12. juni 2008

Posterboy Zlatan og dem fra serie 5

Forleden hørte jeg på P1 en ‘ekspert’, med henblik på EM i fodbold, forklare at fodbold i virkeligheden var ‘integration’, og det er kun få dage siden Morten Olsen parafraserede Enhedslistens valgslogan ( “Hvorfor har vi ingen Zlatan?”).

Fra Ekstra Bladet – Vidner til vold på fodboldbane truet.

“Københavns Politi kommer til at efterforske trusler mod vidner og tilhørere i den retssag, hvor en holdleder og to spillere fra fodboldklubben FC Tyrkiyem fra Frederikssund i sidste uge blev dømt for vold mod en fodbolddommer.

Under en pause i retssagen overværede Kenneth C. Nielsen fra Sjællands Boldspil Union, at holdlederen opførte sig truende og stærkt chikanerende over for fodbolddommerens kæreste, der var blandt vidnerne i retssagen.

– Han kaldte hende ‘luder’ og andre grove ting, fortæller Kenneth C. Nielsen.

Flere tilhørere og vidner følte sig også efter retssagen truet af specielt FC Tyrkiyems holdleder.

– Da vi kom ud af retssalen, stod FC Turkiyem-folkene et par skridt nede ad trappen. De var meget ophidsede, og vi fik at vide, at de ville vente på os udenfor, fortæller Kenneth C. Nielsen, der overværede retssagen i Østre Landsret i Bredgade i København. Efterfølgende blev han og andre lukket ud ad en anden indgang til landsretten.

Hele sagen startede i forbindelse med en Serie 5-fodboldkamp i Frederikssund i oktober sidste år.

FC Turkiyems holdleder smed en mobiltelefon efter dommeren, da modstanderholdet Blovstrød havde udlignet til 4-4 kort før tid. Dommeren valgte at afblæse kampen, men det fik blot gemytterne endnu mere i kog. Dommeren blev væltet omkuld og sparket, så han efterfølgende måtte overnatte på hospitalet til observation for hjernerystelse.”

Oploadet Kl. 14:27 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5916/trackback

46 Comments »

  1. Morten Olsen var en habil fodboldspiller, men det var ikke studenterhuen der trykkede knopperne på hans fodboldstøvler ned i jorden.

    Men lad os da endelig få landsholdet besat med palæstinensere, tyrkere og afrikanerne. Så vil min interesse for det blive lige så stor som for den store ”danske” løber Wilson Kipketer (med skatteskjul i ”udlandet”). Først når man udleverer baseball bats til spillerne, vil jeg se på det igen.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 12. juni 2008 @ 14:43

  2. Nå…
    Måske burde vores retsale indføre specielle indgange. En for rettro muslimer og en for vantro ikke muslimer!
    Opdelingen i vores samfund er begyndt!
    Stakkels OS kvinder!

    Kommentar by li — 12. juni 2008 @ 15:02

  3. Nu skal I være søde…det er jo klart for enhver, at det er de voldelige perkere der er de sande ofre i denne sag. Hvor fanden bliver indsamlingen af og hvorfor bliver der ikke skrevet et nummer til støtte som outlandish kan synge i DR primetime? – Hva med fakkeltoget? – hvorfor fanden skal de stakkels perkere altid forfølges? – Jeg er sgu træt af dette hvide apartheid herhjemme…nogle svin er vi danskere, svin siger jeg.

    Disclaimer: der er muligvis brugt ironi og sarkasme, justér derfor virkeligheden efter eget behag..

    Kommentar by Onion — 12. juni 2008 @ 15:08

  4. Det forstår jeg ikke.

    I Islam er kvinderne jo som “diamanter”, de skal beskyttes og æres. Det sagde hende fra Miss Tørklæde selv.

    Hvad er dog den forskel på hende og så dommerens kæreste ?

    Kommentar by DaLi — 12. juni 2008 @ 15:10

  5. der er flere gunde til at Danmark ingen Zlatan har: for det første har vi langt, langt færre unge efterkommere end Sverige.
    For det andet har vi intet Rosengård, hvor han er født og opvokset – dog stadig med en tyk accent. Det er helt naturligt at Zlatanér først vil forekomme i Sverige.

    Kommentar by steen — 12. juni 2008 @ 15:23

  6. Det kunne da være sjovt. Så kunne kampene ende ligesom Tyrkiet-Schweiz (2-1) en kamp uden selvmål, men hvor samtlige målscorere alligevel var tyrkere, ja faktisk alle med tyrkisk statsborgerskab.

    Man bemærkede iøvrigt Hakans store glædesudbrud da han scorede for sit hold? Not…!

    Kommentar by DMX — 12. juni 2008 @ 15:54

  7. Altså, Zlatan er et flop! Så jeg forstår ikke han bliver fremhævet som han gør. 1 sølle mål på landsholdet i 2½ år.
    Desuden er han svært adfærdsvanskelig, så Zlatan’er på det danske landshold, eller hold i øvrigt: Det ikke ske!

    Kommentar by fuck'em — 12. juni 2008 @ 16:19

  8. ja man får jo helt minder til Thomas Graversen med den slags historier. Og han kunne ikke engang spille fodbold.

    Kommentar by Allan — 12. juni 2008 @ 16:21

  9. Hvad betyder en genial fodboldspiller i forhold til det milliardstore tab for statskassen som masseindvandringen i øvrigt medfører for Sverige?

    Hvad betyder et par vundne fodboldkampe i forhold til de tusinder af voldtægter? Kan ikke huske det præcise tal, men det er grotesk højt (~10% af svenske kvinder? Lyder vanvittigt, men mener jeg har læst det).

    Kommentar by udlandsdanskeren — 12. juni 2008 @ 16:51

  10. @ Onion, du skriver ironisk; Nu skal I være søde…det er jo klart for enhver, at det er de voldelige perkere der er de sande ofre i denne sag.

    W: Af ren nysgerrighed, hvm ironiserer du over? Der er da ingen som betragter de i denne post omtalte voldsmænd som værende ofre? Det forekommer mig at være en Uriaspost-myte at muslimske voldsmænd skulle være betragtet som ofre (i højere grad end ikke-muslimske voldsmænd betragtes som ofre). Det dokumenteres så af marxistiske månedsblade fra andre kontinenter, 8 år gamle Politiken-indlæg eller lignende. Så jeg er nysgerrig, hvems synspunkt ironiserer du over?

    Kommentar by William — 12. juni 2008 @ 19:12

  11. @ Steen, du skriver; der er flere gunde til at Danmark ingen Zlatan har: for det første har vi langt, langt færre unge efterkommere end Sverige.

    W: En anden grund er at det er sværere at blive statsbroger i Danmark, hvilket er en betingelse for at komme på U15-landshold og opefter. Så spillere i Danmark uden statsborgerskab får ikke de samme udviklingsmuligheder, som en tilsvarende spiller ville få i Sverige da han havde haft nemmere ved at få statsborgerskabet.

    Der er ingen tvivl om at en ultra-liberal indvandrings-politik ville være godt for landsholdet. Der er heller ingen tvivl om at det er det suverænt mest ligegyldige argument for en liberal indvandrings-politik.

    Kommentar by William — 12. juni 2008 @ 19:16

  12. Fremmedomkostningerne i nabolandet Sverige er ifølge pålidelige kilder på mere end 260 milliarder kroner om året i Sverige. I Danmark er tallet “kun” 80 milliarder kroner om året. Årsagen kan måske være, at svenskerne har været regeret af asocialkammeraterne i langt flere år end danskerne.

    Kommentar by Poul — 12. juni 2008 @ 20:30

  13. #8. Nå allan,fodbold har du altså heller ikke forstand på.
    Da Thomas Graversen var på toppen var han bla. i Everton og Real Madrid.

    Kommentar by PB — 12. juni 2008 @ 22:05

  14. Der er masser af den slags sager.

    Flere dommere vil ikke dømme kampe med indvandrerhold, da de frygter at få tæsk eller blive chikaneret.

    Desuden har der i flere tilfælde været problemer med disse holds økonomi. De får ofte midler fra kommunen og har i nogle tilfælde svært ved at redegøre for, hvad pengene er brugt til.

    Engang så man disse hold som integrationsprojekter. De har vist sig at være lige det modsatte.

    Og nå ja…så kan de jo ikke engang spille fodbold.

    Der er vel snarere tale om FODVOLD.

    Ja, undskyld. Situationen er ikke spor morsom, men det er sgu så forstemmende, når de fucker tingene op.

    Kommentar by Abu Dabu — 12. juni 2008 @ 22:07

  15. Igår lød Mark Strudal som Morten Olsen da han kommenterede i EM-kampen mellem Polen og Østrig. Han sagde der var brug for en debat om hvordan man får flere med udenlandsk baggrund på landsholdet. Det var ikke svært at høre at Mark Strudal hældte til Morten Olsens standpunkt. I øvrigt så blev den polske scoring sat ind af en fyr med brasiliansk baggrund, som lige havde fået polsk statsborgerskab. Det til trods for han ikke kan tale polsk. En af de polske spillere skulle have sagt uden at nævne vedkommende, at spiller man på det polske landshold skal man kunne synge den polske nationalsang.

    Kommentar by Angantyr — 13. juni 2008 @ 09:14

  16. I fodboldverdenen gælder antallet af mål.

    I pengeverdenen gælder tallene på bundlinien.

    Begge steder betyder nationalitet ikke en dyt.

    Statsborgerskab erstatter nationaliteten, så pyt med du ikke taler det lands sprog hvor du har fået dit statsborgerskab.

    Nationale fodboldhold og nationale virksomheder er betegnelser uden betydning.

    Hvorfor man vedbliver at kalde et fodboldhold for et nationalt fodboldhold er ubegribeligt i sammenhæng med at man vil een Verden, ganske vist opdelt i regioner, men det af praktiske årsager.

    Faktisk burde statsborgerskaber ændres til betegnelsen regionsborgerskaber.

    Kommentar by Vivi Andersen — 13. juni 2008 @ 09:27

  17. Saudi Arabien tabte for øvrigt 8-0 til Tyskland ved VM for nogle år siden.

    Det viser bare, at islam ikke dur. Heller ikke når det drejer sig om fodbold.

    Kommentar by Abu Dabu — 13. juni 2008 @ 09:47

  18. #17
    Du har helt ret, man kan ikke engang bruge islams kampmanual koranen som toiletpapir, papiret er simpelthen for stift og groft skåret..

    Kommentar by Onion — 13. juni 2008 @ 14:03

  19. Det kunne egentlig være man skulle flytte til Irland. Med deres nej til ratificering af EU-traktaten, så er det lige landet for mig :-)

    Kommentar by Onion — 13. juni 2008 @ 14:05

  20. -> #9 udlandsdanskeren

    “Hvad betyder et par vundne fodboldkampe i forhold til de tusinder af voldtægter? Kan ikke huske det præcise tal, men det er grotesk højt”

    Der blev anmeldt 4.750 voldtægter sidste år i Sverige, (9,1 mio indbyggere), mens det samme tal lå på et sted mellem 500-600 i Danmark, (5,4 mio indbyggere).

    Kommentar by JensH — 13. juni 2008 @ 14:58

  21. Kør dem til lufthavnen så vi kan blive fri for de voldspsykopater, og ryger der et par røde tågehorn med i farten, skal i ikke høre et ondt ord fra mig.

    Kommentar by Fritz — 13. juni 2008 @ 16:34

  22. Andre Rosenborg nyheder:

    Fra svt.se (!)

    http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=1173620&lid=senasteNytt_275211&lpos=rubrik_1173620

    Räddningstjänsten i Malmö vägrar att ge sig in i stadsdelen Rosengård med mindre än att de får poliseskort, framöver.

    Beslutet fattades sedan brandmän utsattes för stenkastning och mordhot under ett släckningsuppdrag i Rosengård i torsdags.

    Från och med i dag måste personal från räddningstjänsten vänta in poliseskorten innan de kan, till exempel, bekämpa en brand i området.

    Senast vid 17 i dag utsattes en brandbil för stenkastning i Rosengård.

    Kommentar by Ole — 13. juni 2008 @ 20:35

  23. “Kulturberigelsen” i Sverige er langt mere omfattende end i Danmark. Det kan måske skyldes, at socialkammeraterne i nabolandet har haft regeringsmagten i langt flere år end i Danmark. Og det har desværre betydet en meget stor indvandring af bekvemmelighedsflygtninge til Sverige.

    Kommentar by Poul — 13. juni 2008 @ 22:17

  24. I Danmark har der også været mange “kulturberigelser” begået af muhamedanske bekvemmelighedsflygtninge. I Sverige er situationen dog meget værre, da de har lukket en hel del flere bekvemmelighedsflygtinge/lykkejægere ind i deres land.

    Kommentar by Poul — 13. juni 2008 @ 23:22

  25. Et andet (tyrkisk) hold med navnet Ikast United ( de hed noget andet før) har også været involveret i flere sager omkring vold og manglende styr på økonomien.

    Om tale af holdet her:

    http://viewer.zmags.com/showmag.php?magid=25459

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 11:50

  26. Mere om Ikast United her:

    http://www.jbu-site.dk/discus/messages/13/2380.html?torsdagd12april20071733

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 11:51

  27. Spillere på tyrkisk hold (Ikast United) spytter angiveligt på modstanderne. Her lidt fra et kampreferat:

    “Det der ikke ses af dommeren er små slag og knubs fra Ikast (United) spillere – en enkelt spytter endda en af vore på låret.”

    Ikast United beskyldes også for hensynsløst spil:

    “I det 76 minut tackler Bech en modspiller (fra Ikast United) – ikke et særligt groft frispark, men dommeren tildeler Bech direkte rødt for tackling bagfra. At der længe inden burde være givet kort til Ikast (United) spillere for brok, er måske det der får kampen til at ændre sig over i den lidt mere rå genre skal være usagt. Men ikke desto mindre tackles Ronni i det 77 minut helt urelementeret direkte på fristen med en stempling, og denne handling giver pudsigt nok kun gult.”

    Modstanderholdet glæder sig over at være sluppet fra kampen uden men:

    “…vi et eller andet sted glade for at slippe for de store skader og men.”

    Læs hele kampreferatet her:

    http://www.3sikre.dk/page60/page68/page90/page90.html

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 12:02

  28. “…meget hårdt spillende Ikast United.”

    En udstilling af forskellige normer:

    http://www.3sikre.dk/files/may-2008.php

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 12:05

  29. Frustrationer…

    http://www.kk07.dk/?p=14

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 12:08

  30. Ikast United hed muligvis Türk United eller Türk Gücü før.

    Hovedpointen bag det tyrkiske hold synes at være en modvilje mod at deltage i det danske foreningsliv.

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 12:14

  31. Når man ser bort fra muligheden for at få kommunale midler.

    Kommentar by Anusakkari — 14. juni 2008 @ 12:15

  32. Fra jbu-site (26) linket er der fra en ærlig træner (for William med flere) sure rønnebær at sluge, straight out of virkelighedens verden

    ” Jeg har udlændinge på mit hold (Ynglinge), og de er nu med tiden faldet meget godt ind og har ikke voldet nogle problemer.

    Men jeg har haft andre udlændinge, som jeg har måtte frasortere pga. deres opførsel da de var junior.

    Så nej det er da langt fra alle udlændinge som er et problem, men i forhold til antal danskere, så oplever jeg et langt større problem ved udlændinge(Sydlige – Bosnien, Tyrker for ikke at ramme alle over en kam).

    En af de væsentligste forskelle ligger i det sproglige, for når de ikke længere kan klare sig på ord så kammer det over for dem.

    Jeg mener det er vigtigt at der er et bestemt blandingsforhold af spillere, der må maks være 3-4 personer af sydlig herkomst for at holdet ikke kommer over i en risiko zone.”

    Altså en klokke-klar observation fra et ufrivilligt mikro-eksperiment i integration, der

    Noter jer, hvordan kommentarerne ovenfor forsøger at drage generalisering (fordi i siger der er problemer med langt de fleste indvandrerhold, så er alle indvandrere generisk dumme) ind i ligningen, når det blot konstateres at der er uforholdsmæssigt meget ballade med indvandrere i fodbold, når de selv har hele hold eller når blot der er en for stor kvota på 1 hold indbyrdes.

    Gad vide hvordan tidens multi-kult fortalere vil bortforlare den. Jeg gætter på, at den ignoreres.

    Kommentar by DaLi — 14. juni 2008 @ 14:26

  33. @ DaLi; Fra jbu-site (26) linket er der fra en ærlig træner (for William med flere) sure rønnebær at sluge, straight out of virkelighedens verden

    W: Hvad fanden skal ‘for Wiliam med flere’ betyde? Jeg har aldrig benægtet, at indvandrere er overrepræsenteret i krimanlitets-statistikken og mere tilbøjelige til at lave ballade. Intet i det du citerer overrasker mig, eller konflikter med noget jeg har skrevet herinde. Alligevel synker du ned på burka-klædt Uriaspost-niveau, og fbulerer om en falsk modsætning mellem mine indlæg og de fakta du præsenterer. Modsætningen findes ikke.

    DaLi: Gad vide hvordan tidens multi-kult fortalere vil bortforlare den.

    W: Bortforklaring – mig i røven. Her er min FORKLARING. Indvandrere er mere tilbøjelige til at lave ballade. Det er der mange grunde til, de to væsentligste er; 1) Socio-økonomiske faktorer, fattige folk oplever flere frustrationer i deres liv, og laver mere ballade. Pga. begrænset social obilitet er de fleste indvandrere relativt fattige 2) Levn fra åndsformørkede macho-kulturer, som gør at nogen af dem ikke har et balanceret forhold til modgang, konkurrence m.m.

    DaLi: Jeg gætter på, at den ignoreres.

    W: Jeg gætter på, at du ignorerer det forhold at du sidder der iklædt en burka, og laver lumpne Uriaspost-tricks, som du aldrig, aldrig, ALDRIG ville turde, hvis du smed din elskede burka. Det er kun et gæt. Og ligesom du gættede forkert, da du sagde at dit indlæg ville blive ignoreret, så kan jeg jo også gætte forkert, når jeg skriver at du aldrig smider din elskede burka. Men gætter jeg forkert?
    Jeg gætter på, at den ignoreres.

    Kommentar by William Jansen — 14. juni 2008 @ 16:36

  34. #33 William

    DaLi skrev: Gad vide hvordan tidens multi-kult fortalere vil bortforlare den. Jeg gætter på, at den ignoreres.

    Det svarede du (William) på. Skal det forstås sådan, at du er en af tidens multi-kult fortalere? (Og hvad lægger du i givet fald i det udtryk?)

    Jeg vil i øvrigt tro, at mange synes det er påfaldende, at du i dine to begrundelser ikke nævner religion/religionsopfattelser. Mon ikke det hører til som en vigtig del af punkt to?

    Kommentar by Ole — 14. juni 2008 @ 20:57

  35. YES
    William
    Kan du husk du forleden gerne ville have mig til at bevise nogen brugte undskyldningen med socialstatus, når det handlede om de ovewrkriminelle indvandre, du har så selv lige brugt den

    Du er sku en klaphat.

    Selv har jeg spillet i en indvandre klub, der havde vi enorme problemer med 4. holdet, der var rent indvandre, så slemt blev det at vi var nød til at sende 3-4 danskere med, bare for at stoppe dem fysisk inden de nåede dommeren, hvis de mente han dømte forkert.
    Ligeledes var det den eneste klub jeg har spillet i hvor flere spillere fik karantæner på over 6 måneder, en spiller stod til at blive udlukket på livstid efter at smadre skinnebenet på en spiller og flere overfald under kampene, så god integration på det hold. Da stammen af danskere stoppede, endte klubben igen i bunde af alle rækker og mange kampe aflyses nu pga voldlige episoder.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 14. juni 2008 @ 20:57

  36. @ Broholm, du skriver; Kan du husk du forleden gerne ville have mig til at bevise nogen brugte undskyldningen med socialstatus…

    W: Jeg bad dig dokumentere at nogen havde brugt debat-tonen eller dansk småracisme til at forklare indvandreres overrepræsentation i kriminalitets-statistikken. Den dokumentation venter jeg stadig på.

    Jeg anerkender til fulde at socio-økonomiske faktorer kan forklare kriminalitet.

    Kommentar by William Jansen — 14. juni 2008 @ 21:04

  37. @ Ole, du skriver; Skal det forstås sådan, at du er en af tidens multi-kult fortalere?

    W: Ja. Jeg har flere gange gjort klar, at jeg er tilhænger af et multikulturelt samfund. Beklageligvis er vi i Danmark ved at få et omnikulturelt samfund.

    O: Jeg vil i øvrigt tro, at mange synes det er påfaldende, at du i dine to begrundelser ikke nævner religion/religionsopfattelser.

    W: Islam er er en anti-demokratisk, homofobisk, kvindefjendsk, slaveri-venlig, morderisk religionschauvanistisk ideologi, som står i modstrid med den samfundsmodel, som de fleste danskere dybest set holder af.

    Islam har en del af ansvaret for kriminalitet, bl.a. pga. seksual-forskrækkelsen som gør nogle muslimer unaturligt anspændte pga. manglende udlevelse af en naturlig og sund drift.

    Men jeg tror at islam har et medansvar for langt flere problemer af ikke-kriminel natur (homofobi, nedladende syn på kvinder m.m.), end af kriminel natur.

    Kommentar by William Jansen — 14. juni 2008 @ 21:12

  38. Politikere fra venstrefløjen og de radigale(det er dem, der har givet opholdstilladelse til tusindvis af bekvemmelighedsflygtninge) fortæller, at vi kan lære meget af de muhamedanske fremmede. Imidlertid “glemmer” de at sige, hvad det er, som er så berigende ved de muhamedanske bekvemmelighedsflygtninge.

    Kommentar by Poul — 14. juni 2008 @ 22:55

  39. “Jeg anerkender til fulde at socio-økonomiske faktorer kan forklare kriminalitet.”

    Indvandrere med muslimsk baggrund er overrepræsenterede i kriminalitetsstatistikkerne, også når talerne renses for økonomiske forhold. Årsagen til den øgede kriminalitet blandt indvandrere med muslimsk baggrund synes altså at være kulturel/religiøs.

    Kommentar by Anusakkari — 15. juni 2008 @ 21:12

  40. William Jansen tør ikke pisse på koranen…

    Kommentar by Anusakkari — 15. juni 2008 @ 21:31

  41. Milliarder af kroner postes der ud på integration af muhamedanske bekvemmelighedsflygtninge/lykkejægere. Det er som at smide penge ud af vinduet. Istedetfor bør myndighederne stimulere de fremmede muhamedanere til at rejse ud af Danmark.

    Kommentar by Poul — 15. juni 2008 @ 22:18

  42. @ Anssakari;

    Du har fuldstændig ret. Socioøkonomiske faktorer er kun en del af forklaringen, og kuturelle/religiøse faktorer spiller også ind.

    Så længe, at du selv tilhører ’se min yndige burka’-brigaden, så bør du holde dig hævet over at kritisere andre for, hvad de tør og hvad de ikke tør.

    Kommentar by William Jansen — 15. juni 2008 @ 22:27

  43. @William Jansen

    Du staver navnet forkert. Det er Anusakkari.

    Desuden tør du ikke pisse på koranen…

    Kommentar by Anusakkari — 16. juni 2008 @ 15:29

  44. @William Jansen

    “Indvandrer-mænd er stadig mere kriminelle

    16. juni 2008 15:01

    Mænd med indvandrerbaggrund begår stadig væsentlig mere kriminalitet end danskere. Kommunerne har fejlet, mener integrationskonsulent.”

    http://avisen.dk/indvandrer-maend-er-stadig-mere-kriminelle_12380.aspx

    Kommentar by Anusakkari — 16. juni 2008 @ 15:43

  45. Hey, jeg er en spiller Ikast United, vil bare gerne færtælle jer at, i dag er Ikast united stærkt diciplineret hold med bøde kasse og det hele, og betaler alle vores gæld mod jbu, vi har forandrede os meget, vi har fået en del nye spiller som gerne vil spille noget ordentlig fodbold. vores mål er bare at spille fodbold og vinde, hvis vi nu bliver mødt med racistiske udtalelelser vil vi ikke (banke) personen, men vi vil anmelde det til POLITIET. OG VI ER TLBAGE STÆRKER END NOGENSINDE!OG MEGET MEGET MERE TEKNISK OG STÆRKER FOSRVAR hilsen Ikast united spiller fra Ikast (Midtjylland)

    Kommentar by Ikast United — 23. marts 2009 @ 13:44

  46. Roolig nu, det var ikk sådanne det foregik.
    Den dommer er fuld af lort, kender fc turkiyem spillerne
    og har selv spillet i den klub.. og jeg ved at det michael friis har sagt i retten er løgn og latin.. det hænger slet ikk sammen..
    Og jeres racepis kan ik godt stikke laangt op i fjabben makkere,
    for DET HAR INTET MED RACE AT GØRE, det er fodbold.. and that its!!
    Sagen skal altid høres to steder fra!!

    Kommentar by Deniz Celik — 13. oktober 2009 @ 02:21

RSS feed for comments on this post.