10. oktober 2014

Menneskesmuglere hjælper afrikanere & arabere til Danmark: “… udsigt til arbejde eller et bedre liv”

Meget oplysende 15 siders tema om menneskesmugling i seneste udgave af Tidsskriftet Dansk Politi. Kortet herunder er selvforklarende, men læs det hele. Velfærdsstaterne tiltrækker lykkeriddere, der “kun har til formål at nyde goderne”. Ikke nye danskere, men kolonister, bosættere.

(Tidsskriftet Dansk Politi, 2014, Nr. 6, s. 12-13: Kloden søger mod nord)

Fra Gyldne tider for menneskesmuglerne (s. 8-11).

“Ifølge kilder hos dansk politis udlændingeafdeling og i lejrene på Sicilien, er Sverige, Danmark og Norge de foretrukne mål for de adskillige tusinder af syrere, som er på flugt fra borgerkrig og kaos. Dertil kommer syrere, der bor uden for Syrien, som bliver kontaktet af menneskesmuglere, fordi det er nu, at chancen for europæisk opholdstilladelse er til stede. Det koster op mod 6.000 dollars at komme over Middelhavet ad menneskesmuglerruter. Alene Sicilien har i år modtaget op mod 120.000 personer på den måde. Det gør menneskesmugling til en gigantisk, kriminel økonomi i sig selv. …

Også dansk tv er begyndt at interessere sig. Således har TV2 flere gange i september afsløret det, som alle har vidst længe – men vendt det blinde øje til. Nemlig, at Milano er opsamlingssted for alle, som vil videre til Norden. Sicilien har således på årets første otte måneder modtaget 120.000 flygtninge og illegale migranter. Det er det dobbelte af hele sidste år, og strømmen tyder ikke på at stoppe.

Der er tilsyneladende et mønster i ankomsterne, mener Dorte Bo Jensen.

– De syrere, som kommer, har penge og en klar plan. … Ud over borgerkrig, uro, ulmende religionskrig og fattigdom, er der mange, mange millioner af unge mænd i Mellemøsten og det nordlige Afrika uden udsigt til arbejde eller et bedre liv, med mindre de søger mod Europa. Selv i de lavest lønnede europæiske lande er indkomsten nogle gange 10-20 gange højere for dårligt betalte jobs, end hvad man kan gøre sig håb om at tjene syd for Middelhavet.”

“Over 50 millioner personer er på flugt verden over. Det skaber grobund for smugling af mennesker, der enten flygter fra krig og ødelæggelse eller fra fattigdom og nød. Kortet viser i store træk, hvilke ruter, menneskesmuglerne benytter.”(S. 12, Kloden søger mod nord)

“Lande som Libyen, Jordan, Egypten, Algeriet, Marokko, Tunesien og Palæstina oplever kraftig befolkningstilvækst, og økonomien er ramt af finanskrise og uro. Arbejdsløsheden er enorm, og store ungdomsårgange står uden mulighed for uddannelse eller arbejde. Dertil kommer gnidninger mellem religiøse grupper som shiaer, sunnier og kristne, samt etniske mindretal som kurdere. Libyen er decideret faldet fra hinanden, og der er frit spil for kriminalitet. Det nordlige og vestlige Afrika har gennem de senere år været præget af store folkevandringer og klankrige. Dertil kommer religiøse krige, tørke og terroristfraktioner. Uroen har ført til usikkerhed og borgerkrig.” (s. 13, Mellemøsten og det Nordlige Afrika)

(Tidsskriftet Dansk Politi, 2014, Nr. 6, s. 18: Falske asylansøgere i Danmark)

Fra Falske asylansøgere i Danmark (s. 18-19).

“Krigen i Syrien benyttes af falske asylansøgere, der har boet uden for Syrien i mange år. Formålet er at skaffe sig adgang til det danske velfærdssamfund.

Mange af de asylansøgere, der strømmer til Danmark, er ikke rigtige asylansøgere. Det advarer flere kilder, som er centralt placeret i politiets arbejde med de ankomne asylansøgere, om. – De ankomne er syrere. Men det er syrere, som i mange år har boet uden for Syrien. Jeg møder familier, hvis børn går på universitetet i Istanbul, og som har levet uden for Syrien i måske otte år eller mere, siger en kilde, der har arbejdet med
udlændingeområdet siden år 2000.

Hans observationer bekræftes af flere politiansatte, som arbejder med udlændingeområdet. Ingen har lyst til at stå frem med navn, da området er ekstremt politisk følsomt, men DANSK POLITI kender deres identiteter. Den begrundede mistanke om, at en del asylansøgere ikke er flygtet fra krigen, stammer både fra direkte udsagn og egne observationer, forklarer en kilde fra Center Sandholm.

– Det er ikke de rigtige flygtninge, der kommer. De her er nøje udstyret med viden om, at hver person over 18 år får 10.500 kroner hver måned af staten. De ved, hvor mange håndklæder man får udleveret i Center Sandholm, og de har hørt, at man får et gratis fjernsyn af kommunen. De har iPhones med sig og tøj på, som vidner om et helt andet liv end den flygtningelejr, de burde komme fra. Samtidig sidder der mennesker i store lejre i Istanbul og Libanon, som er flygtet fra død og ødelæggelse, men ikke får hjælp, siger kilden. …

Hvor Sverige indtil nu har været land nummer et at søge om asyl i, er Danmark, ifølge kilden, ved at overtage førstepladsen. Det skyldes, at man hurtigt kan få sin familie til landet, når man har fået sin opholdstilladelse.

– Min spådom er, at vi om et par måneder vil se mange uledsagede børn dukke op. Forældrene finder ud af, at det går endnu hurtigere med at ekspedere en familiesammenføring, hvis barnet kommer alene. …

– Vi kan slet ikke forestille os den tankegang, der ligger bag det her. … Men fortællingen om, at man får ydelser fra samfundet, som jo er en del af det danske velfærdssamfund, er meget stærk. Det betyder bare – i dette tilfælde – at Danmark tiltrækker personer, som kun har til formål at nyde goderne.

Oploadet Kl. 17:01 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/60839/trackback

34 Comments »

  1. De forpulede aber burde fanmer steriliseres og smides hjem hvor de kommer fra.

    Kommentar by Flaskeposten — 10. oktober 2014 @ 17:09

  2. Jeg har aldrig set en araber med vabler i hånden på grund af arbejde og jeg ved hvad jeg taler om!

    Kommentar by PFEP — 10. oktober 2014 @ 17:13

  3. Vores politikere har importeret et fjendtligt folk og erklæret deres egne krig. Længere er den vel ikke?

    Det er på tide at de rejses krav om repatriering af de seneste 30 års fup asylanter – og at deres danske hjælpere bliver straffet for deres landsskadelige virksomhed.

    Kommentar by Polka Charlie — 10. oktober 2014 @ 17:36

  4. *de=der

    Kommentar by Polka Charlie — 10. oktober 2014 @ 17:36

  5. Vi er regeret af idioter og forræddere, og det har vi været i 40 år.
    Fremmedpolitiken har aldrig haft nogen demokratisk legitimitet. Jeg har afskrevet Christiansborg. De er ikke mine repræsentanter, og jeg vil kun bekæmpe dem.

    Kommentar by Josef K — 10. oktober 2014 @ 17:39

  6. Bare de røde politikere ville læse det. Men det VIL de ikke.

    Kommentar by bastardo — 10. oktober 2014 @ 18:11

  7. Grænsen lukket. Nu. vi oversvømmes, det her kan ikke fortsætte.

    Kommentar by LarsB — 10. oktober 2014 @ 18:18

  8. Hvis politiet kan vurdere at de er falske asylansøgere, hvorfor helvede kan integrationsmyndighederne så ikke???????

    Det stinker SÅ langt væk af korruption og bestikkelse, de må simpelthen have et andet motiv for at tildele asyl til så mange når alle og enhver kan se at de ikke er berettiget til det!

    Kommentar by Per — 10. oktober 2014 @ 18:21

  9. Per: Det er Troktski kommunisternes og hele Eu`s plan at ødelægge den oprindelige kultur og race af Europa med uanede horder af flygtninge, vi burde skyde de hippie svin når vi får chancen, og jeg sagde bare burde, de sataner har så travlt med at blande sig i alt ude i verden og de har ikke engang tjek på deres egen baggård. Det er ækelt. Immigration er sådan set en god ting, så der ligesom kommer nyt blod i generne, men at udslette et helt kontinent er ækelt. De hjernedøde fuckers især i muslimske lande bliver ved med at yngle og der er vitterligt ikke brug for flere mennesker, det er længe siden den grænse blev overskredet, med det fatter de ikke. En dag går strømmen bare ud og så står der 15 mia aber og klør sig i nakken.

    Kommentar by Flaskeposten — 10. oktober 2014 @ 18:40

  10. Spark asylansøgere væk fra landet ved grænserne. Og sænk konsekvent deres skibe i Middelhavet.
    Sådan bør det gøres.

    Kommentar by Nielsen — 10. oktober 2014 @ 19:14

  11. Karen Hækkerup så skriften på væggen og stak af mens legen var god.

    Hun kunne ikke længere forsvare sin regerings halal-hippie politik,
    det så Margrethe Vestager også, de er sgu gode til at finde nyt arbejde uden at slås med dagpenge og daglige ture på jobcenter.

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2014 @ 19:33

  12. Nej, Karen Hækkerup skred fordi hun indså, at S-regerigen ikke har en chance i Helvede for at blive genvalgt.

    Kommentar by Josef K — 10. oktober 2014 @ 19:41

  13. Josef K
    Det er jo det jeg siger, hellere gå nu end blive til grin i en håbløs
    valgkamp

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2014 @ 19:53

  14. Bare nu fru Hækkerup ikke bliver rundtosset ?
    Hun går fra at kæmpe for sharia til at fremme
    salget af bacon.

    Kommentar by Pk — 10. oktober 2014 @ 20:04

  15. Er det fra den bog Kathrine Lilleør har sit eksempel om den syrer, der i Sandholmlejren sagde, at hvis der går et år før der kan komme familiesammenføring, så var han blevet i Libanon?

    Kommentar by Ole S. — 10. oktober 2014 @ 21:15

  16. Rolig nu……da asylansøgeren først kan få familiesammenføring efter et år, rejser han hurtigt igen.
    De danskere, som ikke kan forstå det, er racister, nazier, udanske, Morten Korch drømmere, skimlede kældermennesker, lever i deres egen osteklokke.
    HUSK!!…..En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu.

    Ironi kan fremkomme.

    Kommentar by centerpoint — 10. oktober 2014 @ 21:44

  17. Groteskt! Syge Thorning & resten af strikkeklubben på Borgen skulle spærres inde for dette galimatias og overgreb mod danskerne!

    Men hvordan kan danskerne overhovedet få sig selv til at stemme på disse partier, især Enhedslisten, som bare ville lukke ALLE 50 mio. flygtninge (stort set kun muslimer) ind i DK nu, hvis de fik lov? De giver den rigtigt som det ‘næstekærlige’ parti, men hvor er næstekærligheden til den nærmeste ‘næste’, dansken? Er det kun ‘tyrken’, der du’r? Hvor er Enhedslistens ‘kærlighed’ til de 3-5 årige danske børn, som nu løber legende og intetanende rundt og ikke aner, at de en dag vil blive nødt til at kæmpe for deres liv, skjule sig og måske endda selv flygte fra Danmark?? Hvis ikke de er blevet nedslagtet af galninge-muslimer først, eller er blevet solgt som sexslaver…

    Vi importerer lunatics i millionvis, og vi kommer til at betale prisen, for Mellemøsten flytter jo bare med.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 10. oktober 2014 @ 22:26

  18. “Lande som Libyen, Jordan, Egypten, Algeriet, Marokko, Tunesien og Palæstina oplever kraftig befolkningstilvækst…”.

    Lad mig gøre det langsomt: Palæstina er ikke et land, en nation eller noget som helst. Det er et område, som Israel støtter langt mere, end området fortjener.

    Den kraftige befolkningstilvækst i mellemøsten og endnu værre i subsahara må de selv deale med. Det er ikke og skal ikke være vestens ansvar. Kondomer og andre præventionsmidler er opfundet, brug dem, tosser!

    Og hvorfor så dette: Fordi det i ca. 99% af tilfældene er muslimske mænd, der søger mod Europa, især Nordeuropa, og derfra får familiesammenføring.

    Ja, det er korrekt: Dansk kontanthjælp er væsentligt højere end svensk, og det er langt lettere og hurtigere at få familiesammenføring i Danmark end i det ellers nedsmeltede Sverige.

    Derfor søger flere såkaldte syrere til Danmark end til Sverige. Selv om mange af dem har boet i Libanon, Tyrkiet osv. i årevis og derfor ikke har asylbehov.

    De er ikke personligt forfulgte, de er blot uheldige at leve i et konstant uroplaget område. Hvilket ikke i sig selv kan udløse asyl.

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. oktober 2014 @ 22:55

  19. Jeg tror teoretisk set at vi stadig har muligheden for at lukke grænserne for den slags fattigdomsflygtninge, og dermed forhindre ødelæggelsen af Danmark, hvis et flertal af danskere beslutter sig for det. En dag vil det være for sent uanset hvad, men jeg tror vi endnu har muligheden. Vi vil naturligvis blive truet, foragtet og svinet til på groveste og mest løgnagtige vis af de anstændige i Verden omkring os, sådan som f. eks. Østrig blev det i sin tid, men er det ikke til at overleve frem for alternativet, hvis vi ikke lukker grænserne?

    Kommentar by monse — 10. oktober 2014 @ 22:59

  20. -> Per #8

    Udlændingestyrelsen importerer så hjertens gerne velfærdsflygtninge, og det gør styrelsens ansatte af én årsag: Det sikrer de ansattes arbejde samt deres samarbejdspartnere i godhedsindustrien og kommunerne.

    Personligt ville jeg da gerne bo i en fin lejlighed i Mjølnerparken, men næ, der skal arabere og negre bo, mens deres møgunger gerne brænder affaldscontainere af.

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. oktober 2014 @ 23:00

  21. Har lige set deadline og er lamslået over at jøden Krasnik, foretager et svinsk angreb på Krarup, fordi han – Krarup- vil begrænse indvandringen af muslimer. Det er jo fuldstændig absurd..!
    Krasnik er måske ikke klar over, at muslimernes hovedfjende er jøder – og derved ham selv.

    Kommentar by centerpoint — 11. oktober 2014 @ 00:06

  22. […] Dette er ikke noget, man ser meget om i MSM, ligesom det heller ikke indgår i debatten, at det er under halvdelen der søger asyl i Europa og i Danmark, der er syrere eller påstår at være det. At fokusere på dem, er at miste det store billede. Nogle medier og politikere har tilsyneladende en interesse i at få asylmodstandere – det er nu et massivt flertal i befolkningen – til at fremstå som hjerteløse mennesker, der ikke vil beskytte folk på flugt fra krig. Fra politiets medlemsblad DANSK POLITI 06 2014 Gyldne tider for menneskesmuglere via Uriasposten: […]

    Pingback by Dansk politi: Falske syriske asylansøgere i Danmark « Snaphanen — 11. oktober 2014 @ 01:12

  23. Da Justitsministeriet for længst har fået og kender Politiets oplysninger, er det noget forbavsende, at regeringen og administrationen ikke har reageret?
    Bliver interessant at se, om MSM tager oplysningerne op og forfølger sagen – eller om endnu en gang, det hele ryger under gulvtæppet?

    Kommentar by T. Snorrason — 11. oktober 2014 @ 01:37

  24. So Dead-red-line og jødedrengen med kommunistisk bagage er ganske uudholdelig. Han er kun interesseret i at høre hans egen udlægning af “pravda” og skyder enhver meningsmodstander motiver og usandheder i skoen.
    Den mandsling er en renskuret luder, sælger sig for penge til rødnazistens propagandasender.

    Nok om den idiot.

    Zinke-tøsen er aldeles hjerneblæst og bør se frem til, et godhedsstilling på Nørrebro, hvor hun kan hjælpe berigerne med, at skrive klagebreve til myndighederne. Især, anklage danskerne for racisme.

    Muhammedanere fra islams sørgelige sandsletter invaderer europæiske lande og Eurabia hjælper til. Menneskesmuglerne i flygtningehjælpen har dybe lommer og lever fedt af berigerne.

    Kommentar by Iznogut — 11. oktober 2014 @ 01:38

  25. @T. Snorrason: I al fald, hvorfor siger DF ingenting? De andre kan have grunde til at holde mund.

    Kommentar by BB — 11. oktober 2014 @ 05:01

  26. Jeg foreslår at flygtninge kan bytte bolig/hjem med de danskere, der går ind for flere flygtninge til Danmark.

    Kommentar by Liva — 11. oktober 2014 @ 06:50

  27. ad 25 – BB
    De hovedansvarlige i første omgang er vel Rigspolitichefen og dernæst departementschefen i Justitsministeriet. Det må være dem, der skal oplyse minister og regeringen.
    DF får vel ikke oplysninger direkte fra etaterne?

    Kommentar by T. Snorrason — 11. oktober 2014 @ 08:17

  28. Vi må ikke glemme menneskesmuglernes medsammensvorne i Danmark – Dansk Flygtningehjælp. Dansk Flygtningehjælp har i årevis ført lobbyarbejde for at få flere flygtninge til landet. Alt sammen for at de selv kunne tilrane sig bevillinger og stillinger. Koldt, grådigt og kynisk. De har sat sig over loven. Tænk på at de har repræsentanter i Flygtningenævnet selvom det er i lodret strid med forvaltningslovens habilitetsregler. Kunne man forestille sig i andre sammenhænge, at en privat virksomhed kunne sende repræsentanter til et nævn, der skulle træffe beslutning i sager, der ville medføre øget indkomst til virksomheden?

    Kommentar by Sigwar — 11. oktober 2014 @ 09:03

  29. Ingen integration af de såkaldte flygtninge/velfærdsnomader. De må sendes hjem, så hurtigt det kan lade sig gøre. Indfør en effektiv grænsekontrol, der gør det muligt at afvise asylshoppere(f.eks. fra mena-lande) ved grænsen. Udlændinge på overførselsindkomst bør hjælpes ud af landet.

    Kommentar by Filip — 11. oktober 2014 @ 09:07

  30. Der må snart gøres noget aktivt, og det jeg tanker på, tør jeg ikke sige højt. Men det her kan ikke fortsætte, det er nationalt selvmord.

    Kommentar by Gør noget — 11. oktober 2014 @ 12:59

  31. @30 Gør noget
    Det er rigtigt, desværre er jeg pessimist, jeg er bange for at venstrefløjen, med deres tynde lag af selvgodhedsfernis, er i stand til at skamme folk fra at sige hvad de mener og at skamme politikere fra at gøre hvad må gøres, for at opretholde Danmark som Danmark.
    Det her er meget alvorligt, det er et spørgsmål om nationens overlevelse, som andet end et stykke land!
    Vi behøver bare se Anne Marie Helgers facebookside, hun skammer politikere til at gøre det forkerte. Det bliver ikke hende,der skal leve med arabisk overtagelse, dertil er hun for gammel. Det bliver vores børn og i endnu højere børnebørn som skal leve i et ufredeligt og fattigere Danmark! Vi ved at demografien i uhyggelig grad arbejder mod os.100 af os bliver til 42 på tre generationer og 100 muslimske indvandere bliver til 536, hvis fødselsraterne fortsat vil være som i dag og det endda helt uden yderlige indvandring! Er der nogen der har fantasi til at forestille sig at det kommer til at gå fredeligt for sig? Ikke jeg!

    Kommentar by Robert R — 11. oktober 2014 @ 14:36

  32. “Flygtninge” fra ikke-vestlige lande(f.eks. fra menap-lande eller afrika) bør udelukkende huses i deres nærområde, og ikke i Danmark. I nærområdet kan man hjælpe langt flere såkaldte flygtninge for de sammme penge.

    Kommentar by Filip — 11. oktober 2014 @ 19:31

  33. […] han nu forberedt sig ved at læse uriasposten, så havde han haft noget at spørge om, se her. Uriasposten bringer store citater fra en artikel i Dansk Politi, se her, som man næsten bør […]

    Pingback by Krigsflygtninge | ricardtriis — 11. oktober 2014 @ 21:16

  34. Jeg troede først, at det var et kort over ISISs invasions planer. Det gik dog hurtigt op for mig, at det var ikke tilfældet. Efterfølgende overvejelser gjorde mig dog mere tvivlsom…

    Kommentar by Bjorn — 13. oktober 2014 @ 06:39

RSS feed for comments on this post.