8. oktober 2014

Lars Aslan Rasmussen vil ikke have debat om etnisk tilhørsforhold: “… nazihjemmeside Uriasposten”

Dansk-kurdiske Lars Aslan Rasmussen er en af de få socialdemokrater jeg har sympati for, men hvis han mener Uriasposten er en nationalsocialistisk hjemmeside, så må der være noget i vejen med hans dømmekraft. Kommentaren (fra ‘Henrik’, ikke undertegnede) omhandler ikke sociale ydelser, men problematikken om tilhørsforhold. Konkret bloggede jeg om en herboende araber, der skiftevis bruger vendinger såsom ‘Vi araber’, ‘os danskere’. En debat der skal tages, men tilsyneladende ikke på Lars Aslan Rasmussens væg. Jeg er blokeret præventivt.

(Lars Aslan Rasmussen på Facebook, 7. oktober 2014)

“Det er ikke noget der hedder ‘omvendt racisme’, men Lars Aslan Rasmussen har mange gode pointer.” (undertegnede om LAR, 29. juni 2012)

Oploadet Kl. 14:31 af Kim Møller — Direkte link57 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/60779/trackback

57 Comments »

  1. Karen West “synes godt om det” ………

    Kommentar by Spinner — 8. oktober 2014 @ 14:48

  2. Politikerne og det politiske system er lidt overvurderet i de processer som er igang i Europa nu. Hvis dette skulle være stoppet ved hjælp af debat var det sket for 20.år siden. Tingene er ved, at løbe ud af kontrol mange steder og det er den vigtigste og reelle opposition lige nu. Den er også ekstrem farlig process. Lad bare Lars hygge sig med Karen med nogle æstetisk opbyggelige samtaler. De er ikke relevante mere.

    Kommentar by Thorsted — 8. oktober 2014 @ 15:02

  3. Betydningen af ordene nazisme og racisme har fået ny betydning på socialistisk ny-dansk. Måske hr. Aslan Rasmussen skulle sætte sig ind i det danske sprog ord og deres rette betydninger.
    En dansk folketingspolitiker, som ikke forstår det danske sprog, bør ikke sidde i folketinget.
    For at hjælpe det ærede folketingsmedlem, kan jeg oplyse at en kult eller religion aldrig kan være en race og nazisme (national-socialisme) er en del af socialismen, ikke højrefløjen.

    Kommentar by T. Snorrason — 8. oktober 2014 @ 15:24

  4. Det er vel en sikker sejr i en injuriesag, hvis du vil køre den Kim.

    Kommentar by Anonym — 8. oktober 2014 @ 15:25

  5. Nazister og muslimer kan ikke defineres som en race.

    Venstrefløjen har med held taget begrebet racisme til sig som våben
    mod deres fjender, også selv om de ikke aner en skid om tingenes rette sammenhæng.

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2014 @ 15:31

  6. Lars Aslan er bare en ud mange som havde håbet på, at asocialudemokraterne var vejen til en karriere med arbejdsfri jobs til en høj løn. Nu hvor de er hastigt på vej mod 10% i konkurrence med facist og nazi sammenrendet hos Einheilslizten og waffen-SF, så er den drøm ikke længere så realistisk.

    Nogen må give ham en tude-kiks.

    Kommentar by Hans Und — 8. oktober 2014 @ 15:41

  7. 4. k.m. “Nazister og muslimer kan ikke defineres som en race”
    Korrekt. Nazister og muslimer kan diffineres som skadedyr, i alle afskygninger.

    OT.
    Luftangreb tvinger islamister på tilbagetog i Kobani

    Militante fra Islamisk Stat har trukket sig delvist tilbage efter luftangreb fra den internationale koalition.

    Luftangreb fra den amerikansk-ledede koalition har onsdag presset jihadister fra Islamisk Stat tilbage til udkanten af den strategisk vigtige kurdisk-styrede by Kobani, der ligger på grænsen mellem Tyrkiet og Syrien.

    Hvad laver den Islamiske Stat ,Tyrkiet, Lurepasser de .????
    For mig at se, lever tyrkiet på nass, og udnytter NATO’s beskyttelse.

    Stol ikke på en muslim. Forbyd og fjerm Islam.

    Kommentar by Sindsro — 8. oktober 2014 @ 15:47

  8. Klart man kan finde kommentarer der går over stregen på Uriasposten, her må vi der kommenterer også kigge indad.
    Modstandere kan tilsyneladende ikke ramme Kim Møller og Uriasposten på fakta, men må ty til associationstrick, og beklage sig over manglende censur af brugerenes kommentarer.

    At Lars Aslan ovenikøbet er nød til at tage en skrap og råbende kommentar ud af dens kontekst, og samtidig forhindre Kim Møller i at forsvare sig, tyder ikke på det store overskud, ej heller demokratisk sindelag.

    Kommentar by Geert — 8. oktober 2014 @ 15:56

  9. Nå, så røg der endnu en politiker i gryden med radikal politisk korrekthed og floskler, sikkert for at passe ind i “det gode selskab”. Ærgeligt, han virkede ellers fornuftig i det meste indtil nu.
    Jeg har forresten snart læst uriasposten i 3 år tror jeg, og jeg har stadig til gode at finde indlæg med nazi-sympatier. Måske er lars aslan rasmussen begyndt at komme i det autonome miljø hvor alt der ligger til højre for SF betegnes som “nazi”?
    Uanset hvad er hans troværdighed væk nu, men han er sikkert ligeglad hvis bare han kan komme ind hos de stuerene. Nogle ville kalde det at sælge ud.

    Kommentar by Per — 8. oktober 2014 @ 16:01

  10. Det er ikke første gang at socialdemokrater ubegrundet kalder meningsmodstandere for nazister. Dansk Folkeparti har måtte lægge ryg til flere socialdemokraters ubegrundede nazi-beskyldninger. Nu er det så Uriaspostens tur. Men det gør jo ikke beskyldningerne sande af den grund. Karen West virker efterhånden ekstrem. Tænk at hun er jordemoder… Jeg forstår virkelig godt at socialdemokraterne mister vælgere/medlemmer.

    Kommentar by Liva — 8. oktober 2014 @ 16:05

  11. Nogle ville kalde det at sælge ud.

    Eller prostitution

    Kommentar by tavsen — 8. oktober 2014 @ 16:08

  12. DR vil lave udsendelser om, hvorfor danske piger drager til muslimske lande for at fungere som fødemaskiner til kommende jihadister.

    Svaret på den trafik er ganske simpel, pigerne er skrupskøre i hovedet.

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2014 @ 16:12

  13. Lars Aslan Rasmussen udtaler til P4

    Religion er en privatsag. Og der er han åbenbart konsekvent. Ingen imamer eller bederum skal heller ikke være på hospiatler osv.
    http://www.b.dk/nationalt/politikere-vil-have-praester-ud-af-hospitalerne 7. oktober 2014, 22:30

    Præster bør ikke sidde i de etiske komitéer, som stadig flere hospitaler opretter for at rådgive i svære sager, mener S og R i København. I regionerne afviser man at fyre præsterne, som selv mener, at de har et folkeligt mandat til at sidde i komiteerne.

    Kommentar by tavsen — 8. oktober 2014 @ 16:22

  14. Lars Aslan har ellers hidtil været et lys i mørket. Var det bare i virkeligheden et fatamorgana?

    Kommentar by Vagn Henning — 8. oktober 2014 @ 16:27

  15. Save Kobane. Ødelæg Danmark.

    Kommentar by Frit Palæstina — 8. oktober 2014 @ 16:30

  16. Blot til almimdelig oplysning, som enkelte synes at trænge til: Lars Aslan Rasmussen er socialordfører for Socialdemokraterne i Københavns Borgerrepræsentation, han er ikke i Folketinget.

    Bortset fra det er han – efter min ringe opfattelse – en af de mere fornuftige Socialdemokrater.

    Men ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. oktober 2014 @ 16:50

  17. Tag nazibeskyldningerne som komplimenter. Socialisterne og deres medløbere er løbet tør for argumenter for afkristningen og nedbrydelsen af vores fædreland, så det eneste de har tilbage er nazibeskyldninger, chikane, hærværk og (trusler om) vold.

    Med 20.000 muslimske-fascisters indmarch alene i år, så vil tingene utvivlsomt bevæge sig i vores retning de kommende år.

    Læn jer tilbage, nyd forestillingen – hold krudtet tørt og moralen høj.

    Kommentar by Polka Charlie — 8. oktober 2014 @ 17:15

  18. Var fornuftig, eller virkede sådan. Men faktisk var det nok bare snak når det kommer til stykket. Lidt som når den radigale Anna Mee siger noget der i et split-sekund kan lyde fornuftigt, men reelt mener noget helt andet. Aslan er nok samme uforbederlige type i virkeligheden, et ganske godt eksempel på en vægelsindet sosser som de nu engang er flest, siger – i bedste imam stil (alt efter publikum) – det folk gerne vil høre.

    Kommentar by LarsB — 8. oktober 2014 @ 17:23

  19. @15
    …en af de mere fornuftige socialdemokrater…

    Det siger vist alt om niveauet i det parti…

    Kommentar by Jern Henrik — 8. oktober 2014 @ 17:24

  20. KAREN WEST!!!!!
    HVEM ER DET???
    JEG ER STOLT OVER AT HR. RASMUSSEN VALGTE MIT INDLÆG TIL FREMVISNING.
    DET MENER JEG SELV ER RIMELIGT SAMT VELVALGT.

    Kommentar by AK JA — 8. oktober 2014 @ 17:25

  21. Han plejer at være en fornuftig mand, og velargumenterende i mange sammenhænge, så der er vel kun nogle få forklaringer – han er jo politiker: 1. Det er opportunt i hans kredse at mene at urias er naziagtig, og dér behøver man ikke bevise det. 2. Han har forlæst sig på nogen af de mere underlige kommentatorer, overset resten + posteringerne, som der skal ualmindelig ond vilje til at rubricere som naziagtige.

    Og det er da positivt at han ikke vil sammenlignes med Asmaa.

    Kommentar by mb — 8. oktober 2014 @ 17:28

  22. Lidt googling afslører, at Lars Aslan har en kurdisk far og støtter kurdisk selvstændighed.

    En socialist med nationale aspirationer…kaldes vel en nationalsocialist?

    Men det er nu ganske normalt for danske socialister, at slutte op om diverse nationale projekter rundt omkring forudsat, at de netop er socialistiske.

    Kommentar by Hans Und — 8. oktober 2014 @ 17:29

  23. 20, god pointe. Jeg tror jeg vil til at kalde ham “nazi-lars” fra nu af, det burde man faktisk gøre med alle der smider om sig med nazi-kortet så de (måske) kunne forstå hvor dumt det er.

    Kommentar by Per — 8. oktober 2014 @ 17:39

  24. Alle, der bruger ordet “nazi” i betydningen “du er dum, men jeg kan ikke lige huske hvorfor”, pisser på den virkelige nazismes ofre.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 8. oktober 2014 @ 17:40

  25. Det der med – af frygt – at forråde sin egentlige frender er bare så evigt klassisk.

    Judas’ forræderis af sin’rabbi’ (lærermesteren Jesus) er klassikeren over dem alle. Men hverdagens endeløse små forræderier/svigt er heller ikke sådan at negligere.

    Det er ikke fordi Lars Aslan Rasmussen er uenig med Kim Møller i substansen, men fordi han frygter at blive betragtet af de politiske smagsdommere som enig med Kim møller.

    For hvis han bliver betragtet som enig med Kim møller, er hans politiske karriere og handlefrihed truet. Ondskabsfuldheden og dømmesygen hos de politiske smagsdommere skal man ikke kimse ad. Han agerer jo i et venstreorienteret miljø, hvor dømmesygen jo er notorisk.

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2014 @ 18:04

  26. Der er langt fra den såkaldte højrefløjs bekymring for fremtiden, med bund i fakta, til det Lars Aslan kalder fest. Ingen dialog her, præventivt blokeret.
    Ak ja, højere vandstand i havet omkring Danmark bliver et af fremtidens små problemer.

    Kommentar by Menig 442 — 8. oktober 2014 @ 20:22

  27. ‘Nazi-hjemmeside’… suk hvor primitivt, men jeg tror at Traveler’s analyse er helt korrekt.
    Der bliver næppe plads til højreorienterede socialdemokrater i Københavns Kommune i den næste lange tid, da der efter et valg skal gøres plads til afdankede folketingsmedlemmer

    Kommentar by Marius — 8. oktober 2014 @ 21:33

  28. Selvom jeg ikke altid er enig med Lars Aslan Rasmussen plejer han at være en hædersmand, der står op for hvad han mener, selvom dette måtte være kontroversielt (fx i egne rækker).
    Nogle af kommentarsporerne på Uriasposten kan da også ind i mellem være suspekte, men personligt sætter jeg pris på, at der ikke (eller ihvertfald sjældent) censureres her på siden. Disse stemmer hører også med til billedet.

    Kommentar by Fabrice S — 8. oktober 2014 @ 21:47

  29. Jeg kan konstatere, at det er hans vrede over min kommentar, der får ham til at sprutte nazi-beskyldninger. Ham om det.

    Hvis han ikke vil have revet i næsen at han identificerer sig som dansker når det passer i hans kram, og som kurder når den kurdiske sag skal kæmpes, så må han fanden gale mig vælge hvad han er. Han kan ikke være begge dele på samme tid.

    Ja, han har mange, mange fornuftige synspunkter taget hans parti i betragtning, men den slags kan aldrig trumfe delt loyalitet.

    Kommentar by Henrik — 8. oktober 2014 @ 22:09

  30. “Dejligt” at blive hadet så meget, for det man har ment og skrevet gennem årene, at man igen igen får “dommen” nazist/nazistisk/racistisk – Nu er budskaberne og virkeligheden ved at indfinde sig hos dem.
    Deres/LAR´s domme rager mig en skid – jeg ved hvordan jeg har det med mig selv og mine holdninger til nazisme/racisme – ligesom jeg ved hvordan jeg har det med socialisme/kommunisme – det er et fedt – afskyeligt ud i ekstremerne og noget jeg altid vil kæmpe imod.

    Men sådan er det nok fat, når man er kontra og kritisk mod “den herskende klasse/er” – alt hvad man siger og mener bliver altid drejet over til at man er nazist/racist.
    Grunden til at man bliver sat i den bås, er fordi at islam og muslimerne skal bekæmpes på alle måder så den ideologi forhindres i at finde afgørende fodfæste her i Danmark – for alle “humanisterne” er det derfor straks nazistisk/racistisk, hvis man kritiserer dem og islam – sådan vil det altid gå når nogen vil forhindre at et land bukker under for truslerne fra omverdenen. Under WW2 blev modstandsbevægelsen også ilde set i mange kredse, ikke mindst i den/de herskende klasser og politisk.

    Jeg vil ikke finde mig i at blive underlagt islam end sige “humanisternes” agenda og samfundsorden. Så må de kalde mig nazist o.a. hvis det kan pudse deres egen glorie – jeg mener helt klart at vi alle burde kunne være her og leve sammen, hvis viljen var der og at man ikke via trusler og vold kun vil sin egen løsning og have at de andre underkaster sig!

    Islam, muslimerne (her nok prækært skåret over en kam), socialisterne vil kun have deres system indført og sådan at vi alle skal leve under det og indordne sig dette – Et borgerligt/liberalt samfundssystem giver plads til alle medborgere og alle deres meninger, også de muslimske! Men det fordrer, at parterne ikke med alle midler søger at trække kun deres løsning ned over de andre, men der er plads til alles levevis og ytringsfrihed – det går jeg ind for!

    Derfor er islam/socialisme/kommunisme i sin essens en totalitær voldelig form for undertrykkelse af andre medborgere og egentlig også af sine egne (intimidering, “berufsverbot”, trusler, frygt, terror og vold m.m. hvis man ikke samarbejder om “hele pakken” og medvirker til at tryne alle andre med en anden mening f.eks. i fagforeningen på arbejdspladsen osv.

    I de nazistiske/til dels nationalistiske systemer, primært i fortiden, er denne adfærd og ideologi lige så fremherskende og et fedt i forhold til de andre “ismer” – det skal man også bekæmpe.

    Men først må der gøres op med islams og socialismens forsøg på at ensrette samfundet til kun at omfatte deres ideologi.
    Først da kan man tale om at alle kan være her og nyde godt af samarbejdet og det fælles sammenhold på tværs af politiske og religiøse meninger og ytringer.

    Mange kan sikkert huske det samfundsorden/system som vi før havde i Danmark, hvor alle kunne være her uden frygt og på trods af ofte dybe modsætninger, kunne leve sammen og drage nytte af hinandens styrke og demokratiske indstilling til tingene.

    Den demokratiske samfundsorden som hørte den tid til, er ikke til stede i Danmark mere – Den vil vi vist alle gerne have tilbage igen – men først må primært islam og dens indflydelse brydes og forhindres – med alle midler – det bliver desværre nok nødvendigt – Islam vil ikke give sig, men søger at dominere og tilkæmpe sig herredømmet over os – det er da klokkeklart at se i dag!
    Det må da bekæmpes af alle – sågar også “humanisterne” – ellers bliver deres dage som “humanister” også slut, hvis islam vinder herredømmet i Danmark – så bliver der i hvert fald ikke plads til dem!

    Man er ikke nationalistisk fordi man holder af sit land, sit flag, dets befolkning og hele levevis – det burde være en selvfølge for alle også muslimerne og socialisterne – hvis de vil bo og leve her i dette fællesskab – her kan sagten være “højt til loftet” og plads til alle med et gensidigt accepteret respektfuldt forhold til hinanden og de stærke og svage side det også indebærer.

    Vil man ikke det, er der nok af steder i verden hvor man kan flytte hen og dyrke sine egne ideer hvor de passer bedre ind – Omend det bliver meget svært for socialisterne at finde et sted på kloden der vil kunne tilgodese alle deres krav til andre – den tid er vist omme.

    Muslimerne kan bare skride ned/ud og tilbage til de mange steder på jorden hvor de let kan indordne sig – her er alt i forvejen klappet og klart til dem. De muslimer der vil os og vores samfundsorden er velkomne til at blive og sammen kan vi igen skabe et rimeligt godt og demokratisk samfund, som vi havde før…

    Kommentar by Black Watch — 8. oktober 2014 @ 22:49

  31. -> Fabrice S 21:47

    Godt skrevet, og det er rigtigt, at Lars Aslan Rasmussen er blandt de yderst få hæderlige Socialdemokrater.

    Han tør endda stå op mod blæste muslimer trods hans egen religion, som jeg uden tøven betegner som skrupskør.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. oktober 2014 @ 22:53

  32. <KAREN WEST!!!!!
    HVEM ER DET???<

    En falsk snog.

    Kommentar by Spinner — 8. oktober 2014 @ 23:28

  33. Lars Aslan Rasmussen, må være en muslim.
    Stol aldrig på en muslim. De skal altid behandles for det de er :)

    32, En Sharia-madras.

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2014 @ 00:03

  34. Lars beriger er ikke folketingsmedlem. Han er i KBH borgerrep. under lille Frank Jensens regimente.

    Hans parathed til, at smide nazikortet mod uriasposten, er under lavmålet og siger lidt om, hvilken massivt påvirkning den røde propaganda har på lemmingerne.
    De er langt hen ad vejen villige til, at fortsat at stemple Dansk Folkeparti som nazister, også.

    Det er let at sprede falske rygter, men det kræver en enorm indsats at vaske smudset af. En retssag er et middel, som vil vække genklang. Hans injurierende påstand holder ikke og en dom vil præge nogle avisers forsider.

    Kommentar by Iznogut — 9. oktober 2014 @ 00:10

  35. Tja så blev man pludselig nazist. Når jeg læser en nazihjemmeside, ja så er konklusionen jo ligetil. Det må jeg så leve med så længe ingen beskylder mig for at være radikal eller socialdemokrat.
    Desværre er vi så pludselig mange nazister her på den yderste højrefløj.
    Måske skulle du begynde at tage din medicin igen, Aslan.
    Forresten læser jeg også Information, Arab News, og Al Jazeera, så måske er jeg bare skizofren!

    Kommentar by Jakob — 9. oktober 2014 @ 00:14

  36. Det er for useriøst af LAR. Med hans argumentation ville ekstrabladet være en naziavis grundet mange af kommentarene på nationen.

    Kommentar by Jens Jensen — 9. oktober 2014 @ 00:20

  37. Jeg er faktisk lige kommet i tanke om at: Når
    Lars Aslan Rasmussen kalde Uriasposten’s hjemmeside for en Nazihjemmeside er jeg sikker på at, der er en mide der har taget bo i hans hjerne.

    Det kan sammenlignes med: Den såkaldte sabotør i myrehjernen.

    Dette er en microber der Yngler i fåreleveren, går ud via anus på fåret, derefter bliver den optaget af sneglen og videre ud af dens slim, dette slim bliver så fortæret af myren og så går microben op i myrehjernen og gnaver en nerve over, som få myren til at kravle op i et græsstrå (deraf sabotage), så kommer fåret og spiser græsset. Og dermed er ringen sluttet. Historien er sand. !! :)

    Det kan også ske for muslimerne, da de er fårespisere. :) så kære venner, man skal holde sig til gris. :)

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2014 @ 00:26

  38. bare han ville tag hatten af en gang imellem.

    Kommentar by Kulret — 9. oktober 2014 @ 01:28

  39. 38. kulret.
    Man skal passe på det man har, Kasketten er jo rummelig så der er god plads. :)

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2014 @ 02:05

  40. Det er bare en plat kommentar/konklusion han kommer med her. Standard overfladisk konklusion man ser i tonsvis af på nettet dagligt.
    Men gad da godt se ham engagere sig lidt i en debat herinde med nogle af dem der rent faktisk gider at tage debatten på et fornuftigt plan.

    Som jeg ser Urias:
    En hjemmeside hvor alle kan skrive NÆSTEN alt det de lyster så længe de holder sig indenfor nogle ret brede love.

    Også en hjemmeside hvor alverdens tosser får mulighed og lyst til at skrive de mest rabiate og modbydelige skriverier om især muslimer.

    En MEGET ensidig vinkling af muslimer/indvandrere, gengivet på en relativt god og konstruktiv måde, dog også MEGET trættende evigt og altid at læse fremhævede sætninger med sort skrift, som om folk ikke selv kan finde hvad der er vigtigt i artiklernes indhold. Sådan lidt babysitter-agtigt.

    Men også nogle dybe og meget kødfulde artikler, der stikker dybt under overfladen, hvor mange andre medier ikke tør stikke.

    Kommentar by Endnu en vantro — 9. oktober 2014 @ 04:36

  41. -> Iznogut 00:10

    Ja, og det gjorde jeg opmærksom på i min kommentar 16:50 i går #16. Undertiden er det en god ting lige at skimme kommentarerne, før man selv farer til tasterne.

    Men ok, det sker såmænd også for mig….

    Kommentar by Henrik Petersen — 9. oktober 2014 @ 05:04

  42. @40 endnu en vantro
    Nu kan jeg på ingen måde svare på hvorfor Kim Møller fremhæver noget med sort, men det er efter min opfattelse ikke sådan lidt baby-agtigt, fordi hvis du tager den under middelmådige floskel og ævle brægende intetgrintions borglammemester anna MÆÆ allahslaves skriblerier til debat, jamen så skulle alt hendes rablerier fremhæves med sort, fordi hele markværket er sort brægende misk-mask, derfor vil du også bemærke, at på hendes blog på jyllandsposten skydes hun i sænk hele tiden, og debatten spreder sig over hele udgydelsen, så måske er det for ikke at få debatten til at sprede sig for meget, at Kim Møller måske drejer fokus hen på det mest tåbelige, det næst tåbelige eller det oversete idiotiske eller måske en ny-sprogs udvikling, der misbruger et positivt velkendt ord til at fremme islamiseringen eller en helt ny overset sort tale, som afprøves for at dække over sandheden eller en ny måde at misbruge sproget, så islamiseringen glider letter ned i halsen, kort sagt en måde at fokusere debatten eksakt hen på et specifikt problem blandt hele problem teksten.
    PS hvornår har du oplevet en rød tude humanist politiker tage en seriøs debat om muhammed invasionen, nej vel?
    De gider ikke engang undersøge de fakta der er og nu hvor de er ved magten så stopper de undersøgelser der skal klar lægge hvormeget muhammed importen koster samfundet og hvad denne import vil betyde for fremtiden, så glem alt om seriøs debat, de røde NARzister er følelsesforstyrrede…..øh, styret af deres følelser..

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 9. oktober 2014 @ 06:20

  43. Lars Aslan er et skvadderhoved, en primadonna hvis tilforladelige image ikke rigtig overlever nærkontakt. Jeg opnåede selv øjeblikkelig FB-blokering efter en ganske enkel, ukontroversiel og høfligt formuleret henvendelse. Jeg ved at vi ikke er de eneste med dårlige erfaringer i den retning.

    Kommentar by Claus K. — 9. oktober 2014 @ 06:29

  44. Ang. aslem rasmussens fremstrakte venstrearms taber nazi-kort, så er det jo nok fordi dansk-kurderen i muddergrøften gerne vil have flere og flere penge…øh, mere og mere indflydelse og derfor stiler efter en folketings placering og så skal hans blog jo være renset for almindelige menneskers bekymringer og kun indeholde ligegyldige politiske korrekte floskler, fordi hvis aslem ikke censurere på sin blog, jamen, så kan han ikke stille op i det tone fisefornemme lummer pamper selviske ….øh, selskab.
    Så enkelt er forklaringen på hans taber nazi attitude.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 9. oktober 2014 @ 06:44

  45. Forstår ikke hvorfor aslem ikke vil vedkende sig sit tilhørsforhold til sin ummah søster ASSmaa, hvis han er så fornærmet over at blive sammenlignet med sin ummah søster ASSmaa, hvorfor opfordre aslem så ikke ASSmaa til at få sin mødom…øh, en hygge onkel,fætter,bror med ned under dynen?

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 9. oktober 2014 @ 07:00

  46. Enig med Geert i 8.

    Folk herind må besinde sig.

    Kommentar by Martin — 9. oktober 2014 @ 07:18

  47. Glem ikke at Lars Aslan Rasmussen er en meget loyal Israel-forkæmper.

    Kommentar by Balder — 9. oktober 2014 @ 07:19

  48. @47 Balder
    Så dokumentere det bare Kim Møllers påstand om aslem rasmussens manglende dømmekraft, for hvad laver han så i et parti med en pamperkammerat som jødehaderen mogens Ulykketoft og alle de andre hamas sympatisør og nazi-jødehader, husk alle på rød stue ællesker at boykotte jøderne.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 9. oktober 2014 @ 07:42

  49. Det ser ud som om socialdemokraterne Lars Aslan og Karen West ikke vil diskutere svindel med sociale ydelser og muslimske selvmordsbombere. Men så bliver andre jo nødt til det. Alle problemer skal kunne sættes under debat, sagde Georg Brandes. Og det gælder endnu. Hvis ikke socialdemokraterne får held til at gøre det til racisme at sætte problemer i Danmark til debat.

    Kommentar by Liva — 9. oktober 2014 @ 08:13

  50. Lars Aslan i New York med Integrationsborgmester Anna Mee Allerslev(fra facebook):

    “Sidder på mit hotel i Washington. Har slukket for mit TV. Kan ikke kan holde ud, at se på hvordan Islamisk stat vinder frem i byen Kobane, uden at nogen hjælper den kurdiske befolkning. Det er som en ond drøm, man bare ønsker at vågne op fra. Godnat kære politiske kollegaer rundt omkring. Håber historien vil dømme Jer hårdt for Jeres svigt:-(”

    “Til møde i New York med en af de fantastiske organisationer, der prøver at gøre livet bedre for USAs mange immigranter. I øjeblikket kommer uledsagede børn ind over den amerikanske grænse fra Latinamerika. Hatten af for de mennesker der hjemme og andre steder bekæmper fattigdom og tænker på andre end dem selv.”

    Kommentar by Geert — 9. oktober 2014 @ 09:07

  51. Muslimer er ikke Danskere, muslimer er et produkt af fætter/kusine avl, det giver afkom der er kriminelle pædofile pyromaner, at forsvarer muslimer i Danmark er en fejl der koster både økonomisk og menneskeligt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 9. oktober 2014 @ 10:29

  52. @47 Balder

    Det taler kun til LAR’s fordel!

    Jeg tror at nogle af de Nazikommentarer LAR henviser til skyldes dig. Det er folk som dig, balder, der gør det svært at være højreorrienteret / nationalt sindet.

    Kommentar by Jens Jensen — 9. oktober 2014 @ 11:32

  53. Nazist, racist eller fascist er venstrefløjens synonymer for politiske modstandere. Alt til højre for det radikale venstre får disse prædikater hæftet på.

    Det gør lissom det hele lidt lettere for de ejegode venstrefløjsere, for har man først sat stemplet på en politisk modstander, behøver man ikke hoste op med argumenter. Man diskuterer jo ikke med racister, vel?

    Kommentar by Jern Henrik — 9. oktober 2014 @ 11:51

  54. Jeg har ikke tid til at følge debatten, men vil godt lige kommentere.

    Selvfølgelig skal kommentatorer bestræbe sig på at skrive pænt, men jeg tror altså ikke det gør noget som helst for Uriaspostens omdømme. Uriasposten er blevet er pseudonym ‘ondskab’, og der foregår ingen refleksion i den henseende.

    Pæne mennesker har brug for noget at positionere sig imod, og Uriasposten udfylder fint rollen.

    For et par måneder siden bloggede jeg om Karen Wests kamp mod undertegnede. Problemet var angiveligt, at jeg havde inddraget hendes muslimske venindes familieforhold i research til en islamist-historie. (http://www.uriasposten.net/archives/59636 )

    Det var underlødigt og irrelevant at inddrage familie forhold, lød det fra ‘islamkritikeren’, der ikke mener Islam er problemet, men dårlig opdragelse. Pun intended.

    I går opslog kvinden bag en dokumentationsgruppe på Facebook en trussel hun havde modtaget fra en muslimsk kvinde. To citater fra debatten:

    “Kvinden som har kommet med en indirekte trussel på et af mine opslag hedder Suzan Saleh. Hendes bror har en drøm om at Danmark bliver til et muslimsk land...” (opslag af JJ)

    Her kan man se hvordan denne mand som hedder Ali Saleh og har drømmen om at Danmark skal blive til et muslimsk land hygger sig med hans familie. … Tak til Karen som har fundet denne video (kommentar af JJ)

    Det er hulens svært at navigere med dobbelte standarder.

    Kommentar by Kim Møller — 9. oktober 2014 @ 16:40

  55. -> Kim Møller 9/10 16:40

    Tak for at sætte tingene på plads. “Hendes bror har en drøm om at Danmark bliver til et muslimsk land…”.

    Det er så lige hér, min forstand lukker af: Hvis man ønsker at bo i et muslimsk land er der talrige muligheder:
    Hele den arabiske halvø.Iran, Hizbollaland og Hamazzland, hvis man er til dén muslimfortolkning, for ikke at tale om Pakistan, Indonesien osv., hvor der er masser af plads. Og hele Nordafrika samt dele af mellemAfrika og SubSahara. Nå ja, og Sverige…
    Så brormand, hvad venter du på? Tag afsted. Det kan kun gå for langsomt!

    Taler vi om territorial erobringsstrategi eller blot muslimsk enfoldighed?

    Jeg tænker, der er tale om begge dele, som udgangspunkt betinget af manglende intelligens, i visse tilfælde som følge af erobringsstrategi.
    Jeg foreslår, at muslimer, der ønsker islam, bliver sendt tilbage til deres elskede muslimske samfund.

    Og i modsat fald: Ingen kontanthjælp, ingen bistand overhovedet, lev på gaden og dø dér, det er jo åbenbart, hvad vi byder vore medborgere fra Rigsfællesskabet. (Daniel, 33 år, grønlænder, død af alkoholforgiftning, primært fordi Region Hovedstadens akutberedskab svigtede fatalt).

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. oktober 2014 @ 09:16

  56. Racister, nazister, vantro, juden, dansker-svin, folkefjender – er et udpluk af forskellige udtryk for forsøg på opbygning af en krigs-bevidsthed (fascisme) hos en befolkningsgruppe, hvor der lægges op til udryddelse af en anden andre befolkningsgrupper, defineret som inferiøre – idioterne. (Idiot er græsk, betød egentlig blot individ….sådan afspejles kampen om den menneskelige bevidsthed op gennem tiderne)

    Kommentar by Karsten Larsen — 12. oktober 2014 @ 11:36

  57. Indeed it has lost ground to Kurdish and other Iraqi forces in marginal areas.

    Kommentar by kobani — 28. august 2015 @ 11:44

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper