22. oktober 2014

Nationalpartiet, mediernes demokratiske muslimer, tilhører sekt der forfølges af mainstream-Islam

For år tilbage lanceredes partiet ‘Islam Demokraterne’. Det gav genlyd i medierne, men viste sig at være en venstrefløjshappening. I denne uge har en gruppe pakistanske mænd haft masser af medietid til at promovere det såkaldte ‘Nationalpartiet’. Der er et Dannebrog i logoet, men mærkesagerne handler om at åbne grænserne og sprede islamiske dogmer. Medierne er begejstrede. Her har vi det tavse flertal af demokratiske muslimer.

Umiddelbart var der kun to muligheder. Enten promoverer partiet mainstream-Islam, hvilket vil sige de er ekstremister, eller også er de ikke særligt muslimske. Talsmand for partiet er Kashif Ahmad, og lige i bagggrunden er hans to brødre, alle født i Danmark. Lidt googling bekræfter – Partiets formand er tidligere talsmand for Ahmadiyya-menigheden i Hvidovre. De ‘gode’ kulturrelativistiske muslimer, der synger i takt med Det Radikale Venstre, betragtes som vantro af andre muslimer. Se evt. tidligere post om sektens forhold til jihad.

“24 års reglen skal afskaffes. Tilknytningskravet skal afskaffes. Ingen forbud mod religiøse symboler” (Nationalpartiet, Mærkesager, Værdi)

Oploadet Kl. 18:39 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/60994/trackback

28 Comments »

  1. Lad os se om B.H. der forsøgte at dræbe Lars Hedegaard vender hjem
    for at få ram på de tre.

    Det løber koldt ned ad ryggen på mig, når jeg hører om Islam Demokraterne, det vækker minder om den forgangne TV2blog hvor man lå i konstant “krig” med nogen af bagmændene.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2014 @ 19:27

  2. “- men faktum er at 24-årsreglen på ingen måde forhindrer tvangsægteskaber, og har så store sociale bagsider, at den bør afskaffes.”

    Faktum, aha … Det er det nu ikke. Faktum er derimod, at Nationalpartiet omgås temmelig løsagtigt med fakta.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 22. oktober 2014 @ 19:43

  3. De har 16.000 fans på Facebook. Men jeg ser “næsten” kun danskere.

    Her er et par stykker :

    Carsten Nordenhof: Jeg kan kun give partiet min fulde opbakning.
    Det er blevet en kultur, at blive angrebet med både tilsvininger og trusler, hvis man ytrer støtte til mennesker med muslimsk tro, Ligesom trusler og anonyme telefonopkald også følger med.
    Jeg tror ikke de mennesker, der angriber andre, ønsker en debat, de vil som så mange andre blot forhindre det frie ord. Og de er i mine øjne en større trussel mod Danmark end en enkelt forvirret mand, der angriber Hedegaard.

    Johnny Hansen : Hvor er det stærkt! Held og lykke med projektet. Det har vi trængt til længe. I har min stemme.

    OBS : Danmarks Løver er også derinde…………

    Kommentar by Spinner — 22. oktober 2014 @ 19:57

  4. “..men mærkesagerne handler om at åbne grænserne og sprede islamiske dogmer.”

    Det er skidt for Danmark. De skulle i stedet for tage at rejse til Pakistan med deres spredning af islamiske dogmer. De kunne f.eks. lave udviklingsarbejde i Pakistan, det er der brug for.

    Kommentar by Liva — 22. oktober 2014 @ 20:22

  5. Så formanden i Deadline og læste et par artikler i avisen.

    Jeg føler et decideret ubehag. Partiets eneste sag er at kæmpe for pakistaneres interesser (og sikkert også arabere m.fl.) – hvordan skal det blive lettere at komme til Danmark og hvordan kan det sikres at de behøver tilpasse sig mindst muligt til forholdene her til lands.

    Det er simpelthen ud over min forstand hvordan man kan rejse til et andet land og så have den attitude, den foragt for befolkningen i det land ens familie selv har søgt til. Og så er jeg sådan set ligeglad med at de teknisk set er født her. Dels giver det ikke pr. automatik statsborgerskab og dels er selv dem der er født her, naturligvis klar over baggrunden derfor – at forældrene migrerede.
    Forældrene vurdere ikke pakistan egnet til familien, og gad ikke heller arbejde for at gøre pakistan egnet for familien. Men selv om familien flyttede til Danmark er deres primære interesse hos racefællerne og Pakistan.

    Kommentar by Superman — 22. oktober 2014 @ 20:26

  6. Som ahmadiyya’er er de jo kættere for sunnier og shiaer, så mon de får mange stemmer blandt de talrigeste muslimer. His prut og papir står af og til ved deres moske i Hvidovre og demonstrerer i mod dem.
    Men de kan vel stjæle stemmer fra enhedslisten og de radikale.

    Som ahmadiyya’er kan de heller ikke med succes sprede noget i Pakistan. Der bliver de forfulgt og der foretages f.eks. jævnligt attentater på deres moskeer.

    Kommentar by mb — 22. oktober 2014 @ 20:36

  7. Talsmanden var i deadline for nogle dage siden, jeg så det ikke selv men det kan være jeg skulle gøre det for at checke taqyya-temperaturen i indslaget, jeg gætter på at den er tårnhøj.

    Kommentar by Per — 22. oktober 2014 @ 20:47

  8. Per: Han blev spurgt hvilken der vægtede højest: Grundloven eller Koranen. Hvortil han svarede, at den ene ikke udelukker den anden. Så det må være en ret speciel fortolkning af koranen de har, eller også er der virkelig et eller andet galt…

    Kommentar by Ruby Tuesday — 22. oktober 2014 @ 20:53

  9. De har jo en profet EFTER Muhammed, så derfor har koranen ikke den fulde vægt.
    Jeg skal ikke gøre mig klog muslimsk teologi, men mit indtryk er, at de væsentligt mere fredelige end the usual suspects.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmadiyya

    Kommentar by mb — 22. oktober 2014 @ 21:33

  10. #5

    Det giver mening, hvis man betragter det som kolonisering af Danmark.

    Kommentar by T. H. — 22. oktober 2014 @ 21:36

  11. Hvor kan man skrive under på, at de skal være opstillingsberettigede?

    Hver stemme, de kan stjæle fra de Radikale, Liberal Alliance eller andre snotforvirrede mennesker, vil være velkommen.

    Kommentar by bastardo — 22. oktober 2014 @ 21:51

  12. 9/mb

    Religiøst vrøvl uanset.

    Kommentar by Liva — 22. oktober 2014 @ 22:11

  13. Jojo, det er da bedre at blive koloniseret med fredelige midler end med voldelige, men stadigvæk…

    Kommentar by Ruby Tuesday — 22. oktober 2014 @ 22:42

  14. Åh alle de skide hippier vi har i det her land, jeg ved ikke hvad der er værst, hippier eller muslimer.

    Kommentar by Flaskeposten — 22. oktober 2014 @ 23:35

  15. @12
    Helt sikkert! Men de har været her incl. moske siden 1967 uden at vække anstød hos andre end de senere ankomne muslimer.
    Men lad os se hvad de 3 tosser kan komme med.

    Q: Prove God doesn’t exist.
    A: That’s a tough one. Show me how it’s done by proving Zeus and Apollo don’t exist, and I’ll use your method.
    Pat Condell

    Kommentar by mb — 22. oktober 2014 @ 23:54

  16. Min artikel om de pågældende:
    “Spørgsmålene, som den danske Ahmadiyya-moské alligevel ikke ville svare på”
    http://www.trykkefrihed.dk/sporgsmalene-som-den-danske-ahmadiyya-moske-alligevel-ikke-ville-svare-pa.htm

    Kommentar by Nicolai Sennels — 23. oktober 2014 @ 00:44

  17. 8, jeg har lige set det. Han brugte mange lange fine ord, og der er sikkert mange som ikke kender noget til indholdet i islam som ville mene at han var fornuftig at høre på. men efterhånden har jeg lært at oversætte muslimers mangfoldigheds-dialoger så godt at jeg kunne undertekste programmet i en enkelt linje som lyder: “danmark skal gøre mere plads til islam”.
    Men de er blevet gode til at camouflere det ved at pakke det ind i radikale floskler, det må man give dem. Eller som zenia stampe siger:
    “de har lært det i danmark”.

    Kommentar by Per — 23. oktober 2014 @ 00:58

  18. Efter en del debat inde på deres FB side kan jeg også kun konstatere at deres begejstrede følgere ( og forsvarere) fortrinsvis består af danskere af Radigale typen.
    Landsforrædere af værste skuffe der med julelys i øjnene og tungen langt ude af munden vil gøre alt for at behage deres nyfundne darlings og hellere end gerne verbalt overfalde alle danskere der ikke deler deres begejstring for partiets proklamerede befolkningsudskiftning.

    Kommentar by J.... B...... — 23. oktober 2014 @ 02:01

  19. Endnu en gren eller afart af vanvidsideologien og dens barbariske væsen gør reklamefremstød.

    Det yderst landsskadelige parti, nu med den halvstuderet Morten Østergaard i formandsposten, eftersom moster godhed søgte skattekisten i Bruxelles og forlod den synkende skude, har fået endnu en væbner i ånden.
    Et dansk-pakistansk samarbejde om nedbrydelse af danskernes land, Danmark.

    Hang ‘Em High.

    Kommentar by Iznogut — 23. oktober 2014 @ 03:11

  20. Per, jeg er enig i din vurdering. De ved hvilke knapper, de skal trykke på hos de evigt skyldbetyngede godmennesker.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 23. oktober 2014 @ 09:15

  21. @18
    “Efter en del debat inde på deres FB side kan jeg også kun konstatere at deres begejstrede følgere ( og forsvarere) fortrinsvis består af danskere af Radigale typen.”

    Hvor man gange har man ikke hørt om hvor håbløst det er at “vende tilbage til 50’ernes Morten Korch Danmark”?

    Det her er drømmen om at vende tilbage til tiden før valget 2001 – da alting gik galt.

    Kommentar by BE — 23. oktober 2014 @ 09:45

  22. Tak Sennels

    Kommentar by Liva — 23. oktober 2014 @ 09:51

  23. “Ahmadiyya-menigheden i Hvidovre. De ‘gode’ kulturrelativistiske muslimer”.
    Det her beviser, at de i længden er fuldstændig lige så ødelæggende som de andre “onde” muslimer. De ønsker at grænserne skal åbnes så endnu flere af de “rigtige” muslimer kan vælte ind over grænsen. Det vil sige at Ahmadiyya -brødrende føler sig mere truet af en bevarelse af vores kultur end af det Islam-land, vi får ud af deres politik. Nu ved vi igen igen igen, hvor vi har alle afarter af muslimer, når det virklig gælder.

    Kommentar by Margrethe — 23. oktober 2014 @ 11:22

  24. Talsmanden for det parti – har kun et ønske:
    At provokere danskerne!
    Han kan slet ikke skjule sit lumske smil, når han er i medierne.

    Partiet gav i første omgang flertallet myrekryb ved at sige “Vi er Danmark”.
    Nej, det er I ikke.
    I er pakistanere og Pakistan er jeres fædreland!
    Danskere bliver I aldrig. Kun på papiret.
    (Bliver vi danskere måske kinesere ved at flytte til Kina???)

    Manden siger, at den danske tolerance er en mærkesag for dem.
    At hans forældre mødte stor tolerance, da de i tidernes morgen kom hertil.
    Ja!Det gjorde de. Men det folkefærd har belært os ved deres dårlige opførsel.
    Og han vil nu opdrage danskerne til at genfinde den tolerance?
    Tror han, vi er dumme?
    At vi ikke vil tage ved lære af den erfaring, vi har gjort med det folkefærd?
    Måske skulle han spørge sig selv, hvofor danskernes tolerance forsvandt

    Svaret er nemlig, at danskerne har fået nok at den muslimske dårlige opførsel,kriminalitet og krævementalitet.
    Islams mørkemænd og krigsliderlighed.
    Islam er mørkets religion. Ikke fredens! (Læs koranen, før I hopper på den om, at Islam er “fred” for alle).
    Alt det, har danskerne erfaret, ved at lukke de “gæster” ind i tidernes morgen. Og det er ikke kun i Danmark, man er nået til den konklusion. Man ser det samme mønster i hele den vestlige verden!

    Måske han – og hans parti – skulle vende sin opdragelse mod hans egne landsmænd og trosfæller?

    Mig bekendt har han “kun” gjort sig gældende ved at hjælpe pakistanere og muslimer. Aldrig danskere?

    Og nu prøver han og partiet på naragtig måde at tiltuske sig vort flag?
    Det er så latterligt, at ingen bør tage det parti for andet end en god anledning til et godt grin.

    Grin ikke med dem. Grin ad dem!

    Kommentar by L. Johansen — 23. oktober 2014 @ 12:47

  25. @ 24 – L.Johansen

    Vel talt.
    Nationalpartiet er tåbernes, utopisternes, fantasternes og forrædernes parti, der sjofler den kultur (vores,) der tog vel imod dem.
    Hvad kommer de fra! En kultur, hvor alt er kuldsejlet, intet fungerer, undertrykkelse på de mest basale menneskerettigheder, og så kommer de her med tiggerskålen i hånden, og vores skvat til politikere tager imod dem med kyshånd, og servicerer dem i hoved og r.. .
    Nu kommer de så her, og hvad sker! Nu prøver de at ødelægge et velfungerende samfund, medens vores hjemlige korandisciple klapper i hænderne.Det har bekræftet den gamle sandhed, at tager man låget af en møjspand, breder der sig en stank af lort.En lort er en lort. Man kan pakke den pænt ind og man kan forsøge at give den en anden duft, og man kan forsøge at skjule den, men lorten er der dog stadig.

    Man kan nu engang ikke stoppe munden på en muslim, ved at opfylde hans urimelige krav. Det svarer til, hvis man kaster benzin på et bål.
    Så derfor,lad legionernes jernhæle træde på muslimernes nakker, dette altid krænkefølsomme folkefærd.
    En ting skal man gøre sig helt klart. Muslimerne kommer ikke til os for at blive integreret, men på sigt for at dominere os. Som Churchill sagde om islam: Den største bagstræberiske kraft i verden.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 23. oktober 2014 @ 19:13

  26. Giv os vort flag tilbage!!!

    Kommentar by Jern Henrik — 24. oktober 2014 @ 09:54

  27. De tilhører en livsfornægtelses idiologi der på alle måder koliderer med vort samfundssyn. De føler dig ikke trykke ved os livsglade Danskere. Og vil derfor gerne importerer flere af deres egne. I et forsøg på at konsuliderer sig i deres kultur i vort land.
    Alle andre invandre grupper lever i fred, sammen med os andre i dansk kultur. Man ser dem næsten altid sammen med Danskere. De griner og pjatter med dem de er sammen med.
    Man ser aldrig med folk fra islamidk baggrund sammen med os Danskere.
    Vi kan ikke være sammen med dem. De kan heller ikke være sammen med os.
    Vi kommer aldrig til at leve med dem i harmoni. Derfor vil konflikten eskalerer. Precis som i alle andre lande hvor de slår sig ned. Det er beklageligt.

    Kommentar by Warden — 26. oktober 2014 @ 09:37

  28. Islam i alle former praktiserer åbenlyst racisme – disintegration – som den muslimske fascistiske stamme-u-kulturs fremmeste mærkesag: Afstandtagen, had og drab på andre mennesker. Islam er renlivet diktatur på grundlag af tvangs-stamme-overtros-indoktrinering. Oldtidens livssyn. Har intet med (sekulær) religion i vor forstand at gøre. Vil altid være anti-demokratisk. Overtros-dikttur, der bliver langt vanskeligere at bekæmpe end nazismen i Tyskland, der trods alt ikke opfandt en nazi-gud.

    Kommentar by Karsten Larsen — 29. oktober 2014 @ 13:56

RSS feed for comments on this post.