21. juli 2014

København: Palæstinensere mindes ‘civile tab’, herunder Islamisk Jihad-leder Hafiz Mohamad Hamad

Følger man Israel/palæstina-debatten på Facebook, så springer det i øjnene, at stort set alle muslimer vitterligt mener, at medierne er for positive overfor Israel. Et helt igennem vanvittigt synspunkt. Eksemplerne er legio. I et indslag i 19-Nyhederne på TV2 søndag aften, fulgte man en ‘Mindehøjtidelighed for de dræbte’ på Rådhuspladsen i København. Netop som TV2’s udsendte nævnte ‘civile tab’, ses en kiste med navnet Hafiz Mohamad Hamad.

Hafiz Mohammed Hamad er ifølge arabiske kilder leder i Islamisk Jihad, som EU (og hermed Danmark), vurderer er en terrororganisation. I stedet for at lade en kendt islamist tale om israelernes ondskab, kunne journalisten spørge hvorvidt hans paraply-organisation støtter Islamisk Jihad? Det skete selvfølgelig ikke, og jeg forstår fint hvorfor Israel ikke lader sin anti-terrorkamp diktere af vestlig opinion. Indslaget kan ses på TV2 Play.

Peter Lautrup-Larsen, TV2: Rådhuspladsen i København i eftermiddag. 350 kister med navn og alder symboliserer de civile tab i Gaza. Budskabet er klart. Islam må ud af Gaza, og den danske regering må fordømme Israel.

Kasem Ahmed, Palæstinensiske Foreninger (tidl. Islamisk Trossamfund): Israel bliver ved med at bombe, Israel bliver ved med at dræbe civile, og de er fuldstændig ligeglade. Vi er nødt til at presse dem.

[…]

Peter Lautrup-Larsen: På Rådhuspladsen håber man at de mange protester gør indtryk på det politiske flertal, og på ministeren.

Mustafa Shabaad, studerende i markedsføringsøkonomi: Der er ikke nogen i verden der gør noget. Hverken den danske regering, den vestlige regering, vi hører ikke europæerne sige noget. Hvad havde i ellers regnet med? Selvfølgelig bliver vi nødt til at stå her. Selvfølgelig bliver vi nødt til at hæve vores stemmer.

[…]

Cecilie Beck, TV2: Martin Lidegaard. Du fordømmer Hamas, men hvorfor fordømmer du ikke også Israel der bliver ved med dræbe civile?

(TV2 Nyhederne, 20. juli 2014, Mindehøjtidelighed for de dræbte – Indsat: Islamisk Jihad-logo)

“Designated as terrorist organization by Australia, Canada, the European Union, Japan, the United Kingdom and the United States.” (Wikipedia om Islamic Jihad)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/58304/trackback

55 Comments »

  1. Denmark : På Rådhuspladsen håber man at de mange protester gør indtryk på det politiske flertal, og på ministeren.

    Meanwhile in Israel : http://www.liveleak.com/view?i=e81_1405858319

    Læg specielt mærke til den multietniske børnehave i korrekt position ved indkommende artilleri(!)

    Kommentar by Aglet Xander — 21. juli 2014 @ 00:42

  2. Jeg betragter ikke danske muslimer som en diskussionspartner i denne sag. Man ser den fanatisme, der udfolder sig ved deres demonstrationer i hele Vesten.

    Om Vestens venstrefløj kan man i det mindste sige, at nogle af dem har forstået, at “Palæstine-konflikten” først og fremmest er en religiøs krig, der herefter har territoriale og andre elementer. Det er desværre også derfor, at vi må indse at der for Israel ikke findes nogen forhandlingsløsning med en store del af araberne. Ikke alle, men måske de fleste. Varig fred kan man glemme, det er tragisk, men det er sandheden.

    Kommentar by Josef K — 21. juli 2014 @ 00:54

  3. Demonstrationen kan vel kun betegnes som en tåbe-march.

    Jeg kan ganske enkelt ikke få mig selv til at tro på at der er Danskere der velvilligt vil hædre en terrorist med deres tilstedeværelse!

    Kommentar by Santor — 21. juli 2014 @ 00:55

  4. Udover at fortsætte gengældelsesbombningerne, bør Israel permanent lukke for forsyningerne (el, vand m.m.) til Gaza samt permanent lukke alle grænseovergangene mellem Israel og Gaza.
    Pestilenserne må klare sig selv

    Kommentar by Bevidst — 21. juli 2014 @ 01:01

  5. åh kan vi ikke bare invitere jøderne til at komme herop og, de må tage grædemuren og hele moletjavsen med, så kan vi fællesskab smide muslimerne og venstrefløjen ud og skabe et land hvor folk rent faktisk bare tager på arbejde, så får muslimerne hele lortet dernede, så beholder vi skandinavien for os selv sammen med jøder og buddisterne, dem som venstrefløjen og muslimerne ynder at kalde zionister…. buddister og jøder tror jeg godt man kan leve i sammenspænd med hvis man er dansker, men hippier og muslimer, ah ah, nej har prøvet, det fungerer ikke, de er simpelthen bare latterlige og tit ret dovne. vi gider ikke høre på jeres lorte pop og hippie pis sange og råbetårne skriiiid tak.!!!

    Kommentar by AK — 21. juli 2014 @ 01:35

  6. Hafiz Mohamad Hamad = en mindre.

    Kommentar by Spinner — 21. juli 2014 @ 02:50

  7. 6. Med grundloven i hånden, bliver vi dem alle mindre her i dk.

    Kommentar by Sindsro — 21. juli 2014 @ 03:07

  8. Er det kun mig, der efterhånden er så skide træt af at høre om arabere og deres egne opfundne problemer.

    Kommentar by Hans01 — 21. juli 2014 @ 04:45

  9. Radio Hamas i Danmark:

    http://arkiv.radio24syv.dk/video/10075498/00:00:00/globus-20-07-2014?autoPlay=true

    Kommentar by JensA — 21. juli 2014 @ 07:25

  10. Fin tyrkfjel: “Peter Lautrup-Larsen, TV2: Rådhuspladsen i København i eftermiddag. 350 kister med navn og alder symboliserer de civile tab i Gaza. Budskabet er klart. Islam må ud af Gaza, og den danske regering må fordømme Israel.” (min fedning)

    Men helt enig: Enig i, at islam må ud af Gaza og øvrige skrupskøre muslimske lande.

    Tak for et godt morgengrin, Møller. Selv om jeg gætter på, at Lautrup-Larsen har ment Israel.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 08:11

  11. Og må jeg tilføje, at pestilenserne i Gaza modtager en verdensrekord høj bistand pr. indbygger, samtidig med at de også nærmest har verdensrekord i reproduktionsrate og verdensrekord i ikke at producere andet end netop børn og primitive Kassams.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 08:14

  12. Alle ved det: Hamas nægter staten Israels ret til at eksistere og ønsker ikke fred, men har som formål at udslette Israel

    Alle ved det: Hamas fyrer dagligt raketter ind i Israel (ikke bare under den nuværende konflikt-eskalering, men altså dagligt året rundt!)

    Alle ved det: Hamas startede den nuværende konflikt med Israel

    Alle ved det: Hamas har under den nuværende konflikt nægtet at indgå en aftale udarbejdet af Egypten, der skulle standse kamphandlingerne, mens Israel sagde “ja”

    Alle ved det: Hamas brød en indgået våbenhvile, som både de og Israel havde sagt “ja” til, og som skulle sikre forsyninger til Gaza og hjælp til de sårede palæstinensere

    Alle ved det: Hamas opfordrer/beordrer palæstinenserne til at agere levende bombeskjolde og forblive i områder og bygninger, som Israel advarer palæstinenserne om vil blive bombet

    Alle ved det: Hamas bruger stort set alle de internationale bistands-dollars, der tilfalder Gaza på raketramper, våben og tunneller

    Kort: Alle ved, at Hamas er uforsonlig og kun ønsker en ting: Israels udslettelse og at Hamas bevidst får dræbt og lemlæstet sine egne i denne konflikt

    Alligevel blive det internationale samfund ved med at fable om fred og at give Israel skylden for Gazas depraverede tilstand og alligevel bliver palæstinenserne ved med at støtte Hamas

    Men der er ingen mulighed for fred så længe Hamas eksisterer og der er ingen mulighed for fred så længe palæstinenserne støtter Hamas og ser på Israel med Hamas’ øjne

    Tilstandene i Gaza er nok forfærdelige, men palæstinenserne beder selv om det!

    Derfor: Støt Israels ret til at udslette Hamas!

    Kommentar by Michael Knudsen — 21. juli 2014 @ 08:41

  13. @ Michael Knudsen 08:41

    Meget enig, dog tror jeg ikke, at ‘alle’ kender disse fakta. S-R-regeringen samt jubelidioten Lykketoft gør vist ikke. Men måske bliver de klogere, man har da lov at håbe….

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 08:59

  14. @13:

    Håbet beskæmmer ingen.

    Kommentar by bastardo — 21. juli 2014 @ 10:11

  15. Svar til dig Nielsen.

    http://www.uriasposten.net/archives/58235/comment-page-1#comment-2868047

    Nr 44.

    Kommentar by sindsro — 21. juli 2014 @ 11:44

  16. Israel er en central dansk allieret i konflikt med de samme sataniske kræfter vi selv er imod. Det er forrædderi at demonstrere til fordel for den fælles fjende, det imaginære uhyre Allah og alle dens ondskabs mange tjenere, i Danmark. Vi er nødt til at være lidt mere stramme i betrækket overfor den slags forræderi..

    Kommentar by Moran ya Simba — 21. juli 2014 @ 13:21

  17. Man må åbenbart gerne fylde Rådhuspladsen op med skrammel og det skulle stå natten over. Hvem rydder op?

    Kommentar by Menig 442 — 21. juli 2014 @ 13:40

  18. -> Menig 442: Ingen kvaler, Københavns kommune, dvs. skatteborgerne, betaler. Vi er vant til det efter pisstortion, karnivælten osv. osv.

    Om det er den ene skrupskøre borgmesters forvaltning eller den anden, er der ingen, der aner. Ansvarsforflygtigelse ligger meget højt på ranglisten hos de blæste.

    Gætter dog på, at det er Teknik- og Miljøborgmesterens forvaltning. Kan blot ikke lige komme på, hvem der for tiden er borgmester. Nåjo, det er jo godmennesket Morten Kabell fra Enfoldighedslisten.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 15:10

  19. “Der er ikke nogen i verden der gør noget”

    Nej, selv de muslimske lande i Mellemøsten gider ikke have noget med de såkaldte palæstinensere at gøre. Hvorfor også det? hvad skal man stille op med 1,5 million mennesker i et område på størrelse med Langeland, der er vel snart ikke et sted de kan grave en kiste ned uden at banke spaden i den der ligger i jorden.

    I Libyen slås muslimer indbyrdes, her er heller ingen fred men den danske venstrefløj er tavs, her kan de ikke rette vreden mod Israel.

    Kommentar by k.m. — 21. juli 2014 @ 15:55

  20. Pestilenserne har kronede dage i København, hvor landsforrædderne har en borgmester i spidsen for galskaben…!

    Kommentar by Iznogut — 21. juli 2014 @ 16:00

  21. Støt Israels ret til at bombe lortet ud af muhamedanerne.

    Kommentar by Danskeren — 21. juli 2014 @ 16:10

  22. hvorfor hylder du terrorister? med den muslimhad viser du at usa har til hensigt at dræbe alle muslimerne
    Så man klynker fordi man ikke synes om dine mord og krige? Men hellere
    helligkrig end at dræbe uskyldige mennesker over nogle islamiske love. Det viser
    da kun hvor forskruede dine prioriteter er, at du mener at en islamisk lov er
    ond, mens drab er godt.
    Ja hvis man starter med at aangribe uskyldige må man
    tage konsekvensen med at få sin straf. muslimer har ikke angrebet europa, det
    har derimod de europæere der dræber civile. Det er da ufatteligt at du stadig
    ikke ved at drab ikke er iorden.

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 16:57

  23. k.m. inden muslimerne opstod, har usa og vesten altid bombet alle. de startede selvmordsbomberne, de myrdede milliarder i Vietnam

    usa og vesten har altid dræbt millioner i melllemøsten. nu i gaza myrder de uskyldige mennesker. da de ikke startede krige var der slet ikke bomber i Mellemøsten. der var fred så kom usa og bombede folk. voldtog, de har myrdet milliarder uskyldige

    du more dig over terrorisme og drab og siger det iorden..hvorfor er du stille når usa myrder børn og civile dagligt?

    ja og dem står vesten for..jeg mener vesten bør rette en unskyldning til mie muslimske brødre derer blevet myrdet af jøder og usa

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 16:58

  24. henrik petersen. usa og jøder er terroristerne. du beviser hvor syg kristendommen er med den holdning

    var det hamas som dræbte tusind børn? smed de rakketter først? hvad med millioner døde i sebrenica folkedrabet?

    eller kosovo, vietnam, var det os muslimer som stod bag? usa fløj ind i bygninger og dræbte 3000. for at få en unskyldning

    med den hadefulde kommentar mod muslimer, har du bevist at israel vil udslette muslimerne

    og derfor skal i ikke lades være, i skal stoppes, og krigen mod israel er nødvendig..for jeres budskab er at udslette muslimerne.

    hvad med at du voksede op og indså at du forsvare terrorisme og bryder loven?dræber man børn må man acceptere at blive straffet

    du more dig over barnemord. er det godt at dræbe børn?
    israel er en terrorstat der vil udrydde alle muslimere,At starte en krig er en del af psykopatiet. Det har ingen ret til at gøre
    hvornår de vil og om hvad de vil. Men alle har ret til at forsvare sig imod
    terorrister fra europa som angriber dem. Hvornår fatter du de simple forskelle?

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:00

  25. danskeren med den kommentar viser du at vi netop ikke skal lade jer være

    hvor vold er der er vesten..ingen vesten=ingen terrorisme

    se på historien alt terror og krig og vold står vesten for. i kan ikke leve indbyrdes, i kan ikke leve med andre. i avler kun vold

    uanset hvad opnår i aldrig fred. i vil had, og kan kun hade

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:01

  26. -> Iznogut 16:00

    “..hvor landsforrædderne har en borgmester i spidsen for galskaben…!”

    Tror nu, der er nogle stykker, skrupskøre borgmestre i København kan man nærmest fodre svin med. Men for så vidt angår selve den blæste demo på Rådhuspladsen ville jeg gætte på Beskæftigelses- og Integrationsborgmesteren Anna Mee Allerslev.

    Hun har endnu ikke fattet, at hun som sydkoreaner vil være blandt de første i lygtepælene, hvis muslierne får magt. Dér kan hun så hænge og dingle sammen med hendes medkommunister, homoseksuelle, jøder og alle os andre, som muslier hader som pesten.

    Men hun er for ung og for dum til at kunne huske Stålrevolutionen i Iran 1979 (Khomeini), hvor bøsser og kommunister dinglede i lygtepælene dagen efter, og kvinderne blev tvunget i burka og andre sorte beklædningsgenstande.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 17:08

  27. jeg sys man ignoreger, vesten terrorisme mod muslimerne, Vietnam, og jøderne i Hitlers tid

    Vietnamkrigen – Leksikon for det 21. århundrede

    http://www.leksikon.org/art.php?n=2719

    Krigen kostede 2 millioner vietnamesere og 50.000 nordamerikanere livet, men … Vietnam var koloni under Frankrig fra sidste del af det 19. århundrede.

    Koreakrigen – Den kolde krig 3.r Wiki

    da.denkoldekrig3r.wikia.com/wiki/Koreakrigen

    Det samlede tab efter krigen var på dette tidspunkt 3 mio. menneskeliv. Den 27. juli 1953 blev der indgået våbenhvile mellem de to lande, men der blev aldrig …

    655.000 døde under Irak-krigen – Globalt | http://www.b.dk

    http://www.b.dk/verden/655.000-doede-under-irak-krigen

    11/10/2006 – En ny chokerende rapport sætter tal på de civile tab af irakere under den USA-ledede invasion. – Globalt, b.dk.

    Rapport: Nu 500.000 døde som følge af Irak-krigen – Globalt …

    http://www.b.dk/globalt/rapport-nu-500.000-doede-som-foelge-af-irak-krigen

    16/10/2013 – Knap en halv million mennesker har mistet livet enten som direkte konsekvens af krigen i Irak eller på grund af krigens følgevirkninger, viser

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:11

  28. Hov, der er faktisk en konservativ borgmester i København.

    Ingen aner, hvad han er borgmester for, men han er lige så spejlblank som borgmesterkollegaen fra Venstre, Pia Allerslev.
    Der i modsætning til andre hardcore-venstrefløjståber deltog i indvielsen af stormoskéen i Rovsingsgade.

    Kan jeg få asyl i Jylland?

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 17:13

  29. Ekstra Bladet – Næsten 4.000 civile dræbt i Afghanistan

    ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article4256871.ece

    27/07/2010 – Næsten 4.000 civile dræbt i Afghanistan. De hemmeligstemplede krigsdokumenter sætter tal på krigen i Afghanistan. Næsten 4.000 civile har …

    40.000 civile ofre for NATO-terror i Afghanistan – Danske …

    Video til afghanistan krigen 40.000► 14:07► 14:07

    http://www.youtube.com/watch?v=SxoiDV2tCks

    11/10/2011 – Uploadet af Spacemadsen
    Den afghanske journalist Nagieb Khaja: Dæmonisering af fjenden en del af krigen, Afghanere i de …

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:13

  30. henrik hvorfor svare du ikke mine indlæg?

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:14

  31. det utroligt mange Israel fans er blind over USA’s terrorisme mod alle muslimerne

    14 års krig irak

    11 års krig afganistan

    sebrenica

    Kosovo

    breivik

    svare til millioner af dræbte

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:19

  32. Så interviewet Cecilie Beck, TV2 med Martin Lidegaard: “Du fordømmer Hamas, men hvorfor fordømmer du ikke også Israel der bliver ved med dræbe civile?”
    Bortset fra hans tilføjelse til sidst om “at Israel var gået for vidt”, synes jeg Martin Lidegaard svarede overraskende klart til fordel for Israels ret til at bekæmpe Hamas-terroristerne. Man mærkede desværre, at han følte sig presset og det varer nok ikke længe før han går over til at fordømme Israels legitime selvforsvar og hylder terroristerne? (Så kender vi de Radikale igen? ;) )

    Mustafa Shabaad, studerende i markedsføringsøkonomi:
    “Der er ikke nogen i verden der gør noget. Hverken den danske regering, den vestlige regering, vi hører ikke europæerne sige noget.”

    Nej, vi støtter Israels ret til at udrydde Hamas og vi burde stoppe al vestlig støtte inkl. FN-støtte til de såkaldte Palæstinensere, der formerer eksponentielt sig og udfører jihad-dødsterror overalt.
    Jo før den danske og europæiske venstrefløj står af Palæstinensernes dødstrip, desto bedre! :)

    Kommentar by A-mad — 21. juli 2014 @ 17:24

  33. -> fatma 16:57
    “…muslimer har ikke angrebet europa, det
    har derimod de europæere der dræber civile. Det er da ufatteligt at du stadig ikke ved at drab ikke er iorden.”.

    Nå da, muslimer har dog for mange år siden indledt erobringstogtet af Europa.
    ‘Pest over Europa’, som socialdemokraten Hartvig Frisch skrev i 1933 om nazismens/fascismens fremgang i Europa.

    I dag kunne man skrive ca. det samme, blot under titlen ‘Pestilenser over Europa’.

    De eneste, der stadig ikke har fattet, at drab ikke er i orden er typisk muslimer.

    Heldigvis er muslimer bedre til at slå sig selv ihjel end at myrde civilisationen i vesten. Tak for kaffe, fatsvag. Eller hedder det Fatwa?

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 17:26

  34. Henrik Petersen. muslimer har bare ikke myrdet millioner i vesten

    Du er jo fuldkommen hjernevasket, at du hylder terrorisme og more dig over drab på børn. hvad retfærdiggør USA’s millioner drab på muslimer?

    og vestens millioner af drab på muslimer, 6 millioner jøder, 2 millioner drab på vietnamesere, så mange drab vesten hensigt er at udrydde muslimerne

    selvfølgelighar hamas ret til at forsvare sig selv overfor israels terrorisme

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:29

  35. -> Fatma

    Du spammer med adskillige på hinanden følgende indlæg, og hvis du fortsætter med tæppebombningen, så tager jeg affære.

    Kommentar by Kim Møller — 21. juli 2014 @ 17:31

  36. – A-Mad

    Allan Silberbrandt gav også Jeppe Kofoed tørt på. Hvorfor taler du om et fængsel, når nu Egypten jo faktisk kunne åbne grænserne for palæstinensere?

    Kommentar by Kim Møller — 21. juli 2014 @ 17:32

  37. -> A-mad 17:24

    Den døvstumme og blinde M. Lidegaard bliver snarest irettesat af Vestager, Jelved og Stampe, da de alle ønsker samtlige arbere til Europa, allerhelst til Danmark :) Det skal nok blive festligt.

    Støtter som du Israels ret til at forsvare egen befolkning i et meget begrænset geografisk landområde. Araberne har så rigeligt med land, men hader også palaraberne.

    Heldigt for os andre, at muslimer er muslimer værst.
    Gid de må slå hinanden ihjel, det kan kun gå for langsomt. Men plz lad det foregå i muslimske lande, så de kan råbe, skrige og skyde i luften (nå ja, og hinanden i hovederne, hvis der ellers var nogle tilbageværende hjerneceller dér), når de begraver deres såkaldte martyrer.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 17:34

  38. Henrik Petersen,

    Mordere er gode mennesker? Folk skal bare dø for næsten hvad som helst. Det viser hvor ufredelig vantro er. De hylder mord. afganere og irakkere er ikke dem der angriber når de forsvarede deres land imod europa der angreb muslimerne.

    #155 > muslimerne forsvare da netop sig selv for jeres angreb og krig og dermed skal ingen kvinder mishandles eller udsættes for krænkelserne af menneskerettighederne. Men de sender stadig ikke krige som du gør og som du eller nogen andre vantro stadig ikke har ret til. afganere har ret til forsvare sig tilbage imod terrorister fra vesten.

    Det er da ikke idioti at sige at INGEN må sende dræbe og tye til vold som europa gør, men alle må forsvare sig med forsvar/jihad som er hellig krig. Hvor svært er det at forstå? drab uden grund som dk gør er ulovlige ergo har i ikke ret til dem.

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:35

  39. Henrik Petersen du ignorerer mine indlæg

    kristne slår hinanden ihjel i Ukraine

    de dræbte 6 millioner jøder. kristne bomber børn og civile dagligt

    der er aldrig fred med vesten..Hvor der er vold der er vesten

    uden vold eksistere vesten ikke

    Kommentar by fatma — 21. juli 2014 @ 17:37

  40. -> Møller 17:32

    Du har fuldstændig ret, men faktum er, at ingen, hverken de nærmeste naboer Egypten og Jordan eller Libanon, ønsker pestilenserne inden for deres mure. Nogen der har historisk viden om Sorte September aka Jordans fordrivelse af terroristiske pestilensere?

    For i så fald ville det være omsonst at bekæmpe Israel, der gentagne gange har forsvaret sig overlegent.

    Og de arabiske lande har brug for overreproduktive pestilensere i begrænsede områder for at fastholde. at der er tale om Store Satan (USA) og Lille Satan (Israel).

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juli 2014 @ 17:47

  41. #31 Fatma
    Du fatter ingenting. Som de fleste muslimer spiller du offerrollen
    og blander alt muligt sammen, f.eks. at sætte Breivik i ledtog med USA.

    Du kan ikke få ind i dit grødhoved, at de fleste muslimer dræbes af andre muslimer.
    Det sker i Irak, Afghanistan, Syrien, Libyen – you name it
    alle steder hvor islam sætter sine ben ender det i krig og ufred, for i VIL IKKE FRED

    Kommentar by k.m. — 21. juli 2014 @ 18:56

  42. #34 Kim lad dog barnet, det er ganske sjovt at læse hvad der er (eller mangel på samme), bag “hjernen” på en sådan mohammeddannerinde :-).

    Kommentar by HMAK — 21. juli 2014 @ 19:01

  43. @fatma
    Rejs hjem til dit muslimske hjemland. Der kan i, muslimer slå hinanden ihjel og reproducere jer så tosset i vil. Der må i leve med konsekvenserne af jeres egne handlinger. Vi i Vesten, der har nået et højere udviklingsniveau, gider jer ikke mere. Snart bygger vi et hegn omkring jeres domæner og overlader jer til jeres eget selvforskyldte helvede.

    Fremmede muslimer skal deporteres fra Danmark, så simpelt er det – I er uønskede, primitive og hjernevaskede med en totalitær ideologi, og vi har ikke brug for jer, i må ligge som i har redt

    Kommentar by Bevidst — 21. juli 2014 @ 19:01

  44. Fatma.
    I årene 800-1200 myrdede muhamedanerne anslået 80.000.000.hinduer i nordindien !!!
    Du er en retaderet abe der babler løs det bedste du har lært.
    Skrub tilbage til dine muhamedanske landsmænd og lav nogle retaderede unger ved et blodskamsforhold til en af dine onkler eller fætre.
    Så kan disse bastard unger dræbe nogle andre muhamedanere. Det er det eneste i kan.

    Kommentar by Danskeren — 21. juli 2014 @ 19:38

  45. k.m

    Du sidder her og retfærdiggør drab på børn og civie som usa udføre dagligt. du høre om usas terorisme, hvor de slår muslimer ihjel

    vesten og usa burde rette en kæmpe unskyldning til mine muslimske brødre og søstre. for den terrorisme og de millioner af drab de har påført dem

    Hvad har afganista gjort dig siden du måtte gå i krig der? og myrde millioner af uskyldige mennesker?

    i kan slå hinanden ihjel i ukraine sammen med usa..ingen usa ingen terrorisme

    terrorisme kom kun forid usa skabte det. usa og vesten reager med vold og drab

    vi muslimer er civiliserede, vi skaber fred. vi reager ikke med vold

    hvor mange krige deltog muslimer i?

    Kommentar by fatima — 21. juli 2014 @ 20:05

  46. bevidst, du burde rejse hjem til usa hvor du kan bombe dem sammen med terrooristerne derover

    forskellen er vi er civiliserede og fredelige. vi tyer ikke til terrorisme hvis nogen overfalder os. du og usa svare med vold

    usa og vesten er selv skyld i 9/11. når de altid myrder folk skaber terrorisme. skaber vold. vesten bør rette en unskyldning til mine brødre

    usa og vesten har altid dræbt millioner i melllemøsten. nu i gaza myrder de uskyldige mennesker. da de ikke startede krige var der slet ikke bomber i Mellemøsten. der var fred så kom usa og bombede folk. voldtog, de har myrdet milliarder uskyldige

    du more dig over terrorisme og drab og siger det iorden..hvorfor er du stille når usa myrder børn og civile dagligt?

    ja og dem står vesten for..jeg mener vesten bør rette en unskyldning til mie muslimske brødre derer blevet myrdet af jøder og usa

    Kommentar by fatima — 21. juli 2014 @ 20:15

  47. Danskeren, usa og vesten myrder stadivæk folk og har altid gjort. hver gang jeg slår op i nyhederne høre jeg altid hvem usa og vesten n har dræbt

    nu begynder i sikkert osse at dræbe i gaza, fordi gaza forsvare deres land

    der skal ikke meget til for at gøre jer sure, streger på et papir og straks er i klar til at dræbe

    hvorfor hylder du terrorister? med den muslimhad viser du at usa har til hensigt at dræbe alle muslimerne
    Så man klynker fordi man ikke synes om dine mord og krige? Men hellere
    helligkrig end at dræbe uskyldige mennesker over nogle islamiske love. Det viser
    da kun hvor forskruede dine prioriteter er, at du mener at en islamisk lov er
    ond, mens drab er godt.
    Ja hvis man starter med at aangribe uskyldige må man
    tage konsekvensen med at få sin straf. muslimer har ikke angrebet europa, det
    har derimod de europæere der dræber civile. Det er da ufatteligt at du stadig
    ikke ved at drab ikke er iorden

    Kommentar by fatima — 21. juli 2014 @ 20:17

  48. @41 Danskeren — 21. juli 2014 @ 19:38:
    Genau.
    Det er på tide, at vi, vesterlændinge kalder en spade for en spade og dyremennesker for dyremennesker.
    Muslimer og andre fremmede totalitarister har ingen plads i vort demokratiske samfund.
    Fremmede muslimer skal uddrives af vort demokratiske land, Danmark.

    Tving en muslim hjem og gør dermed Danmark en tjeneste.
    Danmark er danskernes land – Paki and nigger go home or we will make you go home one way or another

    Kommentar by Bevidst (ekspert) — 21. juli 2014 @ 20:46

  49. For en 2-3 år siden, skrev pressen fortørnet om unge israelere, der på deres T-shirt havde en gravid burkaklædt fødemaskine afbilledet, et trådkors var der også, og teksten lød: “Skyd en og dræb to,” i krig og kærlighed gælder alle kneb.
    Israel har en stor 5-kolonne (Ca.20%) i landet af arabiske muslimer, men heldigvis har de et af verdens bedste efterretnings tjenester, så eventuelle optøjer kan slås hårdt ned, det eneste sprog en muslim forstår.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 21. juli 2014 @ 20:49

  50. Fatwa: Jamen jeg fatter simpelthen ikke hvorfor det er så skide nødvendigt for begge parter at slås om det fucking område, ja ja helligt land, juhu hvor er det helligt bare at sidde der og skide den ene Zionist og terrorist idiot ud i verden efter den anden,,, tænk sig at de folk ikke fatter at der er nogen der har taget røven på dem for hårdt og nej Danmark skulle aldrig have været i krig i mellem østen, det har du ret i, om jeg begriber hvorfor jøderne gider at være naboer til muslimer…. jeg forstår det simpelthen ikke…. hvis jeg ser muslimer i mit nabo lag, så flytter jeg, for det står skrevet muslimernes hellige bog at være en idiot over for alle der ikke er muslimer.

    Kommentar by AK — 21. juli 2014 @ 22:55

  51. for langt de fleste danskeres vedkommende er jeg ret sikker på at man ikke vælger side, og i det hele taget er mange danskere også sure på vores regeringer for overhovedet at blande sig i muslimers og jøders situation i mellem østen, og jeg ved godt at usa er en kæmpe nar i det her spil, et bundråddent våbenspil for de forskellige eliter verden over…. men derfor er muslimer stadigvæk en flok hjernevaskede voldelige får.

    Kommentar by AK — 21. juli 2014 @ 22:59

  52. Nå så er Ølkaj også opstået her , nu som fatma/fatima.

    https://www.google.dk/search?q=flat+fatima&espv=2&biw=1680&bih=914&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=CJrNU5HDBOmGywPUhYHQBA&ved=0CBwQsAQ

    Kommentar by PBr — 22. juli 2014 @ 00:54

  53. http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/10979741/Battle-for-Libya-airport-leaves-at-least-47-dead.html

    Killed in Syria
    09/07/2014 – 115,022–171,509 deaths documented by opposition

    01/07/2014 – At least 2417 people have been killed in Iraq in June 2014

    Krigens religion for fuld udblæsning i kun 3 af deres lande.
    Hvor mange bomber er der i alle andre muslimske lande efter fredagsbønnen?

    Kommentar by tavsen — 22. juli 2014 @ 07:44

  54. tavsen
    Fatma forstår det ikke, hun er flasket op med Koranen.
    Hun har adgang til internet men hjernen blokerer for indlæring

    Kommentar by k.m. — 22. juli 2014 @ 15:16

  55. k.m. — 22. juli 2014 @

    korrekt, det er spild af tid at prøve at gå i dialog med sådanne hjerneblæste. De er kun i stand til at afspille det samme om og om igen.

    Muslimer er omvandrende zombier, uden selvstændighed. Den eneste rygrad, der holder dem oppe, er den værdiløse religion. Islam har intet præsteret i 1400 år.

    Muslimer lever kun for at dø. Derfor har de ingen interesse i at præstere noget af blivende værdi.

    Kommentar by tavsen — 22. juli 2014 @ 20:45

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper