2. november 2014

Jan Mansur Hussain, rollemodel: DF’s retorik gjorde mig kriminel, VK-regeringen var racistisk…

Eks-kriminelle Jan Mansur Hussain er netop blevet socialrådgiver og rollemodel, leder flere projekter, og har talt ved flere større bandekonferencer. Her lidt fra hans bidrag til debatten i onsdagens udgave af Rushys Roulette.

Jan Mansur Hussain, Socialrådgiver: Jeg kommer fra en stor søskendeflok. Vi er seks, og jeg gik i almindelig folkeskole, og klarede mig meget fint. Desværre blev jeg smidt ud af min folkeskole, da jeg kom op at slås, og ikke kunne være der. Og igen, så var jeg så uheldig, at de myndigheder der skulle træffe en afgørelse i forhold til hvad man skulle gøre med mig, de valgte at sende mig på en kostskole for utilpassede unge drenge. Ja, og undskyld mit sprog – det fuckede mit liv godt og grundigt op. Der lærte jeg alle de talenter man har brug for, hvis man vil leve et liv med kriminalitet. Jeg lærte at ryge hash, stjæle og slås, og alt sådan noget. På den måde – det var det ene spor af det. Det andet spor var at samtidig som teenager der måtte jeg finde mig i at høre på DF’s retorik og høre på medier, Ekstra Bladet, og sådan noget, hvordan min slags ikke var velkomne. Og jeg mistede faktisk den her følelse af at jeg var dansker indtil jeg var teenager til midt-90’erne, der begyndte jeg at få en identitet af, at se mig selv som perker. Og se mig selv som ikke-velkommen i mit eget land.

Kanishka Dastageer, statskundskabsstuderende: Er det Ekstra Bladet, er det højrefløjens retorik som gør at du er endt ud i en kriminel løbebane?

Jan Mansur Hussain: Det er blandt andet det. … Min egen skyld er selvfølgelig at jeg træffer nogle valg, men vi bliver nødt til at sige, at det ikke er et offerkort. Vi bliver nødt til at sige, som vi også var inde på tidligere, hvad har det betydet for unge mennesker at de har vokset op under en regering som er så fremmedfjendsk og racistisk vil jeg sige. Hvad har det betydet? Hvad har det af konsekvenser?

(Jan Mansur Hussain, socialrådgiver; Youtube)

“En dag bliver Jan ringet op af en kammerat, der har brug for hjælp. Ved en villa på Østerbro tæsker de en dreng så brutalt, at han bliver lam.” (Information, 2010)

“Jan følger efter ham. Gennem trafikken, op og ned af cykelstier. Han ender med at køre manden ned med 60 kilometer i timen.” (Information, 2010)

Oploadet Kl. 20:06 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/61195/trackback

48 Comments »

  1. Man gider ikke høre på dette fra dem. Hvis de havde noget selvrespekt så blev i deres egen kultur kreds. Iøvrigt -spiller han tuba eller trompet i hans fritid?

    Kommentar by Thorsted — 2. november 2014 @ 20:14

  2. Det er fedt at Rushy aldrig har svært ved at finde en muslimsk indvandrer der mener cirka det samme som hende selv.

    Kommentar by Superman — 2. november 2014 @ 20:32

  3. I Afrika siger Boko Haram, at de bortførte piger er giftet bort, og allerede kan dele af Koranen udenad.

    Hvis vi følger Husseins syn på ret og vrang det alt sammen DF’s skyld at de stakkels piger er fjernet fra deres familie og tvangsgiftet med en ulækker muslim.

    Det er forkastelig at Danmark finansierer en uddannelse som socialrådgiver til en mand med så forkvaklede holdninger til samfundet. Hvis han vender sig om står der idiot på ryggen af ham.

    Kommentar by k.m. — 2. november 2014 @ 20:46

  4. Og jeg mistede faktisk den her følelse af at jeg var dansker …

    Du har aldrig været dansker og bliver det næppe nogensinde. Din tilstedeværelse i Danmark skyldes, at den forræderiske “danske” politiske overklasse de seneste 40 år har forsøgt at forære Danmark bort til fremmede. Det er en fejltagelse, som snart bliver korrigeret.
    Du og din familie skulle være sendt hjem til jeres oprindelsesland for mange år siden

    Kommentar by Patrik Petri — 2. november 2014 @ 21:05

  5. Jeg er en dansk mand, der har været på arbejdsmarkedet ( og betalt skat) fra 1964 til 2012.
    Jeg har (satangale mig) aldrig været rascist.
    Jeg er meget ked af, at en angivelig socialrådgiver lukker så meget taberlort ud. Kære rollemodel: Gider du ikke lige prøve at tage livet en anelse alvorligt.
    På forhånd tak.
    Kørlig hilsen (da du jo åbenbart er en Dansker resten af min levetid).

    Kommentar by bastardo — 2. november 2014 @ 21:06

  6. Kim, du skal have stor tak for at fastholde disse øjeblikke. Jeg hørte det selv, og tænkte der var noget bekendt ved sangen. Det er samfundets skyld. Ja selvfølgelig, at han ikke kunne beherske sig, det må også skyldes udefra kommende faktorer. Ikke gener, ikke dårlig eller manglende opdragelse eller mangel på positive rollemodeller.
    Jeg blir så træt.

    Kommentar by Jakob — 2. november 2014 @ 21:26

  7. Må man håbe, man aldrig får brug for en ’socialrådgiver’ som Mansur. Min smartphone insisterer på at kalde det for sociopat, og dér er jeg nok ikke helt uenig….

    Det er dig, Mansur, der – som du jo fornuftigvis selv nævner – har truffet forkerte valg. Alle kan fejle, men vi kan også lære af det og undlade at træffe forkerte valg fremover.

    I stedet for at trække offerkortet. Du har jo fået en gratis uddannelse i fængslet og er sikkert ansat i Københavns kommune som ‘rollemodel’, hov, jeg gættede sjovt nok rigtigt, hvilket linket viste.

    Og så i Brønshøj, nah, det er jo også så ukriminelt et miljø, der vil noget: Tingbjerg til eksempel. Dér er der absolut ingen kriminalitet ;) Vi ser lige bort fra talrige bandeskyderier og Said Mansour.

    Hér i Københavns kommune har vi nemlig en lang tradition for at ‘inkludere’ nogle besynderlige forbrydere, der var jo også én fra Blekingegadebanden, der fik en fin stilling i Københavns kommune.

    Øv, flytter til UdkantsDanmark snarest.

    Kommentar by Henrik Petersen — 2. november 2014 @ 21:40

  8. Hov, vil det sige, han nu er i frysehuset? Sådan næstsidste endestation før graven? Jamen det skal han da ikke høre et ondt ord for….

    Kommentar by Henrik Petersen — 2. november 2014 @ 21:43

  9. Han må ta`pis på os.

    Kommentar by Fabrice S — 2. november 2014 @ 21:50

  10. Han klarede sig fint i skolen og det var sikkert en racistisk afgørelse at det blev nødvendigt at smide ham ud. På kostskolen for utilpassede unge lærte han a t slås. Jeg troede at det var en af årsagerne til at han havnede dér. Kriminalitet og vold blev hverdagen for denne følsomme og letpåvirkelige dreng. I det andet spor blev han mobbet af DF og Ekstrabladet. Sådan nogle som ham var ikke velkomne. Det var endda hans eget land. Hans eget land var så racistisk at de ikke kunne acceptere hans psykopatiske opførsel. Det skal dog nævnes at han trods alt har akkurat så meget mental kapacitet bygget ind i øverste etage at han er klar over at han selv traf nogle valg, der måske ikke var så heldige. Men det var klart af mindre betydning. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan denne idiot er blevet socialrådgiver. Er standarden virkelig blevet så lav eller måske snarere er barren sat så lavt i denne uddannnelse, hvis bare man opfylder visse etniske krav? Set fra en lille dansk forskræmt kvindelig socialrådgivers vinkel kan det selvfølgelig have sine fordele at kunne ekspedere vanskelige ”kunder” videre til èn, som virkelig har fået så godt fat på det dèr med offerrollen. Bare han ikke tømmer kommunekassen helt.

    Kommentar by EH — 2. november 2014 @ 21:58

  11. Sviinet har invalideret en dansker under et overfald.

    Kommentar by Nielsen — 2. november 2014 @ 21:58

  12. @7 Henrik Petersen — 2. november 2014 @ 21:40:

    … flytter til UdkantsDanmark snarest.

    Jeg med, så snart jeg har råd. Og jeg melder mig ind i den lokale skytteforening med det samme.

    At uddanne perkeren Jan Mansur Hussain til socialrådgiver er et godt eksempel på den herskende klasses forræderi; Skulle jeg eller andre danskere Gud forbyde det komme i en så svær situation, at vi er nødt til at bede om hjælp fra den danske fælleskasse, så risikerer vi at skulle bede om hjælpen fra en perker eller en anden fremmed, der oven i købet med høj sandsynlighed er muslim – Det er højforræderi kørt ind ad bagdøren. Var jer gammelpolitikere og humanisttrunter, opgørets time er nær

    Kommentar by Patrik Petri — 2. november 2014 @ 22:53

  13. @11 Nielsen — 2. november 2014 @ 21:58:
    Reference?

    Kommentar by Patrik Petri — 2. november 2014 @ 22:55

  14. Ja, det er sikkert bare pga et enkelt slagsmål at han blev smidt ud. Slet ikke fordi at der nok har været tonsvis af problemer med ham før det. Og nej, din slags er ikke og har aldrig været velkomne. Heller ikke når I bliver ansat som socialrådgivere og rollemodeller.

    Kommentar by Anonym — 2. november 2014 @ 23:02

  15. Magen til fornægtelse. Det er muligt han ikke ser det som et offerkort, men hvad er det så? Det var nok ham selv der kom op og slås og uanset hvad man mener er man selv skyld i at han blev kriminel.
    Nuvel han er blevet socialrådgiver og har dermed fået ret til at udskrive checks fra din og min konto, hvor betryggende!
    Rollemodel, lad os nu se, hidtil har der ikke været meget held ved rollemodelsystemet, rigtig mange er faldet igennem og så gør de ondt værre. Hvis den unge mand lærer de unge han er model for, at de er ofre og at DF er de onde, så skaber han flere problemer end han løser.

    Kommentar by Robert R — 2. november 2014 @ 23:21

  16. Jeg har løsningen til Mansur flæske fjæs Hussain, og til allah danskernes problemer – Send flæske fjæs samt alle kriminelle perkere tilbage til hvor de kom fra, det er ren win win. Flæske fjæs slipper for os danske racister, og vi slipper for det kriminelle indavl, og som bonus slipper Danmark måske for at gå bankerot.

    Kommentar by Fritz — 2. november 2014 @ 23:44

  17. Vedrørende indavl og muslimer så er her en muslimsk undersøgelse med andre referencer til tilsvarede indiske om fætter-kusine ægteskaber og konsekvensen for IQ; Hvis der er 2. generationer af fætter kusine ægteskaber kommer IQ ned under de 60. Men efter første ægteskab er den på de 70. Det er retardering. Det konstateres også at de kunne få en normal IQ ved, at stoppe med, at gifte sig indenfor klanen. Dog kan man ikke sige det samme om afrikanere som også ligger med en IQ på under 70 (retardering):

    http://drjamesthompson.blogspot.dk/2014/10/inbreeding-two-tribes.html#comment-form

    Kommentar by Thorsted — 3. november 2014 @ 00:02

  18. En fætter/kusine indavlet kriminel korandyrkende islamist der påstår at det er Dansk Folkepartis skyld at han er blevet kriminel, den kriminelle islamist skal være taknemlig for at han og hans familie ikke er udvist af Danmark for bestandigt, men tvært imod er udstyret med en uddannelse der giver en levevej der er uopnåelig for mange almindelige Danskere, at islamisten ikke er ydmyg viser at der ikke skal bruges skatteyder penge på den slags dødssejlere, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 3. november 2014 @ 00:13

  19. Det er for latterligt, lock and load boys and girls, de satans muslimer, venstre fløjs idioter og hippie svin bliver en fucking skandale i fremtiden, i kan lige så godt forberede jer selv og jeres familier på sharia zoner og skæve snot unger der løber rundt og smadrer alt og alle……. borgerkrigen kommer, det gør den.

    Kommentar by Flaskeposten — 3. november 2014 @ 00:49

  20. Endnu en grim perker der lukker lort ud..

    Kommentar by Sonntag — 3. november 2014 @ 04:50

  21. Det er simpelthen ikke nok at han og hans fem søskende har fået fri og lige adgang til vores samfund. Det er ikke nok, at han har fået en chance til hver eneste gang han har gjort sig ud til bens med vold og anden kriminalitet. Det er ikke nok, at han har fået en gratis uddannelse og et job i integrationsindustrien, hvor eneste kvalifikation tilsyneladende er, at man har indvandrerbaggrund men ikke er aktivt kriminel. Nej. For vi fik ham ikke til at føle sig velkommen. Og dermed er alt det dårlige vores skyld, mens alt det gode er hans egen fortjeneste, fordi han aldrig opgav kampen mod det onde, onde danske samfund.

    Nu sidder han så som rollemodel og lærer kommende generationer at fokusere på alt det dårlige ved Danmark.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. november 2014 @ 07:09

  22. Prima vare produceret af godhedsindustrien. Nu sidder han så selv med hånden nede i skatteborgernes lommer. Vi sender en tak til De Radikale og de radikaliserede.

    Kommentar by Marius — 3. november 2014 @ 07:09

  23. # 13 Patrik Petri.

    http://www.information.dk/224351

    “En dag bliver Jan ringet op af en kammerat, der har brug for hjælp. Ved en villa på Østerbro tæsker de en dreng så brutalt, at han bliver lam. Jan er 17 år, da han skal i fængsel for første gang.”

    Kommentar by Santor — 3. november 2014 @ 07:09

  24. Findes der overhovedet nogen muslimer i Danmark, der er i stand til at føle individuelt ansvar? De eneste jeg kan komme i tanker om er en halv snes, som helt eller delvist er ex-muslimer.

    Kommentar by Sigwar — 3. november 2014 @ 07:15

  25. Ifølge koranen er jøder efterkommere af aber og svin. Vi andre er lige så ringeagtet og skal helst slås ihjel. Trods den hadefulde retorik islams tekste flyder over med, render jøder ikke rundt og slår muslimer ihjel. Her vil PK typer så indvende at de onde jøder forfølger muslimer i form af de stakkels “palæstinensere”. Ja men Voila! I så fald kan de stakkels jøder jo ikke gøre for det. Det er muslimernes egen skyld med deres nedfældede, hadefulde retorik over for jøder og andet dårligfolk. Offercirklen er sluttet.
    I øvrigt er der 56 muslimske lande, som grødhovedet kan flytte til, hvis han ikke kan li’ lugten i vores bageri.

    Kommentar by Margrethe — 3. november 2014 @ 07:40

  26. Han virker fjendsk overfor danskere der stemmer på DF.

    Kommentar by Liva — 3. november 2014 @ 08:22

  27. Nu har jeg set og læst dette, og det er stadig lårklaskende morsomt.

    Kææææft hvor er han dog dum og ubegavet. Det lidt mere triste er, at et utal af sociologer, konsulenter mv.(90% af dem er med garanti kvinder) labber hans idioti til sig, tror på det og bruger det…..

    Kommentar by cicero — 3. november 2014 @ 08:24

  28. 21/Ruby

    “Nu sidder han så som rollemodel og lærer kommende generationer at fokusere på alt det dårlige ved Danmark.”

    Han er en brun Bornedal.

    Kommentar by Liva — 3. november 2014 @ 08:27

  29. Liva: Ja, er det ikke påfaldende, at de, der tror mest på italesættelsens magt, ofte også er de samme som har mest travlt med at svine danskerne til. Det fungerer åbenbart kun den ene vej, det med radikalisering.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. november 2014 @ 08:40

  30. @23 Santor, 3. november 2014 @ 07:09:
    Tak

    Kommentar by Patrik Petri — 3. november 2014 @ 09:17

  31. @ Patrik Petri
    Så et DhimmmiRadio program om ham. Lagde linket her. Jeg søgte efterfølgende på svinet og læste om overfaldet på strøget i København.

    Kommentar by Nielsen — 3. november 2014 @ 09:37

  32. Hov, hvordan kommer jeg i kontakt med denne rollemodel: Jeg vil så gerne lære at hade flæskesvær og alkohol, at stene kvinder og inden da gruppevoldtage dem, før det igen lade dem føde mig 6-7 børn og selv klare indkøbene og de huslige pligter mens jeg selv tygger khat/ryger hash og cigaretter.

    Og jeg kan vel lære at ligge med bagdelen i vejret ca. 5 gange om dagen, faste i ramadanmåneden og til gengæld æde som et svin, undskyld muslim, om natten. Og lære koranen og dens tillæg udenad på arabisk.

    Så er jeg snart klar til at tilslutte mig IS og få 72 jomfruer, når jeg lider martyrdøden eller snarere bliver skudt i nakken af en kanonskæv IS-‘hellig kriger’?

    Kommentar by Henrik Petersen — 3. november 2014 @ 09:45

  33. En mand, der skubber ansvaret fra sig, skal man ikke give noget.

    Kommentar by Niels P. — 3. november 2014 @ 11:08

  34. Saa var der det, og saa var det noget andet, under alle omstaendigheder noget han blev opdaget i.Gud fader bevares for en rundkoering, handling og konsekvens ,tabt her,aerlig og redelighed i dansk opfattelse totalt blaest,Dur ikke vaek.

    Kommentar by Dunk — 3. november 2014 @ 12:25

  35. Hvordan er han blevet socialrådgiver for det kræver da lidt skole gang.

    Adgangskrav:Socialrådgiver.
    Gymnasial eksamen eller anden adgang m.fl. + specifikke krav

    Kommentar by notty — 3. november 2014 @ 13:20

  36. Sæt en løgn-detektor til ham fedt fjæset, og apparatet vil stå og peake bare han tænker. Kan på ingen måde tro på at kostskolen lærte ham at være ‘perker’, sandheden er nok den at han var perker før han kom der til og så sidder med andre perkere – Kender man til typen så ved man også at deres livsstil ikke ændrer sig. Kostskolen har helt sikkert været terroriseret af hans typer.

    Men når han kan tillade sig at sige sådan, så vil jeg også gerne have min ret til at ytre at min skolegang blev ødelagt på grund af perkere som kun mødte op for at ødelægge det for andre, selv lærerne blev terroriseret og vores rektor fik en skalde i hovedet af en far til en perker, som var sur over hans møgunge var blevet sendt hjem for ikke at kunne opføre sig ordentligt.

    Og når han trækker det skide offerkort om at skulle høre på DFs retorik, ekstra bladet og andre medier som teenager så ryster jeg igen på hovedet. Der var ikke nogen perkere i min ungdom som overhovedet interesseret sig for politik, nyheder eller noget for dengang var internettet kun lige ved at komme på mode og det var de færreste som overhovedet havde en computer, og om man så havde en så var det kun de færreste der havde adgang til internettet.

    Han er fuld af pis og burde på ingen måde sidde i den stilling han gør, han kan yde samfundstjeneste for alle de skattekroner han har spildt og betale sin egen billet ud af landet, men inden han forlader landet skal han også lige gøres invalid for livet – øje for øje, tand for tand.

    Kommentar by Kim — 3. november 2014 @ 13:40

  37. Hvem lytter til det program.

    Udlændinge der konstant brokker sig gider jeg ikke høre på.

    Kommentar by Martin — 3. november 2014 @ 14:32

  38. Fed besætter på socialkassen. Det er sgu uhyggeligt. Sikke alle de tilskud burkamonstrene skal have til deres mænds underhold.

    Kommentar by Iznogut — 3. november 2014 @ 15:12

  39. En umanerlig tøsagtig opførsel.
    Muslimer taler om ære, men har de nogen?

    Kommentar by Frank Hagmann — 3. november 2014 @ 15:50

  40. Hvor er brækspanden?
    Denne selvgode falafelfede perker burde ikke være i Danmark overhovedet!

    Kommentar by PFEP — 3. november 2014 @ 15:58

  41. Er det takken? Ja, det er det så. Ud med ham og hans fætre, Europa har snart fået nok.

    Kommentar by NulTolerance — 3. november 2014 @ 18:00

  42. Jeg tror ikke, at han selv har søgt indblik i DF’s politik. Alt hvad han siger desangående, er noget som kommunister og radikale godhedsapostle har visket ham i øret. Altså en perfekt socialrådgiver.

    Kommentar by Menig 442 — 3. november 2014 @ 18:06

  43. Han burde straffes for sine voldsforbrydelser.

    Kommentar by Nielsen — 3. november 2014 @ 23:23

  44. @40 PFEP — 3. november 2014 @ 15:58:
    Enig

    @42 Menig 442 — 3. november 2014 @ 18:06:
    Enig.
    Det samme gælder desværre stor dele den danske ungdom og andre danskere. Mange er dog heldigvis ved at vågne op, da deres egne erfaringer modsiger propagandaen

    Kommentar by Patrik Petri — 4. november 2014 @ 03:06

  45. Fryshuset ligger da i Malmø – ikke?

    Er det der han er ansat?

    Kommentar by Sigwar — 4. november 2014 @ 15:14

  46. Kriminelle udlændinge skal sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt. Vi har mere end nok i vore egne kriminelle personager og behøver derfor ikke at importere kriminelle udlændinge. Desuden bør danske velfærdsydelser udelukkende være forbeholdt danske borgere.

    Kommentar by Filip — 4. november 2014 @ 18:09

  47. Han ser da sund og rask ud – enhver svigermors drøm. Hvorfor kalder han Danmark for sit land, når han ikke er dansk???

    Kommentar by Lars — 6. november 2014 @ 10:42

  48. @4 Patrik Petri

    Hørt!

    Kommentar by intetnavntak — 12. januar 2015 @ 02:30

RSS feed for comments on this post.