8. juli 2008

Racistdrab?

Grønlændere i Gellerup har i flere år været udsat for racistisk forfølgelse af unge arabere/somaliere.

“Det er blevet for meget for et større antal grønlændere i ­Gellerupparken. I flere år har de ­været udsat for racistisk betonet forfølgelse fra arabiske og somaliske beboere.” (Århus Stiftstidende 5/7-08)

Den 14-årige araber der stak en 42-årig grønlænder ned i Tilst sidste år kom fra Gellerup.

“Den 14-årige var ellers kort før sommerferien sammen med sin jævnaldrende kammerat blevet fjernet fra Gellerup og anbragt på en sikret institution.” (JP Århus 18/9-07)

Offeret, Søren K.A.J. Jansen døde senere af sine kvæstelser.

“Offeret, en 42-årig mand, blev i første omgang såret af overfaldet, men vicepolitiinspektør ved Østjyllands politi i Århus, Jørn Andersen, oplyser fredag eftermiddag, at manden er afgået ved døden.” (Ekstra Bladet 21/9-07)

Oploadet Kl. 00:37 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5969/trackback

16 Comments »

  1. Hvornår stiller Danskerne disse svin til regnskab, jeg kan squ ikke gøre det alene.

    Kommentar by mike — 8. juli 2008 @ 01:34

  2. Så…så…mike, du er ikke alene!
    VORES første målsætning må være, at få oplyst de bange politiske korrekte om, at idelogien islam er 10, ja, 100 gange værre end de to idelogier nazismen og kommunismen har været tilsammen!.
    De sidstnævnte ismer, ER i skraldespanden! ikke flere koncentrationslejre eller gulag arbejdslejre!(udryddelses anstalter)
    Nu skal vi kæmpe imod, en 1400 årig idelogi, der er skruet så overvoldeligt sammen, så Hitler, Stalin OG Lenin, vender sig i deres grave af misundelse!
    Rendyrket undertrykkelse, underkastelse af opfostret angst, trusler og om evig tortur pinsler i helvede, hvis ikke BOGEN koranen og dens tvivlsomme forfatter muhammed, efterleves!
    Mod hjernevasket selvpineri, kæmper selv godheds-industrien MED!
    Javel, det er en ulige kamp, MEN sålænge ytringsfriheden eksistere, så er der håb.
    Derfor oplever vi også i disse tåbelige TEGNINGS-TIDER, at modparten muhammed-tilhængerne, også kæmper vildt side om side med godhedsfjolserne!, om at indskrænke ytringsfriheden, så den bliver “yndefuld” ikke “sårende” for ustyrelige følelser! hensynet til intolerante helt, helt anderledes ikke selvstændigt tænkende bogstavstro underkastede jihad-krigere! osv..osv..af den glidebane af latterlige “forstående” rotations HJERNER!!op og ned er jo ligegyldigt, bare “tonen” er ren, ALTSÅ opdelt halal rent!!!
    VORES kamp er, at få udstilt de rolator!hjerner a`la Vestager der intet, absolut intet har lært af den indførte Ritt`ske historieløshed, DE skal sammen med deres stemme-kvæg de viljeløse underkastede koran-tilbeder, udstilles som det de er, uanstændige egoistiske MØG-SVIN !!!
    VI skal kæmpe for ytringsfriheden, på den måde får VI sejren.
    Selv latterlige korrekte godheds mennesker! kan læse!!!

    Kommentar by li — 8. juli 2008 @ 04:00

  3. Hårde men sande angeb fra Li.

    Kommentar by kurt Rosenstrøm — 8. juli 2008 @ 06:20

  4. @li

    Rolatorhjerner!?

    Li, din sproglige opfindsomhed når nogle gange på højde med Glistrups i hans unge dage!

    Kommentar by AN — 8. juli 2008 @ 08:53

  5. Total sejr til Svend auken og andre humanister.
    Kendetegn, de skammer sig over danskerne.

    Kommentar by pk — 8. juli 2008 @ 08:54

  6. #2
    “VORES første målsætning må være, at få oplyst de bange politiske korrekte”

    Det er jo meget godt men, hvormange piger skal vodtages ? hvormange skal stikkes ned med kniv ? hvormange skal have deres liv ødelagt før det er nok !

    Kommentar by M16 — 8. juli 2008 @ 09:05

  7. Boycot alle de partier, der har del i den muslimske indvandring.
    Der er ikke andet at gøre.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 8. juli 2008 @ 09:24

  8. EB.dk (“tør hvor andre tier”) slår til igen.

    Det mest væsentlige, at gemt væk bagerst i artiklen, hvor man nærmest henkastet fastslår at offeret er “afgået ved døden”.

    Overskrift med “racistisk mord i Gjellerup” ? Nej da.

    Kommentar by DaLi — 8. juli 2008 @ 09:46

  9. @4 AN
    JA, omdrejningerne i øverste etage! på vensterfløjen, er stadig 20-30 år bagud.
    Det kører så langsomt oppe i deres hoveder, så de ikke kan følge med tiden, og forstå nødvendigheden af, at sætte en stopper for idelogien islam.
    Denne samfunds-nedbrydende idelogi islam, skal mødes med et klart NEJ, hvergang dens tilhængere kommer med krav om særregler og underlige egoistiske koran-påhit!

    Kommentar by li — 8. juli 2008 @ 13:53

  10. Flere besynderligheder fra multikulturens overdrev

    Fra http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/politics/education/2261307/Toddlers-who-dislike-spicy-food-racist,-say-report.html

    Toddlers who dislike spicy food ‘racist’

    Toddlers who turn their noses up at spicy food from overseas could be branded racists by a Government-sponsored agency.
    The National Children’s Bureau, which receives £12 million a year, mainly from Government funded organisations, has issued guidance to play leaders and nursery teachers advising them to be alert for racist incidents among youngsters in their care.

    This could include a child of as young as three who says “yuk” in response to being served unfamiliar foreign food.

    The guidance by the NCB is designed to draw attention to potentially-racist attitudes in youngsters from a young age.

    Kommentar by Ole — 8. juli 2008 @ 13:59

  11. Grønlændere jages væk fra bebyggelsen.. Grønlændere myrdes med kniv..

    Er det ikke den fredselskende religions tilhængere, der hele tiden påpeger et verdensomspændende broder- og søsterskab, ummah’en, der overskrider racer, køn og grænser???

    Er det ikke den selvsamme religions temmelig mange tilhængere, der uhæmmet og konsekvent udøver racisme, kønssegregering, bl.a. ved at promovere det for kvinder så “frigørende” tørklæde, og grænseløs vold, drab og æresløs respektløshed???

    Nåååh ja, jeg glemte helt, at disse grønlændere ikke tilhører ummah’en. De er blot nogle af de mange vantro!

    Når man gerne modtager konverteringer til islam, kan det for visse udenforstående vantro synes uforståeligt, (et kulturelt problem?), at forholdsvis mange islamtilhængere “reklamerer” for deres religion med vold, drab, hærgen og forfølgelse.

    Nåååh ja, jeg glemte helt, at de vantro bare kan konvertere og komme ind i “varmen”… og

    nåååh ja, jeg glemte helt, at mange muslimer faktisk også slår HINANDEN ihjel, utallige hver eneste dag, året og globen rundt.

    I virkeligheden er disse, alt for mange voldelige, islamtilhængere meget “menneskelige” både overfor dyr og andre trossamfund, kulturer og racer. De behandler dyr og vantro, som de, som oftest og vanligt behandler ANDRE muslimer og muslimske grupper. Der er nemlig altid noget forkert ved “de andre” muslimer, der ikke er så gudfrygtige som dem selv, der ikke beder så mange gange i døgnet som dem selv, der slet ikke er så gode muslimer som dem selv, der ikke “ligner” deres egen race, der ikke vender sig indad i kredsen af “gode muslimer”, men tillader sig at være udadvendte og fremadskuende, istedet for at være rigidt navlepillende med grædekonefrembæring af egen godhed.

    Nåååh ja, jeg glemte helt, at visse muslimer er så “gode” muslimer, at de ikke drikker, ikke spiser haram, at visse faktisk passer familien, arbejdet og bedetiderne og kun anser mord på koner, døtre, kvindekøn, andre racer, andre kulturer og de “forkerte” muslimer for acceptabelt. Det viser disse voldelige psykopaters altfavnende “menneskelighed”, bare bedetider og anden overholdelse af muslimske regler overholdes, så er denne til tider morderiske rasen ikke noget, der kan få en “god” muslim til at blinke.

    Jeg forstår i øvrigt så godt, at mange muslimer ikke deltager i debat og politik, da man som muslim må kende sine lus på gangen!

    Jeg ville ønske, at man i højere grad, ja konsekvent, skilte klinten fra hveden og sendte disse voldelige typer ud af landet efter udstået straf eller evt. administrativt, når det drejer sig om anslag mod danske borgeres frihedsrettigheder.. Jeg fatter ikke, at nogle i fuld alvor kan mene, at man i DK er disse voldelige typer noget som helst skyldig.

    Hvis man nu var helt konsekvent…

    Nåååh ja, jeg glemte helt hele sagen om mordkomplot på tegneren, hvor man udviste administrativt efter en vedtagelse i folketinget, men blev underkendt i HR. Desuden er tegneren jo heller ikke afgået ved døden endnu, vel?

    Nej, HALLELUJA, de stakkels mennesker, der tilsyneladende har planlagt vold og mord, vil selv gå en gruelig og krank skæbne imøde, om de hjemsendes. De vil nemlig selv få en skæbne, som de iflg. PET havde tiltænkt en herboende dansk statsborger. HVOR UMENNESKELIGT!

    Nåååh nej… Jeg glemte helt, at vi jo alle er lige gode, lige menneskelige, lige, et fedt, og at der derfor ikke er forskel på mordplanlæggere, mordere og andet godtfolk, ofre som gerningsmænd.. Der er ingen forskel!

    Nåååh jo… Jeg glemte helt… altså bortset fra, når menneskeliv er i fare, så står forbryderen ALTID over ofret!

    MENNESKERET ER FORBRYDERENS RET, IKKE OFRETS!

    Ofret bliver en evigt tilbagevendende parentes, mens vi til dommedag langt hellere vil servicere og nurse forbryderen, psykopaten og umenneskeligheden.

    Sagt med “newspeak”, så er ofret forbryderen, forbryderen er ofret! Det er da en konvertering, der vil noget!

    Halleluja!

    Kommentar by +M+ — 8. juli 2008 @ 14:56

  12. Man kunne ønske at araberne fik som de ville have det, nemlig at de skunne straffes efter sharialovene = pil knoppen af dem.

    Danmark er jo et forbryderparadis, men med de småsvindlere der sidder og regerer på Borgen er det jo ikke så underligt.

    Kommentar by Tolder — 8. juli 2008 @ 16:01

  13. @ Ole

    Endnu et absurd tiltag. Den nidkærhed som det oser af, tyder på at det ikke er muslimer der står bag, men vestlige multikulturalister.

    Og gad vide hvordan det skal virke i praksis. Er det racisme hvis et barn ikke vil spise rullepølse (svinekød)? Eller er det kun bestemte slags mad som det er racistisk at afvise? Hmm…

    Kommentar by Mallebrok — 8. juli 2008 @ 19:12

  14. @ Tolder

    Nej, det er ikke noget godt ønske. I Danmark skal gælde dansk lov, lige meget hvad. Men vi kunne ønske at dansk lov blev ændret så den var mere anvendelig til udvisninger – og til massiv repatriering af uintegrerbare muslimer, og muslimer på langvarig offentlig forsørgelse.

    Kommentar by Mallebrok — 8. juli 2008 @ 19:17

  15. @14

    Uanset – så skal de bare UD UD UD. Om de så skal forlade landet til fods, med fly, tog, faldskærme, på kameler eller godsvogne rager mig en papand !

    Nå de er ude tager vi os af forædderne.

    Kommentar by tolder — 8. juli 2008 @ 22:01

  16. @Tolder

    Sharia-lovene er vist forbeholdt os andre og ulydige muslimer.

    Kommentar by Harry — 10. juli 2008 @ 17:54

RSS feed for comments on this post.