27. august 2008

Anti-fascistiske fascister og godhedens retorik

Tidligere på året proklamerede et AFA-medlem her på siden, at undertegnede var højreekstremist, og at den slags kun kunne “bekæmpes… ved vold”. For et par dage siden kommenterede han igen. Denne gang med beklagelse over, at det kun var kriminelt at udtrykke hadefulde ytringer, for ifølge ham burde det ikke “være lovligt at være racist”. Såvidt fascistoide anti-fascister.

Et par eksempler på den retorik der anvendes i godhedens navn.

Fra Nyhedsavisen (21/8-08) – Simon Andersen: Pesten over Danmark.

“Regeringen har, under pres fra Dansk Folkeparti, indført verdens måske strammeste politik over for udlændinge. Reglerne har bred opbakning i befolkningen – og hårde krav og stram politik får, generelt, støtte herfra. Det bliver imidlertid mere og mere tydeligt, at Danmark i angst for fremmede har udviklet regler, der er så forkvaklet stramme og paranoide, at de med rette kan betegnes som menneskefjendske, som en hån, som en pestplet på et civiliseret samfund.”

Fra Information (26/8-08)- Christian Braad Thomsen: Den danske Nürnberglov.

“Det er en kendt sag, at man ikke kan blive valgt til præsident i USA, hvis man ikke tror på kristendommen og dødsstraffen. Med den seneste aftale mellem S og SF er vi ved at få samme tilstande i Danmark, hvad angår den modbydelige 24-årsregel: man kan ikke blive minister i Danmark, hvis man ikke bakker op bag en lov af nazistisk oprindelse.

I 1930’erne hindrede Nürnberglovene ariske tyskere i at gifte sig med jøder, hvis de fortsat ville bo i Tyskland. Den danske 24-årsregel er det første eksempel siden Nürnberglovene på, at statsmagten sender unge i eksil, hvis de gifter sig med tilsvarende uønskede elementer…”

Apropos indvandring.

2001, SR – 55.984 (heraf ikke-vestlige lande 21.106)
2007, VK – 64.656 (heraf ikke-vestlige lande 17.828)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6096/trackback

50 Comments »

  1. Måske en idé at lave et permalink der samler den slags udtalelser? Der var også Thomas Johannes Erichsen (tror jeg han hedder) der kaldte kommentarskriverne her for “umennesker”. Men måske skulle man begrænse det til kendte personer i MSM, fordi der jo normalt her gælder nogle begrænsninger for hvad man kan sige om folk, modsat på nettet.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. august 2008 @ 14:16

  2. Jeg anbefaler gerne Geoffry Cain’s bøger “Ondskabens ikon” og “Gensyn med ondskabesn ikon”.

    Her får man råt for usødet demonstreret, hvad mennesker med en lang akademisk uddannelse op selvudnævnt tilhørende elite og dem med god smag, i fuldt alvor kan få sig selv til at udslynge af perfiditeter. En psykologisk afhandling værdig.

    Kommentar by Peterk — 27. august 2008 @ 14:36

  3. Er det bare mig eller bliver ‘de anstændige’ mere og mere skingre og hysteriske i deres tone og retorik?? Hvis så, kan det selvfølgelig være et godt tegn i den for forstand, at det er et udtryk for de og deres holdninger bliver mere og mere marginaliserede i Dansk politik. Senest har SF og Socialdemokratiet lavet et integrtionsforlig, som -trods dets utilstrækkelighed- gør op med årtiers ‘al indvandring er kulturberigende’-dogme i det politiske centrum-venstre.

    Kommentar by JensH — 27. august 2008 @ 14:40

  4. Findes der et redox, som dokumentere alle disse ting, eller er det kun klamme nazi-facister de samler i deres stasi arkiv?
    Man behøver jo ikke se ret meget tv på en normal dag, før man hurigt ser hvem der er mest intolerante og anti-demokratiske i DK, og det er ikke de onde fra DF (hvis nogen var i tvivl)
    Hvor er det egentligt trist, at alle de unge idioter ikke selv kan se hykleriet, når de skriger op om lige vilkår til alle, og straks med den anden hånd vil fjerne vilkårene for bestemte grupper.

    Men fremtiden bliver vel kun værre, nu er de konservative igen ud i et forsøg på at smadre samarbejdet med DF, så mon der ikke også kommer nogen “nok er nok” lignede kommentare der, eller nazikortet igen??
    Og finansloven skal også nok skabe meget presse, hvor man igen og igen skal høre hvor slemt DF er fordi de mener at grænsen skal lukkes og skattekronerne bruges på danskerne istedet for mosker i krakimutistand.
    Det er så dejligt at have noget at hade, venstrefløjens metoder har ikke ændret sig meget siden zions protokoller blev brugt af den lille maler, man har bare fundet et nyt fjendebillede man skal umenneskeliggøre og så står man sammen om hadet til dem der er anderledes.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 27. august 2008 @ 15:07

  5. Enig, det er det skingre skrig fra en døende socialist-kultur. Endelig kom murens fald til Danmark. Braad Thomsen er især hykleriets prins. Han sidder småborgerligt og snakker nazisme, trods det at hans egen holdning er ren nazistisk.

    Og han er blevet gammel, han tror vi falder for evigheds-argumentet, fra venstrefløjen, det som står som en søjle i al socialisme: Glidebane-scare-effekten.

    Han mener således at fordi der er stramninger i indvandrerpolitiken, så vil vi om få år, hænge og slagte og udrydde alle muslimer i europa?

    Total hysterisk mand. Igen er rollen som levebrøds-hykler-kunstner en nem rolle. ,,Jeg er narren, der tillader at kritisere kongen, for kongens egen skyld,, Og derfor har jeg frikort til at sige hvad der passer mig og skal aldrig stå til ansvar….

    Af børn og fulde folk, hører man sandheden – eller også hører man hysteri og bullshit og projicerede personlighedsforstyrrelser og hallucinationer.

    De´r er nøglen: Braad Thomsen er hverken fuld eller barn. Altså må han være psykisk syg. Eller regredierende socialist. Same thing.
    Gad vide, hvad han gør af sig selv, når ingen gider lytte mere?
    Det er jo etniske danskere, der aflives på gaderne i øjeblikket..

    Arme mand. Arme kultur. Og arme os andre.

    Og som sædvanligt så fatter de små kræmmer-egoister, De konservative, ikke en dyt af hvad der foregår og meler bare deres egen enfoldige kage. Svagt.

    Kommentar by Tobulisten — 27. august 2008 @ 16:02

  6. Hej Kim

    Dette er off topic, men citat er så godt at det vil være synd hvis det gik i glemmebogen.

    Citatet omhandler VIlly Søvndal og hvordan han uden problemer lyver. Den er fra en artikel om ham fra Euroman juli 2007.

    Sagt om Villy Søvndal

    “Lis Ravn Ebbesen (SF), tidl. byrådskollega fra Kolding:
    Når han brændt for noget, brugte han alle midler. Han fik mig engang overbevist om, at der var skåret i budgettet for de ældre – det var en lidt uigennemskueligt budget med fremskrivninger af nøgletal. Han fik mig hidset sådan op, at jeg holdt en flammetale, og det endte med, at der kom flere penge til de ældre. Bagefter fortalte han mig, at der ikke var blevet skåret alligevel. Der synes jeg, han var lige dygtig nok. Men det var jo i en god sags tjeneste”

    Kommentar by Peter teller — 27. august 2008 @ 16:04

  7. Danmark har ikke en stram udlændingepolitik. Globalt set ligger vi i den slappe ende.

    Kommentar by Mallebrok — 27. august 2008 @ 16:35

  8. CHR. BRAAD THOMSEN OG
    SOCIALISMENS FASCISME.

    Vi er vejen, lyset, livet,
    os,
    der tror på den store multikulturelle
    fællesværdi.

    Frihed, lighed og broderskab.

    Genskabere af den Edens have, Eva
    og Adam forlod,
    se
    løve sove roligt ved siden af lam.

    Bygge bro imellem nationer.

    Være de troende,
    der finder mening i fredens religion,
    afvise
    Darwins teori om evolution.

    Èn verden, én jord, én race.

    Klæde os nøgne som ved første dag,
    være uden skam, følges
    ad som
    børn den lige vej til fællesskabet.

    Kommentar by T. Klitgaard Fuur — 27. august 2008 @ 17:20

  9. Med det almindelige indtryk Simon Andersen gør i DR 2´s “Smagsdommerne”, tvivler jeg sgu´ meget stærkt på at han har læst Hartvig Frisch´fremsynede “Pest over Europa” (1933!) – som han frejdigt spiller på i sin overskrift. – Hvis Andersen havde bare 20 procent som megen politisk tæft som Frisch, så ville Nyhedsavisen ingen problemer have.

    Kommentar by wied — 27. august 2008 @ 17:23

  10. Interessant artikel:

    Understanding the New Left: Revisited

    http://www.theconservativevoice.com/articles/article.html?id=34084

    Kommentar by Limewoody — 27. august 2008 @ 17:28

  11. På Braad Thomsens hjemmeside har han sine artikler linet op. Han er moonbatting på højde med Jakob Holdt.

    – han skriver bl. a. om den små Abdol Hamid at hun af blufærdighedsgrunde ikke vil give mænd hånden (den lader vi lige stå lidt).

    Det Braadne kar spørger ikke sig selv om den små Abdol ikke skulle holde sig væk fra politik – af…”blufærdighedsgrunde”.

    Som om den små Abdol var en nonne.

    Kommentar by Limewoody — 27. august 2008 @ 17:36

  12. Hr. Braad Thomsen var i øvrigt også i sine yngre dage en slags fortaler for incestuøs pædofili. Han lavede ligefrem en (selvfølgelig behørigt statsttøttet) film om emnet:

    http://monokultur.dk/2007/09/10/braad-thomsen-og-pigerne/

    Kommentar by Crass Børsting — 27. august 2008 @ 18:36

  13. Jeg vil igen trække mit favoritcitat fra venstreekstremisterne frem:

    Fascisterne og deres symboler må aldrig blive almindelige i gadebilledet. det betyder konkret at vi må male deres graffitier over og hive deres plakater ned. Og det betyder at vi fysisk vil forhindre dem i at manifestere sig ved f.eks. demonstrationer eller møder. Og selvom vi virkelig helst vil undgå det, er vi parate til at tage et eventuelt slagsmål for at stoppe dem . Men vi er meget opmærksomme på, at det ikke skal ende i en eller anden slags bandekrig, hvor vi til sidst ikke laver andet end at rende rundt og tæve hinanden. Og så er det i øvrigt på ingen måde et krav at man skal kunne slås for at være aktiv anti-fascist!

    Læser man mere på deres sider, ser man at fascistiske partier er i fremgang over hele Europa, at vi står i en desperat situation mod de onde kræfter, og at det derfor er nødvendigt at tage ekstraordinære midler, herunder vold, i brug.

    Klassisk fascistisk tankegods.

    Jonah Goldberg har i sin geniale bog Liberal Fascism analyseret fascismens natur dybere end nogen anden. Jeg anbefale at læse den, og derefter grine de sortklædte med dødningehovederne ud af debatten:

    De kan ikke deres historie – og ville skamme sig, hvis de kunne.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 27. august 2008 @ 19:07

  14. Christian Braad Thomsen er pinlig.

    Kommentar by . — 27. august 2008 @ 19:21

  15. Nu vi snakker gode mennesker og deres hykleri, hvordan går det så med Shansen og hendes anmeldes af dig Kim M, de 48 timer er længe gået???????????

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 27. august 2008 @ 19:31

  16. Venstrefløjens sidste redningsplanke er EU:

    http://www.information.dk/164318

    Kommentar by Anne Larsen — 27. august 2008 @ 19:58

  17. >7 God pointe. Skingrende vanvittige. Lige så hallucinerende som muslimer. Tror de vitterligt på paradis på jord, så har de jo ikke fattet en skid af historien om syndefaldet og hele pointen i kristendommen, nemlig at jesus HAR taget skraldet for os, vi skal bare gøre det så godt vi kan, og holde os på vejen.

    Det omvendte er jo at nægte at blive syndsforladt. Og dermed, indenfor terminologien, så står vi alle enkeltvis til ansvar for hele verdens lort, mord og modbydelighed. NÆh tak.

    Jeg tror jeg vil gå i kirke igen. Bare for at vise de omkringgående muslimer at vi mobiliserer :)

    Når kirkerne er stuvende fulde og venstrefløjen har snerpet deres hånlige bemærkninger, og folkekirken rejser sig i en moderne version, så kan vi mindske muslimernes kæphøjhed og politikernes moralske ligegyldighed.

    At vende den anden kind til, er vel også at tage de kriminelle sindssyge i kærlig forvaring til de bliver kærligt sendt ud af landet, eller kærligt afmuslimificeret?

    Hellere et kristent land, end et ingenmandsland.

    Kommentar by Tobulisten — 27. august 2008 @ 21:02

  18. Læs også denne artikel i Jyllands Posten om ægte og uægte autonome
    http://jp.dk/arkiv/?id=1420562

    Kommentar by Svend P — 27. august 2008 @ 22:10

  19. >11 puha Ræder, den bog siger jo klart og tydeligt hvad der foregår.

    EU og venstrefløjen har samme mål: Den totalitære mega-stat. Og muslimerne spiller fandango på konflikten mellem højre og venstre.

    Lad os komme ud af det lorte-EU, så hurtigt som overhovedet muligt. Det skal stoppes.

    Kommentar by Tobulisten — 27. august 2008 @ 22:11

  20. Svend P, det er en fremragende artikel!

    Angående EU er der stadig meget at læse og forstå, før vi finder ud af, hvad vi stiller op med det system. Jeg anbefaler The Great Deception.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 27. august 2008 @ 22:27

  21. Her er lidt om islam på dansk af konverteret muslim

    [http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/295370:Kultur–Allahs-slaver-og-Guds-boern]

    Kommentar by Tobulisten — 28. august 2008 @ 00:41

  22. Se lige nu på SVT1 amerikansk dokumentarfilm om folkedrabet i Darfur udført af fredens religions krigere/folkemordere! (svensk titel:Djävulen kom till häst)(kl.00.00-1.30).

    Kommentar by barfbag — 28. august 2008 @ 00:58

  23. Dokumentarfilmen The Devil Came on Horseback på imdb:http://www.imdb.com/title/tt0912580/
    Director/Writer:Ricki Stern + Anne Sundberg, medproduceret af TV2 Danmark, så vidt jeg kunne se af rulleteksterne/credits.

    Kommentar by barfbag — 28. august 2008 @ 02:36

  24. OT – Kim – tjek lige denne blogposting, hvis du ikke allerede har gjort det.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 28. august 2008 @ 03:24

  25. Executive producer Mette Hoffmann Meyer TV2 Danmark.

    Kommentar by barfbag — 28. august 2008 @ 03:41

  26. 22
    Anna
    Når man trykker på dit link kommer der kun noget overskrift frem, er det rigtigt???

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 28. august 2008 @ 09:26

  27. Hold da op ! Hun er stået fuldstændig af den stakkel. Et dybt dybt plaget menneske, der er blevet taget fingrene i kagedåsen.

    Hun råber og skriger og truer til højre og… nå ja, mest til højre :-) men bemærk lige at hun ikke benægter noget.

    Hun refererer iøvrigt til “Allan fra mavepusteren”.. er det ikke Irene Mannteuffels ven – altså hende fra DR ?

    Jeg har også hørt noget om at han faktisk er ansat derinde, er det bare et rygte eller der hold det ?

    Niller

    Kommentar by Niller — 28. august 2008 @ 10:25

  28. Angående APROPOS INDVANDRING

    det er præcist dette der gør jeg ikke forstår hvordan nogen overhovedet kan snakke om en eksisterende, stram udlændinge politik.

    Men naturligvis, hvis vi relaterer disse tal til dem både Sverige og Norge kan opvise, så taler de Danske tal da om et lavere antal indvandrere fra 3. verdenslande .

    At de andre 2 Nordiske lande har valgt at lægge sig på en kurs, hvor det nationale selvmord udføres hurtigere end vores er deres valg.

    Vi skulle måske også se at få det overstået fremfor at trække pinen ud ?

    Men vi kunne også vælge at nægte at ville begå dette selvmord !

    Hvilket så vil betyde vi kommer til at tage repatrieringer i anvendelse, samt selvfølgelig at stoppe totalt for indvandringen fra de arabisk/islamiske lande iværk.

    Realiteterne taler desværre for vi gør det samme som Sverige og Norge omend på en lidt langsommere måde.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2008 @ 10:52

  29. 25 Vivi Andersen

    Helt enig i at der skal tages fat i langt flere repatrieringer af kriminelle og uintegrerbare tilvandrede.
    Endvidere skal der være et totalt ophør med tilvandring fra de islamiske lande fraset hvis det handler om de religiøse minoriteter i disse lande, som vi ved forfølges og har meget få borgerrettigheder.

    Og så må jeg give Fay Weldon ret. Der mangler en mere “testosteron-agtig” tilgang til islam:

    http://www.berlingske.dk/article/20080822/kultur/708220036/

    Bare nu ikke Kimpo læser med, for så får jeg med krabasken .-)

    Kommentar by Johansen — 28. august 2008 @ 11:08

  30. -> #26 Johansen

    “Helt enig i at der skal tages fat i langt flere repatrieringer af kriminelle og uintegrerbare tilvandrede”

    Jeg er ked af at være lyseslukker igen, men hvordan har du forestillet dig det skulle være muligt?? De fleste af disse uintegrerbare indvandrere har desværre fået Dansk statsborgerskab, ja faktisk er mange af disse ‘utilpassede unge’ født i Danmark. Før 2001 kunne udlændinge jo nærmest trække et Dansk statsborgerskab fra en automat. Jeg kan f.eks. huske fra 1990’erne, at udlændinge der afsonede meget lange fængselsdomme for grov kriminalitet, kunne sidde fra fængslet og søge om statsborgerskab fordi de havde opholdt sig i landet i en vis årrække. De fik så tilsendt papierne på deres statsborgerskab i fængslet. Denne fuldstændige skalten og valten med Danske Stgatsborgerskaber var selvfølgelig en uansvarlighed af helt grotske dimensioner, men er desværre irreversibel, da statsborgerskab i en retsstat er noget man tildeler folk og ikke noget man kan fratage borgere.

    Jeg ved godt, at Soc og SF foreslår at man skal give de mest uintegrerbare en pose penge for at rejse til hjemlandet, (og give afkald på alle krav til Danmark), m en hvor mange tror du seriøst vil gøre brig af den ordning?? Måske nogle ældre indvandrere som ønsker at nyde deres livsaften i hjemlandet, men det er jo ikke ligefrem de ældre indvandrere, som gør gader og stræder usikre.

    Jeg er alvorligt bange for, at vores ‘integrationspolitik’, (herunder måden velfærdsstaten fungerer på), må tage højde for at disse ‘uintegrerbare’ slipper vi altså ikke bare lige af med lige på en studs. Men vi kan gøre det mindre attraktivt for dem at bo i Danmark, og her tænker jeg specielt på at lave om på den måde hvorpå man kan blive livslangt forsørget af velfærdsstaten stort set uden modkrav.

    Kommentar by JensH — 28. august 2008 @ 11:38

  31. -> Broholm

    “Nu vi snakker gode mennesker og deres hykleri, hvordan går det så med Shansen og hendes anmeldes af dig Kim M, de 48 timer er længe gået???????????”

    I samråd med en jurist ændrede jeg min post, så den på ingen måde kunne konflikte med gældende dansk lov. Da hendes krav var vævende, bad jeg hende samtidig pr email konkretisere hendes problemer med min side om Urius Oregon.

    Hun svarede på sin blog med flere vævende påstande. Herefter sendte jeg hende en ny email, hvor jeg venligst bad hende stoppe kritikken, idet jeg rimeligvis ikke kunne holdes ansvarlig for hvad andre bloggere gjorde, ligesom jeg forholdt mig retten til at have privat kontakt med dem jeg ønskede.

    Hun har ikke svaret på mine emails, men har i debatmæssig sammenhæng omtalt dem som spam. (hun har dog slettet et muligt injuriende indlæg rettet mod min person, som jeg betingede mig i første email til hende).

    En senere blogpost der følger op på sagen, stod kun online nogle få timer – så blev den slettet. Jeg har den eksakte ordlyd, men der kan ikke have været meget nyt i sagen, for jeg husker ikke detaljerne i skrivende stund. Jeg gætter på der stod noget om min ondskab.

    Hvad hun end gør er hendes valg. Jeg sover trygt, men vil da gerne have nogle svar.

    1) Er bloggeren Shansen involveret i Urius Oregon-bloggen?

    Hvis ikke,

    2) Hvordan kan det være bloggeren Shansen reklamerer for Urius Oregon-siden på to højreblogs i samme sekund Urias Oregon poster første indlæg. (Søndag d. 3. august Kl. 23.17; ip-dokumentation).

    Ups. det hører måske med til historien, at jeg i sidste uge henvendte mig til politiet desangående. Civilt søgsmål er spild af tid, men måske kan jeg få politiet til at opklare sagen for mig. Det har dog lange udsigter, for den slags er lavt prioriteret.

    Kommentar by Kim Møller — 28. august 2008 @ 12:41

  32. 30 JensH

    Jeg ved at mit indlæg måske er naivt. Men jeg henholder mig til Dansk Folkepartis politik med udvisning af langt flere kriminelle ikke-danske statsborgere. Desværre har DF jo ikke 90 mandater og de øvrige borgerlige partier er berøringsangste, når de kommer til at øge udvisningerne af ikke-danske statsborgere.
    Du har ret i, at det er meget vanskeligt i forhold til de uintegrerbare, som har erhvervet sig et dansk statsborgerskab. Det kan man jo ikke bare lige fratage dem. I stedet skal man som du selv foreslår gå mere håndfast til værks, når det kommer til den passive forsørgelse, som finansieres af de danske skatteydere.

    Jeg kan næsten ikke beskrive, hvor vred jeg bliver, når jeg læser hvor meget hensyn vi tager til kultur og religion, når der tilbydes job. I den kommune hvor jeg bor er det f. eks. indskrevet i reglerne, at jobkonsulenten skal tage hensyn til evt. religiøse præferencer. Det tilstræbes at den jobsøgende tilbydes job der ikke kolliderer med de kulturelle eller religiøse leveregler. Hvis det ikke kan lade sig gøre, tilbydes de job som alle andre.

    Jeg mener hele tilgangen er forkert. Der må ligebehandling til uden skæven til kulturel eller religiøs baggrund. Vil man ikke tage imod det tilbudte job f. eks. fordi man ikke kan bære hijab eller kommer til at røre ved svinekød, så skal kassen klappes i prompte. Menneskers religiøse eller kulturelle præferencer er arbejdsgiverne uvedkommende. De tilvalgte leveregler må man gemme til fritiden, de hører ingenlunde hjemme i arbejdstiden.

    Kommentar by Johansen — 28. august 2008 @ 13:02

  33. Kim
    Godt at høre, at vi ikke skal til at samle sammen til en retsag for dig, frygtede lidt hvad Shansen kunne finde på hun har jo før meldt nogen til politiet for sjov skyld (Rikke H)

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 28. august 2008 @ 13:05

  34. -> #32 Johansen

    ” den kommune hvor jeg bor er det f. eks. indskrevet i reglerne, at jobkonsulenten skal tage hensyn til evt. religiøse præferencer”

    Jeg kan dårligt beskrive hvor forarget jeg er over denne praksis. Religion er det Danske arbejdsmarked-system fuldstændig uvedkommende, og dette er desværre blot endnu et af disse knæfald for islam man efterhånden hører dagligt om. Fordi ‘religion’ betyder givetvis islam, da det jo udelukkende er denne ‘religion’ politikere og myndigheder mener der skal tages specielle hensyn til.

    Såvidt jeg husker kommer du fra en konservativt ledet kommune, og normalt har de konservative jo ellers travlt med at foreslå nye stramninger overfor ledige. Men det er måske i virkeligheden etnisk Danske ledige dette hattedame-parti har så travlt med at være på nakken af??

    Kommentar by JensH — 28. august 2008 @ 14:27

  35. 34 JensH

    Jeg vil næsten ikke fortælle dig det, men da jeg forhørte mig om, hvem der var ophavsmanden til dette var svaret en Venstre-rådmand i kommunen!

    De konservative er ufattelig vattede og konfliktsky, og borgmesteren er også spændt for den islamiske vogn og støtter ramadanfesten på rådhuset.
    Kun DF kæmper hårdt imod den pågående islamisering herunder den kommende diskriminationsfest, den offentligt betalte Ramadanfest:

    http://www.fyens.dk/article/1012655:Odense–Integrationsraadet-vil-feste-igen

    Kommentar by Johansen — 28. august 2008 @ 14:41

  36. JensH

    Undertegnede har også skrevet lidt om skandalesagen med offentlig finansieret islamisk fest :-)

    http://www.fyens.dk/article/1051942:Synspunkt–Forskelsbehandling

    http://www.fyens.dk/article/1054746:Debat–Hvorfor-offentlig-opgave

    Kommentar by Johansen — 28. august 2008 @ 14:51

  37. -> #35 Johansen

    “hvem der var ophavsmanden til dette var svaret en Venstre-rådmand i kommunen!”

    Og igen må jeg græmme mig over at jeg stemte på det parti ved sidste valg. Det synes jeg faktisk jeg gør oftere og oftere i disse tider. De konservative er blevet et virkelig klamt og selvfedt parti med al deres snak om “borgerlig anstændighed”. Det kan vist kun blive DF næste valg.

    Kommentar by JensH — 28. august 2008 @ 15:07

  38. -> #36 Johansen

    Jeg sad lige og læste dine to glimrede indlæg i Fyens.dk, og du udstiller på glimrende vis dette hykleri med konstant at give islam særbehandling. Dette tågehorn af en rådmand, Erik Simonsen, udstiller faktisk selv hvor hykleriske og forlorne politikerne er i deres leflen for islam, når han giver udtryk for, at ordet ‘Ramadan’ er brugt for at “sikre en vis genkendelseseffekt”. Hvis ordet ‘ramadan har nogen som helst ‘effekt’ så er det da at holde alle andre end muslimerne væk. Sommetider ved ikke om jeg skal le eller græde over ‘vores’ politikere.

    Kommentar by JensH — 28. august 2008 @ 15:30

  39. 38 JensH

    Tak!
    Jeg er så harm over at vores skattekroner skal gå til islampropaganda. Det er helt urimeligt.
    Jeg er for indeværende i gang med at brygge et sidste indlæg om skandalesagen. “Integrationsrådet” og de (u)ansvarlige politikere for dette islamiseringsprojekt skal grilles for åbent tæppe :-)
    Det må blive en opfordring til boycot af denne diskriminationsfest.

    Kommentar by Johansen — 28. august 2008 @ 15:45

  40. >22 Iesus, hun har da et stort problem med sig selv!

    Mad! plain and simple mad!

    Kommentar by Tobulisten — 28. august 2008 @ 16:08

  41. Johansen
    Kan du ikke fortælle mig hvor man kan finde flere kvinder af din slags, sjældent har jeg hørt en kvinde så fornuftig og klar i mælet (måske pånær Pia)
    Det var din type der skulle undervise vores børn, istedet for alle de Ida Auken typer der bruger 10 på at indoktrinere deres verdensfjerne socialisme i staklerne.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 28. august 2008 @ 16:14

  42. -> #39 Johansen

    “Det må blive en opfordring til boycot af denne diskriminationsfest”

    Er der virkelig nogen Danskere der har i sinde at møde op til en Ramadan-fest?? Altså ud over de dhimmi-politikere der misbruger skatteborgernes penge på denne tåbelige fejring af islam?? Nå, men tillad mig at udtrykke respekt for dit store engagement mht. bekæmpe dette utilstedelige knæfald for islam på skatteydernes regning. Jeg sidder jo næsten og bliver flov over min egen manglende aktivitet. Der burde være langt flere der ‘råber vagt i gevær’ hvis vi ønsker at bekæmpe den stigende islamisering af vores samfund.

    Kommentar by JensH — 28. august 2008 @ 16:16

  43. Er der virkelig nogen Danskere der har i sinde at møde op til en Ramadan-fest?

    Måske med en plakat eller iført en relevant T-shirt..?

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 28. august 2008 @ 16:41

  44. #26: Nej, det virker da fint her…

    Kommentar by Anna Lyttiger — 28. august 2008 @ 18:29

  45. 36.Johansen

    Glimrende indlæg!

    Første gang hørte om at Odense Kommune ville lægge økonomi og lokaler til en Ramadan-fest tænkte jeg, at dette forhåbentligt var første og sidste gang.

    Men det var det altså ikke.

    Når jeg nu tænker over det så finder jeg disse knæfald lige så symptomatiske, som de Kbh.s Kommune har gjort overfor de voldelige “Autonome” .

    Vollsmose ligger jo i Odense Kommune og taget i betragtning de problemer der har været/ er derude kunne jeg såmænd godt forestille mig, at Ramadan-festerne er een af de måder man fra kommunens side forsøger at tækkes muslimerne.

    Det er ikke bare usmageligt, men direkte ynkeligt fordi man fra myndighedernes side behandler sådanne voldelige, krævende og uudholdelige folk som magtfaktorer man skal behandle med passende ydmyghed.

    Var jeg Odense borger ville jeg protestere mod at min kommunale skattebetaling skal medvirke til en sådan omgang spytslikkere.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2008 @ 20:44

  46. @ JensH #30

    Hvis vi bare sidder på vores hænder, så kan vi være tip-top-retsstat lige indtil vi får undtagelsestilstand og borgerkrig. Og når vi er kommet så langt, vil vi opleve rigtig grimme kampe, der ikke kan vindes, medmindre en part laver etnisk udrensning.

    Det vil da være langt bedre hvis vi eksempelvis i en periode af 10 år slækkede på retsstat-principperne, for at rydde op i det rod vi har fået. Altså sådan at staten på korrekt og acceptabel vis sørgede for repatriering af de uintegrerede, antidanske og langtidsunderstøttede muslimer. Her mener jeg ufrivillig repatriering, med inddragelse af dansk statsborgerskab i de tilfælde hvor det er relevant. I tvivlstilfælde, skal tvivlen komme danskerne til gode. Danmark er i en historisk set helt unik situation. Der kræves derfor helt unikke løsninger.

    Bortset fra det, selvom vi ikke kan repatriere alle dem vi burde, som det er nu, så kan vi jo godt repatriere mange af dem – og det vil da være fint at få startet med dem. Desværre er realiteterne, at selv terrorister, som opholder sig illegalt i landet, har vi ikke rygrad nok til, at sende retur til Tunesien.

    Vi kunne hente inspiration hos italienerne. De gør da i det mindste noget ved problemerne. De er igang med massiv repatriering af sigøjnere. Ufrivillig repatriering. Vi kunne starte på det samme, med præcis lige så god argumentation som italienerne, hvis bare landets ledere havde lidt mere rygrad.

    Kommentar by Mallebrok — 28. august 2008 @ 21:10

  47. Ja situationen er ikke ulig 1939. Da skrev Churchill til Lord Monoy som en kommentar til de politiske lederes (Chamberlain)’s kurs over for nazismen og konsorter i Europa, Mussilini og Stalin:

    “We seem to be very near the bleak choice between War and Shame. My feeling is that we shall choose Shame, and then have War thrown in a little later on even more adverse terms than at present.”

    Endnu længere før sagde Benjamin Franklin de udødelige ord:

    “They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety”

    Der er kun en vej med de frø af ugræs der er føget over hegnet: Tag fat ved roden, ryk det op, og smid det ud. Sørg så for at det ikke sker igen. Vi skal nok først lige sluge den kamel at acceptere at et statsborgerskab givet ved lov, også kan fjernes ved lov.

    Lidt apropos, læs Morten Uhrskovs bog “Det delte folk”. Her rulles bedraget op, skånselsløst med navns nævnelæse og kildeangivelse. Her har vi forræderne listet op. Her får man dokumenteret hvor virkelighedsresistente en lang række politikere er, og hvoer blinde de er overfor resulkatett af deres gerninger. Ivrigt støttet af “de anstændige” klakører. Hvad var det Panduro sagde? “Rend mig i anstændigheden”?

    Kommentar by PeterK — 28. august 2008 @ 22:17

  48. For sidste gang: Jeg er ikke medlem AFA! (Man kan for resten heller ikke være medlem fordi det er en autonom bevægelse uden organiseret og hierarkisk struktur.) Jeg er blot antifascist, men det er korrekt at jeg er medlem af en anden antifascistisk forening som jeg ikke vil oplyse navnet på, da jeg ellers havner flere steder på Balders ‘oversigt over den ekstreme venstrefløj’.

    Kommentar by Markus Lund — 28. august 2008 @ 22:23

  49. Markus, hvis du er medlem af Antifa tilhører du en voldelig forening, der burde lukkes med Grundlovens paragraffer.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 28. august 2008 @ 22:59

  50. Markus, det du har skrevet her den seneste tid, viser med al ønskelig tydelighed at du er facist. Du skrev for eksemple tidligere at du ikke var klar til at bruge vold mod et møde du ikke brød dig om, du ville nøjes med at spærre døren så det ikke kunne finde sted. Facisme. Slå selv efter i ethvert leksikon, bortset fra det latterlige leksikon.org.

    Kommentar by PeterK — 28. august 2008 @ 23:26

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper