Nørrebro (og skrive om de dårlige oplevelser) og senere svine enhver islamkritik? Hvorfor multikulturalisme i de Vestlige lande, men ikke i Israel?

    Kommentar by Sigwar — 29. juni 2014 @ 16:23

  32. Ihhhhhh, nej da, borgerkrigene er skam da ikke kommet tættere på i de europæiske lande……

    (ironi anvendt).

    Kommentar by cicero — 29. juni 2014 @ 16:47

  33. “Jeg fatter ikke at englænderne ikke udviser ham”

    Hvor til? Han er født i London

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anjem_Choudary

    Kommentar by Snaphanen — 29. juni 2014 @ 17:04

  34. # 24 Per – Vi skal være himmelsk henrykte for, at Choudary ikke bruger Taqiya, men er klar i mælet, så vi kan høre sandheden fra hestens egen mund. Der er alt for mange “moderate” muslimer, eller lunkne muslimer, som bruger taqiya, fordi de har et sugerør i statskasserne.
    Problemet er ikke sandheden om islam. Problemet her er Krasnik og de radigale multikulturalister. Jeg har andet sted kaldt Krasnik en falskmønter, og han er også blevet kaldt en svindler. Det er for at beskytte ham mod en forfærdelig anklage for at være ubegavet. Nu er jeg kommet i dyb tvivl, på grund af følgende reaktion på Choudarys kritiske interview af Krasnik: “Er du enig i, at du er totalt marginaliseret blandt muslimer? Nu ved jeg ikke om Krasnik er dum eller en svindler.

    Kommentar by Tim Pallis — 29. juni 2014 @ 18:02

  35. @ 22 Kim Møller
    Du plæderer for at alle synspunkter skal frem i lyset, måske.
    Nu er nyhedsformidling og debat altid en prioritering og MSM manipulerer i forvejen til fordel for multikultur. Vi skal mere eller mindre have kærlighed til islam proppet ned i halsen. Der frasorteres i forvejen rigeligt med synspunkter.
    Jeg er tilhænger af lighed for loven og jeg føler mig voldsomt krænket over hans synspunkter og hans udtalelser. Han krænker min sekulære livsopfattelse, så han bør straffes i følge paragraf 266b..
    Nu er det således at Churchill i høj grad var en ønskværdig person, det tror jeg ikke du mener Choudary er!

    Kommentar by Robert R — 29. juni 2014 @ 19:15

  36. @Sigwar

    På hvilken måde er Israel ikke multikulturel?

    Den har jeg svært ved at forstå.

    Kommentar by Michael Jensen — 29. juni 2014 @ 20:23

  37. Choudary skulle simpelthen have en medalje!! Hvorefter vi hænger ham for forræderi mod menneskeheden.

    Kommentar by Moran ya Simba — 29. juni 2014 @ 20:39

  38. Mon den blege mide vil lave et interview med Krasnikken og glatte ud på den opfattelse, at han endnu engang gik islams æriende?

    Den dumme jødedreng forsøgte, at forestille en virkelighed om, at “tossen med skægget” ikke var rigtig muslim og måske mindede lidt om Glistrup. Altså ham marcipanbrødet fra Bornholm, som var kugleskør og fremmedhader.

    Det er fanme uhyggeligt, hvor langt ude propagandasenderen er, i forsøget på, at berolige “de indviede” apologeter med de “rigtige” meninger og menneskesyn.

    Løgn og bedrag er alt – ALT, hvad den svindlerstation har tilbage i posen. Licens er noget de stjæler fra befolkningen – men, ikke fra mig.

    Kommentar by Iznogut — 30. juni 2014 @ 02:15

  39. […] Krasnik valgte i sit Deadlineinterview med Choudary (transskription her) desværre den sidste tilgang. Ærgerligt, for Krasnik missede flere godbidder med langt mere […]

    Pingback by “Lad os nu tale om islam” sagde Krasnik « Snaphanen — 30. juni 2014 @ 15:23

  40. Tim Pallis, helt enig. Han skal have lov at tale så meget han overhovedet orker. Og have al den medie-opmærksomhed vi kan fremskaffe. Han er næsten et inventory i vores arsenal lol

    Kommentar by Moran ya Simba — 30. juni 2014 @ 16:19

  41. […] det utvetydig klart, at sådan synes en muslim ikke. Ifølge en transkription fra Uriasposten, se her, lyder replikskiftet sådan […]

    Pingback by Er dette den sande islam? | ricardtriis — 2. juli 2014 @ 10:11

  42. “Jeg vil elske at leve under sharia. … og forhåbentligt kommer det også hertil, og så måske flytter jeg til Danmark.”

    Jamen han skal da være så velkommen. Faktisk kan jeg slet slet ikke vente på, at se udtrykket i øjnene på de venstreekstreme og navisterne når de to føste homo bliver hejst op i kranen og den første sten bliver kastet i hovedet på en utro kvinde.

    Kommentar by Hans Und — 4. juli 2014 @ 06:11

  43. http://ekstrabladet.dk/nationen/article4907564.ece
    Christiansborg til Muslimborg: Nu må tavse muslimer tale
    Latifa Ljørring opfordrer

    I Deadline på DR2 torsdag 26. juni fremførte den britiske, islamiske prædikant, Anjem Choudary, det synspunkt, at hvis sharialovene blev indført, ville det blive det bedste system i hele verden.

    Sådan skriver Latifa Ljørring, byrådsmedlem for Venstre i Greve og populær debattør på bl.a. b.dk i et indlæg til nationen! om Anjem Choudary, der angiveligt kan skaffe unge europæere kontakt med terrorgruppen ISIL/ISIS.

    Sådanne radikale islamister gør, at jeg som fredelig muslim føler, at jeg ingen stemme har…..

    Kommentar by tavsen — 4. juli 2014 @ 15:27

  44. @43 tavsen — 4. juli 2014 @ 15:27:
    Fremmede muslimer har ingen plads i Danmark, da der kun findes to slags muslimer;
    De, der ved, hvad ideologien går ud på (kaldet islamister) og de, der ikke ved, hvad ideologien går ud på (kaldet kulturmuslimer og lignende).

    De ikke etnisk danske muslimer, der allerede befinder sig i Danmark skal ud, før de gror yderligere fast.
    De, der ikke har dansk statsborgerskab, deporterer vi til deres hjemlande.
    De, som danskfjendtlige politikere har givet dansk statsborgerskab, må vi presse til at rejse og opgive deres danske statsborgerskab, blandt andet ved gøre Danmark til et land, hvor muslimer ikke trives. Dette kan gøres på mange måder, f.eks.:
    * Nedrivning af moskeer under henvisning til, at islam er en totalitær ideologi, hvis symboler vi ikke ønsker i vort demokratiske land
    * Lovpligtig tilsætning af svineprodukter til alle varer, der sælges i Danmark

    Der er alt for mange fremmede i Danmark, 90-95% af dem skal smides ud, da vort land allerede er overbefolket, og det er en myte, at vi har brug for dem. Har vi i en periode mangel på arbejdskraft, kan ikke-muslimer hyres på tidsbegrænsede kontrakter, der hverken giver ret at medbringe familien eller permanent bosættelse.

    Kommentar by Bevidst — 4. juli 2014 @ 17:32

  45. Bevidst — 4. juli 2014 @

    Det kommer aldrig til at ske.
    Udviklingen kan ikke vendes, dertil er den tredie verdens fødselsoverskud en tsunami.

    Hørte i dag, at italienske politikere havde sagt, vi alle måtte tage mere ansvar for alle de børn, der druknede undervejs til Europa. Intet om, at de uansvarlige forældre skulle tage ansvar for børnene. Ved at blive hjemme og gøre en indsats der.

    Nej, for børnene er forældrene ligeglad med, men de kan bruges som rambuk til at komme ind i Europa. De ved udmærket, at børn har højere status her. Og hvad druknede børn gør ved europæerne. Så med det store fødselsoverskud betyder nogle druknede børn absolut intet i det spil.

    Og der er også blinde passagerer med i bådene.
    Men som alt ved indvandringen, er det jo ikke noget problem. Kun en udfordring mere.

    Der bliver nu anklaget måske 78 forskere mere for svindel. Mon de har set skriften på væggen?
    http://www.liveleak.com/view?i=ffc_1398694790
    Ebola outbreak in Italy, Brought in by African immigrants

    Kommentar by tavsen — 4. juli 2014 @ 21:44

  46. Han skulle have hugget tungen af for at lukke så meget pis ud

    Kommentar by ... — 21. august 2014 @ 18:20

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper