3. oktober 2014

Flere hundrede marcherende kalifattilhængere på Nørrebro, fredag eftermiddag: Intet i medierne!

Man ved multikulturen er fremskredent når medierne ikke engang gider skrive om 500 demonstrerende islamister midt på deres elskede Nørrebro. Herunder en række billeder fra dagens Takbeer-march taget af en passagerer i Bus 5A, der strandede i demonstrationstoget ved Nørrebro Station.

(Udsnit)

(Udsnit)

(Screencap fra spontan dogme-video; Youtube)

(Flere billeder på Hizb-ut-tahrir.dk)

Apropos.

“Er formanden for Nørrebro Lokaludvalg på banen med en fordømmelse af demonstrationen ligesom hun var da vi gik med kalotter i sympati med jøderne? Eller er hun en kæmpe hykler, der bedre kan lide islamister end de danske jøder?” (Rasmus Jarlov på Facebook, 3. oktober 2014)

“… synes, at folk skal gå i deres uniform, hvis de skal fra Skrydstrup og ned i byen. Fordi vi er stolte af at være soldater. Man skal bare tænke over det, at hvis man tager frem og tilbage i uniform og er på Nørreport Station eller Hovedbanegården. Så skal man have det med i sine overvejelser.” (Jesper K. Hansen, formand for Centralforeningen for Stampersonel til TV2 Nyhederne, 3. oktober 2014)

Oploadet Kl. 21:33 af Kim Møller — Direkte link51 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/60633/trackback

51 Comments »

  1. Sikke mange kalifater, vi ender med at få, når de nu ikke vil anerkende hinandens.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 3. oktober 2014 @ 21:59

  2. Napalm.

    Kommentar by Nielsen — 3. oktober 2014 @ 22:01

  3. ” Vi tror på det gode i mennesker. Derfor tror vi på, at når man kommer her til – uanset nationalitet – da har man et brændende ønske om at blive en del af vores samfund med de værdier og den kultur det indebærer.”

    Gæt parti og årstal?

    http://www.b.dk/politiko/mennesker-foerst

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. oktober 2014 @ 22:14

  4. Journalisterne – landsforræderens lakajer- tier.

    Kommentar by BB — 3. oktober 2014 @ 22:16

  5. >3 Ruby Tuesday
    Mens linket åbnede tænkte jeg radikal. Men det var en “konservativ” snotsæk, Berlingeren igen igen. Er der trøstpræmier?

    Kommentar by Nielsen — 3. oktober 2014 @ 22:29

  6. Du kan få lov til at labbe i dig af deres spændende kultur, er det ikke belønning nok?

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. oktober 2014 @ 22:35

  7. Eid al-Adha, 3.-4. oktober 2014, fejrer Abrahams underkastelse af Guds vilje, dvs. hans vilje til at ofre sin søn Isak på Guds (a.k.a. Allah) befaling. Som bekendt fejlede hans hensigt intet, selvom handlingen blev afbrudt af en engel.
    Det giver god mening, at Eid al-Adha holdes højt i hævd blandt muslimerne. Islam er en krigsideologi, forklædt som religion, en meget successfuld krigsideologi. Hemmeligheden bag Islams success som krigsidelogi, målt på Islams erobringer de sidte 14 – 1500 år, er den blinde underkastelse under det overordnede formål.Intet må komme i vejen for Guds vilje, intet! (Gud har som bekendt været nødt til at ansætte nogle funktionærer, f.eks. Muhammed, senere nogle kaliffer samt nogle imamer til at repræsentere sig, da han ikke selv eksisterer, men det er en detalje). Det er svært, for ikke at sige umuligt for en hjemmefødt dansker, vokset op i et socialdemokratisk velfærdssamfund at forstår dybden i denne blinde underkastelse. Denne manglende forståelse for det uforståelige bliver Danmarks undergang.

    Kommentar by monse — 3. oktober 2014 @ 22:36

  8. Rettelse: forståelse af det uforståelse. Dum fejl. Der er allerede for meget forståelse for galskaben, der mangler forståelse af den.

    Kommentar by monse — 3. oktober 2014 @ 22:42

  9. monse

    Med eftersætningerne nærmere, end en dum fejl, en god pædagogisk fejl.

    Kommentar by Peter Buch — 3. oktober 2014 @ 23:14

  10. Er Danmarks Løver mon også imellem ? ;)

    Kommentar by Spinner — 3. oktober 2014 @ 23:16

  11. Der gættedde jeg Gregers Direkte Holmfeldt. Endda uden at kigge.
    Hvis svaret på næste gåde er Suzanne Brøgger, har jeg vundet.

    Kommentar by Nielsen — 3. oktober 2014 @ 23:29

  12. Islam evige magtdemonstrationer – At vi bliver ved med at finde os i det?? Ufatteligt!
    Vore soldater i uniform med våben med og klar når de skal hjem – selvfølgelig også på Nørrebro!

    Det er på tide at vi danske viser de skide muslimer noget magtdemonstration – noget der gør ondt!

    For ind i helvede hvor er jeg træt af det her land – hvad sker der lige med os?

    Kommentar by Black Watch — 3. oktober 2014 @ 23:49

  13. Uden at blinke tror jeg at samtlige deltagere er på “overførselsindkomster”!
    Vad vil de gøre den dag kassen er tom?

    Kommentar by PFEP — 3. oktober 2014 @ 23:50

  14. Jeg forstår ikke hvad budskabet var, fejrer de at de er gode til at underkaste sig islam eller havde de en pointe?

    Kommentar by Per — 4. oktober 2014 @ 00:00

  15. Jeg ved godt at det kan være sjovt at vitse og ironisere om islam og også dette her indslag fra Nørrebro. Det er jo et af vore kendetegn her i landet – Men vi er langt over dette stadium i tilgangen til hele problemet – der skal regulær modstand til – især over for dem som har tilskyndet og gjort det muligt at det overhovedet findes i den alvorlige tilstand, som denne demo er udtryk for.
    Vores politi og soldater er bange for at færdes i vores eget land!!
    Nej – dem der skal være bange er dem som har ladet det ske – gå nu til reel modstand!
    Tastaturkriger – ok – javel – men hellere det end slet ikke at gøre noget – sætte noget igang – Det kan ikke blive ved sådan – Det er vi vel enige om?

    Kommentar by Black Watch — 4. oktober 2014 @ 00:01

  16. Det er ikke “islamister”, der demonstrerer, det er muslimer. Medmindre der også er forskel på passive og “aktive” nazister, hvor de sidste nu skal kaldes “nazizister” og så var der de fredelige kulturnazister, der ligesom ikke kunne gøre fored, nogen var det jo bare for at få et arbejde, og ønskede ingen andre mennesker noget ondt, og så var de jo lissom føt ind ied, og var ligesom slused ind i Hitlerjugend og som voksne kunne staklerne selvfølgelig ikke drages til ansvar for deres passive rolle som hver sit lille tandhjul, der holdt helvedsmaskineriet i gang…

    Nej, den går bare ikke. Accepterer man at være bærer af en totalitær ideologi, der degraderer alle andre til undermennesker, har man et personligt medansvar for denne ideologis eksistens. Uden muslimer ingen Islam. Længere er den ikke.

    Kommentar by Margrethe — 4. oktober 2014 @ 00:10

  17. Black Watch problemet er at dem af os der har råbt vagt i gevær og prøvet at gøre folk opmærksom på dette problem for 10-20-30-40 år siden er blevet hetzet ekstremt meget, kaldt racister nazister, truet, overfaldet og lignende. Så er det svært at blive ved med at kæmpe, og meget lettere at “hytte sit eget skind” og tænke at folk må så som de har høstet og så håbe på det ikke rammer en selv eller ens familie.

    Kommentar by Mikkel — 4. oktober 2014 @ 00:45

  18. Denne historie kunne mainstream medierne ikke finde plads til, ej heller historien om de to soldater der blev overfaldet i Varde. I stedet bruger MSM tid på at grave en tre år gammel historie op om Venstres revisor, i anledning af Venstres landsmøde. MSM er skamløst venstredrejede.

    Hvor er jeg dog glad for jeg ikke støtter MSM økonomisk, og iøvrigt bruger AdBlock på deres hjemmesider, hvis jeg en sjælden gang forvilder mig ind på eb.dk, eller bt.dk. Som regel kun for at ryste på hovedet af deres seneste tåbeligheder.

    Kommentar by Geert — 4. oktober 2014 @ 01:02

  19. Uniformer er nu banlyst i flere lande for ikke at vække muslimsk vrede. Har lige fundet min gamle baret frem og går hermed den dagligt igennem den lokale ghetto.

    Kommentar by søren — 4. oktober 2014 @ 01:15

  20. Hvad sker der! INTET.
    Uge efter uge, måned efter måned, år efter år,vi kommenterer men det ændrer jo intet på den faktiske situation i Danmark, tværtimod.

    Denne blog der virkelig har vist sin berettigelse, sammen med Snaphanen, har bragt ting frem der viser det skråplan vi er inde på, men intet sker for at ændre på situationen. Vi kommenterer på de samme ting, men hvorfor skrider vi ikke til handling,og viser, at vi gider ikke denne imødekommenhed overfor mennesker, der ikke vil os det godt!

    Jeg er såkaldt “veteran”, men hvorfor skal det Danmark jeg har sat så stor pris på, påduttes “fredens” religion!
    Lad dem myrde hinanden, havde de ikke olien, var de jo kun til at skrotte, primitive mennesker der altid ligger i strid med anderledes tænkende, og selv med såkaldte egne, sunni og shia, det er fuldstændig latterligt.

    Den vesterlandske levemåde har virkelig spillet fallit, i og med at man vil favne selv tåber. Skrider vi ikke til handling i bogstaveligste forstand, så beder vi om vores egen undergang.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 4. oktober 2014 @ 04:08

  21. man har forbudt naziuniformer og nazi-hilsen i det offentlige rum, men paradoksalt nok kan man ikke forbyde det her man kalder islamisme.
    Disse individer benytter sig af vores ytringsfrihed, og de æder langsomt vores demokrati op indefra. Ingen siger noget, for denne forrådnelse sker i demokratiets navn.
    I et ikke-feminiseret samfund, ville dette farlige ros blive registreret og tvangsudsendt af landet.

    Kommentar by Kim Serritslev — 4. oktober 2014 @ 04:35

  22. Dette sorte, formummede optog er frugten af venstrefløjens (og det konservative folkepartis) leflen for islam. Og netop her til morgen forlyder det at muslimer (IS) har halshugget et fjerde vestligt gidsel.

    Kommentar by Liva — 4. oktober 2014 @ 07:07

  23. Jeg leder forgæves efter de røde tæskehold “ingen racister i vores gader”
    Selv danske soldater skal liste sig af sted på skyggesiden af fortovet
    og helst uden uniform, for ikke at påkalde sig barbarernes opmærksomhed.

    Lorte Land.

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2014 @ 07:36

  24. Hvor er de “moderate” muslimmers mod-demonstration ?
    Hvor er Enhedslistens “demokratisk-forkæmpere” ?
    Hvor er SF’ernes “De kan gå ad helvede til” ledere?
    Hvor er artiklerne i aviserne om dette skræmmende eksempel på mindst 500 tilhængere af rendyrket barbarisme?
    Hvor er de radikale’s fordømmelser over dette her?

    Igen (og igen) væmmes man ved ikke alene muslimmernes såkaldte moral men også vor egnes fuldstændige mangel på samme. Og vor egne burde være mere på vagt end muslimmer, der ikke har kendt andet end brutal religiøs-baseret undertrykkelse.

    Jeg væmmes !

    Kommentar by Vantroende — 4. oktober 2014 @ 08:28

  25. Black Watch: Jeg er fuldstændig enig. Det er overhovedet ikke sjovt. Problemet er, at da der ikke er politisk vilje til at gøre noget ved det, da politiet svigter, og projektindustrien og de sociale myndigheder aktivt fremmer denne dyrkelse af danskfjendtlige holdninger, hvad kan vi så gøre andet?

    Jeg selv har besluttet at give det frem til næste folketingsvalg. Hvis ikke der kommer en markant ændring til den tid, ja så har vi vel ikke andet valg end at begynde at lære af de fremmede kulturer. Og de har jo i al fald lært os, at vold og segregering betaler sig glimrende i vores samfund. Hvis man kan finde ud af at stå sammen og ikke er bange for afstumpede mafiametoder, så kan man få, hvad man peger på, og man er hævet over kritik.

    Jeg håber virkelig ikke det bliver nødvendigt. Jeg håber sådan at det stadig kan nå at løses ved om ikke fredelige så dog demokratiske metoder. Men så er det også vigtigt at alle forstår, at det ikke er nok at stemme borgerligt. For hverken LA eller de konservative er på Danmarks side i denne sag.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 4. oktober 2014 @ 08:34

  26. Jeg troede ikke soldater var velset på Nørrebro?

    Nå jo, det er jo Allah’s soldater…

    Kommentar by NulTolerance — 4. oktober 2014 @ 09:30

  27. I militært sprog hedder sådan noget sløring. I følge MSM må vi simpelhen ikke opdage at rigtig mange herboende muslimer sympatiserer med IS.

    Kommentar by Robert R — 4. oktober 2014 @ 11:12

  28. Her var der ellers en rig lejlighed til at indfange hele bundtet og sende dem af sted på enkeltbillet til den islamiske stat de så brændende ønsker sig.
    Hvad gør de mennesker her, andet end at suge statskassen tom.
    Ud af klappen med de parasitter. Tålmodighedstærskelen er for længst overskredet.
    De bindegale idioter fremturer uden der bliver vist konsekvens. De hører ikke hjemme her, det er med al ønskelig tydelighed bevist.
    Politikerne har importeret en trojansk hest, og tro ikke at det stopper her.
    De primitive fjolser demonstrerer for en fjende vi lige er gået i krig mod. Hvad fanden bilder de sig ind?

    Kommentar by Finn A.Skov — 4. oktober 2014 @ 11:14

  29. Jeg tror sgu de misbruger islam !

    Og det tror jeg at Barak Obama, David Cameron, Lars Løkke, Søren Pape, Uffemanden og mange andre eksperter vil give mig ret i.

    Kommentar by mb — 4. oktober 2014 @ 11:46

  30. Det er jo bare 500 hundrede af københavns aflønnede rollemodeller der viser deres sande ansigt eller kønsafdækkede åksigter eller hvad det nu er svenskerne kalder isislam tilbederne.

    De ved bare ikke de ikke har noget med isislam at gøre, fordi de politiske korrekte ved nemlig havd isislam er, uden at have læse koranen, men udelukkende fordi de har en smilende grønthandler med kartoffelsække “mode” tildækket tvangskone.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 4. oktober 2014 @ 13:14

  31. De har taget børnene med som skjold mod de slemme, slemme danskere.

    Kommentar by MetteGH — 4. oktober 2014 @ 13:18

  32. Der er gået noget helt galt i Danmark, før i tiden kunne et portræt foto taget af Nørrebro forestille Carlsbergs hestetrækkende ølvogne, og i anno 2014 vises der billeder fra Nørrebro af islamiske demonstranter, disse personer skal ikke demonstrerer i Danmark, de skal smides ud af Danmark fordi de ikke fatter en bjælde pga. at de er retarderede, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. oktober 2014 @ 13:39

  33. > 31 MetteGH: De har taget børnene med som skjold mod de slemme, slemme danskere.
    Sig hellere “… våben mod de slemme, slemme, danskere.
    De fejrer at en far var villig til at dræbe sin søn på Guds befaling, uden anden grund. Denne villighed til at ofre sin søn for Guds sag holdes højt i hævd i Islam. Med god grund. Denne fanatiske underskastelse under Guds vilje, denne fanatiske villighed til at ofre alt, er netop det, der adskiller dem og os i krig. Og de vinder.

    Kommentar by monse — 4. oktober 2014 @ 14:43

  34. SIEG NEIN:
    Det er jo præcis sådan det der hvor de kommer fra. Hver gruppe har deres “hot og not system” og derfor ligger det lige for at fortsætte på samme vis med klanegoisme, frem for fælles fællesskab.

    Kommentar by Hans Jultved — 4. oktober 2014 @ 14:51

  35. Tak for kommentarer fra bl.a. Ruby Tuesday m.fl. til mine indlæg (#12 + #15).
    Ja næste valg bliver sindsoprivende afgørende – hvis der ikke sker noget drastisk der, kan vi kun håbe på (desværre), at vanviddet tager en endnu større opadgående spiral i denne kommende 4-årige folketingsperiode – måske der så efter denne periode vil ske noget drastisk i form af oprør eller andet der kan true vore politikere (opstillingskredsene), så de endelig forstår, at nu er det nok – jeg tror desværre ikke på at det nødvendige vil ske ad demokratisk vej – eneste håb er oprør!
    Jeg vil også gerne medgive, at der også kan ske ikke en skid, men at den alm. dansker resignerer og hytter sig og sine og dukker sig, sammen med alle os som har kritiseret og advaret i årtier og ikke kan få medløb til at tage opgøret – så er det slut med Danmark, som det har set ud i et årtusinde – smadret på under 50 år!!
    Men kan vi ikke blive enige om, at alle dem som gjorde det muligt skal falde sammen med os, at de kommer til at mærke hadet og hævnen for deres forræderi??

    Kommentar by Black Watch — 4. oktober 2014 @ 15:08

  36. #33 Det var ironisk ment!

    Kommentar by MetteGH — 4. oktober 2014 @ 15:09

  37. > 36 MetteGH, jeg forstod godt, at det var ironisk ment. Jeg mener blot, at der rent faktisk er god symbolik i, at de har børnene med, uanset ironien som også er tilstede, en mere alvorlig symbolik i mine øjne.

    Kommentar by monse — 4. oktober 2014 @ 15:15

  38. Er jeg den eneste, der kunne se det sjove i, at lukke 10-20 grise ud midt i det hele ?

    Kommentar by Claus Jensen — 4. oktober 2014 @ 17:43

  39. 5 Kolonne
    Er en landsforrædisk organiseret virksomhedder der som oftest
    er styrer fra udlandet.den kan være aktiv eller pasiv,
    mens den afventer nærmere ordre!!!!!

    Kommentar by G jensen — 4. oktober 2014 @ 19:44

  40. Nu må der sættes en grændse for galskaben for islamisternes syge fremmarch her i Danmark.Jeg syntes nok at nu er grænsen nået

    Kommentar by Rene Frederiksen — 4. oktober 2014 @ 20:32

  41. De demonstrerer og viser muskler fordi de kan. Jeg husker samme slags demonstration for et par år siden. INGEN modreaktion/demonstration, og da slet ikke fra de ellers normalt meget aktive AFA og andre anti-ditten og datten sider.

    Dem der har inviteret dem indenfor og givet dem og deres familier og forældre asyl har bidraget til denne polarisering.

    Man lukker fjenden ind i landet, ligesom når man lukker en virus ind i landet som feks Ebola. Og man kan IKKE slippe af med den igen.

    Gid der var en modstandsbevægelse eller en milits der konfronterede disse parasitter, og smed dem ud én for én. Tilkendegiver man en sådan sympati som de har, så burde man automatisk fratages ens statsborgerskab og kyles ud af landet på røv og albuer. Desværre findes der ikke sådan en retfærdighed til her i landet. Korrupte og uduelige levebrødspolitikere, populistiske medieludere, og egoistiske ræverøde meningsdannere der bidrager til landets undergang. Det er ALDRIG nok er nok fra deres side. Om der så var 500.000 tusinde der demonstrerede for Sharia og Kalifat og Isil og for at Danmark skulle være 100% islamisk ville der INTET ske.

    Vi har at gøre med samfundsomstyrtere der ønsker at omdanne Danmark til et muslimsk land, og den drøm deler de med MANGE muslimer, jeg vil gå så vidt til at sige 95-98% af alle muslimer ønsker Danmark dansk. Men vi herinde kan intet gøre desværre, samfundet synker langsomt i grus, og det er 100% sikkert.

    Kommentar by Endnu en vantro — 4. oktober 2014 @ 21:05

  42. Det her indlæg er et godt eksempel på det som Voldposten flere gange har skrevet nemlig, at blogosfæren er ved at overtage den rolle som medierne burde have.

    Kommentar by Jernhesten — 4. oktober 2014 @ 21:55

  43. Efter isislam kommer EBOLA.

    Der er vist snart på tide at disse snyltere bliver hjemsendt inden slammet rammer os

    Kommentar by Thorsdag — 5. oktober 2014 @ 06:16

  44. Puha, enig med jer alle. Dog findes der ikke-voldelige midler: Jeg husker stadig, da der i 90’erne (tror jeg det var) var planlagt en stormoské på den tomme grund over for KU-Amager. De arabiske oliestater ville ikke finansiere, og de sortarbejdende ‘hjemlige’ muslimer ville heller ikke. ‘Mig arbejder sort i fætters butik, kan ikke hjælpe’.

    En eller flere smed et par grisehoveder ud på grunden, så var den jo haram og stormoskéen blev opgivet. Derefter var den gris barberet :)

    Idéen hermed givet videre.

    Personligt ser jeg gerne et par grisehoveder i bus 5A, så bliver det lidt lettere at komme ad Shawarma-Street aka Nørrebrogade.

    Af hensyn til jyder og andet godtfolk: Dette er i København.

    Kommentar by Henrik Petersen — 5. oktober 2014 @ 11:09

  45. Fjenden marcherer i København. Det forstyrer selvfølgelig ikke den offentlige orden og intet læres, som strider derimod.
    :D

    Kommentar by Iznogut — 5. oktober 2014 @ 11:47

  46. Ha ha, hold kæft hvor er det latterligt, gad vide hvad en hippie tænker når de ser det? men de venter vel bare på at pengene fra pusher street går ind på kontoen sammen med kontanthjælpen, så fuck alt andet.

    Kommentar by Flaskeposten — 5. oktober 2014 @ 13:14

  47. Var det nazister havde medierne været fulde af omtale, nu intet, selvom islamisme reelt er det samme som nazisme tilsat overtro hvilket gør det endnu mere grotesk. Og hvad fortæller det så om venstrefløjen… lol

    Kommentar by LarsB — 5. oktober 2014 @ 15:42

  48. Slå op hvad “takbir” betyder. Det er hvad de demonstrerer for.

    Kommentar by M — 5. oktober 2014 @ 22:56

  49. Nej nej dette er dansker og det har slet, slet ikke noget med isislam at gøre.
    Næh, det er københavns kommunes inklusions byvandring for alle rollemodeller, konsulenter og andet integrations ansattes personales festlige markering af deres ansættelses forhold i kommunen.

    Det kunne også være en mangfoldighedsfest finanseret af københavns kommunes islamiserings borglammemester anna MÆÆ Allahsløv, hvor jøder, racister og andet politisk ukorrekt er blevet bedt om at holde sig væk.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 6. oktober 2014 @ 14:24

  50. Islamisk stat – og ovenstående formummede optog – peger på de steder i koranen, der skal reformeres.

    Kommentar by Liva — 6. oktober 2014 @ 17:30

  51. Vi er Kouachi, ikke Charlie. Tænk over det:

    Kommentar by Flemming Hansen — 18. januar 2015 @ 21:56

RSS feed for comments on this post.