30. oktober 2014

IS og ‘en befolkning, der byder dem velkommen’ – Far stener sin datter: “Jeg er ikke længere din far.”

Onsdag aften kom jeg lidt tilfældigt til at se lidt fra et afsnit af en serie i CSI-genren. En kristenfundamentalist tvang sin søn til at myrde uskyldige i Guds navn. Intet plot overgår dog virkeligheden, som den udspiller sig Syrien lige nu efter det koraniske manuskript. Fra Jyllands-Posten – ‘Jeg er ikke længere din far’ (kræver login).

“‘Du er den første kvinde i dette område, som vi eksekverer straffen på,’ erklærer krigeren på videoen, som Islamisk Stat tirsdag i sidste uge lagde ud på nettet.

‘Stening for utroskab. Vi håber, at dette vil tjene som en lærestreg for andre kvinder,’ fortsætter den skæggede med pistolhylsteret. …

Med en næsten uhørlig stemme medgiver kvinden sin skyld. Der er kun tilbage at tage afsked. Men det er faderen, ikke den skæggede, der er den mest ubønhørlige. ‘Tilgiv mig,’ beder hun.

Jeg er ikke længere din far,’ svarer manden. … ‘Forhåbentlig vil Allah tilgive hende. Men jeg vil ikke,’ erklærer han.

‘Herren er mere nådig end os alle. Om Allah vil, vil du blive belønnet for at tilgive hende,’ siger den skæggede. Den selvbestaltede anklager, dommer og bøddel synes også at spille rollen som sjælesørger: ‘Hun skal dø alligevel. Jeg beder dig. Tilgiv hende.’

‘Jeg tilgiver hende,’ siger faderen til sidst.

‘Tag min hånd,’ beder kvinden. Men i stedet binder han et reb om datteren og fører hende mod et hul.

Snart flyver store sten mod kvinden. Faderen kaster en af de første. Videooptagelsen giver et rystende indblik ikke bare i Islamisk Stats brutale metoder, men også i en befolkning, der byder dem velkommen.

(Islamisk Stat stener syrisk kvinde med faderens billigelse, Hama-provinsen, 2014; Daily Mail)

Oploadet Kl. 07:50 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/61128/trackback

41 Comments »

  1. Den slags kan man simpelthen ikke kommenterer på, man bliver syg af at læse det!

    Kommentar by Robert R — 30. oktober 2014 @ 08:12

  2. Gid det var Pelle Dragsted i rollen, altså virkelighedens rolle, som faderen. Men det skal nok komme.

    Men jeg har dog allerede oplevet et helt parallelt eksempel, der dog ikke havde dødelig udgang.

    En fætter var flyttet til Gellerup for at have bolig i nærheden af sit studie sted. Han blev naturligvis kort efter kulturberiget i et røveri, der, vel, kunne være blevet særdeles alvorligt, eventuelt med dødelig udgang.

    En moster kommenterede det ved en familiesammenkomst med ordene: “Det var skrækkeligt, nu må vi ikke håbe han bliver racist”. Så havde hun lizzom ozze fået fortalt, hvad man skulle mene, hvis en eller anden skulle finde på at se en sammenhæng mellem muhammedansk indvandring og røveriet.

    Kommentar by Hans Und — 30. oktober 2014 @ 08:55

  3. Og de velmenende, godhjertede og rummelige fra venstrefløjen graver sig længere ned i fornægtelsens skyttegrav og messer deres mantra “racist” – “fascist” – “nazist” mens de skruer volumen helt op på Iphonen som en tinnitus-ramt der prøver at sover for den forbandede susen for ørerene.

    Kommentar by Santor — 30. oktober 2014 @ 08:55

  4. Sådan er islam.

    Kommentar by Nielsen — 30. oktober 2014 @ 09:06

  5. Igen har fredens såkaldte religion afsagt en dødsdom over en kvinde for en påstået forbrydelse og eksekveret dødsdommen på den mest bestialske og primitive måde, der er overhovedet ingen respekt for kvinder i disse underudviklede samfund, noget der er ligeså slemt er den larmende tavshed fra eliten og islamisterne der bor i det frie Vesten, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 30. oktober 2014 @ 09:15

  6. Muslimer vil gerne være muslimer med alt hvad det indebærer – så lad dem dog.

    Koranen er Kitab Al-Ghul. Så enkelt er det!

    Kommentar by Sigwar — 30. oktober 2014 @ 09:22

  7. I Århus (politi nu med bederum) rulles den røde løber ud for tilbagekomne jihad-krigere.

    Kommentar by Liva — 30. oktober 2014 @ 11:18

  8. Efter denne video, kan jeg kun sige:

    Udryd og fjern Hele Islam og den dyrkere. NU.

    Århus Shariapoliti har jo byde disse svin velkommen til deres lorte bederum.
    Dette politi skal snart til at skifte hest, hvis det da ikke er forsent.

    Kommentar by Sindsro — 30. oktober 2014 @ 11:27

  9. En kommentar: Stenings-Petersen.

    Kommentar by Iznogut — 30. oktober 2014 @ 11:35

  10. Ah dette er igen misforstaaet.Islam er fredens religion

    Kommentar by Dunk — 30. oktober 2014 @ 11:37

  11. Det er vel bare Danmark om 50 år – eller hvad?

    Kommentar by Torben F. — 30. oktober 2014 @ 11:49

  12. Det er så sygt, at det er uforståeligt.

    Kommentar by Gør noget — 30. oktober 2014 @ 11:56

  13. “Far stener sin datter”. Denne muslim far er helt klart et asyl emne i Mohammedanmark efter den voldsomme fysiske overbelastning det har været for denne muslim far, at skulle løfte så mange tunge sten og tilmed være tvunget til, at skulle kaste dem over en længere afstand. Så muslim far – kom til Mohammedanmark for du har krav på fysiologisk behandling efter denne muslimske kraftpræstation.

    ALLAHU-AKBAR MOTHER FUCKERS – DANMARK ER FÆRDIGT.

    Kommentar by Fritz — 30. oktober 2014 @ 12:30

  14. En god muhamedaner er et dårligt menneske.

    Kommentar by bastardo — 30. oktober 2014 @ 13:18

  15. Jamen, disse isislam-kriger skal da bare importeres til Aaaarghus og få lidt psykolog hjælp og så et arbejde, så det problem jo løst !

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 30. oktober 2014 @ 13:35

  16. Tja, disse isislamme mandslinge har jo bare samme holdning, som alle deres imam-brødre her i Danmark, som vrøvler det samme hver fredag.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 30. oktober 2014 @ 13:48

  17. For et par timer siden skrev jeg flg. kommentar: “Det er vel bare Danmark om 50 år, eller hvad?” – Den er blevet fjernet af moderator. Hva’ f….. er der galt med den udtalelse, Kim? Ka’ I ikke længere tåle at høre sandheden på Uriasposten, du er blevet helt “radikal” eller hvad?

    Kommentar by Torben F. — 30. oktober 2014 @ 13:55

  18. @Torben F. 17& 11
    Hvad er det som er fjernet?

    Kommentar by Thorsted — 30. oktober 2014 @ 15:59

  19. En olding med datter i snor, bliver billedet på islam meget tydeligere? Snart får oldingen vel asyl herhjemme, det er i hvert fald lignende jordhule mentalitet vi helt frivilligt slæber ind i landet, med god støtte fra en snotforvirret venstrefløj der bilder sig selv ind den åbenbart ved bedre hvad islam er.

    Kommentar by LarsB — 30. oktober 2014 @ 16:33

  20. Tænk på, hvad vi kan lære af muslimerne, jeg synes, at vi skal lade verdens flygtninge vælte ind over vore grænser, og labbe al deres kultur i os.
    Dirckinck-Holmfeld, TV-vært, EkstraBladet 3/10 1986

    Kommentar by Helmut Kohl — 30. oktober 2014 @ 16:35

  21. Så engang en ’steningsvideo’ vistnok fra Iran. Det var sidste gang! Min svoger overværede engang en halshugning og en håndsafhugning i et arabisk land. Det foregik på torvet midt i byen. Han fortalte, at der var tusinder, der overværede det og de jublede ekstatisk, da knoppen røg af staklen (også da hånden blev hugget af den anden stakkel)
    ->2.Hans Und. Mosterens “Det var skrækkeligt, nu må vi ikke håbe han bliver racist” fik mig til, at tænke på, at racisme er lige så slemt som dengang det at blive voldtaget var “en skæbne værre end døden”.
    At være mistænk for at være racist er i dag en “en skæbne værre end døden”. Det er i dag Politiken segmentet, der fører denne moralske fane og skammer alle multi-kulti og islamkritiske, de opdager, ud med den.

    Kommentar by A-mad — 30. oktober 2014 @ 16:48

  22. Puha, selv om de fleste af os nok har i vore egne problemer, er de for intet at regne mod dét, muslimske kvinder udsættes for.

    Disse muslimske ‘mænd’ (og der skal såmænd nok også nok være nogle muslimske ‘kvinder’) er barbarer med reptilhjerne, der ikke har udviklet sig de seneste ca. 1400 år. Selv neanderthalere var klogere og langt mindre barbariske.

    Det er så sygt, at man ikke tror sine egne øjne, og håber, det er et mareridt og ikke virkelighed. Men desværre…

    Det er ikke muligt at finde religiøse tilhængere så vederstyggelige som muslimer. Djenghis Khan var en spejderdreng i sammenligning.

    Så hvad skal vi egentlig med dem i vesten? Kan de ikke blot slagte løs på hinanden dernede, det synes jo under alle omstændigheder at være deres spidskompetence.

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. oktober 2014 @ 17:19

  23. Hov, Kim Møller: Har du mulighed for at omstille frk. Klokken til dansk normaltid? Jeg er lige så irriteret som de fleste over disse halvårlige EU-normaliseringsmanøvrer, men serveren burde egentlig selv kunne finde ud af det. Så tal med din isp.

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. oktober 2014 @ 17:21

  24. @Thorsted 18. Min kommentar var blokeret af Moderator i et par timer. Det har jeg aldrig tidligere været udsat for på Uriasposten. Jeg kan ikke se, at den var specielt stødende/racistisk/opfordrende til vold/ “you name it” – derfor min forespørgsel.

    Kommentar by Torben F. — 30. oktober 2014 @ 17:26

  25. -> Torben F.

    Jeg har intet gjort ved din kommentar, men uvist af hvilken årsag røg den i moderationsbakken. Akismet-filteret fanger links, spam-ord, men reagerer også på visse IP-adresser og andet jeg ikke kan gennemskue. Flere af de faste kommentatorer skal have godkendt alt de skriver her… Træls, men jeg har ikke løsningen (prøv med anden browser, anden opkobling).

    Kommentar by Kim Møller — 30. oktober 2014 @ 17:50

  26. test

    Kommentar by Kim Møller — 30. oktober 2014 @ 16:52

  27. IP adresser der er blevet banned et eller flere steder kan få problemer andre steder. svjv.

    Kommentar by Helmut Kohl — 30. oktober 2014 @ 17:07

  28. http://www.historyofjihad.org/mongolia.html

    Genghis Khan was the man who led the Mongol attack on Islamdom. He was followed by his grandson Hulagu (or Halaku) Khan. These two bold visionaries liberated all of Persia and most of Mesopotamia from the yoke of Islam and almost destroyed Islam.

    Genghis Khan had attacked the Turko-Persian Muslim Khwarazmian empire of Samarkand to avenge the attacks being launched by the Arab and Persian Muslims in to Tartary (Central Asia). His intention was not primarily to loot, but to destroy the enemy. Had the Mongols been motivated purely by intentions of looting the Caliphate (which ironically was itself a center where loot was collected and stored by the Muslims), the Mongols need not have traversed some four thousand miles from their homeland in Mongolia, to reach Baghdad, they could have as well attacked nearby Japan and Korea which were hardly a few hundred miles from their homeland and were more rich and endowed than Baghdad.

    The real reason why the Mongol horsemen made their way from Mongolia and started rolling back the Muslims from areas which are today known as Kazakhstan, Uzbekistan, Tajikistan, Turkmenistan, finally reaching Iran, Iraq, and Syria lay in the subterfuge, savage cruelty and other foul tactics which the Muslims had used to convert the Turks and Mongols to Islam This had led to a gradual accumulation of bitterness and a desire for revenge against the Muslims amongst the Turks and their related clans the Mongols…

    Interessant, jeg kendte intet til den vinkel.

    Kommentar by Peter Buch — 30. oktober 2014 @ 17:49

  29. -> Henrik P

    Jeg har rettet i kontrolpanelet. Om det fungerer… ?

    Kommentar by Kim Møller — 30. oktober 2014 @ 17:50

  30. Åh jeg håber at der snart er nogen der stener Johanne og Zenia…. De er da i det mindste skyldige i utroskab, overfor deres land.

    Kommentar by Flaskeposten — 30. oktober 2014 @ 19:16

  31. Hej Kim. Jeg har tidligere opgivet at skrive på http://www.180Grader.dk, da jeg konsekvent bliver afvist! Måske er det problemet med mine problemer med de rette meninger her på Uriaposten. Jeg forstår det ikke????? Kan du forstå det?

    Kommentar by Torben F. — 30. oktober 2014 @ 19:28

  32. – Torben F.

    Jeg er Uriasposten, og fortæller dig, at du ikke er blevet censureret, blot fanget i nødvendigt apolitisk filter.

    Kommentar by Kim Møller — 30. oktober 2014 @ 20:04

  33. Hej Kim! Det er OK. Det troede jeg selvfølgelig heller ikke. Jeg fortsætter med mine sparsomme “indspark” på Uriasposten. God aften til jer alle!

    Kommentar by Torben F. — 30. oktober 2014 @ 20:12

  34. Tak Kim Møller.

    Omend det er meget OT i forhold til et ondskabsfuldt og seriøst problem (sjældent har jeg set noget så sygt, og normalt scroller jeg forbi den slags, fordi jeg ikke ønsker onde drømme) er det godt, at du vidst har fået din isp til at rette ind efter dansk normaltid. Det vil vise sig lige om lidt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 31. oktober 2014 @ 00:38

  35. Yep, Kim Møller. Nu funker timeren.

    Stadig fungerer islam ikke, men hvem ville også have troet det?

    -> Flaskeposten 19:16
    Nah, ingen ønsker dette, selv ikke for deres værste fjender. Enig i, at Zenia Stampe, Rune Engelbreth Larsen osv. er landsforrædere af værste klasse, men de må bekæmpes med ord, ikke vold og barbariske henrettelser. Det sidste er noget, kun muslimer kan finde ud af.

    At USA stadig har dødsstraf i en lang række stater er en skamplet på denne store nation. Overlad barbariet til islam, det er, hvad denne ‘Fredens religion’ kan finde ud af.

    Som nævnt: Selv de forlængst uddøde neanderthalere uden frontallapper formåede at holde sig til nogenlunde menneskelig adfærd.

    Barbariske og summariske henrettelser begrænser sig efterhånden til samtlige muslimske områder, herunder Gaza, til USA og til Kina.

    Og hermed en opfordring til USA og Kina om at komme ind i civilisationen, omend jeg er en stor tilhænger af, at USA på fremmed territorium dræber nogle skadedyr, fx bin Laden. Israel er også ret ferme til dette.

    Men en henrettelse af en kvinde, der blot har forsvaret sig mod voldtægt, strider mod al human fornuft.

    Kommentar by Henrik Petersen — 31. oktober 2014 @ 00:55

  36. Herfra tilrådes global indførelse, eller lokalt genindførelse af dødsstraf. Samt ophævelse af at alder kan indgå som element i retssager og domsafsigelser.

    At dødsstraf er tilstede som mulighed har for mig at se lidet med om nationer er civiliserede eller ej at gøre. Dødsdommene efter krigen gjorde ikke Danmark uciviliseret. Besættelsen og samarbejdet med invasionsstyrkerne gjorde om noget Danmark uciviliseret.

    Kvinden i eksemplet skulle naturligvis ikke dømmes nogen straf.

    Kommentar by Peter Buch — 31. oktober 2014 @ 07:34

  37. eller skal være- og

    Kommentar by Peter Buch — 31. oktober 2014 @ 07:45

  38. Syge djævelske rakkerpak!! Ondskab og atter ondskab er det, der følger i muhammads fodspor. Jeg tror, at dæmonbesættelse er en del af islam, for muslimsk ondskab er ikke af denne verden.

    Man skulle a-bombe de syge svin, og det bliver nok nødvendigt en skønne dag. Så kunne vi måske få lidt luft og blive fri for ‘asylansøgere’ aka terrorister.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 31. oktober 2014 @ 11:51

  39. En stor tak til Peter Buch for linket i indlæg 28

    Jeg har sjældent læst noget så interessant. Hele artiklen kan varmt anbefales, men det skal lige med, at det tager tid at læse den. For at gøre det meget kort, så indtager Djengis Khans barnebarn Hulagu Khan Bagdad i 1258 og senere Syrien. Det gav den meget interessante mulighed for at destruere Islam endegyldigt. Der var følere ude til korsridder staten i Palæstina om en alliance og der var møder med pavens udsendinge. Der manglede stort set bare en overvindelse af Ægypten. Hvor efter (med mine ord) der manglede et mindre oprydningsarbejde i Nordafrika og på den arabiske halvø. Reconqiesta (generobring) var allerede godt i gang på den iberiske halvø. Det er der også en artikel om på siden. :wink:

    Kommentar by T. H. — 31. oktober 2014 @ 22:01

  40. -> Peter Buch 07:34

    “At dødsstraf er tilstede som mulighed har for mig at se lidet med om nationer er civiliserede eller ej at gøre. Dødsdommene efter krigen gjorde ikke Danmark uciviliseret. Besættelsen og samarbejdet med invasionsstyrkerne gjorde om noget Danmark uciviliseret.”

    Nix, du tager helt fejl: Dødsstraf er en forbrydelse, nærmest på linie med dét, forbryderen har gjort, men det bliver dødsstraf altså ikke mere civiliseret af. Derfor er jeg så afgjort mod dødsstraf.

    Og du kender åbenbart ikke din Danmarkshistorie. Det ville klæde dig at læse op på den: Dødsstraf og anden straf for landsforrædderi i forhold til fx danske soldater i tysk tjeneste blev indført med tilbagevirkende kraft. Helt ude af trit med normal retspraksis og derfor også heftigt kritiseret. Prøv at læse lidt Ditlev Tamm (google er din ven, jeg er ikke).

    De muslimer, der her i landet med større eller mindre forsæt dræber mennesker, må vi blot udvise til deres egen skæbne i deres intelligens-mindrebemidlede lande.
    Det er også udvisningen, de frygter mest. Og denne udvisning skal ske prompte, ikke noget med dansk luksushotel aka fængsel i årevis.

    USA har henrettet talrige såkaldte mordere, desværre før dna-testerne blev forfinede. En del er derfor henrettede for noget, de ikke har gjort. Kaldes justitsmord.

    Det samme skete i Danmark efter besættelsen: De store gik fri, de små fisk blev henrettet. Smukt, ja?

    Og ja, efter min beskedne opfattelse er dødsstraf et klart symptom på et dysfunktionelt og uciviliseret samfund. Som jeg finder, vesten bør holde sig fri af. Herunder også de stater i USA, der anvender dødsstraf.

    Vi er fanme bedre end de muslimske funktionelle analfabeter, og det må vi gerne udbrede og være stolte af. Lige som vi ikke skal deltage i mellemamerikas dødslotto blandt narkoklanerne.

    Den syge mentalitet med på barbarisk vis at henrette en kvinde, der åbenbart blot har forsvaret sig mod voldtægt, bør vi overlade til de mentalt retarderede i muslimistan.

    Kommentar by Henrik Petersen — 31. oktober 2014 @ 22:12

  41. Henrik Petersen

    Jeg har læst historien, studeret den exam. art. i historie, indskrevet på studiet 1984- 2003. Dette ville du vide såfremt du havde læst andre af kommentarer.
    Vi er ikke enige, såvidt jeg kan se hverken med hensyn til hvad civilisation er, og med dødsstraf.

    http://www.uriasposten.net/archives/10504

    Det er Pia som må have bodyguard, ikke nogle fra det Radikale Venstre.

    Lars Hedegaard får nok også snart brug for en…
    http://hodja.wordpress.com/2009/12/22/pressemeddelelse-fra-lars-hedegaard/

    Den 5. februar 2013 blev den islamkritiske forfatter Lars Hedegaard udsat for et attentatforsøg foran sit eget hjem…

    Kommentar by Peter Buch — 31. oktober 2014 @ 23:30

RSS feed for comments on this post.