15. september 2014

Millatu Ibrahim DK: “… krydret med lyden af skudsalver, som hylder IS-lederen, Abu Bakr al-Baghdadi”

Der går nok et par år endnu, men vi nærmer os den tid hvor politikerne vil forsøge at lukke islamistiske grupperinger efterhånden som de knopskyder under nye navne. Det er en umulig opgave, med mindre man vil gøre det ulovligt at dyrke Islam ‘hardcore fundamentalistisk’, for nu at bruge fordummende MSM-terminologi. Ekstra Bladet er dog også denne gang længder foran den samlede danske forskerstand – Ny fantatisk Jihad-gruppe i Danmark.

“I dag kan Ekstra Bladet afsløre, at en ny islamisk jihad-bevægelse med stærk inspiration fra IS har etableret sig i Danmark. Gruppen hedder Millatu Ibrahim, den er forbudt i Tyskland, tæller flere terror-dømte og har tilhængere, som er højtstående i IS.

Den danske afdeling blev ifølge Ekstra Bladet samlet i sommer og samler nogle af landets mest hardcore islamiske fundamentalister – flere med kamperfaring fra Syrien og Irak. …

I sidste uge offentliggjorde gruppen deres første danske video på Youtube, hvor en islamist i kjortel og med langt skæg fordømmer det danske demokrati og de muslimer, der anerkender det.

– Vi tager afstand fra de folk, der tilbeder demokrati. Vi vil tage afstand til dem til evig tid, siger den danske Millatu Ibrahim-repræsentant, der kalder sig ‘Abu Abdurrahman’ på videoen.

Videoen er optaget i Gellerupparken ved Aarhus, og ifølge Ekstra Bladets oplysninger har manden tunesisk baggrund. Hans islamistiske agitation er ledsaget af en islamisk hymne krydret med lyden af skudsalver, som hylder IS-lederen, Abu Bakr al-Baghdadi, og den nu afdøde leder af Al Qaeda i Irak Abu Musab al-Zarqawi.

(‘Abu Abdurrahman’ fra Millatu Ibrahim på Youtube, 6. september 2014; Youtube, Facebook)

Ifølge Ekstra Bladets oplysninger blev den danske afdeling af Millatu Ibrahim stiftet omkring Vejle, og på billeder fra mødet optræder omkring 30 mænd, de fleste med kjortel og langt skæg, som understreger deres tro på Allah ved at pege op i himlen med én finger. Flere af dem er kendte ansigter i de yderligtgående islamistiske miljøer i København, Aarhus, Odense, Vejle og Aalborg…

(‘Abu Aminah’ fra Millatu Ibrahim på Youtube, 13. september 2014; Uriasposten)

Oploadet Kl. 15:18 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/60171/trackback

26 Comments »

  1. Heil Muhammed.

    Kommentar by HMAK — 15. september 2014 @ 15:39

  2. Håber Millatu Ibrahims tilstedeværelse i Danmark får flere danskere til at vågne op og fatte, at islam er en totalitær ideologi, der forsøger at erobre vort land og resten af verden, at muslimer derfor er vore fjender, og at vi følgeligt ikke skal tillade fremmede muslimer hverken indrejse eller ophold i vort land

    Kommentar by Peter Peter — 15. september 2014 @ 15:44

  3. socialpsykologisk øjebæ – ikke nogle jeg kan associere eller dele samfund.

    Kommentar by Thorsted — 15. september 2014 @ 16:05

  4. Ud! Hjem til sandkassen med dem.

    Kommentar by NulTolerance — 15. september 2014 @ 16:07

  5. De fleste danskere vil stadig have paralellforskudt deres eget forhold til kristendommen videre, og mene at disse latterlige idioter bare fejlfortolker koranen, som jo nødvendigvis må ligne bibelen, bare sådan lidt anderledes. Og det siger eksperterne David Cameron, Obama, George Bush, m.fl. jo også.

    Kommentar by mb — 15. september 2014 @ 16:07

  6. HVIS DE VIL TAGE AFSTAND FRA ALT, HVAD DE FINDER HER, HVORFOR TAGER DE SÅ IKKE HJEM TIL LIGESINDEDE !? !? !? !? !? !? !? !? !? !? !?

    Kommentar by Borger — 15. september 2014 @ 16:16

  7. Hvis det ikke er Islam – som nogen prøver at bilde os ind – hvorfor bliver de så gentagne gange omtalt som “den sunnimuslimske oprørsmilits Islamisk Stat (IS)” ????

    Kommentar by Borger — 15. september 2014 @ 17:05

  8. De er åbenbart ikke bare muslimske – men SUNNImuslimske!?

    Kommentar by Anonym — 15. september 2014 @ 17:07

  9. Jeg bliver utryg ved mænd med skæg og kjole, som hader bøsser!

    Kommentar by Skaffedyret — 15. september 2014 @ 17:27

  10. Hva´ sker der dog?

    De skal bare ikke være her i DK – der må da snart være nogen med indflydelse der siger det højt i de rette cirkler og sætter noget handling bag –

    Kan der ikke opstilles et beslutningsforslag i folketinget, som der stemmes om – selvom det selvfølgelig stemmes ned – så kan befolkningen da se hvem der er VORES FJENDER derinde – Der bliver nødt til at blive fremsat forslag og ytringer, der er skrappe, hvis debatten og sandheden skal frem på folketingsniveau og vi derefter kan stemme fjenderne ud…Så dumme er vi vel ikke i DK – endnu, at vanviddet ikke kan stoppes, når det skæres ud i miljørigtigt genbrugspap! For satan da…!

    Kommentar by Black Watch — 15. september 2014 @ 18:39

  11. Der er meget had i de her mennesker.

    Kommentar by Johnson — 15. september 2014 @ 19:27

  12. Hvis flæskebjerget på øverste billede blev kørt over af en damptromle, ville han kunne fylde en hel fodboldbane. Den kunne somalieraben på det nederste billede så blive brugt som hjørneflag på.

    Kommentar by Nielsen — 15. september 2014 @ 19:40

  13. Deporter hele klubben til indlandsisen på Grønland, og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 15. september 2014 @ 21:22

  14. Hold da op, en samling klaphatte, at se på. Og høre på.

    Kommentar by bastardo — 15. september 2014 @ 21:56

  15. Latterlige skægaber

    Kommentar by Johnson — 15. september 2014 @ 21:58

  16. Hvorfor er det altid som om der intet lys eller liv er i øjnene på disse ubehagelige typer, ikke bare det men de udstråler i den grad nul intelligens. Dumhed pur, indpisket i deres tydeligvis tomme kroppe og sjæle.

    Kommentar by LarsB — 15. september 2014 @ 22:24

  17. Fedt at de står frem med video og det hele – det gør det uendeligt meget nemmere for PET at kortlægge deres og deres venners færden. Ser frem til at de bliver retsforfulgt og dømt for landsskadelig virksomhed og frataget deres danske statsborgerskab.

    Egentligt er de nogle vatnisser. Hvis de vitterligt mente halvdelen af det pladder de lukker ud ville de da for længst være emigreret til Saudi-Arabien eller Islamisk Stat.

    Kommentar by Ole — 15. september 2014 @ 22:45

  18. @16 LarsB — 15. september 2014 @ 22:24:
    Fordi de, modsat hvad de selv tror, er mørkets apostle; Hvis det går som en and og siger som en and, så er det med 90%s sikkerhed en and

    Kommentar by Peter Peter — 16. september 2014 @ 00:01

  19. For at der RIGTIGT skulle ske noget, for at man skulle møde disse fanatikere/fortabte sjæle med rigtig modstand, så skulle der være fælles konsensus imod Islam og i særdeleshed imod mere fundamentalistisk Islam. Offentligheden og politikerne skulle stå sammen. Ellers blive det bare til små fordømmelser og pegen fingre engang imellem, noget der ikke rykker en meter.

    Allerede da den første dansk-muslim tog ned i Bosnien eller Tjetjenien eller nu Syrien/Irak, skulle der lyde ramaskrig blandt alle politikerne. Men når der ikke gjorde det og ikke gør det, før det er skredet alt for langt, så er det fordi man nok er ret ligeglad. Hvis der kræves mere håndfaste midler eller mere skrappere retorik, så siger man stop fra politikernes side.
    Jeg er egentligt ikke overrasket som sådan. Alle stater døjer med ulovligheder, og kriminalitet, og stofmisbrug og nu religiøst vanvid her i Danmark. Du kan ikke kontrollere borgerne, jo mere du kontrollerer dem jo mere tager du også deres frihed væk fra dem. Det koster ressourcer.

    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se hvordan disse og de efterfølgende islamister kan stoppes på nogen måde. Den eneste løsning er deportation, og jo flere jo bedre. Danmark har hverken ressourcerne eller viljen til at stoppe dem. Som om “anti-radikalisering” nogensinde vil virke. Man skal være godt sovset ind i godhedsapparatet for at stå frem og postulere at man kan af-radikalisere muslimer generelt. Give dem et alternativ. Det er jo ofte de mest fortabte, dem som lever et usuccesfuldt liv som har mindst at miste som bliver fanatikere. Eller dem som lige pludselig ser deres kald, fra højeste sted.

    Det er jo ikke lige frem læger og advokater og ingeniører der bliver fundamentalister og terrorister. De skal findes i den gigantiske håbløse masse helt nederst i samfundet.

    I øvrigt set i Islams lys, med de mange krige der har været de sidste 50-60 år i mellemøsten, med det enormt meget had og undertrykkelse muslimer har udsat andre muslimer for, udelukkende fordi de ikke tilhører de “rette”, de bedste, så er jeg da ikke overrasket over at man kan rekruttere til Jihad i vesten. Det var jo uundgåeligt ift indvandring. Man “importerer”(grimt ladet, men det er også sat i en negativ kontekst)ALLE slags muslimer, muslimer der gennem århundreder aldrig har kunnet sammen, har bekriget hinanden. Hvad forventer man egentligt? At de skal kunne sammen her i landet? At de ikke på et tidspunkt vil tilbage til deres eller deres forældres hjemland, og kæmpe der for den vigtigste sag i deres liv nemlig Allah?

    Man har kunnet forudse udviklingen i Danmark, hvis bare man har haft nok subjektive briller på. Det siger sgu da sig selv at man ikke kan holde “integrationen” af muslimer kunstigt i live for evigt, ved at putte et hav af penge i dem og lave hundredevis af kampagner/propaganda for denne integration af muslimer i Danmark. Før eller siden vil deres gamle vaner og kultur og historie slå igennem, de vil reagerer som de altid har gjort.
    Mennesker vil nu engang altid gøre det som de føler mest for, som er mest naturligt for dem. Og det er ikke at asimilere sig 100%, eller smide hele deres historie og identitet bort. Til gengæld får man et underligt produkt, for du får hverken en dansker eller muslim som sådan. Det kan man aldrig være sådan HELT rigtigt i et kristent land det siger sig selv. Det er en så stor modsætning, der aldrig kan “integreres” væk.
    Nå men udviklingen sker uanset hvad nogle løgnagtige politikere fortæller os at den burde og vil. De ved udemærket hvad der vil ske, at Islam er den største bombe i landet, og den vil sprænge mere og mere overalt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 16. september 2014 @ 01:22

  20. “utryg” er jo tidens nye bæord, sjovt at ingen i DK udtrykker dette når de ser disse personer på gader og stræder.

    Skal vi se halshugninger i Danmark, før der sker noget, eller skal der mere til.

    Ja folkeskolen i almindelighed og uddannelsessystemet i særdeleshed har ikke spillet forgæves. Befolkningen er så passiviseret og hjernevaskede at man må tage sig til hovedet..

    Kommentar by Hans01 — 16. september 2014 @ 05:49

  21. Hvad der opildnes til er jo landsskadeligt.De to typer ovenfor, ifoert kjortel og skaeg,med den beklaedning kunne man fristes til at tro de ikke er til raadighed for arbejdsmarkedet,og som foelge heraf er paa een eller flere former for offentlig unserstoettelse,pengene til udstyr, til at lave video,grafik og andet godt, maa jo komme fra et sted,skattekroner synes naerliggende.Trussel mod samfundet og stadigvaek her,ingen konsekvens , revider alle konventioner og indfoer Dansk ret.Vi har altid modtaget fremmede ,men hvis de der kommer ikke kan lide lugten af broed,saa er der bare ud af bageriet.Hvad med vise lidt “respekt” Det er jo meget oppe for tiden

    Kommentar by Dunk — 16. september 2014 @ 06:51

  22. Det udemokratiske uvæsen islam er volden og undertrykkelsens religion, fjernt fra fred og frihed.

    Kommentar by LarsB — 16. september 2014 @ 14:49

  23. Hmm, dér kan man se, hvad indavl fører til :(

    Monstrøse skægaber og skinnies.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. september 2014 @ 21:30

  24. Og for at det ikke skal være løgn: http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7029814/udviste-overtraeder-i-tusindvis-af-tilfaelde-pligten-til-at-melde-sig/

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. september 2014 @ 21:34

  25. […] og er fra Bosnien”, lyder et kommentar. Han er aktiv i islamistiske Millatu Ibrahim, der åbent sympatiserer med Islamisk Stat og er forbudt i Tyskland, kan jeg så tilføje. læs videre på Skyderi på Christiania: 25-årig […]

    Pingback by Gerningsmand fra Christiania: 25-årig bosnier « Snaphanen.dk — 1. september 2016 @ 13:45

  26. Hvorfor skal jeg tvinges til, at dele mit land med disse frastødende mennesker?

    Det gør mig rasende

    Kommentar by Jern Henrik — 1. september 2016 @ 19:57

RSS feed for comments on this post.