12. juli 2008

Uriasposten – nu uden debatdræberen Lady-in-red

I henhold til retningslinierne for debat her på siden, hvor jeg erklærer, at ville slette “reklame-spam, dobbelte indlæg og længere indklippede tekster uden relevans”, vil Lady-in-red fremover ikke få mulighed for at kommentere her på siden.

Hendes tre seneste indlæg:

For god ordens skyld, vil Lady-in-red få mulighed for at kommentere beslutningen i denne tråd.

Opdate 19/7-08. Lady-in-red valgte ikke at kommentere beslutningen her på siden, men associerer på sin blog Uriasposten med DNSAP. Håber hun en dag får tid til reflektion.

Opdate 21/7-08. Lady-in-red mener jeg er et resultat af indavl i Dansk Folkeparti, og pointerer at jeg forhindrer hende i et give et gensvar i en tidligere debat.

“Det fejre han så med at forhindre mig i at lægge et svar ind, som et svar til den debat jeg havde med selveste Kim Møller. At han havde en akut mangel på argumenter forekommer mig rimeligt tydeligt.”

Opdate 30/7-08. Lady-in-red forsøgte at indklippe to spam-kommentarer i forside-posteringer.

Oploadet Kl. 23:47 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/5985/trackback

48 Comments »

  1. Er det nødvendigt at vise hendes IP-adresse for den samlede menneskehed?

    I øvrigt, en fin beslutning. Hvis hun har skrevet noget relevant andetsteds, så kan hun copy/paste. Jeg har selv taget kritikken til mig vedr. blog-links, og fra nu af copy/paster jeg, hvis jeg har noget at byde ind med, som jeg har skrevet før. Selvfølgelig kun med (indbildt?) relevans.

    Kommentar by William Jansen — 12. juli 2008 @ 23:51

  2. Hvem F… er Chris de Burg ?

    http://www.google.dk/search?hl=da&q=lady+in+red&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

    Kommentar by steen — 13. juli 2008 @ 00:17

  3. Det er 1. gange jeg, gennem de år jeg har deltaget aktivt på Uriasposten, oplever Kim har taget et sådant skridt .

    Jeg mindes heller ikke jeg før den tid, hvor jeg af og til kiggede forbi, har set sådan en handling udført.

    Respekt !

    Kærligst
    Vivi

    Kommentar by Vivi Andersen — 13. juli 2008 @ 00:24

  4. Steen
    Kunstneren der gjorde et nummer med titeln Lady in Red kendt.

    Kommentar by Peter Buch — 13. juli 2008 @ 01:00

  5. @ William Jansen

    citat:

    “Er det nødvendigt at vise hendes IP-adresse for den samlede menneskehed?”

    Igen grund til panik! Hun har jo ikke skrevet noget grimt om autonome eller islam, så hun er på ingen måde i fare.

    Kommentar by B2 — 13. juli 2008 @ 02:36

  6. Hendes liv er nok ikke ødelagt…

    Kommentar by peter — 13. juli 2008 @ 03:02

  7. @ Peter: “Kunstneren” – skal vi ikke slå et slag for svenskernes sondring – “artisten” ?

    Kommentar by steen — 13. juli 2008 @ 03:42

  8. Det var dog befriende :)

    Kommentar by Mikkel Høgh — 13. juli 2008 @ 05:15

  9. God beslutning – den røde madamme sletter iøvrigt selv alle kritiske indlæg på sin blog hos Nyhedsavisen. Men jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvem denne venstreekstremistiske propagandist og spammer egentlig er…

    Kommentar by Anne Larsen — 13. juli 2008 @ 07:25

  10. William
    Gik du ikke ind for at vi alle skulle stå ved vores eget navn, og nu er du imod en IP……..

    Men dejligt at slippe for spammaskinen, folk der i det mindste forsøger at have en holdning, skal være mere end velkomne i mine øjne, men folk med maks to linjer og en linksamling, har jo intet at byde på

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. juli 2008 @ 07:25

  11. Er I sikre på, at “Lady in red” ikke er Allan?
    Begges holdninger udenfor pædagogisk rækkevidde, uredelige og gabende forudsigelige som en Mullah Imam til fredagsbøn – watpik Pedersen fx.

    God søndag.

    Kommentar by Bodil — 13. juli 2008 @ 07:54

  12. Kim, du bedømmer selvfølgelig helt suverænt bedst selv, hvordan du slipper for afsporende kommentarer. Og dine debatregler er klare og rimelige.

    MEN spørgsmålet er nu alligevel, hvordan du med ‘fars hammer’ bedst muligt forvalter en debatspoiler i praksis. Her er et par alternative muligheder:

    – Du kunne nøjes med at slette de enkelt-indlæg, der overtræder debatreglerne.

    – Du kunne give en advarsel først og derefter karantæne i en periode.

    Det har du formodentligt allerede overvejet, og jeg gætter på, at det er et spørgsmål om tid og ressourcer at iværksætte et mere kompliceret og ’humanistisk’ system end bare simpel, permanent spærring af IP-adressen.

    Sagen er jo, at personager i omegnen omkring LIR har en mildt sagt særpræget tilgang til meget i blogosfæren, og der vil næppe være grænser for deres paranoide galpen op og iscenesatte selvmedlidenhed, hvis du spærrer LIR permanent.

    Det er en slags ’risikovurdering’ (som jeg heldigvis ikke skal foretage). Omvendt kan du jo bare være bedøvende ligeglad med deres eventuelle klynken og piben.

    Kommentar by traveler — 13. juli 2008 @ 08:35

  13. 11
    Jeg tror ikke det er Allahn, men han kan være en del af LIR, da jeg har en teori om det er flere personer der arbejder sammen, i et forsøg på at sprede mest muligt had på flest mulige sider.

    Hvis man kigger forbi Avisen.dk, vil der på alle tider af døgnet være et indlæg fra LIR på listen over de 10 nyeste, derfor tror jeg der er flere om sagen.

    Men indhold er der aldrig, det handler om 10 år gamle sager, eller en næstformand i DF der har smuglet sprut, blandet med Youtube links, ren støjsender.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. juli 2008 @ 08:40

  14. Det er nok det bedste at gøre. Jeg har tidligere debatteret med Lady – in – red overe på Eniro`s debat sider, jeg ved at samme debattør også holder til på avisernes debat sider(Berlingske, Nyhedsavisen, Politikken, EB, m.m.) og blogs. “Hun” deler meninger med Allan og dets lige, dvs. multikulturelistisk, dialektisk materialistisk (marxistisk)inspireret og baseret på lomme sociologiske analyser og mange af “hendes” indlæg er basalt set verbale had angreb på Pia Kærdsgaard og Dansk Folkeparti og højerefløjsere som “os”.(Her skal det ikke forstås, som om at jeg kategorisere alle Uriaslæsere/debatøre som tilhørende højrefløjen, borgerlige, national – konservative, liberalister eller at der er noget forkert i at angribe DF eller pia kærdsgaard, men man skal kunne argumentere for det!!!)
    Jeg tror at lady – in -red enten er en person med umådelig meget tid eller også er det er samle synonym for flere personer, med nært liggende venstreorienterede meninger.
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 13. juli 2008 @ 08:55

  15. -> 7.
    Et lille PS.
    Her i Danmark bruger vi mest udtrykket ‘artister’ om cirkusoptrædende. I den herværende forbindelse ville ’sanger’ eller ’sangskriver’ være mere passende. Desværre er ‘kunstner’ blevet et udvandet begreb, men det er ‘kunsten’ såmænd også.

    Kommentar by Fidibus — 13. juli 2008 @ 09:25

  16. Det er ikke noget tab for debatten. Men det er ærgerligt. Jeg synes idéen med nogle måneders karantæne er god. Ved gentagelsestilfælde ny karantæne, med progressive karantæneperioder.

    Det er forudsigeligt hvilken reaktion Lady-in-red vil komme med. Hun/han/de vil himle op om censur på Uriasposten, og belejligt glemme at de har rigtig censur på deres egen blog. Med det lave besøgstal deres blog har, vil alt dette bare være rituel klagesang for en lukket kreds af sympatisører. Ikke noget vi andre behøver bekymre os om.

    Kommentar by Mallebrok — 13. juli 2008 @ 09:45

  17. Det ser ud til at hun enten har et dynamisk IP eller benytter andre tricks. Et lignende spamindlæg på min blog vise en anden IP adresse.

    http://blog.balder.org/?p=442#comment-72907

    Kommentar by Balder — 13. juli 2008 @ 10:03

  18. Og en anden e-mail adresse skulle jeg hilse og sige..

    Kommentar by Balder — 13. juli 2008 @ 10:04

  19. @ Balder

    Passer godt med teorien om at det er en gruppe af personer med en fælles agenda.

    Kommentar by Mallebrok — 13. juli 2008 @ 10:06

  20. “Er det nødvendigt at vise hendes IP-adresse for den samlede menneskehed?” (William)

    Ingen kan umiddelbart identificeres med en ip-adresse (hun skriver iøvrigt fra 2 forskellige).

    Hendes følelser i den henseende bekymrer mig ikke. Når hun systematisk hærger Uriasposten, og hermed udnytter den frihed, hun selv nægter sine politiske modstandere, så må hun leve med det.

    “MEN spørgsmålet er nu alligevel, hvordan du med ‘fars hammer’ bedst muligt forvalter en debatspoiler i praksis. Her er et par alternative muligheder:

    – Du kunne nøjes med at slette de enkelt-indlæg, der overtræder debatreglerne.

    – Du kunne give en advarsel først og derefter karantæne i en periode.” (Traveler)

    Allan var tæt på sidste år, da han smed onelinere, som han kun undtagelsesvist fulgte til dørs. Jeg gav ham en venlig henstilling, og han rettede ind. Ingen slettes på grund af tilfældigheder eller enlige hjerneblødninger, men vurderer jeg nogen systematisk forsøger at ødelægge debatten, så må principperne falde.

    Det er mit indtryk at visse ‘kritikere’ følger Uriasposten via rss-feed, og på den måde mandsopdækker sidens opdateringer. Dvs. enkeltvis sletning, kunne nemt betyde at jeg først skulle skrive en post, og så vente 15-20 minutter til onelinere dukker op. Min tid er vigtigere end deres :-)

    Optimalt ville være at opsamle politisk spam i et dokument væk fra debatten, så der var fuldstændig gennemsigtighed. Men igen – tid er en mangelvare, og bruger jeg hver dag tyve minutter på tre loonier der dedikerer tyve sekunder hver at ødelægge debatten, så har de vundet.

    Der findes en del maniske debathæmmerere på nettet. De fleste virker venstreradikale, men man må sætte spørgsmålstegn ved om de overhovedet tænker politisk. De føler de bekæmper ‘det onde’, og tager sig derfor en række friheder i sin kamp. Kampen foregår ikke med argumentation, men ved at nægte modparten debat. Sideløbende associeres ‘de onde’ med nazisme/racisme, så eventuelt venstreorienteret frafald minimeres.

    Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2008 @ 10:12

  21. #20 Med udelukkelse skal du bare passe på hun ikke kommer tilbage igennem en proxy, som f.eks TOR, der kan bruges selv af den mest fatsvage internetbruger. Så bliver hun for alvor umulig at fjerne.

    denne besked var bare for at gøre dig klar over det, såfremt du ikke er problemstillingen bekendt, og du må egentligt gerne slette den igen, hvis hun nu ikke ved det. Så er hun selv nødt til at spørge stormtropperne om det.

    forresten, hvorfor venter mine indlæg så altid på moderation, eller hvad der nu står? Gælder det for alle ?

    Kommentar by Lotte — 13. juli 2008 @ 10:22

  22. Vi er mange, der er smidt ud af debatfora af de politisk korrekte.
    Jeg husker forfølgernes pseudonymer som Holger D, Ronkedoren, Sille Ellis, Page, Markus og mange andre.

    Det vil være godgørende, om de henvises til deres egne “sandkasser”.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. juli 2008 @ 10:33

  23. -> Lotte

    Kender godt TOR og lignende, men jeg har ti års netdebat-erfaring, og selv hvis hun ændrer ip/navn og stil, så vil jeg fange det – ikke mindst ved gentagne indlæg (og det er jo først her det bliver problematisk).

    Akismet-filteret registrerer en del som spam (yderst sjældent rigtige indlæg), og kaster dagligt 10-20 kommentarer i moderationsbakken. Hvorfor har jeg opgivet at finde ud af – men det er sikkert flere ting. Antallet af links, emailadressen, men nok også noget med ip-adressen at gøre.

    Det er ikke lykkedes mig at finde en bedre løsning, og jeg vil helst undgå at gøre Uriaspostens debat til en medlemsdebat (hvor man skal registrere sig først).

    Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2008 @ 10:43

  24. @ Broholm, du skriver; Gik du ikke ind for at vi alle skulle stå ved vores eget navn, og nu er du imod en IP……..

    W: Jeg går ind for at vi alle kal træffe det valg. LIRhar ikke truffet det valg, Kim Møller har truffet det for hende.

    Kommentar by William Jansen — 13. juli 2008 @ 11:20

  25. LIR’s fækalier vil ikke blive savnet, han/hun bidrager absolut ikke med noget konstruktivt overhovedet! Har fulgt Uriasposten i et års tid, dog mest som læser, og det er mit klare indtryk, at personnen ikke har den ringste interesse i, at deltage med sobre og vedkomne debatindlæg.

    LIR har fået rigeligt med snor – væk med trollen!!!

    Kommentar by Pamfilius — 13. juli 2008 @ 11:23

  26. @ Km Møller, du skriver; Ingen kan umiddelbart identificeres med en ip-adresse (hun skriver iøvrigt fra 2 forskellige)

    W: Allright, fair nok… Hvis hun kun skriver fra 2 forskellige debunker det så ikke hele ‘LIR er et kompleks af personager’-teorien.

    Kommentar by William Jansen — 13. juli 2008 @ 11:24

  27. Det var sgu et godt tiltag, som jeg længe har efterspurgt. Godt gået, Kim :)

    Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 13. juli 2008 @ 11:45

  28. Det er ikke hendes holdninger hun bliver blokeret for, det er hendes metoder. Spam og link-markedsføring er virkeligt et trist fænomen. På mange arbejdspladser fyres man for at spamme deres interne postlister.

    Kommentar by Højrebladet Komet — 13. juli 2008 @ 12:10

  29. De mange IP-adresser hun skriver fra, får mig til at mistænke om der findes et online-program eller service, der tilfældigt indsætter kommentarer på udvalgte blogs?

    Kommentar by Højrebladet Komet — 13. juli 2008 @ 12:13

  30. Man skal ikke undervurdere betydningen af at komme af med noget damp i form af vilde udtalelser m.m. Det gør jo at man ikke griber til våben !

    Det er måske derfor analfabeterne og de interlektuelt underudviklede fra de varme lande laver så megen fysisk ballade hvor end de kommer frem ?

    Kommentar by Tolder — 13. juli 2008 @ 12:35

  31. Vidste Vi Det?

    Uriasposten er nazistisk!

    På debatsiden Codlyn træder dette frem:
    ————————————————————-
    Cozmic Kid

    Skrevet: I dag klokken 12:33 pm Emne:

    ———————————————————————-

    tybald skrev:Jeg kan se på Uriasposten, i det ovennævnte link, at deres Admin afslører en IP-adresse på en debattør der er blevet smidt ud !

    Kommentar by Dansk Realist — 13. juli 2008 @ 12:37

  32. Dette citat faldt desværre ud i kommentaren:’Vidste Vi Det?’

    ————————————————————-
    Cozmic Kid

    Skrevet: I dag klokken 12:33 pm Emne:

    Det er IKKE god debatskik af Admin.

    Hvad forventer du af de røvhuller der kører den nazi-propaganda side?

    Kommentar by Dansk Realist — 13. juli 2008 @ 12:39

  33. Dejligt at komme af med LUR. Hun er en pestilens.

    Til 29 (Højrebladet Komet).
    Om en IP adresse er dynamisk eller statisk kommer an på udbyderens DHCP konfiguration. De fleste abonnementer fungerer sådan, at en internet bruger af udbyderens DHCP server får tildelt en dynamisk IP adresse, som forbliver den samme sålænge man er online. Logger man af igen f.x ved at slukke sin computer eller ændre dennes Mac adresse vil udbyderens server derfor i mange tilfælde behandle det som en ny session og tildele en anden IP adresse.
    Det kan dog også ske, at den tidligere IP adresse man har brugt bliver tildelt igen, hvis man logger af og på inden for et nærmere bestemt tidsinterval. Alt det kommer an på udbyderens konfiguration. Der er også folk, som af forskellige grunde foretrækker statiske IP adresser til onlinespil, web-server eller andet, der kræver særlig routerkonfiguration.

    Så man kan ikke nødvendigvis dømme noget om brugerens identitet ud fra blot IP adressen. Det interessante er, hvilken IP pulje adressen tilhører. Alle udbyderne har reserveret IP adresser i et bestemt range, hvilket f.x indebærer, at 140.127.xxxxxx oftest kan bruges til at identificere brugeren som hjemmehørende hos en bestemt udbyder.
    Man må så spore adressen tilbage gennem alle led til det oprindelige forbindelsezspunkt.
    Ud fra de første to talgrupper i IP adressen dvs. 140.127 kan man altså gætte kvalificeret om brugerens udbyder. Men vil man være helt sikker skal man spore adressen til dens udgangspunkt.

    Fra Windows gør man det ved at starte et DOS prompt og indtaste kommandoen:
    tracert xxx.xxxx.xxx.xxx

    Det kan blive en lang liste, men kun de sidste posteringer på listen er interessante.

    perhdk@gmail.com

    Kommentar by PerH — 13. juli 2008 @ 12:58

  34. #32.
    På mig virker det meget dumt og smalsporet at udlægge en ærlig national instilling som rendyrket nazisme.
    Folk, som gør sig skyldige i den udlægning, må være meget enøjede og uvidende.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. juli 2008 @ 14:34

  35. Der er aldrig kommet noget interessant og/eller konstruktivt fra Lir, så fred være med hende/dem. Vil ikke blive savnet. Jeg har forresten også dynamisk ip-adresse.

    > 2 Steen

    Undertegnede sætter undertiden og af flere oplagte grunde Chris de Burgh på cd-afspilleren med hans store hit Lady in red, der blev brugt i en dansescene i filmen “Working girl”, hvor heltinden Melanie Griffith tager afsked med sin ekskæreste Alec Baldwin efter at have begivet sig ud i livet på egen hånd. Filmen præsenteres på The Internet Movie Database med flg. tagline:

    “For anyone who’s ever won. For anyone who’s ever lost. And for everyone who’s still in there trying”.

    Lad os håbe, at vi aldrig ser mere til Lir.

    http://www.youtube.com/watch?v=nVsCBd_SXgY

    Kommentar by Mette ( liberal ) — 13. juli 2008 @ 15:40

  36. Anna Lyttigen smed allerede Lady-in-Red ud i februar:

    http://annalyttiger.wordpress.com/2008/02/24/saudisk-moral-tsk-tsk/

    PS. I sin præsentation på Nyhedsavisen påstår vedkommende, at hun/han bor i New York. Kan man se på IP-adressen, om det er rigtigt? Ikke fordi det betyder noget, men alligevel.

    Kommentar by Anne Larsen — 13. juli 2008 @ 17:21

  37. LIR påstod i en debat på nyhedsavisen i Februar at han boede på Nørrebro. Han er med andre ord en løgnhals, uanset hvordan man ser på det.

    @ Møller

    Hvis du har et intelligent filter, hvorfor får du det så ikke blot til at at kræve godkendelse til at poste links generelt og/eller at blokere for links til LIRs to blogs specifikt ?

    LIR skal være velkommen til at gøre sig selv til grin i debatter her på stedet. Hans indput i sagen med det tragiske barne-dødsfald var intet ringere end vanvittige og underholdende på en sygelig måde. Blot skal han ikke kunne spamme med sin egen blog-adresse.

    Kommentar by DaLi — 13. juli 2008 @ 17:48

  38. Fint at spammeeren LIR er forment adgang.
    Hun var træls og deltog ikke ikke i debatterne men ødelagde dem. Og ærlig talt så er det temmelig trættende at blive kaldt racist og/eller nazist af politiske modstandere, når nu man ikke tilhører nogen af de ækle grupperinger.

    Kommentar by Johansen — 13. juli 2008 @ 18:01

  39. @Anne Larsen

    IP-adressen er en TDC Webspeed adresse. Det er helt sikkert ikke New York.

    Jeg siger good riddance, de er irriterende de spam-debat-spoilers. Når det er sagt, er jeg også tilhænger af anonymisering af folks IP-adresser – selv idioter som ham LIR.

    Kommentar by Jakob — 13. juli 2008 @ 18:46

  40. Tak !

    Kommentar by Henrik -patriot — 13. juli 2008 @ 21:20

  41. # 38 Anna Larsen

    Næste gang du vil finde ud af hvor IP-adressen har hjemme kan du bruge denne her side…
    http://www.grapo.dk/fINDiP.htm

    Mvh. Vigilius Hafniensis

    Kommentar by Vigilius Hafniensis — 13. juli 2008 @ 22:04

  42. Ville det ikke være vidunderligt hvis man kunne slette folk i en blog og så forsvandt de i den virkelige verden lige så??
    en rød delete knap på tastaturet og Allahn øjeblikkeligt lå 6 fod under mulden – sikken en herlig tanke :-)
    Så kunne man starte med hele DR bagefter, enhedslisten og selvfølgelig den omsiggribende muslimske betændelse, der spreder sig her i landet :-)

    Kommentar by Onion — 13. juli 2008 @ 22:11

  43. @42

    Rolig nu….

    Enhver idiot kan slette sine modstandere, det har man set gentaget gennem historien igen og igen. Det er det der kommer bagefter der volder problemer for de fleste. Se bare hvordan det er gået alle negerhøvdingene i Rhodesia, Namibia og Sydafrika. De hvide er fjernet, men det der kom bagefter ….. I Danmark fik vi også fjernet den rød-radigale regeringen (dog med lidt fredeligere midler), men det liberal-skabsradikale sammenrend der kom bagefter har sku ikke gjort nogen særlig betydelig forskel.

    Print hellere nogle skydeskiver ud med portrætter af Morten Kjærum, Thøger, Bjørn Elmquist, Lars Normann Jørgensen og alle de andre psykopater og få lidt luft ;-)

    Kommentar by Tolder — 13. juli 2008 @ 23:54

  44. Appropos nazisme. Alle synes at være helt overskruet når talen falder på nazisme. Og her på sitet.

    Så vidt jeg ved er det ikke forbudt at være nazist og de spiser så vidt vides heller ikke børn.

    Hvorfor får folk ikke de samme kvababbelser når det drejer sig om kommunisme ? Den type politisk forbrydelse synes at være helt legalt.

    Hvorfor ?

    Kommentar by Tolder — 13. juli 2008 @ 23:58

  45. Det er da velgørende at Kim Møller her i disse “gør det selv” tider bare maner den røde dame bort, ikke som før hvor man skulle have fat i præsten til at lave besværgelserne, hvis man blev generet af den grå dame. Gid hun og alle socialismens spøgelser snart kunne manes ned i det mosehul ude på Amager som alle vore licenspenge er forsvundet i.

    Men ellers kunne et råd til damen da være at opsøge venstrefløjens internetkirkegård på flix.dk, her kan hun måske finde fred sammen med andre gamle spammere som f. eks. Al Del som vi nu ikke har været generet af i lang tid. Så kan de skrive for hinanden i deres lille lukkede verden. Det er naturligvis trist at være kommet 40 år for sent til venstrefløjens storhedstid, men det er altså ikke en sorg vi andre deler.

    Kommentar by Jens Hansen — 14. juli 2008 @ 00:07

  46. @ Jens Hansen
    “Det er da velgørende at Kim Møller her i disse “gør det selv” tider bare maner den røde dame bort, ikke som før hvor man skulle have fat i præsten til at lave besværgelserne, hvis man blev generet af den grå dame”

    “Et spøgelse går gennem Europa…” ;)

    Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 14. juli 2008 @ 04:20

  47. Som nogen skriver, så må der være flere om det nick. Hvem har så meget tid til at gennemtrevle internettet for hadske artikler, film m.m. om DF?

    Jeg begriber ikke, at selv DF-modstandere ikke får nok af hende og trættes af hendes uendelige propaganda. Selvom man er på samme hold, så må man jo godt være lidt kritisk. Jeg kan ihvertfald ikke tage Lir’ens indlæg alvorligt.

    Nogen gange må man bare sige, at nok er nok og det er et fint tiltag Kim Møller her har gjort.

    Kommentar by IT — 14. juli 2008 @ 11:22

  48. At Lady In Red ikke selv kommentere på udelukkelsen siger ligesom det hele.

    Kommentar by Antifascisten — 14. juli 2008 @ 12:46

RSS feed for comments on this post.