2. september 2014

Radio24syv-deltagelse: Baggrunden for min vrede, derfor ville jeg ikke debattere med ‘Shansen’

Her til formiddag blev jeg kontaktet af Radio24syv, der på baggrund af mine to artikler om ‘eksamensterroristen’ Alisiv Ceran, ville have mig til at medvirke i Reporterne. Jeg sagde ja, og skulle stå klar Kl. 15.15, og forventede jeg skulle debattere med hovedpersonen. Jeg streamede Radio24syv fra Ipad’en, og tændte kort før Radioavisen. Her blev emnet introduceret, og jeg blev tillagt holdninger jeg ikke har givet udtryk for, eksempelvis at jeg mente Alisiv Ceran havde ‘et falsk smil’. Emnet var ikke Alisiv Ceran, men graden af undertegnedes ondskab.

Da programmet startede lød der en masse beskyldninger om undertegnede. Fangede ti sekunder for sent, at det var Margrethe Monika S. Hansen der vævede løs om mig i værste P77-stil, og besluttede mig for at smække røret på. Asger Juhl fik mig overtalt til at blive på linien, men selvom jeg forsøgte at styre min vrede lykkedes det på ingen måde. Faktisk er jeg selv i tvivl om min indledende diskussion med værten røg ud live. Det gjorde den vist.

Bottom line. Det faktuelle om Alisiv Cerans Islam, og krydsfeltet mellem Islam & islamisme druknede fuldstændig i mængden af absurde beskyldninger mod undertegnede. Noget af det kom fra Radio24syv’s setup, men det meste kom direkte fra Margrethe Monika S. Hansen. For tilfældige radiolyttere vil det være umuligt at forstå baggrunden for min vrede. De kan passende starte med min dokumentationsside om den årelange hetz. Grafikken nederst i denne post er sakset fra samme.

I 2008 bloggede Margrethe Monika S. Shansen sideløbende med hendes navngivne blog, anonymt på en blog dedikeret til hendes politiske modstandere, herunder særligt undertegnede. Jeg var lige blevet skilt, og blev beskyldt for at svigte mine børn, være alkoholiker, hustrumishandler – og associeret med alt fra Josef Fritzl og Peter Lundin til nazisme og Ku Klux Klan.

Jeg fik adressebeskyttelse, men sommeren 2010 (kort tid efter jeg blev slået til blods på åben gade), lagde hun ikke desto mindre min privatadresse online på sin blog. På adressen modtog jeg efterfølgende flere dødstrusler, og i et konkret tilfælde opfordrede politiet mig til ikke at overnatte hjemme. Jeg er ikke bare blogger, men også far til tre, og gik selvfølgelig til PET. Samme etat der et par år senere kunne fortælle at en af Shansens andre fikspunkter, Lars Hedegaard (der redigerede min Islam-bog), blev forsøgt likvideret på privatadressen.

Lars Hedegaards Frederiksberg-adresse røg i øvrigt online på lignende hadeblog i 2009.

Tilbage til ‘Shansen’. Vi taler om en kvinde der skriver om tætte netværk mellem holocaustbenægtere og zionister, at bloggeren Fjordman skulle være identisk med Anders Behring Breivik og lignende. Det analytiske element er ikke-eksisterende! Hendes sidste klumme om norsk nazisme blev undsagt af den førende skikkelse på den anti-nazistiske fløj i Norge med ordene: “…det reneste sludder… Dette savner simpelthen rot i virkeligheten”.

Oploadet Kl. 16:33 af Kim Møller — Direkte link70 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/59759/trackback

70 Comments »

  1. Det lyder svinsk og uprofessionelt fra radio24syv’s side.

    Kommentar by mb — 2. september 2014 @ 16:57

  2. Angående de pålagte holdninger, mon ikke man har skimtet kommentarerne igennem, og så bare lagt det oven i selve artiklen? Dvs journalistisk makværk? Men lad nu være med at opgive de etablerede medier. De skal mødes med modstand, hvor de springer over hvor gærdet er lavest, og lefler for Islam, eller anlægger en MEGET blød linje.
    Tror næppe de pågældende journalister bevæger sig meget i den islamkritiske blogverden. Så de har nok ingen anelse om hvad der præcist rører sig, og hvad ved jeg hopper vel bare ud i et eller andet tilfældigt setup ift Islamkritik og omtale.

    Kommentar by Endnu en vantro — 2. september 2014 @ 17:15

  3. Jeg skrev til Asger Juhl: “Du skulle ikke have inviteret Shansen, og jeg skulle have sagt nej, fordi journalister kan finde på at invitere Shansen.” Det synes jeg egentligt opsummerer det hele. Andre vil være bedre i live-radio/tv, men skal jeg være en del af MSM, så må det være i de trykte aviser. Alternativt drukner journalisterne konkret viden med absurde postulater relateret til min person/blog.

    Kommentar by Kim Møller — 2. september 2014 @ 17:21

  4. God afgørelse Kim. Den kvinde er en af de få som selv Gandhi ville kvalt.

    Kommentar by Erik — 2. september 2014 @ 17:24

  5. Hun er enten et dumt svin eller mentalt uligevægtig. Hvis man tror på karma, kommer hun til at betale ved kasse 1 lige meget hvad.

    Kommentar by Morten — 2. september 2014 @ 17:25

  6. Seriøst Kim. Havde du forestillet dig at de spillede med åbne kort?

    Kommentar by Santor — 2. september 2014 @ 17:32

  7. Kim, der må være al mulig baggrund for at sagsøge denne Shansen for bagvaskelse/ærekrænkelse. Et polititilhold kunne vel også komme på tale?

    Kommentar by paulus — 2. september 2014 @ 17:52

  8. Har selv været med live i omtalte program sammen med Henrik Stagetorn. Kommer der holdninger de ikke kan argumentere imod bliver man lukket ned fuldkommen useriøst propaganda medie. Uha så flinke de er inden man ryger på og man tror på dem, men så snart man er på live ved man godt man er ved at blive snigmyrdet……sgu godt man ikke betaler licens.

    Kommentar by KEYZER ZOZE — 2. september 2014 @ 17:55

  9. -> paulus

    Jeg forsøgte at få politiet involveret i Urius Oregon-hadesiden, men de de involverede ikke IT-afdelingen for injurie-sager på det niveau.

    Kommentar by Kim Møller — 2. september 2014 @ 17:55

  10. Denne Monika S. Hansen, er hun/eller har hun været forelsket i dig, Kim?

    Kommentar by Bente — 2. september 2014 @ 17:55

  11. -> 10 Bente

    Jeg følger mig overbevist om at det aldrig har været en kærlighed/had-ting. Mon ikke det er had tilsat lidt had, og mere had.

    Kommentar by Kim Møller — 2. september 2014 @ 17:58

  12. Hvad med at starte din egen radiokanal?

    Kommentar by T. Snorrason — 2. september 2014 @ 18:02

  13. Uhyggelig læsning. Op med humøret, som Asger Lindinger ville have sagt.

    Kommentar by tavsen — 2. september 2014 @ 18:02

  14. Vi ved alle hvad hun står for. Ingen normale tager hende alvorligt.

    Fortsæt bare dit gode arbejde :)

    Kommentar by Spinner — 2. september 2014 @ 18:04

  15. passer følgende iattagelser på shansen?

    “Kriterierne for Dyssocial personlighedsforstyrrelse ifølge ICD-10 er mindst tre af disse:

    – Udvise grov ligegyldighed overfor andres følelser
    – Mangle ansvarsfølelse og respekt for sociale normer eller forpligtelser
    – Mangle evner til at fastholde forbindelser med andre mennesker
    – Have svært ved at tolerere frustrationer og have en lav aggressionstærskel
    – Være ude af stand til at føle skyld eller til at lære af erfaringer eller straf
    – Have tendens til at komme med bortforklaringer og til at være udadprojicerende, dvs. til at give andre skylden for sine egne negative sider
    Psykopater mangler empati, og medfølelse med sine medmennesker.”

    Kommentar by k.m. — 2. september 2014 @ 18:13

  16. Så er den online: http://arkiv.radio24syv.dk/photo/10270499#section-1

    Kommentar by mb — 2. september 2014 @ 18:21

  17. <Hvad med at starte din egen radiokanal?<

    Eller Urias TV på Youtube ? :D

    Nok umuligt, men ville være fedt.

    Kommentar by Spinner — 2. september 2014 @ 18:24

  18. Nå lille pus. Blev der lavet en Krasnik på dig?

    Men hids du dig bare op som en Bertel Haarder. Det gør det bare endnu mere komisk :)

    Kommentar by Kong Gulerod — 2. september 2014 @ 18:40

  19. er Kong Gulerod = shansen ?

    Kommentar by k.m. — 2. september 2014 @ 18:42

  20. Jeg havde nok valgt, at sige; “Tak for invitationen. Det her virker ikke seriøst” og så lægge røret på.

    Spinner kommer med et rigtig godt forslag; lav din egen ‘talk radio’ på youtube hvor du tager aktuelle sager eller snævert definerede emner op. – Slå muligheden for kommentarer fra, så slipper vi for at læse shansens sure opstød.

    Kommentar by Polka Charlie — 2. september 2014 @ 18:44

  21. Et konkret spørgsmål til Kim Møller eller andre, som måtte kende svaret:

    Ved du eller I, om Margrethe Monika S. Hansen stadig er medlem af Det Radikale Venstre?

    For hvis De Radikale fortsat vil kendes ved det gale kvindemenneske, så er de da virkelig gale…
    Og med et partimedlem som Margrethe Monika S. Hansen kan De Radikale i hvert slet ikke tillade sig at beklage sig over “tonen i debatten”…

    Kommentar by Henrik Ilskov-Jensen — 2. september 2014 @ 19:09

  22. Jounalists are filth. Nu har du lært det, ikke?

    Kommentar by Josef K — 2. september 2014 @ 19:13

  23. Nu har jeg hørt indslaget.

    Du bliver udspurgt væsentligt mere kritisk end Shansen og Rasmus Brygger, og begge disse slipper afsted med at fyre påstande og usandheder af, som der slet ikke spørges ind til, de afbrydes ikke som du bliver, bliver ikke bedt om at forklare eller uddybe, muligvis fordi journalisten er glad for det han hører.

    Journalisterne forstår tilsyneladende ikke betydningen af ordet islamist. Indslaget skæmmes lidt af en dårlig telefonforbindelse til dig, og du kommer lidt skævt ind, som du selv nævner.
    Jeg havde også været vred hvis jeg som optakt til et interview skulle kæmpe mig igennem sådan en flok vanvittige påstande og løgne som shansen leverer. Og unfair at Shansen og Rasmus får lov til at kommentere på dig, men uden at du får replik.

    Det indslag var journalistisk elendigt. På linie med DR’s P3.

    Kommentar by mb — 2. september 2014 @ 19:15

  24. Kim, uanset hvordan man vender og drejer det så har du fat i den
    lange ende. Venstrefløjen VED at de ville få den totale afklapsning
    i en ærlig og nobel debat!

    Må jeg minde om klippet med Morten Uhrskov og de radikales Liv Andersen. Fakta møder naivitet.

    Fortsæt fremmad Hr.Møller!

    Kommentar by Jesper — 2. september 2014 @ 19:16

  25. Kim, indimellem undrer det mig at du kan holde til det!
    Vi stoler på dig og dit evigt undersøgende arbejde!

    Kommentar by John — 2. september 2014 @ 19:22

  26. Endnu et mildt sagt overflødigt statsmedie.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 2. september 2014 @ 19:33

  27. Glem nu heller ikke at Shansen ikke længere har injurierende kraft. Noget på linje med en landsbytosse.

    Kommentar by Erik — 2. september 2014 @ 19:35

  28. Blå blok i Folketinget – og Kristendemokraterne, som ikke er i Folketinget – bør boykotte DanMarx DhimmiRadio helt, og også filialen Radio24syv. De er useriøse som nyheds-formidlere. De er reelt politiserende propaganda-medier og intet andet.

    Kommentar by barfbag — 2. september 2014 @ 19:36

  29. Livet er for kort til at deltage i SHansens mærkværdige verden. Det er godt vejr i dag :)

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 2. september 2014 @ 19:47

  30. – Henrik I-J Tvivler på hun er aktiv i partipolitik mere. Elblks post-kommunistiske Alternativet nok eneste bud dd.

    – k.m. Jeg er ikke hjemme lige nu, men Kong Gulerod var Martin ‘Tosseanstalten’ Salo. En del af Shansens klike.

    Kommentar by Kim Møller — 2. september 2014 @ 19:51

  31. Kære Kim.
    Ærgerligt at du røg på den galej, men 24/7 laver jo også indimellem relevant radio, så du kunne jo ikke have forudset miseren.
    Men fortsæt dit fantastiske gravearbejde. Vi er rigtig mange, der respekterer det. Desværre sætter din blog jo journalisternes sølle arbejde i relief. Måske derfor du skulle have en tur.

    Kommentar by Jakob — 2. september 2014 @ 19:53

  32. Jeg mistede min MSM-mødom i et andet årtusinde, og der skal mere end tre minutters radio til at ødelægge min dag. P1 lavede noget lignende mod mig med oplæg af anden loonie-venstreradigal for år tilbage.

    Bemærk hvorledes alle problematiserer min brug af islamist-etiketten, men ingen af krtikerne står ved det modsatte synspunkt. Det siger sådan set alt.

    Kommentar by Kim Møller — 2. september 2014 @ 20:02

  33. De er sådan fordi de ikke føler sig truet eller i fare fysisk!

    De burde komme til at frygte at vågne hver dag!

    Men den tid kommer nok…ikke?

    Kommentar by Black Watch — 2. september 2014 @ 20:16

  34. De har ikke slået historien op på Facebook, men kun en ligegyldig rygehistorie, er Reporterne selv blevet klar over de var ude på særdeles tynd is?

    Rasmus Brygger, er på linie med Mette Bock, skingrende Radikal.

    Keep on trucking!

    Kommentar by Geert — 2. september 2014 @ 20:24

  35. Nu har jeg ikke hørt udsendelsen, men på mig virker det som om shansen’s og lign typers besættelse af uriasposten er et udtryk for desperation, fordi de godt ved at 99% af det der står herinde er både sandt og direkte gift for deres absurde multikulturs-verdensbillede.

    Hvis kim møller var fuld af løgn og bare skrev hvad der lige faldt ham ind var det nemmeste i verden jo at modbevise det med fakta, men det kan de ikke da samtlige artikler er hentet i virkeligheden. Et sted det vist er længe siden shansen og co har besøgt.

    Det understreges også meget tydeligt af kommentarfelterne herinde hvor enhver kan kommentere, men alligevel er det meget sjældent at de politiske modstandere vover sig herind for at argumentere for deres synspunkt. Det må også være noget nær umuligt for selv de mest blæste at argumentere for asyl til hele mellemøsten under en artikel om gullestrup voldtægten af en 10 årig pige begået af en somalier, bare for at tage et enkelt eksempel ud af mange.

    Kort sagt gør uriasposten det den skal, den smadrer deres naive verdensbillede som en forhammer mod et krystalglas, den er drengen i kejserens nye klæder der siger “de har jo ikke noget på”, og derfor hader de den som pesten.

    Keep it up:)

    Kommentar by Per — 2. september 2014 @ 20:35

  36. Har hørt programmet, og syntes du efter omstændighederne klarer det OK, selvom de starter med at losse dig i løgene ved at bruge shansen til at lægge stilen for resten af `slår-du-stadig-din kone´ interviewet.

    Jeg pralede i går på posten som fulgte op på posterboy islamistens fortræffeligheder om et månedligt tilskud til driften på fyrstlige 50 bobs, og måtte skamfuldt konstatere at pung lå på jobbet, to ting kunne få mit raseri op på 100 månedlige bobs…dette interview eller hvis Rasmus Brygger var sprunget ud som konvertit! :-)

    Anyway, lad dig ikke gå på af de idioter, din blog er en guldgrubbe af dokumentation og fine….til tider mesterlige graver historier som kun styrker din position/standpunkt, samt udstiller fjolsernes `beviste´ dumhed.

    Kommentar by systex — 2. september 2014 @ 20:52

  37. Hej Kim Møller

    Du gør et helt fantastisk stort og vigtigt arbejde for sandheden og fornuften.

    Din blog er derfor af afgørende betydning for alle dem, der er levende interesseret i og ønsker en fremtid for deres samfund og land i overensstemmelse med vestlige værdier.

    Som regel vender jeg mig til din blog, når jeg – i de ensidige og samfundsundergravende danske medier – mangler saglig information i en konkret sammenhæng. Mangler jeg f.eks. at få oplyst, hvem der står bag et røveri, et voldeligt overfald, voldtægt, knivtrusler, osv., osv., ja, så får jeg i reglen svar på din blog.

    Også din blogs løbende afdækning af personer, organisationer og andre bredere sammenhænge, som de etablerede medier – som led i deres samfundsundergravende aktiviteter – ikke ønske at gøre befolkningen bekendt med er af aldeles uvurderlig betydning.

    Den behandling Radio24syv gav dig i dag var ikke bare usaglig og useriøs, men grov og udemokratisk. Men så længe medierne er styret af multikulturalisterne vil folk som dig og dem, der deler dine sunde og fornuftige synspunkter, søges nedgjort og kørt over. Jeg tror, det er en god ide, at de af os som bliver spurgt om at optræde i de multikulturalistiske medier, begynder at stille krav til rammer, taletid, debatmodstandere, saglighed, osv.

    Hvorom alting er så opfordres du hermed til at fortsætte dit fantastiske arbejde på din uriaspost – du kan ikke undværes!

    Kommentar by Michael Hammers — 2. september 2014 @ 20:52

  38. Vi holder med dig Kim!
    Bare bliv ved med at gøre hvad du gør – det er den bedste måde at ramme dem på; de hader dig for det!

    Kommentar by Jens Jensen — 2. september 2014 @ 20:54

  39. Mange danskere er så småt vågnet og PK segmentet ved det. De er mere desperate nu end nogensinde og kommer med værre og værre personlige angreb. De er ynkelige, men det er nu engang sådan de er.

    Lad os glædes over Kim’s gode og sobre arbejde, snart holder folk op med at lytte til forvirrede personer som Shansen. Men dårlig reklame er bedre end ingen reklame, så lad os i det mindste håbe der kommer flere nye læsere hertil. Så kan de selv tage stilling, for hjernen er jo til for at blive brugt. :)

    Kommentar by NulTolerance — 2. september 2014 @ 20:58

  40. Jamen så gå til pressenævnet hvis du mener at der lyves om dig Kim Møller. Gå også rettens vej hvis du mener at du er blevet udsat for injurier og løgnehistorier. Nu når du og alle rygklapperne mener du har 100 % ret så skulle det da være en nem sag for retten at afgøre.

    Kommentar by Kong Gulerod — 2. september 2014 @ 21:19

  41. Enhver normal mand der ikke er lært op i den i disse tider ekstremt feminiserede debatkultur, får en opgave for sig, når de deltager i debatter. Debatkulturen bygger på barnlige præmisser. Alt saglighed kan på ingen tid afspores med simple stikord som “outdated” og “global”.

    Det er forståeligt at Hr. Kim Møller føler sig truffet – for truffet, det er han blevet.

    Udover de mange konkrete hetz vi kender til, er man alene som mand gennem lang tid blevet undertrykt. Den helt naturgivne mavefornemmelse – som enhver normalt fungerende mand i disse tider må føle – er ikke noget man lige umiddelbart kan analysere, forske eller for den sags skyld fremlægge i et kortfattet radioprogram. Det er ikke lige så let som at stille sig op og sige religionsfrihed, fremmedhad, racisme og islamofobi osv.

    Altså vi har en feminiseret politisk debatindustri – mod en mand fra det virkelige liv – der gør noget ved sin helt berettigede mavefornemmelse – og som udgangspunkt bare gerne vil leve sit liv i tryghed. Det er ikke i medierne, denne mand får sin opbakning.

    Det er ærgeligt og dybt tragisk når debatkulturen er så syg – at denne mand, der egentlig har de mest fornuftige og rationelle holdninger, kommer til at fremstå som værende det modsatte.

    Jeg er ung, 25 år gammel, og har selv deltaget i et radioprogram om rollemodeller og idoldyrkelse i forbindelse med Helle Thorning Schmidts hysteriske overfald på “Sex and the City”-skuespilleren.
    Trods min stærke overbevisning om ubalancen mellem unges fornuftige kontra ufornuftige idoldyrkelse, kunne jeg godt mærke, at det ville være nemmere bare at ride med på den humanistiske “feel-good”-bølge :D .

    Taget i betragting at det diskuterede emne i dagens “Reporterne” i den grad hører til på fronten i kulturkampen – og at det netop er en skyttegravskriger som Hr. Kim Møller, der står for skud på fjendtlig territorium (som alle konventionelle medier i disse dage er) – kan man udmærket sætte sig ind i frustrationerne.

    Vi burde alle bakke op om Hr. Kim Møller – og arbejde hårdt på at vinde territorium på medierne tilbage.

    Kommentar by Borger — 2. september 2014 @ 21:22

  42. k.m. — 2. september 2014 @ 18:42

    Nej, Kong Gulerod er blot en konvertit, der har opfyldt een af islams fem søjler, og har været på den obligatoriske pilgrimsrejse til Mekka. Så må de farve deres skæg gulerodsfarvet, som synligt bevis. Derfor hans nick.

    Kommentar by tavsen — 2. september 2014 @ 21:34

  43. Kim
    Jeg har tidligere oplevet at bloggere (internet-bøller) skifter navn
    for ikke at blive genkendt. Jeg stiller tit spørgsmål herinde, ikke fordi jeg behøver dem besvaret – det er mere for at få læsere af bloggen til at tænke over tingene og komme med input.

    Kong Gulerods kommentar i dag er pinlig, men lige børn leger bedst
    så det er derfor han omgås typer som shansen.

    I dag stikker islam sit grimme fjæs op i Danmark, vi hører at herboende muslimer støtter IS i Irak. shansen og co. har ingen begreb om hvad de har sat i gang i Danmark, vi er meget tæt på at være i åben krig med islam. Selv Tyskland som ellers holder sig langt fra væbnede indsatser har indset at islam er en trussel mod dem selv, det siger noget om sagens alvor.

    Kommentar by k.m. — 2. september 2014 @ 21:37

  44. Jeg giver #39 FULDKOMMEN RET… PKerne er desperate… Kong Gulerod er et meget godt eksempel, på den florerende kognitive dissonans…

    Hvad Islamisk stat render rundt og laver interesserer ikke PKerne, ej heller løftes der et øjenbryn i forbindelse med alle de danske muslimer som finder det FINO FINO hvad; IS, BOKO HARAM, HAMAS, HIZBOLLAH, HITZ BUTHARIR, AL CAIDA ect ect laver af folkedrab…

    “Reporterne” og ligesindede render rundt med hovedet oppe i røven og benægter lugten af “lort”…. Virkeligheden vil indhente dem… Det er sikkert som amen i kirken…

    Min fulde respekt går til dig KIM MØLLER

    Kommentar by ny kommentator — 2. september 2014 @ 21:37

  45. Godt domstolene ikke skal tage sig af de uendelig mange sager om dårlig journalistik, og hurtigsnakkende studieværter, der kværner løs fra morgen til aften – uden at sige noget der er værd at høre på.

    Kommentar by k.m. — 2. september 2014 @ 21:44

  46. Lyder som et journalistisk bagholdsangreb, hvor man må helt ud i multikulturens rendesten, for at finde en der vil sige hvad som helst. Tror mig, Radio 24syv har fra første færd været helt på det rene med, at de ikke kunne kompromittere Kim Møller med ærlig snak og god presseskik.

    Kommentar by Jacob — 2. september 2014 @ 22:00

  47. – Salo

    I fik tre minutter af mit liv i dag. September-kvoten er brugt.

    Kommentar by Kim Møller — 2. september 2014 @ 22:02

  48. Vi kender danske journalisters ståsted! Så forvent ikke fairness.
    Vi var mange der var rigtig glade over at DRs program 1 magtmonopol på baggrundsorienterong blev brudt. Tifold er skuffelsen blevet over st vi bare har fået mere af det samme, bare mere ekstrabladsagtigt!
    Jeg har stort set opgivet nyhedsformidling, som først er tygget igennem af danske journalister, de er notorist tendentiøse og useriøse.

    Kommentar by Robert R — 2. september 2014 @ 22:35

  49. Ideen med You-Tube TV er god og bør overvejes.

    Kommentar by T. Snorrason — 2. september 2014 @ 22:43

  50. Jeg er ung, 25 år gammel :) – og kan nærmest ikke forestille hvor meget inkompetent makværk Hr Kim Møller har måtte udstå. En livslang kamp med fysisk og psykisk terror fra PK-segmentet. Flot at han holder ved.

    Tror det bringer ro og tryghed til mange maver, at der er folk som Hr. Kim Møller – der ikke svigter sin mavefornemmelse. For hov! jeg er ikke bare en ond, dum nazist :D . Tak for det…

    Hvor om alting er – fundamentet for en saglig og fornuftig debat mangler.

    Det skyldes vel socialisme, feminisme, humanisme, liberalisme, relativisme, radikalisme og neutralisme. Alt kan vel kategoriseres under den samlede betegnelse: post-marxisme?

    Kommentar by Borger — 2. september 2014 @ 22:47

  51. Chin up, Kim!
    Du har ret – vi ved det. Og inderst inde, dybt nede i deres allerdybeste indre vedapologeterne det også – de kan bare ikke håndtere virkeligheden og så er det billigere/nemmere at sparke til hædersmanden der står på sin uriaspost.

    Regnskabets time skal nok oprinde…

    Kommentar by Bo — 2. september 2014 @ 23:00

  52. Du er en hædersmand Kim Møller. Keep it up.

    Kommentar by Tintin — 2. september 2014 @ 23:07

  53. Det er lige før hende Shansen er en endnu større sølvpapirshat end Balder.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 2. september 2014 @ 23:22

  54. Islamisk Stat skulle have henrettet endnu en journalist, USA er i gang med at undersøge ægtheden, journalistens familie er i dyb sorg, det er rystende at politikere og medier holder hånden over disse ubrugelige analfabeter fra stenalderen, disse de generede over det meste af Verden bosatte islamister er uciviliserede og tilhører ikke den moderne Verden og de skal slet ikke bo i Danmark, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 3. september 2014 @ 00:14

  55. Hun har slået det op på P 77. Sølle 4 personer synes godt om det.

    Det er jo helt til grin. Men hun er jo også amatør blogger :)

    Kommentar by Spinner — 3. september 2014 @ 02:58

  56. Tak for track and trace, Kim Møller:

    At Kong gulerod er Martin Salo undrer mig sært nok ikke. Han har tidligere kommenteret flittigt og sært åndsfraværende/retarderet på msm-blogs, formentlig i en konstant hash-tåge.

    Hans Radikale Venstre-selvfedme og -selvgodhed er grænseløs,samtidig er der ingen huller i hans uvidenhed. Hans klarsyn begrænser sig til islams fantasifulde åbenbaringer.

    En giftig cocktail ville jeg mene. Men giv ham endelig en smule spalteplads, så han – rimeligvis ufrivilligt – udstiller, hvor megen tåbelighed én person kan indeholde.

    Kommentar by Henrik Petersen — 3. september 2014 @ 05:39

  57. Det er lige før hende Shansen er en endnu større sølvpapirshat end Balder.” (Erik Jørgensen 53)

    Tak for din intelligente kommentar Erik Jørgensen; jeg tillader mig at gå ud fra at det er mig som er målet for din vrede.

    Du skylder lige at forklare lighederne mellem Monika sHansen eller hvad det nu er hun kalder sig pt. – og min person.

    Jeg vil til gengæld mene at dit irrelevante og malplacerede personangreb her er helt i Shansens stil og ånd.

    Jeg må dog have gjort indtryk, når folk som dig selv (du er ikke den første) tilsyneladende benytter enhver lejlighed, uanset hvor uegnet den måtte være, til at komme med personangreb på en debatdeltager som kun sporadisk blander sig. Jeg må dog have gjort noget rigtigt, siden jeg fylder så meget i så mange fjolsers underbevidste….

    Jeg har i øvrigt selv været offer for Shansen og venners netchikane, og er blevet fysisk overfaldet af røde tossehoveder ved flere lejligheder.

    Balder Blog – artikel oversigt

    Ps. Beklager overfor hr. Møller at være tvunget til at deltage i en afsporing af det egentlige emne i tråden.

    Har nu hørt programmet. Noget af det gode man kunne sige om det er at venstrefløjstosserne og Liberal Alliance eks. ungd. fmd. manifesterede sig på en sådan hysterisk måde at de fleste folk vil gennemskue det. Kan godt forstå Kim blev tosset. Nogle gange tænker jeg på om det sker fordi man; sin mange negative erfaringer til trods, stadigvæk har for meget tillid til sine medmennesker, og forventer én eller form for saglig diskussion eller reel behandling.

    Måske er det som er den egentlige fejl tilliden til medmennesket? Det åbner op for dystre perspektiver. Er det sådanne overvejelser, som får folk, i deres afmagt overfor dette kosmiske og eksentielle dilemma, til kaste deres kærlighed på Jesus; at vælge en emotionel udvej – “troen” frem for rationalitet? Jesus eller Jahveh! Heller naiv end ond…

    Kommentar by Balder — 3. september 2014 @ 06:46

  58. Det var under lavmålet fra Radio247’s side da Margrethe Monika S. Hansen objektivt vurderet ikke agerer som en politisk debattør men snarere som stalker i sit forhold til Kim Møller.

    Man sætter ikke en stalker til at debattere med sit offer.

    Stalking er en alvorlig forbrydelse der i værste fald kan give blivende psykiske skader hos offeret. Stalking indebærer også en fysisk trussel i mange tilfælde (ca. 50%).

    Den korrekte adfærd over for en stalker er at afslå enhver kommunikation. Derfor gjorde KM ret i at afslå dette møde.

    Dansk Anti-stalking Forening har gode råd til hvordan man tackler en stalking-situation men KM følger dem sådan set allerede: fortælle omgivelserne at stalkingen foregår; dokumentere stalkingen minutiøst; kontakte politiet.

    Her er foreningens liste over tegn på stalking-adfærd:

    “Signaler og tegn på, at du eller et andet menneske måske bliver stalket kan være hvis der opleves:

    Forfølgelse eller overvågning – af adfærd og færden.
    Gentagende upassende og påtrængende adfærd – grænseoverskridelse adfærd.
    At vedkommende pludselig begynder at dukke op, på steder hvor du normalt færdes.
    Uønskede gentagne telefonopkald, som ofte bliver afbrudt, mails, breve og sms´er.
    Uønskede gaver, blomster, chokolade eller døde fugle, råddent kød, eller visne blomster.
    Uønskede gentagne henvendelser via sociale medier som fx. Facebook.
    Andre mennesker er blevet bedt om at opsøge og udspørge dig.
    Bestilling af services i offerets navn, som taxa´er, ambulancer, pizzaer og lignende.
    Identitetstyveri; oprettelse af bankkonti, web-stite, kontakter til offentlige institutioner, i dit navn.
    Direkte eller indirekte trusler.
    Trusler mod familie og venner.
    Falsk rygtespredning; om at du er utro, pædofil, socialbedrager eller misbruger.
    Beskadigelse af ting eller ejendom.
    Fysisk overgreb.
    Seksuelt overgreb.

    Kan du nikke genkendende til noget af ovenstående, så er du sandsynligvis udsat for stalking”.

    http://www.anti-stalking.dk/bliver-du-stalket

    Kim Møller: Kontakt evt. foreningen, måske har de nogle supplerende perspektiver på hvad man kan gøre for at beskytte sig selv i din situation.

    Kommentar by M — 3. september 2014 @ 08:51

  59. Modtager radio 24-7 offentlige midler?

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. september 2014 @ 09:36

  60. Har lige hørt “interviewet”. Hvor er de journalister ufatteligt dumme, at hører på. Man kan ikke udlede,at en, der har “likes” på FB til Salafister, at han er islamist mm. De kan jo gøre alt totalt meningsløst med de kriterier de stiller op. Det er en trøst, at vide at journalister er den faggruppe folk har mindst tillid til. Det ,at være Salafist er altså ikke bare, at gå imod kvinders ligestillig -det er,at gå ind for et teokratisk diktatur. Der er en lige linje fra journalisternes forsvar for de 120.mio som døde under kommunismen til deres forsvar for Salafister og multikulturalisme. Jeg ser,at svenske Expressen skal fyrer 50.medarbejdere -det er sådanne skridt som skal til få at få et oplyst samfund. Den intimiderende klasse /”journalisterne” skal væk.

    Kommentar by Thorsted — 3. september 2014 @ 11:02

  61. Radio 24/7 begår karaktermord for åben mikrofon.
    Svindler-kællingen Shansen har aldrig skrevet eller sagt noget rigtigt om hendes “fjender”, alligevel er hun hovedanklager i “skodradioens” angreb på Kim Møller.

    Altså, det er endnu lavere end propagandasenderens anvendelse af Jørgen Brækspand Simonsen som islam-ekspert.

    Ham svinet der fører interviewet med Kim Møller er fanme ikke objektiv eller interesseret i at høre sandheden.
    Hun er vist ganske godt forberedt på interviewet, har en god telefonforbindelse og bliver ikke afbrudt af intervieweren.
    Var det båndet optagelse med “kællingen i møddingen”, redigeret og renset for øhh og andre små ting, som gør budskabet grumset?

    Hold da helt op, hvor er sandheden dog uspiselig for journalister.

    Alle “beskidte” tricks i journalistbogen er anvendt. Det begreb som prof. Ole Hasselbalch beskriver i hans bog “Politiken affæren” under Haj i bassinet er kendt af intervieweren.

    “Intet af det som Shansen siger er sandt” :D

    Kommentar by Iznogut — 3. september 2014 @ 11:13

  62. Iøvrigt, læg mærke til interviewerens reaktion, da Møg-kællingen nævner Mikael Jalvings navn i hendes endeløse sværtning af meningsmodstandere.

    Men, hr. Jalving er også, i lighed med Kim Møller, historiker og meget vidende om islam og al ideologiens uvæsen.

    Mon hr. Jalvings udlægning af “S-togsterroristens” egenskaber er særlig forskellig fra Kim Møllers?

    “Intet Shansen siger er rigtigt, punktum” :D

    Kommentar by Iznogut — 3. september 2014 @ 11:24

  63. P.S. Jeg holder med balder :D

    Kommentar by Iznogut — 3. september 2014 @ 11:49

  64. Sjovnalisterne på 24syv er lige så venstresnoede og islamundskyldende, som på DhimmiRadioen. Afskaf licensen.
    >59
    Ja 24-7 modtager licensmidler. Ellers var den da lukket ned ugen efter den startede.

    Kommentar by Nielsen — 3. september 2014 @ 12:58

  65. #57
    Jeg angriber dig ikke. Jeg siger bare hvad jeg synes om dig.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 3. september 2014 @ 13:01

  66. supplerende til 58

    En hunkøns ven fik problemet med en fyr hun havde afvist. Hun bad så sine homo FB-venner om tage kontakt med tilbud pr. FB, mail og sms.

    Det hjalp.

    Kommentar by Hans Und — 3. september 2014 @ 13:54

  67. -> Thorsted

    “Man kan ikke udlede,at en, der har “likes” på FB til Salafister, at han er islamist mm. De kan jo gøre alt totalt meningsløst med de kriterier de stiller op.”

    Når organisatorisk tilknytning til Islamisk Trossamfund nedtones med naivitet (blot en boghandel som tilfældigvis ligger i moskeen), så smider jeg indicierne på bordet – alt peger i samme retning. Det bruges så mod mig, ikke bare af Radio24syv, men midter-positionerende islamkritikere typisk på den liberale fløj. Det er fælt at kalde ham islamist, men ingen står op for det modsatte synspunkt – at manden ikke er islamist. Tror de fleste godt kan se han er islamist, men mener det er urimeligt at inddrage ham på grund af sagens karakter – og så vælger at gå efter budbringeren. Den kritik havde været mere reel. Desuagtet. Når han fremhæves som rollemodel for integrationen, og danske skønjomfruer giver udtryk for at hans skæg er flot – så er det en Uriasposten-opgave at puste til korthuset fra højre.

    Kommentar by Kim Møller — 3. september 2014 @ 14:20

  68. Hørte lige udsendelsen. Jeg synes du gjorde det godt, selvom der tydeligvis var lagt i kakkelovnen til dig.
    Udsendelsen var skåret efter det gamle (Gabold?) koncept, som alle journalister blev trænet i under monopolet (når lærerne ikke lige var nede i DDR og undervise DDR-tv folk eller på marxist kurser i Rostock). Vælg din vinkel og udslet derefter de onde.
    Konceptet lever åbenbart i bedste velgående og det er da også den nemme løsning.
    Man skal så blot vide, hvad vej vinden blæser til tiden t ;)
    Læg mærke til at der er nogle journalister, der har fornemmet, at vinden er ved at skifte – sporene skræmmer trods alt! (f.eks halshugninger og folkedrab, der tiljubles i Danmark)
    Journalisten Niels Krause-Kjær har vist ikke gået i (Gabolds?)DR tv-skole?
    I hvert fald er han sagligere end flertallet og pt en gevinst for Deadline – og jeg har også hørt saglige journalister andre steder også på 24syv, selv om jeg kun sporadisk og sjældent hører stationen.

    Kommentar by A-mad — 4. september 2014 @ 13:29

  69. Efter at have købt ny bil og ikke gidet læse de 60 sider i instruktionsbogen om lydanlægget står radioen fast på Radio 24-7. Rapporterne viser sig bare at være et sensationslystent nyhedsprogram, som en lytter meget rammende foreslog tog navneforandring til Båtnakkerne.

    Den ene af værterne er egentlig rimelig nok i sine udsagn, men Asger Juhl er en typisk overfladeuvidenhedsjournalist. I går ville han diskutere oprettelse af konsulater i de flygtningeproducerende områder efter forslag fra den svenske ekskommunist, nu feminist, Gertrud Schyberg. Asger Juhl undrede sig over Andreas Kamm og de øvrige udspurgte fra flygtningeindustrien kunne være forbeholdne for dette forslag, men Andreas Kamm er i de mindste udstyret med den viden at det allerede er muligt at søge asyl på ambassader og konsulater, men stort set alle af den slags asylbegæringer bliver afvist. Kun ved at komme ulovligt til Danmark og tilkæmpe sig humanasyl efter mange års vrangvillighed mod at rejse væk er realistisk i vores system. Men Asger Juhl vidste tydeligvis intet om mulighederne for at søge asyl på danske ambassader og tilsyneladende heller ikke at hovedindholdet af den illegale tilstrømning handler om at omgå reglerne.

    Kommentar by perhag — 10. september 2014 @ 18:00

  70. Beklager en alvorlig fejl i mit indlæg lige ovenfor 69. Adgangen til at søge asyl på danske ambassader blev afskaffet i 2002, så noget af logikken i mit indlæg halter.

    Kommentar by perhag — 20. december 2015 @ 23:35

RSS feed for comments on this post.