10. august 2014

København 2.0: Demonstrerende kurdere gik til angreb på forbikørende ISIS-sympatisører

Fredagens demonstration mod ISIS forløb ikke helt uproblematisk. Herboende ISIS-sympatisører kørte forbi i bil, og blev spontant angrebet af herboende kurdere fra demonstrationen. København 2.0.

“This the guy I was talking about, pro ISIS filth got himself a broken window, before rushing off” (Twitter)

“Here is the video footage of the incident where ISIS supporters yell provoking things from their cars against the Kurds. Then some kurds run and attack them. (Facebook)

(København, 9. august 2014; Twitter, Dailymotion)

“Løsningen ligger i at vi muslimer først og fremmest anerkender at det er vesten som har opdelt os!! Vi burde stå sammen som muslimer, fra Indonesien til Marokko! Der er intet galt i at holde fast i de traditioner der er fra hvert område, så længe de ikke modstrider Islam! Vi kan sagtens være en Ummah, så længe vi holder sammen. Hvem er vores forbillede?? Vores elskede profet Muhammad(saws), løsningen skal findes igennem hans gøren, hvad skal der styres med??! Vores Skabers lovgivning.” (Anne Louise Hansen, 10. august 2014)

Oploadet Kl. 19:34 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/59001/trackback

43 Comments »

  1. Okay så vesten har opdelt muslimer?, jeg tror bare mange muslimer finder det svært at stå ved koranens ord, for hvis de gør, så skal de dræbe alle andre der ikke vil være muslimer, især hvis de ikke bryder sig om Islam, Anne louise hansen er en sindssyg islamist. Man SKAL slå ikke troende ihjel, det står højt og tydeligt i koranen, det kan af mange i virkeligheden ikke forsvares, DERFOR slås muslimer indbyrdes, nogle er blevet hjernevasket, nogle tvivler, det er DET de slås indbyrdes om…. tvivlere mod rabiate.

    Kommentar by Fnidder — 10. august 2014 @ 19:52

  2. Da jeg så billedet af det meget behårede ansigt i bilen, tænkte jeg: ‘hva hulen? Hvornår har chimpanser fået lov til at køre bil i København??’

    Der er lagt op til det helt store ‘kultur-clash’ (verdenskrig), og det er da dejligt, at kurdere kan finde på at gå til angreb på sådanne lede stympere, som absolut intet har at gøre i en civiliseret verden. Hvis det var danskere, der havde angrebet dem, så ville de vel være bag lås og slå nu, mon ikke..

    Jeg er træt af stort set alle politikere i Danmark lige nu, for INGEN går ud og siger, at ISIS-sympatisører skal ud af Danmark eller fængsles for at opfordre til drab (det ligger implicit i at være ISIS-sympatisør eller ISIS-medlem), ligesom ingen sørger for at behandle hjemvendte ISIS-psykopater (læs: afstumpede børne og kvindemordere), som man behandlede medløbere under 2. verdenskrig. I stedet går de løst rundt og kan lægge ondt råd op mod danskerne. Det kræver nok en masse blod, for at politikerne og danskerne vågner af Tornerose-søvnen. Man tror fejlagtigt, at fordi onde mennesker sætter fod i lille, yndige og accepterende Danmark, så vil de automatisk blive ‘åh-så-gode og rare’… Bøv!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 10. august 2014 @ 19:55

  3. Det vil tage lang tid at bombe ISIS. Mange små krige vi kan få i Danmark i den tid. Tillykke, Christiansborg.

    Kommentar by Josef K — 10. august 2014 @ 19:59

  4. Ja politikerne er en skændsel…. kurderne har altid slåsset imod Shia og baathister, saddam har været særdeles ond ved kurderne.

    Kommentar by Fnidder — 10. august 2014 @ 20:05

  5. Ingen i min omgangskreds tager mig alvorlig, når/hvis jeg taler om sådanne episoder eller hvad der sker andre steder. De holder stædigt fast i, at der sker ikke noget herhjemme. Jeg forstår ingenting…. Jo Gaza har de en stor interesse for og pludselig er min omgangskreds “eksperter” på området.

    Hvad skal der til… mere vold på gaderne? Det virker som om Frankrig og Englands har en del, men alligevel virker det som om befolkningen ikke reagere.

    Kommentar by J. B. Petersen — 10. august 2014 @ 20:05

  6. https://www.facebook.com/photo.php?v=626250267472339&permPage=1

    Den video er drøngod underholdning. Forhåbentlig bliver den downloaded. Den får næppe lov til at være der.

    Alt for afslørende for de indvandringsgale politikere.
    Og de troede muslimerne blev anstændige, bare de kom til Danmark?

    :-D :-D

    Kommentar by tavsen — 10. august 2014 @ 20:10

  7. […] Fredagens demonstration mod ISIS forløb ikke helt uproblematisk. Herboende ISIS-sympatisører kørte forbi i bil, og blev spontant angrebet af herboende kurdere fra demonstrationen. København 2.0: Demonstrerende kurdere gik til angreb på forbikørende ISIS-sympatisører […]

    Pingback by København: Kurdere angriber ISIS-provokatør « Snaphanen — 10. august 2014 @ 20:24

  8. Det værste er, at disse konfrontationer forekommer i vores land.

    Kommentar by Søren — 10. august 2014 @ 20:27

  9. Den eneste løsning på ISIS-problemet i Irak er en atombombe.

    Det er i øvrigt Obama, der har trænet ISIS i 2013 – dengang, da de – sjovt nok – bare hed ‘oprørere’. DK og mange vestlige idioter støttede også op om disse stakkels ‘oprørere’. Hvor mange milliarder har vi og EU og USA mon givet til våben til disse feje muhammedanere, som nu skærer halsen over på helt små børn og sætter deres hoveder på en stage?? Og begraver kvinder og børn levende. Obama burde kastes i hundehullet, og det samme burde samtlige, der har været med til at give penge til disse djævle.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 10. august 2014 @ 20:34

  10. Mon ikke den bil havde sådan et mærke bagpå?: http://denkorteavis.dk/2014/isis-i-danmark-misbruger-den-danske-soldater-slojfen-til-at-skaffe-penge-til-hellig-krig-i-syrien/

    Danmark 2.0 trænger til en kraftig opgradering!

    Kommentar by Per — 10. august 2014 @ 20:41

  11. “Hvad skal der styres med??! Vores skabers lovgivning”

    Føj for satan, at en dansk pige kan synke så dybt. Hun mener hele verdens befolkning skal følge en pædofil krigsgal stodders manual,
    et værk så ond at man tror det er løgn.

    Koranen er på sin vis genial konstrueret, fordi ondskaben er det der holder disciplene på plads og hjernevasker små børn til at fortsætte stilen. Hele den ondskab skinner også igennem i vores venstrefløj bl.a. fordi den som Anne Louise Hansen modarbejder vores frihed og demokrati.

    Islam holder dem fast som er født ind i systemet og tiltrækker svagt begavede ikke-muslimer. Man forsker i arvelige sygdomme, måske
    er dumhed også noget der føres videre med generne.

    Kommentar by k.m. — 10. august 2014 @ 20:45

  12. http://www.b.dk/globalt/mellemoestens-terror-banker-paa-i-tyskland

    Det bliver stadigt sværere at fastholde billedet af de islamfobiske hvide racister som de ansvarlige for alverdens problemer.

    De eksotiske folkeslag har tydeligvis svært ved at leve i harmoni med hinanden.

    Kommentar by Superman — 10. august 2014 @ 21:03

  13. 9. måske er dumhed også noget der føres videre med generne.
    Kommentar by k.m. — 10. august 2014 @ 20:45.

    Netop k.m. Det bliver ført videre med generne.
    Nu da Islammerne yngler uhæmmet hvor de end befinder sig, siger det sig selv, at befolkningen bliver dummere og dummere her i danmark og alle andre steder.

    Man må sige: De kloge lader sig degenerere, og hvor klog er det så ?

    Man kikker ud over det ganske land og ser på vælgerskaren, man siger til sig selv, Jeg ligge så over gennemsnittet med hjernen i vatter. :)

    Bare rolig: Jeg er ikke den eneste, men jeg kender ikke andre. :)

    Kommentar by sindsro — 10. august 2014 @ 21:05

  14. Det er et faktum, at fætter-kusine ægteskaber (indavl) medfører reduktion af intelligens.
    Gentagne og udbredte fætter-kusine ægteskaber (indavl) i en population fører med sikkerhed til reduktion af intelligensen i populationen.
    Det kan ingen bestride.

    Kommentar by A-mad — 10. august 2014 @ 21:17

  15. Åh hvor godt! Indavlede muslimer slår indavlede muslimer (og for min skyld gerne ihjel). Hvilken herlig krig. Love it.

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. august 2014 @ 21:34

  16. En mand der må formodes at ville halshugge alle der fx. læser Urias, sidder og smiler i sin bil. Jeg har ikke noget problem med at han hørte lidt “opposition.”

    Kommentar by Moran ya Simba — 10. august 2014 @ 23:11

  17. Deres forbillede er en morderisk voldtægtsforbryder, med pædofile tilbøjeligheder.
    Forbyd islam !

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2014 @ 00:55

  18. Islamier der angriber andre islamer kan jeg sagtens leve med….bare det foregår i nede i Islamistan.

    Kommentar by jens r — 11. august 2014 @ 06:03

  19. Muslimerne kæmper imod hinanden – både i de muslimske lande og her i Vesten.

    Istedet for at se det som noget negativt bør vi være taknemmelige.

    Kommentar by Sigwar — 11. august 2014 @ 06:44

  20. Det er moské en af de ting vi har overset i vores forskellige forudsigelser. At når de blev tilstrækkelig mange ville de også udskille sig i deres interne grupper og begynde at bekæmpe hinanden.

    I sig selv en glædelig opdagelse men det er stadig Danske skatteydere der kommer til at betale regningen, vær vis på det.

    Kommentar by Santor — 11. august 2014 @ 08:18

  21. Lad dem bare slå hinanden ihjel :-)

    Kommentar by DNF — 11. august 2014 @ 10:13

  22. Måtte isis-aben i den stjålne bil snarest blive jihad-idiot og slagtet i Irak. Kan kun gå for langsomt.

    Kurderne kan for min skyld tage samme rejse. Det bliver ok, når idiot-muslimer slagter hinanden. De vil ikke blive savnet.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. august 2014 @ 10:49

  23. Sørme om ikke videoen er nået frem til BT. Ellers er medierne tavse.
    Mon de er flove over deres “demokratiske” muslimer?? :-D

    http://www.bt.dk/krimi/dramatisk-video-her-faar-isis-tilhaenger-taesk-foran-christiansborg

    Kommentar by tavsen — 11. august 2014 @ 10:58

  24. Jeg er de seneste få dage blevet så bange for fremtiden, efter jeg har set bare få videoer, en hvor de fragter folk i lastbiler og henretter alle, og en anden hvor en dødspatrulje kører på landevejen og skyder ind i biler, til de kører galt, og kører tilbage for at skyde dem helt til de dør. Det var i Irak.
    Der er intet match for denne ondskab – hvis de laver en dødspatrulje i Danmark kan de slå fundamentale institutioner ud af kraft, eller hvis de besøger en skole og henretter børn som i Beslan 2004 – jeg ryster i kroppen – de fører sig frem, og ingen gør noget. “det kan ikke ske her” – det kan det da sagtens.

    Men det er jo langt væk siger nogle, men ISIS-støtter er jo allerede i resten af verden, vi har set det i Holland, og nu også i København. Hvad vil man gøre – snakke det ihjel, eller som venstrefløjen så tit siger, tie det ihjel? Ham i videoen fik tæsk, men det er intet match, når ISIS ikke tæsker men henretter? Og de der henretter ISIS bliver fængslet fordi vi er et retssamfund.

    Kommentar by Zod — 11. august 2014 @ 10:59

  25. 1) Gid kurderne havde slagtet han, ondskaben lyser ud af svinet. Jeg gad godt se ændringen i hans ansigtsudtryk, når man satte ham en pistol for panden

    2) Vanvid at fremmedes konflikter udspilles i Danmark. De seneste 40 års fejlagtige fremmedpolitik har ikke alene lukket en masse skadelige mennesker ind i vort land, den har også lukket os uvedkommende konflikter ind
    ——————————————————————

    @18 jens r — 11. august 2014 @ 06:03:
    Yeps, hvad muslimerne gør på deres side af hegnet, må de selv om

    Kommentar by Bevidst — 11. august 2014 @ 11:08

  26. http://www.youtube.com/watch?v=4giyeY_AdJo
    Demo mod IS(ISIS/ISIL) og Flash-mob for Boykot af Israel – Kbh. 8/8 2014

    Kommentar by tavsen — 11. august 2014 @ 11:19

  27. @Zod Der er nu intet nyt ift muslimer der sympatiserer med ekstrem-islam, som bor i Danmark. Der er sådan set intet du kan stille op, skulle nogle af dem have lyst til at begå terror i Danmark. Enhver kan fremstille en simpel men effektiv bombe af husholdningsmaterialer eller ting bestilt fra nettet, eller skaffe sig automatvåben i de kriminelle miljøer.
    Der har jo været terrorbomber i Madrid og London blandt andet, og andre steder i Europa igennem de sidste 10 år.
    Så man kan bare krydse fingre for at det ikke rammer én, eventuelt bosætte sig langt væk fra storbyerne. Isolere sig selv.

    Vi lever i et åbent samfund med mange sårbare punkter. En blød infrastruktur, med mange åbne knudepunkter, feks kabler gravet ned i jorden eller let tilgængelige telefon og internet-centraler. Osv osv.
    Du kan selv gå ud og anskaffe dig knive og sabler og forskellige tungt fyrværkeri. Eller lave dirtybombs med søm og skrue eller med meget giftige kemikalier. Listen er LANG.
    Sådan er det, så lad være med at tænke for meget over det. Vi ved aldrig hvornår den næste galning slår til.

    Kommentar by Endnu en vantro — 11. august 2014 @ 12:07

  28. Jeg er selv udlænding og er kommet her på siden via BT.dk
    Synes også det er for dumt at udenlandske konflikter udspiller sig i Danmark.

    Kommentar by Ali Jaffar — 11. august 2014 @ 12:46

  29. @24 Zod — 11. august 2014 @ 10:59:
    Vi kan ikke forvente, at de nuværende magthavere i Danmark (gammelpartierne, storkapitalen, humanisttrunterne og deres veninder) løser fremmedproblemet for os; De kan enten ikke se det eller bruger det til at fremme deres egne dagsordner og til at mele deres egne kager og karrierer.

    Derfor vi er nødt til at danne vore egne skytteforeninger og borgerværn.
    Endvidere er vi nødt til fortsat at eksponere den herskende klasses forræderi og de fremmedes uønskethed og sande natur. Dette skal vi gøre indtil majoriteten af danskerne er vågnet op, ser virkeligheden og begynder at stole mere på deres egne sanser end på noget, de ser i TV eller læser i en bog. Først når majoriteten af danskerne er selvstændige mennesker, fungerer vort demokrati og er stærkt nok til at smide muslimer og andre uønskede fremmede ud

    Kommentar by Bevidst — 11. august 2014 @ 13:22

  30. Bare lige en kort beskrivelse om ISIS medlemmet for oven, vi går nogle år tilbage for at vise hvilken type af personer som vi kan finde i denne gruppe ….

    http://jyllands-posten.dk/indland/kbh/ECE3325651/otte-ars-faengsel-for-tilfaeldig-nedskydning/

    Han “medicinerede” sig med adskillige former for stoffer under HELE sin afsoning, ergo har han fået flere tvangs-tanker mm. (er sikkert forsat på heroin dags dato)

    For nogle måneder siden fik hans forbillede/broder en død som han søgte efter i Syrien, en død som han for evig helvede for !

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4553101.ece

    Det er et forkert billede medierne har sendt afsted omkring muslimer og islam det seneste årti, som der netop bliver nævnt for oven er det USA og deres støttere som har oprettet/dannet disse “bavianer” dengang de var “oprøre”. Og er så kommet med sin egen fortolkning af islam siden hen, og forsøger at sprede den verden over….
    Det svarer egentlig til at magten i Kina giver stik-narkomanerne fra Istedgade en masse medie omtale i Kina og får dem til at fortælle om den normale danskers hverdag mm.

    Kommentar by Islam is peace — 11. august 2014 @ 14:50

  31. Hender der Anne Louise Hansen er åbenbart konvertit. Den slags er som regel de mest blæste, når det kommer til påklædning (læs niqab, lange handsker og alt muligt andet tilslørende, så de ikke kommer i kontakt med D-vitamin, derfor er de hjerneskadede).

    Ham isis-skægaben (tak til Haddock) i den formentlig stjålne bil må meget gerne rejse ned til de varme lande og blive slagtet. Så kan hans hustruer (hov, var jeg lige ved at skrive husdyr?) og samtlige syv-otte ADHD-børn få forhøjet bistand og børnebidrag.
    Som du og jeg betaler, da den såkaldte ægtemand ikke ejer en bøjet 50-øre.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. august 2014 @ 15:29

  32. Salifister/islamister har intet at gøre her, ud af landet med dem…

    Kommentar by LarsB — 11. august 2014 @ 15:38

  33. Ali Jaffar — 11. august 2014 @

    Rart at høre. Men kan du forhindre de interne krige udfolde sig i Danmark?

    Myndighederne hverken vil eller kan.

    Kommentar by tavsen — 11. august 2014 @ 15:48

  34. Ham i bilen minder lidt om den bilkørende abe fra filmen Cannonball Run.

    Kommentar by Sigwar — 11. august 2014 @ 17:07

  35. Aarh Sigwar: Nogle aber har faktisk en storhjerne, dog uden frontallapper.

    Ret sikker på, at skægaben ikke har nogen af delene.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. august 2014 @ 17:32

  36. Dét vil jeg give dig ret i Henrik Petersen, med dét link som står i nr. 30 så kan man da rolig sige han er retarderet

    Kommentar by Jonas — 11. august 2014 @ 19:40

  37. Jeg prøver lige igen, til dem der skriver at Islam intet har med salafisme/ekstremisme at gøre, så læs lige Koranen tak…. man kan ikke udtale sig om en bog man ikke har læst. Det er det værste ævl at høre på når folk dumt siger at islam intet har med salafisme/ekstremisme at gøre, koranen er en befaling, koranen ER ekstremisme, i mine øjne skrevet af en flok syge overtroiske idioter, i mange muslimers øjne….. Af Gud igennem mohammed,med andre ord så tror muslimer på en gud der vil skære halsen og fingrene over på ikke troende. forstå det så tak.

    Kommentar by Fnidder — 11. august 2014 @ 20:07

  38. @37 Fnidder — 11. august 2014 @ 20:07:
    Enig.
    http://avpixlat.info/2014/08/11/ord-och-inga-visor-fran-nima-dervish/

    Den gud som muhamedanerne referer til ligner ikke den gud, jeg kender, han ligner faktisk slet ikke en gud, men en dæmon fra det kollektive ubevidstes skraldespand (niveau 7 af det astrale lys for de, der kender til esoterisk terminologi).
    For længe siden erfarede jeg et meget enkelt princip til at skelne lysets ånder fra mørkets; Lysets ånder tilbyder, men beordrer aldrig, da de respekterer menneskets autonomi

    Kommentar by Bevidst — 11. august 2014 @ 22:35

  39. Hej Uriasposten. Jeg bliver lidt ked af at få vist dette video og billeder, og jeg vil ikke have, at andre ser det. Vil du være venlig at fjerne det?

    Hej Uriasposten Der er sket en fejl. Det var ikke mening at vi skulle udstilles som Daesh støtter. Vi kom for at råbe sammen med jer og for jer. Men nogen har misforstået og troede vi var en del af ISIS tilhænger. Frem for alt har personen som kører i bilen intet med det her at gøre. han skulle bare køre mig hjem. Vil du ikke være sød og slette billedet, fordi broren er selv kurder og har selv mistede familiemedlemmer dernede. Og jeg gentager igen chaufføren har intet med sagen at gøre og ej heller råbte Daesh halløj.

    Chaufføren har intet med sagen at gøre, jeg var passager jeg sagde til broren, hold ind til siden så vi kan vise vores støtte til det der sker. Men så troede nogen af dem som kom for demo at vi var ISIS tilhænger og begyndte at overfalde os. Vi prøvet og snakke med dem som i kan se på videoen men de vil heller lad deres vrede går ud over os. Og derfor blev vi nød til, til sidste at kører væk. At det sådan her ikke muslimer skal se på islam? som om vi var vilddyr som hader hinanden eller overfalder hinanden? og rive folk ud af bilerne på åben gade? er det den tak man får for at hjælpe til?

    Mvh Ahmed Noor.

    Kommentar by Ahmed — 12. august 2014 @ 03:24

  40. 39
    Tjah een af disse utallige “misforstaaelser/tolkninger” igen, det hele var jo ikke noget

    Kommentar by Dunk — 12. august 2014 @ 11:35

  41. Hej Uriasposten
    Hvordan kan du overhøre en venlig forespørgsel om censur? Når nu det hele er een stor fejl.

    “Vi kom for at råbe sammen med jer og for jer.”

    Hvad hjælper Jeres råberi danskerne??

    Kommentar by tavsen — 12. august 2014 @ 13:09

  42. -> tavsen

    Historien lyder ikke videre sandsynligt, men han kan jo bare give oplysninger der kan efterprøves.

    Kommentar by Kim Møller — 12. august 2014 @ 13:19

  43. Du lyver Ahmed. En mand der er klædt som islamist og har skæg som islamist kommer jo ikke for at hjælpe dem som er mod islamister. Skrid ud af mit land lede løgner.

    Kommentar by islamfrit København — 12. august 2014 @ 13:24

RSS feed for comments on this post.