23. juli 2014

‘Død Over Jøderne’-gruppe administreres af rollemodel: “Jeg kender Koranen. Den taler om kærlighed”

Here we goes Again.

(‘Død Over Jøderne’ på Facebook, 23. juli 2014)

(Administrator for gruppen: Tariq Mahmood Arain)

(Profilfoto Tariq Mahmood Arain)

Pakistanske Tariq Mahmood er bl.a. Facebook-venner med Zubair Butt Hussain, Simi Jan, Rushy Rashid og Satudarah MC Denmark. Blandt hans foretrukne grupper er ‘Vejen til Allah’, ‘Boykot Israel’ og paradoksalt nok også ‘Den største fredsdemonstration i Danmarks historien’. Privat har han stor succes. Herunder en forbeholden rollemodel-succeshistorie fra Berlingske, 16. april 2003 – Mercedesmandens visioner.

“Drømmen om at blive selvstændig begyndte for 13 år siden i et faldefærdigt skur på Halmtorvet, og i dag sidder han som chef for Danmarks næststørste Mercedes-reparationsværksted – næstefter Mercedes selv. 35 procent af de københavnske mercedestaxaer, i alt 600, bliver repareret på Tariqs værksted, og langt de fleste kunder er indvandrere. Den lille vævre mand er tydeligvis stolt…

Tariq Mahmood har hus i Hvidovre, hvor hans to børn går i skole. På trods af den pakistansk-muslimske kultur i hjemmet får børnene lov at deltage i et normalt dansk liv med blandt andet børnefødselsedage… spørgsmålet om han selv føler sig godt integreret, provokerer ham tydeligt. …

‘Hvad vil det sige at være velintegreret? At man går rundt med en øl i den ene hånd og en flæskesteg i den anden? Integrationen må gælde begge veje. I dag lyder det næsten som om, at det kun er den ene part, der skal integrere sig. Jeg har levet som en dansker, været i byen og alt det der, men jeg har fundet ud af, at det ikke er sagen.’ …

For fem år siden giftede Tariq sig for anden gang med en pakistansk kvinde, Shamshad, som han nu har sine to børn sammen med. Det første ægteskab gik ikke, ‘fordi min tidligere kone nok var pakistansk, men hun var vokset op her og var blevet for integreret. Hun gik sine egne veje, på diskotek osv,’ siger Tariq. …

Tariq Mahmood er på mange måder integreret i det danske samfund, men rækker integrationen så langt, at han er villig til en dag at lade sin egen datter gifte med en dansk mand?

‘Nej. En dansk mand vil ikke kunne gå. Dertil er der for store forskelle mellem dansk og pakistansk kultur,’ siger han – og gør en moderering efter en kort tænkepause. ‘I hvert fald skal han være troende muslim,’ lyder det fra Tariq.

Hans egen vækkelse kom i en alder af 27 år, og i dag er han en flittig læser af koranen. … Jeg kender Koranen. Den taler om kærlighed til alle folkeslag. …,’ siger Tariq Mahmood.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/58406/trackback

31 Comments »

  1. Husk det: “First the Saturday people then the Sunday people’

    Kommentar by Josef K — 23. juli 2014 @ 23:18

  2. Tariq Mahmood – “faldefærdigt skur på Halmtorvet”, passer ikke, og prøv at spørg ham om hvad rekorden var på, at tage speedometeret ud og stille på kilometertælleren(også kaldet at svindle) og sætte speedometeret på plads igen.

    Kommentar by Piphans — 23. juli 2014 @ 23:32

  3. Apropos ægteskab og Pakistan. Jeg kan ikke få øje på et dansk-pakistansk par:

    “Sagen drejer sig om et dansk-pakistansk par, der er fætter og kusine. De blev gift i 2006 i Pakistan…..”

    http://politiken.dk/indland/ECE2348796/kritik-minister-vildledte-om-dansk-pakistansk-par/

    Kommentar by BE — 23. juli 2014 @ 23:44

  4. Alt ære og respekt for at manden driver en succesfuld virksomhed, hvis bare den er ordentlig.
    Men her er måske det bedste bevis på at multikultur ikke virker, og aldrig kommer til at virke, han er succesfuld, han definerer sig ikke som dansk. Hans første ægteskab var med en herboende, ikke dansk, men pakistansk kvinde, det fungerede ikke og han måtte importerer en fra Pakistan. Det kommer slet ikke på tale at kvinden kunne være etnisk dansk.
    Hvornår har nogen i øvrigt hørt om et ægteskab mellem en etnisk dansk mand og en pakistansk kvinde Det er ikke et multikulturelt samfund, det er et parallelsamfund. Vi kommer aldrig til at leve sammen, altid adskildt!
    Ryad Kipling skrev: East is east, and West is West, and they shall never meet!
    Men ham får de kulturradikale og venstrefløjen også kvababbelse over

    Kommentar by Robert R — 24. juli 2014 @ 00:12

  5. Det er godt nok patetisk det her. Dobbeltmoralen og hykleriet er jo abnormt. Her er en indvandrer, som reparerer Mercedeser for alle 2.g’erne og bliver kaldt en succeshistorie. Mit gæt er, at der ikke kommer mange skattekroner ud af det fortagende. Desuden er manden troende muslim, importerer en troende muslimsk kvinde til landet samtidig med at han er medlem af en “Død over jøderne” facebook-gruppe. Hvis man ikke kan se hvad der er ved at ske her i landet, skal man være mere end almindelig dum. Et gigantisk parallelsamfund er under konstant opbygning og alle lader som ingenting.
    Hvilke værdier er det vi skal presse ned over hovedet på disse mennesker? De har det jo fint med at pisse på os. De er fredet i klasse A og ingen blander sig i hvordan de behandler hverken os eller deres egne. Se så at få oprettet det skide kalifat, så I kan tage “hjem” alle sammen. Og ta’ gerne jeres rygklappere med…

    Kommentar by Peter Andersen — 24. juli 2014 @ 00:44

  6. Det er folkeviljen, som den massivt er kommet til udtryk ved folketingsvalg efter folketingsvalg igennem adskillige tiår, Peter Andersen.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. juli 2014 @ 01:18

  7. Zenia Stampes drømmemand!

    Kommentar by Niels Juel — 24. juli 2014 @ 01:19

  8. “‘Nej. En dansk mand vil ikke kunne gå. Dertil er der for store forskelle mellem dansk og pakistansk kultur,’ siger han – og gør en moderering efter en kort tænkepause. ‘I hvert fald skal han være troende muslim,’ lyder det fra Tariq.”

    Hvordan kan man slå sig ned her i Danmark – udtale det ovenstående i en artikel – og overhovedet blive betegnet som noget, der ikke bare ligner en integrations-succes? Jeg fatter det simpelthen ikke.

    Og jeg fatter ikke hvorfor jeg skulle bestræbe mig på, at få ham til at føle sig velkommen her.

    Kommentar by BE — 24. juli 2014 @ 01:26

  9. Ikke alle behøver at byde ham velkommen, BE. Det forventer ingen. Men et flertal af befolkningen gør. Og det er jo alt nok i et demokrati.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. juli 2014 @ 01:28

  10. @9
    Et flertal af befolkningen er (stadigvæk) med på, at Danmark skal være åbent og tolerant – og er med på, at mangfoldighed er en god ting. På et abstrakt teoretisk plan efter min opfattelse.

    I dagligdagen – i praksis – der hvor omgangen er drevet af interesse, lyst og frivillighed – er et flertal af befolkningen helst fri for Tariqs selskab. Og ville allerhelst undgå, at sønner og døtre skulle hoppe for meget rundt sammen med Tariqs racerene pakistanske djævleyngel.

    Så nej – et flertal af befolkningen byder ham ikke velkommen. Han er her på tålt ophold.

    Kommentar by BE — 24. juli 2014 @ 01:48

  11. Oh, well …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. juli 2014 @ 02:08

  12. @4 Robert,

    Prøv at læs indlæg 2.

    Kommentar by Piphans — 24. juli 2014 @ 02:16

  13. “Jeg kender Koranen. Den taler om kærlighed”

    Kan vi ikke lige få nogle kildehenvisninger ang. dette – altså ægte, ubetinget kærlighed over for ikke-muslimer så som kristne, jøder, hinduer, vantro, ateister, kvinder, bøsser … ?

    Han mener formentlig over for andre muslimer ( læs: muslimske mænd ) – af den rigtige slags – , men det undlader han meget behændigt at nævne.

    Øvelse gør som bekendt mester ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 24. juli 2014 @ 02:43

  14. Det forekommer at være et krav for at være udnævnt til rollemodel i medierne at:
    – man skal være muslim. Har aldrig set en ikke-muslim være betegnet som rollemodel, så det er åbenbart ikke et prædikatet for kristne eller jøder.
    – man skal helst være tidligere straffet eller have afsonet en eller form for dom
    – man skal helst ved nærmere eftersyn når kameraerne og mikrofonerne er slukket ikke rigtig bryde sig om Danmark og det danske samfund
    – man skal helst synes at alle rigtige svar findes i koranen. Det kan ikke komme på tale at man oprigtigt søger svar i hverken Grundtvig, kristendom eller noget som helst andet der er traditionelt dansk.
    – man skal helst være offentligt finansieret. Det er nu engang nemmest at boltre sig for andre folks penge istedet for selv at skulle finde tid til at tjene dem. I det tilfælde at man selv tjener penge er det bedst hvis det er et erhverv eller branche hvor sorte penge florerer og hovedparten af kunder og ansatte tilhører ens egen etnicitet.

    Kommentar by Ole — 24. juli 2014 @ 08:34

  15. 7. Niels Juel. Er det ham der er far til lille Olga, som vor herre befriede fra Danmarks Islam åg. ??
    Hvis Ja. Jammen så er hun jo blevet kulturberiget. :)

    Kommentar by sindsro — 24. juli 2014 @ 10:46

  16. Den sædvanlige historie fra en mandlig muslim:

    “Da jeg var ung, gjorde jeg en masse dumt med diskoteker og (danske) damer, men i en passende alder fandt jeg Allah, og nu er det slut. Min søn skal også ud og gøre en masse dumt, indtil han finder Allah og får en flok muslimske sønner, men min datter har allerede som barn fundet ham, hun kan straks gå i gang med at få muslimske sønner.”

    Kommentar by JensF — 24. juli 2014 @ 12:03

  17. 13 Bjowulf,

    “Den taler om kærlighed til alle folkeslag. …,’”

    Muhammdanerne kommer jo i de fleste racer og etniske grupper. Så jo det er en smart måde at komme uden om, at de vantro skal have snittet strube.

    Kommentar by Hans Und — 24. juli 2014 @ 14:04

  18. Tariq Mahmood er blot endnu en muslimsk perker, der aldrig skulle have været lukket ind i Danmark. Vi skal snarest sende ham og hele hans familie retur til Pakistan.

    Hvis man endelig skulle tale om et forbillede blandt muslimske perkere, ville det være en, der af sig selv pakkede familie og løsøre ned, fraskrev sig sit danske statsborgerskab og rejste hjem

    Kommentar by Bevidst — 24. juli 2014 @ 15:24

  19. @16 JensF — 24. juli 2014 @ 12:03:
    Glimrende koncis beskrivelse af muslimens livscyklus

    Kommentar by Bevidst — 24. juli 2014 @ 16:04

  20. Nu skulle man tro, at han bekymret om den snart 1 millioner pakistanere ( mest pashtunere) der lige er på flugt uden plan fra Waziristan, hvor den pakistanske hær ( endelig, måske) har igangsat en offensiv mod de mange terrorgrupper der holder til i området.

    Et angreb der bl.a. består af luft- og drone angreb med mange – også civile dødsofre. Men den slags konflikter er alt for komplicerede for muslimer, der er altid lettere når Israel er på den anden side.

    Kommentar by NielsC — 24. juli 2014 @ 16:18

  21. <Vi har gennemset det billede, du har anmeldt for at være generende eller have usmagelig humor. Eftersom det overtrådte vores fællesskabsregler, har vi fjernet det. Tak for din anmeldelse. Vi giver Tariq Mahmood Arain besked om, at vedkommendes billede er blevet fjernet, men ikke om, hvem der anmeldte det.<

    Nu skal hans gruppe så bare lukkes :)

    Kommentar by Spinner — 24. juli 2014 @ 17:13

  22. #17 Nå, på den måde? ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 24. juli 2014 @ 17:28

  23. Spinner, jeg synes nu at det ville være bedre, om siden fik lov at blive. Den er dokumentation på galskaben. De idioter skal også have lov til at ytre sig, så alle kan se hvad de står for.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 24. juli 2014 @ 20:08

  24. Hr. Naturli : Det er vel rigtigt nok. Men synes bare det er SÅ stygt.

    Kommentar by Spinner — 24. juli 2014 @ 20:53

  25. “Integrationen må gælde begge veje. I dag lyder det næsten som om, at det kun er den ene part, der skal integrere sig.”

    Selvfølgelig er det dig der SKAL integrere dig, er det så svært at forstå!

    Jeg har levet som en dansker, været i byen og alt det der, men jeg har fundet ud af, at det ikke er sagen.’ …

    Nåhh, men så fis af med dig……………

    Kommentar by HMAK — 24. juli 2014 @ 21:22

  26. Har fået denne fra FB:

    Du har anmeldt Død Over Jøderne for at indeholde hadefuld retorik .

    Denne gruppe er ikke blevet fjernet.

    Vi har gennemgået den gruppe, du har anmeldt for at indeholde hadefuld retorik eller symbolik, og vurderet, at den IKKE overtræder vores fællesskabsregler.

    De kommer så her:

    Facebook tillader ikke hadefuld tale, men skelner mellem seriøs og humoristisk tale. Selvom vi opfordrer til udveksling af meninger om ideer, institutioner, begivenheder og fremgangsmåder, tillader vi ikke, at enkeltpersoner eller grupper angriber andre på baggrund af race, etnisk baggrund, national oprindelse, religion, køn, seksuel orientering, handicap eller sygdom.

    ?????????????? Er det ikke hadefuld tale ?????

    Kommentar by Spinner — 25. juli 2014 @ 02:54

  27. Fuldstændig grotesk. Jeg savner ord.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 25. juli 2014 @ 14:37

  28. De har lavet det om . Den er væk nu.

    Kommentar by Spinner — 25. juli 2014 @ 18:34

  29. @26 Spinner,

    Fjæsbog er og bliver for tosser og tåber, og måske derfor den direkte syge administration af den.

    Kommentar by Fritz — 25. juli 2014 @ 21:54

  30. Jeg synes lige i alle skal tage en slapper. Det ikke jeres familier der dør nede i Palestina/gaza. Det ikke jeres forældre/børn der dør hver dag, og selvfølgelig forstår ingen af jer noget af den smerte de går igennem. I det mindste er der en der kan stå op for dem, og HEY nogengange er man bare nødt til at være grov i munden for at få andres opmærksomhed og tydeligvis lykkedes det. Tariq, du sgu en sej en! Jeg har læst hans forrige artikel og han argumenterer og siger stortset sine meninger som en muslim ville gøre. Hvilket er acceptabelt. At intigrerer sig betyder ikk at man skal spise svin og drikke sprut, hvilket mange danskere tror det er. Jeg kan tydeligt se Tariq’s mening med denne artikel, og det er 100% IKKE død over jøderne. Nogle af jer prøver så forfærdeligt meget på at skabe splid og sensationalisme i samfundet. I glemmer faktiskt at der er noget der hedder medmennesker.

    Kommentar by Fakhria — 5. august 2014 @ 23:42

  31. -> Fakhria

    “Jeg kan tydeligt se Tariq’s mening med denne artikel, og det er 100% IKKE død over jøderne.”

    Så er overskriften en anelse misvisende. ‘Død over jøderne’, kunne nemt få folk til at tro Tariq mente jøderne skal dø.

    (indsæt skrig)

    Kommentar by Kim Møller — 5. august 2014 @ 23:47

RSS feed for comments on this post.