16. august 2014

Vellykket kalot-manifestation på Nørrebro – Gade Jensen om en ‘afværgemekanisme i vores baghoved’

Rasmus Jarlovs kalot-manifestation på Nørrebro samlede omkring 500 tilhørere, og det blev således (lig Tingbjerg-Gudstjenesten, efteråret 2009), ikke en fest for voldsparate arabere, men en positiv tilkendelse til fordel for en minoritet der trues af islamiseringens naturlige følgevirkninger.

(Rasmus Jarlov i front)

I skrivende stund flokkedes politikere og meningsdannere om at være på den rigtige side af stregen, men det er værd at huske navnene på dem der svigtede. Også denne gang. Det være sig ikke bare en forbenet jødehader som Fathi El-Abed og en selvmordsjøde som Bent Melchior, men også tidligere LAU-formand Rasmus Brygger og Liberal Alliance-MF’er Mette Bock. “Er da der ingen grænse for populismen? Lad jøder være jøder, kristne være kristne, muslimer være muslimer…”, lød det fra sidstnævnte i en opdatering på Facebook. Problemet er dog ikke desto mindre, at når muslimer er muslimer, kan kristne ikke være kristne, og jøder ikke være jøder.

Selvom demonstrationen fandt sted på Nørrebro, så var der efter billederne at dømme kun enkelte muslimer tilstede, alle kendte fra den politiske offentlighed. En af dem var socialdemokraten Yildiz Akdogan, der efterfølgende reklamerede for en lille folkefest foran Nørrebrohallen under parolen ‘Nej til trusler og vold – Ja til sammenhold’. Det kunne teoretisk set være ølsalget der holdt tilhængere af ‘fredens religion’ væk, men mon ikke det i virkeligheden var tilstedeværelsen af danskere.

Medierne var patetiske som altid. “Behøver vi en demonstration for jøder?”, spurgte Deadline i går, og på samme måde varmede TV2 News op til live-dækningen under overskriften “Er jødedemo på Nørrebro en provokation?”. De trykte medier blev også denne gang anført af Politiken, der rutinemæssigt gjorde en ubekvem generel problematik om jødehad blandt tilvandrede muslimer, til en konkret spørgsmål om ‘kontroversielle’ danskere. (se evt. EB.dk)

Fremhæves må også Berlingske, der holdt mikrofonen for 90-årige Svend Allan Horwitz fra Virum, der afviste demonstrationens nødvendighed: “Vi er alle landsmænd… så snak da med muslimerne”. Følgende citat fra den tidligere fondsbørsvekselerer står fint alene.

“Jeg har aldrig i mit liv oplevet antisemitisme. Heller ikke dengang i 1943, da mine danske landsmænd hjalp mig til Sverige. (Svend Allan Horwitz, Virum)

Henrik Gade Jensen renser luften, og det er der i sandhed også brug for – Jødehadets deja-vu.

“Gazakonfliktens bagside er en opblussen af et had mod jøder i Europa, som man troede efter krystalnatten, nazismen og holocaust var endegyldigt aflegitimeret og umuliggjort i Europas byer i dag. Men jøder forfølges og synagoger angribes.

Men det mest uhyggelige er ikke, at herboende Hamas-sympatisører åbenlyst ønsker død over jøderne, men at medierne og myndighederne underspiller det. Som om det ikke må finde sted, og derfor taler vi ikke om det. Det går nok over sig af sig selv, og så er vi tilbage til normaliteten. Det er bare ganske få brushoveder, og det skal vi ikke regne for noget.

Nu forstår jeg, hvordan antisemitisme kunne vokse frem i Tyskland, om end det heldigvis stadigvæk er af langt mindre dimensioner i dag. Mange menige tyskere så overgrebene på jøderne som enkelttilfælde, slemt selvfølgelig, man kendte dem jo, handlede hos dem, men det skulle nok gå over. Og så beskyttede tyskere sig selv ved ikke at gøre jødehadet til et problem, reducere det til enkelte, enestående aktioner, og det var det. Vi ville ikke generalisere fra enkelttilfælde, sagde den tyske præsident Joachim Gaucks forældre til ham efter krigen, da sønnen konfronterede forældrene med deres tavshed og dermed samtykke til jødeforfølgelserne.

Ikke generalisere! Det hører vi igen og igen som et mantra. Og vi gør det også til en moralsk acceptabel, ja nærmest etisk fortræffelig afværgemekanisme i vores baghoved: det er kun enkelte tilfælde. Få gale Hamas-sympatisører! Galninge er der altid nogle af! På Facebook siges så meget!

Mere.

(Generation Identitaire-trøje ved Nørrebros Runddel; Yildiz Akdogan)

(kalot-demonstrationen passerer venstreradikale Modkraft/Monsun)

(Menorah ved Stengade)

(Politiet var kampklare, men diskrete)

(Arabiske mænd med drengebørn)

(Islamist der gennemfotograferede demonstrationstoget)

“Down down Israel. Down down Israel.” (araber via Local Eyes)

(Enlig moddemonstrant ved Den Røde Plads)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/59213/trackback

56 Comments »

  1. Svend Allan Horwitz – hvis man ikke også slog et slag for sine landsmænd, er han en af de jøder, jeg ikke gad løfte en finger for

    Kommentar by Josef K — 16. august 2014 @ 18:09

  2. Han har aldrig oplevet antisemitisme – heller ikke dengang nazisterne prøvede at deportere ham til deres koncentrationslejre. Han havde sikkert ikke engang villet erkende antisemitismen mens han trak sit sidste åndedrag i gaskammeret.

    The idiocy is strong in that one.

    Kommentar by Henrik — 16. august 2014 @ 18:33

  3. Det sidste foto er vidst ikke fra Den Røde Plads (Korsgade), men fra den ligeså monokulturelle muhammedanske enfoldighedspark ved Nørrebro Hallen?

    Kommentar by Hans Und — 16. august 2014 @ 18:34

  4. Lokaludvalgsformand Uzma Ahmed Andresen er stærkt underfrankeret.
    Videoen:
    http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-08-16-demonstration-mod-j%C3%B8dehad-p%C3%A5-n%C3%B8rrebro-forl%C3%B8b-roligt

    Jeg var med i demoen, og den modbeviste hvert et ord der kommer ud af hende. btw islamisten på billedet gik faktisk med i demoen.

    Kommentar by mb — 16. august 2014 @ 18:58

  5. Rasmus Bryggers leflen for Politiken-segmentet har udartet sig til en joke uden sammenligning.

    Dette må dog være “hippieliberalismen” som Rasmus Brygger er ophavsmand til.
    Pludseligt var “aktivisme” og beskyttelse af de anderledes og udsatte ikke så højt værdsat på hans dagsorden.

    Og det er da meget sjovt, at det skulle kunne være en provokation at gå gennem Nørrebro. hvem skulle kunne blive provokeret?
    Det er vel kun muslimske racister der kan blive provokeret, for det store flertal af muslimer er jo velintegrerede og hader ikke jøder ifølge Rasmus Brygger. Men hvorfor må vi ikke provokere og sige fra overfor racister. Jeg troede ellers det var en del af hippieliberalismens dogmer.

    Sagen er jo den banale at Rasmus Brygger ikke engang selv tror på det ævl han lukker ud. Hans egen analyse er tydeligvis baseret på de implicitte præmisser at;
    – en signifikant andel af muslimer har et yderst anstregnt/racistisk forhold til jøder i det hele taget (og altså ikke bare til Israel)
    – at de har slæbt hadet til jøder med til Danmark
    – at de har let til vold

    Det er jo den eneste grund til at nogen kan mene det er en “provokation”, men det er jo alt sammen i direkte modstrid med hans tidligere påstand om at muslimerne overhovedet ikke er et problem, og ej heller deres kultur.

    Det er et voldsomt hykleri manden har kastet sig ud i, alene for at kunne gøre sig populær hos Politiken-segmentet.

    Kommentar by Superman — 16. august 2014 @ 19:03

  6. Problemet med Jødehad i Danmark skyldes ikke de kristne, katolikkerne, buddhisterne eller jøderne selv, tilbage er så en gruppe indavlede, korandyrkende islamister der fremprovokere dagens demonstration, dette burde være grund nok til at forbyde islam i Danmark, oveni sidder der degenerede indavlede folkevalgte islamistiske politikere i byråd og folketing der åbenlys nedgør jøderne, føj for den lede Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. august 2014 @ 19:06

  7. https://www.google.dk/maps/place/Superkilen/@55.6993346,12.5425416,216m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4652524faac517df:0x576545f77e1f9dd1

    der er kun én rød plads

    Kommentar by Josef K — 16. august 2014 @ 19:18

  8. TV2 har lige afsluttet deres indslag med en exit (det er det som studieværten siger, når alle ved, at indslaget er slut, og derfor (billedligt talt) sænker paraderne):

    “Flere af Folketingets partier deltog i demonstrationen, blandt andet Socialdemokratiet og de Radikale” !

    Det var da rigtigt, rigtigt godt .

    Kommentar by bastardo — 16. august 2014 @ 19:46

  9. Ikke at jeg overhovedet støtter islam og deres syge lorte religion, men hvad med Zionisterne og judaisme?…. prøv at se denne gamle dokumentar….https://www.youtube.com/watch?v=QH_Bs-pN46s

    Kommentar by Fnidder — 16. august 2014 @ 19:49

  10. altså i mine øjne er det hele den største omgang løgn og humbug! sæt nu at alt det lort nazister, muslimer kristne, hippier og jøder kæmper for bare er en gang fis….. hvor er det latterligt, det hele, islam judaisme, kristendom og katolik fiset er skabt af romerne og en flok gamle sure ulækre pædofile mænd, sådan er abraham religionerne…. gammelt pædofilt ævl.

    Kommentar by Fnidder — 16. august 2014 @ 19:53

  11. Det sørgelige er, at vi er kommet så langt ud i selvhadet, at nogle danskere opfatter demonstrationen som en provokation.
    Jeg tror, at imamen i går til fredagsbønnen har sagt, vi venter, lad tiden arbejde for os, det gør den jo godt.

    Kommentar by Menig 442 — 16. august 2014 @ 20:00

  12. Menig 442: ja det er sørgeligt, der skal ikke herske tvivl om at der kommer endnu større problemer i fremtiden…. det står nemlig skrevet i deres gamle ulækre bog.

    Kommentar by Fnidder — 16. august 2014 @ 20:06

  13. Journalisterne kan slet ikke styre impulserne, når det gælde Israel – Palæstina konflikten. Hvor er det dog langt ude, at man uden skam beskylder Jarlov og mededemonstranter for ligefrem at ønske balladen. Bt er vel det værste eksempel, jeg har læst i dag: http://www.bt.dk/danmark/1-0-til-noerrebro-joededemo-foregik-uden-problemer

    Når det så er sagt, så ville det klæde Jarlov og andre, at lave en demo for alle de danske ofre for masseindvandringen, der ikke har kunnet gå i fred. Men det er nok ikke politisk korrekt.

    Kommentar by K — 16. august 2014 @ 20:10

  14. – MB

    Ikke sådan fotografen opfattede det.

    Kommentar by Kim Møller — 16. august 2014 @ 20:11

  15. 11, jeg tror også imamerne har holdt dem i kort snor af strategiske grunde, desværre er jeg overladt til de danske medier når jeg vil søge information og de undersøger ikke den slags så vi finder nok aldrig ud af det.

    Kommentar by Per — 16. august 2014 @ 20:14

  16. Næste demo er allerede imorgen – og så på rådhuspladsen, som er mere politisk http://www.israel-info.dk/

    Kommentar by semit — 16. august 2014 @ 20:19

  17. Islamisten gik blandt demonstranterne, men ved siden af på fortovet, og han stoppede jævnlig op og kiggede og fotograferede. Om han var for eller imod aner jeg ikke. Men han virkede udenfor.

    Kommentar by NulTolerance — 16. august 2014 @ 20:35

  18. – Islamisten gik ikke blandt –

    Kommentar by NulTolerance — 16. august 2014 @ 20:40

  19. >9 Fnidder
    Meld dig ind i David Dukes klub.

    Kommentar by Nielsen — 16. august 2014 @ 21:22

  20. Jeg var med i demonstrationen og bemærkede, at Simon bugner fra redox fotograferedes løs. Skal vi nu i deres jødearkiv?

    Kommentar by Absalonsen — 16. august 2014 @ 21:41

  21. Islamisten gik lige foran mig sludrende med en ligesindet, bagerst men inde i demoen ca. fra Elmegade til slut, uden at fotografere.
    Men jeg aner intet om hvad han ellers foretog sig tidligere eller hans intentioner. Jeg så ham ikke før.

    Kommentar by mb — 16. august 2014 @ 21:54

  22. Det kunne teoretisk set være ølsalget der holdt tilhængere af ‘fredens religion’ væk, men mon ikke det i virkeligheden var tilstedeværelsen af danskere.

    Mit tip er at det skyldes tilstedeværelsen af .. jøder.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 16. august 2014 @ 22:03

  23. Jeg har læst artiklen med den 90 år gamle jøde Svend Allan Horwitz. Det er som noget, der løber ud af en radikal mund. F. eks. En muslimsk skoles elever vil jeg tro, ville være søde mod mig, hvis jeg kom og fortalte dem om integration.
    Når muslimer siger efter lørdag kommer søndag, så er det da helt rigtig, hvem kan da opfatte det som et problem? Det er min udlægning af af skismaet for den type mennesker, der er uden evne til at se dybden i virkeligheden.

    Kommentar by Menig 442 — 16. august 2014 @ 22:13

  24. “men det er værd at huske navnene på dem der svigtede. Også denne gang. Det være sig ikke bare en forbenet jødehader som Fathi El-Abed og en selvmordsjøde som Bent Melchior”

    Hvordan i alverden det kan forventes at den gamle mand til Bent Melchior kunne have deltaget i demonstrationen og gået den lange vej, er mig en gåde. Til demonstrationen foran Christiansborg fornylig måtte han en stor del af tiden sidde på en stol imellem alle de stående.

    Han giver sit syn på det hele her: http://www.mosaiske.dk/node/2443

    Kommentar by Michael Jensen — 16. august 2014 @ 22:17

  25. – Michael

    Du linker til BMs syn på konflikten anno 30. Juli? Han undsagde Jarlovs demo, ikke fordi han er dårligt gående…

    Kommentar by Kim Møller — 16. august 2014 @ 22:36

  26. Citat:

    “Men det er ikke alle danske jøder, der er enige i, at Nørrebro er stedet for en demonstration. Det gælder blandt andet tidligere overrabiner Bent Melchior, der selv kan gå fredeligt i området.

    – Jeg synes, at det synd for Nørrebro, at man er med til at give bydelen et dårligt navn. For jeg tror slet ikke, at dem, der bor der, har noget imod jøder. Jeg går selv trygt, og uden problemer, op og ned af Nørrebrogade med eller uden kalot, lyder det fra den tidligere overrabiner.”

    Kommentar by Kim Møller — 16. august 2014 @ 22:45

  27. @Kim

    Tak. Jeg havde ikke læst at han havde kommenteret på demoen.

    Jeg ser dog ikke at han undsiger idéen, og han har da også før belyst problemet som demonstrationen var rettet mod (http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4119974.ece). Men han har i mange år været et kendt ansigt på Nørrebro, så at lige præcis han ikke oplever problemer er ikke så underligt.

    Kommentar by Michael Jensen — 16. august 2014 @ 23:34

  28. Det ser iøvrigt ud til at Fathi El-Abed var moddemonstrant: http://www.youtube.com/watch?v=v13qbt4UBDg

    Fra 3:40. Han står med et skilt, som man dog ikke kan se hvad der står på.

    Kommentar by Michael Jensen — 16. august 2014 @ 23:46

  29. Supermand, jeg har ikke noget at tilføje. Du rammer hovedet på sømmet. Hykleriet er tomme tykt.

    Islam er jordens bærme og danskerne ved det generelt godt. Flere og flere vil erkende det og jeg ser frem til næste folketingsvalg, hvor befolkningen skal vælge mellem kaos eller Danmark.

    :D

    Kommentar by Iznogut — 16. august 2014 @ 23:54

  30. Smukt syn! DR2 oplyste at der havde været op imod 800 på gaden.

    Det ser desværre ikke ud til at de røde medier blev klogere, her er hvad bt.dk fik ud af dagen:

    “1-0 til Nørrebro: Jødedemo foregik uden problemer

    Lørdag formiddag havde den konservative politiker i København, Rasmus Jarlov indkaldt til demonstration for retten til at bære jødiske symboler.

    Nogle hundrede personer gik i en samlet flok gennem Nørrebro, hvor politikere og demonstranter mener, at jøder specielt er udsat for chikane.

    Men demonstrationen i dag viste, at selv om flere hundrede personer med jødiske symboler går på Nørrebro, så sker der ikke noget ved det.”

    Kommentar by Geert — 17. august 2014 @ 00:00

  31. Fjolser som Bock er allerede blevet omskolet til at agere gode dhimmier, påvirket at den sataniske islamismes rædselsfulde tilstedeværelse (invasion) og vænnet sig til en tilværelse som #2 borger i eget land. I det hele taget er de politisk korrekte som S og De Radikales politik at regne for ikke bare medløberi, men decideret nazistisk i sin konsekvens. Håber dog stadig det holder stik, det man pt. ser, et dansk folk der så småt er ved at vågne og sætte hårdt mod islamiseringen.

    Kommentar by LarsB — 17. august 2014 @ 00:05

  32. Uzma Ahmed Andresen er fra Sumaliland, hun har glemt sit modersmål, ( Swahilli ) da hun talte i TV news, med at hun gentog løgnen. Plads til alle. :)

    Kommentar by sindsro — 17. august 2014 @ 00:14

  33. Modkraft tabte kraften.Heldigvis!

    Kommentar by Milo — 17. august 2014 @ 00:24

  34. Men hvad fik Danmark og danskerne ud af den ellers gode tanke en “kalot-manifestation på Nørrebro” var, – INTET. Farvelmark blev lagt i graven af et massivt flertal af danskerne selv.

    Kommentar by Fritz — 17. august 2014 @ 01:26

  35. Mon ikke PET og politiet har slidt og slæbt med dialog møder med egnens Imamer, som jeg sidder og styrer om sådan en demo skal forløbe fredeligt eller ej.

    Imamerne er også klare nok i skallen til ikke at demostrere i for højt profilerede sager. Nej den gammelkendt stategi med at genere alle ikke troende i området, bøsse overfald, den lille hyggelige gruppe voldtægt. narkosalget, snyderiet se det er noget de kender til!

    Kommentar by hans01 — 17. august 2014 @ 06:21

  36. @ 11 mening 442
    De lader tiden arbejde for dem, ja. Både Gadaffi og Arafat forstod demografiens betydning.
    Gadaffi forudså at muslimerne ikke behøvede at gå i krig for at erobre Europa, demografien ville med tiden ordne det for dem.
    Arafat sagde at palæstinensernes stærkeste våben var dem muslimske kvindes livmoder.
    Som konservativt tænkende menneske piner det mig at vi afleverer et muslimsk kontinent til vores børnebørn, for så hurtigt går det!
    Jeg er sikker på at de sidste lyshårede danskere med blå øjne vil forbande vores generation engang i slutningen af dette århundrede eller i starten af næste. Deres lod bliver at være dhimmier.

    Kommentar by Robert R — 17. august 2014 @ 07:38

  37. Robert R: mange af de lyshårede unge med blå øjne forbander allerede 68`er generationen nu, ikke for at invitere indvandrere ind i landet, men for at lukke islam ind i landet, det behøver man ikke ind i næste århundrede for at finde ud af, den skuffelse og harme er forlængst begyndt.

    Kommentar by Fnidder — 17. august 2014 @ 08:05

  38. Danmark anno 2014: Danskere går i optog for jøderne for at vise solidaritet med mangfoldigheden. Men faktum er, at det blandt andre er jøderne i Dansk Flygtningehjælp, i flygtningenævnet og rundt om i kultur-, medie- og fremmedindustrien, der har slået på tromme for at importere muslimerne til Danmark. I de seneste 30 år er danskerne blevet brugt som skaffedyr for det multikulturelle projekt, der plager hele den vestlige verden. Store ofre har vi bragt. Det danske samfund er i opløsning. Det danske folk er en skygge af sig selv. Vores årtusindgamle kultur er døende. Over hver tiende person i Danmark er fremmed. Afrikanere, arabere, jøder, slaviske folk, asiater atår i kø for at komme ind og malke det danske samfund. Velfærdsstaten er under afvikling for at vi kan betale til de fremmede. Skolerne er multikulturelle laboratorier – faglighed er fortid.

    Kommentar by Boethius Victor — 17. august 2014 @ 08:20

  39. Danmark har kastet milliarder og atter milliarder i nytteløse interventioner i mellemøsten, og nu gør de det sgu igen, de røvhuller, den teknokratiske ledelse i Danmark og Europa er en absolut skændsel, Anders fjogh og Helle pis sæk gør alt hvad de kan for at sende danske unge piger og drenge laaaangt væk hjemmefra med krudt og kugler og det tjener intet formål, hvem er det egentligt i usa som Danske top politikere spejler sig i? hvad er det som danske politikere finder så fantastisk i lande som israel? hvad skal 1000 soldater i afghanistan?, et land med 40 millioner bindegale muslimer, det regner ned fra himlen med fanatikere, føj!jeg har endnu ikke mødt en ung person der tænker ret meget anderledes end beskrevet her, de sidste 20-30 års dansk politik har efterladt en stak unge hvis motivation for egen hævd og nation er totalt i bund.Danmark er blevet et pille spisende aggressivt rødvins bællende krigerisk skodland, med små dumme mad programmer og talentløse talent shows i hobetal og imens sidder Sverige og spiller neutrale imens de producerer advancerede landminer til alverdens diktaturer, en skødesløs kæmpe generation af fede læs der efterlader et Skandinavien med en dødskult i centrum og et temmelig dårligt ry ude i verden.

    Kommentar by Fnidder — 17. august 2014 @ 08:39

  40. Den enlige demonstrant: Hvad er det for en knude. ??

    Kommentar by sindsro — 17. august 2014 @ 10:22

  41. Robert R. og Fnidder.

    Jeg er selv far til nogle af de lyshårede og blåøjede unge, og de og deres kammerater er uden, at jeg har talt med dem om politik, helt bevidste om hvad der sker.

    Unge i dag fravælger uddannelser med mange muslimer, og spontane bemærkninger blandt upolitiske Danske unge er “klamme muslimer”, “hvorfor skal de have et telt over hovedet?”, “hvad skal de her?” etc.

    Deres holdninger til ikke-muslimer med udenlandsk baggrund er omvendt neutral eller positiv.

    Når den unge generation vokser op vil de drage gamle politikere til ansvar.

    Kommentar by Sigwar — 17. august 2014 @ 10:32

  42. ” ….. hvad er det som danske politikere finder så fantastisk i lande som israel?”, spørger Fnidder.

    Mit svar er: Israel vil leve, og det vil ikke (her) være påkrævet at sige noget direkte om deres omgivelser.

    Kommentar by Hakket roe — 17. august 2014 @ 10:33

  43. Men hvad med i morgen?
    Politiet var stærkt til stede, så der opstod ingen ballade til kalot-demonstrationen på Nørrebro i København lørdag.

    Knap 1.000 deltog i manifestationen for for at jøder også skal kunne gå frit på gaderne i Danmark.
    Demonstrationen skete i god ro og orden uden episoder bag de mange betjente. Fint nok.
    Men når så dagligdagen melder sig. Når kalotten igen er pakket ned i tasken ved Dronning Louises Bro og alle går hver til sit.
    Så vil jøder igen være udsatte og helt alene.
    Igen vil danske borgere være prisgivet muslimske fanatikere.
    Hvad har socialdemokratiet tænkt sig at gøre ? Det var dem som åbnede for grænserne.

    Kommentar by Morten Dreyer — 17. august 2014 @ 10:57

  44. socialdemokraterne og jøderne er selve problemt når det handler om multi kulturalisme, det er dem der inviterer lortet ind i landet, det er den teknokratiske elite i vesten der sammen med diverse zionister imamer og pis og papir kæmper for at skabe dette multi helvede, jeg forstår ikke den jøde glæde her på urias, fuck jøder og fuck muslimer og fuck mormoner!! og fuck hippier for at være så pisse ligeglade! de religiøse sataner og hashrygende hippier er verdens bærme.

    Kommentar by Fnidder — 17. august 2014 @ 11:41

  45. Bålet under Vestens kulturelle selvhad er i høj grad blevet næret af marxisme, psykoanalyse og kulturradikalisme, altsammen jødiske opfindelser. Dertil kommer et naturvidenskabeligt, evolutionistisk og materialistisk paradigme med tilhørende stimulus-respons-behaviorisme, globaliseret finansdiktatur styret fra Wall Street og kulturelt styret fra Hollywood.

    Kommentar by Boethius Victor — 17. august 2014 @ 12:14

  46. Boethius Victor : Lige på sømmet! lige mine ord og overbevisning, hvis jeg kunne udtale mig så fint.

    Kommentar by Fnidder — 17. august 2014 @ 12:53

  47. Hvorfor har jeg på fornemmelsen at Fnidder og Boethius Victor er en og samme person?.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 17. august 2014 @ 16:53

  48. Det kan jeg afkræfte, for jeg er mig og ikke Fnidder.

    Kommentar by Boethius Victor — 17. august 2014 @ 16:55

  49. @Kim Møller

    Kan du bekræfte om min fornemmelse er rigtig, eller må jeg give Boethius Victor ret?.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 17. august 2014 @ 17:10

  50. Hej Erik; jeg står inde for det. Men i øvrigt: Jeg optræder under pseudonym, og det gør Fnidder vel også, så det, der tæller, er vel de synspunkter, vi udtrykker, ikke om to pseudonymer dækker over en eller flere personer. Der kunne jo også være flere Erik Jørgensen’er?

    Kommentar by Boethius Victor — 17. august 2014 @ 17:13

  51. -> Erik

    Et hurtigt tjek af de to IP-adresser de to alias’er har skrevet fra, fortæller at der vitterlig er to personer. De jødefikserede plejer at forsvinde hurtigt igen.

    Kommentar by Kim Møller — 17. august 2014 @ 17:31

  52. @Kim Møller

    Tak for det.

    @Boethius Victor

    Nu hvor Kim Møller har bekræftet at I ikke er den samme person, så trækker jeg min mistanke tilbage. Jeg undskylder på forhånd for eventuelle injurier.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 17. august 2014 @ 17:47

  53. og jeg kan bekræfte at der ikke er noget hmmm fnidder med Boethius Victor og mig….. rolig nu…

    Kommentar by Fnidder — 17. august 2014 @ 23:09

  54. http://www.sn.dk/hoersholm/nyvalgt-ikke-alle-har-raad-til-en-strandvejsvilla/artikel/428106

    Niels Lundshøj flyttede til Hørsholm fra en opgang på Nørrebro, hvor der var skudhuller i muren….

    Kommentar by tavsen — 19. august 2014 @ 11:37

  55. God manifestation, men det begynder betænkeligt, at minde om de kristne grupper i Libanon, der demonstrerer mod shia-muslimernes fremtrængen (og vice versa).
    Er vi på vej mod multi-kulturelle konflikter a la Libanon?
    Der har nu været både kristne, jødiske og muslimske demonstrationer i København, der har markere deres synspunkter med relation til konflikten Israel-Gaza.
    Jeg tror det vil eskalere fremover som en konsekvens af

    Kommentar by A-mad — 19. august 2014 @ 12:02

  56. Jeg tror det vil eskalere fremover som en konsekvens af multikulturen.

    Kommentar by A-mad — 19. august 2014 @ 12:03

RSS feed for comments on this post.